Adatok
BPO654
0 bejegyzést írt és 1111 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy rosszabb banánköztársaság megirigyelné azt a cirkuszt, ami az ország messze legforgalmasabb vasútvonala, a 3-as metró felújítása körül kialakult. Így szeretnénk mi olimpiát rendezni?..
Összesen 150 autóbuszt vásárolna a főváros a 3-as metrópótlására. Úgy néz ki, hogy az olcsóbb ajánlatot beadó, lengyel Solaris szállíthatja a BKV-nak az új buszokat, a hazai gyártású csuklós nem kell a közlekedési cégnek. De tényleg olcsóbb a lengyel busz, mint a magyar?..
BPO654
2016.05.10 18:59:58
@_zahnrad: "Az, hogy most a Solaris ilyen rövid határidőre, ráadásul ilyen nyomott áron tud szállítani az a vakszerencse, semmi egyéb."
Nem. Készletkisöprés.
Nem. Készletkisöprés.
BPO654
2016.05.10 19:03:35
@bovorac: "Ha a Modulo várbéli baromkodása helyett erre feküdt volna rá a magyar gyártó, akkor felkészültebben várhatta volna a pillanatot."
Kellett nekik a pénz, gyorsan. Úgyhogy lett vetetve 20 db C68E (190 misi/db áron) kb 4 Mrd.-ért.
Ennyi. Egyébként eleve nem rossz, belül nagyon tágas, jó a foogyasztása is. Lehet, h a Karsanok is mehetnek... .
Kellett nekik a pénz, gyorsan. Úgyhogy lett vetetve 20 db C68E (190 misi/db áron) kb 4 Mrd.-ért.
Ennyi. Egyébként eleve nem rossz, belül nagyon tágas, jó a foogyasztása is. Lehet, h a Karsanok is mehetnek... .
BPO654
2016.05.10 19:13:13
@Comandante en Jefe: Hrcos!
A világ legjobb buszaitól egy nagy pótlás előtt csak a bolond szabadul meg. S akkor még ott vannak a Hévek. Akárki fogja üzemeltetni a jövőben minden pálya teljes felújításra szorul, kivéve a H6, bár... . Addig amíg a nagy kapacitású kötöttpályák nincsenek felújítva addig csak a debileknek jut eszébe kidobni a legmegbízhatóbb, legstrapabíróbb, legforudlékonyabb, legnagyobb kapacitású, legkevesbbet fogyasztó, olcsón karbantartható, egy éjszaka alatt kompletten felújítható IKARUS 280 és 260 típusú buszokat.
Bizony a kohószökevények még velünk lesznek egy jó ideig. Reméljük minél tovább (vezetni is a legjobb, legkönnyebb). A Van Hoolok régebbiek fel lettek újítva, akkor minek kéne kidobni?:D Az újabbak meg jók.
A Világ legjobb buszainak még van, és lesz itt dolguk. Addig a jobb példányokat meg kell tartani!!!!!!!!!! Vedd tudomásul harcos!!!!!!!!!!!!
A világ legjobb buszaitól egy nagy pótlás előtt csak a bolond szabadul meg. S akkor még ott vannak a Hévek. Akárki fogja üzemeltetni a jövőben minden pálya teljes felújításra szorul, kivéve a H6, bár... . Addig amíg a nagy kapacitású kötöttpályák nincsenek felújítva addig csak a debileknek jut eszébe kidobni a legmegbízhatóbb, legstrapabíróbb, legforudlékonyabb, legnagyobb kapacitású, legkevesbbet fogyasztó, olcsón karbantartható, egy éjszaka alatt kompletten felújítható IKARUS 280 és 260 típusú buszokat.
Bizony a kohószökevények még velünk lesznek egy jó ideig. Reméljük minél tovább (vezetni is a legjobb, legkönnyebb). A Van Hoolok régebbiek fel lettek újítva, akkor minek kéne kidobni?:D Az újabbak meg jók.
A Világ legjobb buszainak még van, és lesz itt dolguk. Addig a jobb példányokat meg kell tartani!!!!!!!!!! Vedd tudomásul harcos!!!!!!!!!!!!
Majdnem pontosan hat évvel ezelőtt mutattak be utoljára hazai gyártású, új csuklós autóbuszt...
BPO654
2016.03.04 15:57:10
BPO654
2016.03.04 16:11:01
A PKD-konstrukció gyakorlatilag megmentette a hazai buszgyártást. Most azonban könnyen a sírásójává is válhat...
BPO654
2016.02.15 19:59:18
@loading: Az. Alma vs alma.
Milyen 4 M Ft-os árkülönbség?
277000 euro vs 278800 euro. Árkülönbség 1800 x310 Ft=558000 Ft./db.:D
Milyen 4 M Ft-os árkülönbség?
277000 euro vs 278800 euro. Árkülönbség 1800 x310 Ft=558000 Ft./db.:D
BPO654
2016.02.15 20:01:47
@valackyatömegből: Mindenhol a hazait preferálják a tendereken is megvannak erre a finom eszközök... . Menj ki Csehországba nézzél szét. Minden jármű cseh... . Az újak is!:D Nincs diktatúra ott.
BPO654
2016.02.15 20:02:46
@Kellawwyyn: 96 ember -szerelők - kirúgása napirenden van.
Folytatódik a BKV buszépítési programja. Az eddigi tapasztalatok és az Euro VI-os motor beépítése miatt megújult buszt vettük alaposan szemügyre.
A BKV, részegységekből leszállított, saját összeszerelési konstrukcióban újabb 18, opciósan további 32 darab buszt gyárthat. Az…..
BPO654
2016.01.04 23:18:13
Újabb írást kaptunk Egy Mezei Autóbuszvezetőtől. Hogyan látszanak a kerékpárosok egy busz volánja mögül?
Oszlassunk el egy tévhitet: az autóbuszvezetők általánosságban nem utálják a kerékpárosokat. Azonban néha tényleg nagyon haragszanak rájuk. Nem, nem azért mert…..
BPO654
2015.12.21 15:50:35
@mindenkiautóba:
IP cím alapján már mehetne is a feljelentés, mivel a Sz E fasornál a Városmajor mellett végéig van bicikli sáv!!!!!!!.
Fejből mondom; Kresz 30.§ veszélyhelyzet esetén lehet hangjelzést adni, városon kívűl előzés céljából is.:DDD
1. MÁSHOL.
2. Akkor még több biciklis fog meghalni.
3. A buszon van frsz, elöl is hátul is és a hátsó ajtó felett is, ill a busz másik oldalán is.
Anyád hogy van?
Pont az ilyenek miatt kell azonnal megszüntetni és kitiltani a buszsávokból a bicikliseket, és min. kötelező Kresz vizsga, ezenfelül önálló csak a biciklisekre szakosodtt kerékpáros rendőrségi egység felállítása, minden kerületben, ahogy enpera írta az ilyen biciklinácik kiszűrésére.
Ezenfelül a sok ......biciklis télen hóban a buszokon vill.-okon nyomul, mert ugye hóesésben -10 fokban xar biciklizni. A bubi is csak pénzt von el, ráadásul télen ott áznak a szabad ég alatt, ki a fene ül rá???:DDD Továbbá gyerkkel, meg bevásárolni ott van a kocsitok IGAZ? A pofátok csak akkor nagy amikor jó időben gyerek nélkül bringáztok, de a plázába kocsival mentek mert ugye a nyamvadt bringával nem bírod a kaját hazahurcolni!!!
IP cím alapján már mehetne is a feljelentés, mivel a Sz E fasornál a Városmajor mellett végéig van bicikli sáv!!!!!!!.
Fejből mondom; Kresz 30.§ veszélyhelyzet esetén lehet hangjelzést adni, városon kívűl előzés céljából is.:DDD
1. MÁSHOL.
2. Akkor még több biciklis fog meghalni.
3. A buszon van frsz, elöl is hátul is és a hátsó ajtó felett is, ill a busz másik oldalán is.
Anyád hogy van?
Pont az ilyenek miatt kell azonnal megszüntetni és kitiltani a buszsávokból a bicikliseket, és min. kötelező Kresz vizsga, ezenfelül önálló csak a biciklisekre szakosodtt kerékpáros rendőrségi egység felállítása, minden kerületben, ahogy enpera írta az ilyen biciklinácik kiszűrésére.
Ezenfelül a sok ......biciklis télen hóban a buszokon vill.-okon nyomul, mert ugye hóesésben -10 fokban xar biciklizni. A bubi is csak pénzt von el, ráadásul télen ott áznak a szabad ég alatt, ki a fene ül rá???:DDD Továbbá gyerkkel, meg bevásárolni ott van a kocsitok IGAZ? A pofátok csak akkor nagy amikor jó időben gyerek nélkül bringáztok, de a plázába kocsival mentek mert ugye a nyamvadt bringával nem bírod a kaját hazahurcolni!!!
BPO654
2015.12.22 08:59:06
@mindenkiautóba:
Valszeg nincs felbontva az egész végig csak egy része. Egyébként meg tt van az egész Városmajor bekamerázva, kivilágítva ott nem tudsz menni mi? A veszélyhelyzetet az adott körülmények döntik el...:D
AZ EGYIRÁNYÚ UTCÁBA SZEMBŐL BEHAJTÁST IS KÉRETIK ELTÖRÖLNI!!!!!!!
Valszeg nincs felbontva az egész végig csak egy része. Egyébként meg tt van az egész Városmajor bekamerázva, kivilágítva ott nem tudsz menni mi? A veszélyhelyzetet az adott körülmények döntik el...:D
AZ EGYIRÁNYÚ UTCÁBA SZEMBŐL BEHAJTÁST IS KÉRETIK ELTÖRÖLNI!!!!!!!
Egy Mezei Autóbuszvezető barátunk ismét írásra jelentkezett. A gondolataival egyetértünk, nagyvárosba indokolt a zárt vezetőfülke. Lássuk miért!
A BKK megjelenésével időutazásba kezdtünk előre a jelenbe. A budapesti közösségi közlekedés kommunikációja ugyanis több…..
BPO654
2015.12.03 22:25:12
Régen a villamosokon volt nyitott fülke; UV ICS.
www.google.hu/search?q=uv+villamos+belseje&client=opera&hs=dmI&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjKypWoz8DJAhUBlSwKHYSgD3gQsAQIGg&biw=1024&bih=696#imgrc=fjnrVF2jIr3rcM%3A
Aztán zárttá alakították.
www.google.hu/search?q=uv+villamos+belseje&client=opera&hs=dmI&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjKypWoz8DJAhUBlSwKHYSgD3gQsAQIGg&biw=1024&bih=696#imgrc=pBffTf4v8k12OM%3A
Most a másik irányba megyünk. A rossz ir.-ba.
www.google.hu/search?q=uv+villamos+belseje&client=opera&hs=dmI&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjKypWoz8DJAhUBlSwKHYSgD3gQsAQIGg&biw=1024&bih=696#imgrc=fjnrVF2jIr3rcM%3A
Aztán zárttá alakították.
www.google.hu/search?q=uv+villamos+belseje&client=opera&hs=dmI&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjKypWoz8DJAhUBlSwKHYSgD3gQsAQIGg&biw=1024&bih=696#imgrc=pBffTf4v8k12OM%3A
Most a másik irányba megyünk. A rossz ir.-ba.
Összesen negyven, 25 szóló és 15 csuklós, gázüzemű MAN Lion’s City CNG-t vásárolt a somogyi megyeszékhely.
Ma vette át Kaposvár az új dizájnú, bordó-szürke buszait. A bemutatón résztvevő autóbuszok az új festésen kívül a város híres szülötteinek képmását is…..
BPO654
2015.11.12 11:13:09
@VHB: Legnagyobb befizető Németo. és német termékek jönnek a pénzért, azaz visszamegy a pénz a német termelésbe, ha nem tűnne fel..... . Ennyi az Eu. Német busz, német mozdony (traxx-kasseli gyár), sőt német szelektív kuka. Amire ez épül az pedig a szelektív emlékezet ami neked is van, és/vagy a tudatlanság, mert ugye lehetett volna, mert ott volt, mert ha akarták volna akkor.... .. Akkor lett volna MÁR RÉG IK 417, akár CNG-s ha akarták volna. De nem akarták. Ennyi kisapám.
www.rigomodell.hu/hu/modell_ikarus_417_02.html
www.rigomodell.hu/hu/modell_ikarus_417_02.html
BPO654
2015.11.15 13:37:32
@cradbox: Ugyanezt mondtam el csak másképpen. Ha akarták volna már 1995-től cserélődhetett volna a buszpark teljesen a.padlós kocsikra, de nem volt pénz.... . Persze mindig ez a duma.:D Volt pénz autópályákra viaduktokra és ma is van már leírták mire. Ennyi. Igen uezt mondtam megrendelést kellett volna adni, meg a pénzt hozzá az államnak a beszedett adókból. Ennyi. Már rég lecserélődhetett volna minden, és ha akarták volna már akkor lehetett volna akár CNG. S akkor még ott a troli az is lehetett volna IK 417T. Nem lett, mert nem érdekelte a politikát. Pont a tömközl. a legnagyobb bizonyíték arra, hogy csak arra kell mindenki, hogy 4 évente szavazzon, utána le van ejtve mindenki. A sok nagyon okos meg megy szavazni mint a birka, utána meg lépcsőzik, és szívja a szmogot. Sokkal olcsóbb elrendelni a szmogriadót mint zöldmotort rendelni a buszba, ezt még az IK 200-okkal is meglehetett volna tenni Cng-re átállítani mindet akkor még megérte volna. Ez uaz mint a kátyúzás, sokkal olcsóbb kirakni a 20-30-as táblát, mint kátyúzni, szőnyegaszfaltozni.
A makettek amit belinkeltem az Ikarus 417-ről szólnak. Az Ik 417 a világ első sorozatban gyártott teljesen a.padlós busza volt, csakhogy tudd. Tuti siker lett volna anno, simán, és nemcsak itthon!
A makettek amit belinkeltem az Ikarus 417-ről szólnak. Az Ik 417 a világ első sorozatban gyártott teljesen a.padlós busza volt, csakhogy tudd. Tuti siker lett volna anno, simán, és nemcsak itthon!
A főváros járműparkja igen sokszínű. Egy-egy utasszemmel nézett egyforma busz között jó néhány különbséget fedezhetünk fel. Ezeket a különbségeket hasonlítottuk össze a Hollandiából és Németországból használtan beszerzett Volvo 7700 és 7000 típusú szóló…..
Feltehetően fékhiba miatt tarolt le ma kora délután egy várakozókkal teli buszmegállót a török fővárosban egy Mercedes Conecto G. A balesetet szenvedett busztípusból több mint száz közlekedik Budapesten is.
Súlyos baleset történt csütörtök kora délután Ankara…..
Ez a 14. Európai Mobilitási Hét szlogenje, ezzel a mottóval nyitott meg a budapesti rendezvény.
A megnyitón Dr. Szeneczey Balázs arra hívta fel a figyelmet, hogy az elmúlt években Budapest lecserélte a buszok hatvan százalékát, útjára indította a 47 vadonatúj CAF villamosok…..
BPO654
2015.09.21 15:36:34
@Comandante en Jefe: @kristoof:
Most nincsenek kiváltságos közl módok? Dehogy nincs! Villamosüzem, villamosT program, budai fonódó, fejl.tervek; villamoshosszabbítgatások, teljesen értelmetlen felújítások a villamosoknál stb.:D
Például a dél-pesti összes vonalat kiválthatnák troli Capacitivel, aminek az ára harmada-negyede egy új villamosnak, a kapacitáskülönbség 5% ALATTI, pálya sem kell hozzá, mindenhol elmegy és megforul ahol a volvo 7700-as. "Válassz!Válts!Variálj!" Hát ideje lenne váltani....és nem ragaszkodni az avítt dlgokhoz. A dél-pesti 42,50,52, simán lehetne troli ha akarnák, a 42-es sose lesz kész, 10-15 éve mondják, de 2014-2020 közti uniós ciklusban sincs benne!!!!!!!!!!!!!!!!!! Capacityvel már rég kész lenne a ltp-ig! Legnagyobb akadálya a 150-es Máv vonal aluljáró kell miatta, a gumikerekesnek viszont nem kell aluljáró, önjáró üzemmódban simán átmegy a síneken, de ha nem troli akkor CNG-s Capacityvel Én már rég kiváltottam volna (2008 óta gyártják sorozatban)! Ehelyett maradnak a magaspadlós 40 éves kivénhedt csotrogány klíma nélküli billegő lépcsős vackok, új, olcsó korszerű klímás a.padlós modern járművek helyett! Meg kéne fogaadni ami a címben van főleg a középsőt!!Ideje VÁLTANI, ahol nem kella villamos ott le kell cserélni, csak a bolond villamosfanok fognak sírni a kivénhedt csotrogányok után, modern járműveket kell venni és nem kell ragaszkodno annyira a villamoshoz, amit fönn is kell tudni tartani, nemcsak megépíteni eu-s pénzből, mert aztán a fenntartásra már nem ad pénzt az eu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! S látjuk, hohy ebben az orzágban alig van pénz semmire sem adnak fenntartásra MÁV BKV egészségügy..... .
Most nincsenek kiváltságos közl módok? Dehogy nincs! Villamosüzem, villamosT program, budai fonódó, fejl.tervek; villamoshosszabbítgatások, teljesen értelmetlen felújítások a villamosoknál stb.:D
Például a dél-pesti összes vonalat kiválthatnák troli Capacitivel, aminek az ára harmada-negyede egy új villamosnak, a kapacitáskülönbség 5% ALATTI, pálya sem kell hozzá, mindenhol elmegy és megforul ahol a volvo 7700-as. "Válassz!Válts!Variálj!" Hát ideje lenne váltani....és nem ragaszkodni az avítt dlgokhoz. A dél-pesti 42,50,52, simán lehetne troli ha akarnák, a 42-es sose lesz kész, 10-15 éve mondják, de 2014-2020 közti uniós ciklusban sincs benne!!!!!!!!!!!!!!!!!! Capacityvel már rég kész lenne a ltp-ig! Legnagyobb akadálya a 150-es Máv vonal aluljáró kell miatta, a gumikerekesnek viszont nem kell aluljáró, önjáró üzemmódban simán átmegy a síneken, de ha nem troli akkor CNG-s Capacityvel Én már rég kiváltottam volna (2008 óta gyártják sorozatban)! Ehelyett maradnak a magaspadlós 40 éves kivénhedt csotrogány klíma nélküli billegő lépcsős vackok, új, olcsó korszerű klímás a.padlós modern járművek helyett! Meg kéne fogaadni ami a címben van főleg a középsőt!!Ideje VÁLTANI, ahol nem kella villamos ott le kell cserélni, csak a bolond villamosfanok fognak sírni a kivénhedt csotrogányok után, modern járműveket kell venni és nem kell ragaszkodno annyira a villamoshoz, amit fönn is kell tudni tartani, nemcsak megépíteni eu-s pénzből, mert aztán a fenntartásra már nem ad pénzt az eu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! S látjuk, hohy ebben az orzágban alig van pénz semmire sem adnak fenntartásra MÁV BKV egészségügy..... .
BPO654
2015.09.30 22:48:23
@Comandante en Jefe:
A troli Capacity ha lesz ilyen, nos az sem a németek találmánya, ugyanis természetesen az Ikarus gyártott négytengelyes csuklós trolibuszt, korát messze megelőzve ez volt a T 400-as. Ráadásul apukám, ugyanazt a módszert alkalmazták már 1960-ban amit a németek 2007-08-ban, két már meglévő kocsiból rakták össze, tehát ez sem a németek találmánya, s ráadásul a hátsó ikertengelye kormányzott volt!!
Az elvtársak viszont azt mondták, hogy nem kell elég a 3 tengely. 1961-1967-ig járt mindössze!! (Felháborító módon)! Ennélfogva alig van róla fénykép!
villamosok.hu/troli/ik-60t/t400-p.jpg
A troli Capacity ha lesz ilyen, nos az sem a németek találmánya, ugyanis természetesen az Ikarus gyártott négytengelyes csuklós trolibuszt, korát messze megelőzve ez volt a T 400-as. Ráadásul apukám, ugyanazt a módszert alkalmazták már 1960-ban amit a németek 2007-08-ban, két már meglévő kocsiból rakták össze, tehát ez sem a németek találmánya, s ráadásul a hátsó ikertengelye kormányzott volt!!
Az elvtársak viszont azt mondták, hogy nem kell elég a 3 tengely. 1961-1967-ig járt mindössze!! (Felháborító módon)! Ennélfogva alig van róla fénykép!
villamosok.hu/troli/ik-60t/t400-p.jpg
Négyszer 75 darab csuklós buszt venne a BKV, ha kap forrást. A módosított kiírás kapcsán összeszedtük a legesélyesebb busztípusokat.
Kettő tender fut. Az egyik 75 darab +100% opció komplett csuklós buszra szól, míg a másik tender ugyanilyen mennyiségre, de PKD-kooperációban…..
BPO654
2015.09.23 21:39:39
@BPO654: pláne ha a H6-ot H8-at.
BPO654
2015.09.23 22:47:31
@BPO654: 296-296A-ra nem sokkal inkább a 233-ra, oda mehetnének a Cápák.
Új buszjáratot indít a Nagyváradi Helyi Közszállítási Vállalat (OTL) Nagyvárad és Biharkeresztes között. Főként a bevásárló turizmusra építené a romániai közlekedési cég az új viszonylatot.
Három évvel azután, hogy megszűnt a közvetlen összeköttetés Nagyvárad és…..
Sem előtte, sem utána nem járt több autóbusz az elnöki rezidencia kertjében.
Az Ikarus 1977-ben készítette el a 18,2 méter, vagyis 60 láb, hosszú 286-os típust László Anna tervei alapján. A kocsit ezután kiszállították az Egyesült Államok nyugati partvidékére, ahol…..
A neves magyar járműgyártó idén lenne 120 éves. A jubileumra való tekintettel összeszedtük a tíz legszebb Ikarus buszt.
10. Ikarus V127/Modulo M108D, formatervezett ARC
Szoknunk kell még a Modulo M108D nevet
Nem sokáig viselte az Ikarus márkanevet az ARC V127 típusú busz, de a…..
BPO654
2015.08.24 22:28:32
IKARUS 556
IKARUS 180 !!!!!
IKARUS 955 - egyetlen példány van belőle 1999-es HFW-607.
indafoto.hu/wackond/image/5670919-480e9f07
(Az IK 31-311 ronda, a 657-es meg egyenesen förtelem).
IKARUS 180 !!!!!
IKARUS 955 - egyetlen példány van belőle 1999-es HFW-607.
indafoto.hu/wackond/image/5670919-480e9f07
(Az IK 31-311 ronda, a 657-es meg egyenesen förtelem).
Többször, több város esetén kifejtettem már a blog története során, hogy kétségeim vannak azon új villamosüzemek építése kapcsán, melyek olyan városokban létesülnek, ahol a felmerülő utasigény midibuszokkal (a lehető legkorszerűbb midibuszokkal akár) is kiszolgálható…..
BPO654
2011.10.23 22:40:16
@rezgaras: OFF: Az lehet. De nemrég asszem talán az ongo.-n v másutt azt olvastam, h lisszabonban olyan lusták az emberek, h a felső emeleti lakók a szomszédos ház tetejére dobják a szemetet, mert az egyszerűbb mint levinni........ .:D
Feltéve, ha a sz.-os ház alacsonyabb.... .
Ezt persze a turisták nem látják. Ennyit a Portugálokról. A spanyolok is megérik a pénzüket. Ahogy "is" leírta mindent abból építettek amit kaptak az EU-tól. Mindent elprivatizáltak akárcsak Mi. Most meg 20% a mnélküliség, mert a befektető el is tud menni, nemcsak megjönni tud... . A görögöket meg látjuk a tévében. Összadósságuk 350 Mrd euró. Európa nagy műveltjei..... .
ON.
Feltéve, ha a sz.-os ház alacsonyabb.... .
Ezt persze a turisták nem látják. Ennyit a Portugálokról. A spanyolok is megérik a pénzüket. Ahogy "is" leírta mindent abból építettek amit kaptak az EU-tól. Mindent elprivatizáltak akárcsak Mi. Most meg 20% a mnélküliség, mert a befektető el is tud menni, nemcsak megjönni tud... . A görögöket meg látjuk a tévében. Összadósságuk 350 Mrd euró. Európa nagy műveltjei..... .
ON.
BPO654
2011.11.15 17:26:23
@v2peti: Soha nem állítottam sehol,h az ex56 ,ami mellesleg 61 legyen troli. Sőt 4-5 éve ugattam el a Veke fórumon, h Combinót Hűvösvölgybe!!! Most próbálta ki nemrég a BKV; kivittek két Combinot.( min 4 évnek kellett eltelnie ehhez is).
Az 59 simán lehetne troli, az 58 szintén, ha apályán tudna menni a troli is. A 2007-es pályafelújítást inkább kókányolásnak lehetne nevezni, úgyhogy lehet alkalmassá tenni a gumikerekesnek is, különben is kevés a hely a zugligetin, egyvágányú villamosnak meg nincsen értelme... .
Az 59 simán lehetne troli, az 58 szintén, ha apályán tudna menni a troli is. A 2007-es pályafelújítást inkább kókányolásnak lehetne nevezni, úgyhogy lehet alkalmassá tenni a gumikerekesnek is, különben is kevés a hely a zugligetin, egyvágányú villamosnak meg nincsen értelme... .
BPO654
2015.08.13 21:07:05
@ubk:
Ez a blog megszűnt.
G-H azaz Ganz G2 videókat lehet nézegetni aki akar:
www.youtube.com/watch?v=mMh5FWcADuY
www.youtube.com/watch?v=YTb5YSfDzd8
Ez a blog megszűnt.
G-H azaz Ganz G2 videókat lehet nézegetni aki akar:
www.youtube.com/watch?v=mMh5FWcADuY
www.youtube.com/watch?v=YTb5YSfDzd8
Végre megszületett az eredmény a Budapesti Közlekedési Vállalat rendelkezésre tartási tenderén. Így újabb hetven korszerű autóbusz érkezik hamarosan a fővárosba.
Tavaly októberben tette közzé részvételi felhívását a BKV 17 plusz három opciós, szóló dízel, valamint…..
Szemügyre vesszük a Budapesten közlekedő hibrid meghajtású Volvo csuklós buszokat. Vajon mennyire cool a főváros high-tech hibrid buszán utazni?
A körülmények
Budapesten az új buszüzemeltetési modell segítségével nyílt meg az út hibrid buszok forgalomba állítása előtt.…..
Immár az Ikarus név nélkül, de a gyökereiben, génjeiben Ikarusos csapattal, a NABI volt telephelyén megszületett a PKD összeszerelésben készült 18 darab busz utódja. Az Euro VI-os MODULO M108 d városi, alacsonypadlós szóló busz.
Ahogy korábban megírtuk a BKV folytatja a PKD…..
BPO654
2015.07.06 23:39:59
27 év cirkálás után szinte az összes vonalat bejárva Bp-en, visszatérve Óbudára, az utolsó pillanatig dolgozva, üzemképesen elment az öregharcos. Utolsó köreit a 960-on teljesítette 06 27-én, másnap lejárt a vizsgája,, 06 30-án kivonták. (1988 0628-2015 0630).
Szeretni mindig fogunk.
busztipusok.hu/260/260-484.jpg
Ha akarják akkor még ezzel a fenti típussal a legutolsó esélyt megkaphatja a hazai buszipar. De ez a legutolsó esély.
Szeretni mindig fogunk.
busztipusok.hu/260/260-484.jpg
Ha akarják akkor még ezzel a fenti típussal a legutolsó esélyt megkaphatja a hazai buszipar. De ez a legutolsó esély.
BPO654
2015.07.29 20:33:05
@retek: Az is, és ÖRÖK!:)
A közlekedési központ egy újabb, több évtizede megszokott és hagyományos színezést dobott a kukába. Természetesen, ahogy az a BKK-nál lenni szokott, a városlakók megkérdezése nélkül. Ilyen egy magát ügyfélközpontúnak nevező cég?
A hagyományokat jól felrúgjuk, ugye?
A…..
BPO654
2015.05.06 16:21:43
@repecs: A régi Ikarusok fogyasztanak a legkevesebbet..... .
BPO654
2015.05.06 16:25:24
@Steppenwolf: @Pepejoe: @Hurri Kán: @implacabile: @enté: @gio: @retek: és a többiek:
Egy hajóban (buszban) evezünk! Amíg ez nem esik le addig marad a kisemberek egymásnak ugrasztása.
Valóban vannak ennél sokkal fontosabb dolgok, és cikkek! Találtam is ilyen cikket amely sokkal fontosabb dologról ír, tessék elolvasni;
www.napi.hu/magyar_vallalatok/uj_autot_kapnak_a_miniszterek_es_allamtitkarok.597320.html
Egy hajóban (buszban) evezünk! Amíg ez nem esik le addig marad a kisemberek egymásnak ugrasztása.
Valóban vannak ennél sokkal fontosabb dolgok, és cikkek! Találtam is ilyen cikket amely sokkal fontosabb dologról ír, tessék elolvasni;
www.napi.hu/magyar_vallalatok/uj_autot_kapnak_a_miniszterek_es_allamtitkarok.597320.html
Már megint? Vagy még mindig? Vagy mióta? Meddig még? A legnívósabb hazai buszos rendezvény harmadjára is óriási sikerrel zárt.Hatalmas sikerrel és látogatói rekorddal zárult Zsámbékon a harmadik BUSEXPO. A NiT Hungary által szervezett rangos rendezvényen a szektor legjelentősebb…..
Nem tud többé nyereséges buszgyártást folytatni Belgiumban a Van Hool. Nemrég meg kellett menteni a legendás buszgyártót a csődtől. A mentőövet a macedón gyár megnyitása jelentette. A Van Hool tulajdonos-vezérigazgatójával készült interjút szemlézzük.
Manapság jól megy…..
BPO654
2015.04.14 22:19:31
@itoérambolafoci:
Pedig drága.
A 2. bek.-sel egyetértek.
Hibrid hajtást hányan is csinálnak? Kik ők? Biztos nem magyarok, akkor meg ebből a szempontból tök mind1, a nagyobb haszon náluk csapódik le, de nem is érdemes ezen filózni, mivel a hibrid helyett ott a troli, meg a gázbusz. Azok kiforrott dolgok, és olcsóbbak, ráadásul a HESS TOSA rendszerről maga a Hess állítja, hogy annyi mint a hagyományos fvezetékes, csak ehhez nem kell drót! Tehát nem igaz az, h alá kell a vaspálya amit itt ezen a blogon az egyik szerző leírt.
Pedig drága.
A 2. bek.-sel egyetértek.
Hibrid hajtást hányan is csinálnak? Kik ők? Biztos nem magyarok, akkor meg ebből a szempontból tök mind1, a nagyobb haszon náluk csapódik le, de nem is érdemes ezen filózni, mivel a hibrid helyett ott a troli, meg a gázbusz. Azok kiforrott dolgok, és olcsóbbak, ráadásul a HESS TOSA rendszerről maga a Hess állítja, hogy annyi mint a hagyományos fvezetékes, csak ehhez nem kell drót! Tehát nem igaz az, h alá kell a vaspálya amit itt ezen a blogon az egyik szerző leírt.
BPO654
2015.04.21 23:40:37
@itoérambolafoci:
Ma már sokféle jármű van, van olyan is amelyik buszformájú, sínen megy, és nincs fölötte drót, de nem hibrid és nem is dízel, ráadásul viszont magyar. Ez az:
www.kisvasut.hu/view_cikk.php?id=2127&rfa=72
Ma már sokféle jármű van, van olyan is amelyik buszformájú, sínen megy, és nincs fölötte drót, de nem hibrid és nem is dízel, ráadásul viszont magyar. Ez az:
www.kisvasut.hu/view_cikk.php?id=2127&rfa=72
Nincs könnyű helyzetben a hazai Evopro, egy teljesen új konstrukciójú busszal kell bizonyítania, hogy a kompozit technológiában van lehetőség. Megnéztük, hogy életképtelen vagy pedig világszenzáció, a Budai várban próbázó különleges építésű magyar elektromos busz. Vajon…..
BPO654
2015.03.23 00:16:40
@franciakulcs:
A kocsi a cikkíró álítása szerint gyenge, bár különösebb magyarázatot nem fűzött hozzá.
A hátsó tánctérbe kell kapaszkodó oszlop.
Az előírás egy dolog, az ÉLET meg a másik....:P Egy Várbuszra annyian szállnak fel ahányan tudnak, és ha felfér 60 ember v. több akkor annyian fognak rá felnyomakodni, hiába 4 fő/nm és csak 46 fős.
A belső világítás kiegészíthető a tetőlemezre szerelt neon fénycsővel hátulról haladva az első ajtó felé, az első ajtó vonaláig bezárólag, onnan az elejéig nem szükséges, mivel a jvezetőt az erős fény zavarja.
A kocsi a cikkíró álítása szerint gyenge, bár különösebb magyarázatot nem fűzött hozzá.
A hátsó tánctérbe kell kapaszkodó oszlop.
Az előírás egy dolog, az ÉLET meg a másik....:P Egy Várbuszra annyian szállnak fel ahányan tudnak, és ha felfér 60 ember v. több akkor annyian fognak rá felnyomakodni, hiába 4 fő/nm és csak 46 fős.
A belső világítás kiegészíthető a tetőlemezre szerelt neon fénycsővel hátulról haladva az első ajtó felé, az első ajtó vonaláig bezárólag, onnan az elejéig nem szükséges, mivel a jvezetőt az erős fény zavarja.
BPO654
2015.03.23 00:19:52
@franciakulcs:
Ja, és a belső térfigyelő kamerázottság ma már alap! Esetleg karcolás ellen védő üvegvédő fólia is bejátszhatna.
Ja, és a belső térfigyelő kamerázottság ma már alap! Esetleg karcolás ellen védő üvegvédő fólia is bejátszhatna.
BPO654
2015.04.06 22:00:11
Idei első vendégposztunkban Dr. Németh Zoltán Ádám és Dr. Dózsa Gábor mutatja be a Szegeden 2013-2014 között forgalomba állt Ikarus-Škoda trolibuszok önjáró képességét egyben kitekintést kapunk az önjáró üzem aktuális kérdéseire.
A szerzők:
Dr. Németh Zoltán…..
BPO654
2015.04.06 21:57:14
A török miniszterelnök látogatása nem volt hiábavaló. A budai vár közlekedése az ellenkező híresztelésekkel ellentétben mégis megkapja a török gyártmányú Karsan midibuszokat
Az Európai Unió által társfinanszírozott ,,Budai Vár és környéke közlekedésfejlesztése"…..
BPO654
2015.03.02 23:34:59
@Comandante en Jefe: Igen a Rába (futómű) a lényeg... .
Azért van a volvo szerződés is, busz import, futómű export főleg kamionokhoz, és volvo nyergesvontató import (Waberer's exhungarocmion). Így már kerek ugye?
Azért van a volvo szerződés is, busz import, futómű export főleg kamionokhoz, és volvo nyergesvontató import (Waberer's exhungarocmion). Így már kerek ugye?
BPO654
2015.03.02 23:40:26
@_zahnrad:
"................................kutyakomédiára, amit a BKV-BKK páros a botrányos külalakú és megbízhatóságú Ikarus 405-ös midibuszok lecserélésével művelt. Nyitott kérdés maradt viszont az elektromos midik kérdése, ahol több hazai karosszáló is reménykedhet még."
Igen, hát már vagy 10 éve ki kellett volna kukázni a midiket, de a politikusoknak ez nem volt fontos. 452 mrd volt M4-re, de 1-2 mrd nem volt új midikre.........:D Erről a politikusok tehetnek elsősorban Sky, nem kell a BKV-t ekézni állandóan.
A tramplinik jobb lenne ha nem jönnének szakmai alapon egy nagy rakás ......, nem kéne csak azért megvenni mert Bécsben is ilyen van, és ha nekik jó akkor biztos, hogy jó. Nem jó. Sem ergonómiailag, sem árban, sem iparilag, sem sehogy.
"................................kutyakomédiára, amit a BKV-BKK páros a botrányos külalakú és megbízhatóságú Ikarus 405-ös midibuszok lecserélésével művelt. Nyitott kérdés maradt viszont az elektromos midik kérdése, ahol több hazai karosszáló is reménykedhet még."
Igen, hát már vagy 10 éve ki kellett volna kukázni a midiket, de a politikusoknak ez nem volt fontos. 452 mrd volt M4-re, de 1-2 mrd nem volt új midikre.........:D Erről a politikusok tehetnek elsősorban Sky, nem kell a BKV-t ekézni állandóan.
A tramplinik jobb lenne ha nem jönnének szakmai alapon egy nagy rakás ......, nem kéne csak azért megvenni mert Bécsben is ilyen van, és ha nekik jó akkor biztos, hogy jó. Nem jó. Sem ergonómiailag, sem árban, sem iparilag, sem sehogy.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
2.A jó öreg Ikarusból még van annyi amennyivel kiadható a metrópótlás, mivel kisebb szakaszokra bontanák, és úgy újítanák fel, tehát több kisebb szakaszt újítanának fel nem 2-3 nagyobbat, így feleannyi busz is elég lenne a pótlásra (70-80) ennyi IK 280 meg még van, lényeg össze lehet kaparni.Metró-Hév pótlásra nincsen jobb a világon!!! Egyébként is a legjobb busz. A Váci úton meg a többi forgalmas úton meg elég nagy a légszennyezés ez már nem számít!
3. Állítólag év végén beindul a komáromi BYD gyár ami akár évi 1000 buszt is képes legyártani, jórészt elektromos buszt. Úgyhogy.... . Lehet itt még akármi is. Akármég BYDdel is pótólhatják öcsém!!! Az is "magyar" lösssz!!!:DDD