Adatok
Knorbi
0 bejegyzést írt és 484 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ez az Égéstér 100. adásának kommentposztja.
És ha netán kíváncsiak rá, itt a horgászdal!
..
Mozgalmas, helyenként idegölő, máskor szórakoztató egy év volt ez a Totalcar életében. Nézzük, mi maradt meg belőle és mit tudnánk feledni.
Mai összefoglaló írásunk kommentposztja...
Megy a vita, de ez téged sajnos már nem érdekel. Sokan most szomorúak, sokan most okosak. Hogy melyikből van több, nem tudom és nem is érdekel. Valaki azt írta, annak azért örül, hogy most már biztos nem lesz újabb Halálos Iramban-film. Tényleg? Valahol pedig egy kamasz lány zokogva…..
Knorbi
2013.12.02 08:58:01
Egy igazi autó kalaposoknak:)
A kasztni valahogy szerintem kompromisszumok szüleménye, mintha egy eredi terv után azt mondták volna a tervezők, jó, jó, de magas az orra, vegyük alacsonyabbra, de mit csináljunk a műszerfallal, akkor az alacsonyabbra kerül. De mar nincs több idő…..
Knorbi
2013.11.05 08:35:22
@jelentéktelen alak: Mondjuk az nyilvánvaló hogy a 20 év körüli japánokhoz egy hasonló korú Seat,Ford,Renault,Fiat stb a fasorban sincs.
De mindenki indul valahogy.És a Seat onnantól gyárt használható autókat amióta a Vw rátette a kezét.
Az már más kérdés hogy most megöli saját gyermekét:(
De mindenki indul valahogy.És a Seat onnantól gyárt használható autókat amióta a Vw rátette a kezét.
Az már más kérdés hogy most megöli saját gyermekét:(
Knorbi
2013.11.07 12:49:24
@Luighi: Jellemzően a cégesekre senki nem vigyáz. Persze lehet kivétel és kifoghattatok egy hulladékot. Én csak azt mondom nem ez a jellemző rájuk.
A többi autó milyen volt?
A többi autó milyen volt?
Knorbi
2013.11.10 18:45:13
@Luighi: Na felém a boldog hobbisták sokkal inkább szoktak Renault,Citroen tulajok lenni:)
De ki mit fog ki....
Nálam meg a Seatok húzzák igen jól. A mostaniban kb 180 ezer van 7 éves és eddig egy gázpedáljeladó volt a nagyobb bűne és egy csomitartó vezetékköteg a másik de az inkább a csapkodás miatt.Ennyi.
Ha a Vw-k jól bírják nálatok akkor nem vesztett a dolog mivel a Seat és aSkoda is Vw.
De ki mit fog ki....
Nálam meg a Seatok húzzák igen jól. A mostaniban kb 180 ezer van 7 éves és eddig egy gázpedáljeladó volt a nagyobb bűne és egy csomitartó vezetékköteg a másik de az inkább a csapkodás miatt.Ennyi.
Ha a Vw-k jól bírják nálatok akkor nem vesztett a dolog mivel a Seat és aSkoda is Vw.
A mai kor Zsigulijai ezek. Még a mostani nyomott időkben is sokan megengedhetnek maguknak egy ilyet, és nem is kínszenvedés velük az élet. De a különbségek óriásiak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2013.09.10 20:58:49
@Prof. Dr. Sün: Nem bizony.
De inkább az autókról beszéljünk. Szvsz egyikkel sem lehet túlzottan szarul járni.
Mind más igény tud megcélozni: majdnem szép(301)nagy(fluance)olcsók közt is olcsó(Logan)elavult de DÍZEL ennyiért(Linea).
Nem rosszak.Persze van hibájuk,helyenként igénytelenek,elavultak de hát (nem magyar bérekhez)olcsók.
Én mondjuk lehet kötnék némi kompromisszumot és vennék ennyiért egy Ibiza/Fabia/Clio kombit...esetleg Jazzt az is használható méretű.
De inkább az autókról beszéljünk. Szvsz egyikkel sem lehet túlzottan szarul járni.
Mind más igény tud megcélozni: majdnem szép(301)nagy(fluance)olcsók közt is olcsó(Logan)elavult de DÍZEL ennyiért(Linea).
Nem rosszak.Persze van hibájuk,helyenként igénytelenek,elavultak de hát (nem magyar bérekhez)olcsók.
Én mondjuk lehet kötnék némi kompromisszumot és vennék ennyiért egy Ibiza/Fabia/Clio kombit...esetleg Jazzt az is használható méretű.
Knorbi
2013.09.10 21:23:41
@csuvakka: nyilván nem a klasszikus vezetési élményre kell gondolni.
Csak ugye van autó amelyiket kellemes vezetni és van amit nem (ugyanabban a kategóriában).
pl biztos jobb(nak tűnik) egy 120Le-s Alfa 159 vazatése mint egy szintén 120Le-s Avensisé. és egyik sem ad Porsche élményt csak mégis van amelyiket jobb vezetni.
Csak ugye van autó amelyiket kellemes vezetni és van amit nem (ugyanabban a kategóriában).
pl biztos jobb(nak tűnik) egy 120Le-s Alfa 159 vazatése mint egy szintén 120Le-s Avensisé. és egyik sem ad Porsche élményt csak mégis van amelyiket jobb vezetni.
Knorbi
2013.09.10 21:41:49
@Tippszmix: De sok család azokat sem tudja csak úgy pótolni.
Egy ropira tört autót aki meg csak úgy hopp pótolni tud az nemhogy jól kereső ember hanem simán gazdag.
Egy ropira tört autót aki meg csak úgy hopp pótolni tud az nemhogy jól kereső ember hanem simán gazdag.
Mindenki, egyszerűen mindenki ilyet szeretne, az is, aki tagadja. Aztán vagy a pénz, vagy a bátorság hiányzik.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az öreg autónk a mai közlekedésben olyan, mintha egy gramofonra tennénk rá a DVD lemezt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2013.05.08 12:59:24
@ZF2: Jártam arra sokat és nyilván a két időszak durvább de ott egy sima hétköznap is necces sokszor. Elég némi front és megkergülnek a kamionosok,utánfutós románok és önjelölt Schumacher utánpótlás honfitársaink,valamint az örök sláger prémium autós újgazdag siető vállalkozóink.....
Knorbi
2013.05.10 10:39:10
@760kodnék: 20 évesen 180-al........ nem kérdés hogy a papa volt a hunyó. De te sem úgy vezettél ahogy kellett volna.
Knorbi
2013.05.10 12:07:15
@közösperonos átszállás: Jó gondolat :)
Virítsd a lóvét és mindent megkapsz: rendes ülést, arcletépést és ha nem bírsz magaddal, koporsót is. Az élményautót azonban a másik pultnál adják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2013.04.23 12:21:03
@ZF2: Igen ez érdekes:) persze hozzá kell tenni hogy még az A3-at és a Leon eddig csak képen láttam a Golfét élőben de nem ültem bele.
Lehet hogy csak a képeken rém egyszerű és olyan semmilyen.
Lehet hogy csak a képeken rém egyszerű és olyan semmilyen.
Knorbi
2013.04.23 12:28:46
@Hurri Kán: Igen nyilván másképp néz ki a világ ha sok a pénz.
Aztán a fene tudja nem hiszem hogy megváltoznék.
Mindig is az aranyközéputat szerettem vagyis akármennyi pénzem lenne sem lenne Macbookom mert az ár-érték arányt ezek a termékek hírből sem ismerik.
És a létjogosultságát sem kérdőjelezem meg olyan embernél akinek ez VALÓ.
Vagyis néha kihasználja de nem idegbeteg hanem ha siet azt is méltóságteljes hideg profizmussal teszi.
De egy üzletember (egy igazi)az presztízsből veszi mert CSAK A6-os de abból a legjobb.Lehet hogy sosem viszi 200 fölé és nem is gyorsul vele jobban mintha egy 2.0 TFSi-vel menne.
Na ehhez felesleges ez az autó de ugye a PRESZTÍZS az presztízs.
Kisembereknél is van ilyen pl nem Swiftet vesz hanem Ignist mert az terepjárós és feketében mert az komolyabb....:)
Aztán a fene tudja nem hiszem hogy megváltoznék.
Mindig is az aranyközéputat szerettem vagyis akármennyi pénzem lenne sem lenne Macbookom mert az ár-érték arányt ezek a termékek hírből sem ismerik.
És a létjogosultságát sem kérdőjelezem meg olyan embernél akinek ez VALÓ.
Vagyis néha kihasználja de nem idegbeteg hanem ha siet azt is méltóságteljes hideg profizmussal teszi.
De egy üzletember (egy igazi)az presztízsből veszi mert CSAK A6-os de abból a legjobb.Lehet hogy sosem viszi 200 fölé és nem is gyorsul vele jobban mintha egy 2.0 TFSi-vel menne.
Na ehhez felesleges ez az autó de ugye a PRESZTÍZS az presztízs.
Kisembereknél is van ilyen pl nem Swiftet vesz hanem Ignist mert az terepjárós és feketében mert az komolyabb....:)
Knorbi
2013.04.23 12:36:48
@ZF2: Na az ízlésünk hasonló úgy látom:)
Igen nekem is ezek a műszerfalak tetszenek és az Audik közül is csak az A1-A3 ami nem jön be.
Viszont a BMW-nél meg pont a mostaniak tetszenek az elődök voltak elég egyszerűek(E90,Bangle 5-ös).
Ja igen az V-ös Golfé is borzasztó volt.
Igen nekem is ezek a műszerfalak tetszenek és az Audik közül is csak az A1-A3 ami nem jön be.
Viszont a BMW-nél meg pont a mostaniak tetszenek az elődök voltak elég egyszerűek(E90,Bangle 5-ös).
Ja igen az V-ös Golfé is borzasztó volt.
Szerény javaslat: csökkentsük a balesetek számát, állítsuk meg pihenni az átutazókat!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2013.04.18 21:07:59
@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Hmm lehet hogy jó módszer. Persze egyénenként eltérhet hogy kinek mi válik be de megéri kipróbálni.
Hmm lehet hogy jó módszer. Persze egyénenként eltérhet hogy kinek mi válik be de megéri kipróbálni.
Azt meg kell hagyni, hogy öles léptekkel tör előre a Ssangyong, de eljutott már oda, ahová a Hyundai? Nem. De kevésen múlott.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2013.04.09 07:34:54
@Kelpo: Ez a fura a Rexton meg nem?:))) a fene a gusztusodat:)
Mindenki megvárhat egy autót, nem igaz? Várjon csak türelemmel, mert én éppen másra koncentrálok. A telefonomra.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2013.04.03 10:49:01
@froton: így van. Egyszerűen móka a szabályok kikerülésével foglalkozni. Meg ez ugye ész kérdése is. Olyan mint a lézerblokkolót használó kettőszázzal tépő villogó idegbeteg újgazdag vállalkozó akinek egyébként semmi sürgős dolga mert a következő kúton órákig capuccinozik:-) de nehogymáne...
Knorbi
2013.04.03 11:25:16
@hopptarisznya: ismerek olyat aki amiatt belement egy buszba:-)
Knorbi
2013.04.03 11:29:00
@Hekus: és a legtöbb telóhoz ingyen jár.
Lendület tornádó
Hogyan is kezdődött? Több havi ösztöndíjamból sikerült szert tenni egy ´72-es kiadású járgányra. Amikor hozzám került teljesen, szétszedtem és újra lett építve. Azóta lassan 13 ezer izgalmas kilométer van mögöttünk olyan kalandokkal, amiket más…..
Knorbi
2013.03.24 16:48:32
@ColT: Szerintem nem normális. Mit várt új autót?
A Totalcar Hátsóülés-rovata ismét egy kéretlen videóval jelentkezik. Természetesen ezúttal is az aktuális ebéd-utat jártuk meg oda-vissza két konkurens típussal. És nem lettünk okosabbak. Illetve igen, hamarosan olvashatják.
..
Knorbi
2013.01.22 22:50:34
@Dr. GGG77: Egyetértek. A puha futómű mondjuk ízlés kérdése is. Lehet hogy Bp-n jó de más is van a világon nem csak Bp.
Knorbi
2013.01.24 09:09:58
@karlmann: Amikor a VAG ezt csinálta (Audi A4-Seat Exeo) akkor meg mindenki fujjogott.Nem lehet az emberek kedvére tenni.
Én azt mondom az ilyen olcsó,egyszerű és normális méretű autóké a jövő.
És lehet most mutogatni de ha belegondoltok ez most új modell megy ennek majd le az ára vagy fél millával.
Én azt mondom az ilyen olcsó,egyszerű és normális méretű autóké a jövő.
És lehet most mutogatni de ha belegondoltok ez most új modell megy ennek majd le az ára vagy fél millával.
Knorbi
2013.01.24 11:48:58
@malkolmcole: Igazad van. Csak ugyanez igaz rád is csak te a franciák felé vagy elfogult:)
Biztos az időjárás miatt van hogy felénk meg a franciák előbb döglenek mint a Vw-k :) Cserélni kellene a tulajoknak!!!
De nem beszólni akartam vannak erényei a franciáknak és nem is vitatom!
Biztos az időjárás miatt van hogy felénk meg a franciák előbb döglenek mint a Vw-k :) Cserélni kellene a tulajoknak!!!
De nem beszólni akartam vannak erényei a franciáknak és nem is vitatom!
Van egy cég, amely szinte kívülállóként nézi, hogy mi zajlik az autópiacon: a Suzuki. Kis túlzással azt is mondhatnám, hogy a világot olyan autókkal akarják meghódítani, amelyek Indában beváltak. Aztán ha nem jön be, koppannak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2012.11.29 07:52:42
@Anti Anyag: Hát akkor nemigen kell forszírozni :) De semmi baj ezzel minden autót a helyén kell kezelni és arra használni amire való.
Én tempósan kanyarodom nekem tuti nem való dehát nem vagyunk egyformák.
Én tempósan kanyarodom nekem tuti nem való dehát nem vagyunk egyformák.
Knorbi
2012.11.29 17:40:51
@kewcheg: Bizony így van. Ékes bizonyítéka hogy olyan hogy polgári réteg nálunk nincs.
Vagy csóró valaki vagy tele van persze ez sem elég neki.
Emlékszem mikor a haverom mesélte hogy a főnökük előadta nekik hogy nem tud pénzt emelni mert nem megy olyan jól a cég.
Rendes munkások voltak hőbörgés helyett elfogadták bár fura volt hogy alig győzik annyi a munka.
Aztán két hét múlva megjött a főnök új Pajero-ja.
Na ilyen kedves vállalkozóból ma sok van.
Vagy csóró valaki vagy tele van persze ez sem elég neki.
Emlékszem mikor a haverom mesélte hogy a főnökük előadta nekik hogy nem tud pénzt emelni mert nem megy olyan jól a cég.
Rendes munkások voltak hőbörgés helyett elfogadták bár fura volt hogy alig győzik annyi a munka.
Aztán két hét múlva megjött a főnök új Pajero-ja.
Na ilyen kedves vállalkozóból ma sok van.
Knorbi
2012.11.29 18:35:54
@ZF2: bizony így van.
micsoda különbségek azon a baromira egyenlő EU-n belül.
Itt a Swift is csak hitelre(szegény csórót nézték hülyének)nyugaton meg kp-ra veszik az itt luxusautónak számító kocsikat.Vagy ha hitelre akkor minimális THM-el és csak azért hogy ne nyúljanak a megtakarításhoz.
micsoda különbségek azon a baromira egyenlő EU-n belül.
Itt a Swift is csak hitelre(szegény csórót nézték hülyének)nyugaton meg kp-ra veszik az itt luxusautónak számító kocsikat.Vagy ha hitelre akkor minimális THM-el és csak azért hogy ne nyúljanak a megtakarításhoz.
Titkos tipp? Tuti vétel? Kétliteres vagy 2.2-es turbódízellel, ismert előélettel bátran bele lehet vágni, ajánlja a guru, szeretik a tulajdonosok és ha ön meg tud békélni a tudattal, hogy egy Fordban ül és a közlekedést nem kihívásként, hanem szükségszerűségként…..
Knorbi
2012.11.29 14:16:37
Knorbi
2012.11.29 15:29:35
@ZF2: Há akkó megvan a megoldás!
Kétajtós kupé apának a gyerek valahogy ellesz hátul de sem az ajtót nem tudja kinyitni sem az ablakot tekergetni :)))
Kétajtós kupé apának a gyerek valahogy ellesz hátul de sem az ajtót nem tudja kinyitni sem az ablakot tekergetni :)))
Knorbi
2012.11.29 16:34:37
@Rocko-: Zsír :))))) elég biztonságos tuti nem piszkálja az ablakot :)
Az Égéstér 43. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Knorbi
2012.11.24 10:05:01
@visszakettopadlogaz: ez az autóbuzik sorsa:-) :-) :-) megnem értett "zsenik" :-)
Knorbi
2012.11.24 10:08:40
@mükkemakk: igen az a Toledo jó volt. Amiben benne van az Audi keze is lásd az A3 műszerfalat. Ha azt vesszük van szellemi utódja az Exeo.Csak nyilván drágább.
Knorbi
2012.11.28 08:45:05
@Cupra:
Lehet hogy fikció de egy okát látom a változásnak.
TÚL profik már. A kezdő autós (vagy újságíró)tud szeretni egy egyszerű autót is.
Aztán mikor már ezernyi autón van túl akkor már a kiskategória semmire sem jó neki.Aztán már az egyszerűbb márkák is túl egyszerűek(hiába a fejlődés).
Egy SEAT? Ami egy olcsó Vw? áááá
Hát most szálltak ki egy überlimutinból pl A6 BMW-ötös.
És ezek után mire jó egy Ibiza vagy egy Leon?
Vagy egy Lexus után? Tényleg olyan mintha tyúkólban ülnénk.
Tudom ültem V12-es S-Klasse Merciban és az egy más világ.
Így már érthető hogy ezekhez képest egy SEAT nem ad semmit........
Lehet hogy fikció de egy okát látom a változásnak.
TÚL profik már. A kezdő autós (vagy újságíró)tud szeretni egy egyszerű autót is.
Aztán mikor már ezernyi autón van túl akkor már a kiskategória semmire sem jó neki.Aztán már az egyszerűbb márkák is túl egyszerűek(hiába a fejlődés).
Egy SEAT? Ami egy olcsó Vw? áááá
Hát most szálltak ki egy überlimutinból pl A6 BMW-ötös.
És ezek után mire jó egy Ibiza vagy egy Leon?
Vagy egy Lexus után? Tényleg olyan mintha tyúkólban ülnénk.
Tudom ültem V12-es S-Klasse Merciban és az egy más világ.
Így már érthető hogy ezekhez képest egy SEAT nem ad semmit........
Csak két Suzukiból választhatnak, ráadásul a hitelfelvételre is kötelezik a fogyatékossággal élőket.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2012.11.27 17:07:31
@grantpierre: igen azt hiszem a családi dologban igazad van.
Knorbi
2012.11.27 17:12:47
@szazalek: Na ez így korrekt ahogy van :)
csak téged nem hallgat meg a kormány.
Pedig ez abszolút reális dolog 5-6 éves autó 2,5 milláért.És hát igen élhető hitelt mert nyilván átlagember nem tudja kiköhögni az egészet.
csak téged nem hallgat meg a kormány.
Pedig ez abszolút reális dolog 5-6 éves autó 2,5 milláért.És hát igen élhető hitelt mert nyilván átlagember nem tudja kiköhögni az egészet.
Knorbi
2012.11.28 08:05:59
@Rocko-:
Nehogy már luxusautó vásáslása legyen támogatva.
Normális emberi igényeket kellene támogatni és meghallgatni ott is a példa 5 éves kocsi 2,5 millióért.
Nehogy már luxusautó vásáslása legyen támogatva.
Normális emberi igényeket kellene támogatni és meghallgatni ott is a példa 5 éves kocsi 2,5 millióért.
Miket kotyvasztanak a motorolajba? És miért kell lecserélni? Jó az olcsóbb is? Minden, amit tudni akarsz az olajról.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2012.11.23 08:46:40
@beczes: Elég érdekes probléma.
Szerintem(nem vagyok szerelő)valami rejtélyes de nem túl nagy dolog lesz a háttérben lévén ha ennyire jók az értékek. És ez tényleg egy egyszerű motor,sőt még strapabíró is.
Próbáltál már több szerelőt? Esetleg márkaszervizt?(ha nem is mindben de van amelyik megbízható)
Meg vannak Vw profik akik vágják az ilyen rejtélyeket mint az ide is írogató Bosch technikus.
Szerintem(nem vagyok szerelő)valami rejtélyes de nem túl nagy dolog lesz a háttérben lévén ha ennyire jók az értékek. És ez tényleg egy egyszerű motor,sőt még strapabíró is.
Próbáltál már több szerelőt? Esetleg márkaszervizt?(ha nem is mindben de van amelyik megbízható)
Meg vannak Vw profik akik vágják az ilyen rejtélyeket mint az ide is írogató Bosch technikus.
Knorbi
2012.11.23 18:49:02
@beczes: világos. És nagy pénz egy ilyen tartály?
Knorbi
2012.11.23 22:56:40
@beczes: Ennél lehet hogy lesz olcsóbb is. Jó ha tényleg az a baja akkor igen te vagy a hibás. De hát bárki hibázhat ezért ne ostorozd magad.
Mindent nem lehet tudni.Nem tudom hányadik autód de legalább már ezt is tudod:-)
Mindent nem lehet tudni.Nem tudom hányadik autód de legalább már ezt is tudod:-)
Unjuk a taxisok vernyákolását, de a főváros töketlenkedését legalább annyira. Valószínűleg nem az öreg autókban ülnek a rossz taxisok, az újakban meg a jók, hiszen becsületes üzemeltetéssel nehéz megkeresni az új autóra valót.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Mindenkinek van tuti receptje a válságautóra, de valójában kevés jó megoldás létezik, a Lodgy az. És már nem is büdös.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2012.10.22 08:13:58
@nyuszy: Persze valamilyen szemszögből igazad van DE.:
Ha ezt csak így nézzük akkor a Ferrariról ebben az országban csak 10 ember beszélgethet mert csak ők tudják megvenni?
Hagy legyen már bárkinek véleménye az autóról.
Ma ott tartunk hogy egy ilyen árú autót egy átlag ember csak hitelre tudna megvenni.Ja csak azt most nem nagyon adnak.Aki meg ki tudja dobni az árát az asztalra nem átlagember.(ki tud a mai világban milliókat spórolni????)
Vagy ha megvan ez a 4 millája akkor akad több is.
Ha meg valakinek az új kocsi volt az álma és a panelban szorong hát no comment......de mi közünk hozzá? Ő meg lehet hogy bennünket nézne hülyének mert minek nekünk internet,horgászcucc meg akármilyen hobbi ami pénzbe kerül.Nézőpont kérdése.
@CsGergo: Neked azért van Ladád mert megteheted.Ha napi 50 km-t kéne munkába járnod szaladnál egy Suzukiért és nem a Ladával akarnál lerobbangatni meg 10+ litereket tankolni.
De ezek nem kötözködések csak próbálom más helyzetébe gondolni magam mielőtt elítélem.
Én a románok miatt nem vennék Daciát.
De ez megoldódott mert ezt nem ők csinálják gondolom oda meg vissza is vannak.
Ha ezt csak így nézzük akkor a Ferrariról ebben az országban csak 10 ember beszélgethet mert csak ők tudják megvenni?
Hagy legyen már bárkinek véleménye az autóról.
Ma ott tartunk hogy egy ilyen árú autót egy átlag ember csak hitelre tudna megvenni.Ja csak azt most nem nagyon adnak.Aki meg ki tudja dobni az árát az asztalra nem átlagember.(ki tud a mai világban milliókat spórolni????)
Vagy ha megvan ez a 4 millája akkor akad több is.
Ha meg valakinek az új kocsi volt az álma és a panelban szorong hát no comment......de mi közünk hozzá? Ő meg lehet hogy bennünket nézne hülyének mert minek nekünk internet,horgászcucc meg akármilyen hobbi ami pénzbe kerül.Nézőpont kérdése.
@CsGergo: Neked azért van Ladád mert megteheted.Ha napi 50 km-t kéne munkába járnod szaladnál egy Suzukiért és nem a Ladával akarnál lerobbangatni meg 10+ litereket tankolni.
De ezek nem kötözködések csak próbálom más helyzetébe gondolni magam mielőtt elítélem.
Én a románok miatt nem vennék Daciát.
De ez megoldódott mert ezt nem ők csinálják gondolom oda meg vissza is vannak.
Knorbi
2012.10.22 08:17:51
@Gyurma73:
Sajnos igazad van. Azért mert aki sokat megy még mindig megéri.Ha 300 lenne a felár mindenki azt akarna.(oké vannak benzinfanok ők nem bár egy ilyen batárban szerintem nem élvezetesebb a benzines de mindegy hagy tankoljanak)
És sajnos minden gyártónál ez van.
Nekem "csak" 500 volt a felár akciósan.
Behozta az árát: BE ÁM. Simán 2 liter a különbség.
Sajnos igazad van. Azért mert aki sokat megy még mindig megéri.Ha 300 lenne a felár mindenki azt akarna.(oké vannak benzinfanok ők nem bár egy ilyen batárban szerintem nem élvezetesebb a benzines de mindegy hagy tankoljanak)
És sajnos minden gyártónál ez van.
Nekem "csak" 500 volt a felár akciósan.
Behozta az árát: BE ÁM. Simán 2 liter a különbség.
Knorbi
2012.10.22 16:31:51
@CsGergo: csak 1 literrel eszik többet mint egy Swift? Ez mondjuk jól hangzik.
Viszont a 100 ezer km három autóra igazán kevés km.
És ez megint nem kötözködés de darabra akkor 30 ezer alatt nem nagy dolog hogy nem robbant le.
Ettől függetlenül ha nektek elég mind méretben és tudásban akkor jó hogy kitartassz mellette.
Nem az új autó meg a hitel a luxus hanem ha valaki úgy vesz autót (vagy indokolatlanul nagyot/drágát) hogy nincs is igazán szüksége rá. Ez kicsit igaz erre a Dacára is. Sok embernek nem kell ekkora autó.
Viszont a 100 ezer km három autóra igazán kevés km.
És ez megint nem kötözködés de darabra akkor 30 ezer alatt nem nagy dolog hogy nem robbant le.
Ettől függetlenül ha nektek elég mind méretben és tudásban akkor jó hogy kitartassz mellette.
Nem az új autó meg a hitel a luxus hanem ha valaki úgy vesz autót (vagy indokolatlanul nagyot/drágát) hogy nincs is igazán szüksége rá. Ez kicsit igaz erre a Dacára is. Sok embernek nem kell ekkora autó.
Az Égéstér 35. adásának kommentposztja.
Itt letöltheti...
Knorbi
2012.10.03 10:12:14
@rocksarkany: természetesen ez igaz bár az is hogy mi a normálisan motorizált.....
Én amit ideálisnak tartok az olyan 120-150 Le. Pl egy diesel Passattal dinamikusan lehet autózni a szabályok betartásával és kedvező fogyasztással.
Én amit ideálisnak tartok az olyan 120-150 Le. Pl egy diesel Passattal dinamikusan lehet autózni a szabályok betartásával és kedvező fogyasztással.
Knorbi
2012.10.03 15:06:01
@rocksarkany: Hogyhogy szédülsz? Ilyet még nem hallottam :)
Knorbi
2012.10.03 16:27:39
@rocksarkany: Jaaaa :) az más. Hát én a benzinessel vagyok hasonlóan.
Illetve nem igaz hogy nem kellene de ha van lehetőség választani akkor diesel.
Illetve nem igaz hogy nem kellene de ha van lehetőség választani akkor diesel.
Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Egy Porschét vagy Ferrarit még a rendőr is felismer. Tudják, mibe tört bele a bicskájuk? Igen, egy Golfba. Mert ilyet még nem láttak. Pedig Magyarország ebben nagyhatalom.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2012.10.02 12:31:37
@ommm: @Семёрка:
Tényleg lehet hogyha nyitott a hátulja akkor nem lesz baja mert akkor csak átfúj rajta. Bár ha akkora volt a vihar mint mondod a tető valószínűleg ment volna csak a váz marad.
Amúgy jó lehet ilyen helyen mászkálni mint egy időutazás.
Pl mikor a Top Gearben elmentek bezárt autógyárakba meg valami reptérre MIG-ek közé.
Mint a megelevenedett történelem.
Tényleg lehet hogyha nyitott a hátulja akkor nem lesz baja mert akkor csak átfúj rajta. Bár ha akkora volt a vihar mint mondod a tető valószínűleg ment volna csak a váz marad.
Amúgy jó lehet ilyen helyen mászkálni mint egy időutazás.
Pl mikor a Top Gearben elmentek bezárt autógyárakba meg valami reptérre MIG-ek közé.
Mint a megelevenedett történelem.
Knorbi
2012.10.02 14:55:47
@Tökösmákos: így van az ezres Swift meg a tiéd:-)
Knorbi
2012.10.02 17:02:05
@Tökösmákos: Hát most nem tudom sírjak e vagy nevessek........
Ami ennél több, nagyobb, erősebb, az már bőven fölösleges. Vegyen A6-ost, akinek túl sok a pénze! ..
Knorbi
2012.10.01 10:50:15
Knorbi
2012.10.01 12:59:42
@Rocko-: hát lehet. Még arra is emlékszem hogy egy régi Autópiacos cikkben volt:-) Érdekes autós témában mindenre emlékszem ha másról van szó iszonyú feledékeny vagyok. Az asszony idegeire tudok menni:-)
Knorbi
2012.10.01 15:33:04
@Rocko-: kössem össze? :-) :-) :-) "oké behúztam a kéziféket ja és kell egy kenyér is" így?:-)
Barátságos maciarc, szolid technika és semmi hivalkodás. Remek választás lehet, feltéve, ha valaki már összevarrta elszakadt Achilles-inát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Knorbi
2012.09.28 06:37:36
@visszakettopadlogaz: az király:-) :-) :-) bejönnek azok a Bmw-k de mikor jobban megnéztem nagyon meglepett hogy nem sokkal nagyobb a hely mint egy Seat Cordobában. Bakker hát az két kategóriával kisebb:-)
Csatlakoznék uraim a 90 kg feletti klubhoz. Nem megyünk túrázni egy Daewoo Matizzal?:-)
Csatlakoznék uraim a 90 kg feletti klubhoz. Nem megyünk túrázni egy Daewoo Matizzal?:-)
Knorbi
2012.09.28 20:46:52
@DeezL: hát persze ez nem is vitás:-)
Knorbi
2012.09.30 19:14:26
@DeezL: igen egy nagyobb és általában minőségibb után fura visszaülni egy kisebb kategóriába. Néha elcsábulok valami nagyobb felé aztán rájövök hogy az enyém sem annyira kicsi és könnyű fenntartani,sőt nagyrészt egyedül ülök benne.
Mondjuk az A6 bejön:-) de ha belegondolok az A4 bőven elég lenne.
Mondjuk egyszer csak egy hétre elkurvulnék egy nagy autóval:-) több nem kéne csak egy hét a luxusban:-) A8,7er,S-Klasse....
Mondjuk az A6 bejön:-) de ha belegondolok az A4 bőven elég lenne.
Mondjuk egyszer csak egy hétre elkurvulnék egy nagy autóval:-) több nem kéne csak egy hét a luxusban:-) A8,7er,S-Klasse....
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
B.Ú.É.K.