Adatok
.N.I.G.
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

The complete sports car
Hatéves lehettem... szerelem volt első látásra pedig matt fekete volt, ecsettel vagy teddy hengerrel lefestve, forgatott felnikkel és ültetve...
Feel the sunshine
Akkori árát kicsit borsosnak tituláltam, de egy próbakanyar után ki is derült, hogy mi kerül…..

Mi sül ki belőle, ha a németek összeraknak egy boszorkányosan kifundált kisautót, és még olcsón is akarják adni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..

Az utánfutósokra rájár a rúd, a múltkor valakin pótjegyet követeltek. Igaz, valóban plusz helyet foglal el egy autóhoz képest, ha szőrszálat akarunk hasogatni. De szerintem senki sem hobbiból furikázik a vontatmánnyal, nyilván Andrásnak is oka volt erre, még ha nem is…..

Emlékeim szerint elég régóta placcon van ez a Kadett. Többféle színben, többféle motorháztető-kialakítással és ajtónyitási megoldással láthattuk már.Jetiii volt az élelmes, aki megtalálta a mobile24 oldalán a hirdetést (melyben kissé elírták az árat). Köszönet!Csak a…..
.N.I.G.
2011.05.26 22:47:08
@vectrástomi: az bizony, a jó "kis" C25XE :) arra lennék kíváncsi, hogy vajon a 2498ccm-ből csak fúrással csináltak 2700-at, vagy ez költői túlzás, mint oly' sok minden az adatlapon... Ami viszont felettébb izgat, hogy hogyan lett 125kW-ből 206kW?!?! Vagy inkább a 170LE-ből lett 206LE, csak elgépelte, mint az árat?

...tuningolni.Hogy őszinte legyek, rosszabb is lehetne...
.N.I.G.
2011.01.18 15:22:49
@Tommi: mert ennek az autónak semmi dolga itt, ez nem az a calibra, ami az "elsz.rt calibra" skatulyába beilleszthető, és ha te erre is azt mondod, hogy pff, akkor inkább az jut eszembe, hogy te csak álmodozol, hogy legyen egy olyan autód, -mint ez- ami után megfordulnak az érdeklődők, és nem röhögőgörcsöt kapnak, ha meglátják

Elterjedt tévhit mifelénk, hogy középkategóriás autó csak német vagy japán lehet. Pedig nem kéne megfeledkezni a franciákról sem, mert törnek fel, mint a talajvíz. Itt az ékes példa. Vélemények az azonos című írásunkról...

Azt hiszem, joggal mondhatom így Danuta levelét elolvasva, hogy a sztereotípiák igen nagy halmazába esik bele, éppen csak nem kalapos öreg bácsi, mert az nehezen összeegyeztethető a szőkenőséggel. Bár a kalap, a begipszelt láb lehet a halmazok közös metszete és egyszer meg is fog…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nekem is V6-os opelem van, igaz nem omega, hanem vectra. Maga a blokk ugyanez, a szívósorban és a kipufogóban van eltérés. (a vectrán egy katalizátor van, és egy pillangószelep)
Konkrét szervíz igények:
-gyertyák és kábelek (munkadíjjal és tömítésekkel): 52E
-hosszbordás szíj, vízpumpával, vezérműszíj, feszítő, támasztó, termosztát, hűtőfolyadék, fékfolyadék, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő, klíma rátöltés, fertőtlenítés (munkadíjjal): 165E
A karbantartási cikkek valóban nem olcsók, 120.000. km "nagyszervíz" alig áll meg 200ból, nekem pár opcionális dologgal át is lépte. Ugyanakkor nem kibírhatatlan ezer kilométerenként félrerakni öt ezer forintot, és ha kell, akkor rááldozni az autóra, ha nem kell, akkor pedig elkölteni másra.
Olajfogyasztás van, 12.7XX. km alatt rátöltöttem nem egész négy decit, bár max vonal alatt volt, amikor leengedtem, így sem volt egy liter a teljes fogyasztás. Az autót inkább városon kívül használom, és nem váltok fel 2000 fordulatnál...
Mindent összevetve, minden oké, és nem szerelem kell hozzá, elég csak törődni.