Regisztráció Blogot indítok
Adatok
.N.I.G.

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2013.01.20 09:33:48
The complete sports car Hatéves lehettem... szerelem volt első látásra pedig matt fekete volt, ecsettel vagy teddy hengerrel lefestve, forgatott felnikkel és ültetve... Feel the sunshine Akkori árát kicsit borsosnak tituláltam, de egy próbakanyar után ki is derült, hogy mi kerül…..
.N.I.G. 2013.01.21 00:51:32
@Invinoveritas:

Nekem is V6-os opelem van, igaz nem omega, hanem vectra. Maga a blokk ugyanez, a szívósorban és a kipufogóban van eltérés. (a vectrán egy katalizátor van, és egy pillangószelep)
Konkrét szervíz igények:
-gyertyák és kábelek (munkadíjjal és tömítésekkel): 52E
-hosszbordás szíj, vízpumpával, vezérműszíj, feszítő, támasztó, termosztát, hűtőfolyadék, fékfolyadék, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő, klíma rátöltés, fertőtlenítés (munkadíjjal): 165E

A karbantartási cikkek valóban nem olcsók, 120.000. km "nagyszervíz" alig áll meg 200ból, nekem pár opcionális dologgal át is lépte. Ugyanakkor nem kibírhatatlan ezer kilométerenként félrerakni öt ezer forintot, és ha kell, akkor rááldozni az autóra, ha nem kell, akkor pedig elkölteni másra.

Olajfogyasztás van, 12.7XX. km alatt rátöltöttem nem egész négy decit, bár max vonal alatt volt, amikor leengedtem, így sem volt egy liter a teljes fogyasztás. Az autót inkább városon kívül használom, és nem váltok fel 2000 fordulatnál...

Mindent összevetve, minden oké, és nem szerelem kell hozzá, elég csak törődni.
Jajj,de csúnya! Deutsche showcar 2011.05.26 13:44:00
Emlékeim szerint elég régóta placcon van ez a Kadett. Többféle színben, többféle motorháztető-kialakítással és ajtónyitási megoldással láthattuk már.Jetiii volt az élelmes, aki megtalálta a mobile24 oldalán a hirdetést (melyben kissé elírták az árat). Köszönet!Csak a…..
.N.I.G. 2011.05.26 22:47:08
@vectrástomi: az bizony, a jó "kis" C25XE :) arra lennék kíváncsi, hogy vajon a 2498ccm-ből csak fúrással csináltak 2700-at, vagy ez költői túlzás, mint oly' sok minden az adatlapon... Ami viszont felettébb izgat, hogy hogyan lett 125kW-ből 206kW?!?! Vagy inkább a 170LE-ből lett 206LE, csak elgépelte, mint az árat?
...tuningolni.Hogy őszinte legyek, rosszabb is lehetne...
.N.I.G. 2011.01.18 15:22:49
@Tommi: mert ennek az autónak semmi dolga itt, ez nem az a calibra, ami az "elsz.rt calibra" skatulyába beilleszthető, és ha te erre is azt mondod, hogy pff, akkor inkább az jut eszembe, hogy te csak álmodozol, hogy legyen egy olyan autód, -mint ez- ami után megfordulnak az érdeklődők, és nem röhögőgörcsöt kapnak, ha meglátják
Belsőség Balzsam a testnek 2010.11.17 06:14:30
Elterjedt tévhit mifelénk, hogy középkategóriás autó csak német vagy japán lehet. Pedig nem kéne megfeledkezni a franciákról sem, mert törnek fel, mint a talajvíz. Itt az ékes példa. Vélemények az azonos című írásunkról...
Azt hiszem, joggal mondhatom így Danuta levelét elolvasva, hogy a sztereotípiák igen nagy halmazába esik bele, éppen csak nem kalapos öreg bácsi, mert az nehezen összeegyeztethető a szőkenőséggel. Bár a kalap, a begipszelt láb lehet a halmazok közös metszete és egyszer meg is fog…..
.N.I.G. 2010.11.15 20:29:49
@bubu5252:
nem akarok nagy igazságosztó lenni, de kikívánkozik belőlem...
Amiket összeszedtél a posztban az fájdalmas!
Az első: fél éve van autód, ami alatt 8Ekm-t mentél, de még kint a T ==> fél éve vezetsz, ezalatt ha jól sejtem nem vezettél 1-2 ezret hóban, szakadó esőben, jégen, nullás ködben, nem kaptál defektet nagy tempónál, stb, ami szerintem szükséges ahhoz, hogy elmondhatsd magadról, "már nem vagyok kezdő, pár helyzetet megoldottam, jöhet a többi".
Valamint furának tartom, hogy ismét a luxus réteget kell cikizni, mikor lehet, hogy magadban sem ártana megtalálni a hibát. Idézték előttem a KRESZt, a járművezető állapotát illetően. És igen, egy beteg, vagy frissen műtött nemtől kortól függetlenül NE ÜLJÖN AUTÓBA, vagy ha bevállalja, akkor M I N D I G LEGYEN 100%ON!!!!! ha nem automata autód van, akkor hogy oldod meg, hogy begipszelt lábbal vezess? elnézést kérsz? vagy valaki nyomkodja a kuplungot? vagy egyszer elindulsz, és 1-esben elmész, amíg bírsz??? Néha nem ártana GONDOLKODNI!! Nem a volán az egyetlen alternatíva, van taxi, ami drága ugyan, de szerencsére (legalábbis remélem) nem minden napra jut egy műtét. Ha nem taxi, akkor családtag, barát, szomszéd...Gondolj bele, hogy miért dudálnak rád! Rám az 5év alatt kétszer dudáltak, mind2 alkalommal jogosan, beláttam, elnézést kértem, és mosolyogva mentünk tovább, pedig az egyik egy igazi mummus: fekete, fekete üveges, mercedes ml terepjáró. Annyira óvatosan akartam lejönni a padkáról, hogy közben nem figyeltem, hogy már zöld a lámpa, és jönnek az autók... Attól, hogy valakinek nagy, erős, vagyonokat érő feltűnő autója van még nem mindig ő a hibás. Sokkal több suzukis hétvégi vezetővel gyűlt már meg a bajom, mint kopasz kigyúrtakkal. A kedvencem az, akinek mindenféle magas eszmei értéket képviselő felirattal el van látva az autója, és közben a kesztyűtartóban turkálva nem veszi észre, hogy a kormányba nem illik kapaszkodni, mert sávváltásba kezd anélkül, hogy észrevenné. Vagy amikor a magadfajta megmutatja, hogy itt 50 a megengedett, és már én is átlépem, te ne akarj többel menni. Én nem mondom magam nyugodtnak, de csak akkor dudálok, ha már nagy a gáz (és sajnos ritkán reagálnak helyesen) ha villogok, akkor pedig vagy észre sem veszik, hogy szeretnék elmenni a belsősávban, vagy ha elmentem, akkor megmutatja, hogy is képes átlépni a 150et, és "megkerget, mert ő kirááály" az ilyen eszement barmokat kéne kivenni a forgalomból, és nem lenne annyi baj. Pláne akkor kellene kivenni, amikor egy ilyen "megmutatom, hogy én menőbb vagyok" akciót pl egy 20+ keleti csodával mutatja be, aminek a kis csökevényes kerekei akkor sem lennének elégségesek, ha nem az autóval egyenlő életkorú abroncsok lennének rajtuk, hiszen a fékrendszer, inkább hagyjuk...

Eléggé elkalandoztam a komment végére, lassan már egy saját posztot írhattam volna, de remélem azért érthetőek a problémáim.
(örülök, hogy végig olvastad :)