Adatok
nekemirj
0 bejegyzést írt és 107 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Zoltán az oldalt található gyorsbeküldőn küldte be a történetét. Mivel a gyerekei szeretnek vonatozni, így Velencére tartva nem az autó mellett döntött, hanem igénybe szerette volna venni a magyar vasút segítségét. A család ki is érkezett a Déli-pályaudvarra, ahol az indulás…..
Zsuzsanna mai levelében arról ír, hogy rendszeresen késnek a vonatok, de ami a legdurvább, hogy legutóbb azt a tájékoztatást kapta, hogy a nyárfa szálló szöszei miatt késik a vonat. Emellett több dolgot is megemlít, s ő sem érti, miért indulnak a Balatonra olyan vonatok, amik már…..
nekemirj
2011.07.03 18:14:18
@gcsabi: Sajnos túlságosan ismerem a vasutasokat mivel naponta utazom vonattal már 18 éve.
A szolgáltatási színvonal évről évre romlik pont az olyan hozzáállás miatt mint a tied.
A vasútnál is mindenre van pénz csak a rendre nincs és folyik a pazarlás. (lásd kapuk a pesti főpályaudvarokon és az ott álldogáló felesleges munkaerővel. Ha ugyanis a kalauz elvégezné a dolgát -ami nem túl megerőltető-, akkor nem kellene plusz 5 ember egynek az ellenőrzéséhez)
Szerinted miért kell Biatorbágy és Budaörs közözz fél év alatt kétszer felújítani a vasúti pályát ha megfelelő a munkavégzés?
Miért van 60-as lassú jel 20 éve Szárliget és Szár között (ahol volt már pályarekonstrukció is) ha nem cserélik ki a talpfával és tartóoszloppal megtámasztott felső vezeték tartó oszlopot? Azért mert mert trehányság van. Ha elvégezné mindenki a dolgát, akkor rendben működne minden.
Ha fák dőlnek a vasúti sínekre azért van mert nem vágták ki, őket azaz a fenntartó nem végezte el a dolgát.
És szerinted azért nem fegyelmi járna ha nem jelenik a mozdonyvezető és emiatt késik a vonat? Én azonnal kirúgnám ha én lennék a vezérigazgató.
És megnyugodhatsz nem közgazdász vagyok. Többet értek a vasúthoz mint gondolnád.
A szolgáltatási színvonal évről évre romlik pont az olyan hozzáállás miatt mint a tied.
A vasútnál is mindenre van pénz csak a rendre nincs és folyik a pazarlás. (lásd kapuk a pesti főpályaudvarokon és az ott álldogáló felesleges munkaerővel. Ha ugyanis a kalauz elvégezné a dolgát -ami nem túl megerőltető-, akkor nem kellene plusz 5 ember egynek az ellenőrzéséhez)
Szerinted miért kell Biatorbágy és Budaörs közözz fél év alatt kétszer felújítani a vasúti pályát ha megfelelő a munkavégzés?
Miért van 60-as lassú jel 20 éve Szárliget és Szár között (ahol volt már pályarekonstrukció is) ha nem cserélik ki a talpfával és tartóoszloppal megtámasztott felső vezeték tartó oszlopot? Azért mert mert trehányság van. Ha elvégezné mindenki a dolgát, akkor rendben működne minden.
Ha fák dőlnek a vasúti sínekre azért van mert nem vágták ki, őket azaz a fenntartó nem végezte el a dolgát.
És szerinted azért nem fegyelmi járna ha nem jelenik a mozdonyvezető és emiatt késik a vonat? Én azonnal kirúgnám ha én lennék a vezérigazgató.
És megnyugodhatsz nem közgazdász vagyok. Többet értek a vasúthoz mint gondolnád.
nekemirj
2011.07.04 07:24:50
@gcsabi: veled nem érdemes foglalkozni, mert értelmetlen.
Fel kellene fognod, hogy nem az utas van a vasútért hanem fordítva!
Nem csak azért értek a vasúthoz mert azzal utazom, de neked úgy is mindegy.
A hülyeségeidre a továbbiakban nem kívánok reagálni, de a szerencséd, hogy nem vagyok a főnököd, mert már nem lennél a vasútnál ezzel a felfogással.
Fel kellene fognod, hogy nem az utas van a vasútért hanem fordítva!
Nem csak azért értek a vasúthoz mert azzal utazom, de neked úgy is mindegy.
A hülyeségeidre a továbbiakban nem kívánok reagálni, de a szerencséd, hogy nem vagyok a főnököd, mert már nem lennél a vasútnál ezzel a felfogással.
Zoli a levelében arról ír, hogy nem érti, miért van az, hogy ha sikerül pontosan betartani a menetrendet, akkor a pályaudvarok előtt álldogálva, csak összehozzák a vonatok a késést. Nos, a helyzetét én is átérzem, múltkoriban a barátnőmmel Szolnok felé indulva, még a Keleti…..
Alább Miklós levelét olvashatjuk, illetve levelezését a MÁV-val, aki már lassan kezd beletörődni abba, hogy az Esztergom-Budapest vonalon rendszeresek a késések. Amibe nem tud beletörődni, az az utastájékoztatás hiánya. De tényleg, miért nem lehet valamit odaböfögni az utasnak,…..
Olvasónk teljesen kiakadt azon, hogy a 9407-es vonat kesese miatt a 4827-es vonat mindig kesve indul. A 4827-es kesese abbol adodik, hogy a szemelyzet a 9407-essel érkezik. Nem lehetne átszervezni a fordákat? Miért olyan nehéz megoldani a logisztikai feladatokat a MÁV-nál? Látszik a…..
Katasztrofális utastájékoztatás a Nyugatiban, az utasokat átvezényelték egy másik szerelvényre mondván az eredeti nem közlekedik, majd az eredetit csak elindították... Zseniális! Miért van az, hogy a kedves MÁV a legapróbb hibáért is szinte bűnözőnek tekinti az utast,…..
nekemirj
2010.02.12 13:06:23
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
Csak ennyi:
Tisztelt MÁV-Start!
Mélységesen felháborít amit az utóbbi pár hétben a Hegyeshalom - Budapest vasútvonalon művelnek a 9407-s és 4827-s vonattal. A mai napon már betelt a pohár ezért is írok Önöknek, de ha nem lesz érdemi válasz a Személyszállítási Igazgatótól (és nem a panaszirodától), akkor a felügyeleti szervet keresem meg. Kérem vizsgálják meg a kártérítési felelősségüket is.
Nem először fordul elő, hogy 30 percet meghaladó késése van a 9407-s vonatnak (indul Hegyeshalom 6:02) és emiatt személyzeti problémák adódnak a 4827-s vonaton (indul Komárom 7:10).
Számomra egyenesen megfejthetetlen, hogy miképp történik a vezénylés és miért nincs tartalék személyzet, ami igen csak elvárható és talán kötelező is lenne egy ilyen vasútvonalon!
Mai nap is a 9407-s 50 perc késéssel érkezik Tatabányára és emiatt nem tud elindulni 7:41-kor a 4827-s, mert a Hegyeshalmi vonattal nem érkezik meg a mozdonyvezető és a másiknak Tatabányán lejár a szolgálati ideje. Ilyen szervezetlenség egyenesen megengedhetetlen, hogy egy vonatnak az 1/3 távja után mozdonyvezetőt kelljen cserélnie. Ezt másképp kell megszervezni. Mindezt azért sem értem, mert a 9407-s elvileg 7:00-kor van Komáromban és a 4827 7:10-kor indul el, azaz Komáromban (az induló állomáson) kellene megoldani a mozdonyvezető cserét. Ha pedig késik a 9407-s, akkor teljesen felesleges elindítani a 4827-st, várhatná a mozdonyvezetőt Komáromban is. Vagy ha mindenképpen Tatabányán kell cserélni, akkor úgy kell megoldani, hogy a mozdonyvezető már ott legyen és ne mondjuk 60km-rel messzebbről jöjjön. Ez csak egy kis szakmai és szervezési hozzáértés kérdése lenne, azaz aki a vezénylést készíti alkalmatlan a feladata elvégzésére ezért mindenképpen felelősségre kell vonni és meg kell tőle válni.
Egyébként megjegyzem, hogy a helyes és utasbarát viselkedés az lenne és lett volna, hogy a Traubi IC (indul Sopron 6:15) ingyen, helyjegy nélkül vigye el a Tatabányán várakozó utasokat. Ez humánus és utasbarát viselkedés lenne, és költséggel sem jár (maximum az elégedett utas legközelebb is utazik és nem vált más közlekedési eszközre, ami Önöknek bevételkiesést okoz) ugyanis az IC-nek olyan mindegy, hogy félig kihasználva vagy teljesen kihasználva megy, a költségei ugyan akkorák!
Kérem, hogy haladéktalanul vizsgálják ki az ügyet, járjanak el a felelősökkel szemben a leghatározottabban és a választ ne a panasziroda küldje, hanem a személyszállítási igazgató megnevezve, hogy milyen lépéseket tett meg a felelősségre vonás tárgyában és mit tesz azért, hogy ez többet ne fordulhasson elő.
Válaszukat köszönöm egy már 17 éve naponta utazó és bérletre havonta több 10000 Ft-t kifizető, de az egyre romló szolgáltatásuk ellenére is kitartó utas.
Egyébként az, hogy a 9407 állandóan Kelenföld előtt áll 5 percet mert hónapok óta képtelenek rájönni arra, hogy nem kellene kereszteznie a pécsi IC-vel az útjukat az egyenesen megfejthetetlen. Csak az IC-t a 14-sre a 9407-t meg a 15-s vágányra kellene érkeztetni.
Csak ennyi:
Tisztelt MÁV-Start!
Mélységesen felháborít amit az utóbbi pár hétben a Hegyeshalom - Budapest vasútvonalon művelnek a 9407-s és 4827-s vonattal. A mai napon már betelt a pohár ezért is írok Önöknek, de ha nem lesz érdemi válasz a Személyszállítási Igazgatótól (és nem a panaszirodától), akkor a felügyeleti szervet keresem meg. Kérem vizsgálják meg a kártérítési felelősségüket is.
Nem először fordul elő, hogy 30 percet meghaladó késése van a 9407-s vonatnak (indul Hegyeshalom 6:02) és emiatt személyzeti problémák adódnak a 4827-s vonaton (indul Komárom 7:10).
Számomra egyenesen megfejthetetlen, hogy miképp történik a vezénylés és miért nincs tartalék személyzet, ami igen csak elvárható és talán kötelező is lenne egy ilyen vasútvonalon!
Mai nap is a 9407-s 50 perc késéssel érkezik Tatabányára és emiatt nem tud elindulni 7:41-kor a 4827-s, mert a Hegyeshalmi vonattal nem érkezik meg a mozdonyvezető és a másiknak Tatabányán lejár a szolgálati ideje. Ilyen szervezetlenség egyenesen megengedhetetlen, hogy egy vonatnak az 1/3 távja után mozdonyvezetőt kelljen cserélnie. Ezt másképp kell megszervezni. Mindezt azért sem értem, mert a 9407-s elvileg 7:00-kor van Komáromban és a 4827 7:10-kor indul el, azaz Komáromban (az induló állomáson) kellene megoldani a mozdonyvezető cserét. Ha pedig késik a 9407-s, akkor teljesen felesleges elindítani a 4827-st, várhatná a mozdonyvezetőt Komáromban is. Vagy ha mindenképpen Tatabányán kell cserélni, akkor úgy kell megoldani, hogy a mozdonyvezető már ott legyen és ne mondjuk 60km-rel messzebbről jöjjön. Ez csak egy kis szakmai és szervezési hozzáértés kérdése lenne, azaz aki a vezénylést készíti alkalmatlan a feladata elvégzésére ezért mindenképpen felelősségre kell vonni és meg kell tőle válni.
Egyébként megjegyzem, hogy a helyes és utasbarát viselkedés az lenne és lett volna, hogy a Traubi IC (indul Sopron 6:15) ingyen, helyjegy nélkül vigye el a Tatabányán várakozó utasokat. Ez humánus és utasbarát viselkedés lenne, és költséggel sem jár (maximum az elégedett utas legközelebb is utazik és nem vált más közlekedési eszközre, ami Önöknek bevételkiesést okoz) ugyanis az IC-nek olyan mindegy, hogy félig kihasználva vagy teljesen kihasználva megy, a költségei ugyan akkorák!
Kérem, hogy haladéktalanul vizsgálják ki az ügyet, járjanak el a felelősökkel szemben a leghatározottabban és a választ ne a panasziroda küldje, hanem a személyszállítási igazgató megnevezve, hogy milyen lépéseket tett meg a felelősségre vonás tárgyában és mit tesz azért, hogy ez többet ne fordulhasson elő.
Válaszukat köszönöm egy már 17 éve naponta utazó és bérletre havonta több 10000 Ft-t kifizető, de az egyre romló szolgáltatásuk ellenére is kitartó utas.
Egyébként az, hogy a 9407 állandóan Kelenföld előtt áll 5 percet mert hónapok óta képtelenek rájönni arra, hogy nem kellene kereszteznie a pécsi IC-vel az útjukat az egyenesen megfejthetetlen. Csak az IC-t a 14-sre a 9407-t meg a 15-s vágányra kellene érkeztetni.
nekemirj
2010.02.16 13:00:24
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
Nem tudom miről beszélsz. A Keletiből tudna jönni az IC a 14-esre Győr felől meg a 15-sre. Így éppen nem keresztezik egymást. Esetleg járj arra és nézd meg a vágányokat meg a számozásokat. Látszik rajtad, hogy MÁV-s vagy és felesleges munkaerő. Ilyen hozzáállás miatt tart ott a vasút ahol tart.
Nem tudom miről beszélsz. A Keletiből tudna jönni az IC a 14-esre Győr felől meg a 15-sre. Így éppen nem keresztezik egymást. Esetleg járj arra és nézd meg a vágányokat meg a számozásokat. Látszik rajtad, hogy MÁV-s vagy és felesleges munkaerő. Ilyen hozzáállás miatt tart ott a vasút ahol tart.
Idén az OMV-nél tankolnak az állami szervek, legfeljebb évi 50 millió liter benzin erejéig. A döntésben az osztrák társaság által ajánlott, 2-3 forinttal kedvezőbb literenkénti ár volt a meghatározó, a kúthálózat csak 10%-os súllyal bírt a tenderben (a Molnak…..
nekemirj
2010.01.05 13:18:24
@Gabo1000:
1. Az autópályán drágább a benzin az tény, de gondolom, hogy nem kutannként lett megadva az ár, hanem az, hogy aki ilyen kártyával tankol annak mennyibe kerül, és ez független attól, hogy ott mennyi épp az adott ár ami ki van írva.
2. Honnan tudod, hogy olyan gépre került ami nem bevizsgált, ill honnan lehet tudni hogy intzéményenként lett részletesen felsorolva a rendszám?
3. Egy reléállomás melyik állami intézmény működtetésébe tartozik?
4. Lehet úgy szervezni a tankolást, hogy útba essen költség nélkül is a kút. Nem akkor kell rajta gondolkodni mikor 5 liter van a kocsiban, hanem pl ha félig van és van ott kút akkor teletankolják. Csak hát ehhez gondolkodni is kellene az államigazgatásban amihez az alkalmazottak nincsenek hozzászokva, csak ahhoz, hogy mindent megkapnak akkor is ha nem spórolnak.
1. Az autópályán drágább a benzin az tény, de gondolom, hogy nem kutannként lett megadva az ár, hanem az, hogy aki ilyen kártyával tankol annak mennyibe kerül, és ez független attól, hogy ott mennyi épp az adott ár ami ki van írva.
2. Honnan tudod, hogy olyan gépre került ami nem bevizsgált, ill honnan lehet tudni hogy intzéményenként lett részletesen felsorolva a rendszám?
3. Egy reléállomás melyik állami intézmény működtetésébe tartozik?
4. Lehet úgy szervezni a tankolást, hogy útba essen költség nélkül is a kút. Nem akkor kell rajta gondolkodni mikor 5 liter van a kocsiban, hanem pl ha félig van és van ott kút akkor teletankolják. Csak hát ehhez gondolkodni is kellene az államigazgatásban amihez az alkalmazottak nincsenek hozzászokva, csak ahhoz, hogy mindent megkapnak akkor is ha nem spórolnak.
nekemirj
2010.01.05 13:36:47
@Gabo1000:
1. Szerinted a többi nem csökkenti? Ekkora marhaságot!
2. Bizonyítsd be, hogy nincs vagy nem volt, különben rágalmazás, büntetendő cselekmény
3. Áruld le ha ennyire okos vagy
4. Igen ha félig van főleg télen akkor szoktam tankolni, mert sose tudhatod mi adódik. Mellesleg dec 29-én 266-t tankoltan 15 litert, hogy tele legyen mol emelése előtt, közben náluk akkor 289 volt az ár. Az, hogy darabra több kútja van még semmit sem jelent.
1. Szerinted a többi nem csökkenti? Ekkora marhaságot!
2. Bizonyítsd be, hogy nincs vagy nem volt, különben rágalmazás, büntetendő cselekmény
3. Áruld le ha ennyire okos vagy
4. Igen ha félig van főleg télen akkor szoktam tankolni, mert sose tudhatod mi adódik. Mellesleg dec 29-én 266-t tankoltan 15 litert, hogy tele legyen mol emelése előtt, közben náluk akkor 289 volt az ár. Az, hogy darabra több kútja van még semmit sem jelent.
nekemirj
2010.01.05 14:07:44
@Gabo1000: Örülök, hogy bevejezted, te úgyis egy értelmezhetetlen vagy és beszélsz össze vissza.
3 Ft/l 50 millió liternél szerinted semmisség. Javaslom, hogy ennek a dupláját vonják le tőled 50 éven keresztül adóban és megtudod mennyi az.
4. Az auchan indult a tenderen? Hol van erről infornáció add meg gyorsan.
3 Ft/l 50 millió liternél szerinted semmisség. Javaslom, hogy ennek a dupláját vonják le tőled 50 éven keresztül adóban és megtudod mennyi az.
4. Az auchan indult a tenderen? Hol van erről infornáció add meg gyorsan.
Az elmúlt néhány napban szándékosan kerültem, hogy a havazásról, illetve annak a MÁV-ra gyakorolt hatásairól írjak. Inkább csak megfigyeltem. De így két nappal az "ítéletidő" után engedjetek meg egy elemzést. Szombaton relatív sok hó esett, persze erről és a -20…..
A Keletibe tartó vonat lerobbant és csak Kőbánya-Felső-ig közlekedett. Emiatt 120 percet késett, a diákok erről a késéről szerettek volna igazolást kérni, de a válasz az volt, hogy majd jön a Keletiből egy vonat, szálljanak fel rá és menjenek haza. Ezzel a hiányzást nem…..
Ügy van. Vasútügy. A pénzügyminisztérium kiadta az ukázt, hogy meg kell spórolni 40 milliárd forintot a közlekedésben. Hogy ez hogy jött ki, arról nagyjából senki nem tud, ezt dobta a gép. Nosza, ezen nekibuzdult a másik, a közlekedési minisztérium, hogy most majd akkor lesz itt…..
Én szóltam. Nemrég felvetettem, hogy a MÁV-ot meg kéne szüntetni, bevállalva a rövid távú káoszt, a szebb jövő érdekében. Legalább azok a nyomorultak is szenvednének, akik nap mint nap olyan színvonalú munkát végeznek, amiért egy éves kényszeregyüttlétet érdemelnének az…..
Megaszánalmas. Késik a vezér, ezért késik a vonat is. Előfordulhat ilyen eset. Nincs ilyenkor egy másik vezér, aki elvinné a vonatot? Nem kell ide sztrájk, hogy felboruljon a menetrend és nem kell semmi különleges helyzet. Elég az emberi butaság. De az utasok viselkedése se semmi.…..
Ma már hihetetlennek hangzik, de 1989 október 23.-án egy rakás budapesti gimnazista meg szerette volna nézni, ahogy Szűrös Mátyás, a rosszul dizájnolt komenista a Parlament erkélyéről kikáltja a Magyar Köztársaságot. Sok iskolából központilag vitték a gyerekeket a térre, más…..
Panka belefutott egy felsővezeték szakadásba a Nyugatiban. Az utasokat nem tájékoztatták, a MÁV-Direkt is csak a bizonytalan ideig szünetel dumát mondta, ahogyan később a Nyugati hangosa is. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy mi a büdös sünseggéért nem lehet időben…..
nekemirj
2009.10.02 11:03:37
A MÁV-nál az utastájékoztatás évről évre romlik, pedig a technika fejlődik. És csodaálkoznak, hogy be kell zárni vonalakat meg spórolniuk kellene milliárdokat. Pedig amilyen szinvonalat nyújtanak így is túl vannak fizetve a dolgozók.
Egyébként 2 hete a Biatorbágy előtt a mozdonyvezető hülyesége miatt álltunk a nyílt pályán. Be is döglött a Flirt áramszedője, mert fázishatáron későn húzta le. Még jó hogy nem lett nagyobb baj. Persze be nem mondott senki semmit. Fél óra után bevergődött az állomásra és mondta neki a kalauz (aki szintén nem szólt az utasokhoz semmit), hogy be kellett volna valamit mondani tájékoztatás képpen. Erre ezt válaszolta a mozdonyvezető, hogy lesz@rom. Ezért tartunk itt. Ezeket nem rúgják ki, pedig azonnal fegyelmivel ki kellett volna rúgni. Bezzeg a másikat aki minden állomást bemondott, meg a vonat sebességét, időjárást, stb. és jól szórakozott az utas, azt kirakták mert nem tetszett egy fejesnek.
Ma meg a kalauzok annyira hülyék voltak (Rajkai gyors), hogy még a bérlethez is igazolványt kértek mindenkitől, hogy egyezik e száma, mert az pattant ki a fejükből, hogy valaki olyan marha több 10 kilómétert utazik naponta más bérletével...
Nekem meg utána esett le, hogy el kellett volna kérni az igazolványát, mert lehet nem is vasutas elvégre lehet már kölcsönzőből is ruhát kivenni:)
Egyébként 2 hete a Biatorbágy előtt a mozdonyvezető hülyesége miatt álltunk a nyílt pályán. Be is döglött a Flirt áramszedője, mert fázishatáron későn húzta le. Még jó hogy nem lett nagyobb baj. Persze be nem mondott senki semmit. Fél óra után bevergődött az állomásra és mondta neki a kalauz (aki szintén nem szólt az utasokhoz semmit), hogy be kellett volna valamit mondani tájékoztatás képpen. Erre ezt válaszolta a mozdonyvezető, hogy lesz@rom. Ezért tartunk itt. Ezeket nem rúgják ki, pedig azonnal fegyelmivel ki kellett volna rúgni. Bezzeg a másikat aki minden állomást bemondott, meg a vonat sebességét, időjárást, stb. és jól szórakozott az utas, azt kirakták mert nem tetszett egy fejesnek.
Ma meg a kalauzok annyira hülyék voltak (Rajkai gyors), hogy még a bérlethez is igazolványt kértek mindenkitől, hogy egyezik e száma, mert az pattant ki a fejükből, hogy valaki olyan marha több 10 kilómétert utazik naponta más bérletével...
Nekem meg utána esett le, hogy el kellett volna kérni az igazolványát, mert lehet nem is vasutas elvégre lehet már kölcsönzőből is ruhát kivenni:)
Fiúk, az egész nemzetnek, a határok által szétszabdalt, de lelkében egységes magyarságnak nagyon kellene most a siker. Azt mondom, nem magyar az, aki azt mondja, hogy ezen a meccsen más is győzhet, mint mi – ezekkel a szavakkal lelkesítette a magyar labdarúgó-válogatott…..
Az Antali-csapat egyik embere maga állította ezt. Péntek óta egy kétoldalas levél tartja izgalomban a vasútreformmal hivatásosan és hobbiból foglalkozókat. Először a Magyar Nemzet írt cikket a(z alapvetően) Takács László által írt dolgozatról, szemelvényeket is közölve…..
A személyszállító MÁV Start tervei szerint az év végétől mobiltelefonos egyenlegről is fizethetjük az e-Ticket rendszerben megvett vonatjegyet. Jelenleg egy jól használható, bár kissé fapados internetes jegyértékesítés működik a Startnál: a régóta ismert Elvira menetrendben…..
Minek fizetnek több embernek is ugyanazért a munkáért? –Teszi fel levelében a kérdést olvasónk. Elkérik a jegyeket a Nyugatiban, a vonaton a kalauzok, illetve ugyanitt az állomáson felszálló ellenőrök is, jobb esetben csak háromszor, de akár többször is. Vajon ennek mi…..
Mindenfelől azt hallani, hogy a vasutasok családtagjainak járó szabadjegyet vissza akarják vonni, tehát csak a vasutasok utazhatnának ingyen (és a rászorulók természetesen). A szabadjegyek, ingyenes bérletek évente több milliárd forint kiesést jelentenek a tömegközlekedési…..
Pártunk és Kormányunk felfedezte az a Fekete Lyukat, ahol éve óta ÖMLIK ki a pénz, és lassan, alattomosan tönkrevágja az országot és a gazdaságot ... A benyújtott adóváltozások keretében a cafetéria felét adóztatnák meg, egy roppant alacsony, barátságos 62%-os személyi…..
Idén is sajtótájékoztatót tartott a MÁV Start az Utazás kiállításon. Kozák Tamás vezérigazgató az elért eredményeket és a terveket vette sorba. Ezekről a Kötött pálya olvasói általában már értesülhettek (Az azért érdekes lehet, hogy a vezér a járműfejlesztési…..
nekemirj
2009.02.27 09:36:49
Nemcsak az izishop létezik mint fizetési módszer. Ráadásul az csak külön regisztrációval és javas telefonról. Ennél van sokkal általánosabb is, az MTA SZTAKI által fejlesztett authorizációs bróker.
www.mik.bme.hu/home/MIK%202008%20evi%20workshop/Eloadasok/2-4_Tetenyi%20Istvan_1.ppt
Ehhez csak a mobil szolgáltatóknak kellene egy kis lökés, hogy elinditsák.
www.mik.bme.hu/home/MIK%202008%20evi%20workshop/Eloadasok/2-4_Tetenyi%20Istvan_1.ppt
Ehhez csak a mobil szolgáltatóknak kellene egy kis lökés, hogy elinditsák.
Nem fogom leírni századjára (bocs, ezalatt páran leírták még) kétszázadjára, hogy mit is akar a VDSZSZ. Én inkább azt írom le, én mit szeretnék:- részesedést akarok a kereskedelmi csatornák reklámidejének eladásából (mert nézem)- részesedést akarok kedvenc sportklubom…..
Sarolta és Sándor 32 percig figyelte, ahogy a bank gyanúsan kevés számú ügyintézője dohányzik, beszélget és minden mást csinál, csak nem ügyet intéz. Kérdésükre sem derült ki, hogy mikor kerülnek sorra, bár a sorszám előtt nem várakozott előttük senki. Múlt hét hétfőn…..
Az utóbbi napokban több levelet is kaptam, amelyben a MÁV internetes jegyvásárlását elemzik. Én hiszem, hogy egy történelmi ponthoz értünk. Még ha egy kicsit "fapados" is, de legalább elindult. Azt hiszem én sem írhattam volna le jobban az észrevételeim, mint a Debreceni…..
nekemirj
2008.06.24 08:32:35
Fejlesztés alatt van egy magyar államilag támogatott e-kereskedelmi rendszer mobil szolgáltatók számára is, amiben online jegyvásárlás csak egy lehetséges történet. És még a számlázás is meg van oldva és nem csak az OTP lehetne szolgáltató.
A probléma mindössze annyi, hogy kevesen tudnak róla mert rossz a marketingje.
Itt lehet róla olvasni:
www.mik.bme.hu/home/MIK%202008%20eves%20jelentes/2008eves_szakmai_jelentesMIK080617.pdf
2.4 Projekt.
Szerintem érdemes lenne a MÁV fejesek figyelmébe ajánlani és összefogva a MÁV mobil szolgáltatókkal előnyösen jönne ki belőle. És a dolog biztonságos is.
Ha valakinek felkeltette az érdeklődését a MÁV-n belül, vagy egyéb helyeken akkor szivesen összehozom az illetőt a projekt vezetőjével.
Bocs a reklámért, de ha minnél többen tudnak róla annál jobb. És ezt nem csak a MÁV hanem a BKV és a volán is bevezethetné.
A probléma mindössze annyi, hogy kevesen tudnak róla mert rossz a marketingje.
Itt lehet róla olvasni:
www.mik.bme.hu/home/MIK%202008%20eves%20jelentes/2008eves_szakmai_jelentesMIK080617.pdf
2.4 Projekt.
Szerintem érdemes lenne a MÁV fejesek figyelmébe ajánlani és összefogva a MÁV mobil szolgáltatókkal előnyösen jönne ki belőle. És a dolog biztonságos is.
Ha valakinek felkeltette az érdeklődését a MÁV-n belül, vagy egyéb helyeken akkor szivesen összehozom az illetőt a projekt vezetőjével.
Bocs a reklámért, de ha minnél többen tudnak róla annál jobb. És ezt nem csak a MÁV hanem a BKV és a volán is bevezethetné.
Vigyázat hosszú lesz, de megéri. 170 km 7 óra alatt nem semmi... Na ez a szopás nem amikor tövig nyeled a calippot..
Üdv! nemrég bukkantam rá (tegnap :) ) erre az online MÁV-os panaszládátokra, és pont valmai hasonlót kerestem. Nem tudom hogy jó helyre írok e, de azt szeretném,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
2011.08.26. A 4827-es vonat 20 perc késéssel érkezik meg Tatabányára. 40 perc késéssel még csak el sem indul.
Az előtte közlekedő 4907-es gyorsvonat 40 perc késéssel indul el Tatabányáról, miután addig ott állt.
Utastájékoztatás semmi.
Tudom, mint állandó utas, hogy mától vágányzári menetrend van. Ezért is felháborító a késés.
Teljesen felesleges vágányzári menetrendet csinálni, ha úgysem tartják be. Vagy akkor olyat kell csinálni amit be tudnak tartani. Több ötletem is van, de nem osztom meg mert a Magyar vasút nem utasbarát, hanem ellenségnek tekinti az utast.
Mindenesetre kérem kivizsgálni a mai ügyet különös tekintettel a következőkre:
1. Ki a felelős a vágányzári menetrendért és annak betartásáért. Ha nem működik a dolog, milyen személyi konzekvenciákat vontak le belőle. (elbocsátás?)
2. A hőségriadóban semmilyen víz osztás nem volt az állomáson a vonat meg a tűző napon állt. Ki ezért a felelős, miért nem tették meg az intézkedéseket?
3. Miután az utastájékoztatás semmilyen sem volt az állomáson azon kívül, hogy néhány vonat késik, milyen személyi felelősségre vonást kezdeményeznek? Véleményem szerint az állomásfőnök és a fő menetirányító azonnali elbocsátása lenne a legelső lépés.
4. Ilyen szolgáltatási színvonal mellett mikorra tervezik a havi és félhavi jegyek 50%-s árcsökkentését ezzel is kedvezni azoknak a még megmaradt utasoknak akik a rendszeres késések miatt még egyáltalán tudnak dolgozni, vagy a vasutat választották.
Tekintettel arra, hogy ezen a héten a 4827-s már háromszor késett 10 percnél többet (A MÁV személyi és tárgyi mulasztásából) és emiatt több száz ember a munkából elkésett a levelemet mellékelem Dr. Völner Pál Úrnak is, hogy képben legyen milyen rosszul is mennek mennek a dolgok Magyarország első számú vasúti fővonalán és a MÁV Zrt.-nél. Ennek fényében talán a kormányzat is oda tud hatni, hogy megtörténjenek a személyi felelősségre vonások és a 21. századnak megfelelő vasúti közlekedés alakuljon ki.