Adatok
aattyla87
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mivel is kívánhatnék kellemes ünepeket mindenkinek, aki az ünnepek alatt is megtisztel azzal, hogy a blogra kattint, mint egy teljesen hülye évvégi reklámmal? A Stella Artois hirdetése épp megfelel a feladatnak, hiszen a Rudolfot egy sörre becserélő Télapó pont megfele a célnak,…..
aattyla87
2011.01.03 20:18:34
A Stella mindig is ugy hivta fel magára a figyelmet, hogy nem kifejezetten a nagyfogyasztoknak ajálja termékét. Ahogy ebben a reklámban is láthato nem egy egyszerü kocsmarol van szo, hanem igazánn egy elitebb hely ahová betérnek az emberek és a jól megérdemelt munka utan elfogyasztanak egy üveg stellat. Akárcsak a télapo, ebből is tudjuk, hogy Karácsony van mivel a télapon és pultuson kivül más nincs is a kocsmába. Gondolkoztam azonn, hogy mit keres ott a kitomott Rudolf, hát valószinüleg a télapó lecserélte öket motorosszánra. Még az is meglehet, hogy a képenn látható kocsma a télapó kocsmája (Rudolf a falon). Ezek a sotét szinek nekem egy kicsit ilyen szomorkás hangulatot adnak az egész reklámnak, de a báros arckifejezése kárpotolja ezt ahogy szeliden mosolyog a nem mindennapos vendégre.
Minden téma, ami rengeteg embert foglalkoztat, előbb-utóbb menthetetlenül a reklámosok martalékává válik, és így vagy úgy de egy kampányban felhasználásra kerül. Mióta a Wikileaks botrányaitól hangos az internet, csak az volt a kérdés, hogy ki csap le először a lehetőségre.…..
A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Van aki ezt túlzásba is viszi, egy volt kollégám például nem tudott anélkül kocsiba ülni, és kormányt ragadni, hogy előtte megmosta volna a kezét. Egy kilincs, egy nyilvános telefon vagy egy metró kapaszkodó…..
Ritkán foglalkozom a blogon csak termékekkel, de vannak olyan esetek, amikor egy termék és a csomagolása olyannyira átgonolt és tökéletes, hogy nem tudok elmenni mellette. A Nike időről időre előrukkol egy-egy különleges, limitált szériában piacra dobott cipővel, amit mindig…..
Lehet annál semmitmondóbb szlogent találni egy egyelektronikai bolthálózatnak, mint hogy Hülye azért nem vagyok? Hogy lehet, arra a Currys & PC World Megastore áruházlánc a bizonyíték, ami a Galaxis legnagyobb áruházlánca szlogennel hirdeti magát. Az, hogy ez végül mégsem…..
Úgy látszik, a nagy öregek kezdenek kifogyni a pénzből, mert mostanában egymás után dőlnek meg olyan tabuk, amelyekre eddig gondolni sem lehetett. Olyan együttesek adták be a derekukat egy-egy reklám kedvéért, és nyilván hatalmas összegek fejében ugyan, de eladták a zenéjüket…..
A fiatalok úgy szeretik a képregényeket mint kecske a káposztát. Talán ez lehetett a kampány kiinduló felismerése, mert más kapcsolatot így hirtelenjében nem látok a fiatalok bankolási szokásai és a kecskék között. A facebookon már megkérdeztem a többieket, hogy ők…..
A Sport tv eddig csak mindent alulmúló szóviccekkel operáló meccsbeharangozókról és önpromókról volt ismert, ezért különösen meglepő, hogy éppen ők rukkoltak elő valami szokatlannal. Merthogy ezt tették, ráadásul egy számukra eddig idegen környezetben, köztéren. A kampány…..
Nem teljesen tiszta nekem, hogy az általam nem igazán ismert Hyperakt ügynökség megrendelésre vagy önszorgalomból, proaktívan készítette-e az Adobenak ezt a Photoshopot népszerűsítő filmecskét, de a végeredmény szempontjából tulajdonképpen mindegy is. A lényeg, hogy tele van…..
De most egy kicsit ezért is. Ugyanis az elkövetkező néhány hétben a Volvo S60-as az addictra is beköltözik. Na nem fogja fenekestől felforgatni a megszokott rendet, csak megjelenik itt-ott, visszaköszön a bannerekben, és talán egy kis plusz életet is hoz a blogba. Sajnos nekem még nem…..
Mennyivel megy az új Subaru WRX STI? Pontosan 24 FPS-sel (Frame per second), amit ez a látványos vírusfilm bizonyít be nekünk. A kanadai DDB reklámfilmjében nem a hagyományos módon mérik a kocsi sebességét, hanem egy egész szokatlan módon. Az alapötlet egészen zavarba ejtően…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz