Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BognarAkos

18 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Péter nem lenyúlta a megrendelet hajtogatós izéje helyett érkezett jóval értékesebb csomagot, hanem szépen visszaküldte a cégnek (including minihabverő!). Erre mi a jutalma? Harmadik hete várja, hogy visszutalják a pénzét. A Játéknet álmodjon…..
BognarAkos 2015.01.09 18:28:07
@Miklós_vagyok: Köszönöm a megtisztelő szavakat, bízom benne, hogy továbbra is érdemesnek találnak bennünket rá a vásárlóink.

Nem szeretnék mélyebben belemenni a folyamatainkba, de pár mondatban azért összefoglalnám a kételyeit. A 20 naptári nap valóban sok, de azt is számolja bele, hogy mindig van 1-1 nap, amíg az ügy "megáll". Például a visszárut a futárcégünk a húzós szezonban nem minden nap, hanem összegyűjtve, 2-3 naponta hozza csak ki - hiszen az visszáru, "nem sürgős". Péter esetében az lett volna.

A vevőszolgálati folyamatunk valóban lassú ilyen esetekben, ennek gyorsításán el fogunk gondolkodni - viszont az is érthető, hogy ami bizalmat Péter felesége kétségbe vont, az a mi oldalunkról is fennállhat. És nekünk nincs Homárunk, amin az esetleges renitens vevő ügyében kikényszeríthetnénk az igazunkat ;). Ha egy vevő nem küldi vissza az árut, akkor csak bírósági úton juthatnánk hozzá, az pedig Magyarországon, ugye... És sajnos ezernyi klassz sztorit mesélhetne minden e-kereskedő, hogy milyen furfanggal csalt ki tőle árut vagy pénzt a khm, "leleményes" vevő. De ne is menjünk bele, a lényeg, hogy ezért meg "kell" várjuk, míg visszaér a vevőtől a csomag, és csak utána folytathatjuk az ügyet. De mondom, ez nem megfelelő sebességű, ezért ezen változtatnunk kell, egyértelmű.

Arra is gondoljon, hogy már viszonylag nagy szervezet vagyunk: karácsonykor közel 10 ember dolgozik csak a vevőszolgálaton, 60-70 a raktárban. Az információ áramlása ilyenkor lelassul. Végignéztem a folyamatot (mert mindent dokumentálunk a rendszerünkben), és minden alkalommal, amikor "továbblökte" valaki az ügyet a következő illetékes kollégának, el-eltelt 1-1 nap. Önmagában mindenki jó tempóval intézkedett, de mivel nem egy ember viszi végig az ügyet, amíg a következő kolléga észreveszi a teendőt sok egyéb feladata mellett, addig bizony eltelt mindig egy kis idő. Ebben az ügyben 3-4 kollégánk is foglalkozott a problémával. Így piszok hamar elrepült az a 20 naptári nap. És mivel nem volt készleten az áru, amit csereként ki tudtunk volna küldeni Péternek, az is lassította az ügymenetet.

Ez probléma, nem szabadna ilyennek lennie - hozzáteszem, nem is szokott, a karácsonyi őrültek háza egészen egyszerűen minden kereskedelemmel foglalkozó cégnél megborítja a szokásos ügymenetet. Mindenki fáradtabb, ingerültebb, ezért lassabb, figyelmetlenebb, nehézkesebb. Péter esete normális időszakban a JátékNetnél maximum egy héten belül rendeződik, most 3 hétbe telt. Sajnos ebben az időszakban bármennyire is felkészülünk rá, nem tudunk úgy működni, mint ahogyan szeretnénk. Gondoljon csak az eDigital Black Friday esetére, amikor a szervereik "leálltak", vagy még jó néhány nagyobb bolt esetére, amikor a kiszállítási határidők 5-10-szeresére nőttek. Szerintem minden családban van egy ilyen sztori. Egyszerűen ilyenkor kénytelen-kelletlen több türelmet kell kérjünk vásárlóinktól.

Az elcserélt csomag másik oldalával kapcsolatban pedig piszok egyszerű a válaszom: nem kötődtek össze a szálak. Valószínűleg ő is jelezte a problémát, és egy másik szálon egy másik munkatársunk segítségével rendeződött az ügye. De nem értek össze a szálak, mert sok-sok száz rendezendő ügy van minden nap karácsonykor.

Bízom benne, hogy minden érintettnek sok szép karácsonyi pillanata volt, és ezzel az ügyet lezárhatjuk - Pétert még fogom keresni egy kis "engeszteléssel".

Üdvözlettel,
Bognár Ákos
ügyvezető
BognarAkos 2015.01.10 07:44:06
@HUNited80: Próbálok khm, "politikailag korrekt" lenni - az eMagos sztori teljes egészében az eMag hatásköre, meg van kötve a kezünk. Jelenleg nem árulunk az eMagon, elemezzük a tapasztalatokat.

Az utolsó két mondatod inkább nem kommentálom :), de köszönöm, jól vagyok. :)
BognarAkos 2015.01.10 09:27:51
@drill_: Véleményem szerint a november vége az ideális, mondjuk a 3. hete. Akkor már élnek a karácsonyi akcióink, sokszor szállítunk ingyen - de még általában kaphatók a kurrens, favorit játékok. Utána rohamtempóban kezdenek apadni a készletek, és könnyű lemaradni a Jézuska listájáról. :)
A május 5-i SzEK konferencián közösségi dolgokról volt szó, természetesen elsősorban webáruház, de legalábbis elektronikus kereskedelmi szempontból.Az a karaktersorozat, hogy IWIW, nem hangzott el, nem látszódott a konferencián. Béke poraira, úgyhogy az előbb (ha meg nem…..
A Google szerdán minden account alá kitolta az új Analyticset. A cél az volt, hogy gyorsabb, felületeiben letisztultabb, funkcióiban gazdagabb szolgáltatást készítsenek. Én továbbra is szenvedek fele. Próbálom megszokni, hogy mi hol van az új verzióban. A layout amúgy tényleg…..
Egy előadásomra készülve adatokat gyűjtögettem a JátékNet statisztikai rendszeréből. Megnéztem például, hogy amióta bevezettük a bankkártyás fizetés lehetőségét (2009. november), milyen arányban választják vásárlóink ezt a fizetési módot. Elvégre ez egy jelentős…..
BognarAkos 2011.04.18 18:34:48
@_gram_: az nagggyon komoly!
Ezzel a felkiáltással átlag heti egyszer felhív valamelyik ismerősöm, gyorsan hozzáfűzve: "Már csak egy webáruház-szoftverre van szükségem!"Nem barátom, arra van a legkevésbé szükséged...Kezdd azzal, hogy átnyálazod a SzEK.org teljes archívumát, majd az…..
BognarAkos 2011.04.13 13:20:14
@ern0: nem kicsi ez az internet nevű izé, ugye? :)
BognarAkos 2011.04.14 16:25:31
@Ernő (WebSEO): betettem a szövegbe is, ott a helye. :)
Csöng a telefonom, a hívó száma nincs kijelezve - az esetek 95 százalékában az ilyet nem veszem fel, de ma szépen süt a nap, gondoltam, legyen szerencsés napod, öreg. Schwaboakármi cégtől hívnak, nem értem se a céget, se a nevét, de menjek oda a bankterminálunkhoz, és csináljam…..
Bár mindent megteszünk, hogy az internettől való függőségünket a lehető legkisebbre korlátozzuk, nem sokat tehetünk. Gyakorlatilag 100%-ban függünk a hazai szolgáltatók kénye-kedvétől, a 72 órás hibajavítástól, az időjárástól, a páratartalomtól - csupa olyan dologtól,…..
70-es évek: az ember elmegy az IBUSZ-ba (tudtátok? Idegenforgalmi, Beszerzési, Utazási és Szállítási Nyrt.) választ Szocsi vagy Szófia közül, utazik.80-as, 90-es évek: az ember elmegy egy utazási irodába, beszélget, kiválaszt, kifizet, utazik. Reménykedik, hogy minden olyan legyen,…..
Nemcsak annak apropójából ajánlom az írást, mert "SzEK Egon" jól felhúzta magát egy híradáson, hanem mert a múlt héten én is nyilatkoztam a Kossuth rádióban egy hasonló felütésre: "10 megvizsgált webáruházból 9 nem felelt meg a Fogyasztóvédelem…..
Halál.Egyszer majd elmesélem, ha túléltük...
Ügyfélkezelés tekintetében szerintem kétféle cég létezik: amelyik a törvény minden betűjét betartva megfelelően "letudja" a kötelezettségét Ding!, és amelyik megoldást keresve foglalkozik is az ügyféllel, mert tudja, hogy holnap is szeretne eladni neki. Alább…..
Kisebb vállalkozásoknak kötelező olvasmány - pont erre számíthatsz, ha mostanában kezdtél bele egy netes vállalkozásba. A JátékNet negyedik éve működik, és - szerencsére - szinte mindegyik ponton végigmentünk. Épp azon vagyunk, hogy az ötödikbe ne szédüljünk bele.…..
A múltkor arról írtam, hogy elkezdtünk kipróbálni számunkra eddig ismeretlen hirdetési formákat, teszt célból. Megnéztük, hogy vajon a marketing büdzsénk melyik felét költsük el jövőre, és melyiket fordítsuk inkább másra.Kipróbáltuk például a TV2 Aktív szponzorációt -…..
Végre szakad a hó, száncsengő, indulhat az igazi karácsony! Idén nagyon lassan indult be - köszönhetően a túlzottan is jó időnek, a novemberi vénasszonyok nyarának, meg még ki tudja minek, majd utólag kielemezzük, ha ráérünk. :)Go-go-go!..
Rendre írnak-hívnak-panaszkodnak ismeretlen ismerőseim hogy a Fogyasztóvédelem így meg úgy, hogy megbírságolták őket, hogy így nem lehet élni, állandóan csesztetik őket. És amikor megmutatják a végzést, hogy milyen hiányosságot talált náluk a felügyelet, teljesen igazat kell…..
BognarAkos 2010.11.28 20:19:57
@Hertay Ákos: Persze, sok kivétel van, a szoftver is ilyen. Meg az egyedi készítésű póló, regisztrált szoftver (azt felbontani se kell, ugye), de akik effélével foglalkoznak, azok tényleg olvassák el alaposan a vonatkozó szabályokat, törvényeket. :)
Amikor egy kis "garázscég", nevezzük inkább kanapévállalkozásnak, azon kapja magát, hogy az eddigi hirdetésre szánt fillérei (amik az indulás óta évekig gyakorlatilag a nullával egyenlőek) hirtelen már forintban mérhetők, akkor jön a következő nagy kérdés: hogyan,…..
Több mint egy éve vezettük be a bankkártyás fizetés lehetőségét. Szépen növekszik is a használati arány, annak ellenére, hogy gyakorlatilag senki nincs tisztában az igazi előnyeivel - se a kereskedők, se a vásárlók. A tévétől kezdve gazdasági újságírókon át azt hallom…..
Mivel most van a kötelező felelősségbiztosítás váltás időszaka az autósok számára, ezért aktuális témaként megnéztem, hogy mennyire könnyű váltatnunk, újrakötnünk, ha a netrisk.hu szolgáltatásait vesszük igénybe. Évről évre az ő oldalukat használom, mert nem volt…..
Ha egy éve kérdeznek, azt mondom, hogy egy szakmai szervezethez való tartozás inkább csak amolyan formális izé, nem sok haszna lehet. Ma már látom, hogy nem is dönthettünk volna jobban, hogy tavaly csatlakoztunk a SzEK.org-hoz, azaz a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért-hez. Egy…..
A rám oly jellemző módon szerénytelenül :), amolyan "teli tenyérrel belecsapva" a lecsóba máris egy friss élménnyel kezdem - a JátékNet.hu Webáruházzal harmadikok lettünk az Év Internetes Kereskedője versenyen (http://www.evker.hu/).Két érzés is kavarog bennem…..
Anno kezdő újságíróként utáltam belekezdeni egy cikkbe - mindaddig, amíg meg nem találtam a vezérfonalat, csak bámultam az üres monitort... Most tuti nem így lesz, mert az elmúlt pár év alatt rengeteg gondolat fészkelte be magát a fejembe - figyelnem is kell rá, hogy…..