Adatok
Lionel North
115 bejegyzést írt és 111 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Büszkén jelentem, hogy első tanítványom sikeresen vizsgázott és a mai napon felvételt nyert a nagymotoros (nem ám pizza) futárok előkelő társaságába. ;)
Pillanatnyilag ő örül én meg büszke vagyok rá, de fogja még ezt ő bánni. >:-D
Hogy is lettem Jedi mester? Hát engem…..
Lionel North
2012.11.18 22:18:40
@Saman: Kivülről nézve a dolgot azért nem ennyire durva a helyzet, de a különbségek óriásiak. Igaz otthonhoz képest 3x-5x többet kereshetsz ami jó, de annyira hangulatromboló mikor kiviszel a jobb negyedbe 3 üveg bort és megállapítod, h az árcédula rajta 3x-5x több mint a havi kereseted.
Lionel North
2012.12.17 22:17:27
@quadi: gurulgatunk gurulgatunk?
a cbf 500-zal max rollerezgetni fogsz...
a szelíd motorosok című bejegyzést olvastad?
ha olvastad akkor olvasd el még 1x ha még akkor is izgatott leszel keress meg ;)
a cbf 500-zal max rollerezgetni fogsz...
a szelíd motorosok című bejegyzést olvastad?
ha olvastad akkor olvasd el még 1x ha még akkor is izgatott leszel keress meg ;)
A Chicago Fire című NBC-sorozat sok jelenetét nem stúdióban, hanem külső helyszínen veszik fel - mint tegnap reggel egy kisgép lezuhanásánál is tették. A tűzoltós sorozat forgatására Chicagóban került sor, egy forgalmasabb útkereszteződést zártak le, a közepére betoltak egy…..
Lionel North
2012.12.01 23:39:15
@Mlinarcsik: még szerencse, hogy többen vagyunk akik értik,már kezdtem aggódni...
Egyébként te meg nem vagy egy kissé rasszista, ha a "vágott szemű" kifejezést használod? ;) ;) ;)
Egyébként te meg nem vagy egy kissé rasszista, ha a "vágott szemű" kifejezést használod? ;) ;) ;)
Reálisan ugyan hiányzott a költségvetés majd egésze, de ez mikor zavart engem!?
A 3 éves korhatárt módosítottam 5-re. Ezzel máris súlyos ezreket takarítottam meg. ;) A választási lehetőségek a Sprinter/Crafter páros a Mercitől és a VW-től a két járgány gyakorlatilag azonos…..
Auróra lassan sikítófrászt kap, ha én „csak úgy” elkezdek nézelődni az Ebay-en.
A balhé kicsit összetetten indult.
Az első lökést az indította el, amikor egy kolléga nekiállt dicsekedni, hogy £20K-ért vette a teherautóját ( VAN – árukihordó tehergépkocsi, furgon, a…..
A mai posztban sok a kérdés és a válasz is, szerzője, Lionel North saját bevallása szerint azért indult neki, mert elveszítette a hitét. Amit kapott, az a létbiztonság, ám nagy kérdés, ennek mi az ára...
TROLLFIGYELŐ: Trollt láttál? Írj a hataratkelokommentKUKAChotmail.com…..
Lionel North
2012.09.19 22:33:57
@cukorhal: @ideasz: @hothead:
Lemaradt volna a lényeg? Előfordulhat, nem a saját blogomban vagyok nem ismeritek a teljes történetet, tehát:
2 hétig voltam utcaseprő aztán
3 hónapot motorosfutár (nem pizzás)
1év teherautózás
és ezekben a hetekben indul a saját fuvarozó cégem ;)
Nem azt mondom, hogy alternatíva itt utcaseprőnek lenni, de ha kijössz el kel fogadni, hogy szinte biztos lejjebb kell adnod az elején, de sohasem ez volt a cél.
Olyankor meg szinte ordítani tudnék amikor értelmes embereket piacképes szakmával látok idekinn elbukni, mert nem hajlandó lejjebb adni arra az időre míg elhelyezkedik. És sajnos nem ritka, hogy többet ér egy angol utcaseprő vállalat referenciája előző állásként mint bármilyen külföldi. Aztán az igazi állást keresve elfogy a pénz és marad a hazakullogás. Szörnyű ezt látni, hogy a másiknak mindene megvan ami neked nincs (én játszottam el az esélyt a diplomámra azzal, hogy Amazóniában csavarogtam vizsgaidőszakban erről nem az állam tehet) de képtelen használni, mert nem tudja 1/2 vagy egy évre jegelni a büszkeségét!
Különösen cukorhalnak mondanám, hogy igen itt könnyebb volt nulláról fölkapaszkodni úgy, hogy hittem benne, hogy van értelme, mint otthon tovább tolni egy felépített egzisztenciát a jövőben való hit nélkül. És nem csak könnyebb sokkal gyorsabb is! ;)
Lemaradt volna a lényeg? Előfordulhat, nem a saját blogomban vagyok nem ismeritek a teljes történetet, tehát:
2 hétig voltam utcaseprő aztán
3 hónapot motorosfutár (nem pizzás)
1év teherautózás
és ezekben a hetekben indul a saját fuvarozó cégem ;)
Nem azt mondom, hogy alternatíva itt utcaseprőnek lenni, de ha kijössz el kel fogadni, hogy szinte biztos lejjebb kell adnod az elején, de sohasem ez volt a cél.
Olyankor meg szinte ordítani tudnék amikor értelmes embereket piacképes szakmával látok idekinn elbukni, mert nem hajlandó lejjebb adni arra az időre míg elhelyezkedik. És sajnos nem ritka, hogy többet ér egy angol utcaseprő vállalat referenciája előző állásként mint bármilyen külföldi. Aztán az igazi állást keresve elfogy a pénz és marad a hazakullogás. Szörnyű ezt látni, hogy a másiknak mindene megvan ami neked nincs (én játszottam el az esélyt a diplomámra azzal, hogy Amazóniában csavarogtam vizsgaidőszakban erről nem az állam tehet) de képtelen használni, mert nem tudja 1/2 vagy egy évre jegelni a büszkeségét!
Különösen cukorhalnak mondanám, hogy igen itt könnyebb volt nulláról fölkapaszkodni úgy, hogy hittem benne, hogy van értelme, mint otthon tovább tolni egy felépített egzisztenciát a jövőben való hit nélkül. És nem csak könnyebb sokkal gyorsabb is! ;)
Lionel North
2012.09.19 22:50:27
@cukorhal:
És milyen egy tudatos felkészült kivándorló?
Tudtam, hová jövök, tudtam hol szeretnék elhelyezkedni, beszéltem az ország nyelvét, jártam már itt korábban...
Nekem elégnek tűnt. Hogy szerencsés vagyok?
Ed Millernek van egy hasonlata: a szerencse és a tudás viszonya olyan, mint a curlingban a csapat tagjaié. Annak van döntő szerepe, aki lök, a söprögetők már csak finomítani tudnak az ő teljesítményén. Félreértés ne essék: nem a szerencse a söprögető.
És milyen egy tudatos felkészült kivándorló?
Tudtam, hová jövök, tudtam hol szeretnék elhelyezkedni, beszéltem az ország nyelvét, jártam már itt korábban...
Nekem elégnek tűnt. Hogy szerencsés vagyok?
Ed Millernek van egy hasonlata: a szerencse és a tudás viszonya olyan, mint a curlingban a csapat tagjaié. Annak van döntő szerepe, aki lök, a söprögetők már csak finomítani tudnak az ő teljesítményén. Félreértés ne essék: nem a szerencse a söprögető.
Lionel North
2012.09.21 00:38:22
@tildy:):
3-4 hónap tartalék egy másik történet. Akik engem kiakasztanak azok a 2-3 HETI tartalékkal a hátuk mögött "nem adom fel az életstílusom" típusúak. ;( Lehet hogy félreérthető voltam, de soha nem lehet cél "alább adni" de lehet (IDEIGLENES) eszköz a célod eléréséhez.
Az én szakmám sajnos 4 éves "átképzést" igényelne idekinti használatra, így inkább lőttem másik olyat amit szeretek csinálni.
Ez az idézet ugyan "made in china" de szerintem mégsem gagyi:
“Válassz olyan munkát, amit szeretsz és egy napot sem kell dolgoznod az életedben.” (Konfuciusz)
3-4 hónap tartalék egy másik történet. Akik engem kiakasztanak azok a 2-3 HETI tartalékkal a hátuk mögött "nem adom fel az életstílusom" típusúak. ;( Lehet hogy félreérthető voltam, de soha nem lehet cél "alább adni" de lehet (IDEIGLENES) eszköz a célod eléréséhez.
Az én szakmám sajnos 4 éves "átképzést" igényelne idekinti használatra, így inkább lőttem másik olyat amit szeretek csinálni.
Ez az idézet ugyan "made in china" de szerintem mégsem gagyi:
“Válassz olyan munkát, amit szeretsz és egy napot sem kell dolgoznod az életedben.” (Konfuciusz)
London Calling (by me not the Clash)
nem eső, nem szennyvíz, még csak nem is patkány de azért mégiscsak csatorna
2012.04.25 15:36:00
A British Waterways kezelésében 2200mérföldnyi csatorna és folyó a más kézben lévőekkel együtt pedig 3000+ mérföldnyi viziút található a szigeten. Ez nagyjából a Sopron-Záhony (Magyarország keresztben) útvonal tízszerese! Nem tehetek róla ez a világ nagyon vonz engem. Árad…..
Városi rohanás címmel frissítettem, viszont az időrend betartása kedvéért julius 9-re lett visszadátumozva. ;)..
Lionel North
2012.09.19 22:40:02
@akiga: Nem igazán de kell egy kis reklám, hogy a nagyobb olvasottság erőt adjon a frissítéshez. ;)
Nem vagyok az a könnyen barátkozó típus. Pár havert leszámítva csak két igazi barátom volt idekinn. Mondjuk rájuk tényleg számíthattam.
Utálom a barátaim...
Ede Németországba költözött. Nem bántom érte, megértem ott a család is. Itt egyedül volt, aztán ugyan megpróbálta…..
Lionel North
2012.08.22 22:16:47
Lionel North
2012.08.25 20:06:49
@Shanarey: Eddigi életmű? Hát még ha Braziliáról is írtam volna... ;)
Köszönöm az elismerő szavakat, igyekszem amennyire lehet, ennyi az egész.
Barátok dolgában remélem igazad lesz, mert egyedül azért nem vicces a dolog...
Köszönöm az elismerő szavakat, igyekszem amennyire lehet, ennyi az egész.
Barátok dolgában remélem igazad lesz, mert egyedül azért nem vicces a dolog...
Lionel North
2012.09.19 22:38:49
@MrsGoldsmith:
Még jó, hogy képernyőn keresztül nem látszik, hogy pirulok, köszönöm.
Ha halványan írod nem fogom tudni elolvasni;)
Csak nyugodtan írj, ami tőlem telik szivesen segítek.
Igyekszem összekapni magam és frissíteni.
Még jó, hogy képernyőn keresztül nem látszik, hogy pirulok, köszönöm.
Ha halványan írod nem fogom tudni elolvasni;)
Csak nyugodtan írj, ami tőlem telik szivesen segítek.
Igyekszem összekapni magam és frissíteni.
Környezetvédelmi megfontolásból... Ezt a dumát?!
Nőnek az üzemanyagárak valamit tenni kell ellene. A gáz még mindig majdnem féláron van a dieselhez képest, adja magát a megoldás: gáz-üzemre kell állítani a járgányt. Ami nemcsak, hogy olcsóbb, de tisztább is. A marketingben…..
Olvasónk levele következik, köszönjük!
Minden lehetséges. De tegyük hozzá, itt csak a nyomaték számít. A hengerek száma ugyanis nagyjából egységes: egy.
Gépész vagyok, így a gépek szeretete, csodálata mélyen bennem van. Legyen az labdaadogató, varrógép, vagy éppen…..
Lionel North
2012.09.02 19:13:47
@mercurius : ezekszerint valóban izzófejes motor a magyar neve, megelőztél ;) De a diesel szóval csak óvatosan elmegy az bármivel, pakurától a szénporig! ;)
Lionel North
2012.09.02 20:37:56
@mercurius : Azzal kezdeném, hogy én ezt soha nem tanultam iskolában, (csak gyakorlatban találkoztam vele) tehát nem tudom "mi a működési elv", nem kötözködök TÉNYLEG TANULNI SZERETNÉK!
A Diesel motor a beszívott levegőt sűríti, aminek a sűrítés hatására megnő a hőmérséklete és a forró levegő gyújtja be a megfelelő időpontban befecskendezett üzemanyagot.
Az Otto motor üzemanyag-levegő keveréket szív be, azt sűríti, majd elektromos szikra, (vagy a kezdetekkor akár egy tolózár mögött található mécses) gyújt a megfelelő időben.
A hot bulb esetében szintén befecskendezés történik a már sűrített levegőbe különbség, az hogy itt ez nem idéz elő olyan hőmérséklet különbséget, hogy az begyulladjon, hanem az izzófejben vörösen izzó fém gyújtja be a keveréket.
Viszont egy direkt befecskendezéses benzines (GDI) már csak levegőt szív be, a befecskendezés a hengertérbe történik, de szikra gyújt. Marad Ottó nem lesz Diesel.
(Itt a Lanz esetében ráadásul kétütemű Otto motorhoz hasonló a dolog.)
Most akkor a kérdésem, hogy a gyújtás módja dönti el hogy milyen a működési elv, vagy a befecskendezés?
De ha ez utóbbi akkor GDI motorok milyen kategória? Diesel mert csak levegőt szív be? Ráadásul a hot bulb-ok on is van fojtószelep mint az Otto-kon, kissebb fordulatszámhoz csökkenteni kell a beömlő légmennyiséget is, nem csak az üzemanyag mennyiséggel szabályzom a fordulatot mint a Dieselnél.
Szerintem legjobb esetben is egy "öszvér" nem tartozik se ide se oda, de mint mondtam tényleg a válaszra vagyok kíváncsi!
A Diesel motor a beszívott levegőt sűríti, aminek a sűrítés hatására megnő a hőmérséklete és a forró levegő gyújtja be a megfelelő időpontban befecskendezett üzemanyagot.
Az Otto motor üzemanyag-levegő keveréket szív be, azt sűríti, majd elektromos szikra, (vagy a kezdetekkor akár egy tolózár mögött található mécses) gyújt a megfelelő időben.
A hot bulb esetében szintén befecskendezés történik a már sűrített levegőbe különbség, az hogy itt ez nem idéz elő olyan hőmérséklet különbséget, hogy az begyulladjon, hanem az izzófejben vörösen izzó fém gyújtja be a keveréket.
Viszont egy direkt befecskendezéses benzines (GDI) már csak levegőt szív be, a befecskendezés a hengertérbe történik, de szikra gyújt. Marad Ottó nem lesz Diesel.
(Itt a Lanz esetében ráadásul kétütemű Otto motorhoz hasonló a dolog.)
Most akkor a kérdésem, hogy a gyújtás módja dönti el hogy milyen a működési elv, vagy a befecskendezés?
De ha ez utóbbi akkor GDI motorok milyen kategória? Diesel mert csak levegőt szív be? Ráadásul a hot bulb-ok on is van fojtószelep mint az Otto-kon, kissebb fordulatszámhoz csökkenteni kell a beömlő légmennyiséget is, nem csak az üzemanyag mennyiséggel szabályzom a fordulatot mint a Dieselnél.
Szerintem legjobb esetben is egy "öszvér" nem tartozik se ide se oda, de mint mondtam tényleg a válaszra vagyok kíváncsi!
Eva Herzigova még a Claudia Schiffer generáció nagy modellje volt, de azóta is praktizál modellként. Igaz, már csontosra fogyva, ahogy a mostani trend diktálja. Ehhez nem fűznénk sokat, vagy inkább semmit se... Antidote Magazine a neve, ahová készültek ezek a művészi képek róla,…..
Lionel North
2012.09.01 21:38:41
A futár rendszert, városi rohanásra cseréltem. (Courier Systems, City Sprint) Új cégnél dolgozom, ha így jobban tetszik.
Hogy miért is cseréltem? Kicsit elültem a babérjaimon ami azt illeti. Persze anyagilag jó volt a teherautó, szerettem is csinálni, de figyelnem kellett volna az…..
Lionel North
2012.08.29 23:07:29
@Shanarey:
Huhhh erre most mit? Minél többet tudsz annál jobb. Hogy szavakkal gondod van, előfordul egy alap szókincs és a körülírás csodákat tud művelni, de vajon mit értsz a más egyebek alatt? Az önbizalom is csodákra képes... ;)
A tudásom, hát nem is tudom. Egész jónak ítéltem meg, még otthon ügyfelekkel angolul simán beszélgettem családtól kezdve a politikáig bármiről.am A moziban is kiakadt mikor a felirat homlokegyenest eltért a filmtől. A nyelvvizsgától messze voltam hiszen tudja a bánat azt a rengeteg igeidőt meg melyiket mikor kell alkalmazni. Tanítgatták ugyan az oskolában de amőbázni érdekesebb volt és míg az orosz nyelvre komoly motívációm volt és szerettem addig az angol egy olyan fos volt ami kit érdekel, ráadásul személyemben éreztem magam sértve mikor közölték nem tanulhatok tovább oroszt angolul KELL... A németet 100x jobban csíptem és a portugál is rámragadt mint a piszok. Most bezzeg...
Szóval ez volt az otthoni helyzet. Aztán idekinn rájöttem, hogy a feliratot tudom kritizálni ezerrel de felirat nélkül bizony felesleges moziba mennem. Barátaim javasolták olvassak Agatha Christiet az egyszerű, hát elmentem antikváriumba, de pénzkidobásnak bizonyult. És bizony napi szinten hiába tűnök magabiztosnak, ha az "ellenfél" felül ennek a magabiztosságnak és bármi a napi rutintól eltérőt kérdez/mond hát sajnos sokszor csak nézek ki a fejemből "hogy ez most mit akar?!". Néha jobb ha látják rajtad, a kezdőt mert úgy állnak hozzád. Nálam sajnos már többnyire arra gondolnak hogy biztos süket vagyok ezért ha visszakérdezek nem lassabban ismétlik meg hanem ordítva hadarnak. ;(
A mailcímed nem látom ha kommentelsz csak ha privát üzenetet küldesz. Ha érdekel a dolog és írsz privátba, el tudom küldeni azt a fogalmazást amit az angol tanárnak írtam. Ha elolvasod és utána őszintén elmondod mennyit értettél meg belőle szótár és segítség nélkül, nagyjából be tudom lőni neked, hogy "kevés/már majdnem megvan/jó az ide/mi a fenén parázol" négyesből melyik lehet a tied. ÉS még akkor is borul minden ha egy részek vidéki angol vagy egy dadogó walesi próbál veled kommunikálni a Skótokat Íreket meg minden egyéb nehezítő körülmény nélkül hagyjuk...
Huhhh erre most mit? Minél többet tudsz annál jobb. Hogy szavakkal gondod van, előfordul egy alap szókincs és a körülírás csodákat tud művelni, de vajon mit értsz a más egyebek alatt? Az önbizalom is csodákra képes... ;)
A tudásom, hát nem is tudom. Egész jónak ítéltem meg, még otthon ügyfelekkel angolul simán beszélgettem családtól kezdve a politikáig bármiről.am A moziban is kiakadt mikor a felirat homlokegyenest eltért a filmtől. A nyelvvizsgától messze voltam hiszen tudja a bánat azt a rengeteg igeidőt meg melyiket mikor kell alkalmazni. Tanítgatták ugyan az oskolában de amőbázni érdekesebb volt és míg az orosz nyelvre komoly motívációm volt és szerettem addig az angol egy olyan fos volt ami kit érdekel, ráadásul személyemben éreztem magam sértve mikor közölték nem tanulhatok tovább oroszt angolul KELL... A németet 100x jobban csíptem és a portugál is rámragadt mint a piszok. Most bezzeg...
Szóval ez volt az otthoni helyzet. Aztán idekinn rájöttem, hogy a feliratot tudom kritizálni ezerrel de felirat nélkül bizony felesleges moziba mennem. Barátaim javasolták olvassak Agatha Christiet az egyszerű, hát elmentem antikváriumba, de pénzkidobásnak bizonyult. És bizony napi szinten hiába tűnök magabiztosnak, ha az "ellenfél" felül ennek a magabiztosságnak és bármi a napi rutintól eltérőt kérdez/mond hát sajnos sokszor csak nézek ki a fejemből "hogy ez most mit akar?!". Néha jobb ha látják rajtad, a kezdőt mert úgy állnak hozzád. Nálam sajnos már többnyire arra gondolnak hogy biztos süket vagyok ezért ha visszakérdezek nem lassabban ismétlik meg hanem ordítva hadarnak. ;(
A mailcímed nem látom ha kommentelsz csak ha privát üzenetet küldesz. Ha érdekel a dolog és írsz privátba, el tudom küldeni azt a fogalmazást amit az angol tanárnak írtam. Ha elolvasod és utána őszintén elmondod mennyit értettél meg belőle szótár és segítség nélkül, nagyjából be tudom lőni neked, hogy "kevés/már majdnem megvan/jó az ide/mi a fenén parázol" négyesből melyik lehet a tied. ÉS még akkor is borul minden ha egy részek vidéki angol vagy egy dadogó walesi próbál veled kommunikálni a Skótokat Íreket meg minden egyéb nehezítő körülmény nélkül hagyjuk...
A történet ott ért véget, hogy a főnök meghívott másnap reggelre. Valószínűleg nem teára…
A lelkiállapotomról sok mindent el lehetett mondani ezek után… hááát azt nem, hogy nyugodt voltam…
Igazából mit is követtem el?! Egyrészt, aláírtam valaki másnak a nevében,…..
Kellemesen indult a nap, egyik munka vezetett a másikhoz, se várakoznom, se üresen gurulnom nem kellett. Péntek a hosszú hétvége előtt.
A belvárosban esteledett rám. Kezdtem kissé morogni, ideje lenne hazamenni, de semmi munka a láthatáron a kégli irányában. 7 óra felé már épp…..
Nem is tudom hogy juthatott eszembe, hogy az itteni kalandjaimnak vége és a továbbiakban már csak rendes, konszolidált életet fogok élni.
A család ideköltözése már igencsak esedékessé vált, ezért neki kellett állnom lakást keresni, mert ugye egy 6négyzetméteres szobába mégse…..
Lionel North
2012.07.20 23:16:39
@diggerdriver: Szia, Ott a Finchley Road tetején. Hát első nekifutásra nálad sem hangzik túl jól a dolog, én mondjuk tuti nem indultam volna el gyerekkel, gratula. Nem tűnik rossznak a környék, de a stúdió nekünk azért kicsi...
Lionel North
2012.07.20 23:23:39
@tildy:): Szia!
Hááát nekem azért E16 az már nagyon vadkelet.
(ahogy a jul. 2 bejegyzésedből kiderül nem csak nekem tűnik annak)
Sikerült lakást lőni. 750+rezsi nem új építésű, de nem is viktóriánus rettenet valamikor a 90' években épülhetett 4lakás per ház. 50nm ami helyi viszonylatban óriási. Nappali és ebédlő egyben de a konyha külön plusz egy double size háló. Ja és kert.
Ha nincs gyerek és háziállat valamint alkalmazott vagy és nem self employed akkor valóban nem nehéz...
Hááát nekem azért E16 az már nagyon vadkelet.
(ahogy a jul. 2 bejegyzésedből kiderül nem csak nekem tűnik annak)
Sikerült lakást lőni. 750+rezsi nem új építésű, de nem is viktóriánus rettenet valamikor a 90' években épülhetett 4lakás per ház. 50nm ami helyi viszonylatban óriási. Nappali és ebédlő egyben de a konyha külön plusz egy double size háló. Ja és kert.
Ha nincs gyerek és háziállat valamint alkalmazott vagy és nem self employed akkor valóban nem nehéz...
Többen kerestetek meg, hogy gondolkodtok rajta szeretnétek motoros futárok lenni. Szívesen segítek, de addig is az érdeklődők (de főleg az érdeklődés hatására megrettenők) nagy számára való tekintettel „előszűrés” gyanánt olvasd el néhány gondolatom a melóról. Ha maradt…..
Nem még nem kezdek szenilis lenni, tudom, hogy volt már szó a blogon csatornákról. De egyrészt nem szántam nekik teljes posztot, másrészt aktuális lett az ügy.
Már otthon is rám tört egyszer a dolog és a Dunán garázdálkodtam saját építésű motorizált lavórommal.
Hajót…..
Nini, ez egy Mini? De mi az a doboz az orrán? Mi van ebben, atomreaktor? Hát, ha reaktor nem is, de majdnem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lionel North
2012.04.13 10:30:49
Régebbi sorozatoknál volt divat röviden összefoglalni az új epizód elején az addig történteket. Most épp ez a mondat ("Ez történt az előző részben") jutott eszembe ahogy nekikezdtem írni.Az első (időrendben) nagyobb történés szó szerint is a nagyobb kategóriába…..
London Calling (by me not the Clash)
Az érdeklődők nagy számára való tekintettel... ;)
2012.02.08 22:05:00
Nem tegnap függesztetettem fel a blog írását, de meglepődve tapasztaltam, hogy még így is 4hónappal az utolsónak szánt bejegyzés után is vannak olyan napok amikor 900fölött van az oldal letöltések száma.
Erre való tekintettel úgy döntöttem, hogy néha néha hírt fogok adni…..
Lionel North
2012.02.27 20:36:21
@ChristineK: ;) Scribere necesse est...
Lionel North
2012.02.27 20:38:08
@eventually: Köszönöm az elismerést, de egyenlőre örülök, ha néhány bejegyzésre telik...
Sok sikert a vállalkozásotokhoz, ha másban nem is pár válasszal segítek ha tudok.
Sok sikert a vállalkozásotokhoz, ha másban nem is pár válasszal segítek ha tudok.
A dagadt madár aki nem tud repülni viszont szereti a belét (csokoládét). Hát az én kis Citroen Némóm is ilyen, nem sok köze van se bohóchalhoz se a kapitányhoz. Viszont kissé ormótlan, nem csak repülni nem hajlandó, de megmozdulni is alig-alig, viszont cserébe a benzinfogyasztása…..
Lionel North
2012.02.08 21:52:52
Keveset tudunk a magyar kilométer-milliomosról. Borsay Imréről egy olasz blogon olvastam először, de hiába kerestem róla plusz infókat, szinte csak ugyanazokat a félmondatokat dobta fel a kereső. Ki ez a férfi? Ismeri valaki? Annyit tudunk róla, hogy 1956-ban disszidált, majd…..
Lionel North
2012.01.02 21:07:10
Hümm megjegyzem cybermotorcycle.com/euro/brands/aermacchi_history.htm e szerint készült belőle vagy 342db tutira egyszerű volt alkatrészt szerezni hozzá. Szvsz a műszaki tartalom fenntartása is épp elég heroikus feladat lehetett.
Abba meg talán ne is menjünk bele, hogy ez egy 250es vas a hatvanas évek végéről. A kortárs Pancsi 2ütemből tudott vagy 16 pacit mozgósítani ez vajon a 4 ütemmel milyen menettulajdonságokkal bírt?
Mostanában mikor egy 500as már "női motor" a nagyfiúk szemében, eszükbe se jut, hogy tán kicsit hosszabb ideig tarthatott beletekerni azt az 1M, mint egy mai vasba...
Nekem a 650 Deauville-lel eltartott volna 20 évig napi futár melóban (feltételezve, hogy se szabi és semmilyen egyéb szünet a hétvégéken kívül) és nem csak a városban, hanem kb. 80% autópályán. Viszont nem egyszer (inkább heti többször) napi 16-18órát jelentett mindez. Ki a halál állna neki ezután még pucolni?!
Ja itt a szigeten még tél sincs igazán, az egész éves használat 12 hónapot jelent. Galliában azért előfordul néha hó is.
AKÁRMILYEN ÁLLAPOTBAN RENDES TELJESÍTMÉNY amit valószínütlen, hogy bármelyikünk megismételne! ;)
Abba meg talán ne is menjünk bele, hogy ez egy 250es vas a hatvanas évek végéről. A kortárs Pancsi 2ütemből tudott vagy 16 pacit mozgósítani ez vajon a 4 ütemmel milyen menettulajdonságokkal bírt?
Mostanában mikor egy 500as már "női motor" a nagyfiúk szemében, eszükbe se jut, hogy tán kicsit hosszabb ideig tarthatott beletekerni azt az 1M, mint egy mai vasba...
Nekem a 650 Deauville-lel eltartott volna 20 évig napi futár melóban (feltételezve, hogy se szabi és semmilyen egyéb szünet a hétvégéken kívül) és nem csak a városban, hanem kb. 80% autópályán. Viszont nem egyszer (inkább heti többször) napi 16-18órát jelentett mindez. Ki a halál állna neki ezután még pucolni?!
Ja itt a szigeten még tél sincs igazán, az egész éves használat 12 hónapot jelent. Galliában azért előfordul néha hó is.
AKÁRMILYEN ÁLLAPOTBAN RENDES TELJESÍTMÉNY amit valószínütlen, hogy bármelyikünk megismételne! ;)
Dömsödi belépett a Magyar Autóklubba, ahol a tagok drágábban kapják az akkumulátort, mint bárki az utcáról. Mai cikkünk blogposztja...
Hosszú ideje nem írtam. Pedig gyűlnének a dolgok, több mint fél tucat vázlatom van, amik csak arra várnak, hogy bejegyzés legyen belőlük.. A frissítések elmaradásának (csak részben a lustaság) az oka: Napi 12-14 óra munka mellett, még csak-csak volt erőm a blogra, de elkezdtem…..
Lionel North
2011.09.26 03:05:36
@Robis: Ha ez ennyire egyszerű lenne...
Az "útvonalak" csak a város betanulásához nyújtott segédletek. A vizsgán a "hasfelmetszőhöz címzett kocsmából kell eljutni a mária segíts baleseti sebészetre" valamint a "menjünk már oda ahhoz a nagy fehér épülethez tudja ami előtt az oroszlán van unkornissal ... ja hogy az a királyi címer és elég sok helyen van? ... hát akkor oda ahol azok a vörösruhások őrködnek diszkó frizurás kalapban" esetleg "a hétórás Shrek musicalra van jegyünk és késésben vagyunk" és ehhezhasonló szituációs gyakorlatokra kell fejből szállítani a megfejtést.
Még szerencse, hogy a napi munka ehhez hasonló 10-15db feladat, a gyakorlás megvan hozzá munkaidőben. :)
Az "útvonalak" csak a város betanulásához nyújtott segédletek. A vizsgán a "hasfelmetszőhöz címzett kocsmából kell eljutni a mária segíts baleseti sebészetre" valamint a "menjünk már oda ahhoz a nagy fehér épülethez tudja ami előtt az oroszlán van unkornissal ... ja hogy az a királyi címer és elég sok helyen van? ... hát akkor oda ahol azok a vörösruhások őrködnek diszkó frizurás kalapban" esetleg "a hétórás Shrek musicalra van jegyünk és késésben vagyunk" és ehhezhasonló szituációs gyakorlatokra kell fejből szállítani a megfejtést.
Még szerencse, hogy a napi munka ehhez hasonló 10-15db feladat, a gyakorlás megvan hozzá munkaidőben. :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz