Adatok
Polly-pudli-pötty
0 bejegyzést írt és 226 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Polly-pudli-pötty
2015.07.30 11:18:11
@pfeilmayer: Direkt 200-nál néztem hogy mit ír.
Azt mondja,hogy a -be vagyok szívva -1 mp-es reakcióidővel 103 méter múlva még 167km/h-val megyek. 1 mp alatt 55.55 métert tesz meg 200-al, tehát 45 métert taposta a féket ami alatt 167-re lassult. bullshit.
Ha kihúzatom a negyediket,akkor az egyik autómon 210 alatt van vége kicsivel és ha fél mp alatt átrakom ötödikbe már leesik a mutató 190 alá. Kinyomott kuplunggal is lelassul 1mp alatt 167-re.
Azt mondja,hogy a -be vagyok szívva -1 mp-es reakcióidővel 103 méter múlva még 167km/h-val megyek. 1 mp alatt 55.55 métert tesz meg 200-al, tehát 45 métert taposta a féket ami alatt 167-re lassult. bullshit.
Ha kihúzatom a negyediket,akkor az egyik autómon 210 alatt van vége kicsivel és ha fél mp alatt átrakom ötödikbe már leesik a mutató 190 alá. Kinyomott kuplunggal is lelassul 1mp alatt 167-re.
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
Polly-pudli-pötty
2012.12.28 17:49:04
www.youtube.com/watch?v=9CSn-GmHnSc
Hivatalos,biztosított,nagy múltú rendezvény fakabátokkal..stb.
Mivel jobb ez?
Hivatalos,biztosított,nagy múltú rendezvény fakabátokkal..stb.
Mivel jobb ez?
Polly-pudli-pötty
2012.12.28 22:14:56
@Dízel Gabi: "Tudod miért álltak oda, mert ebben az elkeseredett helyzetben, ebben a nyomorulttá tett országban szüksége van az embereknek egy kis vidámságra, adrenalinra."
Kettesben pörögni a körforgóban vigyorogva elég p*nci dolog már ne is haragudj.
Csináltátok volna tökösebben mert ez elég szánalom lett ebben a formában.
Hajnal kettőkor Böszörményi úttól reptérig,úgy,hogy az első három viszi a többiek autóját..na az lett volna adrenalin.
Kettesben pörögni a körforgóban vigyorogva elég p*nci dolog már ne is haragudj.
Csináltátok volna tökösebben mert ez elég szánalom lett ebben a formában.
Hajnal kettőkor Böszörményi úttól reptérig,úgy,hogy az első három viszi a többiek autóját..na az lett volna adrenalin.
Polly-pudli-pötty
2012.12.28 22:53:21
@ColT: Pályán szerintem fossá verik akármelyik bigulit nemhogy egy egészségesen összerakott e30-al hanem egy kupás swifttel is. :D
Nem oda valóak érzik ezt ők is.
Nem oda valóak érzik ezt ők is.
Szívesen cifráznám, volna is mivel. De a technikai részletek és az élet a futóműállítás után egyelőre ráér. Az első próbaút videója, az viszont nem várhat. Íme, a csecsemő hangyász első ügyetlen, óvatos lépései a nagyvilágban.
Köszönet Tóth Zolinak és Drága…..
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.07.15 11:13:25
Mit lehet mondani egy 24 éves srác halálakor? Azt, hogy a halálos baleset benne van a ralisportban? Vagy azt, hogy sajnos a navigátorokat gyakrabban érheti ilyen baleset, ahogyan 2005-ben Michael Parkot is? Bocs, de ezt akkor sem lehet így megközelíteni, ha azt az IRC manager Jean-Pierre…..
Polly-pudli-pötty
2012.06.17 08:35:03
Ki ne hallotta volna az apjától ezt az örök érvényű mondást? Nem biztos, hogy mindenki azonnal megértette, miről is szól ez a tömör életbölcsesség. Nekik mutatnék egy példát, egy egészen plasztikusat.A szerkesztőségi levelezőlista komoly fertő. Gyakran tűnnek fel levelek,…..
Polly-pudli-pötty
2012.06.01 22:14:40
Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.05.11 12:27:17
@scheerti: Haver is onnan hordja az autókat. Igen a rozsda a legnagyobb bajuk,de hozott legutóbb rozsdamentes,(emelőről nézve) 323-as mazdát,130ekm-rel,nagyon szép és jó állapotban valami 500eur-ért,B corsát szintén ilyen állapotban,nem fapadot 400eur-ért.
Amiket látsz rozsdás fordokat,azokat olyan 200eurért lehet kapni. Rozsdásnak rozsdásak és csúnyák,de motor,váltó,futómű még mindig jó alattuk. Aztán 200eft-ból névre vannak írva,itthon 200ért általában rozsdás is csúnya is meg az "agyonüthetetlen" motorra,technikára is rácáfolnak. :)
Amiket látsz rozsdás fordokat,azokat olyan 200eurért lehet kapni. Rozsdásnak rozsdásak és csúnyák,de motor,váltó,futómű még mindig jó alattuk. Aztán 200eft-ból névre vannak írva,itthon 200ért általában rozsdás is csúnya is meg az "agyonüthetetlen" motorra,technikára is rácáfolnak. :)
Tabu a törött autó? Mit lehet megjavítani és mit nem? Mi gyűjtjük be Európa roncsait? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.05.01 16:10:00
@Nick Leeson: "Ott kezdődik a probléma, hogy a regadók és az egyéb sarcok miatt jóval magasabb a használt autó ára itthon mint bárhol máshol Európában."
Nemrég ezeket hozták haverok:
e39 tuoring tds 210ekm 800e-ben állt meg.
w210 rozsdamentes 220cdi 240ekm 650eft (valami 7-800eur volt majdnem verekedni kellett érte a lengyelekkel)
A6 B5 2.5TDI full extrás,900e volt névre írva.
Apósomnak van egy sérülésmentes ugyanilyen A6-osa 2.4 benzines talán eladná,1.3ért mennek az ilyenek a Hahu-n,de felraknám ott is maradna,ilyen olcsón importálható használtautók mellett. Ha ennél is olcsóbb lenne a regadó akkor minden szemetet behordanának. Szóval még van némi árrés a behozott és itthoni autók között,de ahány M-es rendszámú fiatalkorú autót látok mostanában már nem sokáig.
Nemrég ezeket hozták haverok:
e39 tuoring tds 210ekm 800e-ben állt meg.
w210 rozsdamentes 220cdi 240ekm 650eft (valami 7-800eur volt majdnem verekedni kellett érte a lengyelekkel)
A6 B5 2.5TDI full extrás,900e volt névre írva.
Apósomnak van egy sérülésmentes ugyanilyen A6-osa 2.4 benzines talán eladná,1.3ért mennek az ilyenek a Hahu-n,de felraknám ott is maradna,ilyen olcsón importálható használtautók mellett. Ha ennél is olcsóbb lenne a regadó akkor minden szemetet behordanának. Szóval még van némi árrés a behozott és itthoni autók között,de ahány M-es rendszámú fiatalkorú autót látok mostanában már nem sokáig.
_ Kultautóhoz mindig óvatosan kell nyúlni, hiszen hosszú évek berögzült dogmái dőlhetnek meg egy szempillantás alatt. Megpróbáltuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kétféle nap létezik egy férfi életében. Amikor autót vesz, meg amikor nem. Az autóvevős: ünnepnap. Hetekig, hónapokig szokás készülni rá, mint egy rendes esküvőre. Tétova keresgéléssel kezdődik, gondolatban ízlelgetjük a szóba jövő típusokat, teszteket olvasgatunk,…..
Polly-pudli-pötty
2012.04.22 16:27:02
Polly-pudli-pötty
2012.04.22 17:07:21
Polly-pudli-pötty
2012.04.22 17:13:02
A tanulság: száz japán mérnök megfeszített munkájánál, ötven japán tesztelő több százezer kilométernyi próbájánál nem ér többet a spájz hokedliján dolgozó félművelt barkácsoló tudása. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.04.20 23:13:27
@Doubledecker: A doboz logo-ja alapján telitalálat! :)
Hát ezt is megértük. Családunk mindenkori biztos tartóoszlopa, a feleségem 190-es Mercije, máshogyan mondva - az „újautónk” is megérte a félmillió kilométert. 432 ezerrel vettük 2006 márciusában, tehát mi tettük bele a gyűjtemény közel egyhatodát. Így nézett ki…..
Polly-pudli-pötty
2012.04.15 13:41:39
@makmarci: "Persze nincsen akkora csomagtartója mint a mercinek"
Ezen jót mosolyogtam. A 190-nek kb akkora a csomagtere,mint a II-es swiftnek,de a swift-é legalább variálható a ledönthető ülésekkel,a w201-é nem,mert a tank a hátsó ülések mögött van.
De szvsz nem is kell négy embernek több csomag egy autóban,mint ami ebbe belefér. A mi családunk például nem kezdett el több cuccot pakolni az autóba az elmúlt húsz évben,hiába sugallja azt minden,hogy pakolj az autóba,mint egy lengyel piacos. :)
A sedan autó meg szerintem amúgy is csak négyszemélyes C-osztálytól az S-osztályig. Egyszer volt szerencsém harmad magammal hátul ülni Bp-szeged vonalon I-es A8ban (átlag 1mázsa,180cm),jó lett volna ha csak a vállunk ér össze,de csak úgy fértünk,hogy a középső előredőlt,a két szélső meg felkönyökölt a kalaptartóra.
Autót meg mindenki vegyen meggyőződésének megfelelő összegből,manapság úgyis maximum 30ekm alatt otthagy az ember 1milkát a kúton.
Ezen jót mosolyogtam. A 190-nek kb akkora a csomagtere,mint a II-es swiftnek,de a swift-é legalább variálható a ledönthető ülésekkel,a w201-é nem,mert a tank a hátsó ülések mögött van.
De szvsz nem is kell négy embernek több csomag egy autóban,mint ami ebbe belefér. A mi családunk például nem kezdett el több cuccot pakolni az autóba az elmúlt húsz évben,hiába sugallja azt minden,hogy pakolj az autóba,mint egy lengyel piacos. :)
A sedan autó meg szerintem amúgy is csak négyszemélyes C-osztálytól az S-osztályig. Egyszer volt szerencsém harmad magammal hátul ülni Bp-szeged vonalon I-es A8ban (átlag 1mázsa,180cm),jó lett volna ha csak a vállunk ér össze,de csak úgy fértünk,hogy a középső előredőlt,a két szélső meg felkönyökölt a kalaptartóra.
Autót meg mindenki vegyen meggyőződésének megfelelő összegből,manapság úgyis maximum 30ekm alatt otthagy az ember 1milkát a kúton.
Polly-pudli-pötty
2012.04.15 14:05:10
@SwedishRunner: Köszi.
Olvasgattam az injektor.hu-t,hát vannak olyan mondatok,amin szoktam jókat nevetgélni.
Pl. Ke-jet rángat,diagnózis,hogy a légtömegmérőjének tüskés a jele,tehát csere lesz. Azt mondja a gyári új ára 130eft. Ismerősöm múltkor hibátlan KE-jet fejet vett német donorból nagyjából 10ropiét. Igen tudom,hogy lutri a bontott,de én inkább lutrizom,ha 13/1 az odds. :)
Olvasgattam az injektor.hu-t,hát vannak olyan mondatok,amin szoktam jókat nevetgélni.
Pl. Ke-jet rángat,diagnózis,hogy a légtömegmérőjének tüskés a jele,tehát csere lesz. Azt mondja a gyári új ára 130eft. Ismerősöm múltkor hibátlan KE-jet fejet vett német donorból nagyjából 10ropiét. Igen tudom,hogy lutri a bontott,de én inkább lutrizom,ha 13/1 az odds. :)
Polly-pudli-pötty
2012.04.15 21:59:56
@pimpike_:
Nagyon ügyes vagy,hogy ezt mind kigugliztad. Bravó. Taps.
Amúgy elmondanám,hogy variálhatóságról is szó volt,míg a 190-esnek annyi a csomagtere amennyi,addig egy hatch-nél a kalaptartóig számítanak a literek,ha azt kiveszed vagy netán ledöntöd az üléseket máris más lesz a helyzet.
Én elég ritkán szoktam 200-300 liternyi tejeszacskókat egymásra pakolgatni,ennél sűrűbben viszek mondjuk a w201 csomagtartójánál hosszabb dolgokat,amit a papíron sokkal kisebb corsában vagy poloban simán elviszek.
Üdv!
Egy W201 tulaj.
Nagyon ügyes vagy,hogy ezt mind kigugliztad. Bravó. Taps.
Amúgy elmondanám,hogy variálhatóságról is szó volt,míg a 190-esnek annyi a csomagtere amennyi,addig egy hatch-nél a kalaptartóig számítanak a literek,ha azt kiveszed vagy netán ledöntöd az üléseket máris más lesz a helyzet.
Én elég ritkán szoktam 200-300 liternyi tejeszacskókat egymásra pakolgatni,ennél sűrűbben viszek mondjuk a w201 csomagtartójánál hosszabb dolgokat,amit a papíron sokkal kisebb corsában vagy poloban simán elviszek.
Üdv!
Egy W201 tulaj.
Az amerikai izomautók feltámadása nem egy retrókamu: nem csak a formavilág stimmel, de a teljesítmény is.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.04.14 11:15:26
@determ: Hát ja. Az az 5.1mp-is több lesz még néhány tizeddel,ha gyorsulásmérővel történik a mérés.
Mazdáknál szoktak pesszimisták lenni a gyorsulás megadásában,1-2mp-el is gyorsabbak szoktak lenni,(gyorsulásmérővel) mint a gyári adat.
Nem tudom hogyan számolják,mérik az autók gyorsulását a gyártók,illetve erre milyen szabvány van-volt,mert okostelefonnal szoktam mérni a hozzám kerülő autók sprintjét,szélcsendben,száraz,sík aszfalton,de a 10év körüli autók masszív +1mpet tudnak a megadotthoz képest (nem hiszem,hogy mindegyikből hiányzik erő a gyárihoz képest),néhány éves autók viszont tudják a gyári adatot általában.
Mazdáknál szoktak pesszimisták lenni a gyorsulás megadásában,1-2mp-el is gyorsabbak szoktak lenni,(gyorsulásmérővel) mint a gyári adat.
Nem tudom hogyan számolják,mérik az autók gyorsulását a gyártók,illetve erre milyen szabvány van-volt,mert okostelefonnal szoktam mérni a hozzám kerülő autók sprintjét,szélcsendben,száraz,sík aszfalton,de a 10év körüli autók masszív +1mpet tudnak a megadotthoz képest (nem hiszem,hogy mindegyikből hiányzik erő a gyárihoz képest),néhány éves autók viszont tudják a gyári adatot általában.
Polly-pudli-pötty
2012.04.14 18:18:24
@metalion: "azért pedig a nyomaték felel. Ennyi."
Olvass több hangyász hétfő cikket ha mást nem,ott volt múltkor ilyen témájú népművelés.
Szóval Karottát nagyjából idézve: Szerinted ki az erősebb? Aki 120ba belenyom egyszer 1perc alatt vagy aki ugyanennyi idő alatt a 60kg-ba 30szor?
Dízeles büszkeség midig a sok nyomaték,csak ugye az sz@rt sem ér ha hamar elfogy.
Olvass több hangyász hétfő cikket ha mást nem,ott volt múltkor ilyen témájú népművelés.
Szóval Karottát nagyjából idézve: Szerinted ki az erősebb? Aki 120ba belenyom egyszer 1perc alatt vagy aki ugyanennyi idő alatt a 60kg-ba 30szor?
Dízeles büszkeség midig a sok nyomaték,csak ugye az sz@rt sem ér ha hamar elfogy.
Polly-pudli-pötty
2012.04.14 19:23:14
@metalion: Szó nem volt lehurrogásról,egyszerűen arról van szó (azt hittem mindenki tudja,hogy a LE a forgatónyomaték és a fordulatszám szorzata,ha nem akkor jó barátja a google.),hogy van azonos kasztniban egy 120lovas 250nm nyomatékú nagynyomású dízel és van egy 130lovas 160nm maximális nyomatékot tudó szívóbenzines,akkor tuti,hogy a szívóbenzines gyorsulási versenyben lenyomja. Persze adódnak helyzetek amikor a dízel alacsony fordulaton sok nyomatéka jobban megindítja a kasztnit bizonyos fordulatszámról/sebességről,de a benzines ugyanekkor forgatva erősebb lesz.
Zokogó politikusok, könnyeikkel küszködő, rohanó vállalkozók: végre rendet vág a trükközők sorában az új jogszabály?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.04.12 21:33:36
@Rocko-: Tudtommal arról szólt a cikk,hogy itthon be fogják tiltani a blokkolókat.
Erre jött a flame,hogy meg kéne emelni, el kellene törölni a pályán a limitet. Amire én előszedtem egy másik flémet,hogy ha Füzesabonytól Röszkéig egy jó 140-150 tempó helyett 180-200km/h közötti adrenalin vadászattal és plusz jó sok üzemanyaggal össze tudsz szedni akár 25perc előnyt is akkor mi értelme...
Erre jött a flame,hogy meg kéne emelni, el kellene törölni a pályán a limitet. Amire én előszedtem egy másik flémet,hogy ha Füzesabonytól Röszkéig egy jó 140-150 tempó helyett 180-200km/h közötti adrenalin vadászattal és plusz jó sok üzemanyaggal össze tudsz szedni akár 25perc előnyt is akkor mi értelme...
Polly-pudli-pötty
2012.04.12 21:38:31
Polly-pudli-pötty
2012.04.13 13:27:46
@Shadowbull: A te autód mennyit ír pillanatnyi fogyasztásként 180-200nál és mennyi 130-150 között?
Az egyik népítélkező pontosan megállapította, hogy ha lámpától lámpáig csakis 6500-nál kapcsol fel, akkor a városi fogyasztás szigorúan 22 liter.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.04.11 11:59:42
@BeeTm: "Nagyon alkalmanként produkálja,olyan mintha egy 2-3mp-re nem kapna benzint."
Hibalámpa gondolom nincs.
Egy astra motor játszotta velem ugyanezt.Kölcsönalkatrészekkel mindent kipróbáltam,aminek benzinhez és szikrához köze van.
Az irány jó volt,hogy nem kap benzint ilyekor,de levegőt sem,mert az egyik szívószelep hidrotőkéje elengedte nagy fordulaton előzés közben az olajat. Ki lettek cserélve,hiba elmúlt.
Hibalámpa gondolom nincs.
Egy astra motor játszotta velem ugyanezt.Kölcsönalkatrészekkel mindent kipróbáltam,aminek benzinhez és szikrához köze van.
Az irány jó volt,hogy nem kap benzint ilyekor,de levegőt sem,mert az egyik szívószelep hidrotőkéje elengedte nagy fordulaton előzés közben az olajat. Ki lettek cserélve,hiba elmúlt.
Polly-pudli-pötty
2012.04.11 12:12:31
@Roll1983: Háát azok már 308 (magnum) ferka áron mennek.De a ferrari azokhoz képest egy népautó,az eladó példányok számát tekintve mindenképpen.
Polly-pudli-pötty
2012.04.11 13:12:31
@BeeTm: Nem az konkrétan 8 szelep volt.
De az a tapasztalatom,hogy ha nincs check lámpa,akkor általában nem is a jeladók,szondák..stb környékén van a hiba.
Sőt a golf IV.nek szerintem már annyira okos motormanagementje van,hogy még az esetleg eldugult szűrő miatt kisebb benzinnyomásra is szólna.
De ismerek szenyóbb hibát is,ami szintén opel motoroknál fordul elő: 16V 1.2-es x12xe. Volt B corsában meg korai g astrákban is.
Láncos,amit az olajnyomás feszít. Rendszeresen előforduló hiba főleg nyáron,hogy jól átmelegszik az olaj,ettől aztán alacsony fordulaton poroszkálásnál néha nagyokat ránt,mert olyankor kicsit elmegy a vezérlés. Szoktak azoknál is egr-től kezdve,széles sávú lambdán keresztül,légtömegmérőig mindent cserélgetni,persze eredménytelenül.
De az a tapasztalatom,hogy ha nincs check lámpa,akkor általában nem is a jeladók,szondák..stb környékén van a hiba.
Sőt a golf IV.nek szerintem már annyira okos motormanagementje van,hogy még az esetleg eldugult szűrő miatt kisebb benzinnyomásra is szólna.
De ismerek szenyóbb hibát is,ami szintén opel motoroknál fordul elő: 16V 1.2-es x12xe. Volt B corsában meg korai g astrákban is.
Láncos,amit az olajnyomás feszít. Rendszeresen előforduló hiba főleg nyáron,hogy jól átmelegszik az olaj,ettől aztán alacsony fordulaton poroszkálásnál néha nagyokat ránt,mert olyankor kicsit elmegy a vezérlés. Szoktak azoknál is egr-től kezdve,széles sávú lambdán keresztül,légtömegmérőig mindent cserélgetni,persze eredménytelenül.
Mi sül ki belőle, ha a németek összeraknak egy boszorkányosan kifundált kisautót, és még olcsón is akarják adni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.04.06 16:43:41
Polly-pudli-pötty
2012.04.07 15:03:48
@Tizenkettő: KFC-bsmart menü vagy három darab hagymás-tejfölös lángos esetleg csalamádés óriáshambi ugyanennyiért"nagyi lángosa*" bódéból?
*(ami régebben nyilvános WC volt és az aprót is ugyanaz a kéz fogja,mint amit eléd raknak...)
*(ami régebben nyilvános WC volt és az aprót is ugyanaz a kéz fogja,mint amit eléd raknak...)
Honnan a sok tapasztalat a rengeteg káresettel, amikor szinte minden sofőrszolgálat azzal dicsekszik a honlapján, hogy sosem törtek még össze ügyfélautót?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.04.03 15:59:34
Merő rosszindulatból elegyedtem szóba a Tuning Show-n alig észrevehető kisebbséget alkotó suzukis srácokkal, akik délre már teljesen bepácolódtak a velük tőszomszédságban lévő pecsenyesütő irányából érkező ételszagtól. Személyes érintettségem miatt is érdekelt, miért…..
Polly-pudli-pötty
2012.04.02 12:49:59
@walter sobchak: "Tudjátok mit láttam volna nagyon szívesen? Egy Suzuki sleeperautót, ez a kategória nálunk szinte teljesen hiányzik...belül meg a GTI 100 lovas 1.3-asa, vagy egy 1.6-os tuningolva 120-130 LE-re."
Jelen. Igaz,hogy ez corsa b,de kívülről minden gyári,de a motor,futómű nem eredeti. :) Se hangos kipufogó,se malomkerék,semmi feltűnő.
1.6 gyárilag 100le, olyan 110-120le környéke,túrt HF,nagyobb szelepek,Tisztán e85-re állított AFR,nagyobb előgyújtás. Inkább nyomatékra van hangolva,2800nál van nyomatékcsúcs,ami 5000ig szépen kitart,5300-5500nál van teljesítménycsúcs. Nem sok ez az erő manapság,de 800kg-os bódéhoz egész jó.
80-120 harmadikban: 6.7mp, negyedikben 8.5mp. 0-100: 9sec.
Vastagabb stabrudak,icipicit keményebb gátlók,elöl -1.2fok kerékdőlés. Nem versenyzésre van,mert az közúton f@szság,csak szeretem ha van tartalék. De 520d,2.5tdi sofőrök arcán láttam már bizonytalansággal kevert rémületet,hogy akkor most az övével történt valami,vagy mi lelte az 1.2-es indigókék kis fost. :)
Az egész átépítés kb. 250 forint volt.
Jelen. Igaz,hogy ez corsa b,de kívülről minden gyári,de a motor,futómű nem eredeti. :) Se hangos kipufogó,se malomkerék,semmi feltűnő.
1.6 gyárilag 100le, olyan 110-120le környéke,túrt HF,nagyobb szelepek,Tisztán e85-re állított AFR,nagyobb előgyújtás. Inkább nyomatékra van hangolva,2800nál van nyomatékcsúcs,ami 5000ig szépen kitart,5300-5500nál van teljesítménycsúcs. Nem sok ez az erő manapság,de 800kg-os bódéhoz egész jó.
80-120 harmadikban: 6.7mp, negyedikben 8.5mp. 0-100: 9sec.
Vastagabb stabrudak,icipicit keményebb gátlók,elöl -1.2fok kerékdőlés. Nem versenyzésre van,mert az közúton f@szság,csak szeretem ha van tartalék. De 520d,2.5tdi sofőrök arcán láttam már bizonytalansággal kevert rémületet,hogy akkor most az övével történt valami,vagy mi lelte az 1.2-es indigókék kis fost. :)
Az egész átépítés kb. 250 forint volt.
A márkaszervizben visszahőköltek a bedöglött motorú, cserébe vészesen vijjogó és a tetejét fenyegetően nyitogató, beteg Astra kabrió láttán. Hozzám került.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.03.22 21:40:58
@Doubledecker: Kösz az iránymutatást!
Nos vagy a keverék szegényedik vagy az előgyújtást veszi el,ami azért kevésbé valószínű,mert lehúzott kopogásérzékelővel is ugyanúgy torpan. Knock szenzorjel nélkül meg nem tudja ha kopog szvsz. De amúgy is csúnya lenne ha a 100-as benzin elkoppanna.
Lambda szondából volt benne három is. :) Mind1,holnap kicserélem a kopogásérzékelő erősítőjét is meg a vízhőfok jeladót is aztán gondolom ez sem fog segíteni rajta.De akkor már tényleg MINDEN cserélve lett. Ezért elviszem egy diag. szakihoz,akinél azzal indítok,hogy mindent kicseréltem már miérttorpantessékmondani. Azért viszek magammal egyet mindenből opel bontós havertól,ha kezdődik a higgyeelazleszaz. Gondolom valami test,kontakt probléma lesz,ami szép feladványnak néz ki.
Nos vagy a keverék szegényedik vagy az előgyújtást veszi el,ami azért kevésbé valószínű,mert lehúzott kopogásérzékelővel is ugyanúgy torpan. Knock szenzorjel nélkül meg nem tudja ha kopog szvsz. De amúgy is csúnya lenne ha a 100-as benzin elkoppanna.
Lambda szondából volt benne három is. :) Mind1,holnap kicserélem a kopogásérzékelő erősítőjét is meg a vízhőfok jeladót is aztán gondolom ez sem fog segíteni rajta.De akkor már tényleg MINDEN cserélve lett. Ezért elviszem egy diag. szakihoz,akinél azzal indítok,hogy mindent kicseréltem már miérttorpantessékmondani. Azért viszek magammal egyet mindenből opel bontós havertól,ha kezdődik a higgyeelazleszaz. Gondolom valami test,kontakt probléma lesz,ami szép feladványnak néz ki.
Öt szervizt, ugyanennyi hibakódtároló-törlést és egy teljes gyújtótrafó-garnitúra cserét túlélt a Check Engine lámpa. Pedig pofonegyszerű volt a megoldás, csak kicsit túrni kellett hozzá. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.02.23 15:55:14
Polly-pudli-pötty
2012.02.23 16:02:17
Az elmúlt hét nem hozott jelentős előrelépést, de fontos apróságok történtek. Némelyik jó irányba. Múlt héten ott hagytuk abba, hogy megvannak a végső koordináták, lehet futóművet, majd arra motort, közéjük pedig vázat építeni.
A hét örömhíre az, hogy Zoli…..
Polly-pudli-pötty
2012.02.14 15:26:53
@McK: Az OT-expora kellett odarakni valamit,gyorsan. Ezért van ez az apró malőr szvsz.
Ha mégis leszaggatja a gumi a sárvédőt,akkor kéretik majd rauh welt stílusban vissza kábel-kötegelni. :)
Ha mégis leszaggatja a gumi a sárvédőt,akkor kéretik majd rauh welt stílusban vissza kábel-kötegelni. :)
Hogy miért? Nem is tudom, kicsit azért gyanús... (katt a többiért!) ..
Válság? Hol itt a válság? Tíz hozzánk érkezett levél közül háromban ez a kérdés szerepel: első autómat venném, milyet szabad? Nos, nekihasaltunk a témának, árkategóriánként összeállítottunk egy-egy csokrot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Polly-pudli-pötty
2012.01.25 13:09:11
@''autónepper.'': A sötétített e39 530d elment?
Azért gondolom te sokszor vettél már autót ennél olcsóbban is. :D
Az első autóm egy 90es sierra 2.0dohc kombi volt 2006-ban vettem 30 ropiért. A bontóba 40et ígértek érte én gyorsba fizettem és át sem írattam csak üzembentartó vagyok.Költöttem rá 200at 3év alatt nagyjából futómű,kipufogó,hf felújítás.Nem volt rossz autó 200-300ért kínálták a hasonlókat csak a tulaj nem akart szívózni a vevőkkel. Elmúlt 50ekm-ben soha sem állt meg. 250ért eladtam munkás cuccolósnak mert feleslegesen nagynak találtam. 190ért két éve vettem egy B corsát,amit 490ért kínáltak,mert szereztem rá állami támogatást.
Legutolsó szerzeményem egy 190E "bácsiautó" 3 kilóért,hahun egy két ember aki beveri a fejét kér egy ilyen állapotúért 700-1milkát.
Soha sem vettem autót "piaci áron". Ennyiért lehet autót kapni,csak meg kell előzni a neppereket. :)
Azért gondolom te sokszor vettél már autót ennél olcsóbban is. :D
Az első autóm egy 90es sierra 2.0dohc kombi volt 2006-ban vettem 30 ropiért. A bontóba 40et ígértek érte én gyorsba fizettem és át sem írattam csak üzembentartó vagyok.Költöttem rá 200at 3év alatt nagyjából futómű,kipufogó,hf felújítás.Nem volt rossz autó 200-300ért kínálták a hasonlókat csak a tulaj nem akart szívózni a vevőkkel. Elmúlt 50ekm-ben soha sem állt meg. 250ért eladtam munkás cuccolósnak mert feleslegesen nagynak találtam. 190ért két éve vettem egy B corsát,amit 490ért kínáltak,mert szereztem rá állami támogatást.
Legutolsó szerzeményem egy 190E "bácsiautó" 3 kilóért,hahun egy két ember aki beveri a fejét kér egy ilyen állapotúért 700-1milkát.
Soha sem vettem autót "piaci áron". Ennyiért lehet autót kapni,csak meg kell előzni a neppereket. :)
Az a munkánk, hogy vezessünk. Autózunk idehaza és külföldön, így elég jól látjuk a különbséget az országok és földrészek között. Nem a magyarok a legrosszabbak, de a dicső úrvezetők dobogójától fényévekre vagyunk. Az első irodai kávé mellett rendszeresen előkerül a…..
Polly-pudli-pötty
2011.12.27 14:45:05
@Bende Tibor: Az összes hozzám kerülő autónál meg szoktam nézni mennyit csalnak az órák.
Mindegyik váltómérettel volt szerelve:
A6 B5: +7km/h
Polo 9n3: +7km/h
Sierra: +7km/h
Corsa b: +7km/h
190E: 50-60környékén +7-8km/h,de 100nál már valós 96-tal megy.
Mindegyik váltómérettel volt szerelve:
A6 B5: +7km/h
Polo 9n3: +7km/h
Sierra: +7km/h
Corsa b: +7km/h
190E: 50-60környékén +7-8km/h,de 100nál már valós 96-tal megy.
A sok mély és magas nem maga a betegség, csak a tünet. A tünete annak, hogy az emberek súlyosan és menthetetlenül kretének.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"Ha egy hirtelen eléd kerülő akadálynál 130 km/h sebességgel épp megtudtál volna állni, 200 km/h sebességgel haladva 103.71 méter megtétele után 167 km/h sebességgel ütközöl vele."
Éppen csak a gördülési és légellenállással nem számol valamint a fékutak is kb. egy régi swift szintjén mozognak.