Adatok
adManiac
14 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
bízzzígeee(r) -> mégegyszerpicő -> cipőpácokot -> pocakotszüszülsz -> csücsülsz ..
Azért szólaltassék meg a másik fél is - kéri joggal a kedves olvasó. Ám legyen! :) Nyilvánvaló, hogy nem mehet el szó nélkül az audi a bmw kampányai mellett és ott támadott, ahol az ellenség a legkevésbé várta. A főhadiszálláson. Ráadásul egy új, még keményebb ellenfelet…..
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Golden Drum: Még néhány strigula a Leo Burnettnek
2009.10.14 15:09:00
Kinőtte a közép-kelet európai régiós kereteket, és nagy nemzetközi, világfesztivál lett a Golden Drum – hirdeti magát büszkén a fesztivál, meg mondta szintén büszkén Nagy Bálint, a pr-zsűri magyar tagja is nemrég. Ha kicsit gonoszkodni szeretnék, idei…..
Na van ez a BMW Audi csata (lásd korábbi kilövést: admaniac.blog.hu/2009/06/04/a_bmw_mattolta_az_audi_t). Úgy tűnik a BMW nem elégszik meg ennyivel és most már csak a konkurenciát asztatja. Lényegében a torkának ugrik... Vajon ez növelheti az eladásokat vagy csak a BMW tulajdonosok…..
Jó, tudom... Ez így nem blog, hogy kéthavonta jelentkezem. Nincs kifogás: csak nyafogás. Viszont most! Az ART DIRECTOROK! Csupa nagybetűvel. Hogy miért? Mert hiába a jó ötlet, ha silány a megvalósítás... és a legszarabb ötletből és helyzetből is ki lehet hozni valamit, ha van…..
Az ETARGET még a nyáron vezette be a Johu.hu keresővel közös szolgáltatását, de valahogy elmaradt, hogy írjak róla. Most kipróbáltam, mi is ez, és lássuk, működik-e a dolog!
Elég egyszerű a megoldás: ha valaki ETARGET Partner, akkor az új hirdetési helyek létrehozásánál…..
adManiac
2009.09.23 16:49:35
Update: Akkor jöjjön az igazság pillanata! A nyertesünk (továábra is a random.org-nak köszönje) a nem mindennapi nevű fattyúhióka nickű olvasónk, aki mostantól egy virtuális Hell-csomag (egy tálca Hell és egy Forma1-es kulacs) boldog tulajdonosa. Kérem, küldje el az…..
adManiac
2009.09.16 17:22:03
Ha éppen nem egy adblockerrel partizánkodunk, akkor hány olyan bannerrel találkozunk nap mint nap, amelyek láttán egyedül az jut az eszünkbe, hogy tudnánk tőlük megszabadulni. Azt hiszem erre az igényre építette a Halloween 2 című film terjesztője azt a bannerkampányt, amelyben a…..
Volt már egy tesztjegyzőkönyv a témában, az Annyiavilag.hu weboldal kapcsán. Azóta mintha teljesen lecserélték volna az oldalt, egy csomó hibát kijavítottak. Sőt, felkerült a Béta cimke is. Kár, hogy eddig nem volt kint, hogy még csak tesztelgették. Még nagyobb kár, hogy az…..
adManiac
2009.08.13 10:20:14
@cadmagician: ez nem hasonló, de ügyes próbálkozás arra, hogy reklámozd... :)
A Balatonról jöttem haza a múlt hét végén és nem lassan... Több olyan táblával is találkoztam, mely a gyorshajtás veszélyeire hívja fel a figyelmet, de mindegyiken csak a biztosító tünt fel, vagy a béna rajzos megoldás. Budapesten pár helyen már sebességmerős megoldás is van,…..
A mai nap 2009. első félévének a vége. Talán túlzás nélkül állíthatom, hogy ez a legrosszabb éve az online marketingnek gyakorlatilag 2001 óta. A folyamatos és robbanásszerű fejlődés megakadt, hovatovább még visszesés is történt. Sok cég került bajba, sőt, sok…..
Vasárnap véget ért a 56. a Cannes Lions Reklámfesztivál. A legtöbbet díjazott kampányok közül nekem a következő megoldás viszi el a pálmát. Két dolog miatt: 1. mert elhiszem, hogy a benne szereplő bank tényleg segíteni akar(t) 2. mert remekül hozza össze az offline és online…..
Ez az a turisztikai reklám Kaizer Gáboréktól, ami talán a legtöbb vitát váltotta ki szakmai körökben. Szabad ilyet? Mennyire rombolja a (szerintem nem létező) Budapest-imágót? Vagy fogadjuk el: ilyenek vagyunk?
..
adManiac
2009.06.22 17:36:24
"Luxuskocsit kapott ajándékul a Lowe GGK 21 év után leköszönő ügyvezetője, Merényi Éva. Videós beszámoló a volt ügynökségi vezető búcsúpartijáról. Merényi Éva, a Lowe GGK 21 év után – ügyfélkapcsolati igazgatójával, Rényi Andreával együtt –…..
Mit tehet az a környezetvédelmi szakember, aki üzleti partnereinek névjegykártyát kíván átnyújtani?! Mégsem adhat papírból készült kártyát, hiszen akkor közvetve ő is hozzájárul a fák kivágásához... Ezt a problámát oldotta meg egy huszárvágással Andrea Romani.…..
Nincs szebb annál, amikor két konkurens márka úgy igazán egymásnak feszül. Az AUDI és a BMW évek óta egyre jobban elmélyülő harcban csatatérré változtatta a különböző hirdetési felületeket. Most az óriásplakátokra került sor. Az AUDI plakátján az új AUDI4 a következő…..
Megdöbbentő anyagot küldött át az egyik ismerősöm. Az írás a Magyar Távirati Iroda hivatalosan megjelent híranyaga. Vigyázat, nem vicc! (Kiemelések tőlem.)Csökkenhető a webcímek mérete Budapest, 2009. június 2., kedd (MTI) - Egyre népszerűbb a Twitter közösségi portál,…..
Update: A térdelő hölgy mögött álló fekete alakos print nem más, mint a nálunk a per óta már Metropol néven futó ingyenes napilap megbízásából készült, és azt hivatott demonstrálni, milyen az, ha mások irányítják a véleményedet. A képre kattintva előbukkan az eredeti…..
adManiac
2009.06.02 17:25:01
Vajon 2009-ben tényleg azt gondolja egy grafikus, hogy ha átszínezi pirosra a twitter kismadaras illusztrációját, akkor azt már boldogan használhatja a pécsi fesztivál hírlevelén díszítő elemként?
Update: Mint kiderült, ez egy szabadon megvásárolható illusztráció. Ettől…..
adManiac
2009.06.02 17:13:08
A Youtube támogatásával indult el nemrég a Cannes-i reklámfesztivállal karöltve egy reklámverseny, amelyen fiatal kreatív csapatok nevezhettek a hamarosan megrendezésre kerülő klímakonferenciára szánt társadalmi célú szpotokkal. Ehhez készítettek a szervezők egy olyan reklámot,…..
adManiac
2009.06.02 17:04:37
Vigyázz a pornóval! Veszélyesebb egy bombánál, tönkretesz téged és a családodat is. Legalábbis egy amerikai antipornó konferencia szervezői és reklámja szerint, amelyben a narrátor drámai hangon ecseteli az interneten a háztartásba ömlő pornó romboló hatását. Ez már annyira…..
adManiac
2009.06.02 16:56:01
Először is nézzük meg együtt a (nagyon hosszú) videót, aztán majd jól le is írjuk, mit gondolunk a Google újabb nagy dobásáról... Az emailt máskor és másra találták fel, mint a csetet. Ám az online kommunikáció az elmúlt években olyannyira életünk részévé vált, hogy…..
adManiac
2009.06.02 16:41:19
"Úgy gondolom, azt is megtanultam, hogy a hirdetések még nagyobb hatással vannak a tudatalattira, mint ahogy azt mi, szakmabeliek gondoljuk. Ismételten megdöbbenve hallottam, hogy a hirdetéseket csak úgy emlegetik: "azok a hülyeségek". Előbb nem értettem, de később…..
Számos egyszerűbb megoldással segíthetünk online szolgáltatásunk népszerűsítésében. Sokszor a kínálkozó lehetőségek pofonegyszerűek, kézenfekvők, valahogy mégsem sikerül megugrani őket. Vegyünk egy példát. A Netpincér.hu az egyik legsikeresebb online szolgáltatás…..
Három és fél éves a kisfiam és már most igen erős érdekérvényesítő képességről tesz tanubizonyságot. Sok esetben, ha valamit el szeretnénk érni nála és a logikus érvelés vagy éppen a szigor nem működik, alkudozásba kezdünk. Az esetleges alternatív megoldások pedig jól…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha van rá lehetőség, szívesen átvenném a gyerekszaj.blog.hu címet.
üdvözlettel:
Trentin Tamás
trentin@hirekmedia.hu