Regisztráció Blogot indítok
Adatok
adManiac

14 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
GyeReKSZáJ szavak - 2011.10 2011.11.01 16:28:00
bízzzígeee(r) -> mégegyszerpicő -> cipőpácokot -> pocakotszüszülsz -> csücsülsz ..
Azért szólaltassék meg a másik fél is - kéri joggal a kedves olvasó. Ám legyen! :) Nyilvánvaló, hogy nem mehet el szó nélkül az audi a bmw kampányai mellett és ott támadott, ahol az ellenség a legkevésbé várta. A főhadiszálláson. Ráadásul egy új, még keményebb ellenfelet…..
Kinőtte a közép-kelet európai régiós kereteket, és nagy nemzetközi, világfesztivál lett a Golden Drum – hirdeti magát büszkén a fesztivál, meg mondta szintén büszkén Nagy Bálint, a pr-zsűri magyar tagja is nemrég. Ha kicsit gonoszkodni szeretnék, idei…..
adManiac Mit ugrálsz, kicsirúgó? 2009.10.08 15:56:00
Na van ez a BMW Audi csata (lásd korábbi kilövést: admaniac.blog.hu/2009/06/04/a_bmw_mattolta_az_audi_t). Úgy tűnik a BMW nem elégszik meg ennyivel és most már csak a konkurenciát asztatja. Lényegében a torkának ugrik... Vajon ez növelheti az eladásokat vagy csak a BMW tulajdonosok…..
adManiac Éljenek az art directorok 2009.10.07 13:27:00
Jó, tudom... Ez így nem blog, hogy kéthavonta jelentkezem. Nincs kifogás: csak nyafogás. Viszont most! Az ART DIRECTOROK! Csupa nagybetűvel. Hogy miért? Mert hiába a jó ötlet, ha silány a megvalósítás... és a legszarabb ötletből és helyzetből is ki lehet hozni valamit, ha van…..
Az ETARGET még a nyáron vezette be a Johu.hu keresővel közös szolgáltatását, de valahogy elmaradt, hogy írjak róla. Most kipróbáltam, mi is ez, és lássuk, működik-e a dolog! Elég egyszerű a megoldás: ha valaki ETARGET Partner, akkor az új hirdetési helyek létrehozásánál…..
Update: Akkor jöjjön az igazság pillanata! A nyertesünk (továábra is a random.org-nak köszönje) a nem mindennapi nevű fattyúhióka nickű olvasónk, aki mostantól egy virtuális Hell-csomag (egy tálca Hell és egy Forma1-es kulacs) boldog tulajdonosa. Kérem, küldje el az…..
Ha éppen nem egy adblockerrel partizánkodunk, akkor hány olyan bannerrel találkozunk nap mint nap, amelyek láttán egyedül az jut az eszünkbe, hogy tudnánk tőlük megszabadulni. Azt hiszem erre az igényre építette a Halloween 2 című film terjesztője azt a bannerkampányt, amelyben a…..
Volt már egy tesztjegyzőkönyv a témában, az Annyiavilag.hu weboldal kapcsán. Azóta mintha teljesen lecserélték volna az oldalt, egy csomó hibát kijavítottak. Sőt, felkerült a Béta cimke is. Kár, hogy eddig nem volt kint, hogy még csak tesztelgették. Még nagyobb kár, hogy az…..
adManiac 2009.08.13 10:20:14
@cadmagician: ez nem hasonló, de ügyes próbálkozás arra, hogy reklámozd... :)
adManiac Gyorshajtás 2009.08.03 13:09:00
A Balatonról jöttem haza a múlt hét végén és nem lassan... Több olyan táblával is találkoztam, mely a gyorshajtás veszélyeire hívja fel a figyelmet, de mindegyiken csak a biztosító tünt fel, vagy a béna rajzos megoldás. Budapesten pár helyen már sebességmerős megoldás is van,…..
Vasárnap véget ért a 56. a Cannes Lions Reklámfesztivál. A legtöbbet díjazott kampányok közül nekem a következő megoldás viszi el a pálmát. Két dolog miatt: 1. mert elhiszem, hogy a benne szereplő bank tényleg segíteni akar(t) 2. mert remekül hozza össze az offline és online…..
Onlinemarketing blog ...te csodás! 2009.06.22 12:00:00
Ez az a turisztikai reklám Kaizer Gáboréktól, ami talán a legtöbb vitát váltotta ki szakmai körökben. Szabad ilyet? Mennyire rombolja a (szerintem nem létező) Budapest-imágót? Vagy fogadjuk el: ilyenek vagyunk? ..
"Luxuskocsit kapott ajándékul a Lowe GGK 21 év után leköszönő ügyvezetője, Merényi Éva. Videós beszámoló a volt ügynökségi vezető búcsúpartijáról. Merényi Éva, a Lowe GGK 21 év után – ügyfélkapcsolati igazgatójával, Rényi Andreával együtt –…..
Mit tehet az a környezetvédelmi szakember, aki üzleti partnereinek névjegykártyát kíván átnyújtani?! Mégsem adhat papírból készült kártyát, hiszen akkor közvetve ő is hozzájárul a fák kivágásához... Ezt a problámát oldotta meg egy huszárvágással Andrea Romani.…..
adManiac A BMW mattolta az AUDI-t! 2009.06.04 17:09:00
Nincs szebb annál, amikor két konkurens márka úgy igazán egymásnak feszül. Az AUDI és a BMW évek óta egyre jobban elmélyülő harcban csatatérré változtatta a különböző hirdetési felületeket. Most az óriásplakátokra került sor. Az AUDI plakátján az új AUDI4 a következő…..
Megdöbbentő anyagot küldött át az egyik ismerősöm. Az írás a Magyar Távirati Iroda hivatalosan megjelent híranyaga. Vigyázat, nem vicc! (Kiemelések tőlem.)Csökkenhető a webcímek mérete Budapest, 2009. június 2., kedd (MTI) - Egyre népszerűbb a Twitter közösségi portál,…..
Update: A térdelő hölgy mögött álló fekete alakos print nem más, mint a nálunk a per óta már Metropol néven futó ingyenes napilap megbízásából készült, és azt hivatott demonstrálni, milyen az, ha mások irányítják a véleményedet. A képre kattintva előbukkan az eredeti…..
Vajon 2009-ben tényleg azt gondolja egy grafikus, hogy ha átszínezi pirosra a twitter kismadaras illusztrációját, akkor azt már boldogan használhatja a pécsi fesztivál hírlevelén díszítő elemként?  Update: Mint kiderült, ez egy szabadon megvásárolható illusztráció. Ettől…..
A Youtube támogatásával indult el nemrég a Cannes-i reklámfesztivállal karöltve egy reklámverseny, amelyen fiatal kreatív csapatok nevezhettek a hamarosan megrendezésre kerülő klímakonferenciára szánt társadalmi célú szpotokkal. Ehhez készítettek a szervezők egy olyan reklámot,…..
Vigyázz a pornóval! Veszélyesebb egy bombánál, tönkretesz téged és a családodat is. Legalábbis egy amerikai antipornó konferencia szervezői és reklámja szerint, amelyben a narrátor drámai hangon ecseteli az interneten a háztartásba ömlő pornó romboló hatását. Ez már annyira…..
Először is nézzük meg együtt a (nagyon hosszú) videót, aztán majd jól le is írjuk, mit gondolunk a Google újabb nagy dobásáról... Az emailt máskor és másra találták fel, mint a csetet. Ám az online kommunikáció az elmúlt években olyannyira életünk részévé vált, hogy…..
"Úgy gondolom, azt is megtanultam, hogy a hirdetések még nagyobb hatással vannak a tudatalattira, mint ahogy azt mi, szakmabeliek gondoljuk. Ismételten megdöbbenve hallottam, hogy a hirdetéseket csak úgy emlegetik: "azok a hülyeségek". Előbb nem értettem, de később…..
Számos egyszerűbb megoldással segíthetünk online szolgáltatásunk népszerűsítésében. Sokszor a kínálkozó lehetőségek pofonegyszerűek, kézenfekvők, valahogy mégsem sikerül megugrani őket. Vegyünk egy példát. A Netpincér.hu az egyik legsikeresebb online szolgáltatás…..
adManiac Alkudozás a gyerekkel 2009.05.26 22:22:00
Három és fél éves a kisfiam és már most igen erős érdekérvényesítő képességről tesz tanubizonyságot. Sok esetben, ha valamit el szeretnénk érni nála és a logikus érvelés vagy éppen a szigor nem működik, alkudozásba kezdünk. Az esetleges alternatív megoldások pedig jól…..