Adatok
hópapa
127 bejegyzést írt és 176 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A szezon végi hófoltsízésnek már számos példáját láthattuk eddig is, de most egy olyan verzióját mutatnánk be, amikor ez a klasszikus sí-őrültség az általunk oly kedvelt telemark stílussal ötvöződik!A felvétel és a vágás nem igazán sikerült jóra, de maga az élmény megér egy ilyen kisebb posztot. ;)..
comment:com
A Tények nem bír leszakadni Juhászról - megint pofára esés lett a vége
2016.03.21 07:00:00
Egyre szürreálisabb fordulatokat vesz a Juhász Péter Bekussoltatása-hadművelet, a tegnapi napon éppen a tragikomikum volt soron. Kezdődött ugye minden azzal, hogy
A Tények riportere, Kunfalvi Nóra igyekezett kicsit tendenciózusra vágott riportjában Juhászra rábizonyítani, hogy lopcsalhazudik -…..
Valahol Lengyelországban, Varsó közelében egy erdő tele van régebbinél régebbi, többségében a '70-es és '80-as évekből származó járművekkel, amik nem mindennapi látványt nyújtanak a kíváncsiskodóknak...
A Bors azt írja, a hat éven át bolíviai börtönben ülő Tóásó Előd nem kért Friderikusz Sándorból és az Összezárva Friderikusszal című műsorból, és inkább Fábry Sándor talkshow-jába megy el, hogy meséljen megpróbáltatásairól. Pedig Hajdú Péter producer nemcsak…..
Szabad az út az ittas kerékpárosok előtt. A rendőr nem büntethet, de döntöd el, alkalmas vagy-e.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Most, hogy vége az olimpiának, biztosan állíthatjuk, hogy az idei játékok egyik legkellemesebb meglepetését Miklós Edit szerezte, aki igazi "síőrültként" viselkedve, látványosan elkente lesiklásban (7. hely!) az alpesi levegőhöz jobban hozzászokott osztrák és német…..
Kötelező program síőrülteknek!1 nap és 5 óra múlva elkezdődik Sochi-ban a téli olimpia!Az események főoldala ITT található!Szerencsére jó pár magyar sportolónak is drukkolhatunk, néhányan komoly esélyekkel indultak ki a rendezvényre.A síakrobaták és a snowboardosok elég…..
Egy olyan hírt kaptunk, amely mellett nem lehet szótlanul elmenni!Miklós Edit a 12. lett Val d'Isere-ben a Világkupa aktuális lesikló futamában!A hatalmas stadionépítési lázban egy ilyen hírnek kiemelkedő szerep jut.Nem azt mondom, hogy holnaptól a stadionok helyett építsünk…..
Ez, feleim, mármint a Dexter nyolcadik évadát és egyben a sorozatot is lezáró epizód egy kalap szar volt. Biztos lehetne ezt szebben is írni, meg eufemizálni, hogy nem volt olyan jó, esetleg lehetett volna jobb is, de minek, ez így úgy volt elbaszva, ahogy azt a közmondásos…..
Augusztus közepén lesz két éves a Határátkelő, nemrégiben volt egy éve, hogy itt vagyunk az Indexen, és e két dolog egyenként is számvetésre késztetett a blog jelenével és jövőjével kapcsolatban.
A számvetés eredménye egyfelől az, hogy örvendetesen nagy a közösség, sok a…..
Miért utálja az autós a biciklistát? És fordítva? Hülye biciklisekről hülye autósoknak. És fordítva.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
hópapa
2013.08.19 00:14:28
@hópapa:
mélyamakszimaqrva, hülye vagyok!
a korábban a Margit-híd és a Parlament közti szakaszról írt bejegyzésem egy baromság, ugyanis megnéztem, és bőven vannak piktogrammok a bringasávon.
Viszont ettől még a fotózkodós turisták csak ott sétálnak rajta.
mélyamakszimaqrva, hülye vagyok!
a korábban a Margit-híd és a Parlament közti szakaszról írt bejegyzésem egy baromság, ugyanis megnéztem, és bőven vannak piktogrammok a bringasávon.
Viszont ettől még a fotózkodós turisták csak ott sétálnak rajta.
Bizonyára sokan halottátok már, hogy változnak az OKJ-s képzések feltételei.Éppen ezért azt javaslom, hogy aki még viszonylag olcsóbban szeretne egy nagyon klassz szakmához jutni, az olvassa el a azokat az oldalakat, amelyeken sportoktatói képesítés megszerzését hirdetik!
TF…..
Nem a kerékpárosokat érintő háromnapos razzia eredményét veszi alapul a rendőrség a bringások ellenőrzését érintő döntéseknél.
A 2013. július 13-16. közötti razzia eredményéről kiadott hivatalos statisztika szerint az ellenőrzött 446 kerékpáros közül csak egyetlenegyet…..
Zugló 214 pontjára kerülhet kerékpártároló, ha a csütörtöki testületi ülésen a többség támogatja a Pénzügyi bizottságon hétfőn már megszavazott előterjesztésem. A Magyar Kerékpárosklub az önkormányzat kérésére már 2009-ben megtervezte, a kerület mely…..
Kurvára mindegy, miről folyik egy tévéinterjú, amikor valaki tahóságba fojtja saját szánalmasságát, annál nem sok minden van lejjebb.
Tarlós főpolgi Kálmán Olgánál ment helybe a lófaszért, amikor pedig már minden érv kifogyott, a műsorvezető ócsárolásában nyert…..
hópapa
2012.10.18 23:57:30
OFF:
csak úgy zárójelben kérdezném, hogy ezt a röpke 800 milliós kis kampányocskát(Mit várunk az IMF-től(mi a hatalmas erejű pannonpumák)?) szerintetek nem lehetett volna értelmesebb célokra költeni? Mondjuk 3-as metró felújítás, vagy hasonlók?
Csak mert itt is egy látszat-tender, látszat-elnyerése van napirenden, és ezt megint a TI zsebetekből húzták ki, drága testvéreim!
barikad.hu/mit_varunk_az_imf_tol-20121009
Csak hogy nehogy azt higgyétek, hogy itt az elsőáldozók bálja folyik éppen. :o(
ON.
csak úgy zárójelben kérdezném, hogy ezt a röpke 800 milliós kis kampányocskát(Mit várunk az IMF-től(mi a hatalmas erejű pannonpumák)?) szerintetek nem lehetett volna értelmesebb célokra költeni? Mondjuk 3-as metró felújítás, vagy hasonlók?
Csak mert itt is egy látszat-tender, látszat-elnyerése van napirenden, és ezt megint a TI zsebetekből húzták ki, drága testvéreim!
barikad.hu/mit_varunk_az_imf_tol-20121009
Csak hogy nehogy azt higgyétek, hogy itt az elsőáldozók bálja folyik éppen. :o(
ON.
hópapa
2012.10.19 00:18:51
@Kaja Ibrahim:
biztos vagy benne hogy létezik ez a konfliktus?
Honnan tudhatjuk, hogy ez nem egy színházi produkció szerves része? A pénz nagy úr, és ezek a csávók eléggé közel ülnek ahhoz a kondérhoz, ahonnan azt vásári merőkanállal kiszedegetik maguknak.
Szerintem simán belefér egy kis "látszat-vitázás" a Városházán, hiszen Pistánk is tudja, hogy: "BKVere necesse est!", és ezáltal az is biztos, hogy amíg van budapesti polgár ebben a bűzfészekben, addig lesz büdipesti közlekedés is.
Az, hogy az éppen milyen színű kék árnyalatban fog éppen gurulgatni, szerintem csak látszat-balhé, ami ahhoz kell, hogy közben mi ne vegyük észre a többi simlit.
Itt egy kis buszmázolás, ott egy kis IMF-fel való keménykedés, amott egy Erzsébet-utalvány felesleges reklámozása kétnaponta a Metropolban A4-es formátumban, és már mehetünk is uzsorakamatra adott hitelért bárkihez, mert ezek a buzik elsíbolták a birka nép lóvéját.
És ezzel nem is lenne semmi gondom, ha mindebbe nem kellene szenvedő félként részt vennem.
De mivel viszonylag sokat dolgozunk és azt gyakorlatilag elég kevéske pénzért, ezért egy kicsit bosszant, ha ennyire látványosan átqrják a fejemet.
És ami még ennél is jobban bosszant az az, hogy a sok agyhalott, magát értelmiséginek gondoló "ember" még mindig megmentő szentként imádja ezeket a dilettánsokat, és "Hajrá Magyarország!" lózungokkal az ajkán ül fel vidáman a szopórollerek bármelyikére, ész és gondolkodás nélkül. :o(
biztos vagy benne hogy létezik ez a konfliktus?
Honnan tudhatjuk, hogy ez nem egy színházi produkció szerves része? A pénz nagy úr, és ezek a csávók eléggé közel ülnek ahhoz a kondérhoz, ahonnan azt vásári merőkanállal kiszedegetik maguknak.
Szerintem simán belefér egy kis "látszat-vitázás" a Városházán, hiszen Pistánk is tudja, hogy: "BKVere necesse est!", és ezáltal az is biztos, hogy amíg van budapesti polgár ebben a bűzfészekben, addig lesz büdipesti közlekedés is.
Az, hogy az éppen milyen színű kék árnyalatban fog éppen gurulgatni, szerintem csak látszat-balhé, ami ahhoz kell, hogy közben mi ne vegyük észre a többi simlit.
Itt egy kis buszmázolás, ott egy kis IMF-fel való keménykedés, amott egy Erzsébet-utalvány felesleges reklámozása kétnaponta a Metropolban A4-es formátumban, és már mehetünk is uzsorakamatra adott hitelért bárkihez, mert ezek a buzik elsíbolták a birka nép lóvéját.
És ezzel nem is lenne semmi gondom, ha mindebbe nem kellene szenvedő félként részt vennem.
De mivel viszonylag sokat dolgozunk és azt gyakorlatilag elég kevéske pénzért, ezért egy kicsit bosszant, ha ennyire látványosan átqrják a fejemet.
És ami még ennél is jobban bosszant az az, hogy a sok agyhalott, magát értelmiséginek gondoló "ember" még mindig megmentő szentként imádja ezeket a dilettánsokat, és "Hajrá Magyarország!" lózungokkal az ajkán ül fel vidáman a szopórollerek bármelyikére, ész és gondolkodás nélkül. :o(
Teljes gőzzel folyt a szeptember 22-i Critical Mass szervezése, amikor a rendezvény két arca, Kürti Gábor és Sinka Károly egyik pillanatról a másikra lefújták az egészet. Sőt, bejelentették, hogy még egy bringás felvonulást szerveznek jövőre, és ezzel véget vetnek a nyolc éve…..
hópapa
2012.09.13 06:47:45
Az az érdekes, hogy amíg volt CM, addig az volt a baj. Most, hogy nem lesz, már ehhez is lehet egy rakat negatív kommentet fűzni, de ez már amolyan jó kis magyar mentalitás, már nem is csodálkozom rajta. :o)
Egyébként summázva az egészet:
1. a CM kellett ennek a városnak, és nagyjából elérte a célját.
2. minél több lesz a bringás az utakon, annál jobb lesz a levegő, annál nagyobb lesz a tömeg, aki kikényszerítheti a kerékpárutak fejlesztését, és minél több lesz a bringaút, annál kevesebb lesz az érintkezés az autósokkal.
3. egy jó ideje én is bringával járok melóba, és nem azért, mert ez valami libsi hóbortom lenne, hanem azért, mert szükségem van a napi 2x1óra mozgásra. Ezen tevékenységem során ugyanúgy találkozok idióta bringásokkal, és autósokkal is.
Tényleg van abban valami, hogy nagyon sok bringás lexarja a szabályokat, de ez a másik oldalon sem ritka.
Az viszont tény, hogy a CM szervezői minden egyes esemény alkalmával felhívták a figyelmet a szabályos kerékpárok használatára és a szabályok betartására(ezeket a régi hírlevelekből vissza lehet keresni)!
4. mivel fokozatosan nő a bringások száma, ezért fokozottan oda kellene figyelni az ő KRESZ-oktatásukra is! Ezzel teljesen egyet értek.
Továbbmegyek: ha rajtam múlna, a KRESZ kötelező tantárgy lenne az iskolákban, hiszen ha azt vesszük, mindenki közlekedik valamilyen módon, így nem árt, ha tudja, miként teheti ezt.
Ha most nincs komoly célja a szervezőknek és a kerékpárosklubnak, akkor javaslom, hogy lobbizzanak a tanügynél, hogy mihamarabb bevezessék a KRESZ-oktatást az iskolákba.
És akkor talán nem kellene a robogózás korhatárát feltolni 14-ről 16 évre, hanem vizsgáztatni kellene a 14 éveseket, mielőtt gimibe mennek.
Lehetne ez egy amolyan "kamaszérettségi" vizsga.
5. ahelyett, hogy a TEK-et pumpálják lóvéval, ki kellene állítani a kritikus helyekre néhány járőrt, akinek nem az lenne az első, hogy büntet, hanem szépen megállít, és figyelmeztet, ha nincs lámpád, féked, csengőd, stb.
Egyre gyakrabban látok olyan bringákat, amelyeken csak minimál alkatrészek vannak (olyan keskeny a kormánya, hogy már a csengő sem fér el rajta), se prizma, se macskaszem, se csengő, se lámpa. És általában pont ezek haladnak a leggyorsabban.
És végül hadd jegyezzem meg azt, amit az élet bármilyen területére alkalmazni szoktam: nem bringás van és autós, hanem okos ember és hülye.
Mindkét táborban, és a közös halmazban is!
u.i.: azoknak a megrögzött autósoknak, akik gyakorlatilag teljesen indokolatlanul ülnek be a kocsijukba a legnagyobb reggeli dugóban üzenem, hogy reggelente egyre több, a bringázásnak is köszönhető, szép formás női feneket és lábat lehet látni az utakon, ami sokkal épületesebb látvány, mint egy másik autó feneke. :o)
Aki nem hiszi, járjon utána:
cyclechic.blog.hu/
Egyébként summázva az egészet:
1. a CM kellett ennek a városnak, és nagyjából elérte a célját.
2. minél több lesz a bringás az utakon, annál jobb lesz a levegő, annál nagyobb lesz a tömeg, aki kikényszerítheti a kerékpárutak fejlesztését, és minél több lesz a bringaút, annál kevesebb lesz az érintkezés az autósokkal.
3. egy jó ideje én is bringával járok melóba, és nem azért, mert ez valami libsi hóbortom lenne, hanem azért, mert szükségem van a napi 2x1óra mozgásra. Ezen tevékenységem során ugyanúgy találkozok idióta bringásokkal, és autósokkal is.
Tényleg van abban valami, hogy nagyon sok bringás lexarja a szabályokat, de ez a másik oldalon sem ritka.
Az viszont tény, hogy a CM szervezői minden egyes esemény alkalmával felhívták a figyelmet a szabályos kerékpárok használatára és a szabályok betartására(ezeket a régi hírlevelekből vissza lehet keresni)!
4. mivel fokozatosan nő a bringások száma, ezért fokozottan oda kellene figyelni az ő KRESZ-oktatásukra is! Ezzel teljesen egyet értek.
Továbbmegyek: ha rajtam múlna, a KRESZ kötelező tantárgy lenne az iskolákban, hiszen ha azt vesszük, mindenki közlekedik valamilyen módon, így nem árt, ha tudja, miként teheti ezt.
Ha most nincs komoly célja a szervezőknek és a kerékpárosklubnak, akkor javaslom, hogy lobbizzanak a tanügynél, hogy mihamarabb bevezessék a KRESZ-oktatást az iskolákba.
És akkor talán nem kellene a robogózás korhatárát feltolni 14-ről 16 évre, hanem vizsgáztatni kellene a 14 éveseket, mielőtt gimibe mennek.
Lehetne ez egy amolyan "kamaszérettségi" vizsga.
5. ahelyett, hogy a TEK-et pumpálják lóvéval, ki kellene állítani a kritikus helyekre néhány járőrt, akinek nem az lenne az első, hogy büntet, hanem szépen megállít, és figyelmeztet, ha nincs lámpád, féked, csengőd, stb.
Egyre gyakrabban látok olyan bringákat, amelyeken csak minimál alkatrészek vannak (olyan keskeny a kormánya, hogy már a csengő sem fér el rajta), se prizma, se macskaszem, se csengő, se lámpa. És általában pont ezek haladnak a leggyorsabban.
És végül hadd jegyezzem meg azt, amit az élet bármilyen területére alkalmazni szoktam: nem bringás van és autós, hanem okos ember és hülye.
Mindkét táborban, és a közös halmazban is!
u.i.: azoknak a megrögzött autósoknak, akik gyakorlatilag teljesen indokolatlanul ülnek be a kocsijukba a legnagyobb reggeli dugóban üzenem, hogy reggelente egyre több, a bringázásnak is köszönhető, szép formás női feneket és lábat lehet látni az utakon, ami sokkal épületesebb látvány, mint egy másik autó feneke. :o)
Aki nem hiszi, járjon utána:
cyclechic.blog.hu/
Először csak magasabb lesz a vizsgadíj, bizonyos esetekben az eddigi duplája. Mindenkinek elment az esze?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
hópapa
2012.08.10 09:32:05
@Ninjaboy:
bár imádtam robogóval száguldozni akkor, amikor ez az elévülési időn kívülre esett (:o)), azért szerintem is kellene a rendszám, már csak a lopások viszonylagos visszaszorítása érdekében is. Az mondjuk már más kérdés, hogy a járműlopást pl. karlevágással tudnám honorálni az érintetteknél.
bár imádtam robogóval száguldozni akkor, amikor ez az elévülési időn kívülre esett (:o)), azért szerintem is kellene a rendszám, már csak a lopások viszonylagos visszaszorítása érdekében is. Az mondjuk már más kérdés, hogy a járműlopást pl. karlevágással tudnám honorálni az érintetteknél.
hópapa
2012.08.10 09:37:37
@Leadfoot:
én is nagyon szívesen elviszem évente az autót vizsgázni, ha az állam ad annyi fizut (vagy legalább annak a felét), amit az ugyanilyen munkakörben dolgozó bécsi kollégám keres.
Ugyanis akkor simán tudnék bele venni olyan új alkatrészeket, amelyekkel szinte újjá tudnám varázsolni úgy, hogy a vizsgán nyugodtan szembe tudnám röhögni a vizsgabiztost.
Így kénytelen vagyok lengéscsillapítóból a legolcsóbbat megvenni, ami természetesen a garancia lejárta után két héttel adja be a kulcsot, sima úton használva, alig 4-5ezer km után. :o(
Tudom: az autózás úri sport Magyarisztánban. :o(
én is nagyon szívesen elviszem évente az autót vizsgázni, ha az állam ad annyi fizut (vagy legalább annak a felét), amit az ugyanilyen munkakörben dolgozó bécsi kollégám keres.
Ugyanis akkor simán tudnék bele venni olyan új alkatrészeket, amelyekkel szinte újjá tudnám varázsolni úgy, hogy a vizsgán nyugodtan szembe tudnám röhögni a vizsgabiztost.
Így kénytelen vagyok lengéscsillapítóból a legolcsóbbat megvenni, ami természetesen a garancia lejárta után két héttel adja be a kulcsot, sima úton használva, alig 4-5ezer km után. :o(
Tudom: az autózás úri sport Magyarisztánban. :o(
hópapa
2012.08.10 10:41:21
@enpera:
igazad van, végül is miért is várná el az ember, hogy a megfelelő munkájáért elfogadható bért kapjon olyan árak mellet, amelyek Nyugat-Ajrópa bármelyik országában is megállnák a helyüket?
Ettől függetlenül igazad van.
Ha az ember nem tanul eleget, akkor a mai világban szopacs lesz a vége (ezt a gyermekemnek 1 napos kora óta hajtogatom).
Csak hát az állami fizetés, a hitelek törlesztése, meg egy család működtetése mellett nehéz kitermelni a tandíjra valót. :o(
Ezért is mondtam a bécsi kollégám fizujának csak a felét, mert nem vagyok telhetetlen. :o)
igazi hős: lopnak, de azért egy cseppet sem baj, ha egy kicsit megnehezítik a tolvajok dolgát, ráadásul a beazonosíthatatlan száguldó robogósok elég sok problémát tudnak néha okozni, és megfoghatatlanul meg tudnak lépni a helyszínről.
Speciel a múltkor egy csávó engem simán elütött a zebrán, de hiába fordultam utána, mert csak egy sötét dzsekit, meg egy zöldes robogót tudtam volna bemondani a rendőrnek, ha valami komolyabb bajom történik. Szerencsére egy páros alkaros ütéssel sikerült valamennyire elütnöm őt magamtól, de meg sem állt, hogy megnézze jól vagyok-e.
Rendszámmal nem biztos, hogy megúszta volna ezt a kis áffért.
igazad van, végül is miért is várná el az ember, hogy a megfelelő munkájáért elfogadható bért kapjon olyan árak mellet, amelyek Nyugat-Ajrópa bármelyik országában is megállnák a helyüket?
Ettől függetlenül igazad van.
Ha az ember nem tanul eleget, akkor a mai világban szopacs lesz a vége (ezt a gyermekemnek 1 napos kora óta hajtogatom).
Csak hát az állami fizetés, a hitelek törlesztése, meg egy család működtetése mellett nehéz kitermelni a tandíjra valót. :o(
Ezért is mondtam a bécsi kollégám fizujának csak a felét, mert nem vagyok telhetetlen. :o)
igazi hős: lopnak, de azért egy cseppet sem baj, ha egy kicsit megnehezítik a tolvajok dolgát, ráadásul a beazonosíthatatlan száguldó robogósok elég sok problémát tudnak néha okozni, és megfoghatatlanul meg tudnak lépni a helyszínről.
Speciel a múltkor egy csávó engem simán elütött a zebrán, de hiába fordultam utána, mert csak egy sötét dzsekit, meg egy zöldes robogót tudtam volna bemondani a rendőrnek, ha valami komolyabb bajom történik. Szerencsére egy páros alkaros ütéssel sikerült valamennyire elütnöm őt magamtól, de meg sem állt, hogy megnézze jól vagyok-e.
Rendszámmal nem biztos, hogy megúszta volna ezt a kis áffért.
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
hópapa
2012.05.25 14:03:11
Egy kicsit fura nekem ez az önszivatós mechanizmus.
Ha az ember a saját, felújítandó autójának minden egyes csavarját átsimogatva kreál újjá egy szép verdát, és vért izzad a szerelőgödörben mint Csikós Zsolti, akkor azt mondom: legyen.
De abban mi a jó, hogy veszel egy romot, reszketsz évekig, hogy mikor, melyik unatkozó, nyegle, felkészületlen, lelketlen, kamuzós szerelő vagy annak főnöke mikor, hogy bax át, kidobsz egy valag lóvét az ablakon, vársz éveket az autódra, és a végén megkapod kb. olyan állapotban, mintha vettél volna egy szépen felújítottat kulcsrakész állapotban?
Ugyanis "restaurátorokból" kaphatunk lelkes, ügyes, hozzáértő, olvasott, megbízható, precíz, avagy béna, lelketlen, ügyetlen, és ehhez hasonló negatív jelzőkkel minősíthető szerelőket is.
Ha ez utóbbiakkal nem hálsz együtt, akkor gyakorlatilag esélyed sincs arra, hogy minél hamarabb, minél szebb és jobb autód legyen.
Akkor már inkább tényleg ne mentsünk meg mindent, és inkább vegyünk egy szépen rendbe rakott példányt, és rövidke életünk értékes perceit töltsük gondtalan autóvezetéssel.
Mondjuk egy ilyet:
www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/1968_MERCURY_COUGAR_140489934_15
Persze ez most eléggé troll duma, de bevallom, hogy én nagyon utálom, amikor magát szakembernek valló "Mester? Ember?" folyamatosan átqrja a burámat.
Ez vonatkozik festőre, kőművesre, autószerelőre egyaránt.
És persze elnézést a tisztességes kivételektől, de sajnos már olyan kevesen vannak, mint jól működő Cougar az országban.
Ha az ember a saját, felújítandó autójának minden egyes csavarját átsimogatva kreál újjá egy szép verdát, és vért izzad a szerelőgödörben mint Csikós Zsolti, akkor azt mondom: legyen.
De abban mi a jó, hogy veszel egy romot, reszketsz évekig, hogy mikor, melyik unatkozó, nyegle, felkészületlen, lelketlen, kamuzós szerelő vagy annak főnöke mikor, hogy bax át, kidobsz egy valag lóvét az ablakon, vársz éveket az autódra, és a végén megkapod kb. olyan állapotban, mintha vettél volna egy szépen felújítottat kulcsrakész állapotban?
Ugyanis "restaurátorokból" kaphatunk lelkes, ügyes, hozzáértő, olvasott, megbízható, precíz, avagy béna, lelketlen, ügyetlen, és ehhez hasonló negatív jelzőkkel minősíthető szerelőket is.
Ha ez utóbbiakkal nem hálsz együtt, akkor gyakorlatilag esélyed sincs arra, hogy minél hamarabb, minél szebb és jobb autód legyen.
Akkor már inkább tényleg ne mentsünk meg mindent, és inkább vegyünk egy szépen rendbe rakott példányt, és rövidke életünk értékes perceit töltsük gondtalan autóvezetéssel.
Mondjuk egy ilyet:
www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/1968_MERCURY_COUGAR_140489934_15
Persze ez most eléggé troll duma, de bevallom, hogy én nagyon utálom, amikor magát szakembernek valló "Mester? Ember?" folyamatosan átqrja a burámat.
Ez vonatkozik festőre, kőművesre, autószerelőre egyaránt.
És persze elnézést a tisztességes kivételektől, de sajnos már olyan kevesen vannak, mint jól működő Cougar az országban.
Szeretek a Kitzsteinhornon síelni. Válogathatok a változatos lejtőszögek között, így könnyen összehozhatom az éppen szükséges feladathelyzeteket, a széles pályák pedig nem kényszerítik a túl hirtelen élváltásokat. Elég nagy, de mégis könnyen áttekinthető a pályarendszer.…..
A Fidesz országgyűlési képviselőcsoportjában a belügyminiszter jelenlétében ismét elővették a szigorú KRESZ témáját a képviselők. Az ülésen Pintér Sándor meghallgatta a panaszokat, és egyetértett azzal, hogy túlzás húszezer forintos bírságot kiszabni egy hiányzó…..
hópapa
2012.05.08 08:52:21
@turulpina: nem beszélve itt most Svájcról, ahol a több szűrőn és lépcsőn átfuttatott törvényeket utólag néha még a nép is jóvá kell hagyja. ;)
hópapa
2012.05.08 09:04:22
OFF:
@alegnagyobbkiraly: akkor szerinted is indulhatnék 2014-ben valami megélhetési politikusnak? :o)
A 750ezres bruttó nagyon csábít, megmondom a frankót.
@alegnagyobbkiraly: akkor szerinted is indulhatnék 2014-ben valami megélhetési politikusnak? :o)
A 750ezres bruttó nagyon csábít, megmondom a frankót.
hópapa
2012.05.08 09:44:00
@alegnagyobbkiraly:
mondjuk azzal már nyerő lehetek, hogy holnaptól kötelezővé tenném a bringákon az eü.dobozt, az elakadásjelző háromszöget, az izzókészletet, meg a tompított fény kötelező használatát városban és azon kívül is? :)
Vagy esetleg javasolhatnám az alkohol-teszterrel egybeépített bringa-immobilájzert is, mint kötelező felszerelés a bringákra.
Esetleg kötelezhetnék valami országos rendelettel minden közlekedő állampolgárt arra, hogy indulás előtt kapjon be egy "rumomsöröm?" -kombinációt, mint új, esélyegyenlőségi megbízott, csak azért, hogy mindenki egyenlő feltételek mellett tudjon közlekedni, de akkor nehogy már a józanoknak legyen csak jó!
Piára magyar! :o)
mondjuk azzal már nyerő lehetek, hogy holnaptól kötelezővé tenném a bringákon az eü.dobozt, az elakadásjelző háromszöget, az izzókészletet, meg a tompított fény kötelező használatát városban és azon kívül is? :)
Vagy esetleg javasolhatnám az alkohol-teszterrel egybeépített bringa-immobilájzert is, mint kötelező felszerelés a bringákra.
Esetleg kötelezhetnék valami országos rendelettel minden közlekedő állampolgárt arra, hogy indulás előtt kapjon be egy "rumomsöröm?" -kombinációt, mint új, esélyegyenlőségi megbízott, csak azért, hogy mindenki egyenlő feltételek mellett tudjon közlekedni, de akkor nehogy már a józanoknak legyen csak jó!
Piára magyar! :o)
A rendőrök a lejárt és hiányos mentődobozok miatt büntetik az autósokat - állítják sokan. Önt is megbüntették? Egyáltalán, tudja, hol van a mentőcsomag az autójában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Keresd meg az egyetlen különbséget:
Kőváry Barna mai üzenete:
Tesók! Ma hajnali ötkor célba értünk, 198. helyen! Trabinak semmi baja. Az utolsó gyorson még sok megpróbáltatás várt ránk, de megkaptuk és megtettük, azt amiért jöttünk!
Nagy rajongótábora van a Trabinak,…..
Január 21.-én, szombaton a mindössze 200km-re lévő, szlovákiai Donovalyban csaphatnak össze Magyarország tehetséges (és kevésbé tehetséges) sízőpalántái.
A skioutlet szervezésében megrendezendő amatőr síverseny teljes kiírása és a nevezési lap ITT…..
Amit januárban megpróbáltunk, mostanra beérett. December 1-től sokkal könnyebben szerezhet százhuszonöt köbcentis motorokra érvényes jogosítványt, aki már rendelkezik B-kategóriás vezetői engedéllyel. Megnyílt az út az olcsóbb, gyorsabb és praktikusabb közlekedés felé.…..
Bár Budapestre még nem hullott igazi hó, az újonnan megszépült városligeti műjégpályán már közel 300 tonna, 10 emelet magasba felhordott hó, egy rakat kőkemény síző és rengeteg elszánt deszkás várja a látványra, bulizásra, és koncertekre is éhes közönséget a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ilyen hülye kis cicaharcokból kell feltárják, hogy hol is tart Magyarisztán a valóságban.
És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy a válságstáb hónapok óta azon libikókázik, hogy vajon Berki heréje éppen milyen vasalási stádiumban leledzik.
Ugyanis ez egy nagyon fontos, nemzetbiztonsági szempontokat felvető probléma, "kéremszépen"! ;)
Egyébként meg ebből az egész sztoriból szegény K. Nórát "sajnálom nagyon", ugyanis kiéhezett kis riporterként azt hitte, hogy most ha rárepül a kendermag(!)-fogyasztóknak szánt eszközök árusításán rajtakapott Juhász Péterre, mint gyöngytyúk a takonyra, akkor abból most lesz egy akkora nagy balhé, mint ami abban a Szpotlájt című amcsi filmben kikerekedett a végire, amit a múlt héten nézett meg a barátnőivel.
De nem lett, b+!
Illetve lett, csak az a baj, hogy a sztori végén, a cumiztatáskor, a fa..k rosszabbik oldalára került.
Úgy hogy a NAGY RIPORT helyett aláírt egy NAGY SZÍVÁS c. eposzt, és ezek után szerintem egy jó ideig nem fognak kapkodni utána egyik TV-nél sem, max. a Fidesz-híradó délelőtti sávjában.
Sajnos ez egy ilyen szakma. ;)
Anyám, borogass! :)