Adatok
mrbeno
1 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
(szakacsa kritikája)
Előzmények:
Amikor első alkalommal láttam ennek a készletnek a fotóját, rögtön megtetszett. Aztán, amikor az egyik hazai árverési oldalon viszontláttam, rögtön lecsaptam rá. Szerencsémre az ár is kedvező volt és valahogy mások érdeklődését nem…..
Sokat áradoztam már itt a blogon a LEGO Architecture sorozatról. Különösen a Landmark Series kisebb épületei esetében érzem, hogy már szinte néhány kocka és szín elegáns megválasztásával mennyire jól vissza lehet adni egy épület hangulatát.
Amikor a 21011-es Brandenburgi…..
Múlt hétfői, a Brandenburgi kaput bemutató posztunk páratokat gondolkodára (sőt, építésre!) sarkallt arról, hogy vajon milyen magyar épületet lehetne az Architecture sorozatban kiadni.
Nos, van egy jó, meg egy rossz hírem. A jó az, hogy nekünk, vásárlóknak van beleszólásunk…..
Hosszú leírás helyett videós bemutató következik, "hogyan kell sávot váltani" témában. Zsolt nem fűzött hozzá sokat, jól látszik a lényeg. A figyelmetlenség kategóriáját jócskán kimeríti a furgonos, tényleg jó reflexei lehettek a Skodásnak. Az már más…..
mrbeno
2011.05.18 12:56:17
Sajnos időnként előfordulnak olyan figurák az utakon, akik valahogy nem veszik tudomásul, hogy nem egyedüli résztvevői a forgalomnak. Beatrix történetében is egy ilyen autós a másik szereplő, tényleg szerencse, hogy nem történt baleset. Talán egyetérthetünk abban, hogy a 6-os út…..
Kb. három évvel ezelőtt kezdtünk el gondolkodni a gyermekvállaláson, aminek eredményeképpen épp egy évvel ezelőtt megszületett első ivadékunk, egy csodálatos kisfiú: Botond. Mondták, gondoltuk, tudtuk, hogy akkor minden megváltozik.De az még rémálmainkban sem kísértett, hogy…..
A mai poszt írója kérte, hogy a névtelenség homályában maradhasson, mert annyira sokkolták a vele történtek, hogy nem szeretne újra találkozni a nagy sötét BMW-vel, aki egy időre megduplázta az egész család vérnyomását. Az látszik, hogy eddig nem olvasta a blogot, mert akkor…..
mrbeno
2010.11.30 22:25:43
@"streetfighter":
Még szerencse, hogy Te is olyan nagytudású fiú vagy, mint még sokan mások, akit gondolkodás nélkül ütnék a pajszerrel az ülés alatt....
Még szerencse, hogy Te is olyan nagytudású fiú vagy, mint még sokan mások, akit gondolkodás nélkül ütnék a pajszerrel az ülés alatt....
mrbeno
2010.12.01 00:40:33
mrbeno
2010.12.01 14:40:01
@"streetfighter":
Azért azt tényleg nem kívánom neked, hogy egy hasonló hős egyszer szembejöjjön veled a 4-esen.... Vagy mondjuk egy kóbor román Daciás.
Azért azt tényleg nem kívánom neked, hogy egy hasonló hős egyszer szembejöjjön veled a 4-esen.... Vagy mondjuk egy kóbor román Daciás.
Jól a délután végére csúszott a mai poszt megjelenése, de ha minden jól megy, akkor megéri, hogy most várnotok kellett egy kicsit, többet egyelőre nem árulok el... De akkor jöjjön is a lényeg: Lionking olyat élt meg, ami itt a blogon is visszatérő probléma és sajnos számos…..
mrbeno
2010.11.25 17:59:54
@...;;; Flúgos Buszos ;;;...:
Lakott területen belül párhuzamos közlekedés van és nem kötelező a jobbra tartás.
A zebránál való megállás viszont igen....
Ugye...
Még jó hogy nem a kommentelő a f..., mert meg mert állni!
Lakott területen belül párhuzamos közlekedés van és nem kötelező a jobbra tartás.
A zebránál való megállás viszont igen....
Ugye...
Még jó hogy nem a kommentelő a f..., mert meg mert állni!
mrbeno
2010.11.25 18:24:00
@Rock me Amadeus:
Erre gondolsz?
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos."
És még nem beszéltünk egyéb körülményekről....
Erre gondolsz?
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos."
És még nem beszéltünk egyéb körülményekről....
Mrbeno családjával együtt vasárnap délután lett egy figyelmetlen autós áldozata, aki annak rendje és módja szerint a felelősség elől kibújva megállás nélkül továbbhajtott. Aki látta a két piros autó szerencsétlen találkozását az M7-esen, azt kérem, jelentkezzen a blog…..
mrbeno
2010.11.03 10:21:48
@ziza133:
Nem teljesen értem, hogy mit nem értesz ezen. Ha 120-nál 5-ös fokozatban elveszed a lábad a gázról, akkor minimálisan, de elkezd lassulni az autó. Erre a mögötted haladónak kell tudni reagálni (pl. elveszi a lábát a gázról...)
De a Xsara nyilván nem mögöttünk akart haladni, ezért elkezdett előzni. Előzés közben Elindult vissza a külső sávba. Ekkor jött vészesen közel. És igen, az autó megcsúszott. Mielőtt megkérdezed: az autó kifogástalan műszaki állapotban volt, megfelelő gumikkal, jó guminyomáson stb. Ezután még próbált korrigáni, de egy-két csúszás után mentünk neki a korlátnak.
Nem teljesen értem, hogy mit nem értesz ezen. Ha 120-nál 5-ös fokozatban elveszed a lábad a gázról, akkor minimálisan, de elkezd lassulni az autó. Erre a mögötted haladónak kell tudni reagálni (pl. elveszi a lábát a gázról...)
De a Xsara nyilván nem mögöttünk akart haladni, ezért elkezdett előzni. Előzés közben Elindult vissza a külső sávba. Ekkor jött vészesen közel. És igen, az autó megcsúszott. Mielőtt megkérdezed: az autó kifogástalan műszaki állapotban volt, megfelelő gumikkal, jó guminyomáson stb. Ezután még próbált korrigáni, de egy-két csúszás után mentünk neki a korlátnak.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amúgy nagyon jó végigjátszás, köszönet érte.