Adatok
nsumax
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Keveset tudunk a magyar kilométer-milliomosról. Borsay Imréről egy olasz blogon olvastam először, de hiába kerestem róla plusz infókat, szinte csak ugyanazokat a félmondatokat dobta fel a kereső. Ki ez a férfi? Ismeri valaki? Annyit tudunk róla, hogy 1956-ban disszidált, majd…..
nsumax
2012.01.03 11:19:39
@Lionel North: Azért az általad belinkelt oldalon körül néznék 250 kategóriában, hogy miket tudtak akkoriban a motorok, főleg az Nsu-ra utalok 1952-ben "alig" tudott 17 lovat a sport változat szintén "alig" 28 lovat mindezt 7000 a sportnál 9000 fordulaton és le is adta nem csak rá volt írva az adatlapra, de ez csak egy példa,és még az olaszokat v. az akkor erősödő japo segrakétákról ne is beszéljünk, azért ne a pancsit vegyük etalonnak abból a korból.
Az biztos, hogy a világ nem fehérből és feketéből áll. Létezik borzalmasan pocsék utángyártott alkatrész is, mint ahogyan gyári is, hiszen utóbbiak nélkül egyáltalán nem ismernénk a garanciális javítás fogalmát..
Az ominózus fotó. Felül, a radar által tévesen észlelt sebességAz eljárást lefolytatják, és az vezető, néhány hónapnyi hercehurca, illetve körülbelül százezer forint elköltése után úgy érezheti, sikerült bebizonyítania: a Rendőrség néha nem elég körültekintő, a…..
nsumax
2011.09.27 12:33:16
Autót restaurálni - még ha nem is az utolsó szögig - nem lehet csak úgy ukmukkfukk, seperc, egykettőhárombocspapa alapon. Aki nincs tisztában a restaurálás és a felújítás közti különbséggel, nem is érti talán, mi tart ezen az autón ennyi ideig. Pár lemez behegesztése, egy…..
Aki veteránautó felújításába kezd, annak többé nincs szüksége más szenvedélyre. Egy ilyen hobbi garantáltan száműzi a nőket, a piát, a kaszinót, a drogozást, a számítógép-függőséget az ember életéből. A tisztességes restaurálás tisztára nyalja a családi kasszát…..
nsumax
2010.11.22 14:50:58
@Csikós Zsolt:
Szerintem nem volt olyan rossz vétel, a sok "okostojás" mégis mire számít egy ötvenéves járgánynál, nyílván nem a szalonban pihent az elmúlt fél évszázad során, a kasztni korához képest jó állapotban van, amúgy tudom már felhozták mások is érvet és ellenérvet egyaránt, de egy ügyes esztergályos jó anyagokból(ez hangsúlyos) csodákat tud tenni a költségvetésnek, úgyhogy további sok sikert a "Ponton-projekthez" és minél több posztot Dezsőről.
Szerintem nem volt olyan rossz vétel, a sok "okostojás" mégis mire számít egy ötvenéves járgánynál, nyílván nem a szalonban pihent az elmúlt fél évszázad során, a kasztni korához képest jó állapotban van, amúgy tudom már felhozták mások is érvet és ellenérvet egyaránt, de egy ügyes esztergályos jó anyagokból(ez hangsúlyos) csodákat tud tenni a költségvetésnek, úgyhogy további sok sikert a "Ponton-projekthez" és minél több posztot Dezsőről.
Annyi érdekes autó van a világon - az élet pedig túl rövid ahhoz, hogy leragadjunk egynél." - ismeretlen kínai filozófus gondolata a XIII. sz. közepéről. Nem, nem a Mercikről lesz szó, nem is a motorjaimról. A Panda most a sztár, ezennel utoljára talán. Öreg kicsi Fiatom egy…..
nsumax
2010.10.31 09:06:34
@mükkemakk: Amiről írsz az az ES sorozat volt, a TS-ek már telósak voltak de tényleg jól mutatna a flottában bármelyik példány.
Amúgy én is kíváncsian várom a fejleményeket.
Amúgy én is kíváncsian várom a fejleményeket.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz