Regisztráció Blogot indítok
Adatok
feri2360

0 bejegyzést írt és 98 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Rendőreink 2006 óta folyamatosan tartanak vezetéstechnikai képzéseket: céljuk a motorkerékpáros balesetek számának csökkentése. Tréningjeiken bűnüldözőink hivatalos oktatói adják át tapasztalataikat. Holnap Vácra várják a motorosokat – aki elsajátítana néhány…..
Itt a vasárnap, bütykölünk hát megint. Lassan rendszerré válik itt a TC-n a hétzáró rozsdába fejelés. Persze két hete történt mindaz, amit írok, elnézést, csak most jutottam el a billentyűzetig, de hát nem Forma-1-közvetítés ez, nincs itt szükség paliklászlói…..
feri2360 2009.03.09 13:48:08
Rezső bátyám, kezdesz baromi idegesítő lenni. Fogd már fel, hogy nem neked szól a cikk. Másik pedig hogy nyugaton senki se szerel otthon. Nos, nézz csak körül itt: www.maroti.net/products/category_57.html. Ezen az oldalon 49 db Mercedessel foglalkozó szerelési kézikönyv kapható, nagyobb részük német ill. angol nyelvű. Nyilván a kiadóknak megéri ennyi könyvet kiadni a nem létező otthoni szerelők számára. A olajat pl. én is otthon cserélem és képzeld, az utoldó cseppig kannába kerül, nem a földre és van átvevőhely is. Teljes mértékben megoldható a dolog. Csak te nem vagy képes rá, de attól még működik. Konzumidióta.
  Miért utálják a furgonosokat a többiek? Gyorsak, rutinosak, nem félnek a kockázattól. Ritkán is esnek pofára, de akkor nagyon. Vélemények az azonos című cikkünkről...
feri2360 2009.01.29 22:04:54
@empetya: "Ül egy monitor előtt egész nap." Egyfajta alkotó munkát végzek, de ne menjen el a dumcsi ebbe az irányba. Csak arra akartam rávilágítani, hogy ez a "kurva kemény melóm van" duma csak kamu. Az hogy elfáradsz, csak annyi, hogy valóban kényelmetlen sok órát egyhelyben ülni és az ember valahány óra ébrenlét után elálmosodik. Ennyi a "kemény meló" mítosza.
feri2360 2009.01.29 22:21:41
@empetya: "Párizst már nagyon unom" Ezt kár volt írnod, mert vagy kamuzol, vagy magadat minősíted... A nagy múltú városok megunhatatlanok. De ne vigyük el a témát ebbe az irányba.
feri2360 2009.01.29 22:23:37
@empetya: "hanem hogy fárasztó" Maga az ülés és az ébrenlét fárasztó. Ha ugyanennyi időt a egy széken ülve a konyhában töltenél, akkor is elfáradnál.
Mint tudjuk, ha én most gondolnék egyet, és kiutaznék Németországba, hogy megvegyem végre azt a 3.0 CSi BMW-t, amiről mindig is álmodtam, miután behoztam az országba, lenne egy utam Békéscsabára is. (Mert jelenleg az egyedi regadó-elbírálást ott végzik, köszönhetően vagy…..
feri2360 2008.10.15 13:56:47
w Hiszterolib 2008.09.02 06:00:00
Na, van az SZDSZ-nek saját arca. Szóval ez lenne az. Csúnyácska. Nincs egy hónapja, hogy Fodor Gábor sajtótájékoztatón noszogatta a kormányt cselekvési tervért. Legyen terv, és legyen abban adócsökkentés – ez volt a mondás. Íme, a terv. Van benne adócsökkentés, nesztek.…..
Boldog gyermek, integet, nevetgél, futkorászik. Ez így is van rendjén. Na de az autóban, menet közben? A legnagyobb büntetés ilyenkor, ha valami baj történik, ne adj' Isten, hogy bárki is ilyen áron tanulja meg, hogy a gyereket is be kell szíjazni, a saját és mindenki más biztonsága…..
Nehéz, súlyos szakításokkal teli hét áll mögöttünk, úgyhogy olvasónk javaslatára könnyebb vizekre evezünk. Egyáltalán nem átlagos tinitörténet, hiszen a "szokásos" párhuzamos történetek, megcsalások, rágalmak mellett van benne külföldre kacsingató sztárfocista…..
feri2360 2008.02.29 06:32:45
Szakítani látszólag nagyon egyszerű: hello-hello, te jobbra, ő balra. Hogy ez hogyan tud elfajulni addig, hogy a sztoriban fontos szerepet játsszon a büntető törvénykönyv 2007. decemberi módosítása, ahhoz egyrészt kell, hogy az egyik szereplő ügyvéd legyen, a másik meg nem…..
Január 24-e, csütörtök. Gyönyörű, tavaszias idő, vakítóan ragyog a Nap az elvékonyodott ózonréteg felett, mesésen kék a széndioxiddal egyre telítettebb ég. Lelkesen köpködnek a kis utcagyerekek, vidáman csicseregnek a gurulósszatyros öregasszonyok, mély átéléssel…..
A Budapest-Bamako új kategóriáját alapítottuk meg, át is sorultunk a turista osztályra. Még a stopposok is megelőztek, ők most Dakhlában vannak. Reméljük utol tudjuk érni őket legalább a segoui fesztiválon vagy mondtak valami bulit egy oázisban is.Sűrű volt az elmúlt pár nap.…..
feri2360 2008.01.22 11:02:39
Órákig lehetne azon vitatkozni, hogy Budapest közlekedésén hogyan, miként kellene változtatni, hogy jobb legyen. Ha már lehetne, akkor tegyétek is meg, hiszen lelkes olvasónk és egyben aktív kommentálónk, Győző63 kezdésnek rögtön három aktuális problémát is felvetett…..
w E pur si muove! 2007.12.29 17:45:00
Töredelmesen bocsánatot kérek. A karácsonyfát a Jézuska hozza. T. Lakótársak! Dec. 23-án 9-16 óra között kerülnek kiszállításra a fenyőfák. Kérjük, a lakásokba való bejutást lehetővé tenni szíveskedjenek. Utak mentén, áruházaknál található fenyőárusoknál fát ne…..
Az autó nem szenved súlyos szembetegségben, sőt. A mattulásra híresen hajlamos gyári pilácsokat valaki – áldassék a neve – valamikor ezekre a jó kis Hellákra cserélte. …Chrysler Grand Voyagert. Ez van, kicsit szélsőségesen szoktunk autót vásárolni, feleségem nevén…..
Sárga Ház 7 kiló halál 2007.12.20 21:35:00
Megint van jó kis elgondolkodni valónk mára. Éhen halt egy 1 éves kisfiú a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Piricsén.Még novemberben hívták ki az ügyeletes orvost a szülők – akik 6 gyereket neveltek egy egyszobás házban –, de ő már csak a lesoványodott kisfiú halálát…..
w Ki fizeti a kérészt? 2007.12.10 05:30:00
Az, hogy a környezetvédők általában romantikus-idealista szövegekkel, fogalom nélkül lépnek fel, még nem jelenti, hogy a környezetvédelem hülyeség volna. (Hasonlóképpen: bár a militarista jelszavakat többnyire furcsa emberek adják elő, ebből nem következik, hogy honvédelem nem…..
feri2360 2007.12.13 17:26:47
Javaslatok Levinnek: Magyarország a globális felmelegedéssel szemben nem sokat tehet, főleg, hogy Amerikában az olajlobbi embere a góré. Elsősorban a helyi dolgokra kellene figyelni (persze a kiotói kvótát betartani). Gázüzemű autókat preferálni, beengedni őket a mélygarázsokba is (garázs üzemeltetőjét kötelezni kényszerszellőztetés és gázriasztó beépítésére), bioetanolt preferálni, stb.
De ha már globális felmelegedés: villamosenergia minél nagyobb hányadát atomerőműben megtermelni (széleskörű szakmai, társadalmi, nemzetközi ellenőrzéssel, lakosság felvilágosításával), energiatakarékos lámpák (az EU meg fogja szüntetni az izzók kereskedelmét), alacsonyabb fogyasztású autók preferálása. Légkondihasználat csökkentése, régi házak szigetelése (sokan meg is csinál(tat)ják. De elsősorban nem a lakosságot kell baszogatni, hanem a gyártókat és a kereskedőket kötelezni arra, hogy az új termékek kisebb fogyasztásúak legyenek. Ezeket csak nálunk nem lehet meglépni, globálisan, ill. EU szinten lehet, tehát pl. az EU-ban kell aktivitást kifejteni. De már most is vannak ilyen elhatározott lépések (izzók betiltása, CO2 kibocsátás korlátozása, új épület hőszigetelési szabvány, stb.). A SUV-ok pedig a magyar autóparkban elég kis számban vannak, tök felesleges ezekre kihegyezni a dolgokat, hiába ellenszenvesek. Villany és hidrogén (üzemanyagcellás) autók városba. Ehhez persze kéne újabb atomerőművi kapacitás is. A technológiák már léteznek, csak senkinek sem érdeke az elterjedésük.
Belsőség Halálhörgés, szidalom 2007.12.02 09:21:00
Mondhatunk mi bármit, tetszeleghetünk a tárgyszerűségben, ön, az olvasó úgyis azt gondol, amit akar. 5,5 liter gázolajat fogyaszt a Logan Rácz kolléga dalmáciai nyaralásán, és erre azt meri írni, hogy takarékos? Természetesen kiderül, mások kétszer ilyen erős, másfélszer…..
feri2360 2007.12.03 13:32:19
Eddig sem volt jó véleményem a TC néhány újságírójának szakmai és (autós)emberi jellemzőiről és ez a cikk sem javított ezen. Ez a „toltuk a Jaguárt” tényleg szánalmas és életveszélyes. A hozzászólóknak nem jutott eszébe (azon nem csodálkozom, hogy a szerzőnek sem l. írásom végén), hogy a Jaguár a széles gumik miatt hajlamos az aquaplaningra. Igy állt fejre egy vízátfolyáson Pálffy is. Nyilván ezért nem ment gyorsabban, ahogy a BMW sem. Meggyőződésem, hogy nem az járt a fejében, amit a szerző gondolt, hogy jár (akárcsak Arany János: Gondolta a fene), hanem le se szarta a Dáciát. Én személy szerint kimondottan GYŰLÖLÖM az olyan vadbarmokat, akik rám másznak. Olyankor elgondolkozom, hogy meg kéne valósítanom a Flúgos futamban látott elmés szerkezetek egyikét, amivel távol tarthatom magamtól az ilyen idiótákat. Kommentjeimben gyakran ostorozom a TC embereit és nem értettem, hogy lehet időnként hihetetlen sületlenségeket írni. Hát most már tudom. Vannak szakmák, amiket nem lehet mellékállásban színvonalasan űzni. Az is elgondolkodtató, hogy egy jaguárosnak és egy bmw-snek külön-külön több esze van, mint egy nagy rakás értékesítőnek a főnökükkel együtt. Az is nevetséges, hogy azt remélték, hogy elbújhatnak a garázsban a kocsival. Ez annyira gyerekes dolog. Én már rég leszoktam arról, hogy tetteimet, döntéseimet más emberek várható véleményére alapozzam. A világon alig néhány ember van, akiknek a rólam és viselt dolgaimról alkotott véleményére kíváncsi vagyok, de ez nem azt jelenti, hogy automatikusan el is fogadom azt. Szomszédok, kollégák, ismerősök nem tartoznak e körbe.
Belsőség Újra látok! 2007.11.13 17:31:00
Na, ez is megvolt: a huszonkettedik ezer kilométerben járva kiégett az első izzó a tartós Daciában. És tényleg az egyik első, a bal tompított. Pár napig szégyenszemre fél szemmel, alatta felkapcsolt ködfényszórókkal jártam, de végül összejött az a szerencsés konstelláció,…..
Belsőség 91 éve a fiókban 2007.11.09 06:45:00
Nem éreztem lelkiismeret-furdalást a jövőm miatt, amikor beültem az etanolos Scania Omnilink vezetőállásába, és kényelmesen beállítottam az ülést. Éreztem viszont valami mást, amikor beindítottam a motort. A nyitott ablakon finom cefreszag érkezett, ami a rendszer melegedése…..