Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kelletteznekem?

0 bejegyzést írt és 228 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vendégszerzőnk, Hajós András írása „- Kérem szépen, tanár úr... tanár úr kérem...- Na, mi az? Mit akarsz?- Kérem szépen, tanár úr... itt az van... itt az van...- Mi van? Hogy hívnak?- Neugebauer.- Ja, te nálam megbuktál! Na csak eriggy haza, aztán majd készülj a pótvizsgára.”(Karinthy Frigyes:…..
Kelletteznekem? 2016.08.30 14:31:36
Iszak Eszti már nincsen belezúgva teljesen Dobrády Ákosba, mert állítólag Szalai Ádám válogatott focistával kavar. Ez minket alapvetően semmilyen szinten nem kéne, hogy érdekeljen, de a Player kiszúrta, hogy az erről cikket készítő Bors emailben próbálta megszólalásra bírni a labdarúgót, aki…..
"Amikor szeretet van, példának okáért egy focicsapaton belül, emlékezzünk vissza Puskás Öcsiből micsoda szeretet sugárzott, hát az valami csoda volt. Amit nagyon sokan nem tudnak, hogy amikor szeretet van, akkor megnyílnak a telepatikus kommunikációs csatornák. Tehát a gondolat átmegy egyik…..
Kelletteznekem? 2016.07.11 12:28:13
Szerintem a témába vág :)
youtu.be/Ksad-RBknDY?t=2595
Hogyna imádkozott a 70 éves néni, aki Huber Rezső válogatott kapus unokája, a magyar csapatért, és miért érezte hogy égen és földön mindenki egyre gondolt, "egyszerre dobbant a szive"
„Ne oda korcsolyázz, ahol a korong éppen van, hanem ahol lesz.”- idézte egyik évértékelőjében a magyar miniszterelnök Wayne Gretzkyt a világhírű kanadai jégkorongozót. Ez nem egy szokásos fiktív dakota közmondás volt, hanem pontosan rávilágított Orbán Viktor taktikai…..
Kelletteznekem? 2015.10.01 10:44:13
de miért hozza kelelmetlen helyzetbe a többi országot???
hiszen a migránsok kellemesek, aranyosak, kultúrtáltabbak mint mi, előnyös befogadni őket, fellendítik a GDP-t.

ha igen, akkor mi rosszat tett, csak jó tett a humánus szerbekkel, meg németekkel, még több kedves bevándorlót ölelgethetnek.

vagy mindez nem igaz? mégse jó egy országnak az invasion annyira?

akkor kérdésem: mi rosszat tett a Zorbán? arról már nem ő tehet, hogy más országokban olyanok vannak hatalmon, mint az itteni ellenzék, akik politikiai népszerűségszerzés és rövidlátás miatt nem látták be, vagy nem merték kimondani mert nem PC, hogy mennyire veszélyes és szar ha többszázezer muszlim ellenőrizetlenül beáramlikl. Merkelnek 2 hét kellett hogy teljes visszavonulót fújjon, Németország, Ausztria határzárt csinál, 48 órán belül kiutasít, stb stb.

most arról tényleg orbán tehet, hogy a többi nem látta a nyilvánvalót, és a beakadt lemezt hajtogatta, "te is más vagy te sem vagy más", ölelgessünk mindenkit a keblünkre, akkor is ha az kirekeszt minket, mert jó lesz, de ha mégse lesz jó, akkor xenofób mindenki, mert ne azonosítsuk a "muszlimokkal a "terroristát, a nőkkel kezet nem fogó imámot, a feleségét a házból ki nem engedő pár millió muszlimot, Párizstól berlinig európát felgyújtókat, a sajátját be nem fogadó, de ide mecsetet épító Szaud-Arábiát (ahol halállal büntetnik ha a rezsuim ellen vaghy), a saját gyerekét és feleéség pajzswnak, tárgynak eszköznek használót,
senkit ne azonosj tsunk a muszlimokkal.,

ha nem illeszkednek be, az is a mi hibánk lesz!

ezt a hülyeséget hajtogatták, mert beakadt az álliberális kamulemez, aztán 1 hét múlva néztek ki a fejükből... azt nyilatkozták hogy orbán mégsem ördög, meg tulajdonképpen magára hagytuk, (ezt német kormánypárti vezető politikus mondta)....

szóval ez nem csikicsuki, a többi politikus volt nettó fasz, mert a liberális maga által is elhitt kamu annyira elvakitotta, hogy bolondságot csinált.
Kelletteznekem? 2015.10.01 11:12:14
@fehérfarkas:
most nagyon fontos dolgot szeretnék tisztázni.
A véleményedet tiszteletben tartom én is, és minden normális ember, akkor is ha tévedsz. DE még az is lehet hogy igazad van (szerintenm nincs, vagy csak részben), és nagyon kulltúrált, fantasztikus toleráns népek az arabok
.
ARRA KÉRLEK, AKKOR TI MENJETEK ODA akik jgy gondoljátok, és éljetek velük együtt, de NE ŐK JÖJJENEK IDE, mert mi nem szeretnénk. Hívjál xenofóbak, az sem érdekel, ahhoz jogod van, de ahhoz senkinek sincs joga hogy a saját vallását, életmódját, ítélkezését rákényszerítse másokra, márpedig a muszlimok ezt csinálják. (és az őket támogató liberálisok is. a liberálisoknak addig kedves a bevándolró amig a helyieket lehet velük szivatni, rasszistának tutulálni aki védi a saját értékét, aztán megreguláznák őket is )

és nem, nem vagyok idegengyűlölő, izgalmasnak és értékesnek és tiszteletreméltónak tartom minden emberi nép kultúráját, épp ezért nem akarok odamenni, lerombolni és rákényszeríteni az enyémet, ÉS azt sem tartom megengedhetőnek, hogy ő rombolja le az enyémet, mert EHHEZ NINCS JOGA. turistaként jöhet, nézze meg csodálja meg a templomainkat, de hogy idejöjjön és mecseteket éptítsen, és aztán kiszorítsa és lerombolja a miénket, ahhoz nincs joga és kész.

és aki ennek ellenkezőjét állítja az vagy hülye, vagy beéptített áruló.

ENNYI.
A hatvanas években nem csak a zenében és a divatban zajlottak le forradalmi változások, hanem a repülésben is. Ekkor kezdett mind szélesebb tömegek számára elérhetővé válni a repülés, ami magával hozta a reklámokat is. Innen már csak egy lépés kellett... A hatvanas…..
Kelletteznekem? 2015.09.02 10:02:06
@Ronald: " Tervezőmérnök = rajzolgat a számítógépen - ezt ma már egy 10 éves gyerek is csinálja, nem nagy ügy."

Einsten: hülyeségeket irogat ehgy táblára amit rajta kivül senki sem ért. Mért, há NEM? DE!!
Nemsokára kezdődnek a Sztárban sztár munkálatai, a harmadik évadot a TV2 (ez első két évad nézettségét elnézve joggal) az ősz egyik húzóműsorának szánja, amire nagy szükségük is van, mert a tévé főműsoridős nyári nézettsége ijesztő mélységekbe zuhant. A harmadik…..
Jegyzetet írt Puzsér Róbert a Magyar Nemzetnek. "Cinkos, aki néma" – állítja fejlécében, pedig valójában: "ha hallgatott volna, bölcs maradhatott volna." A szintén kommunikáció-média szakos barátnőm ismételte mindig azt az alaptételt, hogy "nem lehet nem…..
Kelletteznekem? 2015.04.10 19:08:39
"hogy egy magát kereszténynek valló párt az egész társadalomra rákényszeríti a "vasárnapi pihenőnap" intézményét."
ezt meg felejtsétek már el. a társadalom nagy részére, és a kritizáló emberek 90%-ra már rég "rá van kényszerítve" a vasárnapi pihenőnap. Ez egy állampolgári és emberi jog. Ennek a kiterjesztése folyik jelenleg a boltban dolgozókra, de azok akik már élvezik ezt a jogot, és munkaadójuk az állam KÉNYSZERE miatt fizetik is ezt a szabadbapot, azok kényelmük sérülése miatt szeretnék, hogy MÁSOKRA ne vonatkozzon ez a jog. amit soha senki nem szavazott meg BTW.

Ne jöjjünk már azzal, hogy rákényszeríti a társdalomra ezt a csúnya kényszert. A legszebb amikor "ne szóljanak bele a magánéletünkbe és a vasárnapunkba" felkiáltással jönnek azok, akik éppen a kereskedelemben dolgozók arra valóüjogát szertnék népszavazással elvenni (visszavenni) , hogy vasárnap azt csináljanak amit akaranak. Mert ők vasárnap felkelnek hajnalban, és elmennek dolgozni, majd este találkozhatnak a gyerekükkel. TE aki AZT CSINÁLTÁL eddig is és ezután is amit akartál azon hőzöngsz, hogy szombaton kell bevásárolnod. ÉS? ATTÓL MÉG vasárnap kirándulhatsz, tv-zhetsz, otthon ülhetsz, facebookzhatsz. NEM, nem kell templomba menned, nyugi, akinek az fontos azt meg ne fikázd. Örülj, hogy te eddig élvezhetted a szabad vasárnapot, és ezután is élvezheted, és ne sajnáld attól, akinek most adatik meg, az új törvény miatt.

és NEM mentség, hogy de te igazából nem a boltos vasárnapját sajnálod, és akarod feláldozni a saját kényelmedért, te csak a KDNP-t meg e kormányt utálod.
Akkor utáld, de ne más f-t verd a csalánba.

ettől még nem kell szeretni a KDNP-t, menjen tüntetni midenki, de ne más vasárnapjával játszunk meg példálózzunk már.... ILYENKOR hol van a balodal, hol vannak a szakszervezetek??? egész európában a szakszervezetek küzdenek a vasárnapi zárvatartásért, nálunk miért nem emelik fel a szavukat? nemcsak fogyasztók vagyunk könyörgöm, hanem munkavállalók és családanyák családapák is!
xenomorf Csakazértis vasárnap! 2015.04.02 20:14:52
Csontig rágták már a bloggerek a vasárnapi zárvatartást, de az a legjobb módszer, ha nem hagyjuk rá, és felszínen tartjuk a témát, még akkor is, ha nem érünk el vele túl sokat. A szavazatmentes kádéempé-nek nevezett politikai szimbióta böffentett egy nagyot és bezáratták a…..
Kelletteznekem? 2015.04.08 14:37:35
szerintem meg nagyon jó lépés a vasárnapi boltbezárás. Lustaság fél egészség, most nagy hőbörgés van, de mindenki rá fog jönni hogy annyira rossz ez mint a cigitilalom.
Az már a politika csavarja, hogy ez majdben az egyetlen értelmes lépése a KDNP-nek, de a Zemberek rövidlátása (+lustasága ) miatt kb ebben fog belebukni. Ez hasonló a gyurcsányhoz, aki az egyetlen értelmes és előremutató intézkedésébe (vizitdíj) bukott bele.
ilyen ez a politika.
A cikk demagóg és ellentmondásos. Igen sokan dolgoznak vasárnap, elleben a hivatali dolgozó, pedagógus, bróker, stb nem dolgozik, hanem a családjával lehet. Ezt az állam biztosítja hatlamával élve, és azt is hogy ezért a munkaadó fizessen.
Pont erről van szó, hogy ezt a jogot terjesszük ki mindenkire, akire csak lehet. A tűzoltókra nem lehet, mert a vasárnapi tüzet nem lehet szombaton eloltani, de a boltokra igen, mert szombaton be lehet vásárolni. Ahogy a sürgős eseteket kivéve műtétek sincsenek szombaton, igazolványt se lehet csináltatni, stb, stb.
Pedig milyen kényelmes lenne egy vasárnap nyitvatartó okmányiroda?
A cikk hamisan azt a látszatot kelti, hogy az intézkedés a vasárnap dolgozók ellen van. Miért is? Miért gondoljuk, hogy a vasárnap dolgozó (pl tűzoltó) pont vasárnap akar bevásárolni? Pont hogy a vasárnap nem dolgozók kényelmét szolgálja a nyitvatartás, tipikusan ők húbörögönek, jajajajaa most mi lesz, nem mehetnek teszkóba.
Én egyébként nem hallottam még orvost vagy tűzoltót ezen háborogni, szerintem azért, mert aki tudja milyen vasárnap dolgozni, az nem kívánja másnak. A boltosok se kívánják senkinek, hogy megtudják milyen vasárnap hajnalban kelni, és este hazamennu a gyerekedhez, így telet el a vasárnap... nem kívánják, csak azok az emberek akik ezt nem élik át, nem képzelik magukat bele a helyükbe... feltételezem én, de lehet hogy túl optimista vagyok, és igazából el tudják képzelni, milyen rossz, csak leszrják, mert rosszindulatúak... ez is lehet. mindenesetre a cikk állítása nem áll meg, a vasárnapi zárvatartás nem azt mondja, hogy senki nem dolgozik vasárnap, hanem azt, hogy amennyire csak lehet, legyen szabad a vasárnpja minél több embernek. Aki ez ellen van, az egy nagy g.... és nem, NEM mentesít hogy ha utálod azt a pártot aki ezt bevezette, mert annak az embernek akinek a vasárnapját el akarod venni, neki kva mindegy hogy ki van kormányon. a cél (megbuktatni a neked nem tetsző pártot) nem szentesíti az eszközt.

de mint irtam, ilyen ez a politkia, a mai magyar emberekben annyi gyúlölet van, és annyira nem szolidárisak a másikkal, hogy rövidtávú kényelmükért és a pártok iránit gyúlöletük féktelen kiéléséért mindent képesek megtenni... röhej.

ja, és igen, a kdnp gáz, ez a keresztények is így gondolják. de attól még ez az intézkedés jó, akárki vezeti be. Mert igazából a kommunisták vezették be eredetileg, attól még egy pozitiv vívmány.
Hatalmas a Fidesz lufija, sok levegő fér bele, ezért nehéz megítélni, hány lyuk kell ahhoz, hogy gyorsan távozzon belőle az, ami nagynak mutatja ezt a politikai erőt. A lufik tulajdonsága általában az, hogy vagy elszállnak, vagy kipukkadnak, itt azonban - a hatalmas méret miatt -…..
Kelletteznekem? 2015.04.01 16:39:08
@s: értem az érvedet, de akkor ha a többség a jobbikra szavaz, az is OK???
kérdésem van: szerinted MINDENT legitimál a többség? a kisebbségek elnyomását is? egy nép kiírtását? ja nem mindent? akkor mit?
Igen, lehet hogy ma magyarországon a többség nagyon gennyes dolgokat is megszavazna, attól azok még nem leszek szépek.
És igen, gáz. Szerintem teszerinted is az, ha szerinted rendben levő dolgo lenne, hogy kényelemedért szívesen beáldozod a másik ember hétvégéjté, akkor nem jönnél egy 2/3-al. te is tudod hogy ez köcsögség igazából, de hát az is köcsögség hogy neked nem tetsző pártot válaszottták meg. Ja nem CSAK az köcsögség, ami neked nem tetszik, ami tetszik az a gyönyörű népakarat.

Igen, lehet valami köcsögség, attól még hogy a nép megszavazza, szerintem te is így gondolod. (különben nem lenne bajod a fidesz kormányra kerülésével)

És az is köcsögség, hogy a dohányos eldobja a csikket, és az is amikor nem adja át a helyét valaki a kisgyerekes anyukának, vagy az öreg nénikének. Ezen nem változtat a népszavazás.
Igen, SAJNOS az a tapasztalatom, hogy magyarrországon midnenki szarik a másikra, és ezt még nyiltan hirdeti is. Ezért nem lesz sose tüntetés a tanárok mellett, ezért nem lesz büszkeség menet a szerencstétlen kereskeszékesekért, akiket törvénytelenül fosztanak meg a méltóságuktól azzal hogy nincs akadálymentesítés. Sorolhatnám. Orbán sem azért fog megnukni mert ellopott százmilliárdot, vagy megépítit paksot, hanem mert bezárta a bótot vasárnap. Ja nem, várjál, a 700ftos netadóért, tényleg,
Erre akartam rávilágítani. És nem érzem hogy jobb lenne a helyzet, mert neked nem tetszik a 2/3 (a kéoviseleti demokrácia egyébként sokszor nagyon rosssz, nemcsak akkor amikor éppen az általad utált kormány kerül hatalomra, én személy szerint a közvetlen demokráciát preferálom, ami svájcban van. Igen a népszavazást tartom a megfelelő eszköznek. Nem a szavazással van a baj, hanem hogy másét vered a csalánb, na AZ a baaaaj :))
Kelletteznekem? 2015.04.01 17:32:59
@Ms Diane Choksondik: nem kevertem bele, félreértetted
(akinek szántam nagyjából éretette)
amellett érveltem, hogy NYILVÁNVALÓAN nem legitimál mindent a többség akarata, (egy példa volt a népírtás).
Egyébként kevésbé szélsőséges példám is van, miért nem tartunk népszavazást például az emberi jogokról? Vagy miért nem szavaztatjuk meg hogy járjon -e bizonyos kisebbségeknek támogatás. Aki igazi demokrata, az tudja (tudja is , csak ha érdeke úgy kívánja előszerettel felejti el), hogy a demokrácia, legalábbis amit mi azon értünk, nem állhat szimplán a többség akaratának érvényesítéből. Bizonyos jogokat értékeket akkor is képviselni kell, ha azt akár a többség nem szavazná meg. Mert biztos lehetsz benne, hogy nagyon sokmindent nem szavazna meg a "nép". Nem hiszem hogy valaki komolyan gondolja, hogy például emberi jogokról szavazást kellen kiírni, és ha a többség aszongya akkor elvenni a kisebbségek jogait.
A pihenéshez való jog pedig emberi jog. Mindenkit megillet. Ezt élvezzük is, pedig nem népszavazás döntötte el hogy az emberek igen nagy részéenek (pl közalkalmazottak, tanárok, irodai munkát végzők) a szombatját vasárnapját köteles fizetni a munkavállaló.
Ez egy vívmány, és egy emberi jogot érvényesít. Hiába triviális elmondom: a vasárnapoi tüzet nem lehet eloltani, ezért a tűzoltó ennek ellenére mindig is dolgozni fog hétvégén. De ez nem jelenti azt, hogy a boltnak nyitva kellene lenni. Itt sokezer ember joga áll szemben a többség kényelmével. Igen, köcsögségnek tartom, hogy az emberek ennyire leszarják a többi embertársukat. Ez NEM ízlés kérdése, hanem morális probléma. S, lehet hogy neked az is ízlés kérése, hogy ki lehet-e rekeszteni egy kisebbséget, vagy diszkrimálni, nekem nem az. Az hogy melyik kormány van hatalmon szintén nem ízlés kérdése. Úgy hívják hogy választáshoz való jog, amit demokráciában választáson gyakorolhatsz, de természetesen nem merül ki ebben: kritizálhatod a kormányt, tüntethetsz ellene, mozgalmat szervezhetsz. Természteseten a politikában minden előfordul, az is hogy a tömegek nem legszebb hajlamaira appellálva rászuítod a "csürhét" egy kisebbségre. Sajnos vannak akik etnikai alapon tesznek különbséget (rasszisták), ezért nekik például a cigányság kisebbség, de például a kereskedelmben dolgozók nem, előbbibek védik a jogait, utóbbiét leszarják. Ez egyébként rasszizmus. (Sajno magyarországon a rasszizmus szót lejáratták, mert a nekik nem tetsző pártok megbélyegzésére használják, pedig undorítót dolog ember és ember között különbséget tenni, de ezt most hagyjuk)

A köcsögség az köcsögség, én ezt mondom. Ha valaki szerint a kormány köcsög, az egy méltányolható szempont. Ha a köcsög kormány megbuktatására más vasárnapját használja, az is köcsögéség. Végül ez két különböző dolog, nem hiszem hogy aki szeretne a családjával lenni vasárnap az automatikusan fideszes lesz, ennek a két dolognak semmi köze egymáshoz.
(ha én boltos lennék, és a baloldal hőbörgése kényszerítene vissza vasárnap melózni, hát lehet hogy csakazértis a jobbra szavaznék. Mivel titkos a szavazás, még azzal se kell törődnöm, hogy fideszbirkának bélyegeznek. Mégegyezer: azok akik leszarják az én életemet, hogy az én családom tönkremegy, mert ők nem bírják megvenni a sört meg a nemtommit szombaton. Szép )
Kelletteznekem? 2015.04.01 17:43:41
@s: "A demokráciának nem csak az a lényege, hogy a többségi akarat érvényesül, hanem az is, hogy a kisebbségi akarat is figyelembe van véve. "
Pont ezt mondom én is, ezért paradox számomra , hogy a demokráciáért való küzdés fegyvere lett kisebbségi jogok sárbatiprása népszavazás eszközével.
Leszállok a témáról (mellékesen annyit, hogy azért ez rendes árnyékbox, amit szerintem kicsit megevett az "ellenzék", kicsit meg egyszerűen tényleg ennyrire paraszt a magyar, hogy csak a barátokközt/balázs show megszüntetése meg a vasárnapi zárvatartás miatt megy utcára, ha megdöglik a szomszéf az nem baj. Az a politkus aki erre rárepül úgy járhat mint gyurcsány 2004-el, hosszú távon moráluis veszteséget fog elszenvedni. Mindegy, engem Egyik eset se villanyoz fel )

Az érveidet értem. Szerintem sokan akik ezzel érvelnek,így gondolkodnak nem értik, miért szitokszó a liberális az emberek többségének szemében. NEM, nem ZORBÁN így akarta. Azért mrert látják az álszentséget, ami a liberális szó mögött van Látják hogy ha feltörik a boltjukat, vagy megkéselik az utcán, az nem zavarja a liberálisokat, de ha ki merik mondani ki volt az tizedszer is, akkor már baj van. Mert bizonyos vallások hívőit mindennap ki lehet gúnyolni, aki gyereket szül az lehet "tojó"-nak bélyegezni, aki dolgozik, az ellen lehet népszavazást kiírni, otthon a laptopról a fotelből. EZÉRT járatódott le a ménkű nagy liberalizmus. Mert a liberalizmus ideológiája csak addig védi a kisebbséget, amíg az érdeke. A bevándorló addig jó amíg szimátiatünetést lehet rendezni a többségi társadalom csúnya rassziszta tagjai ellen, amint a bevándorló a saját kúltúráját szeretné élni, rögtön nem kívánatos lesz. A szavak szépek, a gyakorlat mást mutat. 15 évig lehetett hülyíteni az embereket, de mostmár átlát a többség a szitán. Ennyi.
Hozzáadódik a gyúlölet, és hamarosan meglesz a Jobbik 2/3 is....
csak még sokat szajkózzátok milyen fontos a tolerancia,állítsátok még be a potyautast és a bűnözőt áldozatnak, és az áldozatot rasszistának, meglátod, lesz még 4/5 is......... :(
értem amit mondassz, de ezzel tudtam kiegészíteni, mint az én meglátásom, miért nem működik a "liberalizmus" (persze sok más ok mellett)....
Craig Mandall Londonban él, és mint rendes lokálpatrióta, mindentől meg szeretné védeni a várost. A rossz zenétől is. Ezért aztán úgy döntött, hogy kampányt indít annak érdekében, hogy ne lépjen fel a Nickelback Londonban. Az ügy kicsit zavaros, mert ezer dollárt akar…..
Kelletteznekem? 2014.10.13 21:06:24
@Gstyler: Hát igen, milliomosok, tudod hogy van ez...
we all just wanna be big rockstars
And live in hilltop houses, drivin' fifteen cars
The girls come easy and the drugs come cheap
....
mindenki együtt:
HEY HEY I WANNA BE A ROCKSTAR!!!
Szerdán, ahogy a cc is beszámolt róla, Bródy János azt írta a Facebookon, hogy bár a köztévé teljes terjedelmében levetítette Koncz Zsuzsa emlékkoncertjét, egy dalt valahogy mégis kifelejtettek belőle. Valahogy kimaradt a műsorból az Ezek ugyanazok című dal, holott Bródy…..
Kelletteznekem? 2014.09.11 13:37:30
@SmittyB: +1
Kelletteznekem? 2014.09.11 16:51:51
"Ez a figura 1973-ban is utálta a rendszert (az meg őt), miért baj, ha 2014-ben is utálja. Valami változott?"

figy, érdekesen fejezi ki a rendszer-utálatát. nem mondta senki, hogy mélyen a seggébe volt, de azért elég jól elvolt, lemez, film, rockopera, 90 óta pedig zsíros állsok, ArtisJus, Fotex, pártkötődések,

miközben nagyon-nagyon tehetséges emberek nem adhattak ki lemezt.

JÓÓÓÓ TUDOM, HOFI VOLT A LEGNAGYOBB ellenzéki, mert merte gúnyolni Kádárt, de sokakanak feltünik, hogy milyen sok ember találta (volna) magát Szibériába, vagy a társadalom perifériáján, ha ő ezt teszi, és most nekik (akiket üldöztek, elhallgattak, félreállítottak, inernáltak, lehallgattak) kell hallgatni TÉGED, meg Tinit, hogy mekkora ellenállók vagytok. Hagyjuk már ezt, nevetséges.

"don) a nemzetieknek orgazmust okoz az "István a király" rockopera - amelynek a szövegírója a jobboldal által fikázott Bródy.)"

Ezek szerint ha valaki jobboldali, nem szerethet nem-jobboldali zenészt. Másrészt Bródy nem szereti a nemzetét, nem írhat nemzeti érzelmá dalt. NEM VAGY TE KICSIT KIREKESZTŐ????
én nem gondolom, hogy aki balos, vagy liberális, (vagy például zsidó), az ne lehetne jó magyar ember, akinek fontos a nemzet.
TE IGEN????

Mindenki magából indul ki.

(amugy ha Ákost hallgat egy jobber az a baj, mer hülye orbánbuzi ákos, ha bródy-t akkor miért szeret baloldalis ember zenéjét, van rajta sapka, nincs rajta sapka esete. amúgy meg nehogymár te mondd meg hogy egy adott pártra szavazó ember milyen zenét szerethet.... mindenki hallgasson azt amit szeret. és ettől még láthatom, hogy Ákos hova nyal, és Bródy hova nyal, nem az én szégyenem, hanem az övék, még énekelhetem az István a király, vagy az Induljon a Banzájt)
Kelletteznekem? 2014.09.12 08:29:26
@Kupica: Hát igen :), ez egy elég komplex dolog...
érdemes nézegetni videokat, azért nagyon sokan el voltak nyomva. És azért megvolt hogy ki az a műfajonként egy-két, aki kiadhat lemezt, és az Illésék elég jól álltak.
És voltak seggnyalók, voltak kompromisszumos emeberk, voltak akik valahogy túléltek, és voltak akik emigráltak, voltak akiket megvertek a rendőrök.
Én is azt gondolom, hogy ez nem egy egyszerű történet, de egyátalán nem mondtam és nem is gondolom, hogy pl Bródy seggnyaló lett volna, de azért valahogy megtalálat a számítását 90 előtt és után is, azaz Összegmindkét rendszerben sikerült nemcsak zeneileg érvényesülnie.
ami NEM feltétlenül baj, csak ne mondjuk már, hogy hogy el lett nyomva.
Vikidált beszervezték, tudjuk, de hogy ki, kik voltak a tartói, arról nem tudunk. Nem akarom mentegetni, de nézd meg hol van most Vikidál... ő nem ülhetett be nagy cégek igazgató bizottságába,... miért hogy hagyjuk, de azért mindennek van valami oka. Beszervezték valahogy, megzsarolták, rengeteg módja volt. Képzeld el, elé tettek egy papírt, mondjuk valami stiklit elkövetett (kihágás, drog, meghúzott valaki akit nem kellett volna, bunyózott a kocsmába) mehet a börtönbe, de ha aláír, akkor még segítséget is kap és sztár lehet. (most arról ne beszéljünk, amikor az aláírásért a beteg édesapád engedték volna ki a börtönből, persze Te és sokan nem írtataok volna alá.... vagy mégis? ki tudja??)

szóval nem védem Vikidált, de még mindig Bródyt érzem mindkét rendszer kegyeltjének, őt pedig egy szerencsétlen áldozatnak. Aki, ha nem diktatúrába születik, szóba se kerül hogy "jelentsen", és most nem egy elszegényedett, megtört, félig alkesz öregember lenne....

Összefoglalva: nem Bródy volt a rendszer segnyalója, még a legkedvesebb ember sem volt, de azért elég előkelő helyen szerepelt, nyomták őket agyba-főbe, míg RENGETEG tehetség tönkrement. Nem irigylem, és nem vonom kétségbe hogy tehetsége alapján a top-ban volt és van a helye, csak NE SIRJON és ne játssza meg a nagy elnyomott rendszerellenséget, mert ezt a legtöbb ember már nem eszi meg, akármilyen jó számokat is írt,
Bródy János maga írta a Facebookon, hogy bár a köztévé teljes terjedelmében levetítette Koncz Zsuzsa emlékkoncertjét, egy dalt valahogy mégis kifelejtettek belőle. Valahogy kimaradt a koncertből az Ezek ugyanazok című dal, holott Bródy János maga énekelte el ezt a dalt az…..
Kelletteznekem? 2014.09.11 14:10:52
összefoglalva:
Bródy-nak szólva lett (vagy magától tudta mi a dolga) hogy 4-5 év kussolás után ideje belerúgni a fideszbe, hiszen nem a semmiért kapja a pénzt (lemezt, filmet, lehetőséget, igazgató tanács és arisjus díjakat) 90 előtt mszmp-től, most mszp-szdsz-től.
nosza, ugyis a zsuzsa zenél, itt az alkalom hogy letudjuk a beszólást.
csakhogy szar került a palacsintába, mert a Leventének megsúgták mi van. őneki meg már a f*sza kivan a politizálással, meg amúgy se volt nagy balos sosem, úgyhogy lemondta a koncertet. hiszen a koncert legyen koncert, a politizálás meg politizálás (lehet csinálni, de ne a társam koncertjén, ott zenélni kell). Na a Tinire maradt a meló, le is nyomta (az amúgy művészileg kb 10%-ot érő ) dalát. Csakhogy a Zsusza kivágta, nem mert annyira szereti a Zorbánt, sőt, de mégiscsak az ő koncertje, neki ez túl direkt volt. (ő kicsit Cipőhöz hasonlít, kevésbé mossa össze a politikát a művészettel, nem lóg ki a hatalmas lóláb mint Bródynál, nem is osztják meg a társdalmat annyira).
nincs is ezzel baj, ettől még Zsuzsa nem lett fideszbirka, a művészileg nem megfelelő, Koncz-életmáhöz nem méltó dalt, aminek egyetlen nyilvánvaló célja a kományellenes beszólás, kivágta.
na most mi legyen?
terjesszük el, hogy felcsúti vágatta ki, mer mekkora diktatúra, meg cenzúra van már.

ahogy szokott lenni, kiderült a hazugság. mit csinál ekkor egy erkölcsi fölénnyel bíró igazi demokrata. Elnézést kér. De midnenki érti ugye, hogy MEKKORA intellektüel, mert elrejti a sorok között, hogy azért nagy diktatúra van. Lehet hogy az van, de most éppen nem lett cenzúrázva, ő meg hazudott.

Ennyi a sztori.

nembaj, meg kell várni, hogy valaki (teljesen magától) rajzoljon valahova egy dávid csillagot, és akkor majd szervezünk barna-eső, antifasiszta koncertet, és ott sírunk, az üldözött szegény barátaink miatt. akik 60 évesen mint "ifjú tehetség" egy millát kapnak az Artisjustól mint szociális tehetség támogatás (ez a jogdíjakon felül, a zenésztársak befizetéseiből megy)... el is keseredett, pokolta a bőröndöt serényen....

www.artisjuszeneialapitvany.hu/tamogatasoktipusai/penzbelitamogatas_2012.html
"G.. PÉTER 942 008"

ajjajjj..
nagy itt az elnyomás....
ÖNKÉNTES MÉRVADÓ - Házasulandók! Leendő gyermekeitek biztonsága érdekében még ma hagyjatok fel azzal az ostoba és szükségtelen szokással, hogy felveszitek egymás nevét! Nem viccelünk, a jövőnk lehet a tét!     Korunk Magyarországán lehetetlen úgy betérni egy…..
Kelletteznekem? 2014.09.02 15:12:26
@huracan1: ja, szerintem a lényeg hogy a szüéők+gyermekek mind ugyanazt a nevet viseljék. Mert bármennyire is védik "jogvédők", hogy a nő tartsa meg a nevét, ennek az az eredménye hogy apa+összes gyerek mondjuk Kovács, anya meg Szabó.
Én például ezért tartom jónak, hogy a feleségem felvette a nevemet, mert így mindenkinek egy neve van.
Valóban, lehetne hogy mindenki az anya nevét veszi fel, ez a történelem folyamán nem is volt olyan lehetetlen (matriárhátus, anyai ági örökösödés)
hogy kinek a nevét viszed tovább, az egy konvenció, természetesen nem független attól, hogy éppen melyik nem dominál...
Én pl inkább venném fel a feleségem nevét, ha ez lenne a konvenció, vagy választás, mint hogy különböző nevünk legyen egymástól, illetve gyermekeinktől.

Amúgy a cikkben vázolt problématikára egy jópofa megoldás a "génes", ha mindkét fél a két vezetéknevéből az egyiket adná tovább.
így egyrészt nem lenne férfi-centrikus a rednszer, minednki vinne valamit az anyukájától is, mindenkinek lenne azonos fél-neve mindenkivel (azaz kettőből az egyik azonos lenne). Ha pedig uralkodó szabályként, mindig a ritkább nevet adnák tovább, megelőzhető lenne a ritka nevek kihalása, az ország "elSzabósodása" (ami a jelenlegi rendszerbe matematikailag bizonyíthatóan bele van kódolva).
Ezt az ötletet "Paradoxonok a véletlen matematikájában" c. könyben lehet olvasni amúgy.
Sok olyan előadó van, aki sorra tudja gyártani a slágereket és a jobbnál jobb albumokat, de rengeteg olyan előadó is létezik, akiknek csak egyetlen egyszer sikerül olyat alkotni, amit egyből az egész világ dúdol. A "one hit wonder" tökéletes kifejezés arra, amikor minden összejön…..
Kelletteznekem? 2014.07.25 16:38:27
@Rocko-: "Babylon Zoo, személyes kedvenc, felháborító az a közöny és netörődömség, amivel a világ viseltetett egy ilyen jó kis zenekarral szemben : ) Mindez"
én is imádtam, egész nap vártam hogy tolja az MTV.
Viszont a zenekar kifejezés nem egészen helytálló, a skót csávó nyomta egyedül, ő játszott fel mindent, a Babylon Zoo ilyen értelemben projekt fedőnév volt. (úgy emlékszem)
csak olyan fura mondani hogy milyen jó zenekar volt, amikor nem volt zenekar, hanem egy zenész... :)
A reddit, az imgur, a tumblr és még számos más oldal csodálkozott rá izomból tegnap, tegnapelőtt Alexandra Botezre, aki nemcsak pofátlanul fiatal és hozzá még gyönyörű is, hanem Kanada egyik legerősebb sakkozója. A csodálkozás számos remek kommentet és hozzáfűzést is…..
Kelletteznekem? 2014.04.29 17:04:42
hát nemtom, nekem erről mindig az jut eszembe hogy a buták, vagy közepesek ezzel nyugtatgatják magukat, hogy de legealább aki okosabb náluk az TUTI kockafejű, randa, mimóza, szemüveges kis gyökér.
Pedig nem, szerintem a magas IQ-jú emberek átlagosan semmivel se csúnyábbak. És általában tipikusan jól is zenélnek, jók a sportban (Lékó Peti is tök jól tudott focizni csak nem engedte egy idő után a biztpsítója hogy versenyszerűen csinálja). De ezt nem szokták hangsúlyozni, mert kit érdekel, hogy ki miben jó.
Hát a középszerűeken kivül, akik terjszetik meg hangoztatják a hülye közhelyeiket.
Minden emberrel előfordul, hogy pl elhagy valamit, de ha ezt egy 1330 IQ feletti ember teszi akkor "szórakozott professzor" ,stb, stb. Az emberek nagy része nem egy izom kolosszus, de ha egy matematikus történetesen vékony, akkor a "lám lám, a tipkus kockafej aki vasággyal 40 kiló". Persze ha egy matematikus sportos (ami amúgy gyakori) akkor ő a kivétel, akiból index cikk lesz, hogy lám lám , ilyen is van. Matematikus aki sportol, sakkozó aki jól néz ki, fúúúú micsoda dolog. És akkor mindenkiben kialakul az érzés, hogyha ezt ennyire hypeolják, akkor nyilván a többi kripli, meg ronda. Persze nem. Csak azt fájna beismerni, hogy nemcsak sokkal eszesebb, de emellett egy még szebb, sportosabb, van partnere, jó üzleti érzéke van. Marad a kockafejűzés.... legjobb lenne elfelejteni ezeket a sztereotipiákat, mindenki abban a dologban jó amihez tehetséget kapott, de ne keressük már a másikban, miben gyenge (szerintünk), jphgy okos DE csúnya, jóhogy szép DE buta, jóhogy gazdag DE tuti egy bunkó... mindenki más és kész.
Úgy véljük, hogy a kirekesztő beszédnek egyfajta kultúrája kezd meghonosodni Magyarországon. Egyre nagyobb a társadalmi támogatottsága azoknak a politikusoknak, közgondolkodóknak, akik különböző társadalmi csoportok másokkal való egyenlőségét megkérdőjelezik. Célunk, hogy…..
Kelletteznekem? 2014.03.07 14:42:07
"Azt mondta, ők tisztességes és tisztességtelen emberekre osztják a társadalmat, és ha a tisztességtelenek között a cigányok száma magasabb, akkor az nem a Jobbik hibája. „A tisztességes cigányokat segítik, a tisztességteleneket azonban nem” – szögezte le."

Ha az kirekesztés, hogy nem az etnikum számít, hanem hogy tisztességes-e valaki vagy tisztességtelen, akkor köszönjük, nincs több kérdésünk.
Csak annyi:EZÉRT ilyen sikeres a jobbik, és tüntek el a süllyestőben az ún. liberálisok, mert ezt már nem veszi be a gyomra senkinek.

Remélem nem kell magyarázni: csak a tett számít. Ha egy etnikai réteg között több a bűnözés (ami egy statisztikai TÉNY, nem pedig politikai korrektség kérdése), akkor nem az etnikumot kell elítélni, hanem a bűnözőket. De nem szabad felmentést adni.

De ezt szerintem a cikkírók is nagyon jól tudják, és ők a leglesők akik átmenn(é)nek az utca másik oldalára ha három jól megtermett, barnabőrű csávó közeledne hozzájuk. Mennének, mert nem nagyon szállnak ki a drága kocsijukból, nem ereszkednek le a néphez, hanem a budai villájukból kritizálják és kirekesztőnek bélyegzik azt , aki rávilágít a problémára.

(nem mintha a jobbik nem modnott volna sose durvábban, de EZ a megejegyzés nem kirekesztő. Aki szerint az, az FELELŐS mo. mai állapotáért, ahol sokezren azt tanulták meg, hogy etniukumuk miatt büntetlenül lophatnak, csalhatnak, már az óvóodában is, mert senki nem mert rászólni, mert 1, megkéselik, 2. jogaikra hivatkoznak, rasszizmust kiáltanak, szaladgálnak jogvédőkhöz, és a végén még azt hurcolják meg, aki a tisztességes állampolgárokért kiáll. ma már etnikum kisgyerekre se lehet rászólni, ha ellopja a másik cipőjét, milyen felnőtt lesz abból?

ráaádsul a tisztességes cigányok is elismerik, sőt hangoztatják hogy sajnos nagyon sok cigány bűnöző van aki lejáratja a becsületes tisztességes cigányokat is.

www.youtube.com/watch?v=cmCNGbxaDoc
"Azt mondják hogy nincs cigánybűnözés.Ha 10-ből 10 elkövető cigány, akkor az micsoda?"
mondja lakatos attila cigányvajda.

tudom, ő is kierekesztő. pedig ti vagytok azok, akik bűnözésre bíztatjátok az embereket, és aki ez ellen tesz, azt megbélyegzitek.
Lázár Jánosnak nem csak rosszul esett, hogy a Mazsihisz nem fogadta szívesen a kormány gigantikus méretű történelmi hazugságait, de még ezt is találta mondani: a Mazsihisz ultimátuma (a Szabadság térre tervezett emlékmű ügyében) többekben aggodalmat kelt, és "nem befolyásolja…..
Kelletteznekem? 2014.02.26 09:22:11
NNNNa végre leírhatom, és egy csomó csomó ember olvasni fogja, meg reagál rá !!! :)
Szóval amit nem állítok: nem állítom hogy nem volt felelős a magyar állam a deportálásokban. Nem állítom hogy 100%-ban rendben van a szabi téri emlékmű.
De állítom a következőt:
egy plurális demokráciában természetes, hogy minden csoport (legyen az etnikai vagy más alapon szerveződő) védje az érdekeit, és lobbizzon értük. A baj azzal van, hogy egyes csoportok egyszerűen 10-100-szorosan túl vannka reprezentálva, és ez már más csoportok jogait sértheti súlyosan. Hogyan? Ime:

Ha egy katolikus papot egy cigány gyerek meggyilkol, hogy autókázhasson egyet:
SEMMI

Ha egy zsidó rabbinak valaki odakiabálja hogy utállak zsidó, a köztársasági elnöknek kell nemzetközi szinten bocsánatot kérnie.

Hallássérültek, látássérületk, mozgásséerültek gettóban laknak, nincs WC, nem tudják használni a metrókat, gyakorlatilag szarabb nekik mint a börtönben. Büszkeség-menet, mozgalom, tüntetés értük????

SEMMI

Liberális jogvédő pártok... cigány képviselő??
SEMMI
Siket, vak képviselő
SEMMI
(hab a tortán, mindkettőre a fideszben van példa. de az ugye nem számít)

Hetero házaspárokat, gyerekeseket mindennap érő diszkrimináció? Pisilj a tesztre, ne kamuzz hogy nem vagy terhes, akarsz-e gyereket, ugye nem?
Reakció, szolidaritás?
SEMMI
Eközben egy leszbi vagy homo vígan munkát kap, mindenki tudja nem fog gyesre, táppénzre menni... Nem állítom hogy soha senki nincs hátrányosan megkülönböztetve...de egy családhoz képest, ez semmiség. Mi jelenik meg a médiában??? Melegek jogai.

Mindennek egyetlen okai van barátim az urban:
Egyes kisebbségeknek óriási reprezentációja van a médiában. Sokgyerekes, siket, vak, autista színészek, rendezők, tévések, pártvezetők nincsenek. Ezért nem hallunk róluk semmit.

NEM azt állítom, hogy a zsidók és melegeknek soha semmilyen joga nem sérül. De aránytalanul felül van reprezentálva a közbeszédben, mert hatalmukban áll, hogy ők szabják meg miről beszélünk. Ma ha egy társaságban politizálás szóba kerül 80% hogy a melegházasság vagy a zsidók "üldözése" téma lesz. A fenti egyéb csoportok SOSE, mert a csapból is csak ez a két téma folyik. Nem elemezném hogy igaz, vagy hamis, nem ez a lényeg. Hanem tematizálva van a közbeszéd, és kizárólag egy párezres illetve pár tízezres harco kisebbség érdekeinek megfelelően. Ezért minden más csoport érdekei el vannak nyomva, aki pedig nem áll be a szervezett lobbitevékenységbe azt KICSINÁLJÁK, antiszemita + homofób vagy, véged van.
Nincs érdemi vita, nem jeleníthetőek meg a sokkal súlyosabb problémákkal küzdő rétegek. Ez háború, ahol a megbélyegzés és rágalmazás a fegyver.
Mint ez a cikk.
A legtöbben ezt akartuk. A görögöket a józan megfontolás, a románokat pedig a revans miatt. A többiek mellékesek, habár a továbbjutás szempontjából kritikusnak mondható észak-ír, illetve finn túra sem lesz sétagalopp. A finneket a legutóbbi idegenbeli meccsünkön is csak egy…..
Kelletteznekem? 2014.02.25 17:47:38
@_most_: "minden szurkoló előtt ott a lehetőség, hogy focista legyen és megmutassa hogyan kell küzdeni a pályán."

szerintem kicsit az ellenkezője igaz.
1. minden embernek ott a lehetőség, hogy hegesztő, földműves, orvos óvóbácsi, fizikai munkás vagy bármi más legyen. Ha viszont sportoló lett, akkor ez az ő hivatása. Pláne ha egy ország címeres mezét magára ölti, kutya kötelessége képességeinek legjavát adni, ezeket a képességeket fejlszteni, és megszakadni, hajtani. Ez a MINIMUM elvárás, nem a maximum. Aki erre nem képes, az ne legyen focista.

2. mint a cikk egyértelműen megfogalmazta, már rég nem az az elvárás, hogy nyerjünk BÁRKI ellen, vagy továbbjussunk (sajnos, volt idő amikor a vb ezüst is tragdédia volt). Az elvárás az , hogy ne úgy kapjunk ki, hogy rajunk röhögjön a fél világ, ne valljunk szégyent. Igen, lehet kikapni, lehet másodiknak lenni, de legalább izzadt legyen az a mez. Legalább azt lássuk, hogy én most a HAZÁMÉRT küzdök, (ha nem fegyverrel a fronton). Ennyit várhatunk el joggal.

Volt egy edzőm, úgy írta le a jelenséget egy nagyon szar meccsünk után, hogy ez a meccs olyan volt, mintha az anyátokat szídták volna. És az ember nem hagyja, hogy az édesanyját szídják. A román meccs olyan volt, mintha a románok az anyánkat szidták volna...
Kelletteznekem? 2014.02.26 08:37:06
@a nemzet fogatlan provokátora:
nem úgy értettem, hogy azért tökösek, mert diplomások.... hanem hogy orvosi diplomával sem snassz nekik "verekedni", küzdeni. valóban, 8 osztályos is lehet az a spotroló, csak a megfelelő harci szellem rendbe legyen.

egyébként az én kis szuverén vélemény alapján (amit nem alapoztam meg túl nagy kutatással), azért van jelentősége...
Az indexen láttam egy filmet az utánpótlásról, ahol 17 éves válogatott gyerekek látványosan, hogy is mondjam, hát nem azt a magas szellemi szinvonalat hozták szegények. Olyan tipikus bohóckodó fiatalok, akiknek a frizurájuk zselézése áll az élet középpontjában. Sokkal nagyobb baj, hogy látványosan nem tudtak angolul, a burgerkingben a srác perceki gondolkozott hogy van csirkeburger...

Régen lehet elég volt a 6 osztály hogy világsztár legyél, de ma nem azt az időt éljük. Gondolj bele, az a 171 éves külföldre készül, ott angolul pörögve magyarázzák a taktikát, angolul kellene barátságokat, kapcsolatokat kiépíteni... és igen, kellene már egy 17 éves válogatott szintű jáűtékosnak önállóan is tájékozoódni interneten, hogy áll a szakma, mit mond a mai orvostudomány, milyen edzési praktikák vannak. Végig kellene tudnia gondolnia taktikát, stratégiát, milyen játékrendszereke vannak, hogyan akar ő abba majd ott a külföldi csapatban beilleszkedni, hogyan tudja magát eladni...
a mai játékban játékrendszereket kell felfogni, és miliszekundum alatt döntéseket hozni, és azonnal végrehajtani, tartok tőle a magyar játékosok ezt egyeszerűen követni se tudják. Ezért nincsen európa élvonalában gyakorlatilag senki, nem tudnak velük már mit kezdeni, és FEJBEN vannak lemaradva!

"öööö hogy van a csirke burger... ja tényleg csiken, höhö höhö höhö" na én ezt az embert nem hívnám a holland vagy angol élcsapatban, köszi.

Az egyik jelenlegi edző mesélte, hogy hollandiából vitték volna olasz élvonalba. Az olasz csapat edzője odament, belenézett az edzésre, utána lett volna a szerződés aláírása, de mire átöltözött az olasz már sehol. Bemelegítés közben fázósan a kezére húzta a mez ujját, mire az olasz azt mondta, vissza az egész,neki nem kell olyan játékos, aki fázik. miért írom ezt? igenis, a ami világban már nem elég harmincat dekázni, az egész mentalitás hozzáállás számít, mindehhez igenis intelligencia kell(ene).
Kelletteznekem? 2014.02.26 08:50:11
amúgy a román magyar 100%-ban fejben dőlt el. Volt egy riport egy régi legendás románmagyarról a 80as évekből. Ott a Mészöly Kálmán zseniálisan azt lépte, hogy egy órával hamarabb kiküldte melegíteni a srácokat, hadd szokják az óriási hangzavart. Meg valamennyit fáradt a közönség is. Ilyen húzasok kellenek egy ilyen meccsen...

Egy intelligens játékos sokkal jobban el tudja különíteni, ki tudja zárni a külvilágot, sőt felpörgetheti magát... nincs jobb érzés, mint 40ezer ember előtt csinálni egy megalázó cselt, adni be a bőrt, hallgattatni el egy másodperc alatt egy városnyi embert egy góllal... de ehhez kell egy mentális szint!
Egy ilyen meccsen minden mozdulatnak, minden találkozásnak jelentősége van. A felpörögött ellenfelet ki kell zökkenteni. Nem vagyok híve az öncélú alázásnak, de egy kötény kiosztásával le lehet törni, meg lehet zavarni ilyenkor az ellenfelet. Minden találkozás test test ellen fájni kell az ellenfélnek,m dominanciára kell törekedni minden helyzetben. Úgy kell odalépni, hogy érezze, nincs esélye,, hogy lehet hogy zenélnek a csontok, lehet hogy az én lábam törik el, lehet mindkettőnké, de a labda nem fog nála maradni. Ezt tudatosan, az első perctől kell csinálni. De szerintem ezt egy megye 2 osztályú csapat is jobban tudja, mint bukarestben a mi válogattunk...

www.origo.hu/tudomany/tortenelem/20130320-a-romanmagyar-valogatott-labdarugo-merkozesek-tortenete.html
A szocioliberális idióták újabb reménysugara az ukrán felkelés. Orbán is beszélt Janukoviccsal, Viktornak is hívják, demokratikus választásokon győzött ő is, nagy háza van meg pénze is (bár stadionja nincs), ott is pont Putyin mozgatja a szálakat - hát ez egy csodálatos,…..
Kelletteznekem? 2014.02.24 13:16:03
@Sírköves Slomó: @Kelletteznekem?: 'Kijev: dollármilliárdos oligarcha, elkergetve
Az ellenfelei se patyolattiszták, még Julia sem (mi lesz, ki tudja)

2006: nagyságrendekkel kisebb vagyonnal rendelkező
Gyurcsány (akinek a vagyon magyar viszonyok között azért szemet szúr), aki aktív politikus marad.'

2010ben Gyurcsány el volt kergetve, nem volt semmilyen szinten aktív 2,5 évig. Janukovicsnak sincs vége, Putyin nem fogja odaajándékozni Ukrajnát az EUnak a 15 millió orosz állampolgárával.

Hát igen, ha úgy vesszük akkor ez hasonlóság.
De azért affelől vannak kétségeim, hogy Janukovics visszamegy politizálni. Emberiesség elleni bűncslekményekkel vádolják, szerintem börtön lesz a vége.
Hoyg átveszi a helyét egy másik oroszbarát, hát az biztos benne van, ehhez nem értek, de maga a konkrát ember, az eléggé el lett kergetve.

Gyurcsány amúgy nem lett elkergetve, hanem az SZDSZ nyomására lemondatták, saját pártja(i). A vagyonához nem nyúlt senki, nem mentek turisták a házába stb. Logikus lenne ezt mondani, hogy polikailag halott lesz, de egyszerűen nem igaz, listás bejutó helye van az alsó hagon 2. (esetleg 3.) legnagyobb politikai erőnél...
Szóval, nemtom, azért különbözik a helyzet.
Kelletteznekem? 2014.02.24 13:25:01
@dr kíváncsivagyok: Te faszkalap,...2-300 gyújtogató csocseléktol a hatalmát védte ?
Inkább a rongalást gyújtogatast akarta megszuntetni...
Tolunk nyugatabbra sokkal keményebben lépnek fel a csocselékkel !
Gumilovedék....6 -8 sérult...

Sajnos egyébként ez egyszerűen nem igaz.
A 2-300 gyújtagató csőcsléktől szándékosan nem védték meg a székházat, és a rendőröket, a minél rosszabb annál jobb elvet követve.
Ezt követően október 23-n, a NEM gyújtogató, hanem a Majdanhoz teljesen hasonlóan Kossuth téren tábort verő tüntetőket erőszakosan belenyomátk a fidesz gyűlésbe. Majd, felhasználva a tv székház ostromát, ahol NEM védtek meg senkit, bosszút álltak (utasítva, vagy csak hagyva a rendőröket, hogy kiéljék bosszúvágyukat) a tömegen. Ennek célha kettős volt: egyrészt polgárháborús állapotokat előidézni, ami a hatalomba maradást (esetleg rendkivüli állpot elrendelését) vonja maga után, másrészt a kormányellenes tüntetők megfélemlítése.

A fidesz gyűlés résztvevői (köztük nyugdíjasok, gyerekesek, odatévedt turisták) nem gyujtogattak, minden bánük az volt, hogy gyurcsány-ellenesek voltak.

Ezek tények. Elképesztő, hogy sokezren, csak azért mert gyúlölik Orbánt, meg a fideszeseket, ezen tényeket teljesen figyelmen kivúl hagyják, saját magukkal ellentmondásba keverednek, és indokoltnak állítják be az erőszakot. Normális ember ilyet nem tesz, legyen jobboldali vagy baloldali.

Ja, és kurvára elege van már ebből mindenkinek, legalábbis a normálisaknak. És nem azért mert orbánhívők, csak mert normálisak.... veled ellentétben :)
Kelletteznekem? 2014.02.24 13:26:30
@Sírköves Slomó: "Ez nem Janukovics hanem Putyin meccse. Timosenkova meg mostanáig volt börtönben, most meg nem. Ott ilyen a skandináv népszokás.
Ki gondolta volna, hogy Feri visszatér?"

OK, ott a pont. meggyőztél...
talán annyi, hogy ha nem ukrán börtönbe lesz, hanem nemzetközi bíróság, stb.... akkor onnan nehezebb lesz
A Nézőpont Intézet pártkereső alkalmazása lényegében használhatatlan. Olyan, mintha Habony Árpád íratta volna. Hiszen. Bármely pártkereső alkalmazás természetesen és szükségképpen szubjektív lesz, de az egész csak akkor lesz több ócska kampányeszköznél, ha végigfutjuk…..
Bármit is gondolunk az Együtt-PM aktivistáinak Sándor-palota erkélyén végrehajtott, a paksi bővítés ellen szervezett performanszáról (a magam részéről helytelenítem ezt a fajta - pragmatikus szempontból erőtlen, a megfogalmazott célt esetlegessé és komolytalanná tévő -…..
Kelletteznekem? 2014.02.11 08:17:49
@Berzengő:
Persze, de Batmant nem lehet lelőni úgyse, felesleges is lett volna próbálkozni! azért ez nem ugyanaz :)
Gyűlöletem kezdete a 90-es évek elejére datálható. Még javában uralkodott nagy, nemzeti Hóbaglyunk (Boross Péter), amikor ez a narancsszínű undormány már az ártatlan gyermekek felé is elkezdte nyújtogatni rettenetes csápjait. Általános iskolás voltam, de - talán kissé…..
Kelletteznekem? 2014.02.07 14:54:55
szép coming out... szép látni, és jó látni, hogy a "mi vagyunk a demokraták, mi vagyunk az IGAZI magyarok, akik nem birkák, hanem higgadtan, obketíven, az ország érdekében politizálnak" mekkora kamu, valójában zsigeri gyúlölet vezérli a legtöbb baloldali szavazót (tudom, tudom a jobboldalit is, biztos, de most nem ez a téma).
az igazság az, hogy ez legtöbb embernek nem újdonság. Mo- van egy viszonylag széles csoport, akik egyszerúen zsigerien gyűlölik a fidesz, a jobboldatl, az erdélyi magyarokat. Kapva kapnak az alkalmon, ha ezt a nyilvánvaló gyűlöletet vmiféle jól hangzó csomagolásban segítenek nekik tálálni, pl jön a 20 millió román, elveszik a gyerekeim munkáját, stb, stb. Nagyon ritkán, és pszihológialag szélsősőges helyzetekben jut csak el odáig ez a fajta ember hogy nyíltan bevallja: szarik ő az érvekre, vitákre, tényekre, érdekekekre, az ország érdekére meg pláneegyszerűen gyűlöli a jobbereket és kész.
Köszönjü hogy ezt illuszrtáltad.

De nyugodj meg, ezt eddig is tudtuk.
A gyúlöletet kell fedezni érvekkel, aztán amikor mind megbukik, akkor marad a másik embert birkának nevezése, és különbenis ilyenek, meg olyanok, és akasszuk fel őket. Nagyon jól tudjuk, hogy a baloldali politikusok se különbek, egymás között leszarozzák, lebunkóparasztozzák a vidéki emberekt, jókat röhögnek a cigányokon (akiket nem hagynak a rózsadombon járni iskolába az ott levő gyerekotthonból, de azért Pista bácsit jól lehet nácizni, ha nem tetszik neki hogy ellopják a terményét), a zsidókon (ők már nem fáznak, mint tudjuk), és mindenki máson. De ez fekszik neked cikkíró, hiszen te utálod csak igazán a jobboldalt (a baloldal inkább a közös bulikat, sikkasztásokat keresi a jobbos polikusokkal, és viszont)
Mégegysszer hála és köszönet.

És még valami. A gyúlölet rövid távon hozhat szavazatot, visszahozhatja a szarból a kormányzást, de hosszútávon elbukik. EZÉRT nem lesz még a baloldal tiz-tizenpár évig hatalmon. Mert a korrupt, cinikus vezetőinél is rosszabb a törzsközönsége, a magyart lerománozó, szomszéját feljelentő, pártbizotságnak benyaló házmester tipus.... akikből annyira elege lett már sokaknak, hogy Ali G-re is szavaznának a baloldal ellen, ennyi. Nem fideszbirkák, nem rezsicsökkentéssel megvett nép, nem kell ide semmi trükk, csak hogy TI legyetek az alternatíva, 50% tuti. :)
Közgazdászok szerint ha kevesebb embernek lenne saját lakása, akkor jobban élnénk. Hogyan lehet ezt elérni? A németek megmutatják.Korábbi posztjainkban - elérhető itt és itt - bemutattunk olyan kutatási eredményeket, melyek arra a következtetésre jutottak, hogy a magas…..
Kelletteznekem? 2014.01.28 21:43:00
"a kulturális programozás."

itt van a kutya elásva. Persze, lehet okoskodni, számolgatni, hogy így optimális, meg úgy GDP.
Az érdekes, hogy akik ezeket az elméleteket kitalálták és terjesztik, mind sokszáz milliós saját ingatlanokban élnek, uradalmakat, földet vesznek.
Nem hülyék. De az nem jó, hogy a hülye parasztnak még esetleg saját vagyona, ingatlana, földje van.
Miért nem. Na akkor elmondom:
A szabad ember nem létezik néhány alapfeltétel nélkül: ezek leginkább család, akikre számíthat, vagyon (termelőképes), ami az ételét biztosítja, saját ház, én házam én váram. Ezek nélkül a szabadságról, szabad döntésről, autoritásról lehet beszélni, pontosabban hazudni, de nem létezik.
Nem véletlen, hogy a fentiekkel rendelkező parasztok (az "utolsó nemesek") mindig elpuszítandó, kiírtandó elemek voltak a diktatúrák szemében: hiszen akinek saját földjén magának termel, az nem függ, ezért valóban abban hisz (ami megintcsak nagy bűn, hiszen az istenhívő lelkiisetére hallgat, nem vejető rá bármire) úgy él, arra szavaz, ha van szavazás, akire akar. Nem lehet zsarolni munkabér és/vagy kenyér árával.
A paraszti kultúrákban, az indiánoknál, a falvakaban, az angliai egyházközségekben (az ipari forradalom előtt) NEM volt éhenhalás és hajléktalanság. A >>kúltúrális programozás<<, azaz magyarul a közösség szablyai és igen KULTÚRÁJA ezt nem engedte. Ezért volt nehéz az indiánokat, vagy a parasztokat gyárakba és városi lyukakba kényszeríteni: nem voltak kitéve az éhenhalásnak és hajléktalanságnak, a közösség megtartotta őket (midenközben a munkakerülést sem engedte)

Szóval a cél volt és van: szétverni ezeket a megtartó erőket: család: nagyjából szétverve, a tinédzser szex, hagyományos család, házasság lejáratása, együttélés, mozaikcsalád, mindhalálig szingliség, stb stb. A föld elvéve, szétosztva, téeszesítve, kiárusítva, stb. Gyakorlatilag egy van hátra, a szülőföld szeretete, ami természetesen együtt jár a saját otthonnal, ami a miénk, mi szépítgetjük, kötődünk hozzá, és a szomszédunkba lakókkal (nem, nem évente cserélődő sokszor külföldi bérlőkkel) alakul ki a Szomszédság megtartó ereje (évitizedes generációkon átívelő kapcsolatok, bizalom amire építeni lehet). Régen a "buta" időkben ezeknek a gyökereknek a hiányát gyökértelenségnek, az éetmódot cigányéletnek nevezték. (Ez nem lenéző, inkább sajnálatot, az életmód nehézségének átérzését fejezte ki, senki sem irigyelte a cigányok vándorló életmódját). Ma ugyanezt flexibilitásnak nevezzük, és a gazdaság fő mozatórugójának tartjuk (?).

Hiszen mi lesz szegény tőkéssel, ha az ő általa kijejlölt adóoptimzlizát gyárba nem áramlik akár a szomszéd régióból a munkaerő, otthagyva rokonságot, családot, gyökereket, kapcsolatokat, akár sok generációs házat, közösséget. Hát leesik a profit marginja, jajj, jajj.

csak ezt nem mondhassuk most így el a parasztnak. Hát ostorozzuk, hogy nem elég rugalmas, buta, hisz neki a szülöfalujából 500 kmre kellene mennie egy városba, különben primitiv bunkó. Pedig csak gyökerei vannak, és akkor is a szülőföldjén akar élni (ami a hosszú távon optimális választás, ha a felépített bizalmi tőkét, a család, a közösség erejét is beleszámítanánk a képletbe) ha kevesebbet keres.
Hát igen, előre , ha már szétrobbantjuk nagy nehezen a családot, a hitet, az anyaföldhöz való kötődést, ne maradjon ki az utolsó bástya, a saját otthon is...