Adatok
argó
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Milyen következménye lehet annak, ha egy áruházigazgatóval a beosztottak elégedetlenek, és ez kiderül az „alulról jövő”, anonim javaslatok formájában? Mindeközben tudjuk, milyen nehéz jó vezetőjelölteket toboroznia a cégnek. ..
Nemzetközi cégek és ismert üzletemberek, politikusok és cégek off-shore pénzügyeit hozza nyilvánosságra egy svájci bankártól kapott információk révén a WikiLeaks. Ön szerint mennyire szabad/kell tisztelni a banktitkot? Van-e joga egy országnak, szervezetnek ilyen információkat…..
Milyen stratégiai háttere lehet a szabadalmakon vagy a nyílt innováción nyugvó döntéseknek? Kihívás a versenytárssal szemben vagy biztosra megyünk? Manapság melyik iparágakban javasoltak ezek a lehetőségek? (A 2011. március 25. (péntek) éjfélig megtett hozzászólások…..
Az előadáson elhangzott, hogy a klasszikus win-win szituáció tovább fejleszthető egy win-win-win pozícióba, ahol nem csak a két “szerződő” fél nyer, hanem a mikrokörnyezet is profitál az üzleti tevékenységből. Ön szerint lehetséges ma Magyarországon az, hogy…..
Manapság a fogyasztói hatalomátvétel időszakát éljük, ahol a vevő „on-demand” fogyaszthatja a reklámokat, hatással bírhat a legnagyobb cégek marketingjére is. Ugyanakkor a web 2.0 vívmányai egyszersmind a reklámszakembereknek is lehetőséget adnak arra, hogy a…..
A diákhitelt néhány éve azért vezették be, hogy a hallgatók e kedvezményes konstrukcióval támogatni tudják felsőfokú tanulmányaik végzését.Mi a véleménye a diákhitel intézményéről?Inspirációként: http://www.diakhitel.hu/ ;…..
Egy új zenei CD megjelenése együtt jár népszerűsítő (világkörüli) koncertturnéval. Az egyes helyszíneken, pl. a Papp László Budapest Sportarénában, a produkció sikere megkövetel-e standardizálható esemény-logisztikai tevékenységeket (event-logistics)? Avagy ahány művész…..
A Facebook vagy a wikipedia által fémjelezhető Web 2.0 megoldások vállalati alkalmazásai miért és milyen területeken lehetnek előremutatóak a hazai vállalatok tudásmenedzsmentjében? Milyen hátrányai lehetnek e megoldásoknak az alkalmazottakra? Inspirációként:…..
Mit gondol, hogyan lehet értékes és kapós munkavállalóvá válni az egyetemi évek során? A tanulmányokra vagy a vállatoknál megszerezhető gyakorlati tapasztalatok megszerzésére kell-e koncentrálni? Hazai vagy külföldi elhelyezkedési lehetőséget érdemes-e szem előtt…..
Mik a sikeres innováció feltételei Magyarországon? Mondjon egy példát! Inspirációként: http://index.hu/tudomany/2010/08/12/rubik/; http://www.youtube.com/watch?v=pjzGumEP0EQ; http://www.vg.hu/vallalatok/vg_online/vallalatok_-_belfold/071009_kurt_191415;…..
Milyen marketing megoldásokkal változtatható egy ország imázsa? Mi legyen a célja és kihez szóljon egy Magyarország imázsát formálni akaró országimázs film?http://www.gondola.hu/cikkek/68499http://www.origo.hu/utazas/20100604-egzotikus-utazas-izland-orszagimazs.htmlKedves…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Érdekesnek vélem a kérdést, hiszen két oldalról is meg kell vizsgálni. Egyrészt a vállalat fontosnak tartja-e az eladók véleményét és meglátását és így lenne-e ereje a felsővezetésnek azonnal elmozdítani egy áruház-igazgatót – akivel a z eladók nem állnak a szó szoros értelmében közvetlen kapcsolatban, másrészt szabad-e azonnal cselekedni és esélyt sem adni a vezetőnek az eladók szavára hallgatva.
Nem szabad elfelejteni, hogy a vezető is ember, ő is hibázik, bár vitathatatlan, hogy egy apró hiba is végzetes lehet egy vezető esetében. A Dechatlon esetén fiatalabbak töltik be az igazgatói tisztséget. így véleményem szerint járhat nekik még egy esély, azért is, mert sokszor nagyon nehéz jobb vezetőt találni a munkaerőpiacon, másrészt a hibáiból tanuk az ember (természetesen vonatkoztassunk el a végzetes, súlyos következményekkel járó rossz vezetői döntésektől)
Ebben az esetben felmerülhet viszont az a kérdés, hogy milyen lesz ezek után az áruház-igazgató kapcsolata az eladókkal, illetve hogy az eladók nem fogják-e azt gondolni, hogy semmit sem ér a szavuk. Fontos kiemelni, hogy ha valóban egy VEZETŐről van a negatív kritikát is meg kell tudnia becsülni.
Így véleményem szerint a járható út az lehetne, hogy az esetleges észrevételeket az áruház-igazgató elé tárja a felsővezetés, hogy legyen lehetősége változtatni. Ezt az eljárást kommunikálni kell az eladókkal is, hogy ne gondolják azt, hogy mostantól semmit sem ér a szavuk. És ha a következő negyedéves értékelésen is az eladók elégedetlenek, akkor el kell gondolkozni, hogy jó helyen (vállalat, vállalaton belül) van-e az áruház-igazgatónk. Ha viszont az igazgató képes változtatni hibáin, akkor szerintem még nagyobb megbecsülést kaphat alulról és az eladók is bátrabban fogják a negatív kritikákat elmondani.
Ebben az esetben a két legfontosabb tényező, hogy a vezető legyen felkészülve a negatív kritikára és a változtatás lehetőségére, illetve hogy az eladókkal kommunikáljon ő is, és a vezetőség is a dolgok menetéről.