Adatok
Barat-Taxi
0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Márta nyilvánvalóan lemaradt a korábbi Barát taxis posztról, úgyhogy váratlanul érte, hogy rácsapják a telefont. Lisztferihegyre érkeztek, és a böröndökre vártak, amikor Úgy látszik, vagy mindenki egy ágyban alszik a főnökkel, vagy maga a főnök volt a diszpécser, vagy…..
Mutti és barátnője szerint amikor a Barát Taxinál fél orája nem sikerül egy előre kifizetett reptéri transzfert megoldani, ordibálással és bunkóskodással ütik el az időt az operátorok. A történet vélhetően az előrefizetésen bukott el, többet ilyet ne csináljanak:A mai napon…..
Barat-Taxi
2011.12.27 11:35:45
@salapapa: Már megint, az emberek lehúzása.....
Hiába próbálja a komentje végén elviccelődni a dolgokat, nálam ez nem működik! Ön vádaskodik, nem én!
Ne csodálkozzon, ha azt kapja ( kapta Tőlem ) amit adott. Önnek és senkinek semmi joga ahhoz, hogy tapasztalat nélkül vádaskodjon.
Ha lenne tapasztalata, ha lenne annyi gerinc a testében, ha nem lenne annyira spúr, berendelne tőlünk, rászánna 6000 Ft ot a témára és kipróbálná, hogy tényleg, hogyan is működik a dolog.
De nem! Ön és az Önhöz hasonló emberek csak bírálni tudnak, az életben soha nem látott embereknek igazat adva, próbálja mocskolni a vállalkozásunkat.
A hócipőm tele van az ilyen mindentudó okostojásokkal, akik azt hiszik, hogy megválthatják a világot.
Hangnem >>>
Ön kezdte a minősíthetetlen hangnemet, az ocsmány gusztustalan szavakkal folytatta a hozzászólását. Én, mindössze felvettem az Ön stílusát bízva abban, hogy talán így jobban megérti, hogy mennyire megvetem azért, mert szítja a tüzet miközben nem érti meg, hogy a BKV -n sem utazhat jegy nélkül. A benzinkútnál sem fizethet úgy, hogy nincs Önnél a bankkártyája és arra hivatkozik, hogy a kártyáján van pénz. Érti már?!
A hölgynél nem volt ott a befizetést igazoló kártya. Miután megtagadtuk a szállítását, Ő önmagából kikelve ( mint itt a fórumon is tette néhányszor 3 hónappal az eset után!!!!! ) elkezdett bennünket becsmérelni. Ezután átvettem a telefont és kértem, keresse meg a kártyát, vagy szálljon ki a taxiból. Na, ez volt az utolsó csepp a pohárban! Voltam én is minden, csak szép nem.
Mindenkinek meg kell értenie!!
TAXI >>
Díjazás ellenében személyszállítás
Ha eddig nem értette meg, ezután sem fogja. Utasaink 99,9 % a megérti ezeket a dolgokat. Sőt! Még különbeket is! Az az 0,1 % aki nem érti meg, válasszon másik szolgáltatót. Ezzel megkímélve minket és Önmagát a felesleges cirkuszoktól.
Természetesen, miután rájött ( példánkból ), hogy a taxissal nem csinálhat azt amit akar, hogy nem a kutyái vagyunk, mást rendel és büszke arra, hogy nincs más taxitársasággal problémája.
Próbálna beszállni 1 taxiba, majd a fuvar végén azt mondani: Elnézést, 2 hete vásároltam 5000 Ft értékben taxi csekket, de elhagytam.
Ön szerint a taxis elengedné fizetés nélkül??
Ön büszkélkedett itt a taxis rokonságával. Kérdezze már meg legyen kedves tőlük, hogy ilyenkor Ők mit tesznek? Elengedik?? Mindannyian tudjuk, hogy NEM! Sőt! Kezdje még anyázni is a taxist! Mi lenne Ön szerint? Na, mindegy!
Nem hülye gyerek maga, tudjuk miről beszélünk. Ezennel ezt az ügyet ( utazásáig ) lezártnak tekintem, ha eddig nem sikerült meggyőznöm arról,hogy a világon ( szinte ) mindenért, főleg a taxiért fizetni kell, akkor hiába magyarázom azt Önnek, hogy a hóembernek nagyon rosszat tesz a meleg, vagy, hogy láttam én már nappal, éjjeliőrt meghalni.
Üdvözlettel,
Bántelki Lajos
Hiába próbálja a komentje végén elviccelődni a dolgokat, nálam ez nem működik! Ön vádaskodik, nem én!
Ne csodálkozzon, ha azt kapja ( kapta Tőlem ) amit adott. Önnek és senkinek semmi joga ahhoz, hogy tapasztalat nélkül vádaskodjon.
Ha lenne tapasztalata, ha lenne annyi gerinc a testében, ha nem lenne annyira spúr, berendelne tőlünk, rászánna 6000 Ft ot a témára és kipróbálná, hogy tényleg, hogyan is működik a dolog.
De nem! Ön és az Önhöz hasonló emberek csak bírálni tudnak, az életben soha nem látott embereknek igazat adva, próbálja mocskolni a vállalkozásunkat.
A hócipőm tele van az ilyen mindentudó okostojásokkal, akik azt hiszik, hogy megválthatják a világot.
Hangnem >>>
Ön kezdte a minősíthetetlen hangnemet, az ocsmány gusztustalan szavakkal folytatta a hozzászólását. Én, mindössze felvettem az Ön stílusát bízva abban, hogy talán így jobban megérti, hogy mennyire megvetem azért, mert szítja a tüzet miközben nem érti meg, hogy a BKV -n sem utazhat jegy nélkül. A benzinkútnál sem fizethet úgy, hogy nincs Önnél a bankkártyája és arra hivatkozik, hogy a kártyáján van pénz. Érti már?!
A hölgynél nem volt ott a befizetést igazoló kártya. Miután megtagadtuk a szállítását, Ő önmagából kikelve ( mint itt a fórumon is tette néhányszor 3 hónappal az eset után!!!!! ) elkezdett bennünket becsmérelni. Ezután átvettem a telefont és kértem, keresse meg a kártyát, vagy szálljon ki a taxiból. Na, ez volt az utolsó csepp a pohárban! Voltam én is minden, csak szép nem.
Mindenkinek meg kell értenie!!
TAXI >>
Díjazás ellenében személyszállítás
Ha eddig nem értette meg, ezután sem fogja. Utasaink 99,9 % a megérti ezeket a dolgokat. Sőt! Még különbeket is! Az az 0,1 % aki nem érti meg, válasszon másik szolgáltatót. Ezzel megkímélve minket és Önmagát a felesleges cirkuszoktól.
Természetesen, miután rájött ( példánkból ), hogy a taxissal nem csinálhat azt amit akar, hogy nem a kutyái vagyunk, mást rendel és büszke arra, hogy nincs más taxitársasággal problémája.
Próbálna beszállni 1 taxiba, majd a fuvar végén azt mondani: Elnézést, 2 hete vásároltam 5000 Ft értékben taxi csekket, de elhagytam.
Ön szerint a taxis elengedné fizetés nélkül??
Ön büszkélkedett itt a taxis rokonságával. Kérdezze már meg legyen kedves tőlük, hogy ilyenkor Ők mit tesznek? Elengedik?? Mindannyian tudjuk, hogy NEM! Sőt! Kezdje még anyázni is a taxist! Mi lenne Ön szerint? Na, mindegy!
Nem hülye gyerek maga, tudjuk miről beszélünk. Ezennel ezt az ügyet ( utazásáig ) lezártnak tekintem, ha eddig nem sikerült meggyőznöm arról,hogy a világon ( szinte ) mindenért, főleg a taxiért fizetni kell, akkor hiába magyarázom azt Önnek, hogy a hóembernek nagyon rosszat tesz a meleg, vagy, hogy láttam én már nappal, éjjeliőrt meghalni.
Üdvözlettel,
Bántelki Lajos
Barat-Taxi
2011.12.28 09:51:47
@salapapa: Kitaláltam valamit!
Á, hagyjuk. Én nem gondolkodom 1 pillanatig sem azon ( Önnel ellentétben ) hogy mit írhatnék.
Önt, nem érdekli a befizetési bizonylat, nem érdekli, hogy ki volt -e fizetve a taxi, nem érdekli semmi. Csak az, hogy a lelki világa simogatva legyen. Hát, erre nem tudok mit mondani.
Abban az esetben ha utasunk nem tudja kellőképpen igazolni, hogy kifizette a taxit, nem utazik. Hogy a lelkecskéjét simogassuk, ha kifizeti a viteldíjat és később megtalálja a sárga kártyát, azt leutazhatja, vagy bármelyik taxis kollégánknál beválthatja. ( Ez bevált szokás nálunk )
Én szívesen leírom még itt 100x is, ezeket a dolgokat és a cégünk, a Barát-Taxi nevét. Én nem szégyenlem!
Ön viszont szégyelhetné magát, hogy LE-SZA-JA a tényeket és csak a lelki világának simogatásával törődik.
Sajnos, ki kell ábrándítanom! Ez a világ úgy működik, hogy fizet, van nem kapja meg az árút amit szeretne. Ezt az eladó, mint mi is, elmondhatja ( juk ) 4x, 5x szépen, de amikor a vásárló elkezd tombolni, önmagából kikelve üvöltözni ( mint azt most is, 3 hónappal a történtek után tette ) kidobják az üzletből. Mi, még rendőrt is akartunk hívni, de kiszállt a taxiból. Miről beszélünk?
El tudom képzelni, hogy Önnek az okoz lelki örömöt, hogy ül a gépe előtt és oszthatja az észt. De mint láthatja, sok mindenkit ez nem érdekel. Csak én vagyok az, aki próbálja a pici lelkét ápolgatni és elhitetni Önnel, hogy ez a világ nem az a világ amiről Ön beszél. Itt fizetni kell! Ennyi.
Bízom benne, hogy nem sértem meg, ha befejezem ezt a parttalan beszélgetést és magára hagyom. Ez nem azért van mert nem tisztelem, csak azért, mert Ön helyett inkább a gyermekem lelkét ápolom.
Nem kapott meg 1 rég óta áhított laptopot, mert a suliban ( 1 osztályos ) az utolsó héten fekete pontot kapott.
Egyszerűen nem érti meg, hogy csak akkor kaphat meg valamit, ha teljesít. Ingyen nincs semmi!
Tisztelettel,
Bántelki Lajos
Á, hagyjuk. Én nem gondolkodom 1 pillanatig sem azon ( Önnel ellentétben ) hogy mit írhatnék.
Önt, nem érdekli a befizetési bizonylat, nem érdekli, hogy ki volt -e fizetve a taxi, nem érdekli semmi. Csak az, hogy a lelki világa simogatva legyen. Hát, erre nem tudok mit mondani.
Abban az esetben ha utasunk nem tudja kellőképpen igazolni, hogy kifizette a taxit, nem utazik. Hogy a lelkecskéjét simogassuk, ha kifizeti a viteldíjat és később megtalálja a sárga kártyát, azt leutazhatja, vagy bármelyik taxis kollégánknál beválthatja. ( Ez bevált szokás nálunk )
Én szívesen leírom még itt 100x is, ezeket a dolgokat és a cégünk, a Barát-Taxi nevét. Én nem szégyenlem!
Ön viszont szégyelhetné magát, hogy LE-SZA-JA a tényeket és csak a lelki világának simogatásával törődik.
Sajnos, ki kell ábrándítanom! Ez a világ úgy működik, hogy fizet, van nem kapja meg az árút amit szeretne. Ezt az eladó, mint mi is, elmondhatja ( juk ) 4x, 5x szépen, de amikor a vásárló elkezd tombolni, önmagából kikelve üvöltözni ( mint azt most is, 3 hónappal a történtek után tette ) kidobják az üzletből. Mi, még rendőrt is akartunk hívni, de kiszállt a taxiból. Miről beszélünk?
El tudom képzelni, hogy Önnek az okoz lelki örömöt, hogy ül a gépe előtt és oszthatja az észt. De mint láthatja, sok mindenkit ez nem érdekel. Csak én vagyok az, aki próbálja a pici lelkét ápolgatni és elhitetni Önnel, hogy ez a világ nem az a világ amiről Ön beszél. Itt fizetni kell! Ennyi.
Bízom benne, hogy nem sértem meg, ha befejezem ezt a parttalan beszélgetést és magára hagyom. Ez nem azért van mert nem tisztelem, csak azért, mert Ön helyett inkább a gyermekem lelkét ápolom.
Nem kapott meg 1 rég óta áhított laptopot, mert a suliban ( 1 osztályos ) az utolsó héten fekete pontot kapott.
Egyszerűen nem érti meg, hogy csak akkor kaphat meg valamit, ha teljesít. Ingyen nincs semmi!
Tisztelettel,
Bántelki Lajos
Barat-Taxi
2012.02.03 00:14:04
@egggyüttműködő partner: Tisztelt Uram!
Mikor megérkezett a reptérre velem beszélt. A fenti beszélgetésről azt felejtette el megemlíteni, hogy 3x kellett nekikezdenem annak, hogy hol találja a taxit.
Elfelejtette még azt is megemlíteni, hogy 2011.12.02 -tól 2012.01 hónapig 4 utazást tett társaságunkkal. Nagy valószínűséggel, ( utolsó utazását nem számítva ) maximális megelégedésére.
2 db kiút és 2 db visszautat tartunk számon az Ön telefonszámán.
Igaza lehet! 2 alkalommal utazott kifelé velünk és mindkét alakommal a taxiban megrendelte, de még KI IS FIZETTE A VISSZAUTAT.
Amúgy! Természetesen, megvan a telefonbeszélgetésünk. Ha megengedi feltenném ide.
Ha visszahallgatja, Ön is megdöbben a stíluson, amit velem szemben ( még ha én is szolgáltatok ) ember vagyok.
Ön nem a munkámat próbálta segíteni azzal, hogy 3 alkalommal megszakított, hanem felsőbbrendűségét próbálta igazolandó a stílusával.
Ön nem mond igazat! Nem hallgatott végig! Legalább 3 alkalommal kezdtem neki, hogy hova kell fáradjon. Sajnos ( a reptéren eluralkodott állapotok miatt ) a rendelt taxi táblánál 2 percet várhatunk utasainkra. Ha ezt 1 taxi túllépi ( mert az utas nem találja meg ) megbüntethetik.
Természetesen nem szerettem volna megbántani, de az az utas, akit a reptérről budára 3000 Ft ért haza szállítunk, legyen kedves végighallgatni. Ez mindkettőnk érdeke.
Nem utazik többet velünk? Ez az Ön döntése! Számtalan olcsó taxi cég van, akik 5, 6 db autóból állnak. Nem lehetetlen a mi árainkat lemásolni, de kiállni…..! Nincs még 1 cég, aki sms ben visszaigazolja a foglalást. Nincs még 1 cég, aki a taxi megérkezésekor sms ben értesíti, ha megjött a taxi. De ezt Ön is tudja és tisztában van az értékeinkkel! Az árainkról nem is beszélve!
Ha tanácsolhatom, rendelje meg a taxit 15 perccel korábbi időpontra, mert ha nem érkezik meg, akkor lesz még lehetősége másik cégtől taxit rendelni.
Bízzon benne, hogy nem kési majd le a repülőt.
Ön egyáltalán nem tiszteli mások, legalábbis a mi munkánkat! Bízom benne, hogy más szolgáltató munkáját becsülni fogja mert ha nem, akkor előbb utóbb nem lesz akivel kimenjen a reptérre.
Ha itt hozzájárul, beszélgetésünket feltenném ide.
Előre is köszönöm beleegyezését!
Sajnálom az Önt ért kellemetlenséget!
Üdvözlettel,
Bántelki Lajos
Mikor megérkezett a reptérre velem beszélt. A fenti beszélgetésről azt felejtette el megemlíteni, hogy 3x kellett nekikezdenem annak, hogy hol találja a taxit.
Elfelejtette még azt is megemlíteni, hogy 2011.12.02 -tól 2012.01 hónapig 4 utazást tett társaságunkkal. Nagy valószínűséggel, ( utolsó utazását nem számítva ) maximális megelégedésére.
2 db kiút és 2 db visszautat tartunk számon az Ön telefonszámán.
Igaza lehet! 2 alkalommal utazott kifelé velünk és mindkét alakommal a taxiban megrendelte, de még KI IS FIZETTE A VISSZAUTAT.
Amúgy! Természetesen, megvan a telefonbeszélgetésünk. Ha megengedi feltenném ide.
Ha visszahallgatja, Ön is megdöbben a stíluson, amit velem szemben ( még ha én is szolgáltatok ) ember vagyok.
Ön nem a munkámat próbálta segíteni azzal, hogy 3 alkalommal megszakított, hanem felsőbbrendűségét próbálta igazolandó a stílusával.
Ön nem mond igazat! Nem hallgatott végig! Legalább 3 alkalommal kezdtem neki, hogy hova kell fáradjon. Sajnos ( a reptéren eluralkodott állapotok miatt ) a rendelt taxi táblánál 2 percet várhatunk utasainkra. Ha ezt 1 taxi túllépi ( mert az utas nem találja meg ) megbüntethetik.
Természetesen nem szerettem volna megbántani, de az az utas, akit a reptérről budára 3000 Ft ért haza szállítunk, legyen kedves végighallgatni. Ez mindkettőnk érdeke.
Nem utazik többet velünk? Ez az Ön döntése! Számtalan olcsó taxi cég van, akik 5, 6 db autóból állnak. Nem lehetetlen a mi árainkat lemásolni, de kiállni…..! Nincs még 1 cég, aki sms ben visszaigazolja a foglalást. Nincs még 1 cég, aki a taxi megérkezésekor sms ben értesíti, ha megjött a taxi. De ezt Ön is tudja és tisztában van az értékeinkkel! Az árainkról nem is beszélve!
Ha tanácsolhatom, rendelje meg a taxit 15 perccel korábbi időpontra, mert ha nem érkezik meg, akkor lesz még lehetősége másik cégtől taxit rendelni.
Bízzon benne, hogy nem kési majd le a repülőt.
Ön egyáltalán nem tiszteli mások, legalábbis a mi munkánkat! Bízom benne, hogy más szolgáltató munkáját becsülni fogja mert ha nem, akkor előbb utóbb nem lesz akivel kimenjen a reptérre.
Ha itt hozzájárul, beszélgetésünket feltenném ide.
Előre is köszönöm beleegyezését!
Sajnálom az Önt ért kellemetlenséget!
Üdvözlettel,
Bántelki Lajos
Napindító inspiráló flegmaság a Barát-taxitól. Virág története rövid és velős, azonban annál bosszantóbb. (A Homár pedig gondolkozik egy "akik egy ágyban alszanak a főnökökkel" címkén.)Súlyosan eltévedtek az üzemeltetők, amikor Barát-taxinak nevezték el…..
Barat-Taxi
2011.12.26 20:57:59
@azatvert: Kedves Hölgyem!
Én megtalálható vagyok, a nevem adtam, Ön nem meri, nem akarja, valamilyen okból.
Az, hogy más társasággal utazott és nem volt " gond ", feltételezem, nem az itt is használt hangnemben beszélt a kollégákkal ( tanulva a mi esetünkből )
Nagyon bízom benne, hogy jó sokan fogják ezt olvasni, fognak hozzászólni ezzel is jobb pozícíóba helyezve bennünket a googleban. De!
A rossz kommentekről >>
Nézze már meg, hogy milyen panaszok vannak?
- Hol van olyan, hogy nem voltunk a címen, vagy késtünk a címről?
- Hol van olyan, hogy visszaigazoltuk a rendelést és a viteldíjat és más összeget kértünk úgy, hogy nem volt várakozási díj, vagy + cím beiktatva?
Persze, lehet most lesznek, úgy, mint ha akarnám 2 napon belül számtalan pozítív kommentet tudnánk ide feltenni.
Visszautasítja a kioktató hangnemet?
Nézzen utána legyen kedves, hogy Ön milyen hangnemben írt. Csak akkor várjon tiszteletet, ha tudja, hogy mi az és meg is adja a másik félnek.
Nem vásárolt tőlünk semmit? Legalább ne égetné magát. Még ki is fizette. Nem emlékszik???
Titkos szolgálati eszközök? Üzlet polítika? Hihetetlen!
Bocsásson meg, de mivel nem hajlandó kiadni az adatokat, ( nem telefonszámot, vagy címet kértem ) Mindössze utazási dátumot és nevet, mely lehetett volna csak a vezeték név, ezzel mindent elárult! Innentől kezdve nincs miről beszélnünk, Ön számomra nem korrekt fél. Mindössze 1 rosszat akaró, aki elmondása szerint szeptemberben utazott, de december végéig várt, hogy megjelentesse élete történetét! Tessen már megmondani, mit csinált cca 3 hónapon keresztül???
Az Ön története amúgy is sántított, de gondoltam, megadom a tiszteletet azzal önnek, hogy megpróbálom megértetni, taxival utazott, nem a BKV -val. Bár, szerintem, a BKV -nál is elkérik a bérletet vagy a jegyet.
Én járattam le magam? Olvassa végig, hogy mit és milyen módon írt, és rájön, hogy saját magát járatta le.
Ezennel ezt az ügyet lezártnak tekintem, nincs mit beszélnem olyan emberrel, aki hetet - havat összehord ha éppen megvan a párnapos baja!
Bocs, ezt az egyik kommentelő írta. Én hiszek neki!
És most tessen figyelni!
Bántelki Lajos
(én adom a nevem)
Én megtalálható vagyok, a nevem adtam, Ön nem meri, nem akarja, valamilyen okból.
Az, hogy más társasággal utazott és nem volt " gond ", feltételezem, nem az itt is használt hangnemben beszélt a kollégákkal ( tanulva a mi esetünkből )
Nagyon bízom benne, hogy jó sokan fogják ezt olvasni, fognak hozzászólni ezzel is jobb pozícíóba helyezve bennünket a googleban. De!
A rossz kommentekről >>
Nézze már meg, hogy milyen panaszok vannak?
- Hol van olyan, hogy nem voltunk a címen, vagy késtünk a címről?
- Hol van olyan, hogy visszaigazoltuk a rendelést és a viteldíjat és más összeget kértünk úgy, hogy nem volt várakozási díj, vagy + cím beiktatva?
Persze, lehet most lesznek, úgy, mint ha akarnám 2 napon belül számtalan pozítív kommentet tudnánk ide feltenni.
Visszautasítja a kioktató hangnemet?
Nézzen utána legyen kedves, hogy Ön milyen hangnemben írt. Csak akkor várjon tiszteletet, ha tudja, hogy mi az és meg is adja a másik félnek.
Nem vásárolt tőlünk semmit? Legalább ne égetné magát. Még ki is fizette. Nem emlékszik???
Titkos szolgálati eszközök? Üzlet polítika? Hihetetlen!
Bocsásson meg, de mivel nem hajlandó kiadni az adatokat, ( nem telefonszámot, vagy címet kértem ) Mindössze utazási dátumot és nevet, mely lehetett volna csak a vezeték név, ezzel mindent elárult! Innentől kezdve nincs miről beszélnünk, Ön számomra nem korrekt fél. Mindössze 1 rosszat akaró, aki elmondása szerint szeptemberben utazott, de december végéig várt, hogy megjelentesse élete történetét! Tessen már megmondani, mit csinált cca 3 hónapon keresztül???
Az Ön története amúgy is sántított, de gondoltam, megadom a tiszteletet azzal önnek, hogy megpróbálom megértetni, taxival utazott, nem a BKV -val. Bár, szerintem, a BKV -nál is elkérik a bérletet vagy a jegyet.
Én járattam le magam? Olvassa végig, hogy mit és milyen módon írt, és rájön, hogy saját magát járatta le.
Ezennel ezt az ügyet lezártnak tekintem, nincs mit beszélnem olyan emberrel, aki hetet - havat összehord ha éppen megvan a párnapos baja!
Bocs, ezt az egyik kommentelő írta. Én hiszek neki!
És most tessen figyelni!
Bántelki Lajos
(én adom a nevem)
Barat-Taxi
2011.12.26 11:21:33
@azatvert: Tisztelt Hőlgyem!
1 kicsit kezdi elkapatni magát! Felhívnám a figyelmét, hogy nem otthon a mamával beszél, hanem 1 nyilvános fórumon ahol annak ellenére hogy soha egyetlen cégvezető sem válaszol negatív, de még pozitív kommentekre sem, én megtettem. Úgyhogy megkérem, ezzel a stílussal otthon, vagy mással, de ne velem!
A baj, hogy Ön nem ért valamit! Még 1x utoljára!
Vásárolt, majd a vásárlásról kapott 1 bizonylatot. Engem nem érdekel, hogy Ön mit hisztizik itt 500 ft miatt! Ha nincs meg a bizonylat, nem utazik. Ha felkéri a taxit és várnunk kell Önre, várakozási díjat fizet. Minden megkezdett 15 perc, 500 Ft. Ennyi!
A BKV -n utazhat úgy, hogy bemondja, vettem jegyet, de nincs nálam?
Vagy
Vásároljon bármely taxicégnél taxicsekket. Majd, akarjon 5 nap múlva utazni úgy, hogy az nincs Önnél!! Érti??? Miről beszélünk??? Akármilyen köcs.... nek gondolnak, NEM UTAZIK AZ, AKI NEM TUDJA BIZONYÍTANI, hogy kifizette a visszautat!
De még 1! Ki az az idióta, aki nem akar a 3000 Ft kifizetett összegről bizonylatot kapni?? Ön??
Várjunk, csak! Nem Ön az, aki a taxiban üvöltözött ( hogy a csomag alján van a kártyája, majd otthon megkeresi ) és a kolléga a reptér 1 en kitette. Mikor nem akart kiszállni mi rendőrt akartunk hívni? Miután kiszállt, cca 35 perc múlva felhívott és közölte, megvan a kártya. Valami ilyesmire emlékszem, de nem teljesen tiszta még a kép!
Megpróbálom megkeresni a hangfelvételeket, de megkönnyíthetné a dolgomat. Kérem, adja meg az érkezése dátumát és a kedves nevét. Igérem, megkeresem a hangfelvételeket és felteszem ide őket.
Még arra is emlékszem, hogy a taxist idiótának nevezte. Ezen még jó pár napig nevettünk.
Na! Meglesz itt dolog! Nagyon kérem, adja meg a kért adatokat, hogy jól lejárathassam magunkat a hanganyagokkal!!!!
- Taxis tervezettről
Ön azt sem tudja, hogy mit, miről beszél! Megnyugtatom, hogy mi itt leszünk jövő karácsonykor is és lehet, Ön lesz az, aki más néven, más telszámmal próbál utazni velünk. Főleg, ha meghallgatja amit művelt.
Várom a kért adatokat!
Előre is köszönöm!
1 kicsit kezdi elkapatni magát! Felhívnám a figyelmét, hogy nem otthon a mamával beszél, hanem 1 nyilvános fórumon ahol annak ellenére hogy soha egyetlen cégvezető sem válaszol negatív, de még pozitív kommentekre sem, én megtettem. Úgyhogy megkérem, ezzel a stílussal otthon, vagy mással, de ne velem!
A baj, hogy Ön nem ért valamit! Még 1x utoljára!
Vásárolt, majd a vásárlásról kapott 1 bizonylatot. Engem nem érdekel, hogy Ön mit hisztizik itt 500 ft miatt! Ha nincs meg a bizonylat, nem utazik. Ha felkéri a taxit és várnunk kell Önre, várakozási díjat fizet. Minden megkezdett 15 perc, 500 Ft. Ennyi!
A BKV -n utazhat úgy, hogy bemondja, vettem jegyet, de nincs nálam?
Vagy
Vásároljon bármely taxicégnél taxicsekket. Majd, akarjon 5 nap múlva utazni úgy, hogy az nincs Önnél!! Érti??? Miről beszélünk??? Akármilyen köcs.... nek gondolnak, NEM UTAZIK AZ, AKI NEM TUDJA BIZONYÍTANI, hogy kifizette a visszautat!
De még 1! Ki az az idióta, aki nem akar a 3000 Ft kifizetett összegről bizonylatot kapni?? Ön??
Várjunk, csak! Nem Ön az, aki a taxiban üvöltözött ( hogy a csomag alján van a kártyája, majd otthon megkeresi ) és a kolléga a reptér 1 en kitette. Mikor nem akart kiszállni mi rendőrt akartunk hívni? Miután kiszállt, cca 35 perc múlva felhívott és közölte, megvan a kártya. Valami ilyesmire emlékszem, de nem teljesen tiszta még a kép!
Megpróbálom megkeresni a hangfelvételeket, de megkönnyíthetné a dolgomat. Kérem, adja meg az érkezése dátumát és a kedves nevét. Igérem, megkeresem a hangfelvételeket és felteszem ide őket.
Még arra is emlékszem, hogy a taxist idiótának nevezte. Ezen még jó pár napig nevettünk.
Na! Meglesz itt dolog! Nagyon kérem, adja meg a kért adatokat, hogy jól lejárathassam magunkat a hanganyagokkal!!!!
- Taxis tervezettről
Ön azt sem tudja, hogy mit, miről beszél! Megnyugtatom, hogy mi itt leszünk jövő karácsonykor is és lehet, Ön lesz az, aki más néven, más telszámmal próbál utazni velünk. Főleg, ha meghallgatja amit művelt.
Várom a kért adatokat!
Előre is köszönöm!
Régi ismerősünk a Barát taxi, most Zoltánt borították ki azzal, hogy magasabb árat akartak beszedni tőle a reptéri fuvarért, mint ami a weboldalukon szerepel, aztán erőteljeset füllentettek arról, hogy Csepel magasabb tarifasávba tartozik, pedig a szájtról kiderül, hogy…..
Barat-Taxi
2009.10.13 16:37:41
Barat-Taxi
2009.10.13 16:39:52
@TH: Nem?! Tehát nem taxis oldalon, hanem bármilyen más fórumon a cégét negatív színben feltüntető hozzászólásokhoz más cégvezető válaszolt? Hmmm...
Kiváncsian várom, hogy hol. Lehet, hogy tévedek, de azért, elolvasnám.
Kiváncsian várom, hogy hol. Lehet, hogy tévedek, de azért, elolvasnám.
Barat-Taxi
2009.10.18 18:38:13
@ZoLTaN76: Kedves Zoltán!
Örülök, hogy tudunk beszélni. Tehát:
Én, mi, nem alázkodunk meg sem Ön, sem más előtt. Azt gondolom, hogy valakivel összetéveszt! Sajnálom, hogy ha az udvariasságot és a vele keveredő megbánást Ön úgy reagálja le, hogy megalázkodunk!
Mint azt már említettem, a rendeléseket utazás előtti napon visszaigazoljuk. Ha jól emlékszem, Ön 2 nappal utazása előtt keresett meg bennünket. Ezért, azonnal nem tudtuk azt törölni. Másnap, amit megkapott visszaigazolásként, abban benne volt az alábbi mondat: ( Lemondva ) Biztosan elkerülte a figyelmét.
Hibáztunk és ezt megpróbáltam " jóvá tenni ". Nem sikerült, nem kellett Önnek, tudomásul vettem, töröltem a telefonszámáról a kedvezményt. De még 1!
Ezen cikk megjelenése után a google keresője a Barát-Taxit első helyen hozta kb 1 hétig. Nem tudom, hogy ennek hatására, vagy más miatt, rendkívül magas látogattottságot mértünk oldalainkon. Természetesen, ezzel egyidőben rendeléseink száma is megugrott. Bízom benne, azon utasaink akik elolvasták az Ön sérelmét " amit egyébként jogosnak tartok " meggyőződhettek arról, hogy ha nem is vagyunk tökéletesek, de minden erőnkkel, tudásunkkal törekszünk rá!
Erre mondom én azt, hogy a negatív reklám is reklám. Bár, nem örülök ennek, de szíve joga a sérelmét szóvá tenni.
Tisztelettel,
Bántelki Lajos
Örülök, hogy tudunk beszélni. Tehát:
Én, mi, nem alázkodunk meg sem Ön, sem más előtt. Azt gondolom, hogy valakivel összetéveszt! Sajnálom, hogy ha az udvariasságot és a vele keveredő megbánást Ön úgy reagálja le, hogy megalázkodunk!
Mint azt már említettem, a rendeléseket utazás előtti napon visszaigazoljuk. Ha jól emlékszem, Ön 2 nappal utazása előtt keresett meg bennünket. Ezért, azonnal nem tudtuk azt törölni. Másnap, amit megkapott visszaigazolásként, abban benne volt az alábbi mondat: ( Lemondva ) Biztosan elkerülte a figyelmét.
Hibáztunk és ezt megpróbáltam " jóvá tenni ". Nem sikerült, nem kellett Önnek, tudomásul vettem, töröltem a telefonszámáról a kedvezményt. De még 1!
Ezen cikk megjelenése után a google keresője a Barát-Taxit első helyen hozta kb 1 hétig. Nem tudom, hogy ennek hatására, vagy más miatt, rendkívül magas látogattottságot mértünk oldalainkon. Természetesen, ezzel egyidőben rendeléseink száma is megugrott. Bízom benne, azon utasaink akik elolvasták az Ön sérelmét " amit egyébként jogosnak tartok " meggyőződhettek arról, hogy ha nem is vagyunk tökéletesek, de minden erőnkkel, tudásunkkal törekszünk rá!
Erre mondom én azt, hogy a negatív reklám is reklám. Bár, nem örülök ennek, de szíve joga a sérelmét szóvá tenni.
Tisztelettel,
Bántelki Lajos
Kriszta is meglepődött, amikor a Barát-taxi diszpécsere a két héttel előre rendelt reptéri transzferre egy sor odavissza smsezés után azt bírta mondani, hogy menjen inkább Zónával. A Homár mondjuk nem egészen érti, mire ekkora rákészülés, de a levél tényleg vicces: Két…..
Egy újabb érdekes anomáliára hívta fel a Homár figyelmét Indy, aki mindössze a hamarosan kezdődő angol bajnokságot szerette volna nézni. Igenám, de azt idén kizárólag az Eurosport 2 közvetíti, azt meg sajnos nem lehet fogni sehol kábelen, vagy ha mégis, kiderül, hogy az nem az…..
Barat-Taxi
2007.08.14 09:31:50
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Most kaptam a hírt, hogy "megint" itt szerepelünk.
Sajnos, azt kell hogy mondjam, az itt indított komment igaz.
Nem 1 másik taxi-cég negatív reklámja.
Nem is a mi önreklámunk.
Mivel, a történetet pontosan ismerem, az első pillanatban tudtam, hogy miről van szó. Sajnos, azt kell, hogy mondjam, kedves utasunk, akit Mártának hívnak és a 3 kerületből utazott velünk, nem pontosan emlékszik a történetre ami köztem és közte elhangzott. Mivel Ő indította ezt a fórumot így - gondolom - hozzájárul ahhoz, hogy pontosan leírjam, hogy mi történt. Természetesen, a hangfelvételek is megvannak, így - ha hozzájárul - szívesen feltöltöm.
Azért, még elől járóban annyit, hogy az első utazását 2009.12.27 én tette meg velünk. Azóta, 15 alkalommal vette igénybe szolgáltatásunkat - a jelek szerint az utolsótól eltekintve - megelégedésére.
Tehát >>
2012.02.19 én Márta nevű utasunkat a reptér II. termináljához szállítottuk.
A taxiban megrendelte és ki is fizette a visszautat.
Megrendeléséhez híven vártuk a reptéren.
Hogy foglalását rögzíteni tudjuk, elengedhetetlen megadni az érkezés pontos járatszámát.
Rendszerünk figyeli a járatot és amikor leszállt a gép, 1 automatikus sms -t küldünk utasunknak, hogy ha megvannak a csomagjai, hívjon bennünket és küldjük a taxit.
Márta 2012.02.26 án érkezett meg és miután bekapcsolta a telefonját, megkapta üdvözlő sms ünket amiben kértük, hogy ha megvannak a csomagjai, hívjon bennünket.
Valami félreértés folytán Ő már akkor felhívott, mikor a csomagját várta. Közölte velem, hogy azért hívott, mert mi hívtuk. Mikor én mondtam neki, hogy nem hívtuk, hanem sms -t kapott, Ő csak tovább erősködött és még vagy 2,3 alkalommal elmondta, hogy telefonon kerestük.
Kértem, ha megvannak a csomagjai, akkor hívjon bennünket. Hozzátettem még, hogy ez a 15 utazása, pontosan tudja, hogy működik a rendszerünk.
Miután tovább szerette volna folytatni ezt a "vitát" én - ismét - kértem, hogy hívjon akkor, ha megvannak a csomagjai. Ezután, letettem a telefont.
Kb, 15 perc múlva ismét hívott, hogy kéri a taxit. Mikor kértem, hogy menjen fel az indulási szintre - ahova már 6 alkalommal felment - ismét méltatlankodott, majd rám tette a telefont.
Mivel, nem tudtam teljes mértékben elmondani, hogy hova kell mennie, visszahívtam.
Ekkor, ismét elkezdte mondani a magáét, bevallom, nem szívesen mentem bele a vitába.
A mondandójába belevágva megkérdeztem, hogy kéri -e a taxit, vagy sem? Mondtam még, hogy sok utasunk vár a reptéren a taxira, ha nem kéri, tovább tudom küldeni.
Mikor közölte , hogy kéri, elmondtam, hogy hova kell mennie és letettem a telefont.
Ezután Ő még felhívott bennünket, hogy mondja meg a kolléganőm, hogy kivel beszélt az előzőekben.
Mit mondhatnék!? Sajnálom!
Kedves Márta!
Amennyiben Ön nem teljesen így emlékszik a történtekre, vagy továbbra is azt gondolja, hogy udvariatlan, bunkó voltam, nagyon szívesen feltöltöm a beszélgetésünket.
Azt gondolom, nincs mit titkolni, én nem várom el Öntől, hogy mindenre pontosan emlékezzen!
Ezen kívül!!
A felvételek visszahallgatása után arra az álláspontra helyezkedtünk kollégáimmal, hogy az Önt ért kellemetlenségek miatt a legközelebbi utazása során, 1 db ingyenes visszautat regisztrálunk telefonszámán rendszerünkben.
Bízom benne, hogy ezzel sikerül némileg kárpótolni!
Még 1x, elnézését kérem és bízom benne, hogy továbbra is elégedett utasaink között köszönthetem!
Tisztelettel,
Bántelki Lajos
Ügyvezető