Adatok
flatsix
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8 légzsák, övfeszítő, biztonságosabb, mint az anyaméh. Vajon jó irányba megy a fejlesztés?Szerintem egyáltalán nem.Nem vagyok a műszaki fejlesztés ellenzője, sőt. Én…..
flatsix
2011.01.31 20:22:45
@Magyar[HUN]: A 130 LE nagyon kevés lenne mondjuk egy luxusautóba az elvárható komfortérzethez. A w126 már huszonéve is 1600kg felett volt. A magas övvonalnak (szar kilátás) meg biztonsági okai vannak.

Update: Oké, Nanushkától és Herczeg Zoltántól nem szégyen kikapni, ők mégiscsak értenek hozzá, de az ég szerelmére, Ákos nem győzheti le Mario Andrettit, Emerson Fittipaldit, Ayrton Sennát és Colin Chapmant egyszerre. Vegyük dúsabbra a keveréket, véreim, vagy az autós lobbi…..

GerGely küldte ezt az E30-ast. Elég érdekes így félkészen látni, de ahogy elnézem, sok jó nem fog belőle kisülni...
flatsix
2010.11.27 01:53:54

Ez nem autó, ez egy atomtöltetű, fenyegetően pulzáló, ezerlövetű bálnapénisz a saját, méret után csináltatott, szatén alsógatyánkban. Vélemények az azonos című írásunkról...
flatsix
2010.10.25 23:19:15

Jó reggelt.A kérdés a következő.Hétfőn a Hungaroringre kivittem a TC hőmérőjét. Úgy háromnegyed ötkor, az újságíró-autóztatás vége felé elővettem, odaballagtam a Porsche Carrera GT2 RS jobb hátsó kerekéhez, ráirányítottam, és megmértem a hőmérsékletét. Aztán jól…..
flatsix
2010.10.23 02:18:56
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz