Adatok
llg
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
December 28-án Szöulban az egyik SMRT telephelyen egy új jármű sajtóbemutatóját ejtették meg. Az SMRT, a Seoul Metropolitan Rapid Transit Corporation a szöuli metróhálózat üzemeltetőinek egyike, kezelésében áll a dél-koreai főváros metróvonalai közül az ötöstől nyolcasig…..
llg
2011.01.09 12:35:47
ugy nez ki, mint egy esztekas varo terem.
Tömegközlekedési vállalatnál járművezetőként dolgozó olvasóinknak üzenem, hogy ha a következő napokban az utasok elkezdenek idegesítő mennyiségű apróval fizetni, akkor az egy Kisalföld Volános kolléga miatti bosszúhadjárat része lesz. Endre, akivel jól kicsesztek, nem…..
Igazi jó bicskanyitogató sztori X-é. Olvasónk Rómából jött Budapestre Alitaliával. Viccelhetnénk olcsón, hogy aki ilyet tesz, magára vessen, de nem viccelünk. X. kiszálláskor az ülések közé ejtette a mobiltelefonját, amit a reptér épületébe érve azonnal észrevett, és…..
llg
2010.10.22 13:06:30
@wartaz: kedveskem, a Ryanair utan nem sokan fognak sirni. Es nem, a repteri tax nem fedezi az utas figyelmetlenseget. Es nem, nem tudnak jegyzokonyvet felvenni arrol, h valaki fent felejtette a telefonjat, mert arra nincs megfelelo urlap, mert az nem a legitarsasag vagy handling ceg felelossege!!!!
(egyebkent a Celebi tenyleg egy nagy kalap szar, ellehetetlenitettek a foldi kiszolgalast, de ez megint nem a dolgozo hibaja, aki egyaltalan nincs jobban megfizetve, mint a magyar atlag, sot..., azt hiszik, h ez valami puccos melo, pedig ha tudnak...
(egyebkent a Celebi tenyleg egy nagy kalap szar, ellehetetlenitettek a foldi kiszolgalast, de ez megint nem a dolgozo hibaja, aki egyaltalan nincs jobban megfizetve, mint a magyar atlag, sot..., azt hiszik, h ez valami puccos melo, pedig ha tudnak...
llg
2010.10.22 14:41:28
@valasz a KE-nek: ez nem igy mukodik, a legitarsasag nem fogja leverni a Celebin az utas gondatlansagat!
llg
2010.10.22 12:49:30
@spaletta: ajnalom figyelmebe az elso posztomat, igyekeztem vilagosan fogalmazni. referencia a jovore nezve: nem az elveszett pogyos dolgozo a hibas abban, h utasok fenthagyjak a dolgaikat a gepen es nem is kotelesek tenni semmit de megeis tesznek, annyit amennyit tudnak, h megkerik az illetekest, h intezkedjen a tobbi, mar nem az o hataskoruk. Ezt nem szabad osszekeverni bunkosaggal vagy lustasaggal, van kismillio dolguk, lemaradt vagy serult poggyaszokkal, mert elhiheti, h az Alitalia boven ellatja oket munkaval! Az Alitalia irodaja ott van az emeleten a repteren ok tudnak segiteni az ilyen esetekben, mert ez viszont rajuk tartozik.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz