Regisztráció Blogot indítok
Adatok
-szp-

137 bejegyzést írt és 168 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az olvasóink között biztos akadnak olyanok, akik már megkezdték a vizsgaidőszakot, a napokban már meg is mérettetik magukat. Nos, nekik már úgyis mindegy, viszont mindenki más, akinek még van ideje tanulni, meneküljön, amíg tud. De tényleg. A legendás Warcraft sorozat (van…..
A Rogue Soul kifogott rajtunk. Ilyen még nem történt, de itt a szerkesztőségben senki sem volt eddig képes elérni Robin Hood szintjét, azaz 5.000 aranytallért. Pedig igazán nincs nehéz dolgunk, ugrálnunk és csúsznunk kell néha, ennyi az egész. Persze azért ennél többről van szó,…..
-szp- 2012.10.26 14:18:24
@light: @Gulyás István: Szép munka, gratulálunk!
-szp- 2012.10.31 15:11:32
@Egri James Wilson: Hihetetlen!!!

Mindig is tudtam, hogy a közönségünk a munkakerülők krémje, de mindig meg tudtok lepni! Mindenkinek gratulálunk 2200 pont felett! :)
-szp- 2012.11.01 13:54:17
@TH: Odáig mi is eljutottunk, szóval arról tudtuk, hogy nem teljesíthetetlen! ;)
Igen, holnap péntek. és "Holnap Péntek" - mondta Crusoe Pénteknek, mikor meglátta a cápát a vízben, amint irtózatos pöröllyel szájában mindent elpusztít maga körül vizen és levegőben egyaránt. Így esett, hogy Robinson aznap csak darált döghúst evett. A Medieval Shark…..
-szp- 2012.10.11 13:39:58
@Holding: Na igen, az ilyen típusú játékok, illetve általában a Mausland játékai (www.mausland.de) elég megosztóak, van akinek tetszik az "egyperces" kategória, másnak pedig nem.. :)
Ahogy az lenni szokott, a dicsőséges felemelkedést hanyatlás követte. A Birodalom trónjáért három kultúra küzd, különböző indokokkal. A Takeover egy egész pofás RTS (real time strategy), a stílus számos pozitív tulajdonságával és néhány olyan hibával, ami azért fáj.…..
Igen, a képen látható 370 halál igaz. A vérfoltokból jól látszik, hogy én a 15. pályán adtam fel. Ez ugyanis a Give Up célja, hogy a játékos megadja magát. Ha elegetek lesz belőle, ne zárjátok be az ablakot, használjátok a nagy kék gombot!Ui.: Lesz ma még játék, ne adjátok…..
-szp- 2012.07.30 12:01:02
@Hollólovas: most
-szp- 2012.08.03 21:28:24
@Acsabi44: Kicsit mindkettő. De ha jobban megnézed a képet, látszik, hogy ezen a pályán a kezdőhelyről egyszerűen lepottyantam jónéhányszor. Felidegesített a játék, kipróbáltam a feladást, majd még morcosabb lettem, megpróbáltam újra.
Ekkor történt, hogy a 15. pályán megint sehogy sem sikerült túljutni, ezért otthagytam és elkezdtem megírni. Mire visszanéztem, már ennyi volt :)
A Motherload és a Glean sikerén felbuzdulva mutatjuk be az Utopian Mining című pixeljátékot, mely bár az említettekhez képest lényegesen egyszerűbb (sőt, kifejezetten könnyebb), mindenképp itt a helye, főleg azok kedvéért, akik a fent említett játékokat azok sebessége vagy…..
Néhány órán belül ajánlotta Tamás és Henrik is a Glean-t, a Motherload adaptációt, ami egész jóra sikerült. De engedem szóhoz jutni Henriket: „a nagysikerű Motherloadhoz igen hasonló (de annál nagyságrendekkel összetettebb és addiktívabb) játék látott mostanság…..
Vigyázat, a láma láda látogatói leköpés áldozatává válhatnak! Már a Madagaszkárban sem értettem, miért olyan fontos az állatoknak, hogy a nézelődők elől különböző trükkökkel meneküljenek meg. Erre a Llama in your Face című játékban sem derül fény, viszont az biztos,…..
Több könyvben, sorozatban, filmben is megjelent már az óriásira hízott kukac (Dűne, valaki? :)), ki a föld alatt él, és csak zsákmányért jön a felszínre. Az Effing Worms segít, hogy beleélhessük magunkat ebbe a szerepbe is. A játék egyébként a méretnövekedés, illetve a jól…..
-szp- 2012.07.20 22:12:41
@Van: Azzal egyet értek, hogy gyakorlatilag akármeddig el lehet vinni. Viszont a kombót könnyű elveszteni. Például nekem nem sikerült képet csinálnom komolyabb ilyen eseményről, mert mindig lekéstem róla :)
Összesen két játék (a Theme Hospital, és a Roller Coaster Tycoon) volt olyan hatással rám, mint a Shop Empire 2. Gyakorlatilag órákat veszítek az életemből, miközben fejlesztgetem a plázát, alkalmazottakat veszek fel, sorolok nappaliból éjszakai beosztásba, vagy éppen egy másik…..
Ha a reggeli logikával megtámogatott zombis játék nem győzött meg, vagy csak nincs Unity a gépeden, akkor a mai nap második fogásaként próbáld ki a Zombie Situation című játékot, Péter ajánlásával. A grafika aranyos, fegyverből sok van. A disztrojt kedvelőknek nem is nagyon…..
-szp- 2012.07.18 22:37:00
@vince05: Igazán kedves, köszönjük! :))
Bálintka hívta fel a figyelmünket a Zombie Minesweeperre, ahol az aknakeresőt próbálhatjuk ki élesben, miközben különböző elhullott lények támadnak fel körülöttünk. Mind grafikailag, mind hangulatában, mind a párosítás tekintetében zseniális a dolog, egyedül az…..
A hajigálós játékok kifigurázására készült Pixel Toilet tökéletesen teszi a dolgát, az első pár lövés szinte semmire sem jó, aztán hirtelen minden megváltozik, nekünk már csak kapkodni kell a fejünket a rengeteg mém láttán. A hétfő az egyik legnehezebb nap a héten, de egy…..
A Fort Blaster - Ahoy There nem a valaha volt legnehezebb játékként fog bevonulni a munkakerülők nagykönyvébe, ám egyrészt jobb, mint pónilovakat öltöztetni (bocsi nyauuuuu :), másrészt némi könnyen jött sikerélménybe még senki nem halt bele. Amúgy egyszemélyes…..
Végtelenül sajnálom, de úgy tűnik,  szerzőtársaim nem vesznek komolyan engem mindaddig, míg be nem váltom a fenyegetésemet. Az úgy volt, hogy megírtam a hétfői-keddi adagot, aztán szépen kértem, hogy legyenek szívesek valami mással színesíteni a hetet, mivel az én ízlésem…..
-szp- 2012.07.11 09:30:19
Tökéletesen eltalált a Pyschout kényszerzubbonyos-gumiszobás dizájnja, ugyanis tartós használata esetén az ártatlan munkakerülő is könnyen kerülhet hasonló helyzetbe. Egy szemétparaszt ügyességi játékról van szó, rejtett csapdákkal, precíz időzítést igénylő pályákkal,…..
-szp- 2012.07.08 13:36:47
@kőmíves: Jobban belelapozva az általad referenciaként jelölt blogba olyan 30-35 százalék körül lehet az egyezés, az szerintem nem olyan vészes. :)
A Quest of the Wordsmith egy betűkirakós szerepjáték érdekes megoldásokkal. Andris küldte nekünk, és meg tudom érteni. A főhős egy szál bugyiban kezdi a napot, és csak rajtunk múlik, hogy felöltözik-e valaha. A játék ugyanis arról szól, hogy csak akkor tudunk új tárgyakra…..
-szp- 2012.07.06 15:44:20
@jojjkeke: Próbáld ki firefox alatt is, a fórumon mások is írják, hogy régebbi verziójú (illetve fejlesztői változatú) chrome alatt problémák vannak...
Mivel a mai első játékunk angol tudást, türelmet, illetve a telepítés jogát is igényli, bemutatjuk a Ragdoll Achievementet is. Különböző gyilkos szerszámokkal és kütyükkel kínozhatjuk a bábut, a cél a 100 (!!!) darab plecsni elérése. A jó hír, hogy könnyedén…..
Lövöldözős platformjátékból ezer és egy van a blogon, köztük egészen jók is, de egy ideje nem láttunk komolyabb próbálkozást a kategóriában. A Zombotron második része azonban baromi jó. Többek között a kis logikai fejtörők a hentelések között, izgő-mozgó pályaelemek,…..
Kedves Kartársak!Két évesek lettünk, ennek alkalmából - na meg a hagyományos szülinapi nyeremények miatt - fordított napot tartunk. Arra invitálunk benneteket, hogy írjatok nekünk posztot az itt linkelt játékhoz. Egy hetetek van rá, 2012. június 14-én az előző nap este nyolcig…..
-szp- 2012.06.10 13:57:08
@koc: A képen látható játékról kell szólnia. Lehetőség szerint nyelvtanilag is legyen helyes. Adj neki címet!
-szp- 2012.06.10 15:54:37
@tireg: ha attól jobb lesz, persze.
Aki a lövöldözést szereti, rossz ember nem lehet, tartja a mondás. Vagy ha nem is pont így szól a mondat, az biztos, hogy a Strike Force Heroes-t (SFH) imádni fogjátok. Friss és ropogós, gyakorlatilag május utolsó napján publikálták a végleges verziót a készítők. A helyzet a…..
-szp- 2012.06.09 11:52:51
@Llychllyn: koszi, ez a hozzaszolas biztosan sokaknak fog segiteni. egy csomo dologra en is csak a het masodik feleben jottem ra, tenyleg nem ket perces darab.
Cherrx nevű kommentelőnk komolyan vette felhívásunkat, és küldött nekünk egy képet az Amazing Sheriff-ben elért eredményéről. Gratulálunk a türelméhez, kitartásához és ügyességéhez! Aki úgy érzi, tud ennél jobbat, fényképes bizonyítékait juttassa el hozzánk :-)! Ezen…..
  Emlékszik még valaki az Asteroids-ra, illetve hasonszőrű társaira? Ha mást nem, a játéktermekből ismerős lehet a levegőben/űrben körbe-körbe pörgő főhős, akit folyamatosan meg akarnak gyilkolni a szuicid hajlamú ellenfelek. Nem tudom, április óta miért nem futottam bele…..
-szp- 2012.06.07 14:22:55
@Savior: Nem értek veled egyet, a lebegek és körülöttem mindenféle cuccok repkednek, van ami még lő is rám típusú játékok ősatyja az Asteroids. Az, hogy lényegesen korábbra nyúltam vissza az időben, és nem egy másik flash játékhoz hasonlítottam, szerintem nem jelenti egyértelműen azt, hogy ne ismerném a játéktörténelmet. Ettől persze neked eshet rosszul, hogy nem azt a játékot említettem, amihez leginkább hasonlít, de itt nem is ez volt a cél.

Pont arra próbáltam rámutatni, hogy a műfaj honnan indult, hova jutott. tudod, ízlések egyedenként változnak.
-szp- 2012.06.07 16:20:12
@Savior: Az Asteroids volt talán az első aréna shooter, legalábbis ismereteim szerint. Persze ettől még teljesen igazad van abban, hogy a Death vs Monstars közelebb áll jelen játékunkhoz, csak nem ez volt a megközelítésem tárgya. Ennyi erővel említhettem volna a Swarm Arenát, a Geometry Warst, a Vector Infectort, a Bullet Candyt, vagy a Pulse nevű nemflash játékot is.

Ezeknek azonban lényegesen kisebb az ismertségi faktoruk, mint az Asteroidsnak, illetve (mint már említettem) az volt a cél, hogy bemutassam, honnan, hová fejlődött mára az arena shooter műfaja.
-szp- 2012.06.07 16:22:34
@Savior: Más: A Death vs Monstars egy viszonylag egyedi motort használ, több száz objektum egyidejű megjelenítése idején sem szaggat. Ebben a tekintetben minden bizonnyal veri a Super Villainyt, ez tény. Az unalmassági faktor pedig egyedi megítélés kérdése.
Néha, mikor ennyire fúj a szél, mikor ilyen borús az ég, az ember nem vágyik semmi másra, mint egy kis sikerélményre. Az Amazing Sheriff pedig pontosan ezt szállítja. A játékhoz nincs szükség másra, mint egy szóközre, vagy az egér bal gombjára. A cél természetesen a minél…..
-szp- 2012.06.06 12:09:36
@Cherrx: @Rodolfo63: Sem vége, sem egynél több pálya nincs. A játék célja nem is az, hogy hetekre-hónapokra lekössön, viszont az a néhány perc (addikcióra hajlamos munkakerülőknél néhány nap), amit a Sheriff ugráltatásával töltötök, szórakoztató. Ennyi volt a cél.

@Cherrx: A háromszázas kombó már megérne egy mesterlövést, várjuk szeretettel!