Adatok
Dr.Görgen
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Évek óta egyik kereskedelmi csatornának sem sikerült olyan műsort csinálnia, amiről nem csak a Barátok közt-függő zöldséges beszél, hanem az egész ország. Ami nem csak a Story Magazinban téma, de a kocsmákban is felhangosítják a tévét az adás alatt. A Megasztár és az…..
Bár még őrzi piacvezető pozícióját a Nők Lapja, feltehetően a Sanoma is aggódik amiatt, hogy a legrégebbi női magazinos brand két év alatt 30 ezer vásárlót vesztett (269 ezerről 239 ezerre csökkent az eladott példányszáma). Próbálkoznak mindenfélével, hogy visszaszerezzék…..
Dr.Görgen
2010.10.20 20:51:21
@beavereater: Nyilván csak spekulálunk mindketten: szerintem meg egyelőre még elég sokan vannak az értelmes, vagy legalább emberszabású olvasnivalót keresők. És mint a csökkenő példányszám mutatja, hiába vannak sokkal többen a butalibák, őket úgysem tudják meghódítani, mert más lapok profibban szolgálják ki az igénytelenséget.
Dr.Görgen
2010.10.20 20:31:52
@EasyFriend: Hasonló cipő: nekem is elég rendszeresen a kezembe akad, meg a környezetemben is beszélnek róla. Hasonló vélemény: vakok közt (még mindig) félszemű a király. :( Kétes dicsőség.
A fenti kommentekből is kiderül, hogy a lap feloldhatatlan dilemmája a heterogén olvasóréteg. Hogyan felelhetne meg egyszerre az itt blogoló fiatal, nagyvárosi, értelmiségi nőnek és az évtizedek óta előfizető egyszerű, falusi Mari néninek? Van, aki azt írta, csak Schäffer Erzsébet miatt veszi meg, más meg rosszul van "Schäffer nyálas cikkeitől". De ugyanez a helyzet a másik véglettel Fejős Évával is - az itt kommentelők számára az elrettentő példa, a könyveit elkapkodóknak meg a húzónév.
Sajnos, úgy tűnik, a kiadó eldöntötte, hogy egyensúlyozgatás helyett (hogy mindenki kapjon valamit) a "korszerű" olvasót célozzák meg, azaz lebutítják legalább a félbulvár szintre. (Lehet, hogy a hirdetők főleg őket szeretnék elérni?)
Szerintem öngólt lőnek: ezzel az öreghölgyes branddel úgysem hódítják meg a Cosmoból kiöregedőket, viszont lassan teljesen elveszítik az "anakronisztikus" (értsd: emberi történetekről, valódi problémákról akár hosszabban is olvasni-gondolkodni-beszélgetni szerető) olvasónőket/olvasókat. Pedig ebben a piaci szegmensben nem dúl ádáz konkurenciaharc.
A fenti kommentekből is kiderül, hogy a lap feloldhatatlan dilemmája a heterogén olvasóréteg. Hogyan felelhetne meg egyszerre az itt blogoló fiatal, nagyvárosi, értelmiségi nőnek és az évtizedek óta előfizető egyszerű, falusi Mari néninek? Van, aki azt írta, csak Schäffer Erzsébet miatt veszi meg, más meg rosszul van "Schäffer nyálas cikkeitől". De ugyanez a helyzet a másik véglettel Fejős Évával is - az itt kommentelők számára az elrettentő példa, a könyveit elkapkodóknak meg a húzónév.
Sajnos, úgy tűnik, a kiadó eldöntötte, hogy egyensúlyozgatás helyett (hogy mindenki kapjon valamit) a "korszerű" olvasót célozzák meg, azaz lebutítják legalább a félbulvár szintre. (Lehet, hogy a hirdetők főleg őket szeretnék elérni?)
Szerintem öngólt lőnek: ezzel az öreghölgyes branddel úgysem hódítják meg a Cosmoból kiöregedőket, viszont lassan teljesen elveszítik az "anakronisztikus" (értsd: emberi történetekről, valódi problémákról akár hosszabban is olvasni-gondolkodni-beszélgetni szerető) olvasónőket/olvasókat. Pedig ebben a piaci szegmensben nem dúl ádáz konkurenciaharc.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"egyébiránt Debrecenben az elmúlt hetekben pont olyan volt magyarnak lenni, mint amikor nincsen olimpia. Annyival tán rosszabb, hogy az embernek lépten-nyomon - bankban, kocsmában, utcán, lépcsőházban, villamoson, boltban - az okokat megvilágító, magabiztos szakértői kommentárokat kellett hallgatnia, szemlesütve szembesülvén önnön stupid, pökhendi, telhetetlen fajtájával, mely a világon mindenhol aranyra esélyes, utolérhetetlen gőggel tudja szapulni az ezüstérmeseket; kitérdelt, fényes ülepű mackóban, műbőr edzőcipőben, a hetedik Borsodi és Symphonia mellől elmagyarázni, miért buktak el ezek a kiváló emberek, hogy mit is kellett volna csinálniuk - ha nem ennyire bénák és szerencsétlenek - annak érdekében, hogy a hangulat az Éva presszóban jobb legyen."