Adatok
polufave
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mit várhatunk el a világ legjobb reklámjától? Jobban megnevettet bennünket mint a NMHH Ice-T dalszöveg-fordítása? Hevesebb érzelmeket vált ki belőlünk mint Schmitt Pál újévi beszéde? Ez sem rossz, de mi van ha valami hasznunk is származik belőle? Éppen erre jutottak a Carlsberg…..
Mivel is kívánhatnék kellemes ünepeket mindenkinek, aki az ünnepek alatt is megtisztel azzal, hogy a blogra kattint, mint egy teljesen hülye évvégi reklámmal? A Stella Artois hirdetése épp megfelel a feladatnak, hiszen a Rudolfot egy sörre becserélő Télapó pont megfele a célnak,…..
polufave
2011.01.02 13:41:31
@Bloggy: Az EXIT tábla a képen azt jelzi, hogy a Mikulásnak esze ágában sincs távozni a bárból a söröcskéje mellől, mivel a kijáratnak hátat fordítva ül.
Amúgy meg úgy néz ki, hogy nem ez az első pohár söre a Télapónak, épp mintha azon gondolkodna, hogy megigya vagy ne még ezt.
Ennek a reklámnak a célközönsége nem gyerekekből tevődik össze, de ha netán egy gyerek is meglátja ezt, ami elkerülhetetlen, vajon mit szólhat hozzá?
Amúgy meg úgy néz ki, hogy nem ez az első pohár söre a Télapónak, épp mintha azon gondolkodna, hogy megigya vagy ne még ezt.
Ennek a reklámnak a célközönsége nem gyerekekből tevődik össze, de ha netán egy gyerek is meglátja ezt, ami elkerülhetetlen, vajon mit szólhat hozzá?
Az utóbbi években ami gusztustalan és minimálisan kapcsolatba hozható a dohányzással, azt a dohányzás elleni reklámok egytől-egyig felvonultatták már. Rohadó tüdőtől kezdve hamuvá égett emberekig az égegyadta világon mindennel megpróbálták már elriasztani a dohányosokat…..
Hogy kerül a parkettára kutyakaka? És mit keres egyáltalán a parketta az utcán? Hát persze, hogy egy reklámkampány részeként került oda, ugyanis a milánói Y&R ezzel a gusztusos kis installációval szerette volna felhívni a kutyatulajdonosok figyelmét arra, hogy nem kellene az…..
Egy kis nosztalgia, mai dizájn és webkettes lendület. Úgy tűnik ezt a receptet próbálja alkalmazni több márka is, és így igyekszik új életet lehelni a régi termékekbe. Ezen az úton indult el többek között a SeMe Original csapata, akik fiatal tervezőket alkalmazva próbálják meg…..
Mennyivel megy az új Subaru WRX STI? Pontosan 24 FPS-sel (Frame per second), amit ez a látványos vírusfilm bizonyít be nekünk. A kanadai DDB reklámfilmjében nem a hagyományos módon mérik a kocsi sebességét, hanem egy egész szokatlan módon. Az alapötlet egészen zavarba ejtően…..
Amikor először láttam a Való Világ negyedik szériáját beharangozó szpotot, nem hittem a szememnek. Nem értettem, mire lehet jó ez a szinte szándékosan vacak, lapos, kiszámítható és közönséges reklám. Aztán rájöttem, hogy igazából nincs is ezzel nagy baj, hiszen nem lehet…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ötletes és kíváncsivá tesz. Arra késztet, hogy kipróbáljam a hajtogatott sörnyitót és igyak meg egy Carlsberget, hogy véleményt alkothassak róla.