Adatok
Ezmégnincs
3 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Sziasztok!Örülök, hogy valaki a blogomra tévedt. Rutintalan blogíró vagyok, ezért a kezdeti nehézségekért elnézéseteket kérem. Egy tervezőirodában dolgozom, lassan 10-11 éves tervezői múlttal, ami azért még nem sok, viszont már kezdem kritikus szemmel nézni a…..

Nem adok mindennek sorszámot. Hülye vagyok, hogy magamnak ilyet leírok, de hátha mégis valaki betéved... A remény hal meg utoljára, vagy micsoda...Szóval ez a fekete szín az éjszakára utalna. Nem tetszik, de nem találtam jobbat. De keresni fogok és rájövök remélem, hogy lehet…..

Sikerült... Legalább is remélem... Utána néztem, hogy kell blogot indítani. Először könyvet akartam írni, de a blog mégis egyszerűbb kezdet (azt hittem), de talán sikerült.
Ez nem az a blog, ami kint lesz az index címlapján és nem az, amit mások is olvasni fognak. Ha mégis…..

Amit mi elcsesztünk, az el van cseszve és punktum. Ám ha a közlekedésről van szó, ez kínos és hosszú életű. Mai cikkünk blogposztja...
Ezmégnincs
2011.09.21 16:02:02
@senf:
Sajnos kevés az a terv, ahol valóban a tervező akarata érvényesül Pesten. Az FKF, és a Főváros emberei mondják meg, hol, mi épüljön és hogyan, sajnos és most még bejött a BKK is...
Sajnos kevés az a terv, ahol valóban a tervező akarata érvényesül Pesten. Az FKF, és a Főváros emberei mondják meg, hol, mi épüljön és hogyan, sajnos és most még bejött a BKK is...

Érdekes bejegyzés jelent meg az urbanista blogon. Az első Budapesti Turisztikai Konferencián elhangzottak alapján másfél-két év múlva üvegkabinos lanovkákon suhanhatnánk át a Vigadó térről a Várba. Igaz a projekt az elhangzottak alapján még engedélyezés előtt áll, de a…..

Malajzia Unesco-világörökség kikötővárosának, Melakának egy közlekedési érdekességéről furcsaságáról már szó volt korábban, most itt egy újabb. A mostani furcsaság egy leendő 40 kilométeres villamoshálózat, melynek alapkövét február 19-én rakták le. Az első…..
Ezmégnincs
2011.04.18 12:43:04
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amikor a középre helyezett buszsávot kitalálták a sor vége még jóval beljebb állt. (sokszor most is), a buszok így ki tudják kerülni a torlódások nagy részét. Akkor még a levegőben sem volt a 29-es busz.
A területet amúgy el lehet érni a Nagyszombat utca - Szőlő utca vagy a Tímár utca felől is.