Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hálátlan vagy csikós (törölt)

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy hete írtam, hogy eladtam a Pandát, és nem sikerült helyette másik, kedvemre való téli autót találnom a pénzért. Igazából arra is rájöttem, hogy városban nem szeretnék kocsival járni, egyáltalán. De munkába azért kell menni, a BKV említésére viszont rosszul leszek. Lehet,…..
hálátlan vagy csikós (törölt) 2010.11.07 20:14:43
Fúú, csikós, eddig egy szimpatikus ember voltál a szememben, de ezeket a rossz dumákat, amiket itt nyomatsz a hozzászólóknak.. Ez a "most meg baszod el az időmet" meg "plusz munkát okozol feleslegesen", meg "bár kurvára dolgoznom kellene, tehát most konkrétan pénzt veszel ki a zsebemből".

Te mekkora egy paraszt vagy! Erre csak annyit, hogy mész te a picsába, te hálátlan szarfaszú, ezek az emberek miatt van állásod, meg az ócska pontonod, pl.! Mennyi pénzt rakott a zsebedbe, amikor a pontonos sztoriknál irkáltak?! Üss a kibaszott szádra, meg a kezedre amelyikkel ezeket beírtad, teeeee!

A másik az egész robogós téma!

Nem akarok okos lenni, de 40-70 ezerért vehettél volna egy Yamaha Jog-ot (3YK) és pont. Ha tavasszal eladod(soha, csak ha beszarik) akkor nem mindegy?! Te inkább egy tucano-t akartál, nem motort. Ezek a Jog-ok az egyik legjobb és legerősebb konstrukciók az akkori piacról. 7,3 lóerősek gyárilag, és egy nyitott CDI-vel 80-85-öt simán mennek mindenféle tuning nélkül, soha semmi bajuk, ha mégis 5 forintból meg lehet javítani, mert górják hozzá a cuccokat.

A motorokkal kapcsolatban: a fekvőhengeres minarelli az über ezek közül és kib. tévedsz mert egy fekvő, vizes, hosszú mina meg az übermensch! Kétütemű vizesben a király! Egy vizes alu henger a legerősebb, akármit csinálsz és olyan primitív, hogy nem sok meghibásodási lehetőség van.

Nagyon vicces, ahogy robogót vettél, már-már a pontonra hasonlít. Te egy naív faszinak tűnsz, aki szeret két perc után mindenhez érteni. Robogó kereskedőtől tanácsot... No comment.

Persze a választásaid téged igazolnak és azt a mennyiségű szart, ami nálad feltűnt, azt kevesen tudnák überelni.
Styxxtől, ettől a roppant termékenyen blogoló ürgétől (nem, majd csirke) kaptunk egy vendégposztot. De az is lehet, hogy keverem. Egy csomó Styxx, Sixx, Sixx! anyád is nyuggernek hívod? meg mindenféle más figura blogol, posztol, kommentel. Úgy tűnik, hogy ez ilyen gyakori…..
hálátlan vagy csikós (törölt) 2010.11.05 20:08:11
@enamel: Hmm, igazad lehet! Mondjuk én az a fajta vagyok, aki általában a post írójának farokságán felindulva írom meg a véleményemet és nem a hozzászólók miatt. Persze azt sem tartom kizártnak.

Pl. ezzel a nick-el(ami tök kulturált, még csak nem is egy "winkler a kúrva anyádat is nyuggernek hívod, te szar") csak w alázás jöhet szóba, de ha valaki kiáll mellette akkor már bővül a kör. Ha van olyan balf@sz kommentelő, aki kiáll a szőkített gyökér mellett, akkor az egy vak f@sz. :)

Csirke amolyan önérzetes trollnak tűnik, aki minden témában helyre kívánja tenni a postolókat/hozzászólókat.

Egyszer pl. együtt raktuk képbe a ///bmw nevű mélybmw-s faszit, és akkor Csirke72 nagyon ott volt a szeren.

Nekem Csirke72 olyan, mintha a testvérem lenne! Sixx meg tényleg egy ócska f@sznyaló, nem is értem azt, aki másképp gondolja.

Nem tudom, hogy mi váltotta ki, hogy most ebben a szintén ócska/kevés fantáziával ellátott, ámbár feltörekvő és nagy reményekkel körbeszőtt blogban említették, de gyanítom, hogy nem volt jobb ötlete a házigazdának.
Ez a xy meghalt, siratjuk, emléke örökké szívünkben él ez elég kevés, bár a gazdának nem kell nagyon megerőltetnie magát csak az xy-t kell behelyettesíteni és szinte minden nap postolhat valami sz@rt.

Csirke72 százszor többet ér ennél a blog-nál! Ez a blog csak megpróbálja Csirke72 hírnevét a saját hasznára fordítani. Nem véletlen a főoldal. Ehhez Csirke72 nevére volt szükség! :D
hálátlan vagy csikós (törölt) 2010.11.05 20:22:10
@enamel: Vazze, félreértesz! Ez nem gúnyolódás, ez a szín tiszta true!

Szerinted miért öltöztem át az ünnepi nick-emre? Hogy tudd, hogy komolyan gondolom! :D

üdv,
nobody
Az ember ki se teheti a lábát anélkül, hogy ajánlanak neki valami csodaszert bármire. Én például gyanútlanul átmotoroztam Tű barátomhoz, aki BMW-s (motor) és búvár, továbbá ő a Kütyüdoktor. A Kütyüdoktorral kapcsolatban kellett megbeszélnünk, hogy mi legyen azzal a rengeteg…..
hálátlan vagy csikós (törölt) 2010.10.18 19:40:36
@'saztán?: Először leszólsz, hogy irigy vagyok. Ha jelzem, hogy nem, akkor jön a "bezzeg" duma.

Ez a pöcs magától írja a "bezzeg" dumáit, csak erre akartam reflektálni. Ha általános alsóban lejárt, akkor itt az élő példája, hogy a post író egy farok! És nem csak, mert prontóval tisztít bukót! :D

Nem én írok post-okat arról, hogy mennyibe került a bukóm és a vas, hogy mennyit fogyaszt és mennyibe került a gépjárműparkom, etc..
Ez itt következetesen forintosít, ha nem vetted volna észre. Ha ír valamit, akkor az arról fog szólni, hogy neki, vele, övé. És elmaradhatatlanul ott fog szerepelni egy összeg is. A szaros X-Spirit árát is csak 'miheztartás' végett írtam, mert leirigyeztél.

Szóval nem én parasztvakítok itt, hanem ez a hidrogén fos! :D
hálátlan vagy csikós (törölt) 2010.10.19 16:41:49
@'saztán?: "nézd, amelyik sisak teljesíti az ece szabványt az akár tetszik, akár nem 100%-os. amelyik ennél jobban is szerepel, az lehet 110-120-100akármennyi%-os cucc. de attól a 100%-os bukó nem szar, tudja, amit előírnak. ha valamelyik kényelmesebb, tartósabb, igény esetén lecumizik, az lehet jobb, de ami tudja az ece-t nem lehet szar, így a schuberth sem. így értesz? szájkaratézunk itt... :)"

Nos, ezt én is hasonlóképp látom, mint a két hozzászóló alattad:

"A kinai karácsonyfaizzók is megkapják az európai forgalmazási engedélyt valahogy, pedig. Az az ECE inkább támpont. (nyilván a komoly márkáknak nem kell varázsolni, hogy megszerezzék a minősitést, de itt speciel tele a bolt sosemhallott márkájú sisakokkal, aminek még utánanézni se tudsz)"

ill.:
"Talan mert az elobbi egy pontozasos teszt, aminek nem sok ertelme lenne, ha konnyu lenne. Az utobbi pedig a forgalombahozatalhoz szukseges MINIMALIS kovetelmeny. "

De mondtam már, nézd meg pl. az Impact Zones-t a bukóknál a SHARP oldalán. Hiába ECE szabvány, ha a C3 két oldalán a "Red - Peak acceleration up to 500g". Pedig ECE szabvány.

Majd nézd meg a 70 fontos Laser két oldalán: "Green - Peak acceleration up to 275g: the ECE 22.05 test limit at 7.5 m/s."

Arról nem beszélve, hogy a C3-nak 100 ütközésből 3* felnyílt az állvédője, pedig ECE szabvány. A System 5-nek 100 ütközésből egyszer sem nyílt fel. Pedig ECE szabvány. Ha ekkora különbségek vannak ECE és ECE között, akkor butaság lenne azt állítani, hogy értelmetlenek ezek a tesztek, nem igaz?!

Tehát szerinted a száz esetből 3* felnyíló állvédős, két oldalán 500g-os peak acceleration-el rendelkező bukó(C3) a 100% és amelyiknek százból egyszer sem nyílik fel az állvédője(BMW) és a két oldalán 300g-os a peak acceleration az a 120%-os?!

Mert szerintem az utóbbi a 100% és az előbbi az 75%. Pedig mindkettő ECE szabvány! :D

Hogy lenne már 100% egy bukó, ami kinyílik ütközésnél?! Think again!

Szó nincs szájkaratéról, én érvekkel támasztom alá a gondolataimat.