Adatok
ydoki
1 bejegyzést írt és 44 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ritkán, nagyon ritkán előfordul, hogy a magyar ügyészség vádja elbukik. Az ügyészek általában körültekintő nyomozás után gyanúsítják meg a terheltet, mert több bizonyíték abba az irányba mutat, hogy bűncselekmény történt, és ő a bűncselekmény elkövetője. Aztán vádat emelnek a bíróság előtt és…..
ydoki
2016.11.06 08:29:32
Érdekes. 1945. október 23-án lettem - ideiglenes minőségben - számtiszt a BM Vármegyei és Községi Osztálya m.r. Számvevőségen. Első hónapomat az osztály iktató.irattári csoportjában töltöttem. (nem mintha nem ismertem olna, abban az épületben nőttem fel) Akkor egyszerüen csak "segédhivatal"-nak becézték. Megtanultam iktatni, mutatózni, előszámot keresni, szerelni,határidőzni, VE IRATTÁR !-ba helyezni. Volt egy fajta iratmozgás: "betekintésre - visszakérőleg - elküldeni". akkori ismeredteim szerint ez az általános minisztériumi iktató rendszer jelentősen különbözött a birósági iratrdendszer-től, és az általános közigagatási iratkzelési renszertől. Egy dologban azonban mindegyik megegyezett: ha egy iratot (köteget) Erdetben más szervnek (hatóságnak) küldtek meg, azt "elküldés után HI: év-hó-nap jelzettel nyilvántartáésba és nem irattzárba kelledtt helyezni, azaz iratkezelési rendszerben a lejáratot követő napon vissza kellett kérni, ha ndem érkezett addig vissza.Úgy tűnik - mint sok más iratkazalési évszázados szabály,ez is kikeült az iratkezelők látóterébeől, hála az delekronikus rendszerek áldásos műköésének. Én furcsállom...doki
Legalábbis számunkra megállt, de ugyanakkor Olvasóim számára van egy jó hírem. Előreláthatóan még további két-három évig írom a blogot, mert a Fővárosi Ítélőtábla Katonai Tanácsa 2014. február 12. napján a Tábornok perben született felmentő ítéletemet hatályon kívül…..
Ezek után, ha valaki felteszi a kérdést, miként vezethet három év kormányzás után is ennyivel a Fidesz, illetve miért van nagy esélye vinni a 2014-es választásokat is, elég lesz rá annyit mondani: Szárszó miatt. Pontosabban: mindazon jelenségek miatt, amik a maguk pompájában…..
ydoki
2013.06.25 11:29:58
Reagáltam én erre a SZÁRSZÓ-ra már, de ebben a közegben is meg kell irnom, amit gondolok. 1943-ban kezdtem. Sajnos az eredeti kötet: SZÁERSZÓ l943 a háború alatt elkallódott.Most a Kossuth Könyvkiadó /1983 kiadás vana előttem, bár amint lehetett Püskinél megvettem az "eredeti" kiadást ismételten.
A Kossuth kiadvány 18. oldalán idézik Darvas Józsefet: "Az 1943-as találkozón résztvevők többsége sokféle 'szellemi-világnézeti batyuval,hittel,tévhittel,rokonszenvvel,ellenszenvekkel magrakottan" érkezett. Tulajdonképpen itt szembesült először a sajtóbana olvasott, vagy különböző beszélgetéseken hallott politikai problémákkal.egyben itt találkozott ezek személyes képviselőivel is...(és később irja)...zárszón, mint csepp a tengerben, jelentkeztek azok az útkereső,jövőt kutató, a 'hogyan tovább'-ra választ fontolgató elképzelések,politikai nézetek,amelyek az országban mindenütt tetten érhetők voltak."
Annak a konferenciának - végső soron - ugancsak kudarc lett a folytatása az 1945 utáni hatalom végső kimenetele során.
Amikor Teddy elkezdte ezt a mostani sorozatot, számokra már akkor világos volt, hogy ott nem lehet más eredmény csak a "részvétel", a "jelenlét", hogy mondan "észlény" láttsassa magát Ez merőben különbözik a Darvas féle jellemzéstől. Ez a mostani haonlóan mutatkozott meg. A nagy azonosság abban van, hogy ott és akkor nem volt jelent a Nyilaskeresztes Párt,Hugarista Mozgalom, itt meg a Jobbik és kapocsolatai. Számomra ma is az a fő dilemma, amit akkor -irásos előadása közben - Németh László elmondott: "Tegyük fel - mondotta - , hogy van Új-Guineában egy párt, amely azt vallja , hogy Új-Guineának az angolokénak kell lennie. A másik szerint Új - Guinea csak a hollandok alatt lehet boldog. S most föláll valaki, és azt kérdi: Nem lehetne Új-Guinea a pápuáké? Ez a - harmadik oldal"
Akkor sem realizálódott Németh László hasonlata a magyar történelemben és mára még világosabb lett, hogy a Világrendszer Europai "szegmensében" sem lehet szó erről. Az azonban nagy kérdés előttem: miért nem lett Magyarország igazi "kompőország" ??? Amit itt ma leszűrtem magamnak, arra Weörös Sándor szavai illenek: "|KARESZ HÜJE|
|GYÖNGYI HÜJE|
csak én vagyok okos
énnekem a segemben is felyem van."
(KISFIUK TÉMÁIRA (www.MEK.iif.hu)
A Kossuth kiadvány 18. oldalán idézik Darvas Józsefet: "Az 1943-as találkozón résztvevők többsége sokféle 'szellemi-világnézeti batyuval,hittel,tévhittel,rokonszenvvel,ellenszenvekkel magrakottan" érkezett. Tulajdonképpen itt szembesült először a sajtóbana olvasott, vagy különböző beszélgetéseken hallott politikai problémákkal.egyben itt találkozott ezek személyes képviselőivel is...(és később irja)...zárszón, mint csepp a tengerben, jelentkeztek azok az útkereső,jövőt kutató, a 'hogyan tovább'-ra választ fontolgató elképzelések,politikai nézetek,amelyek az országban mindenütt tetten érhetők voltak."
Annak a konferenciának - végső soron - ugancsak kudarc lett a folytatása az 1945 utáni hatalom végső kimenetele során.
Amikor Teddy elkezdte ezt a mostani sorozatot, számokra már akkor világos volt, hogy ott nem lehet más eredmény csak a "részvétel", a "jelenlét", hogy mondan "észlény" láttsassa magát Ez merőben különbözik a Darvas féle jellemzéstől. Ez a mostani haonlóan mutatkozott meg. A nagy azonosság abban van, hogy ott és akkor nem volt jelent a Nyilaskeresztes Párt,Hugarista Mozgalom, itt meg a Jobbik és kapocsolatai. Számomra ma is az a fő dilemma, amit akkor -irásos előadása közben - Németh László elmondott: "Tegyük fel - mondotta - , hogy van Új-Guineában egy párt, amely azt vallja , hogy Új-Guineának az angolokénak kell lennie. A másik szerint Új - Guinea csak a hollandok alatt lehet boldog. S most föláll valaki, és azt kérdi: Nem lehetne Új-Guinea a pápuáké? Ez a - harmadik oldal"
Akkor sem realizálódott Németh László hasonlata a magyar történelemben és mára még világosabb lett, hogy a Világrendszer Europai "szegmensében" sem lehet szó erről. Az azonban nagy kérdés előttem: miért nem lett Magyarország igazi "kompőország" ??? Amit itt ma leszűrtem magamnak, arra Weörös Sándor szavai illenek: "|KARESZ HÜJE|
|GYÖNGYI HÜJE|
csak én vagyok okos
énnekem a segemben is felyem van."
(KISFIUK TÉMÁIRA (www.MEK.iif.hu)
A Pozsonyi út 1. szám alatt lakik egy idős hölgy. A ma százesztendős asszony hetvenhét éve, 1935-ben költözött ide a néhai Radnóti Miklóssal, házasságkötésüket követően. Gyarmati Fanni, a feleség, a múzsa, a társ, megannyi csodálatos szerelmes vers ihletője csendben,…..
ydoki
2012.09.09 06:24:53
@Bafana: Jóságos ég és ki volt Sértő Kálmán,ki volt vitéz Somogyváry Gyula meg még sorolhatnám. Tán vannak, akik tudják ... Meg ki volt Jaczko-Vizi (ha jól írtam). Ám azt sem tudják ki is Faludi Gyuri (nem a költő)...meg még mennyien vannak, akikről ma már senki nem emlékezik meg. Mi kialakítottunk magunknak egy csövet, amelyen csak akkora luk van, amilyet beállítottak nekünk, és azon nézzük a világot, abba az irányba, amerre a cső-látó be van programozva.
Tanulságos folyamat zajlik a Magyar Szocialista Pártban. Látszólag minden megváltozik, valójában semmi. Öldöklő küzdelem folyik régiek és újak között, gyakran alantas eszközökkel működik a pártharc.2009 áprilisa óta az MSZP tapodtat nem erősödött. Akkor távozott Gyurcsány…..
Mi történik, ha egy régi, antik órát egy egyszerű, színes nejlonszíjjal szerelünk fel? Hát lesz egy szenzációsan kinéző, hihetetlen trendi óránk. Külön érdekessége a dolognak, hogy Sean Connery, 007-es ügynökként már 50 évvel ezelőtt feltalálta ezt a kombinációt...
Klasszikus kérdés a fenti, de ne szaladjunk ennyire előre. Mert mi van akkor, ha nem vagyunk még annyira elhajolva, hogy ilyesmire legyen szükség? Ebben segít a "hiánypótló" alkalmazás, a Soberapp. Voltak ugyan a témában mindenféle próbálkozások már, de a mostani…..
Június 4-e tragikus nap a magyar történelemben. Megcsonkították az országot: odalett sok ember, meg sok, a szívünkhöz közel álló város, falu, hegy és folyó. Trianon lelkileg soha ki nem heverhető trauma: minden nemzedék sorsába beleégett, ami Versailles-ban történt. És…..
ydoki
2011.06.19 20:00:07
@"Doki": Istenem, atyám...mit tudsz Te ezekről ? Én naponta imádkoztam a Papp-Váry-nét, álltam a országzászlónál őrségetaztán utaztam egy Kovács nevű magyarral (szerb állampolgár) Plitviczére, aki azt mondta: szeretlek benneteket magyar testvéreim, de ide nem jöttök, mert a géppi. otthon az ágy alatt és úgy lövöm szét a gatyátokat stb. (épp Szlovákiában volt kirándulni a Néphadsereg).Ugye egyformán tudjuk a Trianoni szerződés állampolgársági szabályait. Ám a bécsi döntésekkel minden korábbi okafogyott lett és nem én veszutettem el a II. VH-t, hanem az országgyarapító...Na...eklég erről ennyit...
ydoki
2011.06.19 20:05:49
@Hutyibetyár:
Sztálin annyira tartotta a szavát, hogy Molotov a nála koslató Benes-nek ( a dekrétumosnak) , amikor Magyarországra vonatkozóan követelt igéretet, semmit nem igért. Persze akkor még folyt a háború.
Sztálin annyira tartotta a szavát, hogy Molotov a nála koslató Benes-nek ( a dekrétumosnak) , amikor Magyarországra vonatkozóan követelt igéretet, semmit nem igért. Persze akkor még folyt a háború.
A Nemzeti Szociális Konzultáció kérdőívének illusztrációja. A megoldás kicsit lejjebb látható. A helyes megfejtők egyéves Fideszfigyelő előfizetést kapnak! (Ezúton is elnézést kérünk a ritka posztolásért, "cserébe"…..
Valószínűleg volt már izgalmasabb ülése is a Hegyvidék önkormányzati testületének, mint a legutolsó, múlt pénteken. Általában az ilyen összejövetelek a szociális ügyekben érkezett fellebbezések kötelező elutasításával kezdődnek. Az elénk kerülő előterjesztésekből…..
Ma rendhagyó módon péntek délután tartottuk a Képviselő-testületi ülést. Itt azok az ügyek kerülnek napirendre, ahol a munkánkhoz a választott képviselőkből álló testület felhatalmazása szükséges. Döntöttük szociális ügyekben, útfelújítási támogatások…..
Magyar Demokratikus Charta XII. ker
Sarkadi-Nagy Márton - Győzze le Schmitt Pállal a Sátán országát!
2010.11.13 09:54:59
Sátán és Isten országairól, az utóbbitól eredő alkotmányozó hatalomról értekezik a Schmitt Pál iránymutatása alapján készült levél, amely a Köztársasági Elnöki Hivatal véleményét közvetíti az új alkotmány előkészítésével megbízott testület felé.
"Az…..
Magyar Demokratikus Charta XII. ker
Lakner Zoltán - A Fidesz körül fogy a levegő
2010.11.11 10:25:00
Fordulóponthoz érkezett a kétharmados kormánypárti frakciószövetség. A járulékemelés és a gázáremelés szükségességének elismerésével jelzi: nincs olyan, hogy egy párt örökké felszálló ágban legyen. Az előző kormány elleni harag enyhül, majd egyszer elmúlik, a…..
Állampolgári demonstráció a nyugdíjcélú magán megtakarítások védelmére 2010.11.14-én 14 órától a Kossuth téren Magyarország Kormánya kihasználva az elődjében csalódott állampolgárok feldúltságát, egy 1 milliárdos törvényt koncként vetve a népnek,…..
Magyar Demokratikus Charta XII. ker
Heller Ágnes - A költő, a politikus és a szónok
2010.11.03 09:35:09
Kedd reggel Gyurcsány Ferenccel ébredtem az ATV csatornáján. Valószínűleg volt miniszterelnökünk ma délután is lényegében azt fogja elmondani, amit Kálmán Olga kérdéseire válaszolt. De már a tv-interjú is megér egy kommentárt.
Amit Gyurcsány elmondott, ígéretes volt és…..
ydoki
2010.11.04 12:45:44
@karlovimarxi:
Ninc s most időm részletekkel foglalkozni, azt azonban megjegyzem: a "civilk szervezet" nekem elég sok gondot okozott ennek a Sólyomnak az elnökletét létrehozva.
Aztán itt vannak a pártok, b ednne az alkotmányban:
"3. § (1) A Magyar Köztársaságban a pártok az Alkotmány és az alkotmányos jogszabályok tiszteletben tartása mellett szabadon alakulhatnak és szabadon tevékenykedhetnek.
(2) A pártok közreműködnek a népakarat kialakításában és kinyilvánításában.
(3) A pártok közhatalmat közvetlenül nem gyakorolhatnak. Ennek megfelelően egyetlen párt sem irányíthat semmiféle állami szervet. A pártok és a közhatalom szétválasztása érdekében törvény határozza meg azokat a tisztségeket, közhivatalokat, amelyeket párt tagja vagy tisztségviselője nem tölthet be."
És épp most minden köztársasági demokratának az alkotműányt, meg a bíróüságát kellk megvédenie...
doki
Ninc s most időm részletekkel foglalkozni, azt azonban megjegyzem: a "civilk szervezet" nekem elég sok gondot okozott ennek a Sólyomnak az elnökletét létrehozva.
Aztán itt vannak a pártok, b ednne az alkotmányban:
"3. § (1) A Magyar Köztársaságban a pártok az Alkotmány és az alkotmányos jogszabályok tiszteletben tartása mellett szabadon alakulhatnak és szabadon tevékenykedhetnek.
(2) A pártok közreműködnek a népakarat kialakításában és kinyilvánításában.
(3) A pártok közhatalmat közvetlenül nem gyakorolhatnak. Ennek megfelelően egyetlen párt sem irányíthat semmiféle állami szervet. A pártok és a közhatalom szétválasztása érdekében törvény határozza meg azokat a tisztségeket, közhivatalokat, amelyeket párt tagja vagy tisztségviselője nem tölthet be."
És épp most minden köztársasági demokratának az alkotműányt, meg a bíróüságát kellk megvédenie...
doki
ydoki
2010.11.04 12:54:52
@ametiszt1:
Le kéne szállni erről a megközelítésről.
MA - ha tetszik - ha nem bárkinek is - "erő" kell és fellépés (beleértve, ha kell,a "kurva annyát" is !)
Senki ne felejtse: ennek a diktátor csoportnak és vezérének a legitimitása messze alulmarad a "hülye rendszer" "több mint kétharmados" adományán.
Nekünk meg ezzel szemben kell küzdeni, azzal, aki küzdeni akar és tud is, együttmüködve, de legalább is csatlakozva.
Vagy van valaki aki "egyedül" képes erre ?????
HAnyan leszünk ma a Markóban ?
doki
Le kéne szállni erről a megközelítésről.
MA - ha tetszik - ha nem bárkinek is - "erő" kell és fellépés (beleértve, ha kell,a "kurva annyát" is !)
Senki ne felejtse: ennek a diktátor csoportnak és vezérének a legitimitása messze alulmarad a "hülye rendszer" "több mint kétharmados" adományán.
Nekünk meg ezzel szemben kell küzdeni, azzal, aki küzdeni akar és tud is, együttmüködve, de legalább is csatlakozva.
Vagy van valaki aki "egyedül" képes erre ?????
HAnyan leszünk ma a Markóban ?
doki
ydoki
2010.11.09 13:59:50
@giulini:
Már ne is haragudj, de miért csak
Debreczeni Józsefnek ?
Azért mert senkit a világon nem érdekeltek azok a figyelmeztetések, amelyek - néhányunk részéről - személy szerint X-nek, Y-nak és Z-nek cimezve elküldettek, majd válasz és persze "nyilvánosság" nélkül maradtak ?
Ami mára kiderült:
(bár nem újdonság...!)
1. Ha Sonka Köröm mondja: mindenki fellelkesül, úton - útfélen idézgetik...
Ha azonban Senki Ember mondja, írja, figyelmeztet csak közmondásokra lehet hívatkozni: "süket fülek", "falra hányt borsó", "köhög a bolha", "vén hülye" stb.
Összességében tehát Debreczeni nem egyedül tette...írás van róla !
2. Nemhogy kidolgozott forgatókönyv, de a napi menetrend alapján megszerkesztett következetes "kemény lépések" sincsenek.
Többet foglalkoznak emberek azzal ki, kivel nem, mint azzal: milyen lépéseket, miért, és mikor kell tenni.
Az egész - magát baloldalinak, meg liberálisnak, meg toleránsnak, meg mittudomisén mi a fenének nevező - tartó emberek nem azzal foglalkoznak, hogyan lehet a vörösiszapot az Illés meg a a kormány nyakába önteni,hanem azzal: micsoda dolog ez a kurva anyázás.
De hogy hol laknak a beálló fagyok ideje alatt az ott hajlék nélkül maradottak, meg hogyan akarja "Illés nádor hada a parasztot kifosztani..." senki nem piszkálja.
Mellesleg: miben és mennyire javult a "devizahitelesek" helyzete ?
doki
Már ne is haragudj, de miért csak
Debreczeni Józsefnek ?
Azért mert senkit a világon nem érdekeltek azok a figyelmeztetések, amelyek - néhányunk részéről - személy szerint X-nek, Y-nak és Z-nek cimezve elküldettek, majd válasz és persze "nyilvánosság" nélkül maradtak ?
Ami mára kiderült:
(bár nem újdonság...!)
1. Ha Sonka Köröm mondja: mindenki fellelkesül, úton - útfélen idézgetik...
Ha azonban Senki Ember mondja, írja, figyelmeztet csak közmondásokra lehet hívatkozni: "süket fülek", "falra hányt borsó", "köhög a bolha", "vén hülye" stb.
Összességében tehát Debreczeni nem egyedül tette...írás van róla !
2. Nemhogy kidolgozott forgatókönyv, de a napi menetrend alapján megszerkesztett következetes "kemény lépések" sincsenek.
Többet foglalkoznak emberek azzal ki, kivel nem, mint azzal: milyen lépéseket, miért, és mikor kell tenni.
Az egész - magát baloldalinak, meg liberálisnak, meg toleránsnak, meg mittudomisén mi a fenének nevező - tartó emberek nem azzal foglalkoznak, hogyan lehet a vörösiszapot az Illés meg a a kormány nyakába önteni,hanem azzal: micsoda dolog ez a kurva anyázás.
De hogy hol laknak a beálló fagyok ideje alatt az ott hajlék nélkül maradottak, meg hogyan akarja "Illés nádor hada a parasztot kifosztani..." senki nem piszkálja.
Mellesleg: miben és mennyire javult a "devizahitelesek" helyzete ?
doki
Magyar Demokratikus Charta XII. ker
Balogh S. Éva - Mit kellett volna Gyurcsánynak csinálnia?
2010.11.07 22:59:00
(Lévai Júlia írásához) Bizonyos értelemben szerencsés vagyok, mert a magyar politikai életet kívülről, de nem kívülállóként figyelem. Így aztán nem cipelek magammal semmiféle múltbéli csomagot. Nem jártam gimnáziumba vagy egyetemre azokkal, akik ma politikával…..
ydoki
2010.11.08 16:37:02
@turpir:
A lényeget illetően igazad van. A dolog azonban a kezem "adottságaiban" rejlik.
Az azonban biztos, hogy nem tudok percenként nick-nevet változtatni.
doki
A lényeget illetően igazad van. A dolog azonban a kezem "adottságaiban" rejlik.
Az azonban biztos, hogy nem tudok percenként nick-nevet változtatni.
doki
Magyar Demokratikus Charta XII. ker
MTI - Nemzetközi botrány lesz a Fidesz lépéseiből?
2010.11.06 08:48:43
A Transparency International (TI) Magyarország több civil szervezettel együttműködve levélben kérte az Európa Tanács Velencei Bizottságának állásfoglalását az Alkotmánybíróság (Ab) jogkörét érintő alkotmánymódosítással kapcsolatban. A testület főtitkárának címzett…..
Válasz Lendvai L. Ferencnek („Ballib” III: A platformok) Olvasom az elemzéseket Gyurcsány Ferencről és politikai visszatérésének esélyeiről. Szemem elé került politológusi eszmefuttatás, miszerint most aztán megkavarodik az állóvíz, itt az ideje a balliberális…..
Tégy az AB védelmében !
A Transparewncy Internacional Magyarország levelének támogatása
2010.11.07 18:25:00
A Transparency International magyar irodája az alább idézett levelet küldte az EUROPA TANÁCS Főtitkárának.A levedlet aláírták:Alexa Noémiügyvezetı igazgatóTransparency International MagyarországDénes BalázsÜgyvivıTársaság a SzabadságjogokértLéderer…..
Az én nyugdíjam
Állampolgári demonstráció a nyugdíjcélú magán megtakarítások védelmére 2010.11.14-én vasárnap, 14 órától a Kossuth téren
2010.11.13 13:00:00
Magyarország Kormánya kihasználva az elődjében csalódott állampolgárok feldúltságát, egy 1 milliárdos törvényt koncként vetve a népnek, suttyomban igyekszik elkövetni egy 2800 milliárdos lopást, amely minden idők legnagyobb lopása lenne - itt az orrunk előtt.Tervük…..
ydoki
2010.11.07 17:37:13
ydoki
2010.11.07 17:41:19
ydoki
2010.11.07 17:46:55
@Diktatúra_2010:
Azért van más lépés is, csatlakozhatsz:
Klikk ide: kapcsolat.hu/kampany/http_www.transparency.hu_europa_tanacs_elnokehez_intezett_levele_tamogatasa
A levélszöveg eleje:
"Levelünkkel szeretnénk hangot adni aggályainknak a magyar Alkotmánybíróság
jogkörének küszöbön álló szűkítésével kapcsolatban."
doki
Azért van más lépés is, csatlakozhatsz:
Klikk ide: kapcsolat.hu/kampany/http_www.transparency.hu_europa_tanacs_elnokehez_intezett_levele_tamogatasa
A levélszöveg eleje:
"Levelünkkel szeretnénk hangot adni aggályainknak a magyar Alkotmánybíróság
jogkörének küszöbön álló szűkítésével kapcsolatban."
doki
Magyar Demokratikus Charta XII. ker
Papp László Tamás - Meghekkelt alkotmány, kiherélt talárosok
2010.11.04 23:38:53
Ha egy párt ilyet csinál, annak ne adja a balsors, hogy ellenzékbe kerüljön. Mert az neki igen cudar lesz. Komolyan gondolja Orbán Viktor és/vagy bármelyik túlbuzgó zombi-bábja, hogy amennyiben bepakolja a Szent Koronát vagy egyéb okkultista baromságokat az alkotmányba,…..
Örülök, hogy ennyien csatlakoztatok a Charta XII. kerületi klubjához és annak különösen, hogy a tagok nagy része aktívan is részt vesz a klub életében.
Arra gondoltunk, hogy szervezhetnénk egy találkozót, ahol személyesen is megismerhetjük egymást.
Az időpont abszolút vita…..
ydoki
2010.10.26 20:34:11
@Charta-klubvezető:
űHát ugye négy emberrel, meg a Debreczenivel jól el ledhet beszélgetni,m de ez - szeringtem - egy csoporetosuláshoz kevés.
Ha jól számolok húsz egynéhányan vagyunk.
Ha ebből nem jön össze 15 ember, akkor nem érdemes eröltetni.
Ezesetben azok, akik jelentkeznek, 4-5 tag, üljünk le akár a Jókai klubban egy délután vagy bárhol egy kávé, meg még valami erejéig és beszélgessünk.
Ott kialakulhat egy stratégia-taktika a jövőt illetően.
doki
űHát ugye négy emberrel, meg a Debreczenivel jól el ledhet beszélgetni,m de ez - szeringtem - egy csoporetosuláshoz kevés.
Ha jól számolok húsz egynéhányan vagyunk.
Ha ebből nem jön össze 15 ember, akkor nem érdemes eröltetni.
Ezesetben azok, akik jelentkeznek, 4-5 tag, üljünk le akár a Jókai klubban egy délután vagy bárhol egy kávé, meg még valami erejéig és beszélgessünk.
Ott kialakulhat egy stratégia-taktika a jövőt illetően.
doki
ydoki
2010.10.28 22:01:10
Magyar Demokratikus Charta XII. ker
Karda Mária - Miért hittük, hogy ez valakit érdekel?
2010.10.29 14:31:49
"A miniszterelnök azonban nem tartja már magát liberálisnak, eddigi ténykedései alapján elképzelhető, hogy számára a kormányzó elit, illetve a saját maga szabadsága az elsőrendű. Ha ez így van, akkor az szükségszerűen zsarnoksághoz vezet."
Miért nem…..
Magyar Demokratikus Charta XII. ker
A Magyar Demokratikus Charta felhívása tüntetésre
2010.10.29 09:25:04
Álljunk ki a jogállamért!
Orbán Viktor és kormánya sorra iktatta ki a politikai döntéshozatal rendszeréből azokat az alkotmányos fékeket és ellensúlyokat, amelyek demokratikus korlátok között tarthatnák az uralmát. Pártkádereket nevezett ki a közhivatalok élére és…..
A miniszterelnök arcátlan, hazug beszédet mondott az '56-os forradalom évfordulóján. Az utóbbit megszoktuk már, 2003 óta minden október 23-i Orbán-beszéd a hazugság jegyében fogant: a frusztrált vesztes az elnyomó idegen hatalom szolgájaként azonosított minden kormányt, ami…..
ydoki
2010.10.30 08:20:58
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz