Adatok
Kristóf Martincsek
16 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A marketingkommunikáció egy nagyon fontos elemét képezi az online marketing, amit manapság már nem hagyhatunk ki a cégünk életéből. Pék Dávid online marketingszakemberrel beszélgettünk külföldi tapasztalatairól, az online világról, a trendekről és a…..
Kedves olvasók, üdvözlöm Önöket!
Ez a cikk egy kicsit más lesz, mint az eddigiek. Ahogy a címéből is kiderül, szeretnék egy kicsit a "költői" hitvallásommal foglalkozni, így akit kimondottan a marketingkommunikáció érdekel, nem szükséges tovább olvasnia. Aki pedig…..
A piackutatás a marketing - és ez által a marketingkommunikáció - szerves részét képezi. Minden vállalkozás az álomkép és a megvalósítás között ezzel kell hogy indítson! Ez által tudjuk szűkíteni a célcsoportot, alakítani az árképzést, segít a helyszín…..
1. Tegyél többet annál, amit mondtál, hogy tenni fogsz!
2. Próbálj ki új dolgokat!
3. Oszd meg másokkal a tudásod!
4. Fordítsd a munkát játékká! --> Fordítsd a játékot munkává!
5. Tarts pihenőt!
6. Dolgozz amikor mások lazítanak!
7. Mindig légy…..
A Magyar Marketing Szövetség marketingkommunikációs szakmai konferenciát tartott április 24-én, ahol a vállalati márkák problémáira hívta fel a figyelmet. Szakmánk nagyjai tartottak előadást a márkánk jövőjéről, égető problémáiról, melyeket kutatásokkal és…..
Mindenképpen szerettem volna egy olyan részt készíteni, ahol a motivációról vagyis az ösztönzésről van szó. Miután az elmúlt két hétben eléggé összecsaptak a fejem felett a hullámok és nem jutott idő az írásra, - de talán az igazi probléma, hogy nem jutott kellő…..
A fogyasztó által generált marketing vagyis a CGM (Consumer Generated Marketing) -re két irányvonalat tudnánk felhozni. Az első ahol tisztán láthatóan a fogyasztó "készít" reklámot, azzal hogy együtt fényképezkedik a kedvenc termékével, majd azt megosztja egy közösségi…..
A marketingkommunikációs-mix egyik modern eleme a gerillamarketing. Jelen esetben 2 példát hozunk fel a figyelemfelkeltő eszköz megjelenésére, amelyek mind a két esetben bizonyos értelemben "vészhelyzetet" fordítanak a saját hasznukra. Brilliáns ötlet!!!
Március…..
Az előző két modellhez kapcsolódóan egy felosztásról kell még szót ejtenünk, amely elemeit a későbbiek folyamán ki is fejtjük bővebben. Ez a marketingkommunikációs-mix, amely a különböző marketingkommunikációs elemeket sorolja fel. Korábban 5 eszközt…..
A második alap modell az AIDA- modell, melyet 1925-ben alkotta meg E. K. Strong és tökéletesen leírja a sikeres kommunikáció folyamatát, ahogy a fogyasztó különböző lépéseken megy keresztül a vásárlásig. Az AIDA egy betűszó, amely az angol megfelelőknek a kezdőbetűiből…..
A marketingkommunikáció két nagyon fontos modellre épül, vagy kellene hogy épüljön…
Az első ilyen az 5M-modell, amit leginkább reklámkampányok tervezésére alkottak meg.
Mission (cél, misszió)
Message (üzenet)
Money (költségvetés)
Media (eszközök/ hogyan/milyen…..
Érdekes és tág szeletéről beszélhetünk a marketing szakmának, ezért hogy könnyebben érthessétek, röviden elkalauzollak benneteket ebben a világban.
A marketing olyan szervezeti funkció és eljárás, amely a vásárlók számára értéket teremt, kommunikál és…..
Célunk, hogy felnyissuk a kis- és középvállalkozások szemét, megfelelő MARKETING NÉLKÜL NEM MEGY! Elemezzük, bíráljuk és segítsük a multinacionális vállalatok kampányait, amikből ötletet meríthetünk, ezáltal profitot termelhetünk Önöknek. A folyamatosan…..
November 30-án megint összeült a Team egy kis brainstormingra, ami fölöttébb jól sikerült. :) Igazából nagyon nehéz úgy írni valamiről, hogy nem írhatjuk meg hogy mégis miről volt szó konkrétan. Amikről viszont szólhatok nyugodtan:István Kórház és az adó 1%-os…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz