Adatok
ddan
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kedvenc Árpád-házi királyom III. Béla, akit már az általánosban is nagyon kedveltem. Ebben talán Fehér Tibor Aranyváros hercege c. Delfin-könyve is közrejátszott, ami róla szól.
Kristálytisztán hallom a kedves olvasóim agytekervényeinek a csikorgását, amik amiatt csikorognak,…..
Az autóipar válsága, bűnözés, drogok – mindez együttesen és egymásból következve vezetett oda, hogy az egykor virágzó amerikai nagyváros, Detroit mára a káosz szélére került. Egy amerikai fotós elhatározta, megörökíti a (szó szerint) széthulló otthonokat.
A…..
ddan
2012.08.27 14:14:59
@Kara kán:
nyilván a polgármester felelős az amerikai autóipar hanyatlásáért...
gondolkodjál már mielőtt döbbenetes hülyeségeket írsz
nyilván a polgármester felelős az amerikai autóipar hanyatlásáért...
gondolkodjál már mielőtt döbbenetes hülyeségeket írsz
Marketintelligence
Mi lesz a papírral a digitális világban? – A nyomtatott sajtó jelene és jövője
2012.01.19 15:02:00
„10 éven belül a médiafogyasztásnak nem marad olyan csatornája, amit ne egy IP-hálózaton keresztül érnénk el. Nem lesznek klasszikus értelemben vett napilapok, a hírek nem papír alapú formában jutnak majd el az emberekhez. Minden elektronikus formában lesz csak…..
ddan
2012.01.24 02:01:04
@escargot:
a "papír-fetisizmus" kicsit talán túlzó, legyen elég annyi, h bőven volt időm tapasztalatot szerezni olyan iparágban ami igen csak érintett a cikkben vázolt problémában a papír és annak jövője szempontjából
általános tapasztalat, hogy annak aki még látott papír alapú nyomdai terméket és aktívan használta azt annak a digitális átállás kifejezetten zavaró bizonyos szempontokból
ez természetesen a jövőben nyilvánvalóan meg fog változni ha abból indulunk ki, h már az általános iskolások is okostelefonokkal és táblagépekkel járnak (ha tehetik) és nem nehéz elképzelni, hogy Dél-Koreában vagy az USA egyes részein a papírgalacsinok dobálása helyett a Facebook-chaten kommunikálnak órán a nebulók
a 21. század első felére még egészen biztosan, de ügyesen kivitelezett iparág-szintű stratégiával a második felére is meg lehet őrizni egy szignifikánsnak mondható, igaz a korábbitól jóval elmaradó részesedést a tartalomszolgáltatások piacán
a napilapok, heti bulvármagazinok, stb (ahol a HÍR, mint tényező dominánsan jelen van) nyilván halottak, nem képesek felvenni a versenyt az internet gyorsaságával és a digitalizáció (részben általad is említett) egyik legnagyobb értékével, az elérhető felhasználói funkciókkal
a "megfoghatóság" érzése azonban befolyásolja a fogyasztói magatartást és aminek az ember jelentős értéket tulajdonít azt hajlamos megkülönböztetve kezelni akár olyan áldozatok árán is, mint az ósdi elavult papír használata
véleményem szerint ha majd az évtized második felére/végére lecseng az újdonság érzése, amit a digitális technika magánéletünkbe való berobbanása okozott akkor érdemes újra komolyabban foglalkozni a témával
az okos marketinges azonban rádöbben, a minőségi tartalom nem attól minőségi, hogy könnyen elérhető és milliószám állnak rendelkezésre a felhasználói funkciók, hanem attól, hogy a fogyasztó nem akarja eldobni használat után, hanem továbbra is birtokolni akarja (és természetesen a minőségi tartalom lényege, hogy annak tartalma, terjedelme, stb is önmagában kielégítő az esetlegesen hozzáadott digitális funkciók nélkül is)
a filmipar megpróbált erre építeni, csupán azt felejtették el, hogy egy DVD-vel nem kerül aktív kapcsolatba a fogyasztó a felhasználás során, maga a disc nem tesz hozzá a felhasználói élményhez semmit (fizikai valójában természetesen, a DVD-n elérhető "extrákat" pedig inkább hagyjuk)
ugyanez a papírra nem igaz, már pusztán a megfoghatóság értékkel tölti meg a terméket, az egyetlen probléma, hogy a minőségi tartalmak még nincsenek erre pozícionálva, h másképp megfogalmazzam a fogyasztó fejében a papír és a minőség nem jelentik ugyanazt, nincsenek kapcsolatban
a teljes papír alapú iparág kvázi-halála elkerülhetetlenül végbe fog menni ebben az évszázadban a kérdés csak az, hogy a tartalomszolgáltatók és tartalom-előállítók milyen utat választanak
a rövid és gyors megszűnést, vagy az elnyújtott hanyatlást
a hanyatlás itt nem feltétlenül negatív jelentésű, ugyanis inkább a lehetőségekhez képest a legtöbb profit termelését jelentené, szemben azzal, hogy tönkremegy a teljes papír alapú piac
az eltűnőfélben lévő, minőségi újságírást persze meg lehet próbálni átmenteni a digitális világba, csakhogy a ma embere (és a holnapé is) nem fog ANNYIT fizetni CSAK a tartalomért - megfoghatóság
ha ugyanis már kiad ANNYI pénzt, akkor ANNYI+MÉG EGY KEVÉS már nem számít, cserébe sokkal többet kap, mint amit fizet
nem az átlagember fog tudományos magazint (vagy egy teljesen ellentétes példa: képregényt) olvasni a jövőben, de tegyük hozzá ez már ma is inkább egy niche-piac
a "papír-fetisizmus" kicsit talán túlzó, legyen elég annyi, h bőven volt időm tapasztalatot szerezni olyan iparágban ami igen csak érintett a cikkben vázolt problémában a papír és annak jövője szempontjából
általános tapasztalat, hogy annak aki még látott papír alapú nyomdai terméket és aktívan használta azt annak a digitális átállás kifejezetten zavaró bizonyos szempontokból
ez természetesen a jövőben nyilvánvalóan meg fog változni ha abból indulunk ki, h már az általános iskolások is okostelefonokkal és táblagépekkel járnak (ha tehetik) és nem nehéz elképzelni, hogy Dél-Koreában vagy az USA egyes részein a papírgalacsinok dobálása helyett a Facebook-chaten kommunikálnak órán a nebulók
a 21. század első felére még egészen biztosan, de ügyesen kivitelezett iparág-szintű stratégiával a második felére is meg lehet őrizni egy szignifikánsnak mondható, igaz a korábbitól jóval elmaradó részesedést a tartalomszolgáltatások piacán
a napilapok, heti bulvármagazinok, stb (ahol a HÍR, mint tényező dominánsan jelen van) nyilván halottak, nem képesek felvenni a versenyt az internet gyorsaságával és a digitalizáció (részben általad is említett) egyik legnagyobb értékével, az elérhető felhasználói funkciókkal
a "megfoghatóság" érzése azonban befolyásolja a fogyasztói magatartást és aminek az ember jelentős értéket tulajdonít azt hajlamos megkülönböztetve kezelni akár olyan áldozatok árán is, mint az ósdi elavult papír használata
véleményem szerint ha majd az évtized második felére/végére lecseng az újdonság érzése, amit a digitális technika magánéletünkbe való berobbanása okozott akkor érdemes újra komolyabban foglalkozni a témával
az okos marketinges azonban rádöbben, a minőségi tartalom nem attól minőségi, hogy könnyen elérhető és milliószám állnak rendelkezésre a felhasználói funkciók, hanem attól, hogy a fogyasztó nem akarja eldobni használat után, hanem továbbra is birtokolni akarja (és természetesen a minőségi tartalom lényege, hogy annak tartalma, terjedelme, stb is önmagában kielégítő az esetlegesen hozzáadott digitális funkciók nélkül is)
a filmipar megpróbált erre építeni, csupán azt felejtették el, hogy egy DVD-vel nem kerül aktív kapcsolatba a fogyasztó a felhasználás során, maga a disc nem tesz hozzá a felhasználói élményhez semmit (fizikai valójában természetesen, a DVD-n elérhető "extrákat" pedig inkább hagyjuk)
ugyanez a papírra nem igaz, már pusztán a megfoghatóság értékkel tölti meg a terméket, az egyetlen probléma, hogy a minőségi tartalmak még nincsenek erre pozícionálva, h másképp megfogalmazzam a fogyasztó fejében a papír és a minőség nem jelentik ugyanazt, nincsenek kapcsolatban
a teljes papír alapú iparág kvázi-halála elkerülhetetlenül végbe fog menni ebben az évszázadban a kérdés csak az, hogy a tartalomszolgáltatók és tartalom-előállítók milyen utat választanak
a rövid és gyors megszűnést, vagy az elnyújtott hanyatlást
a hanyatlás itt nem feltétlenül negatív jelentésű, ugyanis inkább a lehetőségekhez képest a legtöbb profit termelését jelentené, szemben azzal, hogy tönkremegy a teljes papír alapú piac
az eltűnőfélben lévő, minőségi újságírást persze meg lehet próbálni átmenteni a digitális világba, csakhogy a ma embere (és a holnapé is) nem fog ANNYIT fizetni CSAK a tartalomért - megfoghatóság
ha ugyanis már kiad ANNYI pénzt, akkor ANNYI+MÉG EGY KEVÉS már nem számít, cserébe sokkal többet kap, mint amit fizet
nem az átlagember fog tudományos magazint (vagy egy teljesen ellentétes példa: képregényt) olvasni a jövőben, de tegyük hozzá ez már ma is inkább egy niche-piac
A Gyűrűk Ura rendezője, Peter Jackson sem véletlenül választotta filmje forgatási helyszínéül az elképesztően gyönyörű földrajzi adottságokkal rendelkező Új-Zélandot. Ez az isten háta mögötti ország mindig ki tud állni valami újdonsággal a nagyvilág elé. Hol az Alpokat megszégyenítő csodálatos…..
Szédületes lehetőségek előtt állunk, ebben az évben végre kimagaslót alkothat Gábor, csodálatos szakmai körülményeket biztosít neki új csapata ebben az érdekfeszítően izgalmas, adrenalinban gazdag sportágban – ezekkel a szavakkal kezdte mai online sajtótájékoztatóját…..
Matt részegen vezető vak autóst csípett el a rendőrség Franciaországban. A férfinak nem vették el a jogosítványát, mert nem volt neki, mitfárere viszont akadt: egy cimbije ült az anyósülésen és navigálta a vakot. Ő szintén be volt kúrva. Mindketten egy hónap felfüggesztett…..
Az Egyesült Államokban már nem tanárverésekkel, iskolai zsarolásokkal vagy pitiáner renbontókkal szórakoznak, mint kicsiny országunkban. Nem is fontolgatják a Jobbik népszavazási kezdeményezését, hogy a fegyelmezetlen, kezelhetetlen csöppségeket páros lábbal rúghassák ki az…..
Mandiner blog
Anti-Seminite vs. anti-Samsonite - Ilyen ország pedig nincs CVIII.
2008.07.10 15:01:00
A kuruc.info kilövését követően (az oldalt hostoló cég felfüggesztette a szolgáltatását) a kurucosok arra kérték olvasóikat, hogy egy angol nyelvű sablonlevéllel tiltakozzanak a szolgáltatónál. Nem kellett sokáig várni az ellenlevélre sem: először a 168 Óra honlapján…..
Póniló nevű olvasónk tanácsára a hogyvoltokat kitesszük ismét - mivel az AXN most adja ezt az évadot, vasárnap délelőttönként.Új hogyvoltunk egy reality, mégpedig annak is a legfaszább alapsorozata, a Survivor legfrissebb évadát követi végig - ez ugyanis egy olyan műfaj, amit…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
a cikkben elfelejtetted megemlíteni, hogy Béla (pontosabban apja, II. Géza, hiszen ő adta be a gyereket a bizánci udvarba) "benchmarkingja" nem volt teljesen szándékos, ugyanis Mánuelnek kellett egy fix trónörökös, a magyar trónra pedig Béla bátyja István volt előjegyezve
az élet aztán persze bekavart, Mánuelnek csak sikerült összehozni egy fiút, így ugrott (az egyébként bizánci császárnak és nem magyar királynak kinevelt) Béla pozíciója, de személye viszont pont kapóra jött egy kis európai befolyásszerzéshez, így Géza halála után Béla bizánci segítséggel eltüntette az útból a bátyját, majd később a biztonság kedvéért az öccsét is
mákja volt az országnak, na, mivel ölébe pottyant egy top amerikai egyetemen tanult MBA-t végzett menedzser akit egy vezető nagyvállalat irányítására képeztek ki
addig a pontig pedig a legjobb, amit az ország kapott az pár jobb-rosszabb tanácsadó mindenféle külföldi multitól (ami mondjuk Szent Istvánnál bevált, I. Andrásnál nem)