Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Beirut

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az innovációt a fogyasztói igények magasabb szintű kielégítéseként határoztuk meg. Ez hogyan egyeztethető össze a tartós fogyasztási cikkek (pl. tv, mosogatógép, hifi-torony) körében néhány éve megfigyelt „beépített avulással”, miszerint a termékek rövidebb…..
Milyen marketing megoldásokkal változtatható egy ország imázsa? Mi legyen a célja és kihez szóljon egy Magyarország imázsát formálni akaró országimázs film?http://www.gondola.hu/cikkek/68499http://www.origo.hu/utazas/20100604-egzotikus-utazas-izland-orszagimazs.htmlKedves…..
Hogyan határozná meg a BKV termékét? Mi jellemzi a BKV értékláncát? Fogyasztóként hol lát javítási lehetőséget az értéklánc tevékenységeiben? Inspirációként: http://www.bkv.hu/hu/tarsasag_tortenete/a_bkv_tortenete_1_resz;…..
Beirut 2010.10.19 18:01:22
@mrc6: Egyfelol egyetértünk: az innováción mindenképp javítani kéne, és az elektromos beléptetőkapukon kívül azt említeném még, hogy rég ideje lenne bevezetni az időre (és nem járatra) szóló jegyeket. Röhej, hogy két átszállás esetén ezer forint az utazás, még ha fél órás is.
Azzal viszont nem értek egyet, hogy a marketingen sok múlna: monopol cég, és egyébként szerintem kimondottan jó szolgáltatást nyújt. Ez utóbbit persze a hatalmas veszteségek árán: egész eldugott helyeken is sűrűek a járatok. Ez felveti, hogy a hatékonyságnövelés a "tudás/információ" vonalon lehetne elérhető, ha például pontosabb kép lenne a vonalak kihasználtságáról, és lenne szándék változtatni. (Néhány éve az éjszakai járatok átalakítása egy ilyen progresszív lépés volt.)
Szóval meglepődtem, hogy mindannyian említitek a marketinget, mert szerintem a Budapesten közlekedők nagy része tudja, mi az a BKV, és nem csinos villamosvezető hölgyek óriásposzterei hatására hagynák abba az autózást (hanem mondjuk a korábban említett jegyár-ésszerűsítés hatására).
Végül megemlíteném, hogy a politika irányítása alá tartozó legtöbb vállalathoz hasonlóan itt is fölvetődik, hogy "ideális esetben" a központi irányítás motivációin és hatékonyságán is sokat lehetne javítani.
Beirut 2010.10.20 07:58:44
@plodan: "Emellett fontos, hogy a marketingkampány során a vállalat az újdonságaira, ill. a megújulására felhívja a figyelmet. Az emberek felé azt közvetítse, hogy milyen sokat fejlődött, fejlesztett mostanában és milyen céljai vannak." Na de mondanál példát ezekre az újdonságokra? Az egyetlen, ami a közelmúltból eszembe jut az, hogy ellenőrök állnak a mozgólépcső tetején. :D
Korábban pedig, ha volt innováció, annak nem volt rossz a marketingje (pl. az egyesített bérlet bevezetése kapcsán), másrészt a sajtó egyébként is felkapja az ilyen témákat (pl. Combinok bejövetele - még ha ott később a negatívumok "tematizálták" is a közvéleményt).
@hg0718: Minden szavad arany! :)