Adatok
Eszter0520
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Noha az online marketing kevésbé költséges és pontosabb fogyasztói elérést biztosíthat a vállalatok számára, mégis napjainkban is kiugróan magas a televíziós és a sajtóban megjelenő reklámok száma. Ön szerint elképzelhető, hogy néhány éven belül a webes marketing…..
Manapság a fogyasztói hatalomátvétel időszakát éljük, ahol a vevő „on-demand” fogyaszthatja a reklámokat, hatással bírhat a legnagyobb cégek marketingjére is. Ugyanakkor a web 2.0 vívmányai egyszersmind a reklámszakembereknek is lehetőséget adnak arra, hogy a…..
Február 21-én este, a következő előadásonSas István reklámpszichológus, médiaszakértő lesz a vendégünk. Előzetesen a tartalomból: A digitális korszak térhódítása és a web2 elképesztő gyorsaságú fejlődése a marketing szakma képviselőit is kemény…..
A diákhitelt néhány éve azért vezették be, hogy a hallgatók e kedvezményes konstrukcióval támogatni tudják felsőfokú tanulmányaik végzését.Mi a véleménye a diákhitel intézményéről?Inspirációként: http://www.diakhitel.hu/ ;…..
Néhány évtized múlva az Európai Unió országai a világ „múzeumává” válnak, és a világgazdaság turisztikai központjaként keresik boldogulásukat, a feltörekvő országok, pl. India és Kína pedig a világ termelési centrumaiként – van-e alapja ennek a víziónak?…..
Mit gondol, hogyan lehet értékes és kapós munkavállalóvá válni az egyetemi évek során? A tanulmányokra vagy a vállatoknál megszerezhető gyakorlati tapasztalatok megszerzésére kell-e koncentrálni? Hazai vagy külföldi elhelyezkedési lehetőséget érdemes-e szem előtt…..
Alkalmazottként vagy vállalkozóként vonzóbb-e a munka világa? Milyen érvek szólnak az alkalmazottként és milyenek a vállalkozóként való pályakezdés mellett?Inspirációként: http://www.felvi.hu/diploman_tul/tervezz_karriert/hirek/fiatalvallalkozok_m…..
Mik a sikeres innováció feltételei Magyarországon? Mondjon egy példát! Inspirációként: http://index.hu/tudomany/2010/08/12/rubik/; http://www.youtube.com/watch?v=pjzGumEP0EQ; http://www.vg.hu/vallalatok/vg_online/vallalatok_-_belfold/071009_kurt_191415;…..
Milyen előnyei vannak a saját márkás terméknek a fogyasztó számára? Várható-e, hogy a saját márkás termékek kiszorítják a gyártók márkáit? Ön melyiket és miért részesíti…..
Milyen marketing megoldásokkal változtatható egy ország imázsa? Mi legyen a célja és kihez szóljon egy Magyarország imázsát formálni akaró országimázs film?http://www.gondola.hu/cikkek/68499http://www.origo.hu/utazas/20100604-egzotikus-utazas-izland-orszagimazs.htmlKedves…..
Milyen érvek szólnak a külföldön folytatott egyetemi tanulmányok mellett, és milyenek ellene? Gondolkodik-e abban, hogy külföldön folytat tanulmányokat? Inspirációként: http://atv.hu/kulfold/20100622_erasmus_osztondij_ketmillio_europai_fiatal_tanult_kulfoldon;…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyértelmű, hogy ha az ember nem az "always online" világban szocializálódik, eszébe sem jut minden problémája, vásárlási szándéka esetén azonnal felugrani az internetre. Meglepő lehet, de ez kis mértékben szerintem még a mi Y-nak nevezett generációnk esetében is igaz. Nekem például szinte sose jut eszembe kisebb jelentőségű vásárlásoknál, hogy a netet vegyem igénybe. Mondjuk az X kereskedelmi lánc reklámújságjára vetett pillantás ez esetekben hatásosabb lehet, mint az interneten idegesítően beúszó fogkrémreklám.
De ez nyilván csak azért van így, mert még mi sem teljesen az "always online" világban nőttünk fel. A net mondjuk úgy 5-6 éve igazán számottevő az életünkben. Viszont már ez elég volt ahhoz, hogy a vásárlási szokásaink átformálódjanak (ha fogkefét nem is online keresünk, de azért a már kicsit nagyobb értékű dolgokat jórészt igen, például ruhákat). Ezért gondolom azt, hogy az online marketing akkor kerül gyakorlatilag monopolhelyzetbe a hagyományos tévét vagy sajtót kiszorítva, ha a legújabb R-nek nevezett generáció valamivel idősebb lesz. Ők már "egérrel a kezükben születnek", számukra az online üzemmód lesz a természetes, mint ahogy a nagyszüleink számára az újságolvasás volt. Valószínű, hogy őket semmilyen képernyőre beúszó reklám nem fogja idegesíteni, hanem az lesz elérésük legfőbb útja. Így kb. 15 év távlatában bármit elképzelhatőnek tartok, azt is, hogy minden valamennyire is számottevő vállalat online alapokra kell helyezze marketingjét.