Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Paralelepipedon

0 bejegyzést írt és 121 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kettős Mérce Gyöngyöspata után 2011.04.28 19:36:00
  Gyöngyöspatán megtörtént az, amitől féltünk. A cigányság és a szélsőségesek összecsaptak. Ide vezetett a cigány-magyar együttélés helyenkénti ellenségeskedésé fajulása, a szélsőjobboldal gonosz terve, a közbiztonság, a gazdaság és a munkahelyek eltűnése. A…..
Gyöngyöspata az egész beteg magyar nagypolitika puskaporos hordójává vált. A Jobbik által feldobott labdára az összes létező oldalról beindult a politikai katasztrófaturizmus. Az annyi mindenre kapóra jövő konfliktus következményeit pedig továbbra is azok szenvedik meg, akik…..
Paralelepipedon 2011.04.27 22:34:04
@sivatagi n.:
Én pozitívnak értékelem ezt az írást, és még több más baloldali, vagy inkább baloldali mint jobboldali blogot is ma, mert azt látom, hogy a liberális szarkavarók most tényleg elvetették a sulykot. Azt, ami most már nyilvánvaló, hogy az LMP uszítja a cigányokat a magyarok ellen, az MSZP szavazók többsége sem tolerálja. Tudja ezt mindenki, akinek a munkahelyén, vagy bárhol a környezetében különféle pártszimpatizánsok vannak.
Kedd este összeverekedtek a Gyöngyöspatára visszaszivárgó Véderő szimpatizánsai és a helyi romák. Utóbbiak állításai szerint a szélsőjobboldali egyenruhások egész nap provokálták őket, majd meg is ütöttek valakit. A Véderő parancsnoka azt mondta: 100–120 roma…..
Paralelepipedon 2011.04.27 20:33:16
@PubiX:
Provokátor. Ahol ez a téma, ott megjelenik, és mindig ugyanezt adja elő. Az ilyeneknek az a lényeg, hogy kiprovokáljanak minél több indulatos választ, amiket az LMP és a TASZ kamatoztathat a külföldiek számára íródó "Magyarország a fasizmus bölcsője" című folytatásos teleregényében.
Paralelepipedon 2011.04.27 21:23:07
@Lacdelo:
Az is tény, Lacikám, hogy a Jobbik nem ok, hanem okozat. Az nem populizmus, hogy az emberek kiszavazták a parlamentből azokat, akik az EU-tól cigányokra kicsalt pénzeket (is) ellopták, mert a cigányok csak arra kellenek nekik, hogy rájuk irányítsák a figyelmet. Látszik, hogy szeretnéd bagatellizálni az LMP elődeinek felelősségét, de az a helyzet, hogy nem annyit hibáztak, hogy nem tettek eleget a cigányokért, hanem soha, eszük ágában sem volt tenni értük, sőt, abban érdekeltek, hogy a cigányok sok problémát okozzanak. Jelenleg ezek a derék jogvédők mindent elkövetnek azért, hogy ne legyen téma, hogy az EU temérdek pénzt ad a romák felzárkóztatására. Pedig azt is tudják ezek az áldott jó emberek, hogy szigorúan ellenőrizni fogják, hogy a pénz valaóban oda kerül, ahova szánják. Vajon miért nem hangos ettől az LMP és a TASZ?
Szerintem elég tipikus, hogy nekem is, mint mindenkinek, a környezetében sok FIDESZ és sok MSZP szimpatizáns is van, és egészen biztos lehetsz benne: a legtöbb MSZP-s is ugyanoda kívánja azt a gerinctelen, szarkavaró jogvédők alkotta "új párt"-ot - akiket véletlenül elfelejtettél megemlíteni a sok negatív párt között - mint mások.
A véletlen - és egyéb ügyek - úgy hozta, hogy tegnap Strasbourgban akadt dolgom. Furcsa volt nézni, ahogy a helyieknek az AFP hírügynökség beszámolójában megtalálható "cigány" és "evakuálás" kifejezésekre ökölbe szorul a záróizmuk. Hiába, feltétlen…..
Önmagáért? Semmitől. Szlalomsör alapos elemzés tárgyává tette calam szerintem túlzott kirohanását a legutóbbi kormányintézkedések ellen. Ennek az elemzésnek igen sok állításával egyetértek. Cikke végén azonban azt írja: "vannak olyan objektív korlátok, ami után…..
Paralelepipedon 2010.10.31 00:00:45
@Jaffar: én meg arra szeretném felhívni a figyelmedet, hogy ha azt állítod, hogy nem igaz, amit írok, akkor linkeld be te a bizonyítékot, ne a szádat tépjed itt. Itt vannak még linkek:
hiper.blog.hu/2009/05/16/a_hiper_nyeresege
termekmix.hu/tesco_spar_vesztesegesse_teheti_a_kulonado_a_lancokat
Nagyjából mindegyikből ugyanazt lehet kihámozni, a nyereség, vagy eredmény közel azonos érték.
És nem a favorit pártom, csak a hozzád hasonló zombikkal ellentétben nem szemellenzősen nézem a világot.
És még valami: az egész kommunikációd arra épül, hogy fikázni kezded azokat, akiknek a véleményével szemben nem tudsz érvelni. Itt a lehetőség, ha szerinted nem igaz amit írtam, akkor linkeld be az igazságot, ne a pofádat jártasd.
Paralelepipedon 2010.10.31 00:28:20
@Jaffar: jól hangzik az "Okos enged", de az, hogy még mindig nem linkeled be a te "igazi" dataidat, inkább azt valószínűsíti, hogy nem is tudod, ergo: beégtél.
Persze gondolom, most megint jössz majd azzal a dumával, hogy nem is akarod. Amiket belinkeltem, az információ értelmes embereknek, de nem olyan szemellenzős zombiknak mint te, aki nem is akar tudomást venni róla.
Az első hír: Csoportosan, hivatalos személy ellen elkövetett erőszak miatt 10 hónap - két évre felfüggesztett - börtönbüntetésre és 300 ezer forint pénzbüntetésre ítélte elsőfokú döntésében a Pesti Központi Kerületi Bíróság Samu Tamás Gergő jobbikos országgyűlési…..
Paralelepipedon 2010.10.30 22:46:17
@cherryblossom:
"Szerintem a döntésben az az ELV a fontos, hogy végre valaki törvényesen is kimondta: nem csak a magyar lehet rasszista a cigánnyal szemben, hanem hogy igenis a cigány is lehet rasszista a magyarral szemben! erről valahogy általában szeretnek megfeledkezni."
Nem feldkeztek meg erről soha, tudatosan alkalmazták. A liberálisok a hatalmukat a megosztásra alapozzák, szándékosan gerjesztik az etnikai ellentéteket.
Paralelepipedon 2010.10.30 23:06:33
@TaTa86.: már az is elég durva, hogy egy bűnöző eltartása napi 10.000 ft-ba kerül, miközben a minimálnyugdíj 30.000 ft (sincs).
Az Alkotmánybíróság jogkörének korlátozása kapcsán elindult vitában szinte minden érvet ismerünk már. Tegnap hosszabb hallgatás után megszólalt a kormányfő is, és egyértelművé tette az álláspontját: támogatja a Lázár János által jegyzett módosítási javaslatot. Este a…..
Paralelepipedon 2010.10.30 20:47:54
@aszekelyek: nekem is az a véleményem, hogy ezek a köcsögök azért piszkálják Húslevest, mert nem tetszik a véleménye, de érvelni, azt nem tudnak. Amit a témához írt, arra nem reagált senki. No comment.
  Először is, egy jóízű ásítás.   Aztán: megszámlálhatatlan alkalommal foglalkoztunk mi már Magyarország nemzetközi megítélésével, sajtójával, különös tekintettel a két évtized alatt szépen kicsiszolódott riadóláncra a budapesti intellektuálisoktól a berlini…..
Paralelepipedon 2010.10.17 00:00:21
Friss hír az index újságról: Konrád György Franciaországot is telerettegte:

index.hu/kulfold/2010/10/16/kell_felni_orban_viktortol_kerdi_a_le_monde/
----------------
A mértékadó liberális lap szerint Budapesten nagyon diszkréten visszatérnek a régi reflexek: a magyar értelmiségiek ismét szívesebben beszélnek a politikai helyzetről a parkokban, mint a kávéházakban.
A cikkíró, Marion Van Renterghem találkozott az egykori ellenzéki Konrád Györggyel, aki szerint "csendes félelem" figyelhető meg Magyarországon, barátai egyre gyakrabban jegyzik meg: "Erről inkább ne beszéljünk telefonon".
----------------
Paralelepipedon 2010.10.17 09:34:43
@mavo: az ilyen cikkek mögött mindig ott van legalább egy magyar név, és az mindig valamelyik jól ismert hivatásos rettegő. A ti demokráciaféltésetekről annyit, hogy először talán fogalmazzátok meg magatoknak, hogy mi a demokrácia. A többség olyan egyértelmű döntést hozott, hogy annál egyértelműbb nem is lehetne. Ami nektek nem tetszik, hogy egy kisebbség kapcsolatokra és megosztásra épülő hatalma dőlt meg.
Gondoljunk bele, mi lett volna, ha Gyurcsány ezekhez a pénzekhez is hozzá tud férni! Nyugdíjmegtakarításaink eddig védve voltak a politika felelőtlenségétől,  Matolcsy szerint azonban nagyobb biztonságban lesznek az államnál. Tegnapelőtt a kormányfő egyebek mellett…..
 Őszintén szólva baloldali létemre én nem tartozom a Gyurcsány „fanok” széles táborába, de most nagyon egyetértek a Ferenc blogjában található gondolatokkal. Az ex-kormányfő nem szarakszik, lopásnak nevezi, hogy "a kormány le akarja nyúlni a…..
Paralelepipedon 2010.10.14 21:03:30
@aszekelyek: Fletó azért volt az ő emberük, mert jó fejőstehén volt. A hazáját leszarta, ha azt kérték tőle, hogy dózeroltassa le a teljes cukoripart, azt is megtette. És csak pislogok, amikor számomra olyan dolgok derülnek ki, hogy az 500 milliárdot meghaladó bevételű Tesco (meg egy csomó másik élősködő), alig fizetnek valamit a költségvetésbe.
 Meghallgattam az online Orbán-beszédet. Az elmúlt napok minden pletykája igaznak bizonyult. Különadót kap az energiaipar, a távközlés és a legnagyobb üzletláncok. Ám a beszédnek, mint valami elmés népmesének, valódi tanulságai is vannak. Hogy mi, az most következik.…..
Paralelepipedon 2010.10.13 21:13:30
@gramercy: "bele a szakadekba, kezdve a befizetett magannyugdijak ellopasaval"
Nem lopják el, át lehet lépni. A Bajnai kormány is csinált hasonlót az 52 éven felüliekkel.
Paralelepipedon 2010.10.13 21:15:04
@gramercy: egyébként nincsen semmi gond, írj a kormánynak levelet, hogy te jobban szeretnéd, ha a te adódat növelnék, és a multikét csökkentenék. Hátha meghallgatnak és segítenek.
Paralelepipedon 2010.10.13 21:44:27
@soproni1: én megértem azokat is, akik tényleg nem tudnak már hinni senkinek. Ez a 20 év éppen elég okot adott rá.
 Amilyen erővel Kolontárra zúdult a vörös iszap és maró lúgja, olyan erővel bontják le a jogállamiságot és intézményrendszerét Magyarországon. Csak nézek ki a fejemből, hogy mi van??? A menedzserek bibliájával még 16 éves koromban ismerkedtem meg, akkor olvastam el az…..
Paralelepipedon 2010.10.13 14:31:42
@Napkutya:
Itt van neked, meg a te Édes Istenednek egy csemege:
www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=39015
"A kormány feljelentést tesz Vona mellénye miatt"
"A kormányfő kérésére az igazságügyi és rendészeti miniszter - a kormány nevében - feljelentést tesz a bíróság által jogerősen betiltott uniformis viselete miatt - mondta pénteken a Parlamentben Bajnai Gordon."
Paralelepipedon 2010.10.13 14:34:24
@sorokinV: rendőrség gyanúsítottnak hívja, aki ellen nyomoz. De egyébként igazad van, helyesen: a kormány feljelent, a rendőrség gyanúsít.
Paralelepipedon 2010.10.13 15:10:12
@eztígyhogy: a tiednél jobb összefoglalót még nem olvastam. Maximálisan egyetértek.
Hogyan járul hozzá a vörösiszap-katasztrófa Magyarország putyinizálódásához? Kezdjük azzal, hogy az adott helyzetben üdvözlendő minden határozott állami lépés és a MAL Zrt. vezetőségére a történtek után az ember egy macskát nem bízna, nem egy közveszélyes üzem további…..
Paralelepipedon 2010.10.12 14:50:02
@hunor76: ennek a cikknek a címe Putyinizáció. Az emberek olyan országban szeretnének élni, ahol (többek között) nem nézik hülyének.
A hatóságok most éppen hogy teszik a dolgukat, és az embereknek ez tetszik, neked meg nem.
De azért kösz a kioktatást, sokat tanultam belőle!
Paralelepipedon 2010.10.12 16:15:08
@peetmaster: sok igazság van abban amit írtál, de annyit hozzáteszek, hogy nem csak az önérdekből törvényen túllépéssel van a baj, hanem az önérdekre szabott törvényekkel is.
És abban is nagyon igazad van, hogy nem csak azt kell nézni, hogy mi mit tartunk jónak, hanem azt is, hogy az emberek hogyan gondolkoznak, és miért gondolkoznak úgy. Aki nem így tesz, az kinek akar jót? Lassan már annyi ideje szopatják az embereket a piac bácsival, mint régen az állam bácsival, nem csoda, ha sokan már magát a piacgazdaságot látják rossznak. Nem tudom ezért hibáztatni azokat az embereket, akik látják, hogy gazdagodtak meg az ilyen semmirekellő szemetek, miközben ők meg hiába robotolnak.
Varánusz Gátat csak precízen 2010.10.11 21:26:00
Érdekes, ahogy naponta változik egy gát építésének a specifikációja. Nehéz lesz így számonkérni később, ha mégsem jó valami...Így szólt a specifikáció 2010.10.10-én "A most épülő gát négy méter magas, az alapjánál átlag 25-30 méter széles, a felső…..
Paralelepipedon 2010.10.12 10:55:26
@úriparaszt: és az olyan gyakorlat miatt, hogy az állam vagyonát (a MI vagyunkat!) ilyen tetveknek játsszák át, nem aggódsz?
Az a "gyakorlat" szerinted hány embert érint? Ott minden láncszem a helyén volt? És az általad felvázolt "menetrend" ma Magyaroszágon jól működik szerinted? Tocsik, Princz, Kulcsár, Rejtő - soroljam még? Kulcsár pere olyan jól sikerült, hogy odáig se jutottak, hogy jól legyen megfogalmazva, ezért hat év után elölről kezdik. Szerinted ez így jó?
Tudod az a helyzet, hogy szeretnénk már látni a piacgazdaság előnyeit is, nem csak azt, hogyan gazdagodnak meg semmirekellő tetvek! Nem baj?
Paralelepipedon 2010.10.12 11:49:08
@úriparaszt: abszolút nem azt mondtam, hogy nem az a magyar valóság, amit te is leírtál, hanem azt, hogy az nem jó. Így, ha mást látok, csak örülni tudok neki.
Paralelepipedon 2010.10.12 13:31:33
@stratez: Kicsit akasztófahumor, de nem tudom kihagyni. Mesterházy megmondta: ők jól végezték a dolgukat, csak maradt egy kis építési törmelék.
Megszavazták a Lex Mal-t, és azóta az államosítástól hangos az internet. Legalábbis a magyar nyelvű része. Gyurcsány először kiállt Orbán mellett (vagy talán a beszéde mellett, de mindegy is, igaza van, Orbán mai parlamenti beszédében kivetnivalót nem lehet találni), de aztán…..
Paralelepipedon 2010.10.12 13:22:13
@az igazi Sipi: akkor ezzel el is mondtad a lényeget. Magadról. Az a helyzet barátom, hogy vannak akik nem csak szélsőségekben tudnak gondolkodni.
A vörösiszap-tároló északi fala valószínűleg le fog dőlni, de nem kell pánikba esni, mondta Orbán Viktor miniszterelnök (Aztán kiderült, máma már nem reped tovább) Nagyon jól jött ez a gátszakadás Orbánéknak. A sok hazafias lózunggal körített dumálást, lázas…..
Paralelepipedon 2010.10.12 10:11:38
Tényleg új időszámítás kezdődött! Az index újság címoldalára rendszeresen kiteszik egy olyan blognak a linkjét, ahol a demokráciáért jaj de nagyon aggódó liberók minden véleményt kiszűrnek, amely leleplezi a hazugságaikat, így láttatják "közvéleménynek" a sajátjukat.
orulunkvincent.blog.hu/2010/10/09/a_vorosiszap_hype
Látszik, hogy olyanoknak is válaszolgatnak, akiknek a hozzászólását utólag kiollózták. Például nekem, de mások is mondták.

Nos, kedves liberók, a nyilvánosságért nem aggódni kell, hanem élni vele! Így, mint ahogy én most. És amíg ezt csináljátok, be is égetlek mindenhol benneteket, álszent pelenkások.
Paralelepipedon 2010.10.12 10:32:39
@futyfurutty: jaja, a Kettes stimmel, ott volt! És tudod mi a hab a tortán? Hogy azon a hamisított blogon egy "szakértő" osztotta az észt, hogy "eloszlassa a vörösiszappal kapcsolatos félreértéseket". Hát így aztán lehet szakérteni!
Paralelepipedon 2010.10.12 12:44:00
@parttalan: igen, az Indexet elnézve ma tényleg az az ember benyomása, hogy a libero főmufti riadóztatta az alvó ügynököket.
A Mal Zrt. államosítása csak az első lesz a sorban. A történet a '90-es évek homályos privatizációival létrejött hazai nagytulajdonosi körének a megzabolázásáról, átalakítására szól. (Fotó: Mohai Balázs/MTI) Talán sokan nem is sejtik, hogy milyen horderejű változások…..
Paralelepipedon 2010.10.12 09:56:59
@LevLev:
"Sötét ötvenes évek!
Ez jutott eszembe, vajon miért?"

Elmondom barátom. Azért, mert jó helyre születtél, és fogalmad sincs, hogy élnek emberek százezrei (milliói?), olyanok miatt, akik még mindig a "sötét ötvenes évek" mumusával takargatják a szabadrablásra épített jólétüket.
Magyaridióta Vörös köd 2010.10.11 12:53:00
Úgy gondolom, nem túlzás azt állítani, hogy Orbánéknak a lehető legjobbkor jött a vörösiszap-katasztrófa, hiszen abból több soron is profitál(hat) a Fidesz-Magyar Népköztársaság Kht.Először is, ugye, meg lehet mutatni a Párt és a Pintér Rendországa Bt. - a Kht. egyik…..
Paralelepipedon 2010.10.11 19:06:14
@igényes: szia, örülök hogy látlak, emlékszem rád arról a blogról, ahonnan még utólag is gondosan kinyirbáljátok a nektek nem tetsző véleményeket. Így lehetséges az, hogy azon a blogon
orulunkvincent.blog.hu/2010/10/09/a_vorosiszap_hype
is van nekem címzett válaszod (meg másnak is), miközben az én írásaim nincsenek ott.
A parkoló társaságok nem tudom hogy jönnek ide, de egyezik róluk a véleményünk. Elégedett vagy a válasszal?
Paralelepipedon 2010.10.11 20:03:28
@igényes: elhiszem. De az a blog akkor is nagyon gáz. Aki az index.hu címoldaláról csak olvasgatni klikkel egy ilyen blogra, azt feltételezi, hogy hiteles, reprezentatív olvasói véleményeket lát. Az pedig már egyenesen röhej, hogy aztán egy ilyen manipulált blogon megjelenik egy tudósító "szakértő", hogy "eloszlassa a félreértéseket" a vörösiszapömléssel kapcsolatban.
Paralelepipedon 2010.10.11 21:24:42
@Dr. No: ha láttad "A tanú"-t, akkor nézd meg a "Megint tanú"-t is. Aztán gondolkozz el azon, hogyan élnek emberek százezrei ma Magyarországon azért, mert a hozzád hasonló agymosottak még mindig az ÁVO-val dobálóznak, miközben ma privatizáció címén veszik ki a zsebükből az utolsó fillért. Igen, az emberek zsebéből, nem az államéból, mert ahogy szeretett vezéretek, Gyurcsány is mondta: az államnak nincs pénze, az emberek pénzével gazdálkodik.
A jogos felháborodást okozó vörös iszap katasztrófa számtalan jogi kérdést vet fel, amit a szakemberek is jó részt megválaszolatlanul hagytak. A vezérigazgató rapid letartóztatásának kommunikációja is inkább hirtelen bűnbakkeresési kényszerre utal, mint az ügy valós…..
A vörösiszap-ügy legfrissebb történései:a védőgát épül, Illés Zoltán sk. vezette fel a nemzetközi sajtót a tározó repedéseit 10 cm-ről bámulni; a MAL Zrt. vezetése bocsánatot kért, tagad valamit és másvalamit megerősít; a slaggal csapatós Bakonyit letartóztatták, Hende…..
Paralelepipedon 2010.10.11 18:56:59
@flippant: "A nép forrong, dühös és áldozatokat akar."
Nem tudom melyik országban élsz, itthon, Magyarországon nem ezt tapasztalom. Sőt, képzeld: a kormányváltás óta nem volt tévéostrom, gumilövedékek, stb. sem. Persze tudom, hogy vannak akik nagyon szeretnék, ha lenne, de a mantrázás csak belső változásokat idézhet elő, külsőket nem.
w Iszappapolás 2010.10.11 05:20:00
Az árvizet ismerjük, akár fel is lehetne rá készülni, például nem kéne ártérre építkezni. Kolontár és Devecser olyasmit kapott a nyakába, amire nincs recept. Előrejelzés sincs, az ipari katasztrófák ilyenek, valahol valaki félrenyom egy gombot, vagy valakik egymás után…..
Paralelepipedon 2010.10.11 16:34:11
@Tóta W. Árpád: "ezek a legijesztőbb, legszomorúbb reakciók."
Nem... EZ a legijesztőbb, legszomorúbb reakció, ahogyan te, és a hozzád hasonlók érvek helyett ugyanazt a demagóg, eltérő véleményeket lesajnáló kommunikációt nyomjátok zsigerből, mint párttitkár elődeitek. Csak állam bácsi helyett piac bácsit abszolutizáljátok.
Paralelepipedon 2010.10.11 17:17:53
@Tóta W. Árpád: "komolyan gondolom, hogy tragikus, ha ma Európában az merül fel tök komolyan, hogy a nagyvállalat akkor fog jól működni, ha majd nem lesz kapitalista a szemlélete."
Az a tragikus, hogy a hozzád hasonlók, akik jaj de nagyon megértik a megélhetési bűnözőket (is), tehát fantasztikus empátiával kellene hogy rendelkezzenek, nem értik, hogy az embereknek ugyanúgy hányingerük van már a mindenható piac bácsitól, mint régen az állam bácsitól. És tudod miért? Mert milliószor bebizonyosodott már, hogy vannak akik számára természetes a piaci magatartás, ezek papolnak legkevesebbet erről (ezek rendben vannak). De van egy jelentős számú élősködő réteg, akik ugyanúgy takaróznak ma a piac bácsival, mint régen az állam bácsival. Régen is, és ma is a MI pénzünket dézsmálták ezek, régen úgy, hogy közvetlenül az állam nyakán lógtak, ma úgy, hogy "az állam rossz gazda" érveléssel a piaci ár nevetséges töredékéért (tizedéért, századáért) játsszák át maguknak a vagyonunkat. Nem elírás volt a "mi vagyonunkat", hanem ugyanaz a logika, amellyel Gyurcsány is érvelt: az államnak nincs pénze, a MI pénzünket osztogatja.
Ha valaki nagy leleplezésre számít, minden bizonnyal csalódni fog. Könnyen lehet, a MAL tényleg minden jogszabályt betartott, minden ellenőrzésnek megfelelt. Csak éppen... (Fotó: Pörneczi Bálint/AFP) A közvélemény az iszapkatasztrófa után a felelősök megnevezését várja. És…..