Adatok
strizsy
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Jó ideje először vett részt orosz vadászgép az ukrán repülőnapon/kiállításon, ezúttal Anatolij Kvocsur sokat módosított tesztgépével, a kétüléses 597-essel érkezett Gosztomelba. A kétoldalú kapcsolatok változásának, a kebelen belülre való visszatérésnek keresve…..
strizsy
2010.10.08 19:19:33
Nos,a megoldás lényegében elég prózai.Mivel,a két HVK egymástól függetlenített,mozgatás közben,néhány milliméter difi előfordul(ha az egyik egy picit jobban szorul, mint a másik).Valamint,különböző üzemmódokon un. "ütközők" vannak elhelyezve (hogy ne told túl) stop,minimal,maximal,min fáklya,max fáklya.Az ezeken való "átemelés" sem megy mindíg egyformán, néhány milliméter difi benne van.És ez már képes olyat okozni,hogy a két fáklya gyújtása között lessz 1-2 tized másodperc.De...Ha még minden szinkronban is történne, akkor is van egy újjabb tényező: halytómű üzemidő! Nem létezik olyan két,vagy több motoros repcsi, ahol a hajtóművek üzemidelye azonos lenne.És,ebből kifolyólag, teljes "szinkronítás" mellett is,az újabb korábban fog reagálni,mint a korosabbik.....Egyebek iránt a felvételen tökéletesen látható(gsf keresztmetszet,láng méret és szín) , hogy a két motor nics azonos üzemmódon...Ki-ki döntse el,hogy itt melyik igaz...:-)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz