Adatok
GsmLine.hu
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Höjj, amikor az ész meg a jómodor pisilni megy, a virtus meg gyorsan belecsap a klaviatúrába! Ahelyett, hogy elküldte volna a saját oldalukat.
2015. január 5. 17:00
Üdv, érdeklődni szeretnék, hogy következő…..
GsmLine.hu
2015.01.08 20:17:05
@dani27bpbp:
Mi nem az Extrèm Digital boltja vagyunk.
De annyiban megvédeném az eladót, hogy ha az van kiírva egy munkaállomásra, hogy szerviz, ott nem valószínű, hogy értékesítenek.
Persze a nem túl szép válasz nem jó az extrem Digital munkatársától!
Itt kifejezném, hogy mint Ön mint vásárló, az eladó is egy ember, lehet éppen rossz napja volt, vagy épp 20 percen belül az 5. ember kérdezte meg azt a kérdést ami ki volt tisztán láthatóan függesztve... De attól még abban egyetértek, hogy válaszoljon szépen!
Mi nem az Extrèm Digital boltja vagyunk.
De annyiban megvédeném az eladót, hogy ha az van kiírva egy munkaállomásra, hogy szerviz, ott nem valószínű, hogy értékesítenek.
Persze a nem túl szép válasz nem jó az extrem Digital munkatársától!
Itt kifejezném, hogy mint Ön mint vásárló, az eladó is egy ember, lehet éppen rossz napja volt, vagy épp 20 percen belül az 5. ember kérdezte meg azt a kérdést ami ki volt tisztán láthatóan függesztve... De attól még abban egyetértek, hogy válaszoljon szépen!
GsmLine.hu
2015.01.09 10:02:41
@Jegkoko:
Elég sok készülék más-más kiszerelésben van forgalomban. Ebben semmi fura nincs, csak ezek szerint nem ismerte, de most erről is felvílágosítottam :)
Elég sok készülék más-más kiszerelésben van forgalomban. Ebben semmi fura nincs, csak ezek szerint nem ismerte, de most erről is felvílágosítottam :)
Androlib blog. Bipp!
A magyar ipari kémkedés minden részletet kiderített a Galaxy SIV-ről!
2013.03.13 13:38:29
A hype veszélyes dolog... Az persze már nyilvánvaló, hogy a Galaxy SIV a konkurencia minden igyekezete ellenére (HTC One, Sony Xperia Z, mond valamit?) az év első felének legnagyobb izgalommal várt okostelefonja lesz, és a legtöbb példányban eladott is. Az egymás után "kiszivárgó"…..
GsmLine.hu
2013.03.13 18:41:11
És akkor a hasonló:
gsm-online.hu/samsung/galaxy-s/samsung-samsung-galaxy-s-iv-16-gb-elorendelhet-97386
ujgsm.hu/termek/samsung/samsung-i9500-galaxy-s-iv
Ezek akkor mind mind megtévesztenek?
Ha valaki nem érti ennek a lényegét, akkor kérem ne használja!
gsm-online.hu/samsung/galaxy-s/samsung-samsung-galaxy-s-iv-16-gb-elorendelhet-97386
ujgsm.hu/termek/samsung/samsung-i9500-galaxy-s-iv
Ezek akkor mind mind megtévesztenek?
Ha valaki nem érti ennek a lényegét, akkor kérem ne használja!
GsmLine.hu
2013.03.13 19:36:16
GsmLine.hu
2013.03.15 15:25:57
www.gsmline.hu/kereses/i9500?w=m&raktaron=0
A kisebb hibák javítva lettek tegnap, de ahogy olvasom sok hiba azért nem volt...
Remélem a Blog íroja erre is hasonló hangsúlyt fektet majd :-)
ELŐRENDELHETŐ a fenti linken!
Üdv. Giczi Antal
GsmLine.hu Kft.
A kisebb hibák javítva lettek tegnap, de ahogy olvasom sok hiba azért nem volt...
Remélem a Blog íroja erre is hasonló hangsúlyt fektet majd :-)
ELŐRENDELHETŐ a fenti linken!
Üdv. Giczi Antal
GsmLine.hu Kft.
Sándor olcsóbban szerette volna megúszni a telefon vásárlást, ezért a netről rendelte meg új készülékét. Sajnos - ahogy az az ilyen esetekben gyakran előfordul -, a telefonhoz nem minden tartozék érkezett meg, és az ígért két éves garanciát sem tudja érvényesíteni a naiv…..
GsmLine.hu
2011.10.17 12:13:16
Kedves Cikk Író!
Először is tisztáznám, a Samsung telefonokat nem a GsmLine.hu Kft. gyártja. Meghibásodásáért felelősséget vállalunk jótállás keretein belül, melyet szervizpontunkba kell vissza juttatni. (ha vidéki akár csomag küldő szolgálatot, postát is elfogadunk)
Amint reklamált a memória kártya miatt rendeztük, sőt nagyobbat kapott, szerintem erről nincs mit írni.
A készülék meghibásodott, melyet ha kéri javíttatunk, nem tudom mit vár ezen kívül?
KIEMELNÉM: amennyiben bárki rendel netről 8 napos elállási joga van. Tehát nálunk is, mint minden korrekt cégnél 8 munkanapon belül nem tetszik a készülék, vissza küldi, és mi vissza térítjük a teljes vételi árat. Indokot sem kell írni!!!
Sajnálom, hogy csalódott az Ön által választott készülékben, de ezt nem a cég lejáratásával kéne talán megbosszulni, és itt kérném az összes ide írót, hogy a "zuggsm" kifejezést mellőzzék. Cégünk éves szinten 300.000.000 Forint körül forgalmaz, melyet le tud bárki kérdezni hivatalosan, ingyenesen a netről.
Az, hogy nem vette fel a szervizes kolléga azonnal, valóban sok munkájuk van, mindenkivel kiemelten foglalkoznak, és ahogy írta, vissza hívta Önt, ezt vajon melyik cég teszi meg?
Kérném, hogy ne járassa le a korrekt cégeket, amennyiben meghibásodik egy gyártó terméke, arról nem tehet a forgalmazó, mi állunk rendelkezésére!
Amennyiben bárkinek kérdése van:
gsmline@gsmline.hu email címre megteheti, és 3 munka napon belül válaszolunk maximum (nem kötelező, lehet aznap, de naponta 400 emailt dolgozunk fel, így lehet, hogy elcsúszik a válasz).
El tudnak minket érni:
06 70 311 5009, 06 30 311 5009, 06 20 311 5009 számokon, be tudnak hozzánk jönni a boltunkba: 1078, Bp. István u. 20.
vagy a szervizre kíváncsi (szervizpont):
1078, Bp. István u. 18.
További infókat honlapunkon találnak:
www.gsmline.hu
Üdv. Giczi Antal
cégtulaj
u.i.:
több ezer vásárló közül van egy-egy csalódott, annak nagy hangja tud lenni, de mi nekik is segítünk!
Először is tisztáznám, a Samsung telefonokat nem a GsmLine.hu Kft. gyártja. Meghibásodásáért felelősséget vállalunk jótállás keretein belül, melyet szervizpontunkba kell vissza juttatni. (ha vidéki akár csomag küldő szolgálatot, postát is elfogadunk)
Amint reklamált a memória kártya miatt rendeztük, sőt nagyobbat kapott, szerintem erről nincs mit írni.
A készülék meghibásodott, melyet ha kéri javíttatunk, nem tudom mit vár ezen kívül?
KIEMELNÉM: amennyiben bárki rendel netről 8 napos elállási joga van. Tehát nálunk is, mint minden korrekt cégnél 8 munkanapon belül nem tetszik a készülék, vissza küldi, és mi vissza térítjük a teljes vételi árat. Indokot sem kell írni!!!
Sajnálom, hogy csalódott az Ön által választott készülékben, de ezt nem a cég lejáratásával kéne talán megbosszulni, és itt kérném az összes ide írót, hogy a "zuggsm" kifejezést mellőzzék. Cégünk éves szinten 300.000.000 Forint körül forgalmaz, melyet le tud bárki kérdezni hivatalosan, ingyenesen a netről.
Az, hogy nem vette fel a szervizes kolléga azonnal, valóban sok munkájuk van, mindenkivel kiemelten foglalkoznak, és ahogy írta, vissza hívta Önt, ezt vajon melyik cég teszi meg?
Kérném, hogy ne járassa le a korrekt cégeket, amennyiben meghibásodik egy gyártó terméke, arról nem tehet a forgalmazó, mi állunk rendelkezésére!
Amennyiben bárkinek kérdése van:
gsmline@gsmline.hu email címre megteheti, és 3 munka napon belül válaszolunk maximum (nem kötelező, lehet aznap, de naponta 400 emailt dolgozunk fel, így lehet, hogy elcsúszik a válasz).
El tudnak minket érni:
06 70 311 5009, 06 30 311 5009, 06 20 311 5009 számokon, be tudnak hozzánk jönni a boltunkba: 1078, Bp. István u. 20.
vagy a szervizre kíváncsi (szervizpont):
1078, Bp. István u. 18.
További infókat honlapunkon találnak:
www.gsmline.hu
Üdv. Giczi Antal
cégtulaj
u.i.:
több ezer vásárló közül van egy-egy csalódott, annak nagy hangja tud lenni, de mi nekik is segítünk!
Múlt hét végén kezdődött az ügy, amikor 207 darab magyarországi iPhone tulajdonosa arra lett figyelmes, hogy nem tud csatlakozni a hálózatra. Mindegyikük a Telenorhoz tartozó SIM-kártyát használt. Nem sokkal később a telefonok újra elérhetőek lettek. A Telenor azt állítja, a…..
GsmLine.hu
2011.08.22 12:57:01
Kedves Felhasználók!
Mivel sokat tippeltek, és a valósághoz sok köze nincs, ezért amit tudunk információt megosztom veletek!
A problémát tapasztaltuk, de nem csak iPhone-al (nálunk iPhone csak egy volt), hanem más GYÁRILAG független mobilokkal is.
Akkor még a Telenor hebegve habogva valami frissítésről beszélt:
www.gsmline.hu/hir/398-upc-defekt-hat-ilyen-is-van%E2%80%A6
Eltelt két nap, és hitegették az érdeklődőket, amikor az egyik vásárló kapott szóban egy olyan tájékoztatást, amit itt is írtak, az szerepelt benne, hogy az Orange által kiadott készüléket tiltják. Mi kicseréltük ezt a telefont (Samsung GIO gyári független), de mivel elsőként foglalkoztunk ezzel, ezért mindenki hozzánk jött, attól függetlenül, hogy nem tőlünk vásárolták a terméket.
Na itt már azért kíváncsi voltam mi az igazság, mert MI NEM árulunk illegálisan függetlenített, előfizetéses telefont, illetve a másik két cégről is kétlem akiktől vásárolták az iPhone-t!
A Telenor hallgat!
Azóta sokk tippet hallottam, de az kicsit fura számomra, hogy az iStyle szerint is független iPhone-t tiltja a Telenor, hogy függő, szolgáltatói! Minden iPhone ami itt járt gyári független volt (4 db), és mind a négy iStyle szerint NEM LOPOTT, vagy semmilyen tiltó lista nincs rá. Itt megjegyezném, hogy amit tőlünk vásároltak, azt mi kicseréltük, és a vásárlót elküldtük, hogy jelentse a Telenor munkásságát a Hírközlési hivatal felé. Érdekes módon amikor ő megemlítette, hogy viszi tovább a számát egy másik szolgáltatóhoz, rögtön minden megoldottak neki?! Sőt két hónapig ingyen telefonálhat.
Ami még furcsább, hogy a barátomé itthon nem működik, mert állítólag Orange-nál lett vásárolva előfizetéssel, és nem volt fizetve, ehhez képest külföldön működik Orange-al?!
Itt most nem beszélnék olyanról mint Ti, hogy fekete import, stb, mivel minden készülék gyári független, és ezeket itthon nem lehet megvásárolni, miért nem vehetné meg bárki odakint függetlenül?! Hisz mi az EU-ban élünk nem???
Szóval ennyi egyenlőre, meg amit még mondanak.
Én úgy gondolom, hogy NINCS lopottan 207 iPhone, ezt nem tudom elképzelni. Illetve ha van is, akkor erről az iStyle, T-mobile, és a Vodafone akik forgalmazók miért nem tudnak? És nektek nem furcsa, hogy a Telenor nem kap jogot az iPhone forgalmazására, és pont rá 1 hónapra kitör ez a balhé?
Szóval NE a forgalmazóban keressétek a hibát.
Amit tőlünk vettek, az is gyárilag független volt, Angliából származik, és minden rendben volt vele...
Üdv. G. Antal
GsmLine.hu Kft.
még ajánlanék egy fórumot:
www.facebook.com/gsmline.hu/posts/144905592259417
Mivel sokat tippeltek, és a valósághoz sok köze nincs, ezért amit tudunk információt megosztom veletek!
A problémát tapasztaltuk, de nem csak iPhone-al (nálunk iPhone csak egy volt), hanem más GYÁRILAG független mobilokkal is.
Akkor még a Telenor hebegve habogva valami frissítésről beszélt:
www.gsmline.hu/hir/398-upc-defekt-hat-ilyen-is-van%E2%80%A6
Eltelt két nap, és hitegették az érdeklődőket, amikor az egyik vásárló kapott szóban egy olyan tájékoztatást, amit itt is írtak, az szerepelt benne, hogy az Orange által kiadott készüléket tiltják. Mi kicseréltük ezt a telefont (Samsung GIO gyári független), de mivel elsőként foglalkoztunk ezzel, ezért mindenki hozzánk jött, attól függetlenül, hogy nem tőlünk vásárolták a terméket.
Na itt már azért kíváncsi voltam mi az igazság, mert MI NEM árulunk illegálisan függetlenített, előfizetéses telefont, illetve a másik két cégről is kétlem akiktől vásárolták az iPhone-t!
A Telenor hallgat!
Azóta sokk tippet hallottam, de az kicsit fura számomra, hogy az iStyle szerint is független iPhone-t tiltja a Telenor, hogy függő, szolgáltatói! Minden iPhone ami itt járt gyári független volt (4 db), és mind a négy iStyle szerint NEM LOPOTT, vagy semmilyen tiltó lista nincs rá. Itt megjegyezném, hogy amit tőlünk vásároltak, azt mi kicseréltük, és a vásárlót elküldtük, hogy jelentse a Telenor munkásságát a Hírközlési hivatal felé. Érdekes módon amikor ő megemlítette, hogy viszi tovább a számát egy másik szolgáltatóhoz, rögtön minden megoldottak neki?! Sőt két hónapig ingyen telefonálhat.
Ami még furcsább, hogy a barátomé itthon nem működik, mert állítólag Orange-nál lett vásárolva előfizetéssel, és nem volt fizetve, ehhez képest külföldön működik Orange-al?!
Itt most nem beszélnék olyanról mint Ti, hogy fekete import, stb, mivel minden készülék gyári független, és ezeket itthon nem lehet megvásárolni, miért nem vehetné meg bárki odakint függetlenül?! Hisz mi az EU-ban élünk nem???
Szóval ennyi egyenlőre, meg amit még mondanak.
Én úgy gondolom, hogy NINCS lopottan 207 iPhone, ezt nem tudom elképzelni. Illetve ha van is, akkor erről az iStyle, T-mobile, és a Vodafone akik forgalmazók miért nem tudnak? És nektek nem furcsa, hogy a Telenor nem kap jogot az iPhone forgalmazására, és pont rá 1 hónapra kitör ez a balhé?
Szóval NE a forgalmazóban keressétek a hibát.
Amit tőlünk vettek, az is gyárilag független volt, Angliából származik, és minden rendben volt vele...
Üdv. G. Antal
GsmLine.hu Kft.
még ajánlanék egy fórumot:
www.facebook.com/gsmline.hu/posts/144905592259417
GsmLine.hu
2011.08.22 13:18:54
Csontiék tényleg nem férnek a bőrükbe: nem elég, hogy eladnak és vesznek, mostanában Tekernek, Repülnek és Másznak is!..
GsmLine.hu
2011.07.26 15:39:16
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nincs kibelezett telefon.
Maximum tartozékok, kiegészítőkben van különbség.
És erről is pontos tájékoztatást kap rendelés előtt.