Regisztráció Blogot indítok
Adatok
AntiKorrupt

0 bejegyzést írt és 68 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mi is slamasztikába kerülhetünk, s már kerültünk is, a kiszámíthatatlanná váló oroszországi viszonyok miatt. Az idő Putyin ellen dolgozik – közli az Index. A cikk szerzője azon kesereg, hogy a városokban „A gyenge rubel miatt áruhiány és kígyózó sorok alakultak ki, az…..
AntiKorrupt 2014.12.22 16:14:54
"az USÁ-nak érdekében állhat háborúba sodorni Oroszországot. Mert Amerikát, hatalmas adósságai mellett, az a veszély fenyegeti, hogy egyre több ország akarja mellőzni a nemzetközi kereskedésben a fedezetlen amerikai dollárt. Csakhogy az USA-t mindenekelőtt a dollár-, sőt a petrodollár alapon folyó világkereskedelem, a globális pénzügyi tranzakciók kézben tartása tartja fenn."
Nahát, csak nem megjelenik itt is ez a konteó? A petrodollár bedőlése sztorit az orosz propaganda nagyon nyomja mostanában, ezt az alternatív világmagyarázatot próbálják erőltetni, mintha csak amiatt szankcionálnák őket mert ki akarják a dollárt iktatni a kereskedésből és más országokat is erre biztatnak, és a világon semmi közük nem lenne az ukrajnai háborúhoz. Összeszámolni is nehéz lenne az utóbbi 10 évben hány jövendölést olvastam a dollár bedőléséről, ugyanazokon a weblapokon hónapról hónapra, de érdekes módon a dollár egyre erősödik. Az elmúlt 15 évben a világgazdaságban az USA dollár használata (mint kereskedelmi elszámoló deviza) 71%-ról 51%-ra esett vissza, közben az euró 19%-ról 32%-ra emelkedett, és jön fel a Jüan is, mégis a dollár folyamatosan erősödött az euróval szemben (dacára annak, hogy a válság óta a FED sokszoros mennyiségű dollárt nyomtatott, mint amennyi Eurót az EKB), több pénzügyi elemző pár éven belül bekövetkező dollár/euro paritásról beszél. Az eurázsiai unió bővítésével a dollár még jobban háttérbe szorulhat, az oroszok legalábbis nagyon ezt akarják, de kérdés hogy pl. Kína hajlandó-e csak az oroszok kedvéért hanyagolni a dollárt, miközben USA a legnagyobb kereskedelmi partnere, emellett államkötvényből és dollárból is jócskán betankolt. Annyira nem szeretik az oroszok a dollárt mostanában, de mégis nagyon jó nekik hogy az olajért és a gázért dollárban fizetnek nekik, ez tudja némileg kompenzálni a rubelgyengülés gazdasági hatását. Az meg különösen érdekes megállapítás, hogy az oroszok ezért a dollárért aranyat vásárolnának fel, hiszen örülnek ha a költségvetést finanszírozni tudják, és a szankciók miatt megroggyant cégeiket és bankjaikat életben tudják tartani.
Tényleg bedöntené a dollárt ha fokozatosan kicsit tovább csökkenne a használata? Egy deviza értékét leginkább talán a bele fektetett bizalom határozza meg, ami pedig jelen esetben függ USA gazdasági teljesítményétől, gazdasági és politikai befolyásától a világban, és katonai erejétől, jövőbeni gazdasági kilátásainak megítélésétől. Ha olyan nagy szerepe lenne a dollár erősségében hogy hányan fizetnek vele az olajért, akkor miért nem mutatkozik meg az árfolyamban a 71%-ról 51%-ra visszaesés? A svájci Frank sem arról híres hogy azzal fizetnek szerte a világban, viszont stabil az árfolyama a gazdaság stabilitása miatt, jó menekülődevizának és biztos befektetésnek számít, szívesen tartják benne sokan a tartalékaik egy részét a nulla kamat ellenére is, és dollárban is hasonló okok miatt tartják sokan a megtakarításukat. Persze a spekulánsok összehangolt támadással meg tudnák gyengíteni, de bedőlést az se jelentene (persze kérdés ki mit tart bedőlésnek). Azt is vegyük számításba, hogy a FED alapkamata jelenleg rekordalacsony, ha el is kezdene gyengülni a dollár, elég nagy mozgástér van a kereslet növelésére a kamat emelésével. Oroszország befolyása ahhoz nem olyan nagy, hogy a dollárkeresletet érdemben befolyásolni tudná, és hogy csak emiatt lennének a szankciók, egy hatalmas marhaság.
AntiKorrupt 2014.12.22 16:56:50
@Lajos Domokos: Kína valóban bejelentette hogy "segít", az oroszbarát médiák meg is vannak győződve róla, hogy ez a segítség önzetlen, sőt idővel Kína még az Eurázsiai Unióba is belép. Pedig sokkal inkább arról lehet szó, hogy egyszerűen csak kihasználják a helyzetet, és gazdasági előnyszerzésre fordítják. Most lehet igazán jó üzleteket kötni, nyilván elég jó feltételeket tudtak kialkudni a a gázvezeték-építés és a gáz árának ügyében a szorult helyzetben lévő oroszokkal. Kína a cégeivel nagyon szívesen belép a nyugati cégek helyére, csak kicsit erősebb törvényi garanciákkal, és nagyon szívesen betölti árucikkeivel a nyugati embargó nyomán kialakuló űrt. A Dollár kiszorítása, meggyengítése nem érdeke, USA a legnagyobb gazdasági partnere, ráadásul jelentős Dollár, és USA államkötvény tartalékot halmozott fel. Meglátjuk mi lesz a dollárral, meg azt is, hogy Kína mikor jelenti be az igényét pl. Szibériára.
Tények egy fecniről! Már 2012-ben kapott kellő mennyiségű adatot a NAV ahhoz, hogy intézkedhessen. Miért nem tette? A Bunge több helyről származó információi szerint 2011 végén eljuttatott információkat megyei szinten az adóhatósághoz a kialakult helyzetről. A károkról,…..
AntiKorrupt 2014.11.20 18:09:31
Igen, próbáljon a jogszabályokat betartó még olcsóbban termelni. Aztán bízzunk benne hátha tönkremegy az áfacsalókkal való küzdelemben, és átveheti a helyét valamelyik fideszes oligarcha cége.
A boltokban lévő összes 400 Ft alatti olaj áfacsalt, ezalatt nem lehet előállítani az adott minőségi szinten, főleg nem a külföldről ideszállítás költségével terhelten. Az előállítási árban a legnagyobb súllyal a nyersanyag, a napraforgó ára számít, annak az ára külföldön is igen hasonló, míg az étolaj előállításához szükséges energia költsége és munkások bére nem nyom annyit a latban. A szlovák, román, szerb olajakat több cégen keresztül megfuttatják, nettó áron veszik, de ezt az árat számlagyártól vett számlán már bruttóként feltüntetve akár többször is visszaigénylik utána az áfát. A NAV direkt csak a láncolat egy olyan szereplőjét kapja el és mutogatja tevékenysége bizonyítékaként, amelynek általában csak egy bepalizott hajléktalan a tulajdonosa, a valódi nagykutyákat véletlenül sem bántják. A Kaposvári cukorgyár termelési vezérigazgató-helyettese szerint áfacsalás útján kerül a boltokba a cukor 80-90 százaléka, beleértve a Kaposváron előállított mennyiség jelentős részét is.
A külföldről érkezett tej 80%-a áfacsalt iparági elemzők becslése szerint, nem véletlenül borogatják szegény gazdák az utcára a tejet, felhívva a figyelmet helyzetük tarthatatlanságára, hogy még a minimálbéres munkaerővel is az előállítási költségük alá mennek az áfacsalt szlovák tejjel.
De azért védjétek a védhetetlent, és támogassátok a maffiát tetves hazaárulók!
AntiKorrupt 2014.11.20 18:32:23
@bölcsbagoly: Még szöveget értelmezni sem tudsz maffiabérenc, a külföldi étolajat kell ideszállítani, nem a napraforgót. A NAV nem tette meg a dolgát, 2 évvel a Bunge bejelentése után, és az állítólagos nyomozás után ugyanazok az áfacsalt étolajok ott vannak a boltok polcain, melyeket a Bunge sérelmezett. Jellemző a maffiátokra, ha valaki vádol valamivel, a vádlót kell lejáratni. A Bunge állított valamit, a fidszbérenc média mocskolja a Bunge-t. Horváth András vádolt, válaszul egyből megindult a mocskolás, lejáratás, hiteltelenítés. USA vádolt valamivel, már indult is az USA ellenes hergelés, járjon az bármilyen következménnyel is. Semmi se számít, csak a rohadt maffia még működhessen.
AntiKorrupt 2014.11.20 19:02:00
@bölcsbagoly: Nem, engem Horváth András fizet órabérben, aki az NSA ügynöke, amit meg a zsidó háttérhatalom irányít, hogy hazug vádak révén megdöntse az egyetlen igazszívű nemzeti kormányt Magyarországon.
Ha valakiről, rólad lehetne megalapozottan állítani hogy fizet a maffia, önszántadból nem lennél ilyen agyatlan.
  Mit csinál ez a cikk? Na de tényleg, mit csinál ezzel a fészbukról kikopizott szégyenfallal a 444!? Ki nyirni a bünözőket ! Atiszteségeseknek pedig anyi jogot mint most a bünözőknek van (Zoltán) nyílvánosan kivégezném mindet elrettentés gyanánt. talán csökkenne is az…..
A Vastagbőr töltötte fel Youtube-ra a Kossuth Rádió délután kétórás híradójának azt a részletét, amiben Török Annamária műsorvezető a kövezőket mondta: "Nem csitulnak az indulatok Kijevben. Orvlövészek lövik a rendvédelmi erők tagjait az egyik szálloda…..
AntiKorrupt 2014.02.21 21:38:36
Hihetetlen, hogy milyen mennyiségű álhírrel, manipulációval árasztja el a netet a Rusia Today, és más Putyin-és Janukovics- párti hírforrások, a háború (a félreinformálás által) ugyanakkora intenzitással folyik a médiában, mint az utcákon. A komplett szélsőjobb és a rendszerkritikus mozgalmak nagy része kritika nélkül beveszi ezeket (és kormányunk is az elnyomó, korrupt hatalom pártjára állt).
Mutogatnak olyan képet hogy a tüntető kezében izraeli gyártmányú fegyver van, ez természetesen kétségtelen bizonyíték számukra hogy Izrael áll a tüntetők mögött, mutogatnak egy noteszről képeket, melyben arról vannak feljegyzések, milyen összegeket kaptak a bértüntetők USA-tól a felforgatásért, stb. Ez kb olyan szintű kamubizonyíték-gyártásnak tűnik, mint amikor 9/11 után megtalálták Mohamed Atta sértetlen útlevelét a hatóságok a tornyok romjai között...
Nyilvánvalóan vannak a tüntetők között beépített provokátorok, vannak szélsőséges politikai erők képviselői, nem kizárt hogy az izraeli titkosszolgálat tagjai, akár USA által fizetett terroristák is lehetnek közöttük. De ugyanúgy megtalálhatók Janukovics és Putyin beépített provokátorai, akiknek célja a felforgatás, a tüntetés megbélyegzése, hiteltelenítése, a hatóságok jogszerűnek látszó beavatkozásának kiprovokálása. Nagyon elterjedt eljárás.
Azzal, hogy kormányunk ilyen manipulált hírek leadására kényszeríti a közmédiát, két legyet csap egyszerre, egyrészt tövig benyal Putyinnak, másrészt szavazatokat szerezhet a Russia Today híreivel elvakított szélsőjobbtól, akik üdvözlik hogy ez a tökös kormány meri az "igazat" képviselni a mocskos ballib véleményterrorral szemben
AntiKorrupt 2014.02.21 22:02:24
@fran7: Hogy ki mellé állnék... nem tudom. Csak abban vagyok biztos, hogy a rt.com, ruvr.hu, Oroszország hangja, stb egyáltalán nem tekinthetők hiteles és független hírforrásnak (sőt), márpedig sokan annak képzelik.
AntiKorrupt 2014.02.21 22:45:03
@fran7: Igen valahogy úgy, a civilizációk harca, ahol a fő fegyver az információ. Én úgy látom, hogy a nyugati pénzoligarchiának (melyet többen globális háttérhatalomként is emlegetnek) valóban rengeteg van a rovásán, és emiatt az ellene globálisan kialakult közhangulatot az orosz érdekszféra a gazdasági/politikai érdekeinek megfelelően manipulatív módon kihasználja saját hatalmának építésére. Rengeteg érdek ütközik, a világgazdaság és politika különböző súlyú szereplői vívják a harcukat a médiák segítségével, és Chomsky 10 pontját mindegyik tökéletesen ismeri és alkalmazza is. Ember legyen a talpán aki képes a hamis információk özönéből a valódit kiválogatni...
Az áfacsalás "botrány" szép lassan a érdektelenség mocsarába süllyed, már csak talán Vágó Gábor LMP-s képviselő dolgozik az ügyön Horváth Andráson kívül. A Fidesz taktikája bevált, nem kell vele foglalkozni, nem kell neki teret adni, szépen magától kifullad az "ügy". Pedig…..
AntiKorrupt 2014.02.17 18:21:14
Áfacsalás útján kerül a boltokba a cukor 80-90 százaléka. Lehet azon örülni hogy emiatt lesz olcsó a cukor, és Mari néni is meg tudja venni, de nem ilyen egyszerű a helyzet.

A maffia beépült a politikába, behálózta a hatóságokat, és
rendszerszinten biztosítja magának a szabad rablást ÁFA-csalással,
jövedéki adó csalással, járulékcsalásokkal, az állami és uniós
támogatási pénzek korrupt elosztásán keresztül, az önkormányzati és
állami közbeszerzések korrumpálásán keresztül, több független elemzés
szerint a GDP 20-25%-át lopják el így, ebben a kisemberek adókerülése benne sincs, ezek kifejezetten az oligarchákhoz, a politikai-gazdasági korrupcióhoz köthető csalások. A kiszivárogtatókat minden lehetséges eszközzel tapossa, nyomja el a rendszer, agyonverik, ellehetetlenítik, mint az olajügyeket leleplező Karancsi Tibort, vagy egyszerűen megölik, mint Karancsi több kollégáját.
Szervezetten fosztanak ki bennünket, és az adónkból fizetik saját védelmüket - ellenünk.
Az állam költségvetéséből így hiányzó ezermilliárdokat az állampolgárok és cégek adóinak gátlástalan emeléséből finanszírozzák. Ez versenyhátrányba hozza a magyar cégeket és munkaerőt, és emiatt van Mari néninek csak az olcsóbb, áfacsalt cukorra pénze. Ha az áfacsalásokat fel lehetne számolni, és a politikai vezetést és a hatóságokat a maffiától megtisztítani, ezek a problémák egyszerre szűnnének meg.
AntiKorrupt 2014.02.18 08:38:18
@Achmed, a hitetlen: olvasd el még egyszer, a GDP 20-25%-át nem az ÁFA-csalásra írtam, hanem a maffia által lenyúlt összegekre, önmagában az Áfacsalás 1000 milliárd körüli összeget tesz ki, H.A. és az EU becslése szerint is.
A politikai-gazdasági oligarchiához köthető tevékenységek:
- nagyüzemi ÁFA-csalás
- jövedéki adó csalás
- járulékcsalások
- állami és uniós támogatási pénzek elosztásánál haverok előnyben részesítése, többszörös túlszámlázások
- önkormányzati és állami közbeszerzések korrupciós ügyei, 10-20% kenőpénzek + túlszámlázások (a nagyságrendet jelzi, hogy csak Simicska 431 milliárd értékű közbeszerzést nyert 2013-ban)
Ezen utóbbiakat nem tartalmazzák a feketegazdaságról szóló becslések.
Talán kevesen tudnak arról, hogy az USA központi bankját (Szövetségi Tartalék Rendszer - Federal Reserve System, röviden FED) éppen 100 éve alapították, amikor is a karácsonyi készülődés közepette az amerikai kongresszussal megszavaztatták a központi bank létrehozásának…..
AntiKorrupt 2014.02.09 00:24:39
Az "5 perc google" dologról csak annyit,
ha Magyarország gazdasági helyzetéről kérdez valaki, lehet mondani, hogy ott a "Magyarország jobban teljesít" kiadvány, abban minden korrektül le van írva.
Vagy ha valaki Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, Mészáros Lőrinc üzleti tevékenységeire és politikai kapcsolataira kíváncsi, neki is lehet javasolni a Magyar Nemzetet vagy a HírTv-t hiteles forrásként.
Vagy aki arra kíváncsi, valóban csalnak-e 1700milliárd áfát a nagy cégek, és a NAV tényleg akadályozza-e ezen cégeknél a vizsgálatokat, lehet javasolni neki a NAV válasznyilatkozatait Horváth András állításaira, és abból megtudhatja hogy minden rendben van.
Vagy aki az olajügyek után érdeklődik, megnézheti a nyomozati anyagokat, vagyis mégsem, mert 85 évre titkosították, persze a felelősöket nem ítélték el, de 5 nyomozó az életével, Karancsi az egzisztenciájával fizetett.

A korrupt hatalmi centrumok alapvető eszköze a félrevezetés, dezinformálás, ennek hatékonysága és a bevethető eszközök fejlettsége egyenesen arányos az ellopott pénz mennyiségével.
Már a pár száz millió körüli összegeket mozgató Vizoviczki is egész sokáig titokban tudta működtetni korrupciós és eltussoló hálózatát, de a West Balkán ügy képes volt bebuktatni.
Az 1000 milliárd körüli összegről szóló olajügy viszont már szinte a felderíthetetlen, megoldhatatlan kategória, az elcsalt összeg annyira magas, hogy túl sok embert lehetett lefizetni, túl szerteágazó és hatékony korrupciós hálózat tudott kialakulni.
Jól látható mire képes az Orbán-maffiakormány elérni az uralma alá hajtott közmédiával, központilag szerkesztett hírekkel.

A FED, és a mögötte álló haszonélvező elit az előbbiekben említett összegeknél 3-5 nagyságrenddel nagyobb pénzeket lopott már el a feltételezés szerint. Így a félreinformálási, eltussolási potenciál is ennyivel nagyobb.
Mibe kerül akár több ezer közgazdászt, újságírót korrumpálni? Mibe kerül félrevezető kiadványokat, tananyagokat létrehozni és elterjeszteni? Mibe kerül az akadékoskodókat az útból eltávolítani? Vagy akár médiatámadással lejáratni, összeesküvés-elmélet gyártónak bélyegezni? A motiváció a hatalom megtartása, növelése, a felelősségre vonás elkerülése.

Mindazok az oknyomozó újságírók, közírók, hatóságoktól kirúgott dolgozók, akik a globális elit féktelen hatalomkoncentrációjáról, összeesküvő spekulánsokról, gazdasági válság valódi felelőseiről és haszonélvezőiről, visszaéléseiről, és brutális korrupciójáról írnak, milyen motivációból hazudnának? Miért kreálnának hazug összeesküvés elméleteket, befeketítve ezt az ártatlan társaságot?
Beteg agyúak, tudatlanok, vagy egy titkos globalizmusellenes hatalomnak dolgoznak?
Vagy csak egyszerűen az igazságot akarják a világ tudtára adni, morális okokból feláldozzák az egzisztenciájukat, sőt gyakran az életüket is egy igaz ügyért folytatott harcban.

Tehát mely forrásokat fogadjunk el hitelesnek és igaznak a FED történelmének és jelenlegi működésének vizsgálatánál?
Deansdale Zsidó gyíkemberek, ja 2013.11.22 17:58:39
Az index hozta formáját, és mint minden hivatalos orgánum az utóbbi 30 évben, ők is órabérben harsogják az arcunkba, hogy összeesküvések márpedig nem léteznek. Kezdjük a címmel. Pfff. Az összeesküvés-elméletek 99,9%-a teljesen hétköznapi dolgokra vonatkozik: bizonyos személyek pénzügyi vagy…..
AntiKorrupt 2014.02.06 20:30:45
Kedves Deansdale! Most találtam rá a blogbejegyzésedre, és alapvetően egyetértek, viszont rászeretnék mutatni a konteó-gyárosok szerepének kiemelt jelentőségére.

Megjelennek összeesküvés-elméleteket ilyen manipulatívan bemutató cikkek az indexen, a 444-en, a HVG-ben, a Népszabadságban, stb. de ugyanezek a médiumok folyamatosan napirenden tartják a kamu-konteókat, pl. hozzájárulnak egy sokat sejtető cikkel a chemtrail paranoia fokozásához,
444.hu/2013/10/12/kik-permeteznek-minket/
aztán meg ugyanazok kéjes örömmel hahotáznak a szerencsétlen meghülyítetteken, amikor tüntetni mennek a vegyi permetezés ellen.
444.hu/2014/01/25/tiltakozas-a-magyar-emberek-halalos-permetezese-ellen-elo-kozvetites/
Ez így együtt elég hatásos hadviselés.

Ajánlom figyelmedbe az alábbi bejegyzés alá írt hozzászólásaimat:
greenr.blog.hu/2014/01/24/a_chemtrail_tuntetes_margojara_a_globalis_geomernokseg_humanokologus_szemmel

Gyakorlatilag akár a chemtrailt, akár a HAARP-ot, akár az elvadult oltásellenes konteókat alátámasztó forrásanyagokat vizsgálom, annyi tudatos ferdítés, félremagyarázás, bizonyítékhamisítás érhető tetten, hogy legtöbb esetben egyszerűen nem látok esélyt rá, hogy a készítők csak pusztán ennyire hülyék vagy figyelmetlenek lennének. Más magyarázatnak kell lennie a háttérben.

Aki tiszta szándékkal harcol a gazdasági válság valódi felelőseinek felelősségre vonásáért, vagy az olajügyek tisztázásáért, vagy az igazság kiderítéséért 9/11 kapcsán, vagy bármely olyan összeesküvéses ügyben, ahol a gátlástalan elit a hatalmával visszaél, nyilvánvalóan az a célja, hogy az igazságosság, egyenlőség, a jog elvei érvényesüljenek.
A konteó-hívők motivációja nyilván az, hogy egy igazságosabb, emberségesebb világban, egészségesebb és fenntartható környezetben élhessünk, az ezt akadályozó aljas összeesküvések felderítésre és megszüntetésre kerüljenek.
Ehhez a legalapvetőbb követelmény lenne a hiteles tényfeltárás, a közvélemény korrekt, hiteles tájékoztatása, ez a feltétele annak, hogy a megalapozott információk hatására közfelháborodás, majd egy kellően széles körű társadalmi összefogás létrejöhessen, ami az adott összeesküvések ellen kényszerítő erővel fel képes lépni.
De mi a motivációja annak, aki chemtrail-t bizonygató fotókat fotosoppol, áltudományos videókat készít, félrevezető cikkeket ír, nevetséges hazug konteókat kreál és táplál?
Ez kizárólag a háttérhatalom érdeke.

A célt elérték, nem csak az elmebetegek gyülekezetei mint a 'Világhelyzete', 'titkolt hírek képekben', 'Idők jelei' csoportok, hanem a mérsékeltebb rendszerkritikus csoportosulások, mint az Anonymus Operaton Hungary, KözÉp, Kalózpárt, Zeitgeist Hungary, Occupy facebook csoportjai mind megosztották és tették magukat nevetségessé a chemtraillel és a hasonló átverésekkel. Ezeknek a csoportoknak van maximum 30ezer követőjük, pedig az általuk képviselt témák fajsúlya és életünkre gyakorolt hatása folytán millió követőinek kellene lennie.
A háttérhatalom sajnos egyelőre nyerésre áll.
AntiKorrupt 2014.02.08 08:03:01
@Deansdale: Én sem tartom az oltásellenes érveket mind alaptalannak, az például teljesen egyértelmű, hogy lényegesen több az oltási mellékhatás, mint amennyi a statisztikákban megjelenik, és a valódi oltáskárosultak is lényegesen többen vannak, mint amennyit elismernek. Személyes érintettségem is van a témában, nagyobbik húgom csecsemőkorában DI-PER-TE 2 oltástól kapott tetanuszgörcsöt, majd agyhártyagyulladást, és egyéb szövődményeket, majd lett teljesen fogyatékos. Így járt egy általános iskolai osztálytársam öccse is, és még többen a városban. Ami biztos, hogy nem kerültek be ezek az esetek a statisztikába, szüleimet lebeszélték a perről, egyrészt hogy "úgy se lenne esélyük", másrészt hogy "nem elég a fájdalmuk, még pereskedni, bíróságra járni is akarnak évekig?" A másik gyakori eset, hogy az oltást beadó, és az oltásokkal végletesen elfogult orvos nem hajlandó elfogadni, hogy az oltás után tapasztalt tünetek összefüggésbe lennének az oltással. Önmagában ezek a jelenségek már magyarázattal szolgálnak az oltásellenes mozgalmak egyik valódi motivációjára.
A higanyvegyületek kapcsán ajánlom neked ezt az elemzést:
vedooltas.blog.hu/2012/09/05/_higanytartalmu_tiomerzal-tartalmu_vedooltasok_es_az_autizmus
Egyáltalán nem muszáj higanyvegyületeknek lenni az oltóanyagokban, a Fluval-P -ben volt, de a kötelező oltásokban már nem található meg.
Ezek a kérdések tudományosan vizsgálhatók, és megválaszolhatók, de az oltásokkal kapcsolatos konteók egy másik kérdés.
Oltásos konteón én azokat a teóriákat értem, miszerint az oltások a globális népirtás kellékei, hogy így juttatják belénk észrevétlenül a chipeket, hogy ezzel módosítják a tudatunkat, stb.
Egyrészt ez esetben is fennáll az alapos gyanú, hogy ezek az elméletek is a rendszerkritikus csoportok beetetését, hiteltelenítését szolgálják, de ezen kívül van még egy figyelemre méltó következmény.
Bár a H5N1, és H1N1 járványok vaklármának bizonyultak, bármikor elszabadulhat egy valóban fertőző és halálos vírus. Mivel a rendszerkritikus csoportok tagjai hajlamosabbak az oltásos konteók befogadására, így közöttük nagyságrendekkel többen lesznek azok, akik a járvány kitörésekor megtagadják az oltás beadását, és így nagyobb arányban fognak belehalni. Ennél szelektívebben nem is lehetne eltüntetni a rendszer ellenségeit.
Fennáll a kérdés, valóban az oltásokkal lehet hatékonyan népességet irtani, vagy inkább az oltásellenesség terjesztése a hatékony módszer? :)
"A kereskedelmi televízióknak álcázott globális véleményhatalmi terrorgépezet legkegyetlenebb tömegpusztító fegyvereit a valóságshow–sorozatok jelentik" – ezzel a lingvinisztikai gyomrossal nyit Bogár László a csütörtöki Magyar Hírlap hasábjain leközölt aláValó…..
AntiKorrupt 2014.02.06 18:27:37
Már bocs, szóval nincs semmiféle háttérhatalom?

Emlékezzetek az olajügyre, ahol egy bizonyos gazdasági maffia több mint ezermilliárd forintot zsákmányolt, nyomozókat öltek meg vagy vertek agyon, a valódi felelősök felderítése és felelősségre vonása elmaradt, a nyomozati anyagokat hosszú évtizedekre titkosították! Vajon kik, milyen célból, milyen felhatalmazással?
A mostani NAV botrány is rávilágít, hogy egy jól behatárolható szűk érdekcsoport csak ÁFA csalással kb. 1700 milliárdot lop el a közösből, ehhez hozzá lehet tenni a közel hasonló nagyságrendű járulékcsalásokat, jövedéki adó-csalásokat, az állami és uniós támogatási pénzek korrupt elosztását, valamint az önkormányzati és állami közbeszerzések során lenyúlt összegeket. Ezek összértéke bőven meghaladhatja az 5000milliárd Forintot, a GDP 20%-át, és ebben a "kisemberek" adókerülése még benne sincs.

Az olajügy kapcsán megismert mechanizmust lehet általánosságban úgy definiálni, hogy a gazdaság és a politika egyes szereplői szövetkeznek egymással egy bűnszövetkezetben, különösen nagymértékű tisztességtelen profit elérése érdekében, amely lehetővé teszi az ellenőrző hatóságok magas rangú képviselőinek korrumpálását az olajozott működés érdekében, és az eszköztárukban a legdurvább maffiamódszerek is szerepelnek.

Egy nagyon kiterjedt gazdasági-pénzügyi maffiáról van itt szó, mely a politikai pártokat, a rendőrséget, egyéb hatóságokat teljesen behálózta, hatalmába kerítette.
Teljes mértékben helytálló a "gazdasági háttérhatalom" vagy Drábik szóhasználatával a "szervezett magánhatalom" megnevezés.

Természetesen ez egy helyi háttérmaffia, melynek vannak bizonyos nemzetközi szálai is, de van egy amerikai háttérmaffia is, ahogyan van Orosz, Kínai háttérmaffia is, de ez semmiképpen sem olyan egységes háttérhatalom, mint ahogy a paranoidabb konteósok képzelik. Erős érdekközösségek vannak, melyek saját hatalmukat építgetik, az egymással való nyílt összecsapást egyelőre elkerülik.

Persze aki a háttérhatalomról/maffiáról beszél, azt a hatalom minden eszközzel megpróbálja elhallgattatni vagy hitelteleníteni. Bevett szokás összeesküvés-elmélet gyártónak, vagy paranoiás futóbolondnak bélyegezni (mint a NAV mutyit leleplező Horváth Andrást vagy a földmutyit leleplező, és a kormány mögött álló maffiáról beszélő Ángyán Józsefet) vagy eltakarítani az útból; agyonverik, ellehetetlenítik, mint az olajügyeket leleplező Karancsi Tibort, vagy egyszerűen megölik, mint Karancsi több kollégáját.

Ennek a háttérhatalomnak nagyon jól jönnek a Bogár László vagy Szaniszló Ferenc-féle hibbant megmondóemberek, kiknek agyszüleményei miatt nevetségessé lehet tenni a mondandójuk igaz részét is, és az eltussolásban nagyon fontos szerepet töltenek be a mesterségesen gerjesztett hamis konteók is, mint a chemtrail, HAARP, melyekkel jól be lehet etetni, majd megszégyeníteni az elit káros hatalomkoncentrációja ellen fellépni kívánó rendszerkritikus csoportosulásokat.
AntiKorrupt 2014.02.06 21:04:03
@Thomas Dantes:
mármint mi konteó abból amit leírtam?
Az olajügy?
Karancsit nem is verték meg vascsövekkel, nem rúgták ki a rendőrségtől élő adásban, nem lehetetlenítették el, nem ölték meg a kollégáit, felelősségre vonták és elítélték a tetteseket, nem is titkosították a nyomozati anyagokat?
Nincs is ÁFAcsalás? Horváth András hazudik? Nem is jelentették fel és volt nála házkutatás? A hatóságok nem akadályozzák a nagy cégek leleplezéseit? Nem gazdagodik Simicska, Nyerges, Lesztinger, Mészáros és társai a közbeszerzéseken?
Nincs földmutyi? Nem is bélyegezték egyből összeesküvés-elmélet gyártónak paranoiás futóbolondnak Horváth Andrást, Ángyán Józsefet?
Te hol élsz?

Nyilván nem a valóvilág felelős ezekért.
Bogár úr mosta össze a háttérhatalommal.
Az emberek egy részének igénye van a valóvilágra? Ezt kapják, egyre alantasabb műsorokat kínál a média, ők teremtették meg ezt az igényt, egyre mélyebbre nyomva az embereket a butaság és igénytelenség mocsarába. Addig se foglalkoznak a mutyikkal.
no emisszió Perverz, mocskos elit 2014.02.06 07:13:39
Kedves olvasóim, Önök is észrevették, amit én látok? Hogy lassan már nem az a kérdés, ki támogatja Paksot, ki nem? Ki akar gyed extrát, ki nem? Ki akar vízlépcsőt, ki nem? És ki fogadja el a költségvetést, az egykulcsos adót,a Horthy-szobrot. A kérdés lassan az, vannak-e,…..
AntiKorrupt 2014.02.06 17:58:21
Ugye emlékeztek az olajügyre, ahol a gazdasági háttérmaffia több mint ezermilliárd forintot zsákmányolt, nyomozókat öltek meg vagy vertek agyon, a valódi felelősök felderítése és felelősségre vonása elmaradt, a nyomozati anyagokat hosszú évtizedekre titkosították?
A mechanizmust lehet általánosságban úgy definiálni, hogy a gazdaság és a politika egyes szereplői szövetkeznek egymással egy bűnszövetkezetben, különösen nagymértékű tisztességtelen profit elérése érdekében, amely lehetővé teszi az ellenőrző hatóságok magas rangú képviselőinek korrumpálását az olajozott működés érdekében, és az eszköztárukban a legdurvább maffiamódszerek is szerepelnek.

Egy nagyon kiterjedt maffiáról van itt szó, mely a politikai pártokat, a rendőrséget, egyéb hatóságokat teljesen behálózta.
Valójában teljes mértékben alkalmazható a konteósok körében közkedvelt "gazdasági háttérhatalom" megnevezés.
Persze aki erről beszél, azt a hatalom minden eszközzel megpróbálja elhallgattatni vagy hitelteleníteni. Bevett szokás összeesküvés-elmélet gyártónak, vagy paranoiás futóbolondnak bélyegezni (mint a NAV mutyit leleplező Horváth Andrást vagy a földmutyit leleplező, és a kormány mögött álló maffiáról beszélő Ángyán Józsefet) vagy eltakarítani az útból; agyonverik, ellehetetlenítik, mint az olajügyeket leleplező Karancsi Tibort, vagy egyszerűen megölik, mint Karancsi több kollégáját.

Ez a jól behatárolható szűk érdekcsoport csak ÁFA csalással kb. 1700 milliárdot lop el a közösből, ehhez hozzá lehet tenni a közel hasonló nagyságrendű járulékcsalásokat, jövedéki adó-csalásokat, az állami és uniós támogatási pénzek korrupt elosztását, valamint az önkormányzati és állami közbeszerzések során lenyúlt összegeket.
Ezek összértéke bőven meghaladhatja az 5000milliárd Forintot, a GDP 20%-át, és ebben a "kisemberek" adókerülése még benne sincs.
Az államháztartásból így hiányzó pénzt a hatalmon lévő pártok a magyar cégek és állampolgárok adóinak gátlástalan emeléséből pótolják.
Ez megfojtja a gazdaságot, a magyar áru versenyképtelenné a külföldivel szemben a rárakódó magasabb adóterhek miatt, és ez a legfőbb oka a lakosság elszegényedésének is. Ezeket az anomáliákat egyértelműen a maffiaállami működés hozta létre, és tartja fenn.
Az ország semminemű felemelkedése nem képzelhető el a maffiával való leszámolás nélkül. Az állam működése feletti társadalmi kontroll már szinte nem is létezik, ennek megteremtését csak egy széles körű társadalmi összefogás lenne képes kikényszeríteni. Ha ez nem jön létre, ez az ország örökre elveszett.
AntiKorrupt 2014.02.06 18:45:04
@zsg?: Teljesen egyetértek. Ugyanez mehet a NAV-mutyi kapcsán, most érdekes módon a NAV most hetente buktat le többmilliárdos ÁFA-csalókat, nyilvánvalóan fel kell mutatni valamit a közvélemény megnyugtatására, megbeszélték a háttérben kiket lehet legkisebb veszteséggel feldobni, a nagyok meg természetesen érintetlenek maradnak.
A geomérnökségi beavatkozások kapcsán felmerülő első kérdésekre próbálunk választ adni. Egyesek szerint ez a jelenség egyszerűen nincsen, mások szerint pedig közvetlenül mérgeznek minket. Nem fogjuk azonban beváltani egyik szélsőséges tábor reményeit sem. Az viszont tény,…..
AntiKorrupt 2014.01.24 18:02:02
A ChemTrail tüntetés margójára: a globális geomérnökség környezetmérnök szemmel:

Az én meglátásom szerint ez a tüntetés csupán olyan emberek összejövetele, akik bár "felébredtnek" tartják magukat, de a sok meglapozatlan, paranoid konteó agyrohasztásának hatására a logikus gondolkodásra már semmilyen szinten nem képesek, értelmes vitára képtelenek.
Pontosan ezek az irreális, hamis összeesküvés-elméletek kellenek ahhoz, hogy a rendszerkritikus csoportok végérvényesen kinevettessék magukat a józan közvélemény szemében, és soha ne jöhessen létre nagyobb összefogás, mely veszélyeztethetné az elit gátlástalan hatalomépítését. A chemtrail elmélet ésszerűtlen, logikátlan, a bizonyítékok bizonyítottan hamisítványok, akár a bizonyító fotók, akár a "mi a fenét permeteznek ezek?" film állításai.
Nézzünk néhány pontot, melyet érdemes végiggondolni:

1. állítás: Alumínium, bárium, Stroncium vegyületeket szórnak ki ránk, melyekkel tönkreteszik a talajt, és titkos népirtást folytatnak.

Évente kb. 140 millió tonna bauxitot bányásznak a földön, ebből átlagosan évi 33 millió tonna alumíniumot gyártanak. Magyarország területe 93 036 km2, ha annyi alumíniumot ki akarnának ránk permetezni, hogy akár csak 0,1 mm vékonyan terítse be hazánkat, 9,3036 millió tonna alumínium lenne szükséges, 0,35 mm vastagság eléréséhez elfogyna az összes alumínium amit világszinten előállítanak (a sűrűséget itt 1g/cm3-nek vettem, mivel nem tömör alumíniummal kell számolni, hanem porral). Ez még csak Magyarország, mennyi kellhet akkor, ha a többi lepermetezett országgal is számolunk, főleg olyan koncentrációban, ami már akár tényleg okozhatna valamilyen problémát?
A chemtrail hívők szerint 10-20 millió tonna alumíniumot permeteztek eddig ki. Tegyük fel, hogy ezt a mennyiséget csak USA-ra szórták, az USA területe 9,83 millió km2, tehát 1 km2-re 1-2 tonna jutna, 1m2-re 1-2 gramm. Ez kb 2 mikrométer vastagságban borítaná a felszínt, abszolút elenyésző mennyiség.
A földkéregben az összes fém közül a leggyakoribb fém az alumínium, a földkéreg tömegének 8%-át teszi ki, a talajalkotó ásványok egyik legfontosabb összetevője. Lehetetlen annyit permetezni, hogy a talaj összetételét, pH-ját észrevehető mértékben megváltoztassa, ekkora feltételezetten kipermetezett mennyiségnél egészségkárosító hatástól sem kellene tartanunk.
Ha a báriumot nézzük, azt főleg barit formában bányásszák, a világ éves barittermelése mintegy 4–4,5 millió tonna, amiből kb 1 millió tonna tiszta báriumot lehet kinyerni. Ha Magyarországot akár 0,1 mm vastagon be akarnák báriummal teríteni, ahhoz 10 év alatt kibányászott összes báriumra szükség lenne.
Hol van bármiféle bizonyíték arra, hogy bármekkora mennyiséget is felhasznál ezekből a fémekből a geoengineering-iparág? Eddig sehol.(ráadásul hiába a sok idézet a geoengineeringről nyilatkozó tudósoktól, egyik sem említett olyat, hogy ezt a technikát már használnák) A világpiaci árakon meglátszana, ha valóban millió tonnákat megvásárolnának ezekből hogy a fejünkre szórhassák. Az árak pedig nem emelkedtek, vagy lehet hogy az összes iparági elemzőt is lefizette a háttérhatalom, hogy a statisztikáikban ne mutassák ki a mennyiségi és ár-növekedést? Képtelenség.

Ha permeteznének valóban, abban akár milliónál is több embernek benne kellene lennie. Snowden életét kockáztatva feldobta az NSA-t, mert morális kötelességének érezte tájékoztatni az embereket, hogy jogsértő módon titokban megfigyelik őket. Pedig itt "csak" megfigyelésről van szó, nem pedig tömeggyilkosságról, szervezett népirtásról. A több tízezer pilóta, repülésirányító, karbantartó, repülőmérnök, vagy a beszállító cégeknél dolgozók közül egy se lenne, aki hasonlóan bizonyítékokat szivárogtatna, és bizonyítaná a permetezést? Se egy analitikai laborban vagy környezetvédelmi cégnél dolgozó, aki naponta méri a szennyezettség emelkedését? Se egy orvos aki észleli a vegyi permetezések miatti megbetegedések megjelenését? Végignéznék tétlenül a saját maguk és a családjuk megmérgezését? Teljesen kizárt, és abszolút logikátlan.
Az ország akkreditált analitikai laborjai napi több száz környezeti mintát vizsgálnak meg műszeres analitikai eljárásokkal. Ezeket a mintákat vagy a környezetvédelmi hatóság mintavételezte, vagy a hatóság elvárása alapján környezetvédelmi szolgáltatók mintavételezték magáncégek ipari, mezőgazdasági tevékenységének környezeti hatása felmérése céljából. A talaj, víz, és levegőmintákat legtöbbször vizsgálják alumíniumra, és báriumra is, ha bármelyik szennyezőnél emelkedést észlelnek, akkor azt kivizsgáltatják, az okot meg kell állapítani. Sok esetben több tíz évre visszamenő mérési sorok állnak rendelkezésre, ahol pontosan nyomon lehet követni az egyes szennyezők mennyiségének változásait. Én begyűjtöttem ilyen adatsorokat amennyit csak tudtam, ezek alapján semmilyen bizonyíték nincs arra, hogy bármekkora általános emelkedés kimutatható volna. Ha volt is valamely lokális magasabb érték, az minden esetben igazolhatóan ipari vagy mezőgazdasági tevékenységből származott.
AntiKorrupt 2014.01.24 18:19:34
2. A hosszú ideig megmaradó kondenzcsíkok egyértelműen a vegyi permetezést bizonyítják

A kondenzcsíkok megmaradása esetleg órákig is teljesen normális jelenség. Egyértelmű összefüggés van a magassági fátyolfelhők megjelenése, és a kondenzcsíkok hosszú ideig megmaradása között, ugyanis mindkettő az adott légréteg nedvességi - és hőmérsékletviszonyaitól függ, nem meglepő módon a hosszan megmaradó csíkokat ábrázoló fényképeken magassági fátyolfelhők is megfigyelhetők. A repülők égéstermékében jelenlévő kondenzációs magvakon a vízgőz kicsapódik, gyakorlatilag azonnal fátyolfelhővé alakul, adott légköri viszonyok esetén a kondenzcsík ugyanúgy hosszan megmarad, mint a fátyolfelhők. Azokon a napokon, mikor ú.n. "szürke masszává áll össze az ég", akkor intenzív fátyolfelhő-képződés zajlik, a szürke masszává alakulás repülők nélkül is kialakulna, lehet hogy csekélyebb mértékben, a kondenzcsíkok nyilvánvalóan erősítik a folyamatot. A 40-es évektől kezdve számtalan megmaradó kondenzcsíkokat tartalmazó kép készült.
contrailscience.com/contrail-photos-through-history/ nézd meg ezeket például. Hazugság, hogy csak a 90-es években tűntek ezek fel az égen.

3. A "Mi a fenét permeteznek ezek?" film tudományos alapossággal bizonyítja a vegyi permetezést.
Hát nem. A film állításainak jó része már középiskolás kémia tudással cáfolható, de feltételezem egy humánökológus is tanult talajkémiát, a többinek érdemes utánanézni a jegyzetekben.
A film (tudatos)manipuláció, az állítólagos bizonyítékok mind ferdítések, vagy egyszerű hazugságok. Mutatnak különböző elemzéseket, egyiknél például 39000 ppm alumíniumkoncentrációt mértek levegőben, ami szakmailag teljesen értelmezhetetlen, a ppm mértékegység nem használható szilárd anyag légnemű anyagban való koncentrációjának meghatározására, azt csak mg/m3 mértékegységben lehet megadni. Vagy amikor Lennard Thyme állítólagos kémiaprofesszor azt állítja, hogy az Al2O3 nincs jelen a környezetben, de ez sem igaz, az alumínium a földkéreg leggyakoribb fémje, az Al2O3 is gyakori ásvány, a neve korund. Azt is állítja, hogy az Al2O3 "lekapcsolja az életet", ez is csak annyira megalapozott, hogy az alumínium-oxidot éppen veszélytelensége miatt használják gyomorsavlekötő gyógyszerek hatóanyagaként is, és még ezernyi más élelmiszeripari felhasználása is van. Vagy amikor egy fóliával szigetelt kis tó vizéből mutatnak ki óriási alumíniumkoncentrációt, ami szintén tudatos manipuláció, mert valójában nem is vizet vizsgáltak hanem iszapot, ahol az alumínium aránya kb megfelel a normál talaj alumínium-arányának, és ez rendjén is van, mivel az iszap a szél által tóba fújt porból keletkezett. Az egész film és olyan jellegű csúsztatásokat tartalmaz, ami lehetetlenné teszi azt az elképzelést hogy a készítők egyszerűen ennyire buták vagy figyelmetlenek lennének. Nyilvánvalóan azzal a szándékkal készítették, hogy hamis bizonyítékot kreáljanak egy hamis összeesküvés-elmélethez, aminek célja a rendszerkritikus csoportok beetetése, átverése.
A cél kettős,
1. egyrészt nevetségessé teszi a józan közvélemény szemében mindazokat akik ezt a hülyeséget elhiszik, és így nem is fognak sokan csatlakozni az "ébredőkhöz", a rendszerkritikus mozgalmak megmaradnak szűk csoportoknak akik egymást ijesztgetik valótlanságokkal, miközben az elit zavartalanul építgetheti a diktatórikus hatalmát anélkül, hogy különösebb társadalmi összefogás fenyegetné azt.

2. Az ilyen összeesküvés elméletek elfogadása olyan szintű konspirációs fokot feltételez, ami az úgynevezett "háttérhatalmat" a valóságosnál nagyságrendekkel nagyobb hatalmúnak mutatja. Mivel ahhoz hogy ez működjön, rengeteg embernek benne kell lennie, pilóták, repülésirányítók, karbantartók, repülőmérnökök, beszállító cégeknél dolgozók, analitikai laborban és környezetvédelmi cégeknél, hatóságoknál dolgozók millióinak világszerte. Ezeket mind le kell fizetni, vagy meg kell félemlíteni, hogy nézzék végig tétlenül a saját maguk és a családjuk megmérgezését, sőt vállaljanak szerepet benne. A chemtrail elmélet tehát tehát azt az üzenetet közvetíti a hívőinek, hogy felesleges küzdeniük, mert esélyük sincs egy olyan háttérhatalom ellen, amely ezt az őrületesen komplex konspirációt ilyen mesterien képes végrehajtani.

Ezeket figyelembe véve egyértelmű, kiknek érdekében áll az chemtrail elmélet terjesztése, hamis bizonyítékok gyártása.

Mivel pont ezek az agyatlan összeesküvés-elméletek vannak szem előtt, ezek égnek bele az átlagember tudatába. Erre azért van szükség, hogy ha azután rásütik az összeesküvés-elmélet megnevezést a valódi összeesküvésekre (és az összeesküvés-elmélet gyártó címkét a valódi leleplezőkre, pl Ángyán József, Horváth András) az emberek ne vegyék komolyan őket. És ez kell ahhoz, hogy a maffia zavartalanul uralkodhasson, a kapzsi elit elnyomó stratégiája zavartalanul tovább folytatódhasson.
Éppen ezért aki ilyen hazugságokhoz (ál)bizonyítékokat gyárt és terjeszt, az én nézetem szerint emberiség ellenes bűnt követ el.
AntiKorrupt 2014.01.25 19:32:33
Még két pont ide kívánkozik.

4. állítás: Számos kormány, és szervezet kénytelen volt már elismerni a vegyi permetezést.

"J.P. Holdren (Obama tudományos főtanácsadója) és a CFR is, de Németország is kénytelen volt kiadni egy közleményt, amelyben elismerik a vegyi permetezést."
"Svéd hivatalos beismerés: A chemtrail nem összeesküvés elmélet"

Nézzük csak meg ezeket.
- J.P. Holdren és a CFR elismerte:
Holdren valóban többször beszélt a geoengineeringről, egyik interjúja a Council of Foreign Relations Journalban jelent meg (innen jött hogy a CFR is elismeri a vegyi permetezést) de utána lehet nézni a valódi interjúknak, valóban említi hogy tudományosan vizsgálni kell annak lehetőségét, hogy végszükség esetén például a napfény egy részét visszaverő aeroszol részecskéket juttassunk ki az atmoszféra legfelsőbb rétegeibe, de ezekben az interjúkban egy szó sincs arról hogy ilyen művelet folyamatban lenne-e már, vagy hogy akár komoly tesztek folytak-e volna, sőt az ilyen beavatkozások potenciális veszélyeit, és bizonyítatlan hatásosságát emeli ki.

- A német kormány beismerte: ebben annyi az igazság, hogy a hadsereg hadgyakorlatok során fémszálacskákat szórt ki katonai repülőkről, amelyek visszaverik a radarjeleket és elrejtik őket a mögöttük repülő gépek elől. Ezeket a fémszálakat aztán laikusok a földön megtaláltak, és a felháborodás oda fajult, hogy Karsten Brandt vezető meteorológus is felszólalt az ügyben, annak a félelmének hangot adva, hogy ez még a lokális klímát is befolyásolhatja. A német kormányzat kénytelen volt elismerni, hogy gyakorlatozás közben radarzavaró eszközöket vetnek be, és ez komolyan megzavarhatja a meteorológiai radarok működését is. Az ügynek tehát a chemtrail jelenséghez semmi köze.

- A Svédek is beismerték: Nem a Svédek, hanem a Svéd Zöld párt egy képviselője, Pernilla Hagberg tett hitet a chemtrail mellett, ami nyilván nem "beismerés", csupán leégette magát hogy a 'világhelyzete', vagy 'idők jelei' szintű kamuoldalak hülyeségeit képes volt kritika nélkül elhinni. Amúgy ő maga is elismerte, hogy ez saját, nem pedig pártja véleménye, pártja pedig közleményben zárkózott el állításaitól, ostobaságnak minősítve Hagberg teóriáját.

5. állítás: A geoengineering program működését számtalan tudományos cikk és állásfoglalás bizonyítja. A megmaradó repülőgép kondenzcsíkok egyértelmű bizonyítékai a geoengineering program működésének.

A geoengineering egy kísérleti tudományág, a bolygó jövőjéért aggódó tudósok igyekeznek műszaki megoldásokat találni a globális felmelegedés ellensúlyozására. Bár a chemtrail elmélet teoretikusai azzal vezetik meg hívőiket, hogy a permetezéseket számos tudós elismerte, elismerésről szó sincs, egyelőre csak egy elméleti vita, ahol lehetséges technológiákról és azok hatásairól vitatkoznak, új szabadalmakat jegyeznek be, stb.
Sem Holdren, sem Keith nem állította, hogy egységes álláspont, kormányzati felhatalmazás, és publicitás nélkül elkezdték volna a geoengineering széleskörű alkalmazását.

A NASA nyilatkozatából kiemelt részlet valóban figyelemre méltó, de a szövegkörnyezet alapján inkább arról van szó, hogy az emberiség eddigi ipari tevékenysége felér a bolygó geomérnöki módon való megváltoztatásával.

Markku Kulmala professzor is csak a kételyeit fogalmazta meg a JÖVŐBENI alkalmazással kapcsolatban „Félek attól, hogy azelőtt kerül sor egy ilyen beavatkozásra, mielőtt a bennünk felmerülő szakmai kérdésekre kielégítő választ kapnánk”

A Springerből idézett cikkek is csak a lehetséges, még nem alkalmazott technológiák hatásainak megbecsléséről szólnak, inkább kritikai jellegűek mint támogatóak, ráadásul zömében szulfátok sztratoszferikus kiszórásáról beszélnek, nem pedig alumíniumról és báriumról, mint ahogy a chemtrail elmélet kapcsán várnánk.

A kondenzcsíkok fátyolfelhőkként viselkednek (gyakorlatilag azok is), és a klímakutatók szerint hozzájárulnak az üvegházhatáshoz, miközben a geoengineering program a légkör hűtésére, a globális felmelegedés ellensúlyozására irányul. Ez alapvető ellentmondás.
A geoengineering technológiákon dolgozó kutatók számításai szerint a nanorészecskék kiszórásának csak 15-30 km közötti magasságban lenne értelme, máskülönben túl hamar kiüllepednének, csapadékkal együtt kihullanának. Tehát a maximális hatékonyság elérése érdekében a mérnöki cél a kiszórás területi homogenitása, és a minél nagyobb kiszórási magasság, (15-30 km) hogy a kihullás minél később következzen be, a nanorészecskék minél tovább elláthassák azt a feladatukat, hogy a berkező napsugarak visszaverődjenek róluk, és ne érhessék el a talajt, ne melegíthessék a földfelszínt.
Ennél fogva kizárt hogy olyan magasságban permetezzék szét őket, ahol a felhőképződés is zajlik, ahonnan a csapadékkal együtt viszonylag hamar kihullhatnak, csak jóval magasabban, ahol stabilan sokáig megmaradhatnak. Így az utasszállító repülők magassága nem jöhet szóba, a repülőgép kondenzcsíkok nem lehetnek a geoengineering program megnyilvánulásai.
Helyzetjelentés Afriká az Európai Unióból. A szegénység növekedésére figyelmeztet az európai munkaképes korú lakosság körében az Európai Bizottság kedden közzétett jelentése.    A brüsszeli testület közleménye szerint ez a gazdasági válság…..
AntiKorrupt 2014.01.25 14:18:32
www.youtube.com/watch?v=UgCuv6FApIU
Róna Péter itt nagyon meggyőzően, és érthetően beszél az EU válságának okairól.
A Népszabadságnak adott interjú szerint Horváth András politikai pályára készül. Én sok sikert kívánok. Egyelőre bizonytalan a politikai karrier, pedig Horváth számíthatna a szavazók szimpátiájára. Valaki, aki nem csak pofázik a korrupció ellenes harcról. Ezeket az…..
AntiKorrupt 2013.12.01 19:29:48
A szlovák példában szereplő 155.000 tonna cukor kb 12 milliárd Ft áfa jogtalan visszaigénylésére ad lehetőséget, (és hasonló összeget a szlovák hatóságtól is ki tudnak csalni), de az import-export mennyiségeket nézve ez duplája-triplája is lehet. És ez egyetlen termék, ha az áfacsalásokkal érintett összes termékcsoportot nézzük, könnyen összejön az ezermilliárd feletti összeg.

A NAV amit bénázik az ügyben az már tragikus. Először azt állították, hogy Horváth nem láthatta ét annyira a rendszert hogy ilyeneket állítson, egy revizor nem férhetett hozzá olyan dokumentumokhoz, amire ilyen állításokat lehet alapozni.
Aztán bedobták a nagy leleplezést, hogy H.A. nem is volt revizor (persze ezt ő sohasem állította magáról, csak egyes portálok írták így le tévesen)
hanem ellenőrzési szakkoordinátor és kockázatelemző volt. Akinek viszont az a feladata, hogy minél jobban átlássa a rendszert és feltárja, hol vannak lehetőségek visszaélésre, adóelkerülésre. Vagyis elismerték, hogy Horváth úr bizony érthet ahhoz, amiről beszélt. Ráadásul azt is beismerték, hogy a nála lévő dokumentumok valódiak.

Ja meg hogy összeesküvés elmélet...
Persze, ez a legjobban bevált hiteltelenítő fegyver, ezt mindig be lehet vetni, ha valaki a háttérhatalom érdekeit piszkálja. Mert ez a valódi háttérhatalom, amit most Horváth András próbál leleplezni, a politika, a gazdaság és a hatóságok felett uralkodó maffia.
Amiről Ángyán is beszél a földmutyik kapcsán:
www.youtube.com/watch?v=2FCgGaH45cE
De nem csak az áfacsalással fosztják ki az országot, hanem hasonló összegeket nyúlnak le az állami és önkormányzati közbeszerzéseknél, uniós és hazai támogatási pénzek elosztásánál, járulékcsalásokkal, és egyéb módokon. Hatalmas pénzek, óriási befolyás, és védik magukat, bármilyen eszköz megengedett.
Hálapénzből fizetett építkezés, zsíroskenyér-túra gyárlátogatás formájában, túlszámlázott homlokzatfestés, állami támogatás a zsebbe – a Fizettem.hu-ra érkezett bejelentések közül válogattunk. Jön a harmadik gyerek A bejelentő 2011 január végén szenvedett…..
AntiKorrupt 2013.12.01 15:55:59
@Erő e-meló: "a bolsik megalkották, hogy küzdeni lehessen ellene" ugyan... hogy küzdeni lehessen ellene?
Az lehet hogy szocializmusban alakult ki, de a rendszerváltás után a korrupció nem csökkent, ez egy alapvető rendszerhibává vált, mely fenntartja önmagát. Az emberek beleszületnek ebbe a rendszerbe és alkalmazkodnak hozzá, mert az alkalmazkodás biztosítja a túlélés és felemelkedés lehetőségét.
Ezernyi példám van, de egyet említek, legutóbb a feleségem kórházba került kétoldali tüdőgyulladással, bármilyen rosszul volt, rá se néztek egy napig, nem látták el rendesen, a nővér közölte hogy nincs infúzió, mert nincs rá a kórháznak pénze. Anyósom adott neki 5000 forintot, persze egyből előkerült egy infúzió. Aztán adtunk még 10-et hogy rendesen foglalkozzanak vele, nemrégiben nagyanyámat is eltették láb alól mert azt gondoltuk korrupció nélkül is megkapja a szükséges ellátást, hát nem. Verjem ki a balhét, kockáztassam a bosszút amikor emberéletről van szó? Ilyen esetben az ember inkább nem kockáztat, alkalmazkodik.
Nem azért van a korrupció, hogy hogy küzdeni lehessen ellene, a politika nagyon is jól megél a korrupcióból, biztosítja egyebek közt hogy teljesítmény nélküli korrupt seggnyalók tölthessenek be kulcspozíciókat, hogy titokban működhessenek rendszerszintű lopások, mint a földmutyik, NAV botrány, korrupt autópályaépítések, stb. Mindannyian akik küzdünk ezek ellen, nem vagyunk hajlandók elfogadni ezt a rendszerszintű brutális igazságtalanságot. Teljesen mindegy ki hozta létre és ki tartja fenn, fel kell számolni!
Mesterházy azt jelentette be a facebookon, hogy hétfőn aláírják a bizottság felállításáról szóló ívet. De kicsit érthetetlen amit mondanak. Egyrészt azt mondják ha kapnak egy Jobbik nélküli ívet aláírják. Ez alapvetően azért érdekes, mert nem egy íven kell gyűjteni az…..
AntiKorrupt 2013.11.29 20:18:54
Az a vicc, miközben a fidesz hülyíti a szavazóit, a kormány a globális pénzügyi háttérhatalom ellen folytat szabadságharcot, hogy "bizonyos pénzügyi körök" összefogtak Magyarország ellen, hogy a Bilderberg csoport a magyar választások elcsalására készül, hogy felülről irányított "senkiházi nyikhaj tollforgató terroristák" támadják a nemzeti együttműködést,
közben a NAV botrány kibontakozásával teljesen tisztán lepleződik le, hogy az egész egy mesteri megtévesztés, a kormány és az ellenzék nagy része a mögötte álló gazdasági háttérerőkkel együtt maga a háttérhatalom.

Aki követi ezt az ügyet, az láthatja hogy egy mindent áthálózó, rejtőzködő maffiára derül itt fény, mely hasznot húz az ország kifosztásából, rendszerszinten beépült a politikába és a hatóságok irányításába, uralja a médiák nagy részét. Ángyán József is erről a háttérhálózatról beszél a földmutyik kapcsán:
www.youtube.com/watch?v=2FCgGaH45cE
Közel 1700 milliárdot lopnak el csak az áfacsalással, hasonló összegeket az állami és önkormányzati közbeszerzéseknél, uniós és hazai támogatási pénzek elosztásánál, járulékcsalásokkal, és egyéb módokon.
Összesen akár a GDP 20 %-a, néhány éven belül ki lehetne nullázni belőle az államadósságot, elindítani a nemzetet a felemelkedés útján. De nincs meg a politikai akarat, sőt ellenkezőleg, a kormány az intézkedéseivel elsősorban a maffia bevételeit biztosítja , az emiatt hiányzó pénzt pedig a lakosságtól és a kkv szektortól szedi be adóemelés formájában, elvonja a pénzt az oktatásból, a Pető-intézettől, a mentőszolgálatoktól, stb.
Teljes az összezárás jobboldalon, és tetten érhetők az igazi háttérhatalmi módszerek, folyik Horváth András hiteltelenítése és karaktergyilkolása, az ügyészség befolyásolása, a kormányközeli médiában az ügy teljes elhallgatása, vagy kizárólag a rágalmat adják le (mint a Kossuth, Petőfi rádióban, hírTv-n, M1-en, jobbos portálokon), sőt még az ATV is a maffia szekerét tolja, már másodszor nyilatkoztatták meg az ügyben a súlyosan elfogult és a korrupt rendszerből élő Vámosi-Nagy Szabolcsot, hogy hiteltelenítsék Horváth állításait. Emellett a blogokat elözönlötték a narancsdroid bérkommentelők, és a régóta bevált 'összeesküvés-elmélet' bélyeget ragasztják az ügyre, és próbálják aljas politikai indíttatású rágalomnak beállítani.
Mindenesetre ez lehet az évszázad ügye. Az utolsó lehetőség a háttérhatalmi maffiával való leszámolásra, még egy ilyen lehetőség nem lesz. Mert ha Horváth András elbukik, az végzetes precedens lesz, onnantól bárki bármekkora aljas visszaélés láttán befogja a száját, tudván hogy semmi esélye a maffia ellen. Ez az ügy dönt Magyarország jövőjéről. Minden becsületes embernek kötelessége kiállni az igazságért, politikai hovatartozástól elvonatkoztatva megteremteni azt az összefogást, amely kikényszeríti az ügy korrekt tisztázását, a maffia felgöngyölítését.
Az a hangsúly, te jó ég! De hisz a kérdésben benne volt a válasz...- Volt elnökhelyettesként el tudja képzelni azt, hogy mondjuk éveken keresztül ez nem tűnt fel, nem került nyilvánosságra, nyilván érdekelt benne, aki eltussol, érdekelt benne, akinek eltussolták valamilyen…..
AntiKorrupt 2013.11.27 22:49:06
AntiKorrupt 2013.11.28 10:29:48
@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
"te is átlátszóan hazabeszélsz, mivel érdekedben áll az ügyben egyszerre két ellenségedbe: Mesterházyba és Orbánba is belerúgni."
Ez tipikus mellébeszélés. Rám is foghatnád hogy nekem is ellenségem mindkettő, holott nem ők az ellenségek, hanem a lopás, a hazugság, az aljas bűnpártolás amit képviselnek.
Te milyen keresztény vagy? A sátánt képviseled, a maffia szekerét tolod. Hazaáruló vagy, mert az ország kifosztását támogatod.
AntiKorrupt 2013.11.28 12:14:42
index.hu/gazdasag/2013/11/28/nav_ugy/
Bizonyára ezt is csak úgy kitalálta valaki minden alap nélkül, meg az EU átfogó nemzetközi tanulmányát is csak úgy minden alap nélkül összehazudták ezek a senkiházi nyikhaj tollforgató terroristák.
Pió atya Magyarországról szóló próféciája: "Magyarország egy olyan kalitka, amelyből egyszer még egy gyönyörű madár fog kirepülni. Sok szenvedés vár még rájuk, de egész Európában páratlan dicsőségben lesz részük. Irigylem a magyarokat, mén általuk nagy boldogság árad…..
AntiKorrupt 2013.11.23 12:01:46
@Pacsker: tudnál adni linket Róna Péter kitálalásáról?
Ahhoz képest, amit tegnap reggel Sebestyén Balázs előadott a Class FM Morning Show című műsorában, a HÍRHÁTTÉR MULTIMÉDIA (Minden magyarok Első és a világ Legfőbb HAARP- és Elmetechnológiai Filmjeinek Rendezője, minden magyarok Előre Bejelentve Legüldözöttebb Médiuma,…..
AntiKorrupt 2013.09.28 14:26:01
Csíkmániásoknak egy kis gondolkodnivaló:

Ha bármi igaz lenne a chemtrail elméletből, akkor:
- tömegesen kerülnének nyilvánosságra analitikai laborok hiteles elemzései talajvíz, felszíni víz, talaj, levegőmintákból, több évtizedet átfogó mérési sorok ugyanarról a helyről, amik egyértelműen kimutatják az elmúlt 10-20 év alumínium, bárium koncentrációjának emelkedését. Környezetvédelmi szakemberek egységesen fellépve figyelmeztetnének a veszélyre, szakmailag megalapozott tanulmányokkal alátámasztva.
- Földművelő gazdák tömegesen lázadnának fel bizonyítékokat lobogtatva, hogy a vegyi permetezés tönkreteszi a földjeiket, termésüket
- tömegesen kerülnének nyilvánosságra élelmiszereket vizsgáló laborok eredményei, hogy emelkedett az alumínium és bárium koncentráció (amely laborok dolga, hogy határérték feletti szennyezettség esetén betiltsák az adott élelmiszert).
- tömegesen lázadnának fel környezetükért aggódó független civil szervezetek, hiteles adatokkal alátámasztva az alumínium és bárium szennyezettség növekedését.
- orvosok tömegesen szólalnának fel, hogy ismeretlen eredetű alumínium és bárium szennyezés növekvő egészségügyi problémákat okoz.
- a légiközlekedésben világszerte dolgozó több százezer ember közül folyamatosan lennének olyanok, akik bizonyítékokat szivárogtatnának ki, vagy tömegével lennének öngyilkosok a fenyegetettség és a hatalmas lelki teher miatt.
- az alumínium és bárium világpiaci ára az egekben lenne a sokszorosára növekedett kereslet miatt.
Ezek egyike sem történt meg valamiért...

Vizsgáljuk meg az alumíniumot. Évente kb. 140 millió tonna bauxitot bányásznak a földön, ebből átlagosan évi 33 millió tonna alumíniumot gyártanak.
Magyarország területe 93 036 km². Ha annyi alumíniumot ki akarnának ránk permetezni, hogy akár csak 0,1 mm vékonyan terítse be hazánkat, 9,3036 millió tonna alumínium lenne szükséges, 3,5 mm vastagság eléréséhez elfogyna az összes alumínium amit előállítanak. Ez még csak Magyarország, mennyi kellhet akkor, ha a többi lepermetezett országgal is számolunk, főleg olyan koncentrációban, ami már akár tényleg okozhatna valamilyen problémát? A földkéregben az összes fém közül a leggyakoribb fém az alumínium, a talajalkotó ásványok egyik legfontosabb összetevője. Lehetetlen annyit permetezni, hogy a talaj összetételét, pH-ját észrevehető mértékben megváltoztassa. Az alumínium ráadásul elemi formában nem fordul elő, azonnal oxidálódik, (tehát az állítólagosan kiszórt alumínium nanorészecske is azonnal oxidálódik) az oxid nagyon stabil, nem reakcióképes, nem okoz pH változást, és vízben nem oldódik, mint ahogy a többi alumíniumvegyület sem. Ezért felszíni vízben nem is vizsgálnak alumíniumkoncentrációt, nincs rá határérték, mivel nincs oldható, ionos formában, így mindazon állítások hogy milyen magas koncentrációkat mértek a vizekben, eleve hülyeségek.
A báriumot főleg barit formában bányásszák, a világ éves barittermelése mintegy 4–4,5 millió tonna, amiből talán 1 millió tonna tiszta báriumot lehet kinyerni.
Hol van bármiféle bizonyíték arra, hogy bármekkora mennyiséget is felhasznál ebből a geoengineering-iparág?
A Hír TV Gyógyhír c. műsorának szeptember 9-i adása kapcsán az alábbi levelet küldtük a műsor szerkesztőségének. Tisztelt Gyógyhír!Szeptember 9-i, "A BCG oltás hatékonysága" c. műsoruk véleményünk szerint súlyosan elfogult volt az oltásellenesek javára. A műsorban aránytalanul sok időt kapott egy…..
AntiKorrupt 2012.10.02 16:35:43
@kriz42: Pedig valahogy érvelni kell ellene, küzdeni kell a mainsrteam felfogás védelmében. Meg kell próbálkozni a lehülyézéssel, elmebetegnek és inkompetensnek nyilvánítással. Bevált módszer, szokott működni.
AntiKorrupt 2012.10.04 09:32:26
"nincs értelme vitázni a konteósokkal és a többi retardálttal, valláskárosulttal és egyéb, súlyosan hátrányos szellemi állapotú elmebeteggel"
Vannak ott is elmebetegek, meg itt is. Az a fajta szkepticizmus amit itt tapasztalok, hasonlóan pszichiátriai eset, olyan erős prekoncepciók működtetik, ami ellen lehetetlen és kilátástalan küzdeni.

Dr. Gerhard Buchwald esetében mondjuk jó lenne ismerni a 150 kutatás tartalmát, és az után mondani véleményt, lehet hogy voltak megfontolásra érdemes eredmények. Példa értékű, érdemes lenne mindenkinek mutogatni, ahogy el lett a téma itt intézve.
Rengeteg olyan történetet olvastam és látok saját szememmel manapság is, hogy a szakma hogyan készítette ki, hiteltelenítette el az olyan kutatókat, professzorokat, akik más eredményekre jutottak, mint az addigi elfogadott álláspont. A szakmabeliek összefognak, féltve a felépített egójukat, az elért eredményeiket, szakmai megbecsültséget, mindent amit romba dönthetnek az új eredmények. Lehülyézés, hiteltelenítő hazugságok, kompetencia megkérdőjelezés, a repertoár nagyon széles. Buchwaldnál is ez figyelhető meg, ennek a tükrében is lehet nézni a róla fellelhető információkat (amiket nem ő írt magáról, hanem a többségi álláspontot képviselő szakmabeliek).
Csak azt láttok meg, amit akartok, és úgy ahogy akarjátok, aki kicsit is más állásponton van az retardált, troll, stb. Teljesen reménytelen.
AntiKorrupt 2012.10.09 11:01:29
@Tom Benko:
Nem vagyok az a gyors válaszoló, elég sokat dolgozom, nincs túl sok időm írogatni, sok vasat tartok a tűzben a megélhetésért.
Én Labant oltáskritikus fb oldaláról navigálódtam ide, és bár egyáltalán nem értek egyet az álláspontjukkal és néha vitázok velük, de késztetést éreztem arra hogy billentyűzetet ragadjak, mert az itteni hozzászólásokat elolvasva beigazolódott számomra az a vád, amivel Labanték az itt írogató szkeptikusok stílusát és egyoldalú szemléletét jellemezték.

Ok, Gerhard Buchwald ügye már nagyjából tiszta, ezekkel az infókkal már Pms is tud érvelni a kalózpártosoknak.

A többire nem tudok gyors választ adni, először is, ez is megdöbbentett, hogy ti annyira más világban éltek, hogy nem tapasztaltok, vagy figyelmen kívül hagytok olyan eseteket, amiket említettem. Nem gondoltam, hogy még ezt is bizonygatni kell, de rendben, összeszedek pár esetet, de időre van szükségem hogy előkeressem a régi anyagaimat, elég sokat dolgozom, nincs nagyon időm itt írogatni.
Jelenleg két ügy szembetűnő számomra, igaz nem annyira drasztikus, egyik Mercola, akinek még a wikipedia oldala is szinte egy vádirat amivel az ellenségei próbálják hitelteleníteni, a másik Szendi, akit az általa hivatkozott kutatások, tanulmányok eredményeinek képviselése miatt támadja pl. a tejlobbi, vagy a koleszterinbizniszben érdekelt orvostársadalom. Ezen támadások lekezelő, esetenként erősen gúnyos hangneme nagyszerűen mutatja amit érzékeltetni akartam.
Emlékszem egy mexikói geológus esetére, Virginia Steen-McIntyre akinek az volt a bűne, hogy túl régi emberi civilizácó nyomaira bukkant Amerikában, ami nem illett bele az elméletekbe, leleteit megsemmisítették, ő maga ellen szakmailag hiteltelenítő hadjárat indult. Van egy könyvem is, ami fele részében ezt a történetet vizsgálja ki részletesen, elő fogom keresni.

Úgy látom, Labanték oltásellenes eszméi elsősorban a rosszhiszeműségen és paranoián alapulnak, a gonosz erők szövetkezését látják az oltások mögött, az oltásokat a népet megbetegítő, mérgező aljas eszköznek látják. Nyilván ez túlzott paranoia, évtizedeken keresztül az összes oltásokkal foglalkozó orvos megvesztegetése, a vizsgálatok folyamatos manipulálása lenne ehhez szükséges, ami nyilvánvalóan nonszensz. A másik véglet viszont, a túlzott jóhiszeműség, a tudomány feltétlen korrektségébe és emberséges céljaiba vetett hit szintén ugyanekkora tévedés. Elég csak a hadászati fejlesztéseke gondolni, a legtöbb innováció, fejlesztés a különböző tömegpusztító fegyverek kifejlesztésénél jön elő, onnan szivárog le az iparba évek, évtizedek múlva.
Az élettapasztalat is sokat tud mondani, szakmai lejáratás, hiteltelenítés ügyben nekem is van egy saját esetem, igaz más szakmai területhez kötődik. Nagyon nehezen tudnék a környékemen az eredeti szakmámban elhelyezkedni, ellenségeim a szakmában a hírnevemet teljesen bemocskolták, lejárattak, saját városomban közellenségnek számítok, mindezt annak köszönhetem, hogy koronatanú voltam befolyásos politikai szereplők ellen egy milliárdos sikkasztásos és korrupciós ügyben. Az országos rendőrfőkapitány segítségével belenyúltak a nyomozásba, bizonyítékok tűntek el, új ellenbizonyítékok gyártódtak, végül sikeresen kimosták magukat, engem pedig majdnem kicsináltak. Amit megtanultam nagyon keményen, hogy mindenhol a pénz diktál, ahogy a gazdasági életben és politikában, úgy az egészségügyben, és főleg a gyógyszeriparban is működnek bizonyos szintű „maffiák”, profit alapú érdekeltségek, amelyek természetszerűleg védik és erősítik a pénzügyi pozíciójukat. Négy eddigi munkahelyem MINDEGYIKÉN azt tapasztaltam, hogy a bevallottnál jobban szennyezték a környezetet, (nem törődve azzal hogy milyen módon kinek az egészségét károsítják), gyakorlatilag azért bíztak meg környezetvédelmi vállalkozókat, hogy segédkezzenek a hatóságok megvezetésében, mert ez kevesebbe került, mint a megfelelő környezetvédelmi színvonal eléréséhez szükséges beruházások megvalósítása. Egy hozzátartozóm több hónapja a kórházban van, nagyon egyértelműen tapasztalom, hogy ha az ember nem ad elegendő kenőpénzt az orvosoknak és a gondozóknak, akkor az embert semmibe veszik, az ételét a nővérek ellopják, hagyják szenvedni, a megmenthetőt meghalni. A profit szerepét felelőtlenség lenne alábecsülni, akár a gyógyszeripar, a biotechnológia, az orvostudomány területét is nézzük.
DopeManTV Regisztrálj BAZMEG! 2012.10.04 16:07:27
 A magyar emberek többsége csak bambán bámul a jövőbe és szomorúan vállat von ha a sorsának alakulása felől kérdezik. Egyik kutya, másik eb mondja és egykedvűen várja tovább a végzetét. A fiatalok külön kis mikrokozmoszaikba zárkóznak, szörfölnek az neten és bújják a…..
A napokban elkezdődött a kolontári vörösiszap katasztrófa miatti büntetőper (#1). Bár a vád szerint „a katasztrófához az üzemeltetés, az ellenőrzés, az engedélyezési eljárások és a monitoring rendszer hiányosságai vezettek”, még sincs a gyanúsítottak között egyetlen…..