Regisztráció Blogot indítok
Adatok
The Good Boy

0 bejegyzést írt és 1701 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves olvasók! A kommentekben többen is kérdeztétek, az elmúlt két hétben miért nem került ki új poszt. Ennek az az oka, hogy a vírushelyzet kirántotta az eddig biztos talajt a lábunk alól, és egyik pillanatról a másikra kétségessé vált a blog jövője. 15 év nagyon sok idő, és sok munkánk van a…..
The Good Boy 2020.08.03 17:22:26
@Opportunista mikroba: ha jól emlékszem, olyan 5000 körül volt a hozzászólások száma...
Amióta itthon ülünk, a futáros-csomagos sztorik kaptak egy egészen szokatlan mellékízt. A nem tartózkodott otthon és az átvevő hiánya kifejezésektől hisztérikus kacagva zokogásba kezdünk, főleg ha idősebb olvasónktól jött levélben olvassuk. Persze előfordulhat, hogy nem halljuk a kertben a csengőt,…..
The Good Boy 2020.04.23 15:47:58
@Antalbaba: Igen, valószínűleg ez lenne a legjobb verzió, de én már nem foglalkozom velük. Ha első körben egy névvel ellátott irodista normálisan válaszol és úgy megy végig a dolog, akkor minden rendben van. De utána az aláírás nélküli, majd egy másik névvel ellátott válaszadó hozzáállása már nem volt az, nevezetesen, hogy leszarták a gondomat, és abba az irányba vitték a levelezést, hogy vedd át, élvezd. Oké engem hidegen hagyott, de egy könnyen befolyásolható, idős ember simán átveszi szó nélkül aztán a központ örül, hogy egy balekra rásóztak kettő terméket, amiből a másik csomagot lehet élete végéig nem használja fel.
Ez a gondom. Elvek. Nem magan miatt, hanem a jelenség miatt.
The Good Boy 2020.04.23 16:02:28
@ebella2: side by side, tavalyi tapasztalat ugyancsak hülye bolt. Kertes ház, meghozza a hűtőt két ránézésre kb. 60-70 kg-os gyerek. Na mondom: szerezzek segítséget? Mondják nem kell, hova vigyék?
Mondom be a házba. Úgy lekapta a platóról a két srác a cuccot, mintha egy 5pbkg-os mosógép lenne. Beviszik a nappaliba, aztán mondják:itt írjam alá aztán csá. Mondom: hol lenne a helye, ahová be kellene centizni. Mondják, ők innen tovább nem viszik, leszedik a csomagolást, nézzem meg ép e. Mondom oké bontsák ki, aztán legyenek szívesek bevinni a leendő helyére. Aztán annyi volt csak a kérésük, ha sérülés keletkezik, az nem az ő gondjuk lesz ezentúl. Mondtam okés persze. Aztán szépen bepakolták a 620 literes ugyancsak 125 kg-os hűtőt az amúgy összesen plusz 1-2 cm-es helyeken át a kicentizett helyére. Semmit nem kértek érte, de persze kaptak borravalót
Én is alapból szinte mindent a hülyeboltból rendeltek, nekem nincs szükségem plusz izgalomra ilyen emag és társai miatt.
The Good Boy 2020.04.23 16:56:38
@ebella2: persze, teljesen más, de arra akartam célozni, hogy rettentő segítőkészek voltak. Nekem is be volt szervezve az utcában lakó szerb szomszédom, hogy átjön segíteni, ha kell, de nem volt rá szükség. viszont azon meglepődtem, hogy nem emelőfalas teherautóval hozzák az ilyet, rá is kérdeztem, azt mondta a srác, hogy mindig ezzel hozzák, és most is van még vagy 5(!) side by side hűtő a platón...
Olvasónk úgy érzi, jogos elvárás egy villanyborotvától, hogy ha borotválkoznak vele, attól ne menjen tönkre. De sajnos az eMAG szerint éppen ez történt: a javítást és cserét azzal az indokkal utasították el, hogy a nem megfelelő használat következtében ment tönkre a egy hónapja használt Philips…..
via GIPHY Zsófi tollkabátja úgy eresztette magából a pihéket, mintha a kabát alatt folyamatos párnacsata zajlott volna. Akinek már volt ilyen, az tudja, hogy egy-egy toll néha normális, de itt nem csak ennyiről volt szó, úgyhogy Zsófi tudatos vásárlóként visszavitte a kabátot és kérte a minőség…..
The Good Boy 2020.02.14 16:37:10
@ebella: "Van is egy mondás: Nem vagyunk olyan gazdagok, hogy rossz minőségű cuccot vegyünk."

Ez vicces, mert nekem van egy mondásom, ami autóvásárlás előtt szokott kijönni belőlem, amikor elkezdik a tutit magyarázni, miszerint: "nem vagyok ahhoz elég gazdag, hogy használt bmw-t tudjak fenntartani."

Poszthoz, illetve a HH márkához: elég sok HH termékem van, szerettem, jó minőségűnek és tartósnak tartom (igaz kabátom nincs, nem is volt), de tavaly nyáron vettem egy HH tornacipőt, aminél a harmadik (alapból csak pár órás utcai) használat során vettem észre, hogy a nyelv végénél egyszerűen olyan az anyag színe, mintha hipót öntöttek volna rá (hozzáteszem, nem vagyok kövér, vagy izzadós, nem zokni nélkül használtam, hanem minőségi, "titokzoknival" (hű, de hülye szó ez), ami felért a nyelv elszíneződő részéig, tehát a cipő egyáltalán nem érintkezett bőrfelülettel. Még párszor használtam, aztán úgy döntöttem, hogy ezentúl hanyagolom a HH márkát. Még egyik cipőmnél, vagy tornacipőnél sem jelentkezett ilyen hiba. Mivel külföldön vettem, és idehaza nem létező üzletben, ezért benyeltem a dolgot.

A komment szekcióhoz is lenne pár mondatom: néhány emberkén nagyon érződik a flusztráció, hogy valaki 100ezres kabátot mer/bír venni. Sajnálom őket. Sajnos rosszul vannak szocializálódva. Én pl. soha nem tudnék neheztelni valakire, akinek jobban megy a sora mint nekem, inkább örülök a sikerének (nem tolvaj politikusokra gondolok). Még úgy is - noha megtehetném -, hogy én soha nem adnék ki kabátért ennyi pénzt. Vagyis 1 kabátért ennyit. Annak ellenére, hogy nekem is van hasonló árkategóriájú kabátom, csak pl. amikor nem azonnali használatra kell egy termék, én is tudok pár napot, vagy hetet várni egy jó akcióra (nem netes, hanem élő, felpróbálós lehetőségre). Attól, hogy valamit megtehetsz, mert olyan az anyagi helyzeted, attól még nem szükséges szórni a pénzt. És persze, hogy az ember vár 1-2 hetet, hátha kiderül, hogy cserélik a hibás kabátot, nem kell egyből boltba futni egy másikat venni. Gondolom erre értette a poszt-toló a drámai "szövetkabátban kellett fáznom" gondolatot is.
Az otthon gyűlő fémpénzek a futárok borravalóját biztosítják, de ezen kívül nincs sok hasznuk. Épp így gondolta levélírónk is, aki egy kis tartozás miatt úgy döntött, itt az ideje egyenesen a bankba bevinni őket, ezzel elintézni a befizetést és megszabadulni a fölösleges aprótól is. Jó előre…..
The Good Boy 2020.02.11 00:33:31
Pár gondolat a poszthoz:
a poszter előtt le a kalappal, kiállt az igazáért. Aki nem érti, hogy miért röffent be a fiókvezető, a biztonságos őr, meg a két "mackógatyás", az még nem járt igazi kisvárosi bankfiókban (pont a múltkor voltam a közeli kisvárosi otépében. Nos a pénztáros, meg a két ügyintéző kb. ugyanaz volt, mint 20 éve. még a biztonságos őr is az lehetett. Tehát ezek együtt dolgoznak sok éve, persze olyan mint egy kis család). Mackógatyás lehet azért, mert a fekete gatyán vékony fehér, vagy sárga csík van, és úgy néz ki mint egy mackógatya.
Gondolom a rendőrt azért hívtak, mert az ember nem óhajtott felállni a székből és a teljes patthelyzetet velük akarta a fiókvezető feloldani.
Mondjuk én ilyen helyzetben látványosan előveszem a telefonomat, és bekapcsolom a diktafon funkciót, miközben közlöm, hogy innét kezdve rögzítem az elhangzottakat, és bizonyítékként fogom felhasználni. Tény, ezt eddig egyszer csináltam, de az célravezető volt, megoldotta egyből a problémát- mondjuk mondani sem kell, nem én voltam a húnyó az ügyben...
Bankautomata: akik sopánkodnak, hogy apró címletben kapták meg a levenni kért összeget, azoknak írom (igaz otépés ATM-ekkel van gyakorlatom), hogy azoknál a pénz levétel menüpontnál általában a bal felső sarokban fel vannak sorolva a kiadandó címletek (meg alapból max 30 db-ot ad ki az automata). Így nekem is volt olyan, amikor inkább elálltam a pénzfelvételtől, mert a gép azt jelezte, hogy 1-, 2-, és 5.000.- Ft-os címletek vannak csak.
K&H: nagyon-nagyon régen vettem egy új autót hitelre, és a sors úgy hozta, hogy e nem bank ajánlata volt a legjobb. majd miután szerencsére elég gyorsan ki lett fizetve, és megszűnt a kapcsolatunk, akkor elkezdtek minden hónapban mindenféle vaskos marketing levéllel bombázni (nem zavart, mert akkor volt vegyes tüzelésű kazánom is, abban eléget szépen), de egy idő után már hívogattak is, hogy elfogadom-e az ajánlatukat. Aztán a hónapok során odáig jutottunk, hogy hamarabb jött a levél a "számonkérésről", hogy az aktuális ajánlatukat elfogadom-e mint maga a levél. Akkor felhívtam a figyelmüket, hogy a hívást én is rögzítettem, és tájékoztattam őket, hogy a felettes szervükhöz el fogom juttatni a felvételt egy panasszal együtt, mivel hónapok óta külön ez irányú tiltakozásom ellenére is bombáznak mind postai, mint telefonos ajánlataikkal, annak ellenére, hogy nem állok kapcsolatban velük és többször kértem adataim törlését a rendszerükből, ami miatt a jogosulatlan adatkezelés bűncselekménye is fennállhat. Nos azóta nem hallok felőlük, de ügyfelük se lennék többet.
apró számoló gép: "bezzeg Ausztriában" már nem egyszer találkoztam olyan benzinkúttal, ahol az aprót beszórod a gépbe, meg a visszajáró aprót is gép adja ki (ez is csak azért tünt fel, mert mindenhol kártyával, vagyis telefonnal fizetek, de az aprókat mindig benzinkúton szórom el, és nem volt baj azzal sem, amikor 45-50 eurót 0,5, 1, 2 eurósból fizettem). El nem hiszem, hogy idehaza pont bankban nem lenne ilyen
The Good Boy 2020.02.11 10:33:58
@Opportunista mikroba: az alkoholszaga? az mindenkéooen szerintem :D
Zoltán igen érzékletesen megírt kálváriája kellemes olvasmány, kár hogy a végén nincs ott a happy end, vagy legalábbis egy halvány reménysugár. Olvasónk az ajándékba szánt notebook-ot időben próbálta megvenni, de azzal, hogy a Telekom flottás ügyfele, minden reményét elvesztette arra, hogy…..
The Good Boy 2020.01.30 22:41:37
és akkor mindenki a telenort szokta szidni, amikor a telekom is hasonlóan ugyanolyan trágya

Mondjuk nekem a nyár-ősz időszakot a telenor tette feledhetetlenné (talán írtam itt a homáron is a sztoriról egy kommentben, mert a homárposztról irt levelet végül letiltattam, mert a megjelenés előtt rendeződött). 3 számot tartalmazó céges számlát (Apa, Anya, és a már korábban kiröppent csemete) ami eddig egy címre volt számlázva, szét szerettük volna bontani (vagyis a gyerkőc szerette volna a teljes önállósodásként, ha maga fizetheti ezt is), hogy A és B szám számlája marad az eredeti címre számlázva, míg C külön bontva és számlázva. Kicsit nehezítve volt a történet, mert B-hez tartozott akkor éppen egy készülék törlesztés, azaz összesen 4 tételből 3 maradt volna az eredeti számlán és címen, és egy számla lett volna leválasztva. Nos első hónapban ezt sikerült a telenornak úgy megoldani, hogy A+B+C szám számlája ment a másodlagos számlacímre (gyerekhez, aki az összeget látva kihordott lábon egy kisebb szívinfaktust :D ), míg a törlesztés maradt az eredeti címen. Aztán ezt kértük korrigálni, de minden havi zárás után más más verzióban jöttek a számlák: volt, hogy C kapta a törlesztést, és minden számla az eredeti címre ezen kívül, volt, hogy random egy számla ment C-nek, a többi A-nak maradt. és elég hamar kiderült, hogy a megyeszékhelyi hivatalos üzlet dolgozója sem tud segíteni, mert ő az általunk kért bontást látja a rendszerben, és nem érti, hogy lehet a számlázás teljesen más. Végül kb. 4 hónap (és számlázási időszak) után nagyjából megoldódott a probléma (már csak annyi a gond, hogy A az sms értesítésben nem a teljes fizetendő összegről kap értesítést amelyről a számlát kiállítják neki, ahogy eddig a szétbontás előtt volt, hanem csak az sms számhoz tartozó számláról. így mindig meg kell várni a hivatalos számlát, hogy lássuk, mennyi a fizetni való. de már ez így marad, nem futkosok a 30 km-re lévő megyeszékhelyre emiatt)
Cecília tévéje elromlott. Ilyenkor logikusnak tűnik, hogy elküldjük a szervizbe a rossz tévét, azok megjavítják, mi kifizetjük és mindenki boldog. De sajnos ez nem mindig ilyen egyszerű. Ebben a történetben nincs se boldogság, se megszerelt tévé, csak kétségbeesett tehetetlenség.  2019 július…..
The Good Boy 2019.12.16 21:51:18
sajnálom a nénit, és most nincs is kedvem a poszt tolót csesztetni. sajnos gyanús, hogy a szerviz bukta a javítást, de a pénz visszafizetéséhez már nincs kedvük, ezért terelnek össze vissza.
Csak egy apró kérdésem lenne. A cecilia néninek nincs egy karakán gyermeke, unokája, aki átmenetileg átvenné az ügy intézését egy kicsit erélyesebb módon kikényszerítve a tv visszajuttatását, meg a tévesen átvett pénz visszacsengetését?
Amúgy volt egy ismerősöm, aki hobbiból tv-ket és háztartási kisgépeket bütykölt, elég jó színvonalon és eredménnyel. Nos ő mondta mindig: ha megcsinál egy tévét, azt utána fél napig hagyja müködni folyamatosan. ha nem jön eközben elő újra a hiba, akkor lehet azt rámondani, hogy elvileg jó lett: ennél a szerviznél tuti nem volt tesztüzem.

És még egy: noha én nem igazán preferálom a samsung termékeket, az élet úgy hozta, hogy jó pár éve a lányomat egy ilyennel leptem. nos az kb egy éves korát követően nagyjából ugyanezt a hibát produkálta (kb. egy-két órás használat után ki-bekapcsol). Több tv szerelő is megnézte, és annak sem találták meg a hiba okát. A lányom igazából nem nagyon foglalkozik fele, a tv alkalmankénti háttérzajnak van, nem napi használatra, és főleg nem élet-halál kérdése a megléte. (mielőtt valaki szóvá tenné, nem alsópolcos gagyiwebshop szürkeimportos cucca, hanem osztrák, bolti beszerzésű, igaz sajnos ez egy éves jótállásos volt)
A leggyakoribb szendvicsbe, pizzára kerülő sajt Magyarországon a trappista sajt. A magyar boltokban pár hetes trappisták és tovább érleltek is vannak. Szeretjük, ha lyukacsosak és a jó trappistának jellegzetes, kellemes kesernyés utóíze van. De melyik a legfinomabb? Nézzük, mi lett az országosan…..
The Good Boy 2019.11.29 09:49:23
@body_andras: "a magyar fogyasztók többségének nincs "sajtkultúrája"

és valószínűleg ennek lehet az is a következménye, hogy a hipermarketek sajtpultjaiból szinte teljesen eltűntek a camembert sajtok, és helyüket az olcsó és szerintem nem túl jó Brie sajtok vették át.
Mivel az ATM-et nem a bank üzemelteti, hanem egy külsős cég, a bank végignézi, ahogy az automata egymás után nyeli el az ügyfelek kártyáját. Ráadásul vissza se adja, így az ügyfél nem véletlenül lesz ennyire felzaklatva. Update: az ügy megnyugtatóan rendeződött, részletek a poszt végén. Tisztelt…..
The Good Boy 2019.11.28 17:23:07
@Darth Revan: pedig a saját kezű aláírásommal összefirkált plasztiklap került vissza a kezembe
The Good Boy 2019.11.28 22:59:41
@4tay: "Javaslom, hogy használj contactless funkciós ATM-eket. (ha nem dugod be, nem tudja elvenni)
Mindenkinek ezt javaslom."

Na nekem ez lett a legfontosabb tanulság az esetemet követően...

és már legutóbb is így vettem fel pénzt, telefonnal, még amikor nem volt kezemben a kártya, ráadásul azóta már nem is kártyázom ilyenkor sem, hanem a simple telefonnal
The Good Boy 2019.11.28 23:28:21
@mbazs: mivel otp-s vagyok, arról tudok nyilatkozni. Az új típusú ATM-ek már tudják ezt a funkciót.
Amivel én találkoztam, azokon a kezelő pult jobb alsó sarkában van szép zöld led villogással jelezve, meg a szokásos érintős jellel animálva.
Oké, hogy a homár is ember, de mégsem illet volna többször felröhögni a lenti sztorin, hiszen valójában egy komoly Vízművek általi szívatásról van szó. A lakásvásárlás után kapott 200 ezres számla önmagában súlyos, a többi szerencsétlenkedésről nem is beszélve, de nagyon szerettük olvasónk stílusát,…..
The Good Boy 2019.11.12 00:02:40
én sem értem, a poszt toló miért a telefonnal szórakozik, ahelyett, hogy bemenne asztalt csapkodni.
Saját történet vidékről, mondhatnám, nagyon vidékről: veszek egy házat egy halottól. Vagyis a három örököstől.

A halál után, de még a hagyatéki és az adásvétel előtt helyi vízmű kicseréli a vízórát, így lesz egy 0-n álló óra. Megveszem a házat. Ismerősök figyelmeztetnek, nehéz ügy lesz, mert rengeteg rémtörténet van több hónapos, akár 8 hónapos átírási procedúrára, mert a helyi vizeseknek nem megy a gördülékeny és leginkább ügyfélközpontú ügyintézés.
okés. netről az átvezetéshez, átiráshoz tartozó irat letöltve, az kitöltve a szerződő (halott) adataival, ráírva a vízórán látható állással, (ami nem nulla, hanem igazából már majdnem az egyesen áll, de mivel az örökösök ügyintéző tagja precíz ember, ragaszkodik az 1 m3-es óraálláshoz, ne az én saram legyen)
Pechemre utána munkaügyben elutaztam, ezért feleségem ment be a nem túl közeli megyeszékhelyen található szolgáltatóhoz. Ügyintéző kedves, de feltűnik az évszázad csalásának gyanúja: a tulajdonos cserét igazoló nyomtatványon nem a szerződő aláírása szerepel. Mondja is a feleségem, hogy az nem igazán menne, mert a szerződő egyéb okokból nem igazán képes semmit aláírni, lévén egy éve elhunyt, ami egyébként a csatolt iratokból ki is derül. Nem baj, akkor is kell a szerződő aláírása, de ha az nincs, akkor egy halotti anyakönyvi kivonat is megfelel. Feleségem eljön, majd nemsokára beszerezzük az anyakönyvi kivonat másolatát. Sajnos megint egyedül megy a feleségem ügyíntézni, mivel én ismét üzleti úton vagyok, neki is kevés az ideje, nem tudunk egyszerre ott lenni, vagy úgy hogy én intézzem. Anyakönyvi kivonat alaposan átnéz, de erősen bólogat az ügyintéző hölgyecske: ez neki nem lenne jó, mert nem hiteles másolat, csak fénymásolat. végül nagy kegyesen csak elfogadja azt, majd rendezi tovább a papírokat, és észreveszi, hogy a kitöltött bejelentési nyomtatványon csak az egyik eladó szerepel. Megint fejvakarás, sajnálkozás, ezt bizony nem tudja befogadni: kellene a másik két eladótól egy nyilatkozat, hogy a benyújtott bejelentési lapon szereplő harmadik eladót megbízták a kijelentéssel, ügyintézéssel kapcsolatos dolgok intézésével (mondjuk alapból nem vágtam, hogy ezt miért nem mondta először a kedves ügyintéző. Értem én, hogy neki ott kell lennie, pénzt is kap érte, melegen is van, de nekünk pénz a benzin, meg pénz az idő). Hamar lerendezte a feleségem a megbízást, de megkértem, hogy harmadik alkalommal már én is szeretnék részt venni ezen a tortúrán, hátha asztalt borítok, ha újra kitalálnak valamit. Úgyhogy pár héttel később immár ketten megyünk. Papírok rendben, már szinte látom a fényt az alagút végén, amikor jön az elmondásból ismert szörnyülködés, fejrázás. "Nem jó ez így." Nekik kellene egy újabb nyilatkozat, hogy az esetlegesen felmerült költséget kinek tudja kiszámlázni a vízmű az előző tulajdonosok közül, amihez kell majd egy levelezési cím is. Majd a hölgy összerakja a paksamétát és átnyújtja. Feleségem majd fel robban, már áll fel. Én miközben állok fel, megkérdezem, hogy nem lehetne, hogy én állom a költségeket helyettük, ha valami felmerül, ha kell nyilatkozom is erről. De a hölgy hajthatatlan, ezt így nem lehet, kell egy ilyen nyilatkozat. Felállok, de mivel nem hagy nyugodni a dolog, visszakérdezek, hogy mégis milyen költsége lehet egy eladónak egy 1 éve üresen álló, új vízórás ingatlannál? Mire teljes természetességgel mondja az ügyintéző, hogy hát a jelenlegi óraállás (1 m3), meg a náluk lévő állás (0 m3) közötti fogyasztás kiszámlázására. Azt hittem rosszul hallok: kiveszem a paksamétából a nyilatkozatot, megmutatom neki, hogy jól értem-e, hogy az 1 m3-es óraállás miatt megy a huzavona, mire azt mondja a hölgy, hogy igen, az az előző tulajdonos fogyasztása. Erre visszaültem, elvettem az asztaláról a tollát, majd az egyes számot átjavítottam nullára, majd letettem az egész iratköteget elé, hogy akkor most ez így már megfelel-e? Visszakérdez, hogy most tényleg én akarom-e kifizetni más fogyasztást??? Na ott eltört bennem valami, majdnem tényleg ráborítottam az asztalt, de csak annyit fűztem hozzá, hogy talán túlélem, ezt aplusz 1 m3-nyi fogyasztással terhelt vízszámlát, maximum ma az étteremben a vacsora után nem rendelek magamnak desszertet.
Egy m3 miatt akart megint 60 km-t autóztatni. Komolyan mondom sokszor akkora idióták, mint egy ház, rugalmasságnak, helyzet felismerésnek, probléma megoldó képességnek a csírája sincs meg bennük (tisztelet a vélt nagyszámú kivételnek).
Ezek után teljesen megértettem, hogy egyeseknek miért kerül több hónapba az ügyintézés, mert birka módon minden egyes vélt, vagy valós problémát külön-külön tárnak fel...
The Good Boy 2019.11.12 11:00:23
@horex: fórumtárs!

mielőtt belém állsz, és ki akarsz osztani, nem ártana, ha értő módon olvasnád a leirtakat:
"A halál után, de még a hagyatéki és az adásvétel előtt helyi vízmű kicseréli a vízórát"
Tehát a vízóra lett a hagyatéki eljárás előtt kicserélve, nem a házvétel volt az előtt.

Azért ne "hülyézz" már le engem, meg az ügyvédemet, főleg, hogy neked nem megy az értelmezése az írásomnak.

Béke, fórumtárs!
The Good Boy 2019.11.12 13:13:41
@horex: még egyszer leírom, hátha sikerül ezúttal:
adva van egy ingatlan, amiben meghal a tulaj. örökli tőle 3 fő, lemegy a hagyatéki, majd meghirdetik eladásra. én megveszem, de a hagyatéki után marad a halott nevén a vízóra, mert azt nem jelentették át a szolgáltatónál (ahogy a gázt és a villanyt meg a szemétszállítót sem), mégis a másik 3 szolgáltatónál egyszeri alkalommal, 10 perc alatt, mindenféle egyéb nyilatkozat vagy halotti anyakönyvi kivonat nélkül, a netes letöltött papír kitöltését követően lezajlik az átírás, csak a vizeseknél szórakoztak (nem csak nálam, mivel többen is figyelmeztettek, a vízügy nem egyszerű).
tehát még egyszer: teljesen jogszerűen az örökösöktől a hagyatéki eljárás után lett véve. Tisztában vagyok vele, hogy máshogy nem menne.
Remélem érthető voltam most már számodra is
A pár hetes telefon beadja a kulcsot, a szerviz először nem talál hibát, majd beázásra hivatkozva megvonja a garanciát. Ha biztosan tudjuk, hogy nem járt víz közelében, ki és hogy bizonyíthatja azt, hogy miattunk ázott be? Történhet ilyen csak simán a páratartalomtól is? Csalódott olvasónk kérdései…..
The Good Boy 2019.11.05 14:00:37
@cukrosleves: te aztán megint jól megmondtad a frankót...

Múltkor valamelyik fórumon egy hozzád hasonló fotelszakértőnek levezettem, hogy lássa, mekkora idióta.

Most neked is segítek: adva van az országban 19 megye, meg egy főváros. megyénként van kb. 5-6 db. mobil traffipax készülék, azaz 100-120 db. de legyünk nagyvonalúak: legyen 150 db.
Erre legyen mondjuk 1-1 ember két váltásban, azaz kb. 300 ember, egy 37-38.000. fősnek hazudott, vélhetően 32-, jó esetben 33 ezer fős rendőrségen.
van kb. 31-32.000 km hosszúságú közúthálózat idehaza. nos lehet, hogy kb. 200 km.-ként találkozhatsz egy mobil traffipax-al, feltéve, ha mind működik (nem), meg ha mindre van ember (nincs).
Nos lehet tovább rettegni a trafiktól, meg az ország legnagyobb problémájának tartani a traffizást. Főleg, hogy ez a cikk éppen mobiltelefonról szól, nem közlekedési panaszról.
The Good Boy 2019.11.05 14:15:30
a poszthoz:
nem kezdem azzal, hogy kiadom a kilövési engedélyt, hogy a poszt-tolót már szabad, mert az első komment már rendezte ezt a területet.

Egyszerűen én sem értem, hogy képesek az emberek ilyen sufni webshopokat megtalálni, meg vásárolni tőlük. Én bevallom, soha nem tettem ilyet, és ezután sem fogok. inkább fizetek az ismert, bejáratot webáruháznak néhány ezressel többet, tudva, hogy a garanciális javítást nem a 15 éves pistike, az "anyagbeszerző", cégtulajdonos fogja a konyhában elvégezni, lesz normális garanciám (nem szürke, vagy fekete importos "12 hónapos gyártói", hanem normális), lesz egy kézzel fogható cég, akikkel lehet sérelem esetén valamilyen formában konzultálni.
A fillérbaszó, meggondolatlan usereknek meg hagyjuk meg a sufniboltokat, a jelek szerint köszönik szépen, jól elvannak a zavarosban (tegyük hozzá, ebben vagy része van az impotens, semmilyen segítséget nem nyújtó fogyasztóvédelemnek, és jogintézményeknek is).

Pár éve egyik alkalommal megkérdeztem a lányomat, hogy mit szeretne kapni a közelgő családi eseményre, mire ő egy adott típusú telefont kért. Mivel nem alsó polcos termékről volt szó, ezért kíváncsiságból elkezdetem nézegetni az árgép, meg árukereső oldalakon, ahol "jobbnál-jobb" webshopok ajánlatai váltották egymást. Mind kivétel nélkül valahol az apró betűk környékén kiderült, hogy szürke importos, nem feltétlenül normális, elvárható garanciájú termékek, vagy újracsomagolt (jelentsen is ez bármit is) cuccok. aztán ahogy jöttek a kiterjesztett, normális garanciájú árak, úgy közelítették, vagy lettek egyre drágábbak a mobilszolgáltatós árakhoz képest. Tényleges vásárlási szándékom nem volt ezeknél a webshopoknál, csak kíváncsiságból néztem rájuk, hogy aztán ismételten, nyugodt szívvel vegyem meg a készüléket a mobilszolgáltatómtól (vagy vettem volna a az ismert, nagy hazai műszaki boltokból)
The Good Boy 2019.11.05 17:40:05
@Nick-son: tudod, amíg vígan megélnek a posztban szereplő sufniáruházak csupán csak azért, mert az emberek jelentős része 2000 ft "haszon" miatt képes megégetni magát, addig az értelmesebb emberek inkább a "a három legnagyobb és legdrágább kereskedőnél vesz valamit", hogy relatíve biztonságosnak érezze a vásárlást.
Majd, ha nagyjából megtisztul az e-kereskedelem, mert ezen sufniboltok üzemeltetőitől senki nem rendel, aztán elmennek kapálni a szomszédos kukoricaföldre (nem fognak, mert az ügyeskedők nem szeretnek dolgozni), mert a lehúzásból, ügyeskedésből nem élnek meg, akkor talán lesznek olyan becsületes boltok is, akikben az emberek értelmesebbik része (jogosan) meg tud bízni.
Zsuzsa mobilja pár hónap után használhatatlan lett, amin sajnos a szerviz sem tudott segíteni. A hiba újra és újra visszajött. Végül Zsuzsának elege lett, erre se pénz, se mobil.  2018. március 09-én vásároltam az eMag webáruházban egy Doogee X5 max típusú mobiltelefont, amit annak rendje és…..
The Good Boy 2019.10.28 01:33:57
@SZIGMA:
"A Nokia 5 tudja a kötelező minimumot proci-RAM vonalon és a kopasz Androiddal még esélyes is, hogy használható. Bár a megjelenésekor is már a szoftveres bugok miatt hanyagolták az emberek..."

Elmondom okos barátom, hogy a nokiát két okból hanyagolják az emberek: az egyik a kissé magasra tett árcimke, a másik pedig a hozzád hasonló, újkori, azaz hdm global nokia készüléket képről sem látott okostojások által terjesztett baromság.

Az 5.-ből az első széria valóban rendelkezett kezdetekkor kicsi buggal, ami kb. addig tartott, míg a telefon meg nem kapta a megjelenést követő első komolyabb android frissitést. És mivel a nokia havonta küldi a frissítéseket, ezért nem kell rá sokat várni. Sajnos a nagy telefontesztelő "guruk" a forgalmazótól megkapták a friss terméket, lefikázták (talán akkor még pont indokoltan), aztán azóta is ebből élnek, hogy ütik vágják a céget (most a 9.1-nél ugyanez volt, igaz, annak fotózási gyorsasága, bocs lassúsága tényleg kritikán aluli). Ami a legnagyobb baja, az, hogy abban az árkategóriában, ahova belőtték az árát, ott komolyabb memóriát illik belepakolni, és általánosságban eggyel újabb chipset.
Ja, és némileg elfogult vagyok, mert a feleségemnek a megjelenése óta van 5.-ös terméke (igen, onnan a tapasztalat, hogy az első komolyabb frissítés után, azaz néhány héttel a vásárlást követően minden hibátlanul megy, immár lassan 3 éve, az első időszakban is csak kicsi akadások, ritka belassúlások voltak, de pl fagyás soha). Lányomnak 5.1 plusz van, nekem 7.1. gondolhatod, ha az egyik szar lett volna, nem követi a másik...
The Good Boy 2019.10.28 01:40:50
@Xezs7:
"Pl. 200 ezerért van a Huawei Mate 30 Pro, ott a kamera az igazi menőség."

nem tudom, honnan vetted ezt az ökörséget, mivel a Mate pro 30 éppen most jelenik meg, híre még nincs, hogy idehaza egyáltalán árusítani fogják-e, ráadásul a hivatalos ára jelenleg 1100 euró, cserébe gyakorlatilag használhatatlan, mivel olyan szoftver van rajta, amit nem támogat a google, és emiatt semmiféle google terméket nem lehet rá telepíteni, többek között play áruházat sem. Viszont a fotózási tudása tányleg talán a ma kapható készülékek közötti legjobb, de mivel idehaza szinte használhatatlan mint okos telefon ezért egy jó fotóhoz 1100 euróért már elég komoly fényképezőgépeket lehet megvenni...
Ha csak annyit mondunk, hogy új főzőlap és szerviz, gyakorlott olvasók már pontosan tudják, mi következik. Feleslegesen kivett szabadnapok, nem létező alkatrész és vállvonogatás, mindez hosszú heteken át. A paprikás krumpli meg nem rotyog. Szeretném megosztani a kálváriámat egy Bosch főzőlap…..
The Good Boy 2019.10.18 22:43:35
@Nick-son: amikor kb. 2,5 éve meghalt a 4 éves márkás mosogatógépem, akkor én is így voltam: gondoltam egyet, és vettem egy beko-t olcsó pénzért, 5 év garival. Úgy számoltam, ha 5 évet kibír, akkor egyrészt tovább tartott, mint a neves elődje, és ráadásul még sokkal olcsóbb is volt. Az engem nem zavar, hogy 5-6 program van, mert szinte mindig egyet használunk (nagy ritkán egy másikat). Aztán fél évre rá behalt az ismert márkájú, összesen 4,5 évet kibíró mosógép is, ezért evidens volt, hogy a előző mosógép árától jóval olcsóbb beko lesz a befutó. azóta lecserélésre kerül a szárítógép (na az nagyon jól bírta, még elin márkanév volt rajta, aki ismeri a háztartási gépeket, az tudja, hogy az elin kb. 15 éve Nile néven fut...) . Ez a csere csak azért volt, mert a kondenzációs helyett takarékosabb, hőszivattyúst szerettünk volna. Aztán most a hűtő és a fagyasztó került lecserélésre, természetesen az is beko lett. 5 év gari, a piac egyik legjobb ár érték arányával. Ha 5 évente cserélni kell, akkor is olcsóbban jövők ki, mintha egy miele vagy AEG 13-15 évig bírja. Persze látom, és tisztában vagyok vele, hogy nem egy miele minőség, talán pár decibellel hangosabbak is, és hiába az A sok pluszos besorolásuk, valószínűleg többet is fogyaszt valamennyivel, de nekem nagyon beváltak. De tisztában vagyok vele, hogy egy alsópolcos márka kiváló garanciális és szerviz szolgáltatással.
The Good Boy 2019.10.19 14:23:29
@cmx85s: nekem side by side hűtőnk van, már a súlya miatt is remélem, nem fognak kinyitogatni az ajtói.
Nekem az egyik közeli jó ismerősöm háztartási gép szervizben dolgozik, tőle kérdeztem véleményt a bekoról anno, aki közölte, hogy nem foglalkoznak bekoval, nem tud róla véleményt mondani. majd pár nap múlva hívott, hogy kérdezte a főnökét, aki felvilágosította, hogy de, hivatalosan a beko is náluk van, de egyszerűen nem szoktak bekoval találkozni a garanciális ügyben, azért nem tudott róla az ismerősöm. Utána egy másik régió szerelőjével is beszéltem, aki ugyanezt mondta, hogy elenyészően kevés alkalommal szervizelnek beko terméket. Nem azt mondom, hogy a világ legjobbja, de nekem négy dolog üzemel a háztartásban, és eddig hiba nélkül. Ami nem jelenti azt, hogy ezek soha nem romlanak el, és lehetnek köztük is selejtek, de szerencsére engem ez még elkerült, és remélem az 5 év garis időszakot is sikeresen végig tolja, és akkor már előbbre leszek, mint a korábbi más márkájú cuccaink.
Candyt én sem vennék, annak ellenére, hogy anyámnak a candy márkájú, még a rendszerváltás környékén valutás bolton keresztül vett fagyasztó ládája köszöni szépen, megy mintha muszáj lenne. Tehát tényleg ki leet fogni bármiből hulladékot meg olyat is, ami kimegy a világból.
Olvasónkat óriási bajban van, miután egy furcsa fordulattal az autókölcsönzés után közel egymilliós mínuszba került a számlája. Az a számla, amin nincs is hitelkeret. Nem értik, mi történhetett, de a bank nem tud mit tenni: újabb utazást, ügyvéd fogadását és kölcsönt javasol.  Kedves Homár! Az…..
The Good Boy 2019.10.16 20:35:48
@Secnir:
A poszt-toló ámérikába ment nyaralni
Autót bérelt, amit hetente hosszabbított
hazajött, és rájött, hogy valamiért mínuszban van a számlája
Most állítólag nincs mit ennie, lakbért sem tud fizetni, meg ügyvédre sem telik
Szerinte az otépé nem akarja megoldani a problémáját
The Good Boy 2019.10.16 20:37:31
@Secnir:
A sorok végére képzeld oda a pontot, a mondat elejére (ahol hiányzik) meg a mondatkezdő nagybetűt, hogy meglegyen az öt mondatos tartalom, amit kértél.
Nincs egy hete, hogy hosszasan okoskodtunk arról, honnan ismerhető fel az a webshop, ahonnan nemhogy rendelni nem szabad, de megnyitni sem az oldalát. Hát a Gearbest.com-on még a Homár gyanakvásból olvasztott és szkepticizmussal csiszolt nagyítója sem nagyon lát kivetnivalót: ez az egyik legnagyobb…..
The Good Boy 2019.10.15 16:11:18
@zserzsenne: "A kínai áruházak véleményére meg már rég nem adok, mert ha megkapják az árut a felhasználók, már repül is az öt csillag. Elenyésző az, aki akár rövid ideig is használta volna, és utána értékel. "

Nem csak a kínai webáruházak. A magyar üzletekben is ez van. a gyökér átveszi a márkátlan vackot, aztán 1 nap használat után dobja az 5 csillagot a termékre. Vagy van a türelmetlen, aki leírja, hogy most csomagolta ki, minden szép és jó, huppsz 5*.
Én meg nézem az értékeléseket (pl. legutóbb, olyan termékeknél, ahol a márkátlanok is két kilótól indulnak), és a világmárkákra szinte nincs értékelés, még a legjobb ár/érték arányúaknál is csak elenyésző, míg a no name, általam sose hallott "márkára" van 20-30 vevőértékelés ( amiből pl. volt olyan, ahol 24 db. 5*, 3 db. 4*), 4,6-4,8-as átlaggal. És most nem akarom derogálni az olcsóbb terméket vásárlókat, de egy picit gondolkodni kellene, és nem egy nap használat után értékelni. Még ha a webáruház hamarabb küldi ki a kérdőívet, minthogy a termék megjönne
Gabi egy nagyon tanulságos történetet küldött nekünk, amit minden jelzáloghitellel rendelkező olvasónak érdemes átnézni. A hitelajánlatban szereplő előtörlesztési díj elengedése valahogy elfelejtődött a végtörlesztést követően, de ez nem volt annyira egyértelmű, így Gabinak rendesen utána kellett…..
Olvasónk a terrafon.hu-ról rendelt és fizetett, ám a kiszállításról szóló visszaigazolás kamunak bizonyult, a visszautalás pedig még mindig nem történt meg. A webáruházról közben összegyűlt jó pár hasonló sztori, a vélemények alapján már a rendőrségi feljelentés is megvolt. Mi is írtunk nekik, de…..
The Good Boy 2019.09.23 18:10:04
@juhaszvik1: én csak megbízható helyről vásárolok (müszaki cikket pl. a hülyebolt, euronics, auchan háromszögből, emag, edigital, alza stb. felejtős, nem a kiszállítás miatt, hanem a garancia és panaszkezelésük miatt-bár ez nem személyes tapasztalat, hanem baráti, ismerősi körben előfordult esetek /ugye a hülye a saját kárán, az okos a másén tanul), most 1 hónapon belül mégis egyszerre két termék rendelésénél futottam be az eddig jónak gondolt helyeknél, hogy átmentek trehányba:
1: euronics. termék megrendel, adott kiszállítási idő letelik, termék sehol. hívom az ügyfélszolgát, aki elrebegi, hogy látja a rendelést, és azt is, hogy biz a terméknél még legalább két három nap kel, mire átadják a futárnak, aztán 2-3 nap, mire kiszállítják. Ezzel ellentétben (gondolom a panaszomkor esett le nekik, hogy elfelejtettek, mert másnap jön az email, hogy a termék átadva a futárnak, majd következő nap megérkezik a termék). De: nincs elektronikus számla, és nincs jótállás sem. Megint ügyfélszolga felhív, mire kioktat, hogy ők kiküldték, biztos nem tudok emailt kezelni, nézzem meg a spam mappában. és két percig kell magyaráznom, hogy 1: nem vagyok debil, el birok kezelni egy email fiókot, 2: a rendelés visszaigazolása, meg a kiszállításról értesítés az hogyhogy nem ment spambe? oké, nézzem meg a termék dobozában, hátha ott van. Mondom ott sincs, kérek számlamásolatot. oké, intézi. elköszönne, mondom, akkor térjünk rá a jótállásra. mondja, annak a dobozba kell lennie, mert a gyártó oda teszi be. mondom, nincs ott, kérem a jótállást. mondja az ügyfeles, hogy a jótállásról nem tud nyilatkozni, mert az euronics nem nyitja ki a terméket (akkor mondjuk a számlát előtte miért kezdte velem ott kerestetni?) szóval euronics nálam ezentúl felejtős. de lássuk a másik esetet:

rendelek a hülyeboltból egy háztartási nagy (on nagy) gépet. teljesítésre meg van adva 6-14 munkanap. oké, várok. ketyeg az idő, termék sehol, értesítés sehol. Panaszt írok az ügyfélszolgálatra, válasz sehol. két nap múlva telefonos panasz, ahol közlik, hogy 1: írtak választ, csak valószínűleg hülye vagyok, és nem tudom megtalálni az email fiókomban a levelüket, biztos a spam mappában van, nézzem meg ott (megjegyzem, sok mindent vettem már a hülyebolttól, mindig minden visszaigazolást -ahogy ezen termékét is - mindig megkapom, soha nincs a spambe), itt is elmagyarázom, hogy akármilyen hihetetlen, de tudom kezelni a mail fiókomat, nincs a válasz se spamben, se kukában, sem a beérkezettek között. ügyfélszolgát kérem, hogy akkor küldje ki még egyszer a panaszra adott választ (igaz azt nem említi, mit tartalmaz a panaszra adott válasz, hátha van benne infó a kiszállításra). Kiküldi. Másnapig semmi, de mivel éppen lejárt a 14 munkanap felhívom őket megint. Újabb ügyfélszolga közli, hogy ők kiküldtek 2 emailt, nézzek már szét a spam fiókban, biztos ott van. közlöm, hogy továbbra sem tartom magamat olyan debilnek, hogy ne tudjam értelmezni a mail fiókom funkcióit. Majd kiderül, hogy a 6-14 nap az az én esetemben arra vonatkozott, mire a hülyeboltba beérkezik a termék a gyártótól (utána néztem, valóban erről szólt a megrendelés, de azt gondoltam, nem a sufni webshopok szintjén vannak, feltételeztem, hogy olyan termékeket árulnak, ami van is náluk). viszont így most már kiderült, hogy a termékem hozzájuk beérkezése is csúszik még kb. 1-másfél hetet, és a kiszállítás még csak utána fog jönni. Érdekes módon ezúttal percek múlva a két email (egybe gyúrva) meg tudott érkezni (nehéz eldönteni, hogy élő anyag készítette, vagy egy robot program, annyira gépi, mindenesetre a beérkezés ideje is különbözik a két email részben). Tehát ha szerencsém van, akkor jövő hét végére, több mint egy hónappal a megrendelés és fizetés után talán a hülyebolttól megérkezik a termék. Nem Kínából, hanem magyar honból magyar címre...
The Good Boy 2019.09.24 19:07:23
@Lollipop15: oké, persze, véletlen, és összefüggés nélküli, hogy a panasz utáni napon kisüt a nap és jön a még az ügyfeles által is több nappal későbbre prognosztizált termék.

A másik, az email: van regisztrációm a hülyebolthoz és az euronicshez is (ugyanazzal a csak regisztrációkhoz használt, ezer éve meglévő email címmel). eddig minden rendelésről mindig minden értesítést, e-számlát, tájékoztatást megkaptam. most rendeltem valamit az euronicstól, visszaigazolás megérkezik, értesítés a termék kiszállításáról megérkezik, termék megjön, számla nem.
Panasznál gyakorlatilag lehülyéznek, hogy nem tudsz egy email fiókot kezelni, vagy mert biztos szar az email fiókom. de persze a külön kért számla utólag kérésre megérkezik az állítólag nem megfelelő email címre.
hülyebolt ugyanaz: sok mindent rendeltem tőlük, regisztrálva vagyok, ugyanaz az email cím, mint az euronicsnál. megrendelés visszaigazolás megjön, panaszra válasz nem. második panaszra ismét nem jön válasz (de az ügyfélszolga szinte lehülyéz, hogy nem értek hozzá, ötször kéri, hogy nézzem át a spam mappát, holott az egész diszkurzust azzal kezdem, hogy nincs sehol). majd a harmadik panasz után véletlenül meg tudják küldeni az első kettőre adott választ. és láss csodát, ma csont nélkül megérkezik az elektronikus számla és utána a kiszállításról értesítés is arra a fiókra, ahová a panaszokra a válasz valahogy nem tudott.
Nem érdekes? Valahogy mintha kicsit romlott volna a minőség...
János a munkájához rendelt az Extreme Digital-tól egy kis faszenest szép nagy grillsütőt, aztán hiába várta a futárt. Illetve jött az, csak nem akkor, amikor várta, és ezzel vége is, nincs több esélye arra, hogy valaha is süssön ezen a grillsütőn. De miért kell azonnal törölni a rendelést? Kedves…..
The Good Boy 2019.09.04 22:13:21
@CsakLajosAz: én a héten rendeltem a neten két terméket. alapvetően az euronics, mediaM, és az Auchan (eddig csak pozitív tapasztalatom van velük, kis választék, de alternatívának nagyon jók) vonal mentén mozgok műszaki termékek esetén, és most is az ő felhozatalaikban válogattam (mint a korábban egy másik poszthoz irt kommentemben érintettem is részben). Szóval, a kisebb volumennek számító tv rendelés meg is történt ezen 3 közül az egyikben, míg a másik termék, ami mind értékben, mint méretben, és főleg súlyban teljesen más kategória volt, ott egy termék becsúszott az emag részéről, mint lehetséges befutó. Soha semmilyen körülmények között nem rendeltem az emag, edigi, mall és hasonlóktól mert nem kívánom bevállalni a rizikót a /a neten fellelt, illetve ismerős körben hallott tapasztalatok alapján/ téves teljesítés, kritikán aluli panaszkezelés, és sokszor ugyancsak kritikán aluli garanciális ügyintézésük miatt (ráadásul árakban sem jobbak, és ha esetleg mégis annak tűnnek, a /számomra/ megbízhatatlan garanciális feltételek miatt mindjárt elolvad az esetleges árelőny).
Szóval adva volt az egyik termék az általam preferált áruházban, és mellette egy másik, kevésbé ismert márka az emagtól. Míg a preferált hely terméke kissé drágább volt, (más-más márkákról van szó, némileg másabb tudással, tartalommal), de nekem valahogy a másik, csak az emag kínálatában megtalálható) termék jobban tetszett, de ennek ellenére mégis maradtam a már megszokott áruháznál, az ők letisztult garanciális hátterükkel, az általam ismert márka extra hosszú ingyenes garanciájával, mégha a kiszállítás hosszabb időt is fog eltartani, az ár is némileg magasabb, a kiszállítás is pénzbe kerül, de a nyugalom megfizethetetlen. És remélem nem csalódok ezúttal sem, bár még egyik termék sem érkezett meg, sőt még a futártól sem jött tájékoztatás az átvételről, de a jelzett napokba még bőven belefér mindkét termék.
The Good Boy 2019.09.05 10:00:45
@CsakLajosAz: pont egy 110 kg-os side by side hűtőt rendeltem :)
Olvasónknak nagyon kellett valami, ami csak az Euronoics-nál volt meg és ezért bármire képes is lett volna. A termék doboza azonban eltűnt pont úgy, mint a türelem a vásárlóval szemben. Tisztelt Euronics! Mérhetetlenül csalódott és dühös vagyok az értékelhetetlen kiszolgálásuk és tehetetlen…..
The Good Boy 2019.08.29 22:47:30
@ekat: ismerem ezt a típust:
- kérek 20 deka téliszalámit!
- 46 deka lett, maradhat?

nem ismerem azt a sorozatot.
igazából az elmúlt 25 évben csak a jóbarátok, 3. műszak, 2 pasi meg egy kicsi, meg a csernobil (jó, az minisorozat volt) volt általam nézve (proli vagyok, na, :D ).
a nick nevem (meg a klónjai, köszönhetően winkler totálnagyarc róbert szabolcsnak, aki egy nap 3 reg.-emet kukázott, csak azért, mert a ferdítéseire felhívtam a tc-n a figyelmet) is már szerintem vagy 12-14 éve megvan(nak).
The Good Boy 2019.08.30 11:27:42
@metal: pedig a mosogatógép nincs folyamatosan használva, mint kiállítási példány, szemben egy tv-vel, ami nyitástól zárásig bekapcsolva hirdeti magát. És mégsem akartak árkedvezményt adni (de őszintén megmondva, teljesen megértem őket, mivel a magyar vásárlási kultúránk a béka feneke alatt van, tudják, úgyis jön valaki, aki így is szó nélkül vinni fogja).

Mondjuk az előző mosogatógépünkkel mi úgy jártunk, hogy a tescoban két darab kiállítási darab utolsó termék volt (egy no name 38.000. körül, meg egy indesit talán 41.-ért), és abból le tudtam csapni az indesitre. Nem volt meg a csomagolása, de az eladó kartonpapírral körbepakolta és fóliával jól körbecsomagolta. (az csak a sztori utóélete, hogy az indesit egy kalap szahar, kb. 4 év után javíthatatlanul ment tönkre, és közben is párszor igényelte a szerelői gondoskodást)
The Good Boy 2019.08.30 12:36:51
@FDToth: "Miért nehéz ez itthon? "

erre az előző hozzászólásban már válaszoltam is: "mivel a magyar vásárlási kultúránk a béka feneke alatt van, tudják, úgyis jön valaki, aki így is szó nélkül vinni fogja"

Minek is küzdjön, azt a pár felelősen gondolkodó tudatos vásárlót kikerülik, van helyettük tízszer annyi, aki nem foglalkozik azzal, hogy átverik-e vagy sem.
via GIPHY Mivel egy vadiúj hűtő nem szokott úgy zakatolni, mint egy gőzmozdony, az ifjú tulajdonos joggal kért cserét a készülékre, ám elsőre úgy tűnt, hiába. Sokadszorra is nehézkes az eljárás, pedig tájékozott, jól informált fogyasztóról van szó, aki ismeri a jogait.…..
"Azt sajnáljuk, hogy nem olvastuk el a többi 200 kommentet a foglalás előtt!"  Na kérem, ez itt a lényeg. Jön a nyár, végre itt van a szabadság, ne tessék már olyan helyen elkölteni a véres verejtékkel megkeresett pénzt, ahol nincsenek visszajelzések. Ahol meg vannak, olvassuk már…..
The Good Boy 2019.05.31 21:18:09
pár észrevétel (kivételesen előbb irok, mint a kommenteket elolvasnám, de azt majd később! Vagyis az utolsó 3-4-et elolvastam, mert az belógott a kommentablakba)

Szóval. Én a bookingon 8,8 felettiekre keresek csak rá, de alapvetően a 9 felettiekre fókuszálok. Ja, hogy idén 9,6-osba megyek (ami a hotels.com-on 10.0-s értékelésű). előtte 9,8-asban voltam. Igen a minőséget meg kell fizetni. De nem is erre akartam kihegyezni, hanem a magyar pontozók minőségére. Tavalyelőtt olaszországi nyaralásra néztem szállást. meg is akadt a szemem egy 8,9-es bookingos hotelen. majd elolvastam a véleményeket. Először a magyar nyelvűeket. Az összes magyar vélemény egy nagy rózsaszín ömlengés volt, kis híján foglaltam is a szállást, de aztán elolvastam a többi véleményt is, ahol kb. 3-4 visszatérő kritika volt szinte minden véleménybe, kb. 2-3 évre visszamenően (kosz, az igénytelen fürdőt kb. minden második vendég szidta, gyenge ételek, zaj, trehány személyzet). A magyarok meg végigdicsérték a jó kaját, az igényes, tiszta szobát, minőségi fürdőt stb.
Utolsó hazai nyaralásomon ugyanígy jártam. a gyógyfürdőről nevezetes település legjobb hoteljébe már nem tudtam szállást foglalni, így maradt a második legjobbnak titulált (szállás.hu-n). csak pozitív vélemények voltak: jó kaja, tisztaság, igényesség, figyelmesség. Életem egyik legrosszabb emléke volt, és csak a gyerek miatt (meg a csúcsszezon miatti teltházak miatt). a kaja kb. a zimmer feri szintű volt, szó szerint, mindenki ott hagyta a tele tányérokat. a pincér néni meg nem értette, miért finnyás mindenki (második naptól külső helyen étkeztünk, miután rájöttünk az első napi kaja nem véletlen volt, hanem a megszokott). a szoba kosz, fertő, a szúnyogháló több helyen ragtapasszal gyógyítva stb. És ez sem volt elég a sok igénytelen, vélemény nyilvánítónak, hogy az egekbe dicsérje a helyet.
Tavaly ősszel egy céges külföldi úton tapasztaltam meg az okát. Az egyik, általam korábban soha nem látott emberke úgy szórta a google-n az 5 csillagos értékelést minden helyen, mintha fizettek volna érte. még ott is, ahol végül nem is étkeztünk, csak megittunk egy pohár italt. Ezek után nincs is miről beszélni.
Szóval én egy ideje már figyelmen kívül hagyom a magyar véleményeket (meg még 1-2 nációt, akik a tapasztalatom szerint is kiváló helyeket is lehúzzák, ha kell ha nem, és tényleg kb. a fele azoknak is csak negatívakat tol)
Egészen szokatlan ügyet dobott ki mára a Homár postaládája, aminek kapcsán megtudhatjuk, hogy tényleg létezik örökrózsa, nem csak a minden családban létező Karcsi bácsi viccel ezzel minden egyes alkalommal a mama nippes vitrinjében kiállított porcelánrózsa-gyűjteményre bökve.…..
The Good Boy 2019.04.26 13:35:38
@The Good Boy: persze ez csak 50 ezer forint feletti kárra vonatkozik alatta szabálysértés
The Good Boy 2019.04.26 13:37:41
@Anikó Hajdú: és önök mit tettek az ügy elrendezése érdekében? azon kívül, hogy házhoz várják a saját hibájukból történt tévesztést?
Gondolom az meg sem fordult a fejükben, hogy valami kedvességgel honorálják a jóhiszemű vásárlót (pl. kupon), de a f@*zfej már megy...
The Good Boy 2019.04.26 13:43:48
@Eugene Horse: Csak arra reflektáltam, hogy az egyik komment társ jelezte, hogy nem történt bűncselekmény, és arra írtam, hogy de bizony, erre is van/lehet jogi szabályozás, ami nem jelenti azt, hogy ez az eset megállná a helyét egy büntető vagy szabálysértési ügyben.
Engem teljesen hidegen hagy a Swarovski-féle kristályok világa, de a nagyhírű cég nevét így is ismerem. Tudom, hogy a legnevesebb divatházakkal dolgoznak együtt, tudom, hogy az imídzsük fontos része a minőség, tudom, hogy mindennek köszönhetően megengedhetik maguknak, hogy meglehetősen drágán adják…..