Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pfvari

0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ezt a különös autót láttam ma az egyik kerületi utcában. Olyan, mintha egy régi James Bond-film egyedi fejlesztésű járgánya lenne, amely víz alatt is úszik, vagy ha kell, akkor felrepül. Mindenesetre szokatlan megjelenése van...
pfvari 2014.01.02 17:54:22
...az az, hogy bizony érdemes odafigyelni, mikor és hol próbálsz meg átjutni és közben mekkorát lassulsz. Mert ezt bizony már ütközésnek értékeli a gyorsulásérzékelő. Szó sincs semmi hatásvadász túlérzékenységről, ahogy a videó címe állítja. ..
pfvari 2013.11.07 21:38:19
@Quattroman: Jézus ereje, legalább ne nyilatkoznál ilyen magabiztosan olyanról amihez nem értesz.
Hagyományos csak röpsúlyos - Hamlin switch-es vezérlőket az egyes swift óta nem használnak. A mai technológia:
-Számtalan szatelitszenzor (gyorsulás és nyomásérzékelők az első zárhídban, az A, B és C oszlopokban, az ajtóüregekben)ÉS
-Központi vezérlőegység több belső érzékelővel az autó tömegközéppontjához közel elhelyezve (X, Y, X-Y, perdület, átfordulás és borulás).
A digitális jeleket real time monitorozza és kiértékeli egy szoftver, amely a jelek alapján számtalan előre definiált algoritmus közül a megfelelőt futtatva a kellő időben nyitja a szükséges légzsákokat. A szoftver paramétereinek meghatározása minden autótípusra külön külön történik, rengeteg kalibráció, modellezés és tesztelés után. Hidd el, nálad sokkal okosabb emberek százainak soktízezer munkaórája biztosítja hogy úgy működjön ahogy kell. ;)
Slovakiaring, Dunaszerdahely, TC-pályanap. Közel hat kilométernyi pálya, hajtűk, dombok, húzós, hosszú ívek, három hosszú egyenes, a célnál konkrétan hosszabban, mint a Hungaroningen. Profi pálya, profi időjárás, profi szervezés - utóbbiért ezredszer is óriási köszönet a…..
pfvari 2012.03.12 21:56:56
@Nr01: Főszezonban aligha lenne tartható a napi 60 euro ár, sőt valószínűbb hogy egyáltalán nincs is szabad időpont már a pályán.
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A Lotus is blamával kezdi az első tesztnapot, nem lehet ez másképp nálunk sem - állt mellettem még egy perce Karotta, akinek a téli álomból felébresztett Hacsiján stabil az alapjárat, csak éppen 2500. Sipos úr Sierrája már néhány napja Merci-rugókön ül, de a Slovakiaring…..
 Felhívásunk kérdezz-felelek-posztja.UPDATE: A nagy érdeklődésre való tekintettel gyorsan megtudtuk a bérsisak, transzponder (köridő méréshez) és a komplett box bérleti díját, íme:         Bukósisak – kb. 25-30 darab áll…..
pfvari 2012.02.27 12:09:08
@GorCseW: Nekem ugyan eddig csak motoros pályanyíltnapokkal vannak tapasztalataim, de a 20 perces turnus szerintem maximum 30 percenkénti váltást azért lehetővé tesz, és a 4 csoport is erősen worst case eset, szerintem reálisan 70 autóval számolhatunk, ami három csoportba lebontható. Viszont egy óra ebédszünet szokott lenni egésznapos nyíltnapokon.
pfvari 2012.03.06 16:53:37
@kockablogger: Tudtommal szlovákiában az E85 nem kapható.
TComment Sörért rendszámot 2012.01.18 06:15:00
A fényhidas Focus kombi már a felüljárón bekapcsolta a villogókat, aztán egyre türelmetlenebbül villogtatta a reflektort is. Semmi baj, drágám... Mai cikkünk blogposztja...
pfvari 2012.01.18 12:43:23
@*azta*: A jogalkotó szándéka a vélt adóelkerülés szankcionálása, az ezáltal az államnak okozott anyagi kár az pedig a lökettérfogattal arányos, hiszen a regadó meghatározásának alapja. Ennél fogva nyilvánvaló hogy a retorzió arányosítása célszerű a büntetési tételek meghatározásánál.
Kellett pár nap, hogy egy kicsit megnyugodjak, ugyanis megkaptam a Magyar Természetvédők Szövetsége - Föld Barátai Magyarország és a Levegő Munkacsoport sajtóközleményét, amely címe: "Az EU bioüzemanyag tervei társadalmi- és környezeti károkhoz vezetnek." Szép…..
Ismét áremelés volt. Már előre szólt az egyik kutas ismerősöm, hogy mi  várható. Ma már jól látható összeg képében meg is jelent a benzinkutakon az örömhír. Nincs két hete, hogy 3 most meg 5 forinttal emelkedett az E85 ára.Azt hiszem ezt nem kell és nem is lehet…..
pfvari 2010.10.07 18:38:29
@FM2k:
Az E85power átalakítóval nekem tartós mérések alapján 22% többletfogyasztás jött ki. Mondhatod hogy nem laboratóriumi pontos mérés, de erre meg én azt mondom hogy a gyakorlat szempontjából nem is a grammolásos mérés a szempont, hanem hogy 30.000Km-t melyik üzemanyaggal tankolva teszel meg olcsóbban.
A bonyolultságot támadni pedig tipikusan az Egely féle sarlatánok áltudományos demagóg eszköze. Sajnos ez ilyen dolog, a mobil telefon ami a kezedben van az is nagyon bonyolult, mégis működik. Ahhoz hogy az átalakítót relatíve típusfüggetlenül beépíthesd, az megköveteli hogy számos tulajdonsága paraméterezhető legyen.
1.03 lambdáért pedig nem fognak kibaszni műszakin, ráadásul nincs olyan mérési üzemállapot ahol bekapcsolna.
Az 1996os 523i BMW autónk viszont két osztállyal jobb környezetvédelmi besorolásba került műszakin E85power átalakítóval mert többszörösen túlteljesítette a gyári kibocsátási normáit.
uff
pfvari 2010.10.08 09:13:15
@kombika:
Rosszul tudod. Mióta megszűnt külön a zöldkártya és a műszaki vizsgával vonták össze, azóta, egyébként teljesen helyesen a valós mért kibocsátási értékek szerint sorolják be az autót.
pfvari 2010.10.08 09:17:22
@kombika:
Tanulni sosem késő, elmondom hát neked hogy rosszul tudod. Mióta ugyanis megszűnt a zöldkártya és az emissziómérés kizárólag a műszaki vizsgán történik, azóta a járművek környezetvédelmi besorolása - egyébként helyeselhető módon - a valós kibocsátási értékek alapján történik. Természetesen egy elhanyagolt, szétégett katalizátoros, de új autót hátra is sorolhatnak, ugyanúgy ahogy egy az előírtnál jobban teljesítő jármű pedig kedvezőbb besorolást kap. De ha hitetlenkedsz, szívesen feltöltöm neked a kapott műszaki adatlapot, amivel az okmányirodában módosították a plecsnit :)
A napokban egyre több észrevétel érkezik hozzám a megemelkedett fogyasztásról és a hidegindítási nehézségekről. Persze itt az ősz, szerelhetném le az elégedetlenkedőket. Mindenki megszokta a nyári fogyasztást a hidegebb napok beköszöntével nyilvánvalóan fogyasztás…..
pfvari 2010.10.06 09:38:10
@Égő Ákos: Én határozott dátumhoz tudom kötni a változást, egy konkrét tankolás óta érezhető a változás és azóta hat telitank végig ugyanezt a tapasztalatot hozta, azóta két tank tiszta benzin volt és tökéletes az autó.