Adatok
Lobogó gatyaszár
0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Simon Diffey like a boss.
..
Érdemes megtekinteni a lenti, 1926-ban rögzített kisfilmet, amiben nem csak az első motoros ejtőernyős kísérletet tekinthetjük meg (spoiler: nem adta ki), de egyben a világ első stunt videóját is. A felvételen Fred Osborne próbált rá az azóta sem mindennapi mutatványra. A jelek…..
Lobogó gatyaszár
2015.04.28 16:04:39
Remélem a Citroënnel jössz haza- kommentelte Perkó Rudi az elhagyott Méhari láttán. Romokat nézni indultam Karthágóba, és végül romokat is találtam, de még milyeneket! Nem mernék rá megesküdni, hogy a pun háborúk általános iskola végi, vagy gimnázium eleji tananyag-e, de a…..
Lobogó gatyaszár
2015.04.10 14:54:10
Mivel autót már jó pár éve vezetek, és igyekszem naprakészen tartani az ismereteimet, így a motoros KRESZ sem okozott nagy problémát. Persze mindig vannak olyan területek, foltok, ahol érdemes és szükséges is ismételni, feleleveníteni a korábban tanultakat, és azért az…..
Lobogó gatyaszár
2014.12.19 15:38:47
A facebook azért is csodás, mert ilyen videókat dob föl. Hogy tényleg Dunaújvárosban és 2007-ben történt-e, illetve, hogy a feliraton olvasható párbeszéd tényleg így zajlott-e le, nem tudhatom, de gyanítom, igen. De ha esetleg nem, az se sokat von le a kisfilm élvezeti…..
Lobogó gatyaszár
2014.12.16 13:08:44
Sok egyéb mellett azért jó totalcaros újságírónak lenni, mert az ember postaládájában olykor egészen képtelen levelek landolnak, s jó részük mögött valódi sztorik húzódnak.
Itt van például egy vasárnapi üzenet a „valaki mentse meg” tárggyal, amit Hanusz Ákostól…..
Lobogó gatyaszár
2014.12.02 22:56:14
Arra koncentrálnék, hol vannak olyan apró fájó pontok, amiket egy kis kenőccsel, masszázzsal mindenki számára fájdalommentesen kezelni lehetne.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Lobogó gatyaszár
2014.04.23 10:48:44
Igen érdekes dolog külföldön közlekedni, ahol az egyszeri magyar gépjárművezető rácsodálkozhat, hogy mennyire egyszerű dolgokkal is lehet működő közlekedési rendszert kialakítani/fenntartani.
Örülök a fenti cikknek, több olyan dolgot is felsorol, ami ésszerű lenne.
Kiegészítéként szeretnék két dolgot felsorolni:
1. Mi lenne, ha a körforgalomnál lévő tájékoztató táblákat a vezető szemmagassága alatt helyeznék el, hogy az ne takarja ki a forgalmat. Így nem kellene akkor is megállni a körforgalomba behajtás előtt, amikor egyébként lassítás nélkül is behajthatnánk. Apróság? Igen, az.
2. Lámpás kerszteződésekben nagyon sokszor gondot okoz, hogy a kanyarodó autók elé engedik a gyalogosokat. Elég ha egy eresztésben van egy normál tempóban átkelő, egy babakocsit toló, egy idős,bottal járó és egy szabálytalanul átkerékpározó a zebrán és már ki is alakult a szituáció, ahol a zebra teljes mértékben telített a zöld jelzéstől a pirosig. Autós itt át nem jut. (kiváló példa az Etele út-Tétényi út kereszteződése). Nagyobb kereszteződésekben a gyalogos forgalomnak kellene egy önálló fázis, amikor az összes irányban, sőt, keresztben is átkelhetnének a gyalogosok. Utána pedig több szakaszban az autók mehetnének. Egyszerű? Igen, az. (Példa: www.youtube.com/watch?v=zz589XnLM1I)
Örülök a fenti cikknek, több olyan dolgot is felsorol, ami ésszerű lenne.
Kiegészítéként szeretnék két dolgot felsorolni:
1. Mi lenne, ha a körforgalomnál lévő tájékoztató táblákat a vezető szemmagassága alatt helyeznék el, hogy az ne takarja ki a forgalmat. Így nem kellene akkor is megállni a körforgalomba behajtás előtt, amikor egyébként lassítás nélkül is behajthatnánk. Apróság? Igen, az.
2. Lámpás kerszteződésekben nagyon sokszor gondot okoz, hogy a kanyarodó autók elé engedik a gyalogosokat. Elég ha egy eresztésben van egy normál tempóban átkelő, egy babakocsit toló, egy idős,bottal járó és egy szabálytalanul átkerékpározó a zebrán és már ki is alakult a szituáció, ahol a zebra teljes mértékben telített a zöld jelzéstől a pirosig. Autós itt át nem jut. (kiváló példa az Etele út-Tétényi út kereszteződése). Nagyobb kereszteződésekben a gyalogos forgalomnak kellene egy önálló fázis, amikor az összes irányban, sőt, keresztben is átkelhetnének a gyalogosok. Utána pedig több szakaszban az autók mehetnének. Egyszerű? Igen, az. (Példa: www.youtube.com/watch?v=zz589XnLM1I)
Történt egyszer az 1950-es években, hogy hazánk gondos előkészítést követően képviseltette magát az 1958-as brüsszeli Világkiállításon. A rendezvény máig ható emléke Brüsszel egyik jelképe, a Heysel parkban található Atomium.
Építését 1956-ban határozták el és…..
Lobogó gatyaszár
2014.04.18 09:33:50
Hogy a japánok, nagyjából bármit képesek úgy csinálni, ahogy európainak eszébe nem jutna, azt tudjuk. Hogy a rendőrautóikra tetőből kipattanó villogót tesznek, mert a kojak villogó menő, de automatizálva még menőbb, azt már megírtuk. Hogy a japán rendőrmotorosok úgy uralják…..
Két dolog tűnik biztosnak: az egyik, hogy a bundesliga-frizurás csóka egy pöcs. Először az utcán akar elesni és egy autóval kilapíttatni magát, aztán sikerül eldobni a gépet, úgy, ahogy kevesen tudják. A másik, hogy a Harley elég jó erőben van, úgy húzza a sok méteres…..
Lobogó gatyaszár
2014.03.05 10:22:05
Amikor végignéztem, hogy három, talpig láthatósági színű, sarkvidéki kabátba öltözött ember, világító gumibotokkal az utcáról a mélygarázs felé irányít egy nem túl nagy furgont, megértettem, miért olyan alacsony a munkanélküliségi ráta Japánban. És ezek a csávók…..
Lobogó gatyaszár
2013.11.20 11:07:57
Derek Bell mondja és hiszek neki. Mert ami ennyire jól néz ki, az rossz nem lehet. Ő már csak tudja, nyert egy párszor LeMans-ban. És a Porschét is elég jól ismeri. Nem az utcait, hanem ezeket. (Ismétlés a tudás anyja.)
..
El se hiszem, de már a 67 ezredik kilométerén van túl csúnya kis Honda Spacy-m. Az a motorom aminél jobban semmilyen járművemet nem becsültem még a világon. Ebből a 67 ezerből hatezret együtt töltöttünk, lényegében csuklás nélkül. Ami még jobb, eddig érezhetően nem került…..
Lobogó gatyaszár
2013.08.11 22:10:52
@Castigliano:
Dupli Color Supertherm.
Nekem két éve van a kipufogómon, kifogástalan.
Itt vettem:
www.procolorkft.hu/
Dupli Color Supertherm.
Nekem két éve van a kipufogómon, kifogástalan.
Itt vettem:
www.procolorkft.hu/
Lobogó gatyaszár
2013.08.13 14:06:11
@mpali35:
Felhordás után fel kellett hevíteni 20 percre a cuccot valahány fokra (160 vagy 200, nem jut eszembe a pontos adat).
Azt írták róla, hogy így rugalmas lesz a festékréteg és a hőingadozás ellenére sem fog megrepedezni és leperegni a festék.
Csak nehéz volt akkora sütőt találni, amibe a leömlő, meg a dob is belefért.:)
Felhordás után fel kellett hevíteni 20 percre a cuccot valahány fokra (160 vagy 200, nem jut eszembe a pontos adat).
Azt írták róla, hogy így rugalmas lesz a festékréteg és a hőingadozás ellenére sem fog megrepedezni és leperegni a festék.
Csak nehéz volt akkora sütőt találni, amibe a leömlő, meg a dob is belefért.:)
Mióta vannak videó rögzítésére képes mobiltelefonok, bámulatosan megszaporodtak a "fail videók", vagyis azok az anyagok, amelyeken mások hülyeségén döbbenhetünk meg, eshetünk kétségbe, vagy röhöghetünk egy nagyot.
A youtube végtelen mennyiségben ontja ezeket, mindegyiken…..
Mindannyian hagytunk már ezt-azt autó tetején vagy a motorháztetőn. Ebben a videóban is hasonlót látunk, igaz, itt egy kerámiabögre maradt a SUV lökhárítóján. A motoros észreveszi, leemeli és beadja az ablakon: mi ez, ha nem jófejség?
Nekem sikerült már így elvesztenem…..
Lobogó gatyaszár
2013.07.11 11:30:08
Mindenki megvárhat egy autót, nem igaz? Várjon csak türelemmel, mert én éppen másra koncentrálok. A telefonomra.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Lassú öreg motorokkal szenvednek és ezt nevezik versenynek? Igen! A 74-motorcycles blogon kiváló kis videót találtunk a 19. Classic Clubman Trial futamáról, amelyet a belgiumi Aywaille-ben rendeztek.
Sajnos nálunk nincs nagy hagyománya a triálsportnak, bár az utóbbi években egyre…..
Mire jó egy frontálisan megtört BMW? Hát erre: a bolgár Galaxy Custom lekapta a R1200R elejének a maradékát, megkurtították a segédvázat, flexeltek, hegesztettek, hogy megszülethessen ez.
A modern német bokszerek nem sok esélyt hagynak azoknak, akik szeretnék egyedivé tenni…..
Lobogó gatyaszár
2012.12.19 13:32:21
Kínálkozó tévhit, hogy manapság már minden veszélyes akciójelenetet ágyban, párnák közt forgatnak, vagy legalábbis CGI és kék háttér felhasználásával. Itt egy példa arra, hogy ez még akkor sem feltétlenül igaz, ha amúgy lenne pénze erre a filmes produkciónak. A legújabb…..
Lobogó gatyaszár
2012.10.31 14:49:55
A motorépítés nem csak a bőrrojtos keménycsávók hobbija – azok is hódolnak a mesterségnek, akiket a versenypálya, a szúk kanyarok és a tizedmásodperces gázreakciók hoznak lázba, igaz, ők nem is nyújtott villával és tankfestéssel kísérleteznek.
A spanyol Radical Ducati…..
Lobogó gatyaszár
2012.10.24 17:32:37
Úgy tűnik, a motorépítők ráálltak a bajorokra, hétről-hétre szebb járműveket készítenek a bokszer és soros modellekből egyaránt. A jövő slágere a K75 – mi már most szólunk –, de a jelen kedvence a szép léghűtéses kéthengeres.
Néhány évtizede még csak…..
Igaz, hogy a Jawa 250 a gyári gyújtást leszámítva aránylag megbízható motor, de egy kis műhely sosem árt a közelben. Oké-oké, nagy kalapálosakat nem enged meg a kipufogóra berhelt rendszer, de poénnak elsőrangú.
Még mondja valaki, hogy a cseheknek nincs humorérézékük.....
Lobogó gatyaszár
2012.09.12 11:50:17
Kész a kübelesített Tramp, jelentem. Több munkát tettünk bele, mint terveztük, de kevesebbet, mint kellett volna. Azok a fránya anyagiak, ugyebár… De így legalább jövőre is maradt tennivaló, meg még későbbre is. Aztán mire rendesen körbeérünk, lehet is kezdeni elölről az…..
Lobogó gatyaszár
2012.09.03 16:00:28
Oldalkocsizni különös móka. Viccnek durva, így csak komolyan érdemes csinálni, szívvel, szerelemből. Az alábbi régi reklámvideó átad valamit ebből a hangulatból - az izommunkát és a gyakorlat nélkül szögletesre sikeredő kanyarokat persze nem érzékelteti.
Ennek ellenére…..
A világ motorosai jelenleg Man-szigetére figyelnek – a most zajló TT a világ talán legkeményebb utcai versenye. A házak között majd' háromszázzal elszáguldó motorosok még azokban is tisztelet ébresztenek, akik nem rajonganak a versenyzésért: ez nagyon más, sokkal keményebb,…..
Lobogó gatyaszár
2012.06.05 12:24:40
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
(Egyébként a karomon felállt a szőr ahogy ez a kocsi trombitál!)