Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Márkagyár

26 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Lengyel-Ukrán rendezésű Eb ideje alatt jogosan merülhet fel a kérdés, bennünk, korábbi pályázóként, hogy megéri-e kontinensviadalt rendezni. A téma apropóján megvizsgáljuk a gazdasági, társadalmi helyzetet, azt, hogy mit jelenthet egy városnak, egy országnak egy ilyen nagy…..
„Húsvét, örök legenda, drága zálog,Hadd ringatózzam a tavasz-zenén,Öröm: neked ma ablakom kitárom,Öreg Fausztod rád vár, jer, remény!”/Juhász Gyula/ Húsvét tavaszváró ünnep. Remény a napfényben, a feltöltődésben, megújulásban. Az idő csábító,…..
Sokáig a világváros hangulat volt az, amely Hong-Kongot olyan vonzóvá tette Ázsiában. Egy a nyugat számára is értelmezhető világ, amely kapu volt Ázsiára. Még ma is ez a gyarmati múlt és a kínai tradíció különös elegye adja meg azt az egyedi hangulatot, amely legfőképp…..
Városunknak könnyedén szerezhetünk hírverést, népszerűséget egy jól átgondolt kisfilmmel, ráadásul a turisták, a befektetők és az ott élők számára is vonzóbbá válhatunk. Ha ehhez hozzáadjuk a közösségi média által nyújtotta megosztási lehetőségeket, máris kinyílt…..
„Szép Tündérország támad föl szívembenIlyenkor decemberben.A szeretetnek csillagára nézek,Megszáll egy titkos, gyönyörű igézet,Ilyenkor decemberben.…Bizalmas szívvel járom a világot,S amit az élet vágott,Beheggesztem a sebet a szívemben,És hiszek újra égi…..
Tokaj-Hegyalja, a világörökség hazai kincseFigyelmünket mostanában egyre inkább érdemes Észak-Magyarország felé irányítani. Csalogat, hívogat a környék, hogy részesei legyünk egyre pezsgőbb mindennapjainak. Egy dinamikusan fejlődő település került a figyelem központjába.…..
Fernand Léger, francia festőt bemutató film néhány kockáján látni, amint a festő salátát készít nagy precizitással. Majd azt mondja: „A húsleves főzéshez is érteni kell”. Így megkóstolja húslevesét és továbblép. „De ugyebár, a csirkesütéshez is érteni…..
„Csodálatos is, hogy egy nótáról mi minden jut eszébe egy magyarnak. De még csodálatosabb, hogy egy nótáról minden magyarnak ugyanaz jut eszébe. Nem a szöveg idézi föl ezt bennük, hanem valami sajátos kedélyhullámzás, melyet a hangok és a hozzájuk fűződő régi emlékek…..
Ahogy egy termékmárka, úgy egy városmárka esetében is igazi kincs egy jó szlogen. De mikor lesz jó? Ha megragadja a város karakterét, sztoriját, megkülönbözteti más településektől, valamint inspirálni tudja a turistákat, befektetőket, és nem utolsósorban helyieket. Ha viszont…..
Márkagyár Szponzorált városok 2011.08.01 01:43:00
„Eladó-kiadó most a nevem”Míg korábban a politikai elkötelezettségüket jelezték a városok azzal, hogy felvették egy „nagy vezér” nevét, addig ma tisztán üzleti alapon váltanak. Egy kisebb település akár százezer dollárért hajlandó nevet cserélni, ami a…..
Cannes a franciák büszkesége, a Cote d’Azur gyöngyszeme. Egyszerre csendes kisváros és nyüzsgő turistaközpont. Ha Cannes, akkor azonnal rávágjuk: filmfesztivál. Néhány napra minden évben Cannes-ra figyel a világ, számtalan címlap tudósít az eseményekről. A francia…..
Ha a városod poros, kopár, a klímája forró és kissé szeles, szinte kimondhatatlan névvel rendelkezik, hogyan fognál hozzá a márkázásához?  Hogyan tudod olyan sikeressé tenni, hogy évente több ezren jöjjenek el a városodba és álljanak bámulva, meghatódva a település…..
1915-ben a Canadian Pacific vasúthálózat egyik földmérője választott nevet Kanadában egy városnak, amelyet Vulcannak kereszteltek el. Abban az időben senki sem gondolta volna, hogy a város a névválasztás miatt „idegen lényeknek ad otthont”. A világon nagy sikernek…..
Tavaly magyar taggal bővült a népszerű Slow City mozgalom! A dél-alföldi Hódmezővásárhely csatlakozott hazánkban elsőként az élhető városok közösségébe. Utánanéztünk, miért is lehet jó dolog egy lelassult város. Bár szerintünk, akinek volt már szerencséje nagy, ipari…..
Avagy egy 19. századi párizsi pláza marketingje19. században 21. századi márkázás módszerek? Igen! Méghozzá a francia Émile Zola regényében, a Hölgyek örömében. A könyv egy plázáról szól, amely szinte minden tekintetben megelőzte korát. Vásárlói útvonal tervezés,…..
A Facebook közösségi oldal a focisták körében is egyre népszerűbb, az imázsépítés kiváló eszköze. A legnagyobb sztárok is megjelentek az oldalon, így növelve rajongótáborukat: Beckhamet és C. Ronaldo-t lájkoltad már? Kalózkodjunk kicsit, és nézzük meg a focisták képeit,…..
Márkagyár Kultúrcouvée! 2011.03.22 23:32:00
Lascala – spanyol bor a kínai piaconManapság a kínai piac az elsőszámú kihívás a világ borkereskedői számára. A csábító eladási lehetőségek mellett szembe kell nézniük a termelőknek és a kereskedőknek a kulturális különbségekkel, az eltérő fogyasztói szokásokkal.…..
A Márkagyár tapasztalatai az MLSZ Fórumon III.A Magyar Labdarúgó Szövetség 110 éves évfordulójának alkalmából fórumot szervezett a Papp Lászó Sportarénába a hazai labdarúgás megmentéséért és felvirágozatásáért. Az egész napos eseményen a labdarúgás társadalmi és…..
A Márkagyár tapasztalatai az MLSZ Fórumon II.A Magyar Labdarúgó Szövetség 110 éves évfordulójának alkalmából fórumot szervezett a Papp Lászó Sportarénába a hazai labdarúgás megmentéséért és felvirágozatásáért. Az egész napos eseményen a labdarúgás társadalmi és…..
A Márkagyár tapasztalatai az MLSZ Fórumon I.A Magyar Labdarúgó Szövetség 110 éves évfordulójának alkalmából fórumot szervezett a Papp László Sportarénába a hazai labdarúgás megmentéséért és felvirágoztatásáért. Az egész napos eseményen a labdarúgás társadalmi és…..
Vajon mi volt a gyenge pontja egy olyan karakteres politikai figurának, mint Winston Churchill? A válasz nem más, mint az örmény konyak vagy más néven brandy! De ugyan mit kell tudni az örmények kedvenc italáról? Milyen márkák jöhetnek szóba? És mennyire járnak élen a…..
Jó gyakorlatok a hazai bormárkázásban! I.A borkészítés, a homokos dűlők és a nemes nedűk hozzátartoznak az országimázshoz, a nemzetről kialakított képhez, beépültek a köztudatba. Mindenki tudja, hogy a magyar ember szívesen iszik bort. A hazai borpiac is egyre érettebb. Ma már…..
Mit tanulhatunk a márkaépítésről és a megfelelő tanácsadó kiválasztásáról „A király beszéde” című filmből? Jó páran küzdöttünk már azzal a kellemetlen érzéssel, amikor kötelezően kellett a nyilvánosság előtt megszólalnunk. A lámpaláztól kiszáradt a…..
A nemzeti kultúra megjelenése a bormárkázásban II. Összeállításunk második részében Chile napos hegyoldalaihoz látogatunk el. A pincészet Chile kultúrájának egyik legérdekesebb, legkelendőbb tradícióját az azték hagyomány szimbolumait használja a borának…..
Lassan mindennapi rutinként használjuk a Facebookot, ám sokan néha elfeledkeznek arról, hogy mit lehet és - a saját érdekükben - mit nem ajánlatos közzétenni ezen a közösségi oldalon. Míg egy átlagember a „helytelen” használata során csupán pár száz ismerőse előtt…..