Regisztráció Blogot indítok
Adatok
6.Lenin

0 bejegyzést írt és 30658 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egyre szűkül az Orbán-kormány mozgástere amiatt, hogy ragaszkodik egy olyan tervhez, amely lényegében végrehajthatatlan. A kormányfőről régóta tudjuk, hogy nem híve a járvány miatti korlátozásoknak, hiszen az ront a közhangulaton, ráadásul bevezetésük nyilvános beismerése lenne annak, hogy kizárólag…..
6.Lenin 2021.12.04 21:07:43
@a nagy hohohorgász:
Ki a faszt érdekel, hogy ki fideszes, ki náci, meg ez a barom hány nicken írogat. Elárulom, hogy nem ő az egyetlen aki több nicken is írogat ide.
De, ha szeretném megtudni, hogy milyen nicken írogat még ide, akkor csak ki kell szedni a közös pontokat, nem gondolod?
6.Lenin 2021.12.04 21:14:25
www.youtube.com/watch?v=X8ZTlriHIng

Na, mindjárt vége albumnak.Jó8!
mindenkinek.
6.Lenin 2021.12.04 21:20:05
@a nagy hohohorgász:

Miről van szó? Vége az albumnak, történt itt még valami?
Na jó, ha én nem is (legalábbis közvetlenül), de Kövér elvtárs szerint valós nemzetbiztonsági kockázatot jelent Juhász, Márki-Zay, de még akár a kutyapártos Kovács Gergely is - lévén, nem a kormány rozzant szekerét tolják/húzzák, tehát ellenzékiek. Legalábbis egy alig egy évvel ezelőtti beszéde…..
6.Lenin 2021.12.01 17:41:32
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Eddig nagyon úgy nézett ki, de láttam az indexen, vagy a telexen, ahogy betojva rebegte el, hogy MZP a kapitány, mindent megadunk neki. Tuti kintről szóltak, hogy Feri a te időd lejárt, ha jár a pofád.
6.Lenin 2021.12.01 19:40:01
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te kezdted a mocskolódást te szerencsétlen. soxor kérdeztem már, hogy mit érzel ilyenkor? Mire jó ez neked?
Évek óta mocskolódol, kíváncsi voltam, hogy te miként reagálsz, ha a másik is átveszi a stílusodat.

Hát nagy bunkó vagy az most már biztos.
6.Lenin 2021.12.01 20:09:34
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Én leírom a véleményem, még jogom van hozzá. lehet, hogy 22 áprilisa után már tilos lesz, ha ti lennétek hatalmon.

Mélységes hálával tartozom, és remélem még az unokáim is életük végéig hálásak lesznek neked, hogy a mocskolódásaidból kihagytad a nagyszüleiket, őket is . elárulom, hogy könnyes lett a szemem ekkora jótettől.

Esedezve kérdezem már 1000. alkalommal, hogy amikor másokat mocskolsz, mit kompenzálsz?

) kis torzszülött gnóm vagy, a csajok kiröhögnek?
) nagyon kicsi a pöcsöd és eddig mindig beégtél?

De nem szeretnék tippelni, sokkal jobb lenne ha végre elárulnád, mert az tuti, hogy valami abnormalitás van mögötte. Nem te lennél az egyetlen nem normális a világon, meg kéne már békélned a sorsoddal, nem gondolod?

Talán az avatarod különben a valós kép lenne rólad? Nagyon élethűnek látszik.

Én elfogadnálak így is, a kutyánk talán nem, de őt ne vedd komolyan, még nagyon fiatal, még meg sem született.

Tudod mit, ezután levegőnek veszlek, mint egy büdös kellemetlen fingot.
Ami szerencsére hamar elmúlik.
Pá!
Hála kormányzatunk hathatós és kiváltképpen szorgalmas munkájának, és nem utolsósorban évekig tartó előkészítésének, megvan az új közellenség, a nemzet megrontója, a haza igazi ellensége: Bige László! Nem kell már attól tartanunk, mi lesz Orbánékkal, ha már nem lesz Soros György, a migráns-simogató…..
6.Lenin 2021.12.01 09:32:23
@konrada:

Van itt 3-4 embernek látszó valami, akiket rendkívüli módon irritál , hogy vannak tőlük sikeresebb emberek is. ezeknek bármit mondhatsz, írhatsz, falra hányt borsó.
Nekik egyetlen örömforrás az életükben, ha másokat ócsárolhatnak.
ilyen ez a macska is, valszeg több nicken is, mert ő sűrűn váltogatja amúgy is.

Őket nem szabad úgy kezelni mintha normálisak lennének. Teljesen felesleges. Csak a kattintás számot növeli, szerintem lehetséges csak ez is a céljuk.
Valszeg belsősök. A B1-en is ezt csinálta. El is tűnt. Ő váltott nicket és itt csinálja tovább. Direkt provokál.
6.Lenin 2021.12.01 09:39:30
@6.Lenin:

Még annyit. Tudat (?) alatt tulajdonképpen a konzervatív oldalnak tesznek szívességet.Lehet, hogy 22-ben kis többséggel nyernek, de rövid időn belül buknak-mint mindig- , és hosszabb távra biztosítják a konzervatívok hatalomban maradását. Ez eddig már néhányszor lezajlott.
Soha nem tanultak a történelemből, pedig példák sokasága bizonyítja, hogy nekik ez a szerep van kiosztva, a bukás, rombolás. Ahogy most is.

Így van biztosítva a politika evolúciója. Ez egyre világosabban látszik.
Ha az Ellenzéki Összefogás azon dolgozna, hogy a 2022-es választásokon a most még irreálisnak tűnő kétharmados győzelmet elérje, akkor ez az ambiciózus cél megtermékenyítő hatású lenne mind a kampány tervezésére, mind annak a lebonyolítására! Ennek alapján a választópolgárok megcélzott körének…..
6.Lenin 2021.11.28 20:14:29
@Gábor Révész:

Vagyis komcsi(náci, libsi) diktatúrát szeretnél. Vagyis igazam volt, te csak azt tartod jónak, ami a te agyadban előfordul

Mi lenne azokkal az egyszerű emberekkel, akik ezzel nem értenek egyet? Az ő véleményükkel?
Listáznád az embereket, akik másként gondolkodnak? Mehetnének megint Recskre? A vagyonukkal mit tennél? Megint kirabolnátok azokat az embereket akik élni szerettek volna eddig?
Ja , és kikkel? Megint azokkal, akik 2010 előtt már lerabolták az országot?

Valószínűleg ezért is nem nyertetek 2006 óta választást. Gondolod, hogy sokan gondolkodnak hasonlóan? Meddig húznátok megint? 2 évig?

A 4. pont tetszik a legjobban. Mo-nak volt tekintélye 2010 előtt? Tényleg? Mit értesz te tekintély alatt? A merjünk kicsik lenni elvét? A megalázkodást, hajbókolást?
Ez, amit írtál még viccnek is rossz, nagyon rossz. De te csak álmodozz róla.

Azért kösz, mégis jól tippeltem.
6.Lenin 2021.11.28 20:24:49
6.Lenin 2021.11.29 09:11:28
@Gábor Révész:

Leírtál mindent. Titeket a rosszindulat, irigység, és a károkozás vezérel.
Leírtad ponttokba szedve. Már csak egy kérdésre kéne válaszolnod, de magadnak.
Mi lesz ettől jobb, és kinek?
Nektek biztosan, hiszen kiélhetnéd a vágyaidat, és azt hihetnéd, ti jobbak vagytok. Óriási tévedésben vagy. Megint csak buknátok, rövid időn belül.

Nekem már nincsenek kérdéseim hozzád. Igazoltad amire gondoltam, és amit a történelem is bizonyított mát többször is.
Igaz, semmit sem ért vele. Mármint azzal a firkálmánnyal, amelyben azt kérte az EB-tól, hogy függesszék fel a kötelezettségszegési eljárásokat - mint tudjuk, ez kissé öncélú kérés, mert vastagon érintett Magyarország is. És ki támogatta a kérést? Lengyelország, hiszen ők is benne vannak a…..
Eddig is fontos szerepet szánt az osztogatásnak választási kampányokban a Fidesz, de úgy tűnik, ezúttal ez lesz a legfontosabb fegyvere a korteskedésben. Teszi ezt annak ellenére, hogy a koronavírus-járvány miatt erősen leszűkült a pénzügyi mozgástere, ám a kiadások növelésében ez sem akadályozza…..
6.Lenin 2021.11.26 09:28:45
@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Szerintem ez a sztori az ellenzéki listaállításról szól, ennek semmi köze a Fideszhez. Takarítanak a ballibsi oldalon. Feltűnően hallgat Fletó ebben az ügyben. Az ő módszerük a "mindenkit lehallgatni, hátha egyszer jó lesz valamire"
6.Lenin 2021.11.26 13:22:55
@a nagy hohoohooo:

Fletónak ott volt Szilvássy, mindenkit lehallgattak, még saját magukat is, amilyen hülyék vagytok.
6.Lenin 2021.11.26 14:28:24
@a nagy hohoohooo:

Pecás, ha azt hiszed, hogy ezeket a hosszú szarokat elolvasom, akkor kurvára tévedésben vagyol. rohadtul nem csípem a magányos faszokat.
A BKV csütörtökig húzhatja a fővárostól kapott támogatásból és az eddig befolyt jegyárbevételből, de azután kiürül a kassza  – mondta a Népszavának Kiss Ambrus főpolgármester-helyettes. Felmerült az is, hogy megállítják az egész fővárosi tömegközlekedést. Figyelünk a…..
6.Lenin 2021.11.26 09:23:03
@birkamenet:

Csak az elmúlt 30 évből mondjál legalább 15 percet , amikor jobb volt a ballibsi köcsögök alatt te nyomorult féreg.
Fröcsögni minden hülye tud, még te is. Csak fröcsögni.

Írjad le a neveket, programokat, az eddigi példákat, hogy mitől , kitől, és mi lenne jobb, ha ti nyernétek. Ne csak fröcsögj te nyomorult féreg.
6.Lenin 2021.11.26 10:02:17
@konrada:

Igaz, vannak olyan legyek, akiknek a trágyadomb a földi Mennyország.
Vagy a verebek közt is vannak, akiknek a mannájuk a lócitrom.

Elnézést kérek a ballibsi honfitársaimtól, hogy
kétségbe vontam, netán ők is a lócitromot kedvelik igazán. Bocsika.
Schmidt Mária nyílt levele Sólyom Lászlóhoz „…és odahelyezte az Éden kertjének keleti oldala felől a kerúbokat és a villogó lángpallost, hogy őrizzék az élet fájához vezető utat” (Ter. 3,24) és Schmidt Máriát a Terror Háza elé… Az örökérvényű igazságok időszerűségbe áthajló mulandóságai…..
6.Lenin 2021.11.22 14:05:43
@Igazamvanvagyigazamvan?:

Sajnos már nem találom a videót, ahol Gyurcsány, és Szili K úgy beszéltek Sólyommal, mint egy kapcaronggyal. Én nem sajnálom egyiket se, de nem kedvelem a szar embereket sem. A KE egy szar ember volt, mint elnök. KE-nek mindenképpen.
6.Lenin 2021.11.22 15:47:47
@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nekem nincs mert olyan szegény vagyok, de remélem neked van.
6.Lenin 2021.11.24 10:38:15
@_atpijkamo_:
Nevek, programok, példák?

Ne itt élvezkedj , szarzsák.
Hetek óta sokmindenki, de az egészségügy mindenképpen a 4. hullámmal van elfoglalva. Szombattól érvénybe lépnek a szigorítások, amiket már sok napja sürgetett az orvosszakma. Én (igaz én nem készülök választásra) azonban szigorúbb lettem volna... Zárt helyen mindenütt maszkviselés, egészségügyben…..
6.Lenin 2021.11.21 12:02:15
@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ezek tavaszig totálra hazavágják magukat, szerencsére, pedig nagy szükség lenne egy normális ellenzékre, még a kormánynak is.
6.Lenin 2021.11.21 13:03:32
@Etniez:

Ez vagy te, tök mind1, hogy mit ír valaki, te kiforgatod a saját rémálmodnak megfelelően. Olyan átlátszóak vagytok, mint egy cigány putrijának a kivert ablaka.
Miért paráznék azon, hogy ki van hatalmon? Nekem esetleg csak annyira érdekes, hogy könnyebb, vagy nem annyira könnyű a saját életem.
Én már átéltem néhányat, akik már sehol sincsenek, és azt is tudom, ha az ellenzék nyerne, csak 2-3-4 évet kell kibírni, úgyis buknak, de ezek sose voltak nagy hatással az életemre. Felőlem meg a nyugat azt csinál amit akar, akár haldokolhat is, részemről teljesen lényegtelen.

Talán ott mindenki milliomos? Láttam én ott is nyomorultabbakat is, mint itthon. Írtam már, hogy ne kamuzzál nekem.
6.Lenin 2021.11.21 17:12:20
@white999:

Legyen szamár, te meg a kutyáról beszélsz. Miért kell mindig leírni, hogy a szamárról beszélünk? Most eljátszottad a hülyét? Miért? Még hálás is legyek érte? Észnél vagy?

Próbálkozz inkább a szöveg értésével.
A nemzettudat akkor egészséges, ha felnőttes. Akkor felnőttes, ha kiegyensúlyozott; vagyis egyszerre önkritikus és ugyanakkor a valós teljesítményen alapuló önbizalommal rendelkezik. Sem szolga, sem mindenkit lenéző felsőbbrendű lény. Nem viselkedik egyik percben introvertáltan, befelé fordulóan; a…..
6.Lenin 2021.11.19 14:22:38
@Gábor Révész:

"ad 3. Az előválasztás nagyon is sikeres volt, nem véletlenül van így besz..va a fidesz."

Igazad van Gáborkám, be vagyunk szarva, a röhögéstől. Buktak a köcsögök, helyettük kihoztak győztesnek egy olyan alakot, aki győzelemre fogja segíteni a Fideszt, megint kétharmaddal.

Nagyon félünk, Gáborka, nagyon.
6.Lenin 2021.11.19 20:19:26
@Gábor Révész:

Segítek Gáborkám, most vásárolt a kormány miniatűr alagútfúró berendezéseket, amivel a szavazó fülkék össze lesznek kötve, és külön erre a célra tenyésztett fideszes egerek hozzák-viszik majd az előre kitöltött szavazó lapokat. Ez bizalmas infó, csak a nagymamádnak árulhatod el jövő szerdán délelőtt.
6.Lenin 2021.11.20 09:33:14
@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hiába na, itt a zsákfalumban még kocsma sincs, amikor még volt,inkább a nőkről ment a diskurzus. Átszaladt rajtam az idő vasfoga. De jó 5letnek tartom ezt a mobilos megoldást. Úgyis mindenki azt baszogatja egész nap.
Márki-Zay nagyon sok gondolatával tudok azonosulni, de valahogy ez: "amikor felment a kétszeresére a benzin ára, az okos amerikaiak nagy autók helyett kisebbet, vagy hibridet vettek..." ami a benzinár elszabadulása, majd a fix ár kapcsán elhangzott tőle, nekem nem jött be. Igazából a…..
6.Lenin 2021.11.19 13:54:58
@birkamenet:

Már az előválasztást is elcsalták.Teged még a sajátjaid is hülyének néznek.
6.Lenin 2021.11.19 14:32:41
@ProsTata:

Tata, ez volt benne a csalás. Csorgatták a nyálatokat, hogy ki lesz a győztes, aztán egy sötét lovat előhúztak, a többiek meg benyalnak majd neki, veletek együtt. komolyan vettetek egy cirkuszt, bohócokkal a színpadon, és a nézőtéren is.
Tata, máskor jobban figyelj.
6.Lenin 2021.11.19 16:08:10
@Lesz még Magyar Köztársaság:

Nem lehet, mert ő van kijelölve. AProsTata is görcsöl, hogy a Fidesznél egy jelölt volt, tehát nem is lehetett volna csalni, de NEM IS KELLETT, az nyert, akit a hívei is akarták, hogy nyerjen. Az aki eddig is bizonyította, hogy alkalmas.
De ennél a pacáknál más volt a szitu. Eljátszottak a viccválasztást, aztán odalökték a választóknak, AKIT KIJELÖLTEK, tök mind1, hogy a választók szeretnék-é, vagy nem, de a ballib oldalon megszokták, hogy azt kell szeretni, akit valakik kijelölnek

Lassan, de kezdesz te is ezekre rájönni. Azon az oldalon leszxxrták mindig is a választói akaratot, ahogy nyugaton is . Arra KELL szavazni akit valakik kijelölnek, ha nem rájuk szavazol, mehetsz a levesbe.

Ez az egész előválasztósdi cirkusz megmutatta mik a lehetőségek ballib oldalon. A választók csak statiszták egy előre lezsírozott játékban. Nálunk is ez lesz jövő tavasszal.
A Fidesz egy unalmas párt. Kétévente ugyan tartanak kongresszust, és olykor vezetőséget is választanak, de minden egy előre megírt forgatókönyv alapján történik, és soha nincs egy váratlan fordulat, ami egy kis csavart vinne a dolgok menetébe. Pedig a kormánypártban sincs minden rendben, csak hát a…..
6.Lenin 2021.11.18 11:23:28
@tatárfejű kutya:

Ausztriában? Vagy hol is?
6.Lenin 2021.11.18 18:32:28
@tatárfejű kutya:

Igen, most többl a napi megbetegedés, mint nálunk, de honnan tudod, hogy miként is működik náluk a bevallás? mindenhol másként kezelik a témát, észt már számos esetben be is vallották , mások is, hogy a közölt és a valós adatok közt nagyságrendi különbségek is lehetnek.
De nyilván másak is az emberek egészségi állapota is, körülményei is.

Neked mi a jó abban, ha mondjuk Mo-on lennének a világ legborzalsabb mutatói? Tudnál rá megoldásokat is?
Hogyan tudnád igazolni, hogy mondjuk egy másik kormány alatt teljesen másak lennének az adatok?

Ezt te egy versenynek tekinted? Minél több a halott, annál jobbak valamiben az esélyeid?
6.Lenin 2021.11.18 19:12:49
@tatárfejű kutya:

Én tudom, hogy ma Mo-on minden ballibsi köcsög a legjobb viruskutató szakember, és már unjátok a legjobb megoldások felsorolását 10 percenkét, csak azt is tudom, hogy soxor pont a saját tudásokat leszarva mondjátok az ellenkezőjét.

Vannak valóban szakemberek is, akik sajnos keveset tudnak a végeredményről, mert a vírus mutálódik, és tombol, de azért jobban kéne bízni bennük, mint egy seggfej DK-sban.

Szlovákiában is mondták tesztelni, tesztelni, és most összeomlott az egészségügyük, sajnos. Ugyanezek másoknál se jelentettek sokat. Talán az oltakozás jelentené a legjobb megoldást.

Én azt tökéletesen megértem, hogy a beszarás szélén táncoltok, annyira szeretnétek már nyerni, de én hasznosabb megoldásnak tartanám, ha valóban jobbat kínálnátok a jelenlegieknél, de ami hihető is, nem leszerepelt hiteltelen emberekkel.

egyben biztos vagyok, ha tehetném messzire elzavarnálak ettől a témától, és sok minden másiktól is, mert az eddig tőled olvasottak alapján lófaszt se értesz semmihez sem.
Világbank: a romániai GDP idén először meghaladta a magyarországit Economica.net 2021. október 30., szombat, 13:44 Romániában idén először haladta meg az egy főre eső bruttó hazai termék (GDP) mértéke a magyarországi mutatót, és ha marad ez a tendencia, akkor két éven belül Lengyelországot is…..
6.Lenin 2021.11.16 16:55:57
@élhetetlen:

Amiket sorolsz annak nagy része mese. De legyen igazad. Mit mond a kedvencetek MZP? A cél szentesíti az eszközt. Ők a hatalomért mindent felrúgnának simán, te meg tapsikolnál, pedig a vége csúnya bukás lenne.
2010 után a Fidesznek elő volt készítve egy jó nagy bukás. Túl kellett élni, és szerencsére túl is élte, eddig még 2x is. Kellett a pénz, amit szabadon felhasználhatott. erre volt jó a bankadó, a manyup megszüntetése (ez amúgy is csalásra épült) Az, hogy a kötvényekből befolyt pénzt ellopták volna teljes egészében, libsi mese.
Gondolom kurván nem tetszett nekik, hogy a Fidesz túlélte az eltervezett bukását. Erről szól ez a nóta. Egyre szabadabbak vagyunk, vagyis jól hasznosították a pénzt.
6.Lenin 2021.11.17 09:26:02
@élhetetlen:

Mi a faszért van egy országnak kormánya? Nem az ott lakók jólétének a biztosítására?
Szerinted egy erősebbnek a seggét nyalni, és kiszolgálni?
Csak ennyi a kettőnk gondolkodása közti különbség. Te szolgalelkű vagy, én meg szabad ország szabad polgára szeretnék maradni. Végre most (még) szabadok vagyunk.
Én a valóságról próbálok beszélni, te meg hazudsz, mert kellemetlen a valóság, hiszen TI ezt soha nem voltatok képesek megoldani, mindig csak kiszolgáltatok valakit.

Ennyi a lényeg.
6.Lenin 2021.11.18 12:51:39
@élhetetlen:

Mo előzményeinek ismeretében mikor volt ekkora fejlődés, mint az utolsó 12 évben? Ti észnél vagytok?
Én azt elhiszem, hogy szeretnétek, ha mindenkinek csak annyira rövid lenne az emlékezete, mint nektek, de ezt mire alapozzátok, vagy várjátok el másoktól is?

40 évig lerabolunk mindent, a másik meg hozza rendbe 15 perc alatt?
Hollik közröhej tárgyává tette: a 480Ft-s benzinár is a rezsicsökkentés része, és azt megvédik Brüsszel, és a baloldal ellenében is... Na ja, tud ez a kormány valamit normálisan is csinálni? Hétfőtől a 95-ös benzin, és a natúr gázolaj 480Ft-s hatósági maximált áron forgalmazható kishazánkban,…..
6.Lenin 2021.11.18 10:23:58
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Hallottál már olyasmiről, hogy irónia? A szövegértésed a béka sxxxe alatt van. De nálatok ez dicsőség, hogy hencegsz vele? Előttem nem kell, én már az elejétől fogva ismerlek.
6.Lenin 2021.11.18 10:27:30
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Te vagy a kőbányai visszhang? Te mije vagy ennek a névjegyétavállánhordó-nak? Te cipeled a tízóraiját?
Nem szívesen foglalkozom a kormányunk aktuális intézkedéseivel, olyan ezekről beszélni, mintha darázsfészekbe nyúlnánk. Lehet, hogy kényes kérdésekről van szó, amikről nem nagyon tudunk értelmesen beszélgetni, másrészről viszont az is éppolyan feltűnő, hogy érdemben senki nem reagál ezekre. Úgy…..
6.Lenin 2021.11.15 20:16:55
@Tamáspatrik:

Na ez egy még nagyobb marhaság. Mindenki, szinte mindent másként él meg, más következtetéseket von le belőle. Kétségbe vonod ezt a jogot másoknál? Aki másokat idiótáz, az nem szúk látókörű? Lehet, hogy csak egy szűk kört ismer maga körül, és a szerint ítél meg másokat, mert nem érti az ő érveiket?

Na mind1, jó8!
Mindenkinek.
6.Lenin 2021.11.15 20:18:42
@Tapi2021:

Ilyen bonyolult dolgokat ne írj neki, soha nem fogja megérteni, csak összezavarod.
6.Lenin 2021.11.16 09:45:47
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Most az egyszer komolyan kérdem, hogy az ilyen szöveggel mit is szeretnél kompenzálni? Mert az tuti, hogy valami jellembeli hibádat próbálod így magad előtt kompenzálni.

Engem nem érdekel ez a munkásőr dumád, mert semmi alapja, akik engem ismernek, jót röhögnek ezen, ha elmesélem nekik.
Ha lenne egy csöpp eszed, nem járatnád le megad az ilyen dumákkal. ellenérv lenne valamire? Nem tudod cáfolni, amit írok, és ezért? Valami ok csak van a háttérben.

Leírom, nehogy félreértsd, nem a munkásőr duma érdekel, hanem amiért ilyen módszert eszeltél ki, ez tényleg érdekelne. Őszintén elárulom neked, hogy valamiért érdekel az emberek tulajdonságai,
talán azért, mert azt soha nem értettem, miért minden ember más, és más. Mi mozgatja őket.
Azt is elárulom neked, hogy a leszűrt tapasztalatokat kiválóan tudtam hasznosítani az életben, amikor rájöttem, hogy nem azt kell figyelni, ki , mit mond, hanem a lényegesebb, hogy miért is mondhatja. Az sokkal többet árulkodik.

Neked is megvan, hogy miért is ilyeneket írsz, és akkor tudná meg az ember, ki is vagy valójában. Nem a személyed érdekel, azt leszarom, hanem a jellemed hová sorolható, melyik kis fiókocskába tudnálak elhelyezni.
Rövidebbre fogva, na akkor miért is? Mellesleg nyugodtan írhatod ezt továbbra is, leszarom, de a miértje tényleg érdekelne.
Egyre több szakember mondja, bár minden bizonnyal egyelőre nem elég hangosan, hogy az oltás, csak az oltás, amibe Orbán folyamatosan kapaszkodik, immáron kevés a negyedik hullám ellen. Vajon mikor világosodnak meg végre a döntéshozók? Az Orbán kormány folyamatosan azt hangoztatja, a Covid-ból való…..
6.Lenin 2021.11.15 13:10:06
@white999:

Nana! Nyugaton most kezd kibontakozni egy szocialista társadalomra az igény. Jól gondold meg, hogy miket hordasz össze néha.

Mit csinálna egy "értelmes" bunkó az infókkal? Nem fertőződhetne meg?
Még állítólagos szakemberek közt is van soxor teljesen eltérő vélemény, akkor egy laikus mi a tökömet kezdene velük?

Ja, hogy lenne mivel kiélni a hülyeségeit?
6.Lenin 2021.11.15 13:15:53
@steery:

A villamos, troli is csak akkor veszélyes az életedre, ha eléjük állsz amikor azok mozgásban vannak. A javító műhelyben félig szétszedve veszélytelenek.
Itt siklik félre a logikád.

A vírus otthon egy befőttes üvegben tök veszélytelen a tüdődre, de, ha megeszed a kompóttal, beledöglesz, Nem a vírusba, hanem abba, hogy hazavágta a tüdődet, vagy más létfontosságú szervedet.

A helyedben ezzel nem dicsekednék, hogy milyen logikusan megoldottad a problémát.
6.Lenin 2021.11.15 20:29:07
@white999:

Kevés információval is vannak akik kurva okosnak tartják magukat, és mindenbe beleszólva megtéveszthetnek bizonytalan embereket. több infóval még nagyobb kárt csinálnának.

Talán az lenne a jobb megoldás, ha a szakemberek kényesek lennének a szakértelmük megbízhatóságára, és az emberek is jobban bíznának bennük.

Sajnos ez ma már szinte elképzelhetetlen vágy kategória.
Egy tervezett törvénymódosítás:  „Az ingatlan-nyilvántartásban sporttelepként nyilvántartott állami tulajdonú ingatlanok a sportpolitikáért felelős miniszter által vezetett minisztérium előzetes egyetértésével adhatók ingyenesen önkormányzati tulajdonba”, addig az új verzióban már ez szerepelne:„Az…..
6.Lenin 2021.11.07 16:52:20
@BOAR:

Ha az állam odaad a csókosnak egy üzemet, bármit, és az meggazdagszik belőle, az azt jelenti, hogy nyereségesen üzemelteti. Te se szoktál gondolkodni. Olyankor fáj valamid?
6.Lenin 2021.11.07 17:35:22
@cavalry:

És tessék mondani, ki az a hülye aki veszteséges gyárért pénzt ad?
A kapitalisták?
6.Lenin 2021.11.07 18:59:48
@BOAR:

Miért nem gondolkodtok? Bármerre jász az országban, rengeteg minden épült, felújították, emelkedtek a bérek stb, ha éltél 2010előtt is akkor látnod kéne a különbséget. Vagy? Miért is nem látod, érzékeled?

Annyit kérsz a belépőért amennyit csak akarsz? tipikus 2010 előtti gondolkodás. És meddig kérsz amennyit csak akarsz? 2 hónapig? Aztán eladod veszteségesen?

Valami nagyon nem stimmel a logikátokban (talán pont a logika hiányzik)
Mondhatnám üdítő színfolt a magyar politikai életben az MKKP, de nem mondom. Mert bár kommunikációjában sokszor polgárpukkasztó módon nyilvánulnak meg a passzivistáik, de valós, kimondatlan céljaik vannak, és azok már nem a vicckategóriába tartoznak. A 2014  óta bejegyzett, sokak által csak…..
6.Lenin 2021.11.03 13:20:54
@GyMasa:
Pontosan ezért írtam, hogy így semmi értelme az egésznek. Természetes, hogy nem paktálnak le senkivel, mert az már felelősség,amit szerintem igen csak szeretnek elkerülni. Ezért volt aljas az okt 23.-i felvonulásuk. Meggyalázták azokat, akik életüket adták azért, amiben hittek (minden oldalon). Ez aljasság volt tőlük, akkor bohóckodni, máskor bármikor belefér, ha valakinek tetszenek az ilyesmik

Pl halottak napján kiadni a jelszót, kakiljunk a sírokra, nem mindenki venné jópofának.
6.Lenin 2021.11.04 09:25:59
@vajdasagi:

Szerintem te ebből az egész ügyből semmit sem értesz, vagy szándékosan próbálsz hazudozni.

A magyar kormánynak nem a menekültekkel van baja, hiszen most is befogadunk menekülteket. De őket ÖNKÉNT.

Azzal van a baj, hogy a drága barátaink visszaküldenék nekünk a kiválogatott szemetet, és őket nekünk kéne eltartani, felelősséget vállalni, hogy ne lődörögjenek szabadon Európában. Ez jóval nagyobb teher lenne az országnak, sőt bele is rokkanhatna a gazdaság, közbiztonság. De ez lenne a jó, hiszen nyugatnak pont ez la célja, hogy ezek az országok soha ne lehessenek gazdaságilag fejlettebbek .

Röviden, te vagy nem érted, vagy szándékosan hazudsz.
6.Lenin 2021.11.06 09:10:25
@vajdasagi:

Te egy fizetett troll vagy, még a saját logikád szerint is.
Folytatja „stoppos kampányát” a kormány abban a reményben, hogy a bizonytalan szavazók jelentős részét sikerül saját táborába terelnie. Azzal ugyanis, hogy Rogán Antal és kommunikációs gépezete Gyurcsány Ferenccel riogatja az embereket, el akarják terelni a figyelmet Orbán Viktor és körének zavaros…..
6.Lenin 2021.11.04 16:14:10
@Igazamvanvagyigazamvan?:

Pl a szomszéd kutyája is periodikusan tüzelni szokott, csak szegény el van zárva a lehetőségétől, hogy ezt kiélje.
6.Lenin 2021.11.04 16:23:54
@Igazamvanvagyigazamvan?:

már megint keverd a dolgokat. Én az állandóan válságban lévő gazdaságokról írtam, vagyis a periodikusan visszatérő krízisekről, de itt csak a rossz irányú változást említik, hiszen a krízis azt jelentené. De a siker is lehet periodikusan visszatérő jelenség.

A múltkor egy hétig mulattam mert rendkívüli krízist voltam kénytelen átélni, nyertem 46 milliót a kártyán, azóta is szenved a család ettől a krízistől.
6.Lenin 2021.11.04 16:51:54
@Igazamvanvagyigazamvan?:

Természetes, hogy nem téma, de jelezni akartam, hogy részemről ezt az értelmetlen magyarázkodási versenyt meguntam.
Ja, és nem az államadósság,hitelképesség volt a valódi téma, hanem a szándék, a másik félrevezetésének a szándéka, legalább is én ezt vettem ki belőle. Mert csak kiragadott részekről írtál, nem az összefüggésekről. Így meg az nem vita, hanem szarkavarás. Az meg nem érdekel túlságosan.
Gyurcsány Ferencet hivatali visszaélés vádjával hallgatják ki Orbán idején ügyészségi nyomozók A nyilvánosság erejével „Az, hogy a listán Gyurcsány ne legyen benne az első ötben, ez nem követelés, inkább egy józan döntés kérdése lesz.” Ezt nyilatkozta a KlikkTV-nek Márki-Zay Péter,…..
6.Lenin 2021.11.03 15:11:51
Budapest, 20220 ápr. 1-én délután, a parlament előtt, halk zene, egy magányos ember a pódiumon. Néhány hajléktalan a pódium alatt.

-Mikrofon próba: 1,2,3,4.
-Magyarok.. mondja a magányos férfi....a mikrofon alatt egy tábla MZP a mi emberünk....megköszörüli a torkát....Jenő az egyik hajléktalan: nem lehetne halkabban!
-Magyarok, az ellenzéket leváltottam. Teljesítettem, amit ígértem.
-Megint Jenő érces hangon: akkor menj már haza, és ne óbégass itt egyedül.
- A zenét kikapcsolták valahol, valakik, a Parlamentben lekapcsolták a villanyt, sötét lett, a pódiumon is egy fejben.
-Hogyan tovább ...futott át a magányos férfi üres kobakjában. Körülnézett, de nem volt aki válaszoljon. Hátra nézett, de nem volt mögötte senki. Elcsendesedett. A hajléktalanok is.

Valahol egy kutya ugatott, talán. Mind1, abban a pillanatban ez senkit nem érdekelt, még ha akarta volna is, hogy érdekelje.

Kicsit távolabb egy csendes szobában egy tapasztalt férfi gyakorolta a beszédét, Egy hét múlva választás lesz. Már megint én nekem kell megragadni a kormányt suhant át rajta, de én készen állok megint a feladatra, már mexoktam. Hányszor is?

Valahol egy vonatfütty, de aztán kiderült, hogy gőzmozdony már régen nincs, de ez se zavart senkit.

A magányos férfi még ott állt a pódiumon nem mozdul. Megint a Jenő: Godot nem jön, ne várd, bevitték még tegnap, aztán fordult 1et, balra. Régi komcsi családból szakadt ki valamikor.
Chip hiány, egyéb félvezetők hiánya, gázár robbanás, üzemanyagok folyamatos emelkedése (és ki tudja hol áll meg), alapanyagok hiánya, és árrobbanásai. Meddig tart a spirál? Amióta lélegzetnyi szünethez jutott a világgazdaság a pandémia hullámai között, azóta csak vergődést lehet látni. Egyik napról…..
Méltányosság Mindenki hazafi 2021.11.01 10:02:39
Az elmúlt hetekben a figyelem túlságosan is csak a miniszterelnök-jelölti előválasztásra koncentrálódott, és alig kapott figyelmet, hogy megszületett egy új ellenzéki fenomén: a hazafias ellenzék. Csizmadia Ervin történeti kontextusba is helyezi a fogalmat...
6.Lenin 2021.11.02 21:29:26
@Veszéjben a lyogállamiság !:

Ezekről már 2002 környékén is beszélt Orbán, hogy ma már értelmetlen ez az oldalazás. Ez érdekes, hogy általában mindent elmond előre, de az ellenzék csak emleget olyasmiket, amit pont ők tettek értelmetlenné.
Az illiberalizmust sem értik
Az "Elkxrtuk" költségvetése meghaladja az 1,14 milliárd forintot, amihez az alkotók 343 millió forint társasági adókedvezményes, azaz közvetett állami támogatást vehetnek igénybe. Ennyi pénz megy el arra, hogy aztán a filmre, mint hiteles kordokumentumra hivatkozhassanak, amelyben kitalált (azaz…..
6.Lenin 2021.11.01 15:21:22
@CSOKKI MÁLNA:

Egy igen csak vesztésre álló önkormányzati választást szerettek volna visszahozni a sírból. Valószínűleg ezért döntöttek úgy a nyilvánosságra hozatallal, akkor, amikor. Orbán nem is volt Bp-en. Gyurcsány pedig rögtön ott volt a tv-kben.

Akkore talán lett volna egy lehetőség a baloldal megtisztulására, ha képes ilyesmikre. Szerintem ez csak egy gondolat kísérlet.
Soha nem lesznek másmilyenek.
6.Lenin 2021.11.01 15:31:37
@white999:

"Amúgy nagyon egyszerű a megfejtés meg kell kérdezni az érintetteket, hogy Ők hozták-e nyilvánosságra."

-Gyurcsány úr, önök hozták nyilvánosságra?
-Igen, de Gál J. barátom ajánlotta.
-És mire számítottak?-Hát erre tuti, hogy nem.
-Miért nem akkor Őszödön a tv nyilvánossága előtt mondta el, akkor talán lett volna értelme is?
-Ne tessék túlbecsülni, azért ennyire nem vagyok képes előre gondolkodni, főleg egyedül.

Te ezt tényleg komolyan gondoltad (amit idéztem tőled)?
Rögtön össze is rosálom magam, ha ezt komolyan gondoltad.
6.Lenin 2021.11.01 15:56:06
@white999:

Láttál te már olyan politikust, aki valamit a nyilvánosság előtt bevall, pláne utólag, és akkor, amkor az is látszik, hogy egy hatalmas tévedés volt? Akkor azt is elismerte volna,hogy valóban őt terheli a felelősség a félresikerült akció következményeiért.
Ennyire még én sem tartom ekkora köcsögnek.

Ilyen rossz véleménnyel vagy róla, és neki feküdt le az egész ellenzék? És őt kéne támogatni az értelmes embereknek is?
Viccelsz?
Most olyan választás jön, amelyet akkor is a Fidesz nyer, ha elveszíti azt. Körülbelül így lehetne megfogalmazni azt a vélekedést, amely mostanában ugyanúgy megjelent mind ellenzéki körökben, mind kormányoldalon. Nem alaptalan ez a felvetés, hiszen a Fidesz látványosan építi azt a gépezetet, amely…..
6.Lenin 2021.10.31 10:01:48
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Imádsz adatokkal basztatni. Engem, te köcsög.

Kurvára unom, amikor seggfejek vitáznak olyasmin, amiről ordít, hogy fingjuk sincs hozzá.

Valamikor a kezdő fizetésem (pl) 700, -Ft volt, tartoztam egy 50-esel, és be voltam szarva.

Hozol itt számokat 2010 előtt kiadás-bevétel, kiragadtok belőle egy-egy kedvező, kedvezőtlen adatot. Aztán összehasonlítod az akkori adatot egy mostanival, de közben egy másikat elhallgatsz.

Főleg a lényeges dolgot. akkor mik voltak a kilátások, és milyenek most. Mi is volt akkor a trend pl lefelé ment a gazdaság, mik most, most meg felfelé.

Két dolog lehetséges: Vagy szándékosan torzítasz, vagy tényleg hülye vagy hozzá. Én az utóbbira tippelek az általad is írtak alapján.

És még egy. ilyen összesített vizsgálatokat az év zárás után szokás csinálni, és minden hozzá szükséges adatot vizsgálva.
Kiragadni adatokat szándékos torzítás , vagy hozzá nem értés miatt lehet leírni.
Ha érted ezeket, vagy eleve segg vagy hozzá, azért kínlódsz itt ezekkel.
6.Lenin 2021.10.31 10:23:36
@birkamenet:

-Kedves választó, 2010-ben ön miért szavazott a Fideszre?
-Megmondom az őszintét, én a Gyurcsánykormány alatt kurva jó éltem és már nagyon untam.
-Ezek szerint őn szeretne már szenvedni, éhezni?
-Igen, nagyon, és most erre igen jó lehetőségem van, de....
-Mi az a de?
-Szeretnék Gyurcsányékra szavazni.
-Megőrült? Szeretne megint kurva jól élni? Nem lenn már unalmas?
-Hát izé, nem is tudom már, de valami kurvára hiányzik az életemből.
-Mi lehet az?
-Legyek őszinte?
-Legyen.
-Hát, fingom sincs, de Orbánt már utálom valamiért.
-Miért is?
Na, ezt az egyet ne kérdezze. Nekem ne játssza, hogy okosabb nálam.
-Miért is ne?
-Csak.
6.Lenin 2021.10.31 10:54:42
@MAXVAL bircaman közbaszó:

Kergebirka(hülye birka)
Archiregnum Márki-Zay hét halála 2021.10.24 22:24:47
Márki-Zay egy politikai hulla, vagy macska. Ezt onnan tudom, hogy már hétszer láttam elpusztulni: egyszerűen nem élhet. Nem lenne szabályos, ha létezne. Kizárt. ..
6.Lenin 2021.10.29 14:53:48
@Tata86:

Az előbb nem tudtam rendesen válaszolni, mert el kellett mennem, de, ha jól megnézem, nincs is sok dolog, amit nagyon magyaráznom kéne.

Vannak, akik csak diktatúrában képesek gondolkodni, komcsik, nácik, libsik. Minden ben CSAK nekik lehet igazuk.

Miért nem választották meg most Dobrevet? érdekes kérdés, de pl nekem sehogy nem jönne be, mert nincs benne semmi, ami megragadna. Minden olyan mesterkélt, szinte ordít róla. Rövidebben, olyan semmi érdekes lépjünk tovább alkat. Nagyon látszik, hogy hazudik. Még MZP szerint is humbug amiket mond.

Az ellenzék meg tényleg nem kínál semmit. az kevés, hogy most minden szar, de utána? ez a kérdés teljesen nyitott, kik rájuk szavaztak most is azok mindig rájuk szavaznának, ha nem mondanának semmit sem. Ez tömegeknek kevés.

Osztogatás. Mindkét oldalon vannak rá vevők, egyiken többen, másikon kevesebben. Ez nem lényege szempont szerintem Az ellenzék is csak.

Nyilván vagy egy igény a változásra, ez elkerülhetetlen egy idő után, de ennek az alapja egész más. Megszokták a jót, új generáció, stb.

az ellenzéknek erre az igényre jelenleg nincs jó válasza, MZP nem az.
Talán röviden ennyi.
6.Lenin 2021.10.29 16:08:28
@Tata86:

Két dolgot mondanék még.

a) nem tudsz kicsit távolabbról szemlélődni. Nem akkora tragédia, de nem lesz túlzottan hitelesa mondandó.

b) sajnos Mo-on csak a jelenlegi ellenzék van, és eddig róluk írtam, és nem egy normálisról, ami jelenleg hiánycikk nálunk.

Soha, sehol nem írtam, hogy a Fidesz bármiben is tökéletes lenne, vagy nem követ el hibáőkat, most vagy a jövőben. De miért kéne egy kevésbé rosszat egy nagyon rosszra cserélni? Mi benne a vasziszdasz?

Csak hitvitáknak én nem látom nagyon az értelmét, hiszen egy lépést se visz előre. Most elkezdenén egymást vak gazemberként kezelni, nem látom értelmét. Semmivel sem lesz jobb tőle semmi.

Ezek viszont főleg a váklasztókon múlik, de, ha azegyik vissza, vagy megszavazza a saját kedvenceit, akkor szívják is meg, hátha egyszer az egyik rájön a megoldásra. Így értelmetlen handabandázás lenne csupán.

Én mindig (főleg a civil életemben) a valódi megoldást kerestem , és nem azt, hogy magamnak elmagyarázzam, hogy az miért is jó, ha közben nyilvánvalóan rossz nekem is. Vagy miért is mások a felelősek azért, ha én képtelen vagyok azt megoldani.

Abban igazad van, hogy miért is szavazzak most a kisebbik rosszra, ha négy év múlva is csak ők maradnak, de fordítsuk meg a dolgot . Miért szavazzak a rosszabbra, hogy 4 év múlva ismét azokra szavazzak, akiket most leváltottam? Miért nem azoknak kéne dönteniük, akik tudják, hogy nem lesznek jobbak, de ragaszkodnak a hatalomért, hogy aztán megint minden újra kelljen kezdeni az alapokról.

Igazából erre kellene keresni egy jó megoldást, de ki lépjen elsőként?
6.Lenin 2021.10.29 18:05:09
@Tata86:

Mert ez elvezetne egy értelmetlen hitvitához.

az , hogy te az osztogatást rossz megoldásnak tartod eltudom fogadni, nincs vele vitám. _Igaz, meg se dicsértelek érte, de gondoltam -ezek szerint rosszul, haigy amiért nem ugrálok, vagy nem hozom szóba, azzal valószínűleg egyetértek, vagy elfogadom.

Ezek szerint néha kell anyázni is , talán.

Engem hitviták nem érdekelnek, mert az nem vezet a megoldáshoz.

A politikai pártoknak egy érdekük van igazán, a hatalom megszerzése. A többi a választók problémája, kit, mit fogadnak el.

az nem vezet sehova, hogy felállunk egymással szemben és elkezdjük egymás fejéhez vagdosni a saját hülyeségünket.

Bocs, ha nem gondoltam át, hogy szükséged van arra is, megerősítsem, ebben , vagy abban van némi igazság. Nem cáfolom, az nálam majdnem elismerést jelent. Igaz, eddig nem is vitáztunk soha. Én elolvastam amiről másokkal vitáztatok. Kialakult egy kép és azt vettem alapnak.