Adatok
Valérka
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Academy 1:72
A repüléstörténet abszolút kedvenc típusai között dobogós helye lehetne az amerikai flotta valószínűleg leghíresebb vadászgépének, amely minden bizonnyal még a laikusok többsége számára is ismerős lehet, ha névről nem is, de formára biztosan, elsősorban a Top Gun és a Végső…..
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
Mai breaking nyúzunk egy személyi sérüléssel nem járó baleset. Illetve a Swift Interceptor versenyzőpárosának navigátor tagja kicsit kifejelte a szélvédőt, de igazából mindenki megúszta.
Gábor barátomnak Subaru Forester S Turbója van, az utolsó modell. Tökéletes…..
Valérka
2007.10.28 12:09:14
Ease 2007.10.25. 18:46:03 kommentjére:
A gépjárművezető-képzés már jó ideje a bányászbéka ülepe alatt tanyázik; kb. abban a mélységben, ahol a közlekedési morál is tartózkodik (illetve ahol éppen most jár lefelé zuhantában).
Példák:
-- Lakott területen belül 2x2 sávos úton a 25-30 km/h-val döcögő "T"-s autót nem lehet kirobbantani a belső sávból. De miért, kérdem én? Mer' ugye ő személyótó és teheti? Csak a drága oktató úr, amikor nem irányítja ki tanulóját a külső sávba, elfelejti a szabály második felét, hogy 'amennyiben a megengedett legnagyobb sebesség felső határát megközelítő sebességgel halad'. Na, ez a rész már kimarad.
-- Nappal, de szakadó esőben még egyetlen tanulóautón sem láttam felkapcsolt tompítottat. Mer' ugye lakott területen belül nappal nem kötelező... Az mellékes, hogy szakad az eső és minden jármű ablaka vizes + párás, mindenki sz@rul lát; áh, ezek nem fontos dolgok. Csak az a fontos, hogy "lakott területen belül nappal nem kötelező". (Meg hogy egy nap megtakarítunk így két deci benzint.)
Mit várunk a következő generációs vezetőktől, akiket ilyen színvonalú oktatók tanítanak ilyen szemlélettel?
Én eleve ostobaságnak tartom azt a mai gyakorlatot, hogy pár óra rutinpálya után kiviszik a delikvenst a városi forgalomba. Szerencsétlen eddigre még a kezelőszervek helyét sem tanulta meg.
A forgalomba csak akkor volna szabad kimenni, ha már az autó technikai kezelése (pedálok, kormány, sebváltó, index, tükörnézés stb.) olyan szinten megy, hogy a forgalomba kikerülve ezekre már NEM kell odafigyelnie a tanulónak! (Vagy csak minimális mértékben.) Úgyis el fogja szegényt árasztani a rengeteg információ a közlekedés egészéről; nem kell, hogy a figyelmét még a kezelőszervek is lekössék.
A gépjárművezető-képzés már jó ideje a bányászbéka ülepe alatt tanyázik; kb. abban a mélységben, ahol a közlekedési morál is tartózkodik (illetve ahol éppen most jár lefelé zuhantában).
Példák:
-- Lakott területen belül 2x2 sávos úton a 25-30 km/h-val döcögő "T"-s autót nem lehet kirobbantani a belső sávból. De miért, kérdem én? Mer' ugye ő személyótó és teheti? Csak a drága oktató úr, amikor nem irányítja ki tanulóját a külső sávba, elfelejti a szabály második felét, hogy 'amennyiben a megengedett legnagyobb sebesség felső határát megközelítő sebességgel halad'. Na, ez a rész már kimarad.
-- Nappal, de szakadó esőben még egyetlen tanulóautón sem láttam felkapcsolt tompítottat. Mer' ugye lakott területen belül nappal nem kötelező... Az mellékes, hogy szakad az eső és minden jármű ablaka vizes + párás, mindenki sz@rul lát; áh, ezek nem fontos dolgok. Csak az a fontos, hogy "lakott területen belül nappal nem kötelező". (Meg hogy egy nap megtakarítunk így két deci benzint.)
Mit várunk a következő generációs vezetőktől, akiket ilyen színvonalú oktatók tanítanak ilyen szemlélettel?
Én eleve ostobaságnak tartom azt a mai gyakorlatot, hogy pár óra rutinpálya után kiviszik a delikvenst a városi forgalomba. Szerencsétlen eddigre még a kezelőszervek helyét sem tanulta meg.
A forgalomba csak akkor volna szabad kimenni, ha már az autó technikai kezelése (pedálok, kormány, sebváltó, index, tükörnézés stb.) olyan szinten megy, hogy a forgalomba kikerülve ezekre már NEM kell odafigyelnie a tanulónak! (Vagy csak minimális mértékben.) Úgyis el fogja szegényt árasztani a rengeteg információ a közlekedés egészéről; nem kell, hogy a figyelmét még a kezelőszervek is lekössék.
Volt egy hír nyáron, hogy az APEH lecsapott a józsefvárosi kínai piacra és ott sehol nem kapott nyugtát. Janó felesége ugyan kapott blokkot a helyi üzletben, de milyet:Feleségem a helyi kínai boltban vásárolt gyermekruházatot, és a mellékelt blokkot kapta, amely a…..
Valérka
2007.09.25 19:23:43
OFF
Ferci:
Amit írsz, nagy részben igaz, bár nem tudom, mit kezdjünk a "eu előirásokra szarnak" kitételeddel egy olyan ország esetén, amely nemhogy most nem tagja az EU-nak, de belátható időn belül nem is lesz (és szerintem nem is szeretne tag lenni).
Szerintem Magyaország is sz@rik a mianmari vagy Burkina Faso-i előírásokra... :o)
Ferci:
Amit írsz, nagy részben igaz, bár nem tudom, mit kezdjünk a "eu előirásokra szarnak" kitételeddel egy olyan ország esetén, amely nemhogy most nem tagja az EU-nak, de belátható időn belül nem is lesz (és szerintem nem is szeretne tag lenni).
Szerintem Magyaország is sz@rik a mianmari vagy Burkina Faso-i előírásokra... :o)
Mi történik, ha a rendőrök a várakozni tilos tábla és a zebra közé parkolnak, amíg beugranak a Mekibe kajálni, a túlbuzgó polgár pedig rápörög és "intézkedni" próbál. MG sztorija: Alább látható a levél, amit a rendőrségnek küldtem egy tegnap éjszakai…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Vagy én is olyan vagyok, mint Móricka? (Mindenről a p*na jut eszébe...) :-))