Adatok
PikPok
776 bejegyzést írt és 609 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nagyon nagyon ritkán fordul elő, hogy más céggel kell együtt dolgoznunk egy honlapon. Nem is igazán vállalunk ilyet - két dudás egy csárdában nem fér meg. Még akkor sem, ha a másik dudás éppenséggel a honlap megrendelője, mert bizony onnan is származhatnak lázálom jellegű…..
Tegnap tartottam egy előadást arról, hogy mennyiben változott meg az üzleti blogolás mára. Én ezt a blogot 2005. óta írom, és akkoriban már sokat beszéltünk arról, mire is jó az üzleti életnek a blog. Eltelt 6-7 év, és mára látszik, kb. hova jutottunk. És még egy dolog…..
Amikor a honlapra érkezik az ember, az első dolog, amit meglát és ami megfogja (vagy taszítja) a honlapon látható fő fotó. Ezért nem mindegy, hogy az milyen.
Egy készülő honlapunk esetében abszolút egyedi fotókra volt szükség. Ügyfelünktől jött az ötlet: "miért nem…..
Folytonosan visszatérő téma, amikor ügyfelekkel beszélgetünk, hogy milyen domaint válasszunk a honlaphoz. Ilyenkor az egyik szempont (és ez a visszatérő elem), hogy a domain név megjegyezhető legyen. Mert hogy szerepelhet pl. autómatricán, hirdetésben, szórólapon, stb.
Naponta kb.…..
Sok oka van annak, hogy ez a szegény blog az utóbbi időben elhagyatva árválkodik. A két legfőbb indok ott látható a fejlécben, a pingvines képben, konkrétan a két kis pingvin.:))
További indokok:
1. fészbúkolunk
Intenzív tesztelésnek vetettük alá a Facebookot, mint marketing…..
Mindenképpen megérne egy misét, miért van az, hogy kishazánkban a magukat jobboldalinak nevezett pártok - amik ugye elvileg piacbarátok, hiszen ez a jobboldaliság egyik fontos ismérve más vidékeken - miért nem piacpártiak, és ebből következően miért nem szeretik a reklámokat se.…..
Van, aki bélyeget gyűjt, más esetleg ritka sörösüvegeket, de ma talán legtöbben lájkot gyűjtenek munkaidőben megosztott poénvideók és subbaposztok alá – én egy ideje magyar vezetékneveket gyűjtök. Az alábbi pársoros baromi rég készül-bővül, többnyire véletlen…..
https://www.percekalatt.hu/tejberizs-fozes-egyszeruen-gyumolcsrizs-hazilag/..
PikPok
2012.08.02 12:01:52
@krxx: javítottam a leírásban! A vizet és a tejet EGYÜTT forralod fel. A víz azért kell, mert különben a rizs nem tud elég folyadékot magába szívni ahhoz, hogy puha legyen. Értelemszerűen minél hígabb a tej, minél jobban vizezik, annál kevesebb vizet kell hozzáadni, viszont a végeredmény annál kevésbé lesz krémes, tejszínszerű.
Ha rizibizit vagy pergős rizst akarsz csinálni, azt itt írtam le:
receptizek.blog.hu/2010/08/01/pergos_rizs_hazilag_nem_zacskobol
Ha rizibizit vagy pergős rizst akarsz csinálni, azt itt írtam le:
receptizek.blog.hu/2010/08/01/pergos_rizs_hazilag_nem_zacskobol
Marketing Izék
Google: "Fontos az értékes és egyedi tartalom" - de anélkül is lehetsz több tízmillióból a top20-ban
2012.06.13 10:23:00
Külföldi keresőoptimalizálással foglalkozó blogok már írják egy ideje, hogy a Google a Pingvin óta gyakorlatilag üres oldalakat hoz fel. (Magyar források idáig még nem jutottak, itt még minden szaki azt szajkózza, hogy csak a bűnösöket tette büntibe a Google.)
Nos, kérem…..
PikPok
2012.08.01 09:17:41
Elég nagy bajban van Jamie Oliver, miután kiderült: miközben azért kampányol, hogy a gazdák tisztességes felvásárlási árat kapjanak a tejért, saját éttermei egy olyan lánctól vásárolnak, amely még az előállítási költségeket sem fedező összeget fizet csak a…..
Jó pár éve annak, hogy egy közelben működő (territóriumát tekintve mondhatnánk "regnálót" is) szatócs felesége árajánlatot kért tőlünk honlapkészítésre. Adtunk. Az árajánlatra nem is a feleség válaszolt igazából, hanem a szatócs üzente meg, mit gondol róla: kiszámolta…..
Másol – beilleszt. Igen, minket is utolért az, ami előbb–utóbb mindenkit, akinek honlapja van, mégpedig olyan honlapja, amin saját maga által létrehozott, informatív és értékes tartalom van.
Igen, egyik versenytársunk (legyünk nagyvonalúak, nevezzük őt így) a mi egyik oldalunk…..
PikPok
2012.06.12 11:05:05
Marketing Izék
A Google Pingvin ismét csapott egyet, de a szárnyalás még messze van
2012.06.11 12:26:00
Múlt héten, június 8-9-én pörgött át magyar nyelvterületen a legújabb Pingvin update, vagyis újrazongorázta a Google az algoritmust. Ami eddig csak szimplán furcsa volt, az most egészen káoszosnak látszik. Nyilván ezt mondja minden olyan optimalizálással foglalkozó (szak)ember,…..
Marketing Izék
A Google állatkert: Panda után itt a Pingvin - 2012. április-május
2012.05.14 17:03:21
Mint tudjuk, a Gúgli szeret algoritmust váltani. Nagyjából 3 hete is megtörtént ez, de egymás után rögtön kétszer is. Vannak oldalak és vannak kulcsszavak, amikre 2-3 hónapja figyeljük több oldal szereplését - elemeztük, hogy miért kerültek oda, ahova, próbáltuk másolni,…..
Ha valamilyen kérdés foglalkoztat, sokszor nyúlok az angol nyelvű kereséshez. Azért, mert ahogy megfogalmazom a kérdésemet, pontosan úgy kapom rá a találatokat is. (Figyelem, ha már elég sok magyar nyelvű honlap lesz, nálunk is ez lesz a távoli jövő.)Egyszóval, beírtam a…..
Nem túlzás, ha azt állítom, hetek óta agyalok rajta, hogy milyen tényezőket tekint fontosnak a Google mostanság. Ezt persze soha nem lehet biztosan állítani, és minden bizonnyal mások már korábban észleltek bizonyos változásokat - nem biztos, hogy mindenben olyan naprakész és…..
Honlapunkon mostanában rendkívül sokat bütykölünk a közösségi megosztás gombokkal (is). Most felkerültek a fejlécbe újabb gombok a Facebook mellé. Technikai okok miatt a sikermarketing elsősorban én vagyok, ami meglehetősen igazságtalan, mert az uram legalább olyan fontos…..
Hűséges olvasóim minden bizonnyal észrevették, hogy nagyobb lélegzetű szakmai írások ritkán kerülnek fel a blogra az utóbbi időben, ellenben többször promózok tartalmat a saját honlapunkra hivatkozással. Ráadásul egyik jótollú (enyhe képzavar) ügyfelünket is sikerült…..
Marketing Izék
Mi az az organikus keresés? avagy cikkgyűjtemény és linképítés egyben
2012.04.10 21:10:48
Kedves Olvasó, gondolom, te azért sejted, mi lehet az az organikus keresés. De sokan nyilván nem tudják, főleg, hogy csak újonnan hívják így a Google Analytics jelentésekben. Akik pedig nem tudják, azok előbb-utóbb megkérdezik a Gúglit, hogy mi is az.És mit találnak, ha…..
Megint a honlapunkat promózom:www.sikermarketing.hu/vicces_reklamok..
Megkésve bár, de törve nem... Február folyamán kipróbáltuk a Facebook hirdetést saját magunkon.Tapasztalatainkat - amelyeket ugyan nem nevezhetünk rendkívül széleskörűnek, ámde azért mégse a laikus hirdető szemével néztük a dolgokat - összefoglaltuk egy cikkben a…..
Marketing Izék
Te mire vállalkozol? avagy vállalkozósdi és médiásdi kis hazánkban
2012.03.26 07:31:00
Nagyon régóta gondolkozom rajta, hogy mi is a helyzet a vállalkozásokkal kis hazánkban, és most Doransky írása késztetett arra, hogy összefoglaljam saját okosságaimat.Kezdem ott, hogy nemrég 3 éves lányunk megkérdezte, mi az a vállalkozó? Sok mindent mondhattam volna neki, kezdve…..
A napokban jelent meg két írás, vállalkozásról, vállalkozókról, vagyis magukat vállalkozóknak mondókról. Az egyik írás itt olvasható, http://doransky.hu/?p=2138, a másik pedig itt:…..
Egy linkgyűjteményben keresgélve botlottam bele az Alföldi Cipő weboldalába. Jól körülnéztem, és úgy döntöttem, megérdemlik az Arany Kókuszt és a publicitást. Ezért: A Magyar Könnyűipar szomorú végére…..
Ki az az Etelka?Etelkával a Facebook-on találkoztunk, mégpedig olyan formán, hogy egy képet osztott meg, amit egy ismerősöm lájkolt. A képen a nénik rendeztek hatalmas Bálint napi bulit, ahol jelentős mennyiségű sherry…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Számomra óriási döbbenet volt rájönni, hogy kis hazánkban még a blogolás is más, mint máshol. Angolszász országokban a blog nem a frusztráció kiélésének területe a kommentezők számára, és az általam olvasott blogok sem öncélúak. Szólnak egy szakmai témáról, jól körüljárva, a kommentezők java része pedig nem azért ír be általánosságokat, hogy a blogger forgalmát saját honlapjára átterelje, hanem mert tényleg van is mondanivalója. Éppen ezért ott kevesebb a belterjesség is, a bennfentes szöveg.
A kérdés az, hogy kikhez akar szólni az ember. A szakmához vagy a laikusokhoz. Ennek megfelelően érdemes megválasztani az eszközt.
Ez a tanácsadói, szakmai jellegű dolgokra vonatkozik.
A kkv-k más kategória. Sok éve dolgozunk velük, és ahogy nem volt sem idejük, sem íráskészségük a blogolásra régebben, úgy a nagy részüknek nincs ideje a Facebookozásra sem. Dolgoznak, már amelyiküknek van munkája... Bár ma nagy divat túllihegni a Facebookot, részemről én még nem vagyok meggyőzve, hogy annyira létszükséglet - és egyre kevésbé haladok a meggyőződöttség felé.:)))