Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PSD

0 bejegyzést írt és 239 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Jóízlésű ember a történtek után bizonyosan nem vásárol Volkswagent. Nem egyszerűen a leleplezett dízelcsalás ténye miatt. Sokkal inkább azért, mert mára nyilvánvalóvá vált, hogy a német cég nem egyszerűen csalt, hanem 2007 óta nemzetközi bűnszervezetben, folytatólagosan,…..
PSD 2015.11.23 18:16:45
@teddybear01: Korpásbajszú rendszergazdiként továbbra is csak olyanba pofázol bele és csinálsz magadból megahülyét amihez lövésed sincs. Hányszor mondtuk már el neked, hogy maradj az ls -l | nil -nél azzal talán nem csinálsz semmi kárt?
Az összes mondatod úgy baromság ahogy van mivel pont a valóság ellenkezője. Ülj le ostoba majom, elégtelen.
Vagy az Ampera drága, vagy a benzin túl olcsó, nem tudom. De nem kizárt, hogy hamarosan röhöghet a markába, aki megveszi. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
PSD 2012.05.14 14:35:17
@karlmann: Teljes mértékben értelmes. Hogy CSAK 110V lenne ott azt nem tudom honnan veszed, mert teljes baromság, csakúgy mint az hogy ott jobb a benya minősége.
PSD 2012.05.14 14:46:09
@Béza Dániel: "de ha hirtelen mindenki villanyt tankolna az a plusz 2 gigavatt is hamar kevés lene"

Kiszámoltad? Jaaa nem, akkor mire alapozod ezt az egetverő baromságot?
Nem kell válaszolni, mert tudom jól, mint minden ilyen esetben, a nagy büdös semmire.

"És egy hálózatfejlesztésbe is be kéne ruházni, mert ha az utcában cssak minden 3. autó villanyt tankolna ráadsul mindenki egyszerre kezdené tölteni (munka után) akkor a jelenleg hálózat nem bírná."

Aztakurva! Figyi, és szerinted mi lenne, ha minden benyás/dizeles szar egyszerre akarna tankolni? Tehát akkor a benyás/dízeles szarok nem műküdhetnek?
A gondolkodás az mikor kezd itt divattá válni, soha?

"magyarul az elhasználtt üzemanyagnak mindössze 1/16-oda fordítódik arra hogy eljuss a-ból b-be."

Ez megint csak hasrabaszással előálló adat. A valóság az, hogy 10-20%-a fordítódik egy kizárólag belsőégésű motoros járműnél a kerekek hajtására az eredeti primer energia. Hibridnél 20-25% között, teljesen elektromosnál 28-70% között.

"Ezért mondom hogy az ampera elszakadt az eredeti céltól ugyanis a rossz hatásfokú hajtáslánccal és az óriási tömeggel nem hogy csökkent a felhasznált energia hanem nőtt, a hatékonyság növelés helytt még pazarlóbban bánik az erőforrásokkal."

Semmi összefüggés nincs az állításod és a következtetésed között. A Volt/Ampera ÁTLAGOS hatásfoka nem túl jó ugyan, de ha nagyobb részt EV-ként használod akkor toronymagasan veri hatásfokban az összes csak belsőégésű motorral hajtott járművet, így a következtetésed nem csak hogy alaptalan, de totál hibás is.
PSD 2012.05.14 14:49:26
@Béza Dániel: Ha részben atomenergiából jön az áram mint ahogyan állítottad, akkor az a rész nem vált ki fosszilis energiát?
Komolyan azt sem érted mit írsz le?
TComment 3,7 liter/100 km? 2012.03.28 06:15:00
Robogónyi fogyasztás kétszáz lóerővel, kellemes hangulatban 1,7 tonnával? Az Óperencián túli laborban minden lehetséges, de a valóságban korántsem olyan kurta a szerethető oroszlán farka. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
PSD 2012.03.29 09:14:02
@gyvy: Olvasni mikor tanulsz már meg végre Te nagyon-nagyon hüle gyerek?
Leülhetsz elégtelen.
PSD 2012.03.29 09:14:43
@Rocko-: psszt, hagyom hogy még nagyobb hülyét csinálj magadból. :)
PSD 2012.03.29 14:12:47
@gyvy: Örülj neki, hogy ennyi legalább megmaradt az agyadból, a saját idiotizmusodon még tudsz szórakozni. LOL! :)
Egy kép többet mond száz szónál, megjelent az idei Le Mans-i 24 órás hivatalos plakátja. Az idén 80 éves legendás futam több szempontból is érdekes lesz. Először is - nagy meglepetésre - a Peugeot hivatalosan kivonult a sorozatból, helyette azonban jön a Toyota. A japán gyártó…..
PSD 2012.03.21 23:53:48
@kadibela: Teljesen egyetértek, katasztrófa ez a "hybrid"-ezés, de annyira fingjuk sincs sokaknak miről is van szó, hogy azt hiszik az y-onos a jó, még a törvények/rendeletek szövegében is ez az y-onos baromság szerepel.
PSD 2012.03.22 00:01:31
@djkoxi: Nem értem mire a nagy izgalom, ebben semmi újdonság sincs. 2007-ben a Toyota Supra HV-R már szarrá verte a mezőnyt a Tokachi 24 órás versenyen. Trolit már akkor is lehetett hallgatni, és az 5 éve volt!

www.youtube.com/watch?v=tq-9rP9cf8k

www.youtube.com/watch?v=ucYkKqkkxXw
PSD 2012.03.23 15:03:45
@cserepg: Ez kb. olyan agyas hozzászólás volt mintha azt mondtad volna, hogy:

Audi is autóval megy Le Mans-ba nem?! Szvsz. emiatt az autó nem lesz előny a Toyotának.

Az Ódi meg a hibrid technika olyan távol vannak egymástól mint Makó Jeruzsálemtől. Ha össze is tákoltak valamit, amit nagyon messziről és erősen hunyorogva talán hibridnek lehet nevezni még messze nem jelenti azt, hogy rögtön egyenértékű a japánokéval, sőt valószínűleg meg sem közelíti azt.
Az iGO fejlesztőjénél, az NNG-nél rengeteg a titok, de kiderült: akkor is használhat az ember iGO-t, amikor nem tud róla. Az is kiderült, mi az a gyilkos vécé, és mi Moha bá jövője. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
PSD 2012.02.10 18:12:43
@agyameldobom42: "Furcsa kombinacioja a garazscegnek es a multinak."

Igen, mind a kettőből a legrosszabb tulajdonságokat gyűjtötték össze, a legjellemzőbb tulajdonságuk a káosz a köbön. Rövid idő alatt kiégett, idegbeteg emberekké válnak. Tankönyvi példának megfelelő váramatőr banda.
A globális felmelegedés ellen vívott harc első áldozatai átfagyott végtagjaink lehetnek. Sapka,kesztyű, jégeralsó! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
PSD 2011.12.28 23:18:45
@Mohawk: Ha te nem láttál ezzel kapcsolatban semmilyen hiteles adatot az is csak a Te bányász béka alatti szintű tudásodat mutatja a témában. Tudod értelmes ember először utána néz a dolgoknak - nem egy db szétmállott, tüzelőnek való firkálmányból, hanem naprakész, hiteles forrásokból -, és csak utána ugat. Ha fordítva teszi mint ahogyan Te is tetted, akkor akkor nagyon könnyen hülyét csinál magából. Persze lehet hogy ez Téged nem zavar vagy nem érdekel.
Akkor viszont az se zavarjon ha valaki rámutat erre és elküld a csába.

u.i.: Tökéletesen hozod a síkhülyék alaptulajdonságait, akik számára soha nem az az érdekes, hogy mi a valóság hanem csak az hogy mi a látszat. LOL és még ROFLMAO is! :)
PSD 2011.12.29 13:55:16
@Mohawk: Te idióta fasz, linket kettőnk közül egyedül én mutattam, úgyhogy ennél nagyobb hülyét már nem tudsz csinálni magadból. Aki akkora idióta, hogy még az egy lapon levő információk között sem képes eligazodni, az tökéletesen megtestesíti a szülész konferenciás hasonlatomban leírt habzó szájú barmot. Csak hogy Te is megértsd: EZ TE VAGY! LOL! :)
PSD 2011.12.29 13:58:29
@Index Elek: Kis pöcs trollkezdeményem! Hol vannak a tényeid? Jaaa, sehol, csak ismét hányod az epét a semmire és egyre nagyobb hülyét csinálsz magadból?
Na akkor csitu van kisfiam, és lekushadva elkullogsz szépen! LOL! :)
Tudjuk, hogy a Nissan kezdett elsőként olyan elektromos, családi autó forgalmazásába, amely a tipikus, napi, városi üzemet teljes egészben elbírja akksiról, oda-vissza. Ez az idén már kapható Leaf, mint tudjuk. És a cég ezernyi más módon és úton is ezerrel dönget a…..
PSD 2011.12.27 23:28:57
@Kopasz Szuzukis: No akkor nem kellett volna csalnod a vizsgákon, hogy ilyen hülyén végezd el az oskolát. :)
Sok sikert a végtelen készletekhez, meg a véges lítiumhoz.
Karó! LOL! ;)
PSD 2011.12.28 23:09:54
@SwedishRunner: Szépen feltörölted a padlót a képeddel. Hiába no, az idióták mindig így járnak. ;)
Szerintem hagyjuk is a dolgot inkább, maradj ilyen hülye amilyen vagy. Az értelmeseknek meg lesz kin röhögni. :)

Ja és mielőtt elfelejteném: LOL! sőt ROFLMAO! :)))

Te segg.
PSD 2011.12.29 13:50:06
@Kopasz Szuzukis: Kedves síkidióta! Amiket te itt találgatsz és csodálkozva kérdezgetsz, azt már vagy 15 éve töviről hegyire megvizsgálták. Persze te erről sem tudsz mert az már az intelligencia csíráját mutatná, hogy olyanba pofázol bele amiről már tájékozódtál valamelyest, mint ahogyan te pontosan ennek az ellenkezőjét csinálod.
Te hülye síkbarom, mikor fog a tömeg tölteni éjszaka amikor sokkal olcsóbb az áram és VAN is belőle felesleg, vagy nappal amikor drága és NINCS belőle már?
Ennek a kérdésnek a megválaszolása neked több évig fog tartani, addig is bevarrok mégegy kurva nagy karót az ellenörződbe! LOL! :)
Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már lírára fakasztotta Winklert, a Titán Tulkot) Először is kihozta az autóját a kedvünkért a Slovakiaringre, aztán egy napot dolgozhattunk még vele idehaza is. Sportautó sose…..
Mármint elég helyet adni az utasoknak, öt és felet fogyasztani városban, csendesnek lenni és normálisan kanyarodni? Ugye, hogy nem az? ..
PSD 2011.12.09 12:29:58
@СubE: LOL! :) Mégegy síkidióta "ahibridegyzsákutca" bömbösgörény! LOL! :)))

Igen, a bömbös mindennel rendelkezett még azelőtt, hogy bármi is létezett volna az univerzumban, de nagyon firnyákos módon ezt a sok mindent mind visszatartották és ott őrzik a fiókban! Kivéve a hibrideket, mert azokat egy évtizednyi pofára esés után mégis elővették, de csak azért, hogy még jobban pofára essenek velük! ROFLMAO! :D

Tévedsz, a bimmer dízelei 3-4 litert termelnek 100 km-enként, nem fogyasztják! Ezt írd át magadnak a füzetben mert különben hamar kikerülhetsz a síkidióta dízeltrollok elitklubbjából! :) És mindezt úgy, hogy a hibridekhez képest BONYOLULTABB és NEHEZEBB koszos elavult dízelfossal érik el! :)

Igen, a gyártókkal kapcsolatban is teljesen igazad van, csak kár hogy az ódi meg a szarse az mind a fosvágenhez tartozik.

Kérlek taníts még mindet, vágyjuk a tudást, hiszen annyira lenyűgözött minket az a moslék ami a koponyádban lötyög. LOL! :)
PSD 2011.12.09 12:34:01
@Plumper_: Miért mit vártál egy olyan baromtól aki német kocsit vezet? :)
Tanulág: ha egy ilyen tahó bevág elég akkor nem rádudálni kell, hanem szétlőni a hülye fejét.
PSD 2011.12.13 14:20:59
@СubE: Tényleg jól ismerhetsz. CBA-ba ugyan évek óta nem jártam, de amikor Walmart-ban vagy Target-ben vásárolok, akkor tényleg sokszor eltűnődöm hogy hogyan is lehetne jól villogni valamivel. Eddig nekem a kézzel tekerős LED-es zseblámpák jöttek be legjobban. :)
2 eset van, vagy megjátszod ezt a seggidiótát amit előadsz, vagy tényleg ilyen elmebeteg vagy.
Az nagyon fasza, ha a szaros bömbösöd leejtőn akár 2.2 litert eszik, de tudod a hibrideknek leejtőn lefelé negtív a fogyasztásuk, sőt akármilyen terepviszonyok között is ha lelépsz a gázról. Így aztán a 2.2-es fogyasztásoddal faszán fejbelőheted magad. LOL! :)
Eddig nem tudtam hogy létezik olyan nevű hely, hogy "Müntyen", de hála neked, most már még világosabb, hogy a fejedbe mekkora szar lötyög. :) Ezek után nem meglepő, hogy idióta világodban lehet úgy 180-200-as ÁTLAGsebességet elérni, hogy az út legalább felénél 130 km/h a megengedett maximális sebesség. LOL! ;)
A többi faszságodra már nem reagálok. Amúgy Te a bömbösgörény apja vagy a gyereke vagy? ROFLMAO! :)))
Arra vesszük a menekülési üzemanyagokat. Igenis létezik pofátlanul olcsó is, sőt, még az adó is kevés rajta. Persze, kis szépséghibával...
PSD 2011.12.07 00:10:49
@Shadowbull: LOL! Síkprimitív, mindennel bebukott gyökér fasz. LOL! :)
PSD 2011.12.07 00:14:56
@acsa77: Ezt hol álmodtad? Semmi ilyesmit nem vezettek be. A semmit meg elég nehéz növelni.
PSD 2011.12.13 14:07:42
@acsa77: Link? Vagy mindent bemondásra higgyek el?
  Mai világunkban aligha van fontosabb fokmérője a dolgoknak, mint az ember, az individuum. Az „emberhez és az emberrel” mérünk gazdasági mutatókat, társadalmi folyamatokat, technikai paramétereket. Az energia kapcsán mégis nehéz emberi léptékre lefordítani az egyes…..
PSD 2011.12.09 10:29:49
@KisGenyo: Te biztos nagyon "okos" lehetsz. Ezeket a marhaságokat saját magad találod ki vagy segít valaki benne?
A hagyományos izzót csak egy idióta nem tiltotta volna ki, de szerencsére úgy tűnik a világon mindenhol nem az idióták vannak többségben, mert szinte mindenhol kitiltották azt a borzalmat.
Örülök, nálatok idiótáéknál a kompakt fénycsövek élettartama töredéke az izzóénak, mert itt nálunk a valóságban ez pont fordítva van.
És van olyan hely a világon nem is egy, ahol a SUV-ok ellen hoztak törvényt. Persze ezt neked nem kell tudnod, hiszen neked ehelyett az a feladatod, hogy továbbra is told ki a fejedből az egyik baromságot a másik után.
Milyen is lenne az, ha minden elektromosságunkat dízelmotorok biztosítanák? Talán ilyen büdös és egészségre káros, mint a kisfilmen, talán nem. De inkább igen. Jót nevettünk ezen a régi kis Nissan Leaf-reklámon, de titokban annak is örülünk, hogy nem így lesz. Bár ha hirtelen…..
PSD 2011.12.01 17:26:28
@gyvy: Ezzel legalább 2 baj van.
1. Senki sem állított ilyet.
2. A megadott cikkben egy darab elektromos autóról sincs szó.

Ellenben arról igen, hogy csak az USA-ban évi 280000 olajalapú jármű gyullad ki. :)
PSD 2011.12.01 21:13:39
@reflelkész: Szépen fejlett derék nagy idióta lehet az ismerősöd. :) Fizikai tudása nemhogy nulla hanem kifejezetten negatív, de kettőn áll a vásár aki beszopja a dumáját az ugyanezen a szinten áll. :)

Ez a "majd meglátjuk" hülyítés a hidrogénnel több mint 45 éve megy. Persze egy tudatlan újszülöttnek minden vicc új. LOL! :)
PSD 2011.12.07 00:17:00
@butschq: Tényleg kár, hogy az a mindennel bebukott "ahibridegyzsákutca"-barom nincs itt, ugyanis nem lehet jókat röhögni a hülye fején. :)
Szerkesztőségünk fonendoszkóppal figyeli a nép hangját. És ha a nép józan autókat követel, akkor józan autót kap. Egyet. A Renault Fluence olyan józan, hogy Amy Winehouse-t is kihozta volna az elvonóról, ha időben érkezik. Lényegtelen háttérinformáció, hogy a Dodó Büfé…..
PSD 2011.11.21 11:34:19
@BraviaBoy: Ez egy semmirekellő hozzászólás volt. A Volt hatótávja jóval több mint 300 km (akár 600 km-is) pont azóta mióta gyártják, így abszolút hülyeséget írtál.
Az is igaz, hogy ebből az adásból ezt sem tudhattad meg.
Nagy gázra kitekeri a kormányt a kezedből, de hatszáz forint egy tankolás. Kipróbáltuk, tetszett, mégis aggódunk...
PSD 2011.11.11 15:16:00
@sztd: Hagyjuk már a fenébe az impotens kormányrendeleteket, mi köze van azoknak a fizikai valósághoz? Általában nem sok, néha véletlenül a közelében vannak és idegesítően sokszor pedig a gyökeres ellentétei annak.

"0,2 =20%-kal szemben 0,4*0,75=0,3=30% úgy, hogy a 0,4 még mindig jobbnak tűnik a magyar valóságnál."

Elképesztő, hogy még mindig nem érted! A 0.2 az a tank to wheel hatásfok belsőégésű esetén, ha ezt összeveted az elektromos well to wheel hatásfokával akkor egy jó nagy baromságot kapsz eredményül. Utoljára írom le, ennél szájbarágósabban már képtelen vagyok:

- belsőégésű tank to wheel hatásfok: ~20%
- elektromos tank to wheel hatásfok: ~75%

- belsőégésű well to wheel hatásfok: ~16%
- elektromos well to wheel hatásfok: ~30% (de csak akkor ha hőerőmű a kiindulás, szél/vízerőmű esetén ez akár 70%-ig is felmehet)

Azaz a 16%-ot hasonlíthatod össze a 30..70%-al (vagy a 20-at a 75-el). Ha ez neked nem számottevő, akkor itt fejezzük be az egészet (de előtte még mondj egy olyat ami szerinted számottevő: nem fogsz tudni).

Arról nem is beszélve, hogy megújuló nap/szél/víz és atomenergia esetén ebből a szempontból nézve majdnem mindegy a primer energiakonverzió hatásfoka, mert amúgy nem tudod másra használni a primer energiát (pl. uránból nem tudsz másképp energiát nyerni csak ha atomerőműben használod fel, nem tudod se megenni se elégetni se máshogyan hasznosítani ami jobb hatásfokkal ad villamos energiát).

A legutóbbi szmogriadó nem csak Bp-re vonatkozott, több város is érintve volt, sőt a ritkán lakott területeken is érvényes volt, úgyhogy ne nyugodj meg, hogy dögöljenek meg csak a városlakók, te rendben vagy a tanyádon, mert már ez nem így van (az erkölcsi részét meg nem is említem).

Magyarországon évente 11 ezren halnak meg emiatt. Persze lehet dölyfösen azt mondani, hogy ugyan már vannak komolyabb problémák is - ugye ez a hozzáállás megy vagy 100 éve -, érdekessé akkor válik a dolog amikor te esel bele a 11 ezerbe.

Az átállásra nem akkor van lehetőség amikor az árak közelednek egymáshoz hanem amikor elkezdődik. Ez pedig már több mint egy évtizede megy.
PSD 2011.11.15 02:35:48
@sztd: Hőszivattyúval még nem láttam autót hajtani, ezért teljesen mindegy hogy arra mit kavart össze a törvényalkotó.

A 0.25-ös well to tank érték a villamos energia rendszerre még Magyarországon is egy eléggé durva alsó közelítés. Itt

villany.uw.hu/

leírnak néhány erőművi hatásfokot, a legnagyobbak 34% vagy a felett vannak, az elektromos járművek esetén jellemző éjszakai töltés esetén pedig pont a legnagyobb alaperőművek - elsősorban Paks -, ill. a nem visszaszabályozott megújulók (szél) a dominánsak (akár 80%-ban is ezek adhatják az energiát éjjel), így az a 0.25 az Magyarországon 0.3 és 0.35 között lehet, azaz

- elektromos well to wheel hatásfok Magyarországon: [22,5..26,2]%

és nem 18.75%.

Mindig ez a minta. Van egy hibás állítás, mint pl. az elektromos jobban szennyez mint az olajalapú. Megcáfolom, erre jön az hogy, ok, ok, de nem olyan sokkal jobb az elektromos, tehát akkor inkább maradjon a rosszabb. Mi van???
A tudomány mai állása szerint a 16 < 18.75 < [22,5..26,2] fennáll. Mennyiségileg ez a helyzet, minőségileg is megbeszéltük, az is az elektromosnak kedvez. Akkor miről is beszélünk még?
PSD 2011.11.15 14:59:24
Ez már teljesen értelmetlen. Ha még az ára is alacsonyabb lenne akkor minek kellene támogatni? Nem, éppen fordítva, pont most kell támogatni amikor magas az ár, hogy gyorsítsák az elterjedését, aminek következtében tovább csökkenhet az ár és szélesebb rétegek számára lesz hozzáférhető. Ez a haszna a támogatásnak és nem a gazdagok megsegítése, ha ezt nem látod akkor így jártál.
A 3 millió - 10 milló hibás összevetésbe meg ne menjünk bele, mert szintén teljesen értelmetlen. A 3 millió tragacs közvetlenül és súlyosan pusztítja a környezetet akármit is csinálsz, a 10 milliós elektromos még a legrosszabb esetben is jóval kevésbbé árt és azt sem közvetlenül teszi, ráadásul akár nulla közelivé is tehető a kártétele ami a belsőégésűnél lehetetlen. Ha a társadalmi költségeket is hozzászámolod már most olcsóbb az elektromos (persze ha valakinek mondjuk az emberélet nullát ér akkor a belsőégésű a király és semmi mást nem szabad támodatni).

Az jól látszik, hogy teljesen mindegy milyen link-eket mutatok, te úgy döntöttél, hogy úgy ítéled meg a kérdést, hogy az előnyeit elfelejted a hátrányait meg nem, és közlöd hogy nem érzed jó dolognak. Már többször mondtam hogy ki mit érez az egyéni szocprobléma, itt a tények számítanak.

Az éjszakai töltés egyáltalán nem hibás mert tény hogy az elektromos járművek döntő többségét akkor töltik. Az atomerőművet meg mindenhol alaperőműként műküdtetik, azaz amikor csak lehet folyamatosan 100%-on megy.
Se bojlernél se autónál se semmi másnál nem lehet garantálni, hogy mindig pontosan ugyanabban az időben pontosan ugyanannyi töltést vegyen fel. Minden az aktuális felhasználás függvénye.
Miért kellett ez az egész? Miért fenyegettek bírsággal több ezer autóst, miközben még azok sem ismerik a jogszabályokat, akik erre hivatkozva forgalomkorlátozást rendelhetnek el? ..
PSD 2011.11.06 22:20:39
@Medx: Ki beszélt a Földről? Éppen elég ha magunkat és még néhány tízezer fajt kiirtunk.
PSD 2011.11.07 01:46:40
@Jozeph Pelikahn: No akkor rögtön veled kellene kezdeni a hülyeséggel szembeni védekezést:

"nagy motortérfogatú, de hibrid dízelekből leparkolni és járatni pár száz darabot a városháza/országház körül"

Ilyenből kb. NULLA db található Magyarországon. Sok sikert a több száz darabos hülyeségedhez.
PSD 2011.11.09 00:38:14
@mojszipupi: Majd ha netalán abban az 1-2 napban fingasz ki a szmog következtében, akkor majd én is legyintek, hogy ugyanmár kit érdekel hogy ez a hülye elpatkolt, a lényeg hogy én addig is kényelmesen pöfögve mehettem ide oda a városban.
Ne feledjétek a HQ gombot az összes pixelért! Nos, srácok, jó-e az irány? Előző adásunk: Nissan 370Z vs Hyundai Genesis, Mini JCW - tctv3 1. adás..
Belsőség A villanyautó halála 2011.09.08 09:19:15
Már régen kíváncsiak voltunk arra, hogyan hal meg egy villanyautó reális körülmények között, nem a laborban szépen kivéreztetve. Hirtelen beáll, mint a szög, vagy lassan, fogyasztót-fogyasztóra lekapcsolva kimúlik? Csik vállalkozott a tesztpilóta hálátlan szerepére. Íme.Mai…..
PSD 2011.09.19 17:42:02
@YAN CHI: A Budapest-Siófok távot a mai elektromos autók is röhögve megteszik 1 töltéssel, nem tudom miről beszélsz.
PSD 2011.09.20 13:42:58
@Bravooo: Aztaqrva, te nagyon "okos" lehetsz ám! B+ a fosgear blogján leírják hogy ez az adat a Teslatól jött tehát akkor az tuti úgy van? Érdekes módon pont a fosgear állította be a saját műsorában, hogy a Tesla lemerült úgy kellett betolni, meghogy a hidrogén a jövő hiszen abból sok van LOL! :)))) és még milliárdnyi végtelen faszságot amiről egytől egyik kiderült hogy úgy hazugság ahogy van.
Értelmes ember a fosgeart nem hogy nem tartja mértékadó forrásnak hanem nem is foglalkozik ilyen szeméttel. Természetesen Te nem tartozol ezek közé, te a m'sik csapatba tartozol aki áhitattal telve nyeli azt a sok trágyát ami onnan jön. Egészségedre! :)
PSD 2011.09.28 10:30:55
@Index Elek: Én pont ugyanígy borzadtam el azoktól az egetverő baromságoktól amiket te és még néhányan ide behánytatok. Elképesztő, hogy 2011-ben még ilyen sötét emberek legyenek, akik ráadásul arcizom rándulás nélkül terjesztik az ökörségeiket, és nem is értik, hogy ezzel mi a probléma.
Ez kb. olyan szintű cucc amit nyomtok, mintha egy kismamákkal foglalkozó oldalon, valaki nagy pofával elkezdené ecsetelni, hogy márpedig a gyereket a gólya hozza.
Ha az én hozzászólásaimban semmilyen konkrétumot nem találtál, akkor nem csak hogy hülye vagy, de olvasni sem tudsz (mondjuk ez a kettő általában kéz a kézben jár :)
Azt hiszem, csajozni nem fogok tudni ezzel a képpel Eleve nagy izgalom volt, hogy egyáltalán kapok-e meghívást a nagy össz-TC gyorsulási versenyre. Tényszerűen nézve nem vagyok TC-alkalmazott, bár minden nap bedugom a fejem a szerkesztőségbe, hogy hátráltassam a munkát egy kis…..
A nagy szén-dioxid, Euro iksz, emissziós őrületben, az egyre növekvő ózonlyuk alatt melegedő üvegházban, savas esőktől áztatva, tűnő esőerdőkből kihaló biodiverzitástól rettegve gyakran elfelejtjük, mi miért történik körülöttünk. Minél kevesebb szén-dioxidot nyomjon ki…..
PSD 2011.05.10 16:37:55
@opel16v: Te ne beszélj már! Van néhány mérési eredmény a kezedben, és nem a levegőbe beszélsz? Aztaaaa! Ez nagyon durva!!! :D
De tudod mit, ha nálad ez a szint, akkor az én kezemben meg olyan mérési eredmények vannak, amik pontosan a te eredményeid ellenkezőjét mutatják, na ezt kapd ki LOL!
Nem hogy a Prius, hanem gyakorlatilag bármelyik jobb sima benzines tudja azokat az eredményeket 95-ös benyával produkáni amiket az etanonos hülyeséggel beírtál, úgyhogy nagyon-nagyon el vagy tévedve.
Az E85 pedig csak egy igen kártékony parasztvakítás, tudatlan emberek számára.
Inkább nézz utána a részleteknek mielőtt még jobban belelovalnád magad a dologba és úgy járnál, mint a bömbösgörény az elavult dízeleivel - azazhogy nem csak azzal, hanem gyakorlatilag mindennel amihez életében csak hozzászólt ;) -, permanens pofáraesés! LOL! :)
PSD 2011.05.10 16:56:52
@Knorbi: "A diesel direktben jobban szennyez a hibrid akkuk előállításánál is óriási a szennyezés."

A nemjóját óriási lenne? Mennyi az az óriási és mihez képest az?
Ha nem is tudod, de remélem érzed, hogy ezek megválaszolása nélkül abszolút értelmetlen amit mondasz.

"Ha valamelyik olyan baromira jobb lenne a másiknál akkor mind azt gyártanák."

:D Ez üt! Tippelhetek? Ugye 12-nél nem vagy több? ;)

"Olvastam sokkal hatékonyabb nem túl nagy méretű benzinesekről amik olyan 3L körül fogyasztanak."

Király! És hol olvastad ezt, a dörmögő dömötör-ben? Adj már meg légyszi egy hivatkozást erre, mert e-nélkül csak a betonhülyeségfosók végtelen táborát szaporítod! :)
PSD 2011.05.18 12:58:41
@Gyurma73: Ez már össze lett eresztve, lsd. Prius - Peugeot 3008 hybrid, és a gázlajos koromtemető csúnyán kikapott. A pözsó többet fogyaszt, többet szennyez, de cserébe másfélszer annyiba kerül. Hülyéknek ideális gép. :)
Lehet szeretni, vagy nem szeretni a japánokat, de tény, hogy bő kétmillió hibridautót eladtak addig, amíg a legtöbb gyártó a szériabevezetés gondolatán töprengett. A meglevő technológia óvatos reszelgetése és a rizikóminimalizálásra törekvő apró lépések helyett…..
PSD 2010.09.10 00:22:42
@Imperial 1969: Egetverő hülyeségeket beszélsz. Pont olyanokat, mint azok akiknek lövésük sincs a témáról.
PSD 2010.09.10 00:31:13
@sutpet: Ezek soha nem lépnek fel oda, egész életüket ezen a gyökér szinten tengetik. :)
Ez egy az egyben az a retek kategória aki lezsákutcázta a hibrideket bár soha fogalma sem volt róla hogy működik, és nem is képes rá hogy felfogja. De legalább mindig van kin jót röhögni. :)
PSD 2010.09.10 00:51:49
@misinator: Ha rohadtul kìváncsi lennél rá, nem válaszolnád meg saját magadnak (ráadásul egy marhasággal).
Az alapanyagok kitermelésétől kezdve az élettartam végén az újrahasznosìtásig a 3. generációs Prius 36%-al kisebb környezetterhelésű mint a vele értelmesen összevethető nem hibrid.
Tehát akkor környezetbarátabb? Igen! Hülyeséget mondtál? Igen!