Regisztráció Blogot indítok
Adatok
agobela

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kicsi lett a Micra. Amikor vettem, ingázásra egyedülálló szülőként, egy-két gyerek szállítására ideális választás volt. 850 kilós testét szépen viszi az 1,3 literes benzinmotorja. Magyar papírokkal nem is kaptam volna ennyire jól felszerelt példányt, klímával, légzsákkal,…..
Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt már ilyen az Oldtimer Expókon – akik még emlékeznek a TC-standokra – de most nem úgy csináljuk. Összesen ötven körüli autó lesz kint, jelen pillanatban 52 sor van tele az…..
Örvénycsappantyú, lambdaszonda, változó szelepvezérlés: szinte kedvet kap az ember egy jó kis dízelhez. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Úgy tűnik, Európa teljesen megkergült, egyre feleslegesebb dolgokat írnak elő minden új autóhoz. Azonos című írásunk kommentposztja...
Kell az olcsó versenyzési lehetőség, de a felelőtlen, trükköző rendezők könnyen tönkrevághatják az egész hazai amatőr autósportot. A Totalcaron megjelent cikkünk kommentposztja. ..
agobela 2013.05.22 17:54:38
@pedaz: Amennyiben összehasonlítnád egy MNASZ regisztrált verseny és egy nem ilyen verseny költségeit, akkor nem találsz különbséget. Ide is oda is kell mentő, bíró stb. Vagy nem használnál ilyeneket bármilyen versenyen?
Az 1-2 versenyes komment pedig a ralira vonatkozik, de így is lesz sok sok verseny.
pl.ezek: mnasz.hu/letoltes/ark%20naptar%2020130521.pdf

vagy ezek:mnasz.hu/letoltes/regisztralt_versenyek_2013.pdf

Szlalom álnevűből is van bőven.
Nem akarom eldönteni a kérdést, hatótávnövelős villanyautó vagy konnektoros hibrid-e az Ampera. Nem fogom felboncolni a GS hajtásláncát sem. Az egyenlőtlen párharchoz még csak értelmes indokot sem kell keresni, egyszerűen kíváncsiak voltunk, mennyit esznek a valóságban. Itt állt…..
TComment Ötcsillagos faszállító 2012.05.25 06:10:00
Geochallenge-versenyen teszteltük az új Rangert! A Ford globális pickupja jól vizsgázott a Balatonfelvidék földútjain. Összkerékhajtását jóformán csak kíváncsiságból kapcsoltuk be, volt tehát még benne tartalék, bár néhány farönkkel a platón kellemesebben rugózott…..
agobela 2012.05.25 11:09:33
@Gyurma73:
125 Le 14,9 sec
150 Le 12,3 sec
200 Le 10,3 sec
agobela 2012.05.25 11:20:16
@Abfangjaeger:
Ez volt a régi:
www.ford.co.za/suvs/everest

és valami ilyen lehet az új:
www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/664487BD58B76E99CA257975000F9ED3

Így már megveszed? :-)
Már pont nem garanciális az autó, de azért ilyen hibának nem kellene előfordulnia. Kihez forduljak, keressek rögtön ügyvédet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
agobela 2012.04.04 22:02:22
@relhist: Ha megengedsz egy tanácsot: írj az inform@ford.com címre, részletezd az ügyet. Biztos vagyok benne, hogy együttműködőek lesznek. Kód: TC

A poszt/cikk egyébként gyakorlatias és nagyon jól leírja a mai magyar helyzetet. Köszi Doki
agobela 2012.04.04 22:25:09
@akira2: Te ezt nagyon jól látod. Valóban korszerűtlen és főleg "állami" felépítésű a szabályrendszer. Az egész jellemzően még az 1990 előtti viszonyokra való. Doki cikke a jelenlegi szabályrendszerre ad néhány tanácsot, persze írhatna egy másikat is, ami az általad kifogásoltakat elemzi.
Pl. a javítási időhatár bevezetésének is komoly ára van/lenne. Egy SW hiba kijavítása (pl.: motorvezérlő) minimum 3 hónap.(új SW fejlesztése és nem a kész feltöltése) Tesztekkel, jóváhagyásokkal stb. A Lajtán túlról nézve persze Balkán vagyunk, de az autógyárak központja, tulajdonosai is a Lajtán túl vannak. Ott többet költenek a hírnévre, talán éppen a Balkánon megspórolva. Sokat lehetne erről írni: akár disszertációt, vagy doktorit is :-)
Halogattam, amíg lehetett. Beállítottam a garázsba, és inkább kerülgettem. Ha nagyon útban volt, kiálltam vele egy-két napra, de rettentő nehezen szántam rá magam, hogy megbontsam. Hiszen működött, pöccre indult, sőt, egész jól ment. Még így, legatyásodott kasztnival is mindig…..
Előre lejtő, dinamikus forma.Egyszerű elemekből felépülő, de jól hangolt első futómű. Ne felejtsük el, hogy nem felső kategóriás autó, ezt azért is véssük táblára, mert a hátsó futómű akár egy jóval drágább modellben is megállná a helyét. Mai cikkünk…..
agobela 2011.08.29 09:40:52
@Tommmyka: és The Good Boy

Az alsó közép kategória az szerintem a középnek a része, mint ahogyan a kelet közép európa (pl. Mo.) is közép európa. Egyébként az egész kategórizálás kicsit merev és sokszor idejétmúlt!
agobela 2011.08.29 09:44:13
@Dr. Zerge:
Doki, nyilván nem 5 másodperces úsztatásra gondolj. Csak néhány tized, annyit érzel belőle, hogy nem lesz hirtelen zavaróan erős a megvilágítás.
Belsőség A nép-Porsche 2011.07.09 07:50:00
A sárvédők nem maradnak, a gyáriak kerülnek visszaEzt a autót a nagyon szép lakatosmunka és fényezés, valamint a Porsche fékrendszer és futómű miatt vettem meg. Úgy éreztem, hogy ebből lehet gyors bogarat csinálni, mert az alap, a futómű a fékekkel már megvan, innen könnyű…..
Lehet szeretni, vagy nem szeretni a japánokat, de tény, hogy bő kétmillió hibridautót eladtak addig, amíg a legtöbb gyártó a szériabevezetés gondolatán töprengett. A meglevő technológia óvatos reszelgetése és a rizikóminimalizálásra törekvő apró lépések helyett…..