Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mati88

0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az Erste láthatóan érzi az idők szavátt, és a fiatalokat célzó bankszámla oldalát tizenévesekre kalibrálva gitárral, tornacsukával, végtelenbe tartó űrhajóval és egyáltalán dinamikus, friss dizájnnal célozza meg. Kár, hogy olvasónk szerint egy hamis állítást is sikerült becsempészni a csábító…..
mati88 2017.05.15 18:46:38
@Bendeguz2017: Nekem jobb a szövegértésem! Leírtam, hogy ezt választottuk, tehát a 3 opcióból így döntöttünk, azonban nem ezt kaptuk :D
Aránylag sokat vásárolok online. Koncertjegyet neten, parkolást, miegymást SMS-ben. Ma ismét felkúrta az agyam a kényelmi díj. Igaz, a szolgáltató kiépített egy informatikai rendszert, bankkártyás fizetéssel satöbbivel, de ez azért (nagyon) jó neki, mert nem kell irodát fenntartania, ahol az…..
Adminisztrációs hiba történt vagy mások is tapasztaltak már olyat, hogy biztosítóváltás után az új cég nem fogadta el az előző cég Bónusz-igazolását? Naiv ügyfél a K&H-nál kapott váratlanul drágább besorolást: 2011. decemberében gépjárművem Casco biztosítását…..
Tavaly óta már nem preferált fizetési mód az átutalás a CIB-nél, hanem a csekkes befizetést büntetik alkalmanként 300 forinttal. Zoltán elkövette azt a hibát, hogy néhány alkalommal utalás helyett csekken fizette be törlesztőrészletét, amivel bekerült a "fizetés módja…..
mati88 2011.06.22 20:47:06
@woodooman: befejeztem a fenntiekre tekintettel! :-)
mati88 2011.06.22 22:11:06
@asdf: Köszönöm :-)

Ennek a mai oktatási rendszernek van egy olyan hibája, hogy a pozitív megerősités miatt mindenkivel elhiteti, hogy kurva okos!

Bízom benne, hogy ezt is kevesen értik majd :-)
Anarchista egy külsérelmi nyomokban nem bővelkedő koccanás áldozata lett, amit a Generali Biztosító úgy értelmezett, hogy összejátszik a vétkes sofőrrel (aki legalább kétszer elismerte hibáját), és nem fizet. Kérdés, hogy még eljárást is indítanak a nemlétező biztosítása…..
Becsszóra most már csak negyedévente lesz ilyen sztori, de úgy tűnik, hogy a UPC és egyéb szolgáltatók sem akarják egykönnyen feladni a hűségnyilatkozattal szopatást. Persze kismillió módon lehet a fizető ügyfél arcába tojni, de a legszebb mégis az, amikor 6 éve rendben tejelő…..