Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Leon121

0 bejegyzést írt és 38 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
IDDQD A legdurvább gamertetkók 2011.09.12 08:30:00
Mutattunk már a blogban olyan tetkókat, amiket valamilyen játék ihletett, de ilyen válogatásokat időről időre lehet csinálni. Példa erre a lenti galéria, amiben azért van egy-két átfedés a korábbival, mert meg akarjuk mutatni, milyen műremekeket nyomott le az a tetkó, amit az…..
Szeretem a Doomot, nem kicsit. A folytatását pláne. A Doom II, az nekem életem legszebb évei, az első pc-m, amin elfutott, éjszakai mészárlások a kolesz 302-es szobájában, egy epic respawnszéria Laja shotgunja előtt, túlórázás helyetti deathmatchek az első munkahelyemen. Nem…..
Van még egy komoly adósságunk tavalyról: rátettük a kezünk egy Kinectre és kipróbáltuk, csak a karácsony előtti pörgésben valahogy nem volt időnk rendesen megírni a posztot. Pedig ha a Move-ról írtunk, akkor erről a kütyüről is illik – tanulságos lesz, hogy mennyire…..
Illetve Rayne, mert a hölgynek ez a neve, Bloodrayne a játék címe, amiben szerepelt - csak sokaknak a csaj is ezen a néven van meg. Rayne annyiban különbözik a többi D-kosaras mellű játékcsajtól, hogy dhampir, vagyis egy vámpír és egy ember gyermeke, ami azt jelenti, hogy (az egyik…..
Leon121 2011.01.10 08:39:31
@Chocho89: Hja, hát pl a Bayonetta is mekkora hulladék volt már, mégis sokan imádták. ;)
IDDQD Apokalipszis made in Hungary 2010.12.12 19:45:00
A VGA díjátáadó egyik nagy bejelentése a várakozásoknak megfelelően a Mass Effect 3 volt, egy földbedöngölő-porbaalázó, sajnos alig egy perces mozival, amit tekintsünk is meg:   Video Games | Mass Effect 3 | VGA 10: Exclusive Debut Trailer HDXBox 360 | Playstation 3 | Nintendo…..
Leon121 2010.12.14 08:37:13
@Szálka: A döntések hatása legtöbbször kimerült egy e-mailben, vagy még annyi sem volt. A történetet a legkevésbé sem befolyásolták. Szóval ez egy szép illúzió, amit próbálnak a szádba rágni, de a valóságban szinte semmit nem jelent. Talán majd a harmadik részben, bár én ebben is erősen kételkedem. Ha döntés-következmény mókát akarsz, akkor játssz Alpha Protocolt, vagy Mask of the Betrayert. Ezekhez képest a Mass Effect kispályás játék.

A világ kidolgozása meg pusztán erőforrás kérdése, a legtöbb játékban fölöslegesnek tartanak olyan részleteket kidolgozni, amiknek semmi hatása nincs a játékra. Mert a Mass Effectben sem volt igazán a kétmillió oldalas kódexnek.

A Mass Effect 2 egy jól sikerült TPS volt, minimális RPG-elemekkel. Az első részben valamivel több volt az RPG, de az meg alaposan meg volt pakolva designeri hülyeségekkel. Egyik sem kimondottan rossz játék, sőt, a hangulatuk tagadhatatlanul fogós tud lenni, de azért messze nem a Bioware (és pláne nem a játékszakma) legjobb RPG-i.
...szabadon engedjük a lelkünk mélyén lakozó pici grammarnáci mellett lakozó még kisebb spellingnácit, és lendületből eltöröljük a magyar gémerek körében 99,9 százalékos penetrációval futó tévhitet Peter Molyneux nevének kiejtéséről.Te hogy ejted? Franciásan, mi,…..
IDDQD Leselkedik utánunk az Xbox? 2010.11.15 08:44:22
A Microsoft szerint természetesen nem, bár közben befektetői konferenciákon arról beszélnek a cég illetékesei, hogy ha mégis leselkedne, akkor azt milyen hatékonyan és ügyesen tudná megtenni. A Kinect kamerájáról van szó, ami egyenesen a játékost bámulja, illetve mindenkit, aki…..
A kézifegyverekkel felszerelkezett rablók nemcsak pénzt és játékkonzolokat zsákmányoltak a hétvégén a harfordi Bel Air bevásárlóközpontban: négy karton, vagyis száznál is több példányt vittek el a holnap megjelenő új, Black Ops alcímen futó Call of Dutyból. A két gonosz,…..
Leon121 2010.11.09 10:06:32
@rootshaper: Te elírhattad a neved, mert nem "rootshaper" vagy, hanem szimplán csak gyökér.
Érthetetlen, hogy miért maradtak ki eddig a játékcsajrovatból a Dead or Alive sorozat női. Pedig mindegyiknek lenne helye itt, virtuális domborulatokban elég erős a széria. Nézzük csak meg például ezt a videót: A videóból talán nem tűnik ki, hogy a Dead or Alive olyan…..
Kivételesen valós személy következik a játékcsajrovatban: Felicia Day, aki minden képén úgy néz ki, mint a cuki lány a szomszédból, de ha jobban megnézzük, miket csinál, rögtön kiderül, hogy ő valójában minden geek nedves álma, egy 31 éves nerdistennő. Kislánykora óta…..
IDDQD Heti retro: Alone in the Dark 2010.10.21 17:27:00
Néha amikor a Heti retróra készülök, kipróbálom a játékot, amiről éppen írnom kell, hogy visszajöjjenek az emlékek. A két hete megszavazott Alone in the Dark esetében ez olyan jól sikerült, hogy hétvégén végig is toltam a játékot, és szinte mindenre emlékeztem: indián…..
Leon121 2010.10.25 11:03:47
@Celtic: Lovecraft speciel többször is használja ezt a jelzőt munkásságában. :)
Az elmúlt napokban lezajlott a Blizzard játékshow-ja, a Blizzcon, a Frostshock részletesen írogatta is, hogy milyen bejelentések voltak (DOTA a Starcraft 2-höz, démonvadász az ötödik Diablo III kaszt, nagyobb villantás nem volt idén). Mi a bulvármédia rakétáit begyújtva azzal…..
Ha az ember egyszer összerak egy forgatókönyvgenerátort, utána mindenhol automatizálható sztorikat lát. Ilyen például a japán RPG-k műfaja, amikből én sokat mondok, ha 5-6-tal játszottam talán, mégis sűrűn bólogattam az összes sablonfordulatnál, amik Joe Juba (fogalmam sincs ki…..
Leon121 2010.10.20 14:11:14
@Gargaj: Nem sok köze volt a Ragyogáshoz. Igaz, egyszer van egy ajtót-baltával-átütős jelenet, ami után Alan is megemlíti Nicolsont a filmből, illetve a környezet is tipikusan Kinges (nem véletlenül, egyrészt bevallottan inspirációs forrás volt, másrészt még idéznek is tőle, rögtön az intróban - sőt, a stáblistában is megemlítik). Viszont a sztorinak nincs köze hozzá.
Leon121 2010.10.20 14:14:49
@rootshaper: Ezzel (a komment második felével) tök jól megfogalmaztad azt, amit én inkább csak éreztem eddig. :) Teljesen egyetértek. És ez a fajta aberráció egy horrorjátékban abszolút jól jön, minden máshol inkább csak gagyi. Pláne, ha még komolyan is próbálják eladni. Még önmaguk paródiájaként, egy komolytalan játékban elmegy.
Leon121 2010.10.21 08:44:07
@Dukefazon: Ezzel nincs is baj, hiszen tényleg sarkít nyilván az ábra. A lényeg az, hogy sok japán-buzeráns (már elnézést a kifejezésért, de bizonyára mindenki ismer ilyen személyeket) valamiért automatikusan felsőbbrendűnek, "művészibbnek" tartja a keleti stílust, míg a nyugati számukra automatikusan az ötlettelenséget, fantáziatlanságot jelenti. Holott ötlettelenségre, fantáziatlanságra, sablonos felépítésre a japán munkákban is ugyanúgy van példa, ahogy a fenti ábrán is sokan felismerni vélték a jRPG-k főbb elemeit, meg az eltúlzott, aberrált, giccses látványvilág is tipikus visszatérő elem. Emellett pedig igazán ötletes, fantáziadús megvalósításra is ugyanúgy van rengeteg példa a nyugati kultúrában is. Szóval semmivel sem jobb a japán művészet sem, mint a miénk, legfeljebb másabb.
A lenti videó ritka diadalmas pillanatot örökít meg: a Stallion83 nevű Xbox 360 júzer a Telltale Wallace és Gromit játéksorozatában unlockol egy 20 pontos achievementet, és ezzel eléri ötszázezredik gamerscore-ját. Annak, akinek az előző mondat kínai lenne: Xboxon majdnem az…..
Leon121 2010.10.18 08:48:52
@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Az achievement rendszer a játékosoknak szól, így kerek perec. Van, aki számára semmit nem jelent, van, aki csak a kedvenc játékaiból szedi ki, amit tud, van, aki a hírben szereplő ürgéhez hasonlóan megszállottan gyűjtöget, amennyit csak tud. A játékidőt jó esetben kitolhatja az ezekre való vadászat, és viszonylag kevés plusz munkát jelent, ugyanakkor adhat egy plusz réteg szórakoztatást a programhoz. A fejlesztők nem hiszem, hogy ebből tájékozódnának, ahhoz általában nem elég konkrét adatokat ad, másrészt azért sejthető, hogy melyek a nehezebb achievementek, amiket alig szednek össze.
Leon121 2010.10.18 11:16:56
@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Ha jól emlékszem, egyáltalán nincsen bányászathoz kapcsolódó achievement a Mass Effect 2-ben. Szóval lehet, hogy lehetne erre is használni, de én kétlem, hogy élnek vele, vagy legalábbis fontosnak tartják.
Leon121 2010.10.20 10:43:48
@odamondó: 5 év alatt azért nem annyira "OMFGWTF". Számolnád össze, mennyit költöttél például élelmiszerre vagy gázszámlára ennyi idő alatt! :)
Ötszáz. Millió. Dollárt. Nem vicc. Tényleg nem. Ez mai árfolyamon számolva kábé 99 milliárd forint. Igazán nem szeretnénk itt politizálni, de mivel a "rohadt sok pénz" mérőszáma a mai magyar valóságban a most kivetett második számú válságadó, muszáj ahhoz…..
Leon121 2010.10.19 09:42:46
@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: "A Kinect 100% kazuár cucc" - tegyük hozzá, hogy "még". Én azért bízom benne, hogy miután sikerült rendesen bevezetniük, idővel egyre több olyan fajsúlyosabb játék jön, ami "Better with Kinect", és bár a kontrollert nem kell (nem lehet) eldobni, kiegészítésként érdemes lesz beruházni egy Kinectbe is. Remélem sok okos és kreatív játékfejlesztő talál olyan módokat, amikre mi nem gondoltunk. Ha más nem, hát a függetlenek.
Leon121 2010.10.19 11:15:37
@Bambula: A Kinect - a Wii vagy a PS3-féle kontrollerrel szemben - nem leváltja, hanem kiegészíti a hagyományos gamepadet. Szóval én ilyesmikre tudok gondolni, hogy gránátdobás kézhajítással, sarok mögül kihajolás oldalra dőléssel, időnként kézmozgással megoldható, kiegészítő minifeladatok, dzsungelben növényzet félresöprése kézzel, stb. Természetesen a hagyományos, teljes-mozgásérzékelős játékok mellett. Vagy akár az AlexWolf által is említett kiegészítő hardverekkel.

Necces elképzelés, de még akármi lehet belőle, véleményem szerint sokkal több lehetőség rejlik benne, mint egy mezei mozgásérzékelős botban. Én azért még várok a vásárlásával pár hónapot, azt hiszem. Meglátjuk, a lehetőségekből mit tudnak kihozni.
Először is csendes áhítatban nézzük meg a decemberben érkező Wow-kiegészítő intróját, ami az eddigi legjobb cgi „jön a sárkány és mindenkit legyak” témában, de általában is biztosan az első tízben van. Aztán szedjük fel az állunkat. Aztán gondolkodjunk el…..
Leon121 2010.10.19 08:42:49
@moli: Az Apple meg a Blizzard között kb annyi a különbség, hogy a Blizzardot (még) nem annyira szokás utálni. Marketing, design, eredetiség hiánya, menőség-faktor, túlárazás ugyanolyan mindkettőnél.
Egyrészt gyorsan tegyük tisztába, mi is az az ESRB: Entertainment Software Rating Board, vagyis az a bagázs, akik az USA-ban és Kanadában forgalmazott játékokról megmondják, hogy akkor hány évesek milyen nemű szülő közreműködésével játszhatnak a termékkel, miután azt a…..
IDDQD Molyneux üzen 2010.09.23 18:05:18
Méghozzá a Valve-nak. És nem is Peter, hanem a fia, Lucas.   ..
Leon121 2010.09.24 08:58:41
@Khayness: Ez kicsit aljas volt, de nagyon igaz. :)
Igazság szerint nem vagyok meggyőződve róla, hogy nem csak valami gigászi átverés az egész, de nagyon úgy tűnik, a chicagói Gorilla Tango Theatre színház októbertől műsorra tűzi a Boobs and Goombas: a Super Mario Burlesque című vígjátékot, szigorúan 18 éven felülieknek. Az…..
Kudo Tsunoda, a Microsofton belül a Kinectért felelős csapat vezetője alighanem simán az idei világranglista élére ugrott nehézsúlyú-szabadfogású bullshitelésben a Game Informernek adott interjújában ezzel a fordulattal: Halo did an awesome job of building a first-person shooter…..
Leon121 2010.09.23 11:10:03
@Bobby Newmark: "Konzolon MINDENKI aimbottal játszik."

Ergo: Konzolon minden játékos egyenlő. Akkor mi a baj?

Attól leszünk macsók, ha maximális precizitással, hajszálpontosan oda kell céloznunk, ahova lőni akarnánk?
Leon121 2010.09.23 12:19:40
@stuccer: Paradicsomból se mind piros, például az éretlenek még zöldek!

Ezt fontos volt kijavítani, úgy érzem.
A lényeglátás eme kikristályosodott példájához semmit sem tennénk hozzá. Döljünk hátra, és élvezzük, hogy a jövő mindig tartogat meglepetéseket. (Kattintásra nagyobb lesz.) Hevenyészett fordítás az angolul nem beszélőknek:1: 1998: Haver, ha a Duke Nukem Forever…..
Ma reggel az ismeretterjesztés oltárán áldozunk picit, hiszen az Uncharted-sorozat világsikere ellenére itthon (már csak a véges számú PS3-felhasználó miatt is) relatíve ismeretlen, márpedig ez nemcsak azért kár, mert remek játékokról van szó (nyertek is jó pár év játéka…..