Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kölcsönzős

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Árpád csak egy jó hobbiautót akart. Volt is egy kivételesen szép állapotú, majdnem veteránkorú, 1982-es Toyota Carina Coupéja, egészen múlt csütörtökig. Akkor lopták el az autót Budapestről, a XI. kerületből, a Mohai útról. Mivel testületileg tagadjuk, hogy a szerelem csupán…..
  Kifejezetten svájci frankos autóhitelben ülőknek dolgozott ki a Fiat egy akciót, amellyel egy csapásra megszabadulhatnak a frankhiteltől és átülhetnek egy új Fiatba. Persze sem az MKB-Euroleasing, sem a Fiat Magyarország nem jótékonysági szervezet, ők is csak a termékeiket…..
Ez eredetileg egy válaszkomment lett volna @HammerHat kérdésözönére, de lerobbantotta magáról a kommentdoboz kereteit. Ráadásul príma ürügy, hogy elsüssem az OT-Expóról Csikós Zsolt kiváló képeit. Íme hát a Nagy Hangyász Q&A: -Nem egy szép fakormányt vettél Neki…..
Belsőség A kínai gagyi bosszúja 2011.02.19 08:35:00
Az új himbasor a szelephézagállító golyós, önbeálló csavarokkal A korábbi motorjáratás a vezérlés és a szelephézag állító csavarok cseréléséig jutott, ezek gyengének bizonyultak. Az amerikai fórumok böngészése után, valamint a hengerfej gyártójának javaslatára…..
Belsőség A paraszt mattot ad 2011.02.02 14:00:00
Etele (a grafikusunk volt egészen mostanáig) tanulságos kis fotót lőtt búcsúzóul, itt, az irodánk előtt. Igazából ennyi hely ritkán van errefelé, csakis hétvégén, de ez még önmagában nem ok arra, hogy valaki így parkoljon. Mármint, ahogy a volvós beállt.Ez még hétvégén is…..
2011. január 4-én, 52 éves korában elhunyt Szuhanyik László, a Pécsi Volán SC egykori kiváló autóversenyzője, többszörös rallye bajnok.(Szuhanyik László - Ranga László - ha minden igaz, Rally Tatry 1979, a kép innen) Búcsúztatására január 14-én 12 órakor…..
  A gond csak az, hogy ha – teszem azt – nem állnának ott és nem igazoltatnának, amit mi természetesen nettó basztatásként fogunk fel, nem szednék ki a mattrészeg, bekokózott Stohl Bucikat sem a forgalomból, akik aztán vígan kacsáznának fel-alá a városban,…..
kölcsönzős 2010.12.21 17:36:24
@Szakibandi:
Sziasztok!
Életembe először leruccantunk Szlovéniába.
Na ott aztán a kresz baromságai vannak, tavaly Horvátországba is.
Horvátország autópálya 130, de minden patak felett átívelőrésznél miért kell 110-ig levinni a sebbességet?
Szlovéniába: Határtól kb 100-150km ig csak 110 a megengedett utánna 130.
A vicc, hogy 1 km-es túllépés és keményen fizetsz. Hál'istennek megúsztuk, de aki ezt kitalálta...
Lazán mentem, meg a Szlovénok is 130-160-t.

Mondjuk radarost 1 helyen egy útkarbantartásnál láttunk. Amire azt mondom jogos.
Magyarországon meg kellene vizsgálni, hogy mi okozta tényleg a sok halálos balesetett.
160-nál hátrafele beszélget, rossz út - ami azért van bőven, kivilágítatlan biciklis, gyalogos ráadásul sötét ruhába...
Az a legkönnyebb mondani, hogy gyorsan ment. Persze ha nem vesz autót nem fogja elütni, vagy nem születik meg akkor meg pláne..

üdv.
kölcsönzős 2010.12.21 17:45:15
@Na_mi_van?Semmi?:
Megint általánosítás!
BMW-sekről tudnék mesélni. Echte bunkó a többség. Rohadtul nem tudják elviselni, hogy egy suzuki elmegy mellettük. Rögtön odalépnek. Veszélyeztetve mindenkit. Városba egyből ha lámpa mellé beáll egy suzu a bmw mellé akkor a bmw-s versenyre hívja. Pedig nem egy kategória. Okoztam már meglepit egy jó párnak. Én például nem tartok be egy nagyobb teljesítményű autósnak, de fordítva már nem igaz..
Sőt sok olyat láttam a barom luxus autós mert nagy autója van bevállalja frontális ütközést, hagy dögöljön meg a másik alapon. Pedig csak egy kicsit rálép a fékre, lejjebb húzodik és mindenki megússza. De amíg erőfitogtatás egy nagyobb autó addig nem változik semmi.
Sok suzukis tényleg eszetlenül hajt, de nem mindenki. Ha sietek én is rálépek a gázra, de balesetet soha nem okoztam!!
Amíg a magyar közlekedési kultúra nem változik addig sok-sok embert hiába várja a családja.
Tettem már le 130-140-nel padkára, ráadásul murvásra mert beelőztek szembe kanyarba..
Nyilván nem mindenki meri, de az ne is fitogtassa a tudását ha nincs mögötte semmi.

Üdv.