Adatok
Hamlett
3 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Idézet:Magyar Közút Kht.Magyarország.hu Sajtóközlemény:2008. június 10."A Magyar Közút Kht. az általa fenntartott 30 ezer kilométeres közúthálózathoz tartozó területek növényzetének gondozását tervszerűen végzi. A társaság szomorú kötelessége kivágni a…..
Hány gyufaszál egy élet - útszéli fák kivágása
a vörösiszap cunamija avagy az emberi bugyutaság nagymilice
2010.10.10 11:30:00
Hát, nem akarom kicsinyíteni ezt a katasztrófát.Személyesen segítettem talán lehetőségemen felül a rászoruló szerencsétlen embereken adománnyal.Együttérzek az áldozatok szeretteivel......De, az általam jelzett nagyjából száz fára felcsacvarodott emberi…..
Hamlett
2010.10.24 17:45:13
Tények:A KSH adataiban nem szerepel minősített esetnek a fának ütközés.Csak becslésekre szorítkozunk a"halálos baleset "pálya elhagyása" adataiból.Különböző sebességekhez tartozó megtett utakat mutatok be méterekben(kerekítve):50 km/öra sebességnél…..
Svéd fejlesztés, és nagy előnye, hogy a sikkesen öltözött kerékpárosoknak sem kell a jövőben biztonságuk érdekében olyan olyan súlyos kompromisszumot tenniük, mint a bumfordi sisak viselése, valamint, hogy a belőtt frizura sem lapul le, egészen addig, amíg a bringás…..
Hamlett
2010.10.23 13:15:39
A kerékpár is nagyon veszélyes üzem,kis bukásból is komoly következmények jöhetnek...
De szeretném felhívni figyelmüket egy szerintem sokkal nagyobb "horderejü" láthatatlan valóságra:Évente hazánkban közel 120-150 ember veszti életét a közlekedésben, az utak melletti fák "jóvoltából.További 5-6 ezerre tehető a komoly sérülések száma.Az ökrös szekerek korának gyakorlata mint egy őskövület tovább él.Ennyire buták lennénk, vagy a megszokás rabjai vagyunk? Netán komoly érdekek húzódnak meg a háttérben. Ezt szeretném blogcső alá venni. Ez a téma tíz éve a vesszőparipám. Kérem,szálljanak fel hozzám a bakra, és poroszkáljunk.......
Mottó : Hány gyufaszál egy élet? hamlett.blog.hu/
De szeretném felhívni figyelmüket egy szerintem sokkal nagyobb "horderejü" láthatatlan valóságra:Évente hazánkban közel 120-150 ember veszti életét a közlekedésben, az utak melletti fák "jóvoltából.További 5-6 ezerre tehető a komoly sérülések száma.Az ökrös szekerek korának gyakorlata mint egy őskövület tovább él.Ennyire buták lennénk, vagy a megszokás rabjai vagyunk? Netán komoly érdekek húzódnak meg a háttérben. Ezt szeretném blogcső alá venni. Ez a téma tíz éve a vesszőparipám. Kérem,szálljanak fel hozzám a bakra, és poroszkáljunk.......
Mottó : Hány gyufaszál egy élet? hamlett.blog.hu/
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tény:egy váratlan szituációban kb. EGY MÁSODPERC szükséges,(durrdefekt, megcsúszás,mások kikényszerítése,koccanás stb)
amíg elkezdődik kocsink fékezése.
Addig 90 km/órás sebességnél 25 métert teszünk meg fékezés nélkül-ha úton tudunk maradni! ha nem, akkor csak imádkozzunk, hogy fásítás hiányos útszakasz van épen ott.
Kedves érdeklődők, beszéljünk most erről az egy másodpercről.Győzzük meg az ártatlanokat, akik bénán életben maradtak.
Döntsük már el, ki volt rossz helyen rossz időben.
Addig is beszéljük meg, küldjék tovább köszönettel...barátaikhoz a diskurzus lehetőségét.......