Adatok
korponaiz
0 bejegyzést írt és 60 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Legyőzhetetlen Röncsim
Lehetetlen felborítani a kanyarokban (iszonyatosan dől)az alacsony súlypontjának és torziós rugóinak köszönhetően. Kiválóan lehet ijesztgetni a hozzá nem értő, tájékozatlan utasokat.
Cucu, a megbocsátó
Finoman szóltak, hogy át kéne…..
korponaiz
2014.06.08 23:05:44
Valamikor napközben volt valami fehér autó, de nem találtam róla semmit. az mi volt, csak nem amit emlegettek Cressida?
Szomorú kimondani, de a belső égésű motor felett eljárt az idő. Büdös, rémes a hatásfoka, és szép lassan megöli a bolygót, mennie kell. Ennek ellenére szeretjük, talán mert van egy megfoghatatlan romantikája, amit például az unokám már nem fog érteni. Ugyanezt érezhették,…..
korponaiz
2014.05.05 17:52:57
korponaiz
2014.05.05 17:57:50
Elvesztem. Magával ragadt a fogyasztáscsökkentés forgószele, kutyaól lettem a tornádóban. Megláttam a Fuel Shark Savert, és tudtam, nekem is kell egy. De okosba.
Nincs olyan berendezés, amit egy magyar ne tudna létrehozni negyedáron, teherautóról leesett, pult alól vásárolt,…..
Rallye Dream - Gyerekkori álmok teljesüljetek!
Mi az, amiben egy ős-Quattro és egy Fiesta RRC között nincs különbség?
2014.01.12 11:45:51
Régen minden jobb volt - mondja a burgonyaszirom reklám, és sírunk mi is. Nekem a B-csoportból az R5 Maxin és VFTS-en kívül nem sok néznivaló jutott élőben, de csapágyasra hegyeztem a cerkát sok audis videón.
Azt hiszem Kubicában megvan az az elementáris tűz, ami csak a "régi"…..
korponaiz
2014.01.12 15:17:04
Budapest 1994. Ennyi a címe annak a huszonöt és fél perces Youtube videónak, amit ma reggel egy falat meg nem rágott kajával a számban néztem végig. A sztori viszonylag egyszerű: az M3 bevezetőjétől elmegy valaki egy 123-as Mercivel Budaörsig a Hősök tere, Andrássy út, József…..
korponaiz
2013.12.13 20:27:03
Az ember életét sok dolog befolyásolja. Lát egy égi jelenést, túlél egy katasztrófát, esetleg szerelmes lesz. Minden mindenre hatással van, aztán ezek együttesen alakítják ki a dolgok menetét.
TC autóflotta szinten nekem két dolog volt hatással a döntéseimre. Az egyik, hogy…..
korponaiz
2013.11.02 12:16:29
@DeezL: Ugye hogy ugye. És aztán lehet még fokozni HF portolás, kovi belső, okosabb tengelyek, nagyobb spricnik, hidrotőke helyett lapkás megoldás, egyedi motorvezérlés stb.
Miért utálja az autós a biciklistát? És fordítva? Hülye biciklisekről hülye autósoknak. És fordítva.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
korponaiz
2013.08.14 08:22:50
@mtk001: +1
korponaiz
2013.08.14 08:56:11
@pantomimes: Régebben volt, hogy megpróbáltam biciklivel, októberi nem túl meleg idő volt. 6-10 fok környékén, de én akkor is eléggé leizzadtam, szerencsére akkor nem egy "úri" környezetben dolgoztam, valahogy kibírtam a meló végéig, hazafele meg megint leizzadtam. Persze azért nem nyugger tempóban tekertem, hanem tempósan. Így tettem meg kb 12 km-t 40-45 perc alatt.
korponaiz
2013.08.14 09:11:26
@tocibacsi: Pl. csepeli Szabadkikötő úton az AGIP kútról kikanyarodva lehet kukkolni jön-e bringás a bokor mögül vagy nem. Ez tényleg kurva nagy probléma, valami illetékes fasznak rá kéne már ugrania és az ilyen helyeken a bokrok gyökerét is ki kéne irtani, a helyüket sóval beszórni, hogy nehogy valami növény nőjön ott.
Kisgyerekként rengeteg időt töltöttem a szőnyegre kuporodva, és tologattam brümmögve az autóimat. Egyik kedvencem az E36 M3 volt. Amikor először ültem BMW-ben, nagyjából tizenegy éves lehettem – a kétliteres E30 akkor sem számított fiatalnak, valamiért mégis megfogott. A…..
Nem a következő kampány egyik kispártjának demagóg lózungja ez, hanem egy valós lehetőség. Máshol már meglépték.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A könyökén jönnek ki az orosz, meg kínai belsőkamerás videók? Azt hiszi, hogy mi már bunkókból sem tudjuk a nemzetközi átlagot hozni? Egy budapesti buszsofőr helyrebillenti a nemzeti büszkeségünket: mi is tudunk legalább olyan ökröket mutatni, mint a keleti…..
korponaiz
2013.02.17 19:48:02
@SzélsebesVelorex: Először csak az jutott eszembe, hogy másodszor születtem, később már tudtam röhögni a dolgon. Egyébként sokszor van hogy a forgalomban résztvevő partner csinál valami nagy baromságot, és a külső szemlélő csak lehülyézi, és néha nem is tudja, hogy csak azért közlekedik valahogy valamivel mert haza kell érnie a gyerekhez akihez nem tud mást riasztani, ő pedig rosszul van, vagy idegileg x okból kifolyólag teljesen kivan és baromi hülyeségeket csinál vagy idegessé válik. Persze ez csak a "hülyék" kisebb része, a nagyobb az tényleg hülye, vagy genetikai hülye, vagy tanult(társadalomhoz szocializálódott) hülye.
korponaiz
2013.02.17 19:51:06
@Tamás András György: Máshol is így vezetnek. Egyébként nagyon utálom az ilyen megnyilvánulást már gyerekorom óta, meg a lekomcsizást és levörösözést.
korponaiz
2013.02.17 21:56:23
@SzélsebesVelorex: Tudok én is még sztorizgatni.
Jó húsz éve volt egy egykecske Ladám. Gondoltam kipróbálom mikor nulla a tank, a műszer szerint. Ezért a csomagtartóban volt kannában benzin erre az esetre. Éjfélkörül poroszkálok haza itt Csepelen a Táncsics M. u.-n. amikor kifogy. Senki nem volt sehol az utcán, gondoltam még gurulok egy kicsit mert lendületben voltam, és mivel jó volt a világítás lekapcsoltam a lámpát, mert szar volt az aksim, le ne merüljön. Persze ez elég f***ság volt, stb, stb. De persze a senki az egy percen belül jelentkezett egy rendőrjárőr személyében. Nehezen tudtam megmagyarázni a jószimatu rendőröknek, hogy nem sántikálok rosszban.
Jó húsz éve volt egy egykecske Ladám. Gondoltam kipróbálom mikor nulla a tank, a műszer szerint. Ezért a csomagtartóban volt kannában benzin erre az esetre. Éjfélkörül poroszkálok haza itt Csepelen a Táncsics M. u.-n. amikor kifogy. Senki nem volt sehol az utcán, gondoltam még gurulok egy kicsit mert lendületben voltam, és mivel jó volt a világítás lekapcsoltam a lámpát, mert szar volt az aksim, le ne merüljön. Persze ez elég f***ság volt, stb, stb. De persze a senki az egy percen belül jelentkezett egy rendőrjárőr személyében. Nehezen tudtam megmagyarázni a jószimatu rendőröknek, hogy nem sántikálok rosszban.
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
korponaiz
2012.12.28 18:31:43
korponaiz
2012.12.28 19:14:52
@Mc Master:
""elmenekültazországbólaztsemtudjukmivanvele" Laci"
Hú, egy volt kollégám anno motorszerelő volt. Betoppant hozzá Lacika Gsxr vagy ki tudja milyen japán csodájával játszotta a fejét a motorozásról, makkoscipellőben...
""elmenekültazországbólaztsemtudjukmivanvele" Laci"
Hú, egy volt kollégám anno motorszerelő volt. Betoppant hozzá Lacika Gsxr vagy ki tudja milyen japán csodájával játszotta a fejét a motorozásról, makkoscipellőben...
korponaiz
2012.12.28 21:28:45
@Lui_: te érted se kár.
Miközben Tibby Kirgizisztán egyhavi GDP-jét költi el épp az E28-ra, folyamatosan azzal oltogat, számoljam már ki, mennyit költöttem az E32-re az elmúlt két évben, és ebből hány kilométert sikerült megtenni. Szívemen viselem lelki békéjét, és ha az nyugtatja meg, hogy van nála…..
Ha olyasvalakit akarunk megfertőzni ralival, aki legfeljebb a tv-ben látott azelőtt nagyon gyorsan közlekedő "matricás" autót, akkor - szerintem - egyszerűen csak ki kell állítani őt a gyorsasági szakaszra, szakszerűen a szalag mögé és figyelni a reakcióit. Nézni,…..
Korábban már foglalkoztunk vele, hogy Ken Block valószínűleg sosem lesz nagy ralibajnok (nem feltétlenül világbajnokságra gondolok, hanem úgy egy igazán nívós bajnokság megnyerésére.) Ez a poszt viszont most nem róla szól, bár kétségtelen, hogy nélküle nem lenne miről…..
korponaiz
2012.04.01 02:38:56
Amikor megérkeztünk a Toyota Suprákkal zsúfolt standra, még nem gondoltuk, hogy hamarosan alapjaiban változik meg a véleményünk a Carstyling.hu Tuning Show-ról, és annak résztvevőiről. Mert hiába éreztük már negyedóra után, hogy a vaskeresztes Golfok, az agydaganatot okozó…..
korponaiz
2012.03.31 12:11:04
Na itt van:
www.youtube.com/watch?v=k8wvXV1RXKc
Persze nem véletlenül példálózok ezzel, hiszen kék-fehér a vérem ;-). Ja és ebben egy kb 35 éves konstrukciójú motor van.
www.youtube.com/watch?v=k8wvXV1RXKc
Persze nem véletlenül példálózok ezzel, hiszen kék-fehér a vérem ;-). Ja és ebben egy kb 35 éves konstrukciójú motor van.
Csikorgás, csikorgás, csatt. Így kezdődött az a napfényes, de hűvös szeptemberi reggel, amikor szertefoszlott az álmom, hogy hagyhatom tisztességben megöregedni az autómat. 518i-t, 1984-ből. Pedig azt szerettem volna, ha kellemes rozsdapöttyökkel, de a tartóelemek épségét szem…..
Kritikus pont volt, hogy amikor jön a kőműves felmérni, mindkét autó legyen a garázsban, mert ha meglátja a Porschét meg a Volvót, a magyar iparos már csak úgy megnyomja az ácsirónt, hogy kitörik a hegye.
Vélemények az azonos című írásunkról...
korponaiz
2010.09.08 08:43:31
Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte el a Belsőség-találkozón a bogarat Csiki, én pedig boldogan adtam oda. Tudtam, hogy Zsolt tudja, mikor jó egy autó és azt is tudtam, hogy a Bogár nagyon jó. Van…..
korponaiz
2010.09.04 11:39:53
korponaiz
2010.09.04 12:15:54
@ommm: valahol az autónál mindig a hogy gyorsul lesz a leglényegesebb kérdés, és bizony a jól megépített turbósok odab***nak a szívósoknak. A szívó tuningnak megvan a szépsége, a romantikája, és főleg a hangja de korlátozottak a lehetőségei.
korponaiz
2010.09.04 12:18:29
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz