Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Geri 722

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Elnézést kell kérnem olvasóimtól, a blog írásáának nem az építés kezdetekor álltam neki. Jelenleg a tizennyolcadik résznél járok a nyolcvanból, ami azt jelenti h a teljes hátsó felfüggesztés összeált. Ne aggódjatok szinte teljesen megegyezik az elsővel, melynek…..
Geri 722 2010.12.04 10:43:56
@qpci: a motor bejáratásról részletesen itt tudsz olvasni:
www.rcoffroad.hu/cikkek/motor-bejaratas.php
de röviden a lényeg:
bejáratós autónak ne húzd a gázt! beindítás előtt hőlégfúvóval, vagy hajszárítóval melegítsd elő a hengert, majd tegyél pár csepp nitrot a karbiba a légszűrő nyílásán keresztül és a hengerbe az izzítógyertya nyílásán keresztül úgyszintén, még izzítás nélkül fogd be a kipufogót és húzz 2-3at a berántón, de vigyázz, ne húzd túl, úgy 25 cm-ig még nincs gond, ez azért kell, hogy legyen egy kis nyomása az üzemanyagnak!
nehezen fog először beindulni és ha ez megtörténik, láthatónak kell lennie a kipufogóból áradó füstnek! a 3-4 tankig csak alapjáraton járasd, utána is csak fokozatosan negyed-fél gázt, majd utána kerékre lehet rakni és lassan körözgetni vele és lasanként bekarburálni félgázos gyorsitásokat csinálni 1-3 másodpercig, a hőfokot folyamatosan figyeld!!! majd 1 tank után lehet teljes gázra állitani szépen lassan körözgetve nyolcadokat zárva amig full gáz huzásra el nem éri a teljes fordulat 80-90% át
ha kiürült a tank hagyd midig a motort visszahülni onnan újra lehet indítani!
amíg nem érkezik meg az izzítód, sufni tuninggal is meg lehet oldani az indítást, mégpedig egy kb. 15 cm-es 0,5ös vagy 0,75ös vezetékkel és egy AA-s akksival...
a vezetéket blankold meg kb 4 cm-re és csinálj egy hurkot a karbi tűszelepének réz burkolatára, a vezeték másik végét pedig blankolás után fogd az akksi aljához... (negatív pólus) a pozitív pólussal lefele érintsd hozzá az izzítógyertya kiálló csonkjához és kb 1-2 másodperc után már izzania is kell, amit jó esetben nem fogsz látni, de már indíthatod is a gépet!!!
Geri 722 2010.12.05 10:27:12
@qpci: na a hőmérséklet dolog nem veszélyes, mert ha rendesen füstöl a kipuff, akkor tuti, hogy jó a kenése a motornak, ennek hiányában hevülne túl, tehát csak ezért nem kell lézeres hőmérőt venni ;)
az első 3-4 tanknyit mindenképp célszerű állványon végezni és aztán majd csak lesz kedvezőbb idő is, amikor már a többi alkatrészt is egymáshoz tudod koptatni :)
Az írás valóságtartalmát nem tudtam ellenőrizni, elsőre kicsit furcsának tűnik a dolog, de majd megmondjátok ti, van-e ilyen.Tisztelt Illetékes Úr/Hölgy!Már több, mint másfél évtizede járok fel vidékről Budapestre dolgozni és néhány évig a volán járatait részesítettem…..
Geri 722 2010.09.04 15:16:27
@Közlekedésguru: azt meg kimondottan alig várom, hogy beosszanak melléjük, de sajna, nincs akkora szerencsém :((((
lehetséges, hogy megjelenne a nap folyamán ,,véletlenül,, a munkavédelmi felügyelet és sorban megszondáznák őket... lehet, hogy haza is mehetnék, ha éppen olyan brigádhoz osztanának be :DDD
a másik pedig az lenne, hogy csak és kizárólag akkor mozdulnék meg ellenőrzés céljából, amennyiben nem járatnak le engem a megjelenésükkel, öltözetükkel!!!
mondjuk nem szabad általánosítani, mert a nosztalgiások között is van olyan konkrét személy, aki régen Vfk volt, na ő bizony mindig makulátlanul van felöltözve, igaz, vele egész más problémák szoktak lenni, de hát senki sem lehet tökéletes :DDD
Geri 722 2010.09.04 15:37:40
@Közlekedésguru: írtad, hogy volt olyan utad melynek alkalmával 4-szer kérték el a jegyed Győr és Pest között... volt rá példa, hogy Tatabánya és pest között 6!!! alkalommal kértem el egy pofa arcképesét, de ennek az volt az előzménye, hogy nem hivatalosan ugyan, de megjegyezte az akkori főnökömnek, hogy én nem végeztem tisztességes munkát a vonaton, mert tőle nem kértem el a menetjegyét... az eset után sosem volt már vele gond :DDD