Adatok
MotoPierre (törölt)
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Amit januárban megpróbáltunk, mostanra beérett. December 1-től sokkal könnyebben szerezhet százhuszonöt köbcentis motorokra érvényes jogosítványt, aki már rendelkezik B-kategóriás vezetői engedéllyel. Megnyílt az út az olcsóbb, gyorsabb és praktikusabb közlekedés felé.…..
Na, így néz ki egy ralishow. Jó-jó egy stadionban is, de ez sokkal jobb. És ezt a műfajt még az olyan pályaversenyzők is megpróbálhatják, akik félnek a murvától. Nézzük csak, kik áldoztak egy hétvégét a ralizás oltárán:
A vébés fiúk közül Loeb (Citroen DS3 WRC), és…..
MotoPierre (törölt)
2011.11.30 02:44:46
Bár még javában tart a nyár és a kánikula, mégis elkezdtem a felkészülést a télre. Valóra váltottam egy régi álmomat, felszereltem a motorom egy markolatfűtéssel. Erre azóta vágytam, amióta elkezdtem hideg időben motorozni. Rossz a vérkeringésem, ezért a lábam és a kezem…..
MotoPierre (törölt)
2010.09.11 16:26:26
Pont a motor egyéves szülinapja környékén lett meg a tízezer. Valaki szerint sok, valaki szerint nagyon kevés. Szerintem pont elég :)A „szerelem” még mindig tart, lássuk mi történt az első évben/első tízezer alatt.Még mindig nem tudom mennyi a végsebessége, 130-at már…..
MotoPierre (törölt)
2010.09.02 13:23:12
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Főleg, hogy minden táborban megvan az a réteg aki csak a nyél/padlógázt ismeri.. sajnos ez a kétkerekűek táborára fokozottan igaz (robogósok többsége meg aztán tényleg úgy megy mint egy állat)..
Nem azzal van a baj, hogy ki vezet rosszul vagy ki jobban, hanem azzal, hogy ebből az új rétegből hány százalék fogja komolyan, felelősségtudatosan kezelni ezt az új (és nagyszerű) lehetőséget?! Főleg ekkora kaliberű 'kézés' után..
Nálunk ez egy új helyzet.. tehát e szerint kellene kezelni. Vessen mindenki motort, de a legjobban azt kéne sulykolni, hogy vegyék komolyan a közlekedést.. de mondjuk ezt mindenhol kéne (gyalogosoknál meg aztán főleg!). Nem menni kell, közlekedni :)