Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Atengerimalac

0 bejegyzést írt és 53 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Visszanyalt a libatepertős fagyi. Így összegezhetnénk röviden és tömören, ami vasárnap Veszprémben történt. Orbán Viktor még a Gyurcsány-éra alatt nevezte hazánkat következmények nélküli országnak, ám mára bebizonyosodott, hogy nem volt igaza: igenis mindennek van…..
Atengerimalac 2015.02.24 11:37:52
@saci02: Hihi! Hagyjad már ezt a sötét fidióta menetelő állatot. Hihi! Kifújták az orrát nagyon. Különösen pofánvágta őt Veszprém, hisz előtte a két udvari közvéleménykutató megmondta a tutit, hogy a fidiotizmus legyőzhetetlenül virágzik. Erre Veszprémben jön a gyomros. Hát ugye ha a fidióta menetelő állat nem olvas és nem lát ki a fejéből. A századvég és a nézőpont kutatása a kubatovlistás szavazók alapján jött ki. Hát ennyi történt. Amúgy a dolog legszebb pillanata az, hogy a hülye fidióta választási rendszernek hála a fagyi visszanyalását még kozmetikázni sem tudják egy második fordulóval. Hja, ha valaki úgy törvénykezik, hogy a pillanat hevében hozza azokat, akkor nem kell csodálkozni a hülyeség tobzódásán! Igaz fidióta menetelő állatok? Az egész birkamenetelésre most lenne igazán szükség, de hát most nagyon benne van, hogy beégnétek pár demenciás és retardált hülye utcára vezénylésével. Hihi!
Atengerimalac 2015.02.24 12:11:58
@saci02: Hihi! Mit vársz egy fidiótától? Az érvei elfogytak. Lássuk be, hogy 5 év totális fidióta hatalom után előjönni az elmúlt 8 évezéssel már a szánalmas alatti kategória. A gubanc, hogy nincsen mire büszkének lenniük, mert bármikor összedőlhet, amit annak nyilvánítanak. Marad a tuskó trollkodás. Erre futja a fidióta hordaállatoktól. Amúgy amikor értelmes emberek azzal érveltek a fidióta választási kreálmányok ellen, hogy vigyázni kell, mert a bumeráng egyszer visszajön, akkor nagy arccal lesöpörték. Most Veszprémben elkezdett visszajönni a görbe bot. Nagyon gyorsan ki kéne találni a hordában valamit, hogy ezt elhessentsék. De ugye az ellopott nyugdíjpénzünket már elégették, a gazdaságban nem lehet ugrándozni, mert már a bankok adóterheit is belengették enyhítésként. Nuku adókedvezmény a népnek, rezsicsöki és más fidióta állatság. Béke a bankokkal is elg frankó a korábbi fidióta bevadításhoz viszonyítva. Az egyszeri fidióta most bután bámul ki a fejéből, hogy akkor a bank most ellenség, vagy mi? Ráadásul az értelmesebbik törpe minoritása a fidiotizmusnak elréved, hogy mi van. Hisz a bankok átterhelték a költségeket simán ránk. Most agyon nyerik magukat rajta, mert a fidióta horda elfelejtette „megkérni” a bankokat, hogy ugyan vigyék már vissza az „áraikat” a bankadó előtti szintekre. Ja ez is egy jó fidióta öngól a gépház zajokkal megőrjítő hülyeségeik mellett.
   A határaink közelében levő nyugtalan külpolitikai helyzet miatt érdemes egy kicsit számba venni hazánk védelmi képességeit, hiszen bármennyire is elképzelhetetlennek tűnik, hogy katonai konfliktus részesei legyünk, az esély mindig is meg lesz rá. Segítségül az angol nyelvű…..
Atengerimalac 2014.09.12 15:09:09
Csak egy picurka gondolkodás kéne. Ha van lé, akkor jön a cucc. És? Mennyivel vagyunk kijjebb a trágyából vele? Érthetőbben. Megveszem a vadi új tankot, repülőt, helikoptert, légvédelmi rendszert, mert vannak ezermilliárdjaim a sufniban. Pár hét alatt leszállítják. Legyek nagyvonalú, esetleg egy-két évet kell várnom rájuk, mert "ócsóért" akarom és akkor ennyi idővel több. Amit nem vehetek, az a kiképzett emberke. Az csak a filmekben megy, hogy a "nagytudású főhős" bepattan egy éppen nyitva felejtett és felfegyverzett, feltöltött vadászgépbe és percek alatt szétveri a gonosz teljes légierejét autodidakta módon a "csata" közben elsajátított harcászati fogásokkal és fegyverismerettel. A valóságban "azé" kell hozzá némi években (repülés esetén akár 5-6 év!!!) mérhető kiképzés, gyakorlás és a pakliban még mindig ott marad, hogy éles helyzetben nem blokkol-e le az emberke. És láss csodát a dolog nem újkeletű probléma. Az ókori rómaiak a légionáriusokat a csatában ésszel használták. Először a zöldfülűek mentek a csatába, aztán a már tapasztaltabbak és a végén dobták be az elitet, akik már mind bizonyítottak a harcmezőkön. A II. VH idején az Angliai Légi csata azért lehetett sikeres, mert a német vezetés Göring elbizakodottsága miatt pont a veteránjait veszítette el. A gépeket ontották a megnyitott légi frontra, de egyre tapasztalatlanabb pilóták ültek beléjük, mert a csatornába zuhant, Anglia felett lelőtt öregeket nem tudták pótolni! A veszteségeik meg az egekbe nőttek! Közben meg az egész megszállt Európából özönlött a "tapasztalt" pilóta a németek elleni harcra. (Ha valakit érdekel, akkor a Temze partján a pilóták emlékművénél megtekintheti a névsort és a nációt!!!! És ők csak azok, akik az életüket adták Angliáért.) Szóval ha volnának ebben a pillanatban lehetőségeink technikát venni, akkor még mindig kéne vagy 5-6 év, mire az abban rejlő lehetőségeket kihasználni képes személyzetet és vezetést ki lehetne tenyészteni. És egy másik aspektus. Az elmúlt 8 évben szétzavart hadsereg korkedvezményeseihez sem nagyon lehet nyúlni, hogy reaktiváljuk őket. Hiszen a megadóztatásukkal ez a tetves fidióta horda nagyon "megnövelte" a honvédő kedvüket. Egyszerűbben: igen demoralizált és motiváció vesztett az egész tartalékos állomány!!! De az aktívak is!!! Szintén régi igazság, hogy a normális államok a kiszolgált katonáikat megbecsülik. Nem azért, mert olyan jófejek, hanem azért, hogy a még szolgálatban lévők tudják, hogy a pálya végén, vagy ha kiszolgálták az idejüket mi vár rájuk és ez biza motiválja őket. A francia idegenlégiósok 15 év után teljes amnesztiát és állampolgárságot kapnak kiemelt nyugdíjjal. Az angol kiöregedett, kiszolgált katonák olyan nyugdíjjal élnek, ami a multik középvezetőinek a fizetése ... Ezen kívül ugye a közmegbecsültségük sem akármi!!! Persze mi új gazdasági nagyhatalom és unortodox elveket valló illiberális munka alapú állam vagyunk. Ilyen már volt pár a történelemben. Mindegyik klafán tanulmányozható a törikönyvek lapjain, de csak ott, mert mára eltűnt mind. A szocializmus húzta legtovább! Annak az oroszoknál már akár 70 év is jutott! Az a rohadt ortodox liberál-kapitalizmus, ami állandóan haldoklik és folyton pillanatok alatt legyőzzük a tőle kapott segélyekből és nekünk "járó" támogatásokból már vagy 1600 óta töretlenül haldoklik itt nekünk!!!
Atengerimalac 2014.09.12 15:29:22
SadRedBucket! N@SadRedBucket: e légy naiv. Még mindig ott vannak a rendszerben a nagy Szovjetunióban végzett és megnősült hadfiaink. Most a koruknál fogva magas beosztásokban leledzenek. Az orosz feleség szerinted nem kockázati tényező??!!
A Ténytár korábbi elemzésében már rámutattunk arra, hogy a 2012-es PISA-vizsgálat eredménye alapján negatív folyamatok indultak el a magyar oktatásban. Szóltunk arról is, hogy a magyar oktatás teljesítményének romlása különösen feltűnő, ha a térség legsikeresebb…..
Atengerimalac 2014.06.14 11:10:46
Saját példa! A cég fröccsöntőt keresgél. Van már ilyen szakképzés is. Adjunk esélyt a frissen végzett jelentkezőnek. Adjunk esélyt a nem túl szép szakmunkás bizonyítvánnyal rendelkezőnek. Eredmény. Farmer és szakadt póló rágó kombóval és egy halihó beköszönés a munkaügyes előtt. A szakmai tudás pedig ott kimerül, hogy hagyományos "tolómérővel" képtelen egy munkadarab meghatározott méreteit levenni. Szövegértés? Hahahahahahaha! Egy technológiai utasítást (fél oldal 3, azaz három 2 tizedes jegy hosszú adattal), egy műszaki leírást a gyártó által kiemelt táblázattal (feszültség, áramerősség tűrései, üzemi nyomás és hőmérséklet tűrései) képtelen nagyjából visszamakogni! Biztos mi vagyunk maximalisták. 4 évvel ez előtt azért találtunk alkalmas ifjú titánt. Most még mindig keresünk! Persze tudom! Az előző oktatási politika a ludas. Ja, hogy 14 évesen már a mostani rendszerben kezdték a szakmát megtanulni és nem sikerült? Azért is mindenki más a felelős, de a fidióta horda nem, hisz ők mindig jót akarnak, csak a példák ezrei azt mutatják, hogy sohasem sikerül! Inkább ártani akarjanak, abban talán hagyománytiszteletből pont olyan szarul fognak teljesíteni, mint a jóakarásban! Akkor pedig mindenki jól jár a végén! Amúgy a katonakoromban a tűzszerészeknél látott felirat most talán mindennél időszerűbb, ha a fidióta horda ügyködését nézem. "Ha nem értesz hozzá, akkor ne piszkáld, mert ...!" Bár inkább a fidióta címerállatok ilyen bátorsággal és arccal döglött aknákat, gránátokat szerelgethetnének. Hamar megtisztulna a közélet tőlük!
Németh Szilárd, 2014 áprilisáig Csepel korábbi fideszes országgyűlési képviselője, fővárosi képviselője, polgármestere volt és mellette még rezsikommandós is. Ő a csepeli sajtóban, a helyi nyilvánosság előtt saját jószántából egyetlen egyszer sem számolt be arról, hogy…..
Nem csak a közrádiók új szignáljainak megírására szerződött Kovács Ákos zenész cége a közmédiával az elmúlt néhány évben: más zeneszerzési feladatokat is vállalt és koncertfilmeket is készítettek közösen. Közérdekű adatigénylésben kértük ki a…..
Atengerimalac 2013.12.19 16:00:56
@tesz-vesz: Hihi! A fidióta menetelő állat szerint itt az elmúlt 4 évben nem volt tömeges leépítés. Hihi! Hát a vezír tényleg jól kalkulál a híveinek az aranyhalnál is jobban teljesítő memóriájával. No akkor pár szemelvény. A MALÉV tokkal-vonóval megszűnt. 3200 ember közvetlenül az utcára került, kb 10 ezer beszállító és egyéb kapcsolódó csak nehéz körülmények közé, vagy az utcára. Nokia kivonult Komáromból alig 1500 ember huss az utcán találta magát. Aztán az építőipari vállalkozások sora. Csak a mi ügyfél és üzleti körünkből 500 kis és közép cég húzta le a rolót jogutód és minden nélkül. Legutóbb a Dunaferr eresztett szélnek 250 dolgozót egyszuszban. No jó nem sorolom. Az agymosott fidióta menetelő állat ezekről nem is hallott, tájékozódni meg kurvalusta. Hihi! Ha végigsétál bármelyik korábban pezsgő bevásárló helyen, akkor némá, mindenhol talál kiadó, eladó üzlethelységet. Hihi! Á, a mi szeretett kormányunk annyi új munkahelyet hozott létre, hogy a KSH statisztikákat is csak erősen böngészve lehet olyan letisztított helyzetbe hozni, ahol a "termelő" szféra közmunkástól, állami alkalmazottaktól megtisztított adataihoz lehet jutni. Na né, hát nem 50 ezer körüli a megszűnt termelő munkahelyek száma 2010-hez viszonyítva. Ja csak egy picuri gondolkodáshoz egy eszmefuttatás. Ha elhisszük, hogy 200 ezerrel többen dolgoznak és alaposan fölélőve 3%-os gazdasági növekedést vizionálunk, akkor hogy a rákban van, hogy a nemzeti össztermék épphogy karcintja a 2011-es adatokat? 200 ezerrel többen melózva annyit termelünk, mint 2011-ben? Hahó? 200 ezren aktákat tologatnak, vagy a melegvizet lehelik? Ja bocs a fidióta menetelő hordabaromnak a gondolkodás az misztikum! Neki készen kell a szellemi táplálék. Magyarország jobban teljesít! (Hihi! Minap kaptam emilben, amint Nemesvámoson navracsics kínjában egy félkész szabadtéri búboskemencét avatott!!! No van itt munkahelyteremtés!!! Tömeges és millió új termelő egység lép működésbe minden évben!!) Hihi!
TComment Átéltem a katasztrófát 2013.03.15 17:39:50
Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..
Belsőség Reklámnak kicsit durva 2013.02.12 15:53:43
Kétségkívül óriási - és nem egyszer ellőtt - poén már a mindenféle haditechnikával való kergetőzés és/vagy verseny a Top Gear-adásokban. Idén is elsütöttek már hasonlót (jó a szezon eddig), de kétségkívül ők sem gondolták volna, hogy a TG Korea lefőzi őket. A Top Gear…..
TComment A japán autó legendája 2012.08.23 06:23:11
Általános szemlélet volt, hogy ezek nem is igazi autók, csak lélektelen háztartási gépek. A régi, klasszikus japán autókat sehol nem említették, már a szókapcsolat is nevetségesnek tűnt: „japán klasszikus”. Mai cikkünk kommentposztja...
Atengerimalac 2012.08.23 14:35:41
Japán? Autó? Nos nekem 3 ”japán” autóm volt, újak mind. Ezen kívül volt még Ford, BMW, Opel, VW, mind használtként került hozzám. Tapasztalat? Nos a Ford Orion egy szopóroller volt. (Pedig gyerekkori álmom teljesedett be, amikor megvettem.) Amikor a műszerfala kezdett porladni besokalltam tőle. Sajna addigra a futóművét és a motorját gatyába ráztam. BMW. Csak apró hibákkal kellett megküzdenem, ámbár csupán 6 éves volt. A legbosszantóbb a generátor rapszodikus halála volt. Haszonnal tudtam túladni rajta. Opel. Semmi gond, csak a gyújtótrafók nyiffantak ki. VW. Zabálta az olajat, de a szerviz és a net szerint is ez még belefért a „normálisba”. 3 évesen, alig 68 ezerrel szerintem nem. Meglett az első új japánom alig három hónap múlva. Almera, japánban gyártott. Semmi gondom nem volt vele, csak a felszereltsége miatt lett lecserélve. Egy izzó nem sok, annyi sem ment el benne. Jól fogyasztott. Jött az utolsó Almera. Nos ezt már sajnos angol földön tákolták össze. Az átvételnél nem derült ki, hogy ereszti a kormány-szervó, a fékrásegítő, a sebességváltó az olajat. Na nem nagyon, de a garázsom kövezetén azért egy hét után feltűnt az első csepp. Garanciában javították. Onnantól 6 évig csak egy fényszóró izzót kellett cserélnem. Amikor elkezdett a Lambdaszonda kekeckedni és egy igenjó ajánlatot kaptam rá leváltottam. A gondom kényelmi jellegű volt vele gyakorlatilag. Nagyon észrevette a kátyúkat és sajna a derekam már nem bírta a mélyreülést. Azóta, 2010, egy Mitsubishivel vagyok boldogabb. És ugye már nem feltétlenül akarok alkatrészekre vadászni szabadidőmben, úgyhogy japán japánt vettem. Az ASX, bár új típus, de az Outlanderre épül. Elég jól utánanéztem, hogy ne legyen zsákbamacska a tartós használat során sem. Eddig 30 ezren vagyunk túl. Ami gondom akad, az a kemény kesztyűtartó fedél sérülékenysége, és a hátsó ajtóborítás sérülékenysége. Konkrétan, ha megkarcolódik, akkor nem fekete lesz, hanem szürke. Japán? Német? A BMW-ből Almérába átülve ég és föld volt a különbség. De nem bántam meg. A japó igénytelen igáslóként ment. A BMW élményt adott, de a frász kerülgetett, ha változott a hangja, vagy a gázra lépve nem a szokásos gyorsulást adta. Nos a javításnál is érezni lehetett: BMW-vel hasítasz. No nyúlj a zsebedbe! Kiöregedtem ebből, éshát család is lett. Némi kísérletezés után eljutottam és megállapodtam japánéknál. Néhanap azért jó az öcsém 3-asát meghajkurászni, de hogy kéne-e? Ha sokkal-sokkal több lenne a bevételem, na akkor! Avagy újra 24 lennék.
A telefon ismét megszólalt, és ekkor a vonalban lévő illető kicsit határozottabban, de ugyanígy kezdte. Tényleg ő volt Orbán Viktor. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TComment A hurkok mindenit! 2012.05.16 06:10:00
Az utakon nem kizárólag közlekedéstechnikai mérnökök közlekednek, hanem csipkeverők, pékek, sőt, méhészek is. Honnan a fenéből kéne tudniuk, hogy az téglalap alakban összevagdalt aszfaltnak bármi köze is van a lámpához? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Atengerimalac 2012.05.16 08:51:01
Te atya úr Isten! Elég szánalmas a fizika oktatásunk. A kültéri ezred millivoltok, gyakorlatilag 0 áramerősséggel, és az ennek hatására felépülő elektromos mező komplett autóvezérléseket tesznek tönkre. Gyakorlatilag 0 fluxussal rendelkező mágneses tér zavarja a lézert. Ínye na! Tényleg felesleges oktatni a fizikát. A hajlamuknál fogva korlátolt gondolkodásúakat erősen alátámaszt hihetetlenül korlátos tudásuk! Figyu nóbelesek! Egy villámcsapás idején akkor komplett megyékben leállnak a járművek? A Nap fénye hosszú kerülővel éri el a Föld felszínét? Mert ezekben az esetekben olyan fizikai jellemzők szabadulnak el, amik … Na hagyjuk! Hittel vitázni, főleg érvelni tök felesleges! Igen! Sőt, ha tükrösíted a kocsid, akkor láthatatlan lesz. Netán mattra fested, akkor a lézert elnyeli. Sőt! Ha kicsi prizmákkal rakod tele, akkor minden elektromos és fénytechnikát kicseleztél. Sőt! Ha CD-ket ragasztgatsz mindenhová, akkor a lézer mérők nem mérnek, hanem lejátszák azt a lemezt, amit eltrafáltak! A cikkhez! Sajnos a leírtak elég gyakoriak. A gond nem a technikában, nem az ötletben van. Az ember a hiba. Illetve a minőségbiztosítás. A hurkot valaki megtervezi (mármint a helyét), kijelöli, kivágja, beépíti, beszabályozza, összehangolja … Ha mégsem működik a dolog, akkor valahol valaki hibázott! De mivel ott van, és nem működik, az ellenőrzés volt slendrián! A tökönrúgási sorrendet pedig úgy kellene megtervezni, hogy átvevő, ellenőrzők, kivitelezők. Ennyi a történet.
Az idióta törvény még a használtautó-piacot is agyonverné. Szerencsére van megoldás, ráadásul pofonegyszerű: írjon ön is igazolást, saját magának. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vezessük rá őket arra, hogy autóst csak akkor állítsanak meg, ha annak valódi oka van. A fennmaradó időben eredjenek a tulajdon elleni szabálysértések elkövetői után. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Atengerimalac 2012.05.09 14:49:51
1. Nem vagyok rendőr. 2. Nincs a családban sem rendőr. 3. Ez a cikk egy baromság. Miért? Bizony mondom, hogy a rendőrök nem azért szívatnak, mert ez az úri passziójuk. Sajnos „kormányintézkedés” révén szívatnak. Ha a talpas surmóval állunk le szívózni az út mellett, akkor nagy baklövést csinálunk. Pont olyan, mint az okmányirodában ordibálni az ügyintézővel. Az elmebeteg szabályokat nem ő hozza. Hogy, a mindenkire a megkülönböztető jelzés használata nélkül, vonatkozó szabályokat áthágják? Persze. Mert egy idióta szabály, az nekik is idióta! Elismerem, hogy sokszor őfelségeék még rá is játszanak. De ez már nem közlekedésrendészeti, hanem pályaalkalmassági kérdés!!!!! Szóval, ha megállítanak és a cikkben emlegetett intézkedési szabályokat számonkérjük rajtuk, akkor nem előre, hanem visszafelé fogunk haladni. Szóval csak óvatosan a rendőr baszogatásával. Nem vezet sehová, csak az eleve agresszív hozzáállásukhoz, ami a mégnagyobb szívatásunkat eredményezi. Inkább arra kéne fordítani az erőket, hogy azt a kibaszott idióta törvényt, amit ez a 2/3-os elmebeteg banda megszavazott, majd most a fejéhezkapva megpróbál kicsit kipofozni, na az ne évekig, hanem mint a megszavazása, percekig tartson! Azt pedig, hogy vadászunk a zsarukra tiszta szívvel nem bírom pártolni. Mert azon kívül, hogy ezzel halálra szívatjuk őket, nem jutunk ahhoz közelebb, hogy az, amivel minden közlekedőt szívatnak a jogbarkácsolók, megváltozzon!!! Csak legfeljebb kellemetlenkedünk a rendőröknek. Sajnos, hogy idáig fajultak a dolgok! A rendőrnek nem a rémületet kellene felkelteni az állampolgárban, hanem a bizalmat. De most sajna a rémületkeltésnek jött el a szezonja. És, hogy ez a népfölkelés kontraproduktív? Biztosan. Akinek kicsinyke esze lesz már nem gondolkodik a rendőrségben. Ismét a kapitális hülyék kezdenek el feldúsulni közöttük. Végeredményben pedig ki lesz megszívatva? Szóval lehet, hogy a csatákat nyerjük, de a háborút összességében bebukjuk! Csak ismételni tudom! Ne a baltát baszogassuk, hanem a favágót rúgjuk tökön!!!!!!
Atengerimalac 2012.05.09 15:42:46
@Alfonz83: Bizony. Ezt így kell, ahogyan ön leírta. A büntetési tételeket, mára nem a rend éber őre, hanem a törvénybarkácsoló dilettáns ökrök határozzák meg! Mérlegelési jog az alig van! Egy tuti. Ha hepciáskodik a nép, akkor a bünti tételét nem lefelé farigcsálja, hanem felsrófolja, már ahol nem fix. Ez a praktikus szempont. A másik, hogy a rendőr is emberből van. Tutira többségük rühelli, hogy a kormány öklét kell játszaniuk. Nem érdemes elvadítani őket, mert ha ez lesz, akkor akár robotok is intézkedhetnek. Az én személyes tapasztalatom, hogy „normális” hozzáállással nem szopatás jellegbe torkollik az ügy. De ugye ehhez az kell, hogy partnernek nézzük a rendőröket. Sajnos a jelenlegi hatalom ebben nem segít. Alattvalóknak tekint bennünket, akiket át kell nevelni, meg kell regulázni, és mindenüket el kell venni, ha hibáztak! Szerintem ne a rendőrökre szálljunk rá, hanem a kormánypárti politikusokra! Rajtuk kérjük számon a hirdetett elveiket! Agyon röhögtem megam pintéren, amikor a jobbikosok betartottak neki. Persze tuti, hogy a sofőrje viszi el a balhét, de közelebb csapott le a „nép ökle”, mintha egy körzeti „meghízottat” próbálnánk meg szívatni!
Ha nem lenne egészen elképesztő a történet, akár egy blogreklám is lehetne: kezdj egy blogolni, a határ a csillagos ég! A kedves user szerdán létrehozott egy új nicknevet, elindított egy blogot, 10:36-kor kitett egy posztot ami 14:20-kor megjelent MTI-hírként.  Blogger legyen a…..
Atengerimalac 2012.05.03 13:14:41
@nósumifan: Szarva között a tőgyit! A fanatizmusban van a vezír titka. És persze abban, hogy sokan fanatizálhatók. Nem véletlen, hogy „azelmúlt8év, a gyurcsány, az eladósították” a hívószavai. Sajnos sokan nem bírnak kiszakadni a bűvkörből. Hinni akarnak! Általában elmondható, hogy a tömegeket hangzatos és egyébként kellemes szavakkal bódítják a népvezérek. A kérdés, hogy a tömegek mikor kapnak a fejükhöz a tettek és a szavak között létrejött ellentétek miatt! Nos ennek elodázására van szükség a folyamatos ellenségképek kreálásának! A permanens forradalomnak, avagy szabadságharcnak ez a lényege! Arra van szükség, hogy a rosszért mindig lehessen máshová mutogatni. Hogy egy triviális példával éljek: A belügyérek szerint a horror közúti bírságokat az Eu miatt kellett bevezetni. Avagy az egymillió új munkahely időarányos lemaradása miatt az Unió és a világválság a ludas! (Pedig 2008-óta fetrengünk a válságban! Tehát már a meghirdetésekor sem volt titok! Válság van! Sőt! Az egymilla új munkahely volt a válságból kilábalásra a megoldás!!!!) És visszatérve Ángyán úrhoz. Kíméletlenül le kell vele számolni! Mert pont az egyik alapelvet, a különbek vagyunk, mi nem lopunk, csalunk, hazudozunk nagypofával hirdetett elvét cáfolja! Ráadásul támadhatatlanul! Ezért, mivel a tényeket nem lehet, hát magát a tényközlőt kell kilőni! Nagyon egyszerű a képlet. Hazug alávaló embernek kell beállítani. Így az állításai is automatikusan hazugságok, alávalóságok lesznek! Ami nekem nem tiszta, hogy a gyurcsány nevű politikai hullát, minek rugdossák? Illetve van egy teóriám. A gyurcsány léte és politikában maradása a vezírnek fontos. Mintegy ellenpontként meghatározva magát gyurcsány a csiriz a „centrális” ökörsége fenntartására. Azzal, hogy folyamatosan támadja folyamatosan gondoskodik arról, hogy fennmaradjon. Ha nem foglalkozna vele, lassan elhalna. Viszont akkor eltűnne az a démon, amelyikkel szemben ő eljátszhatja a megmentőt. És itt jön Ángyán úr a képbe. Belerondított ebbe a tömegeknek eladható projectbe! Megbocsájthatatlan!
Atengerimalac 2012.05.03 14:29:18
@nósumifan: Őszintén szólva egyik szemem sír, a másik nevet a mai helyzeten. Röhögök ezen a lightos 50-es éveken, amikor minden, ami volt az csak és kizárólag rossz lehet. Amikor a múltat felszámolják, átírják. Pont azok, akik abban a múltban gyökereznek. Amikor olyan „nagyságok” emelkednek fel, mint budai elvtárs, hogy a giroszászról ne is beszéljek, avagy személyes kedvencemről, a zsiga marcell nevű álláshalmozó pribékről, aki a helyi plébánia fél évig tartó segítésében végzett, egyetlen nem fidess politikai párt-munkát! És szárnyal ám! Röhögök, hogy a lojalitás és a jó, hűséges pártkatonásdi felülír minden szakmai követelményt! Önelégült vigyorral szemlélem az alaptörvény asztalkáját, szolgástul, díszpéldányostul, képestül. És sírok közben, hogy a hülyeség ekkora tort ül már megint! Zokogok, hogy azt a történelmi lehetőséget, amikor önként, kényszer nélkül szakmai alapokon (a nagy tengerészünk után szabadon) ezt a gyorsnaszádot a ballasztoktól megszabadítva gyorsabb tempóra lehetett volna ösztönözni, elmulasztottuk. Mert bizony átfestettük, meg vitorlát is kapott, de a korszerű meghajtását hagytuk, hogy víz alá kerüljön. Sőt! Még ütöttünk pár léket is rajta! Arról meg lehet vitázni, hogy az ángyáni kisgazdás termelés életképes-e? De az vitathatatlan, hogy az ilyen módon földet szerzetteket lehetett volna „szövetkezésre” buzdítani. Viszont azok, akik most nagybirtokokat szereznek félek nem a termelésben gondolkodnak. Agrárközgazdásszal beszélve, a földalapú uniós támogatásból, hektáronként 56 ezres néz ki. A művelési kitétel viszont lehetővé teszi, hogy akár kaszálással is kielégítsék azt! Sőt a közgazda szerint nem lepődne meg, ha hirtelen ezekre a megszerzett földekre elővásárlási jogot szereznének a bérlők pár hónap múlva, mondjuk a büntetésvégrehajtási intézetbe „utaltak” egészségügyi ellátásait taglaló törvénybe elrejtve.. Nagyon közeli a földvásárlási moratórium lejárta ugyanis! És akkortól valószínűleg beindul a külföldiek kedve a magyar földekre.
Atengerimalac 2012.05.03 16:21:57
@nósumifan: Szerintem a 2/3-ad veszélye eltúlzott. Szó se róla. Kellemetlen. Mint a tüske a köröm alatt. Fatálissá csak akkor válik, ha az immunrendszere elpuhult a társadalomnak és hagyja ismételni ezeket. (Itt a fatálist azon értem, hogy a társadalmi egyenlőtlenségek tovább fokozódnak és latinamerikanizálódunk. Ha nálunk is létrejönnek olyan területek, ahová nem lehet bemenni, mert nyomtalanul eltűnik, aki ezt teszi. De ettől még azért nem kell félni. Csakhogy ebben az irányban haladunk! És ez rossz!) A gondot abban látom, hogy a 2/3-ad szétveri a jobboldali értékeket. A gond abban van, hogy a jobboldal árnyékában a keresztény értékek nevetségessé válnak, kiüresednek. Nagyon tartok attól, hogy a jobboldal pont úgy veszíti el tartalmát, ahogyan a szocik leamortizálták a baloldali értékeket. És ez nagy baj! Ha ez bekövetkezik, bekövetkezett, akkor jön el a kalandor politikusok kora! 2014-re ezért nézek várakozással és félelemmel. Feltámad addigra a baloldal? Létrejön egy hiteles politikai formáció, ami a kiábrándultakat meg tudja szólítani? Lesz-e a bosszút hirdetőkön kívül alternatíva a mostaniak leváltására? Mert az tagadhatatlan, hogy milliókat sérteget a fidess, milliók életét nehezítette meg aránytalanul. A választások előtti egy évet csúnyának és aljasnak várom. Olyan csapdákba futott bele a fidess, amikre nemigen lesz megoldása. A 200 fős parlamentből 100%-os győzelmük esetében is 54-en kiesnek! Értem én a próbálkozásukat a 98%-os adó eltörlésére. Ezzel fizették volna ki a mostani távozókat, és a majdani „visszavonulókat”. Ez lett volna a hallgatásuk ára. Még a járási rendszerbe beejtőernyőzőkkel tud valamit javítani. De a baj ott van, hogy azok pontosan tudják, hogy politikai hovatartozásuk miatt az elsők között kerülnek a lapátra, egy váltáskor! Félek, hogy „sok” Ángyánhoz hasonló „áruló” kezd csicseregni a módszerekről, ha nem kap megfelelő baksist. Félek, hogy ennek az lesz a következménye, hogy a jobboldal saját magának olyan gyomrost visz be, amibe belepusztul. Pedig a túlhatalom baj. Látjuk ám most is! Erős ellenzék nélkül a hatalmi politika ámokfutásba kezd! Kíváncsi vagyok, hogy van-e államférfi hazánkban. Nagy volna az igény rá! De nagyon nem bízok ebben. Nekünk csak politikusokra „fussa”, abból is a selejtjére. Sajnos Deák Ferenc óta államférfi ide nem született! És ugye köztudott, hogy a politikus ott kezdődik, ahová államférfi sohasem süllyed!
Aránytalanok a közlekedési bírságok? Veszélyeztetik az egzisztenciát? Egyetértünk. De mégis ki a franc szigorította nemrég a szabálysértési törvényt? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Atengerimalac 2012.04.26 19:04:43
Ki az a nagyon hülye, aki még nem jött rá, hogy a jó zsaru-rossz zsaru trükköt játszák? Kicsinyke országgyülevészségünk nyomja ezerrel a gombot. Ha nem tudja, hogy mire, akkor az a nagy baj, ha meg tudja de nyomja, bár nem ért vele egyet, akkor az! Ez a fidesznyik megszólalás pedig csak arra jó, hogy a birkamenetbe a hordavezérükért tömörült narancsbirkanyájat összetartsa. Ki nem emlékszik a Gulagról életük kockáztatásával kicsempészett sztalinnak szóló panaszlevelekre? Most is erre a reflexre játszanak. Az a gaz kormányhivatalnok, aki kitalálta az egészet a bírságokról, na az a hibás. A fidesznyikek? Á, hát nem látjátok szavazók? Ők érzik és értik a sanyarú sorsotok, szót is emelnek értetek. Ja, hogy a törvényt zokszó nélkül tartózkodás, hiányzás, nemmel szavazás nélkül áttuszkolták? Hát szegényeket megtévesztették. Ja, hogy 04. 15-óta ez a törvény? Hát így jártatok nép! De mi fidesznyikek tudunk a problémátokról. Nekünk sem tetszik. Majd, egyszer, talán lépünk is. De tudjátok hülye választók, hogy mi tudjuk a gondotokat és készek vagyunk segíteni. A narancsmámorból ébredező narancsbirka, amelyik fontolgatta az elkóborlást, na az most visszaáll a sorba és tömött narancsbirka csordában áll ismét a hordavezír mellett és üvölti: „Ne báncsák a vezírt! Az jót akar!” Kár, hogy a pokolba vezető út is csupa jó szándékkal van kikövezve. Amihez ez a horda hozzáért minden szarrá vált! Lásd a szabálysértési törvényt!
A márkaszervizben visszahőköltek a bedöglött motorú, cserébe vészesen vijjogó és a tetejét fenyegetően nyitogató, beteg Astra kabrió láttán. Hozzám került. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Atengerimalac 2012.03.12 13:57:29
Na ettől és hasonló ügyektől bérrettegtem, mióta az objektív felelősséget és a távbüntetést lehetővé tették. Amikor a hatóságot pénzbeszedővé silányítva, a rendőrséget harács üzemmódba kapcsolva használják, na akkortól szaporodnak fel ezek az esetek. Én a saját káromon tanultam bele a dologba. 16:57-kor parkoltam le egy olyan parkolóhelyre az autómat, aminél a parkolási fizetési kötelezettséget és az időszakot jelző táblát egy fa benőtte. 17:00-tól már ingyenes volt a parkolás. 10 ezresre büntettek. Fényképek a helyzetről, hogy a tábla nem látható, közvetlenül alóla sem, nemhogy 20 m-ről. A parkolási büntiről a másolat, hogy 16:58-kor értek tetten, csatolva az ügyirathoz. 5000 Ft-ért okmánybélyeg a fellebezéshez. 68 nap múlva közigazgatási határozat, hogy helyt adtak a panaszomnak. A bírságot 5000 Ft-ra mérséklik méltányosságból! Na ez a mi jogrendünk. A 10 ezres pénzüket postaköltséggel megspékelve, utánajárással, idő elcseszéssel gazdagítva fizethettem be az okmánybélyegen és a méltányosságból kirótt 5 ezres két részletében. Mert egy ügyvéd azt tanácsolta, hogy inkább nyeljem le a békát, ebben a tételben, mert ezt megnyerni úgysem fogom. Perelni felesleges. Hiába na! Kell a pénzünk. Akinek nem tűnt fel, mostanában új szelek fújnak. Ma nem a padlást söprögetik és a feketevágásért rónak ki büntit. Á! Most a bankszámlákról áljoggal és pofátlanul söprik a pénzt. Aki szerda után tankol, az megtudja, hogy milyen ügyes az üzemanyag áremelkedés elleni kiűzdelemben az ellenzékben azonnal benzinár csökkentést követelő pártunk és kormányunk, mikor az a 300-at karcintotta! Most mennyi lesz? 437-440? Most mi van akkor?
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Atengerimalac 2012.02.29 09:10:01
Végezzünk el egy gondolatkísérletet, persze pár peremfeltétellel. 1. Emberi lustaság. 2. Kényelemszeretet. 3. Kormányzati és politikusi mohóság. 4. Kereslet és kínálat áralakító hatása.
Tehát meglépik a tervezett átalakításokat és járműforgalomtól tisztított lesz a belváros. Bevezetik a behajtási díjat. Eredménye. Csökkenő forgalom. Ezt ideig óráig pótolja a tömegközlekedés. De ugye az árak ott is emelkednek, a színvonala pedig nem követi ezt, sőt! Eredmény? Valahol a zónán kívül a belváros szolgáltatásait elkezdik nyújtani. Éttermek, szórakozás, üzletek … Ráadásul lesz jó pár előnyük. Könnyű és „olcsó” megközelítés gépjárművel, olcsóbb ár, parkolási lehetőség … A belváros pedig elkezd lecsúszni. Na nem azonnal, hanem pár év alatt. A belvárosi ingatlanok elkezdenek veszíteni értékükből. … Szóval nagyon észnél kell lenni a várostervezésben! Nos ha mohó politikusok, jószándékú amatőrök, pénzéhes befektetői körök mozgatják a szálakat nagyon nagy bukta van benne! Ez egy szakma. Modellszámításokkal, elemzésekkel kéne operálni. És nem politikai ambíciókból, amatőrizmusból kell populista döntéseket hozni. Na ez az, ami nem megy nekünk! Hiába a nagy akarat, ha azt holmi objektív hatások negligálják! Érthetőbben: Hiába akarok repülni önerőből, ha arra sem a fiziológiám, sem a természeti törvények nem tesznek lehetővé. Persze ettől függetlenül megpróbálhatom. De ha összetörtem a pofám nem kell sajnálni!
Állandó a vita, bemelegíteni álló helyzetben vagy elindulni? Mi a jobb a motornak és mi a jobb a környezetnek? És a pénztárcánknak? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Atengerimalac 2012.02.16 11:32:19
Na végre. Csak úgy némi érdekesség kedvéért. A repülőiparban, amikor még a robbanómotorok voltak divatban nem volt ismeretlen fogalom az, amiről a cikkben említést tettek. Szóval melegíteni kellett alapjárati feletti terheléssel. Sőt igazán kemény mínuszokban kézzel átforgatni … Nincs új a nap alatt. A gubanc ott van, amikor a fizikánál és kémiánál elkezd okosabb lenni valaki. Az autógyárak pedig kussolnak. Mert az üzlet az az számukra, ha valakik 2-3 év alatt megölik a járgányokat. Ki ne ismerne turbós motorú autó- tulajdonost, aki padlógázzal indul. Hosszabb menet után azonnal leállít. És jön a duma, hogy a mérnökök ezt tutira belekalkulálták. Aha. Így, ha ügyes a tulaj összehozza a 6-10 éves élettartamból a 2-3-at! De mindenképen azt, ami már pont kiesett a garanciából. Pár ökölszabály. Indítás után elindulni. Kis részterheléssel. Nagy mínuszokban még ha lejtőn lakunk is, ne engedjük 35-40 főlé a sebességet, amíg a vízhőfok el nem kezd emelkedni, vagy el nem mentünk 2-3 kilométert. (A váltóban és az erőátvitelben, a futómű csapágyakban is kell némi melegedés a kenőképesség kialakulásához. Ha állóhelyben már meleget lehel a motor az utastérbe, vagy megmozdult a hűtővíz hőfok attól még a futómű és a váltó simán fagypont alatti!) Az optimum, ha a kézi váltónál már szinte a megszokotthoz hasonló ellenállással lehet váltogatni, na akkortól lehet nyomni igazából. A cikkben szereplő 2000-res fordulat benzinesnél kicsit sok. Általában a meleg alapjárati kétszeresét érdemes alkalmazni, akár benzin, akár dízel üzemű az autó. Ez a legtöbb esetben nem terheli túl a hideg motort és elég gyors a felmelegítés is. Tényleg érdemes kicsit odafigyelni és rászánni azt az 5-8 percet, mert így hosszú évekig gondmentes lehet a kocsink. Persze, ha valaki 2-3 évente újat bír venni és az, hogy a későbbi tulaj mit és mennyit szív hidegen hagyja …