Adatok
kardhal77
46 bejegyzést írt és 981 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem hiszem, hogy magyar fürdőben vagy strandon gyakran találkoznának az emberek burkinivel, vagyis (általában, de nem mindig) egész testet fedő, muszlim nők által használt fürdőruhával, legfeljebb a tévében, az olimpiai közvetítéseken tűnhetett fel, hogy bizonyos nők nem hagyományos fürdőruhát…..
Ha nem akarunk egyéb fogamzásgátló módszert használni, vagy éppen nincs kéznél semmi, mert nem úgy készültünk, a megszakításos szex általában működik - ami meglepő, hogy statisztikák szerint az interruptus a terhesség megelőzése szempontjából körülbelül olyan biztonságos, mint az óvszer: 17/18%-os…..
kardhal77
2016.07.07 14:04:20
@skarlát betű: hát ez az, hogy jelen ismereteink szerint hit kérdése a dolog. Meglehetősen valószínűnek tűnik, hogy az időben megszakított aktustól nem lehet teherbe esni, de igaz, hogy ezt kizárólag a férfi tudja kontrollálni, és nyilván nem mindenki képes rá.
Tagadhatatlan, hogy ma már egyre elfogadottabb két nő egymás iránti szexuális vonzalmának ábrázolása - ami azt illeti, egy valamirevaló sorozat már szinte meg sem lehet egy véletlen elcsattanó női csókolózás nélkül. A trend elérte Magyarországot is: a Csak színház és más…..
kardhal77
2016.02.26 11:47:30
@skarlát betű: ez minden bizonnyal így van. De például az az állandó problémázás, ami itt is feljött hogy "heteró-e az, aki lefeküdt egy azonos nemű partnerrel?", az vajon mire jó? Semmi értelme, szerintem. Vagy mondjuk az, hogy én mondjuk nőkkel fekszem, az ténylegesen jelent valamit, de az, hogy "heteroszexuális vagyok", az nekem mondjuk nem jelent semmit. Egy férfival is lefeküdnék, ha felizgatna, csak ez eddig nem történt meg.
kardhal77
2016.02.26 12:17:03
@skarlát betű: óh, hát számos dolgot műveltem már én is, amiről mindenki mindenfélét gondol. :) De hát a szabadság ott kezdődik, hogy nem veszed magadra mindenki mindenféle gondolatát.
kardhal77
2016.02.28 04:34:36
@Androsz: amikor elmagyarázod az emberek szexuális életéről kialakított vélekedésedet, felmerül olykor benned, hogy annak az égvilágon semmi köze ahhoz, ahogyan ők élik meg azt?
Kaptam egy magánlevelet, azzal a kéréssel, hogy adjam közre a benne felvázolt problémát. Az illető huszonéves srác, akinek a szex puszta frusztráció, kudarcok sorozata. Azt szeretné, ha a dolognak erről az oldaláról is beszélnénk. Úgyhogy alább következik a levele, majd az…..
kardhal77
2015.09.18 09:15:09
@akineknemmegy: a magam részéről csodálattal leborulok a problémád előtt.
kardhal77
2015.11.02 11:11:07
@akineknemmegy: nincs más hátra, a farok túloldalára kell költöznöd!
kardhal77
2015.11.02 13:34:38
@akineknemmegy: repesnék. Bár fel nem foghatom, az általad bemutatott kitartással hogyan lehet bárkinek is csalódást okozni.
Életemben egyszer nyitottam rá egy párra, amikor nem kellett volna. Igazából már túl voltak az akción, és meztelenül heverésztek, de még ezt is olyan kínosnak éreztem, hogy nem magyarul kezdtem el mentegetőzni, hanem a második anyanyelvemen - amiből ők semmit se értettek. Sőt,…..
kardhal77
2015.06.12 22:22:04
@skarlát betű: én is támogatom, hogy hazájukban kapják meg a jogot az indiai fiatalok a kabinban szexelésre. Ha ez nem történik meg, fennáll a veszélye, hogy elárasztanak bennünket a szexuális bevándorlók!
kardhal77
2015.09.28 14:25:12
@Ingeborg: kellenek a metrikák a randin, nagyon! Hiszen azok adják meg az intim kapcsolat varázsát. Egyben előrevetítik a boldog, korrekt párkapcsolatot! :D (Good, clean fun.)
Gyakran gondolsz a szexre? Gyakran terelődik el a figyelmed, mikor épp nem a szexre kéne gondolnod? Nehezen koncentrálsz a munkára/tanulásra, ha épp rádjön a falkaparós kívánás? És vajon szex közben mire gondolsz? Arra, amit éppen csinálsz? Vagy be-bevillannak más dolgok is?…..
kardhal77
2015.09.22 11:51:37
Mivel a Hűtlenség blog külföldről technikai okokból továbbra is elérhetetlen, itt is olvasható a legújabb poszt:
A napokban kaptam egy üzenetet: egy, a viszony.hu-ra frissen regisztrált férfi kérdezte meg, hogy mire számíthat a társkeresőn, én biztos tudom... Hááát... Hogy ő…..
kardhal77
2015.07.21 22:15:24
@Passionnement: apám, vad fantáziáid lehetnek neked a nőkről az alapján, amit itt eljátszol!
kardhal77
2015.07.22 00:49:28
@Passionnement: az ellenkezője tűnt fel.
kardhal77
2015.07.22 16:27:41
@skarlát betű: így van, "nem adhatok mást, csak mi lényegem". Külön pech, ha be is talál.
Hogyan vetkőzünk? Sietve, külön? Vagy egymásról szedjük le a ruhát? Közben csókolózunk és markolászunk? Vagy ki-ki elmegy zuhanyozni, és már levetkőzve jön elő? Esetleg törölközőben? Lányok szexi fehérneműben? (Férfiaknak is van különlegesen szeretkezésre…..
kardhal77
2015.05.06 16:50:08
@skarlát betű: nem kifejezetten saját szexuális képességeid méltatását hiányoltam. :) Éppen arra hívtam fel a figyelmet, hogy vannak bizonyos korlátai az én-engem-nekem fókuszú web2 kommunikációnak. (És a férfi saját felálló farkáról szóló beszámolóiban úgy láthatjuk meg ezeket, mint cseppben a tenger.)
kardhal77
2015.05.06 17:17:03
@Ingeborg: nem látod, mert nőként te is imádod, ha hazudnak neked. :P Nagyon kulturáltan, természetesen. Csak aztán amikor két hét múlva már semmi sem úgy van, akkor azért el lehet gondolkodni, hogy mennyit ér ez a kulturáltsági szint.
kardhal77
2015.05.06 17:36:05
@skarlát betű: valóban, pont ezeket mondtam. ;)
Számos okból kifolyólag vehet az ember szexi fehérneműt a férje szeretőjének... Mikor a címet olvastam: The Day I Bought My Husband's Mistress Lingerie, őszintén szólva egyáltalán nem arra gondoltam, ami végül kikerekedett a sztoriból.
Ha ezzel a címmel kellene fogalmazást…..
kardhal77
2015.04.23 15:08:27
kardhal77
2015.04.23 18:22:58
@skarlát betű: a jelenlétet én nem időben értelmezve mondtam... Hanem a szó személyes értelmében: amikor találkoztok, milyen vagy a másik ember társaságában, milyen vagy a számára?
kardhal77
2015.04.24 13:28:24
@estrella_: estrella, dahhling, négy napja még az a verzió volt, hogy a szeretőd nem hordott a tenyerén. Eggyel korábban pedig a férjedre mint legfőbb szövetségesedre kellett huszonnégy órában tekintettel lenned.
Szexről szabadon
Átirányítás: A szexuális kizárólagosság mint eltartási szerződés
2015.03.06 12:52:33
Erkölcsös vagy erkölcstelen egy nő? Az attól függ, melyik korban és milyen társadalmi rendszerben akarjuk értelmezni. De egy biztos: ha erkölcsöt emlegetünk egy nővel kapcsolatban, nem arra vagyunk kíváncsiak, hogy lop-e a boltban, és hazudik-e a barátnőjének. Csak az számít,…..
kardhal77
2015.03.20 14:21:58
@Ingeborg: eddig sb volt a pedellus, delegálta vagy asszimilálódtál? :P
kardhal77
2015.03.20 15:31:47
@Ingeborg: mint hagymáról a héjak, úgy bomlanak le ennek a varázslatos szociális helyzetnek a rétegei, hogy feltárulhasson az egyre újabb, mélyebb valóság. Azt kell mondjam, a megismerésnek tényleg nincsenek határai!
kardhal77
2015.03.20 17:53:57
@Ingeborg: hát jó, akkor nem feszítem tovább a lélek húrjait, mert a végén még téged is gonoszul elszáműzlek arra a távoli helyre, ahonnan VI szokta a blogot olvasni mostanában. :P
Kedves szesza-olvasók!
ma Papírkutya férfias vendégposztját olvashatjátok. Fogadjátok szeretettel és kommenteljétek bátran!
Mottó:
„Két informatikus beszélget: - Neked volt már olyan barátnőd, akinek nem .jpg-re végződött a neve?”
A minap valami egészen más…..
kardhal77
2015.03.16 17:05:23
@Lady Muffin: hihetetlen, hogy ezt a mocskot kellett felfedezned a videójátékban; a régi vicc jut eszembe róla, mely szerint "mi az egy jó távcsőnek!?"
A játék címét már le sem írom, ne csináljunk neki további propagandát. Megtette ezt helyettünk a Spiegel, pont egy évvel ezelőtt, amikor fogta magát, és az inkriminált szoftver főcímének betűstílusával azt írta a címlapjára, hogy:
www.spiegel.de/spiegel/print/d-124449742.html
A játék címét már le sem írom, ne csináljunk neki további propagandát. Megtette ezt helyettünk a Spiegel, pont egy évvel ezelőtt, amikor fogta magát, és az inkriminált szoftver főcímének betűstílusával azt írta a címlapjára, hogy:
www.spiegel.de/spiegel/print/d-124449742.html
Mostanában csak úgy áradnak a női orgazmusról szóló cikkek. Van, aki összeszámolja, hogy a nők úgy általában hányféleképpen élvezhet(né)nek el, van, aki arra igyekszik rávenni minket, hogy tanuljuk meg, hogyan működik a testünk, akkor minden rendben lesz, van, aki szerint a…..
kardhal77
2015.03.04 11:38:00
@sas70: biztos vagyok benne, hogy partnereid számára lefegyverző az odafigyelésed, de az a tény most talán elkerülte a figyelmedet, hogy Lady Muffin nem szokott férfiakkal szexelni. Ahogy mesélte.
kardhal77
2015.03.04 12:14:38
@sas70: probléma megoldva!
Sokféle típusú ember lép félre, vagy szándékozik félrelépni - és egyáltalán nem biztos, hogy az kapja a nagyobb pofonokat, akinek több van a rovásán.
Vegyük például a legkisebb kilengést és hátsó gondolatot is bevalló egyének esetét. Hacsak nem komoly, ideológiai…..
kardhal77
2015.02.25 09:01:42
@estrella_: na jó, komolyra fordítva. Én nem így élek, de láttam, hogyan veszi el az örömet a folyamatos jelezgetés, és az apró jelzések szakadatlan vizsgálata, ami se nem spontán, se nem őszinte dolog.
kardhal77
2015.02.25 15:51:32
@estrella_: hogyan lehet őszinte jelzés és én-üzenet az, hogy "találd ki, mire gondolok"? És mit értesz az alatt, hogy a hatását nem tartod őszintének?
kardhal77
2015.02.27 10:45:42
@estrella_: egyetértek azzal, hogy meg kell beszélni, és aztán újra meg újra meg újra át kell beszélni a dolgokat, feldolgozni a konfliktusokat. Enélkül nincs működő kapcsolat.
Ami viszont nem igazán működik, az a folyamatos neheztelő, problémázó viszonyulás, meg az olyan elvárások, hogy "csináld ezt a kedvemért" és "legyél ilyen a kedvemért"...
Ami viszont nem igazán működik, az a folyamatos neheztelő, problémázó viszonyulás, meg az olyan elvárások, hogy "csináld ezt a kedvemért" és "legyél ilyen a kedvemért"...
A szex egyik legtermészetesebb következménye, és sokak szerint egyenesen egyetlen célja és értelme a megtermékenyülés és a gyerekszülés. De amint bekerült a képbe a gyerek, úgy távolodik az addigi szexuális életünk. Akár jó volt, akár nem, akkortól más lesz. Már a…..
kardhal77
2015.02.20 13:05:33
@skarlát betű: igen, szerintem a férfiak nagyon sokat tehet(né)nek azért, hogy a partnerüknek jobban sikerüljön a szülése. A megelőző kilenc hónapban is, és abban az egy napban is. Most csak erről az utóbbiról szólva, és csak egy szempontból: a kórházban vajúdó-szülő nő nincs a legalkalmasabb helyzetben, hogy az igényeit érvényesítse (pedig mi lenne ennél fontosabb?), vagy akár egy orvos vagy kórház összes hülyeségével szemben megvédje magát. Pedig amilyenek a magyar állapotok, észnél kell lenni. Én ezt mindig a saját feladatomnak tekintettem.
Szexről szabadon
Vitaposzt: Szexuális félhomályosítás - avagy te mit mondasz a gyereknek?
2015.02.08 18:12:17
Előző hűtlenséges posztom itt, a szesza blogon átalakult a kommentek révén olyan vitaposzttá, amely rengeteg kérdést felvetett, de aki nem tartozik a kemény maghoz, az persze észre sem vette.
Nos, mivel a téma sokakat, szinte mindenkit érint, kényes és muszáj beszélni róla,…..
kardhal77
2015.02.19 09:27:33
@skarlát betű: szegény kisfiaid, elképzelem, ahogyan a vérben forgó szemű édesanyjuk mellett hallgatják a mesét. Mindazonáltal, ha esetleg mégis tetszett nekik, remélem, hátrakötözted a sarkukat!! :P
kardhal77
2015.02.19 09:35:38
@estrella_: még tovább gondolkodva ezen a Kapanyányimonyókon: egyáltalán, ki ez a valaki? A hihetetlenül kacifántosan hülye név, összeolvasva a másik forgalomban lévő nevével, ami "bakarasznyi ember", számomra kézenfekvő utalás arra, hogy az egész Hétszünyű Kapanyányimonyók, úgy, ahogy van, nem más, mint a férfi nemi szerv. Ebben az olvasatban a vele való ügyek nem is homoszexuális viszonyként, hanem önkielégítésként jelennek meg. A májerek azért nem gondoskodnak a vacsoráról, mert rögtön a faszukkal szórakoznak, amint egyedül maradnak. Egyedül Fehérlófia képes kontrollálni ezt a késztetést.
kardhal77
2015.02.20 09:20:30
@skarlát betű: akkor már csak abban az egyben bízhatunk, hogy a Fehérlófiával a felelős maszturbálásra nevelted a kisfiaidat. Ami, férfiként mondom, nem is kevés! :)
Az a rossz hírem van, hogy ezek a mesék túl fogják élni az összes blogot, amit mi írogatunk. :P
Az a rossz hírem van, hogy ezek a mesék túl fogják élni az összes blogot, amit mi írogatunk. :P
Nézem a Masters of Sex sorozatot, és ezúton mindenkinek ajánlom is, aki esetleg még nem találkozott vele. Érdemes belekezdeni, sőt, néha úgy érzem, bizonyos momentumait iskolai tananyaggá kéne tenni.
A sorozat persze nem reprodukálja egy az egyben a valódi történetet, de Dr.…..
kardhal77
2015.02.06 17:08:13
@skarlát betű: pedig, most így belegondolva, valószínűleg tényleg nem. Megvallom, ezekben született kompetenciát éreztem, illetve az tök közömbös volt, más hogyan csinálja. ;) De nem vagyunk egyformák, biztos van, akit pont ez érdekel.
kardhal77
2015.02.06 19:14:53
@skarlát betű: az igazán égő az, amikor agyalágyultságokat beszélsz világos kérdésekre. :S
@Ingeborg: mestruáció, mint háztartási probléma. "Kicsim, nem sokára nagylány leszel! Ez a hipó, ez a felmosóvödör, ez pedig a tampon."
Összefoglalva, anyáinkat talán versenyen kellett volna indítani.
@Ingeborg: mestruáció, mint háztartási probléma. "Kicsim, nem sokára nagylány leszel! Ez a hipó, ez a felmosóvödör, ez pedig a tampon."
Összefoglalva, anyáinkat talán versenyen kellett volna indítani.
kardhal77
2015.02.08 13:06:51
@Neverand: na de itt fennforgások vannak, amiket könnyen félre lehet magyarázni. A médiával kapcsolatos nevelés, benne a kritikus viszony kialakítása nem a pornónál kezdődik, és nem is ott ér véget. Az, hogy a képernyőn látottakat gyakran egyszerűen szemétként kell kezelnem, egy alapvető huszonegyedik századi tudás. És nem lehet esetről esetre elmagyarázni, miben mi a kamu és a horror. Viszont minden nap lehet róla természetes módon beszélgetni az éppen látottakról. Ha valami xxx jelenet jön elő, akkor arról is, de szerintem a lényeg nem ott van. Hasonlóképpen a szexulális nevelésnek sem az a lényege, hogy szervek és pózok geometriáját elemezzük. Ez adott esetben lehet téma, de sokkal meghatározóbb az, hogy a saját testi tudatosságra, az autonómiára, a kommunikációra, az igények kifejezésére, az odafigyelésre neveljünk -- folyamatosan, és egy örömelvű környezetben. (Az iskolai "felvilágosítás" épp azért haszontalan gagyi, mert ott az örömelvnek még a gyanúja sem merülhet fel.)
Nagyon fiatalon nem szeretünk belegondolni, hogy a szüleink generációja is él szexuális életet... De hogy a nagyszüleinké is, na, az végképp nem izgat bennünket, sőt, szerintem sokan gondolni se akarnak rá. Mintha szégyen lenne, bűn, vagy szentségtörés.
Ahogy múlik az idő…..
kardhal77
2015.01.22 12:17:28
@estrella_: még szerencse, hogy van, aki időnként felszedegeti a bedobott törölközőket.
@Tylia cordata: valóban, ha választani kellene, hogy egy okos, fitt és gyönyörű partnert válasszak, avagy egy buta, tohonya és rusnyát, magam is az előzőt választanám.
:P
@Tylia cordata: valóban, ha választani kellene, hogy egy okos, fitt és gyönyörű partnert válasszak, avagy egy buta, tohonya és rusnyát, magam is az előzőt választanám.
:P
Ahogy kértétek, egy zenei poszt karácsonyi ajándékként, minden további szószaporítás nélkül.
Lehet rá egyéb zenékkel kommentelni, vagy fikázni a választásomat. :)
..
kardhal77
2014.12.23 09:27:04
kardhal77
2014.12.23 21:13:46
@skarlát betű: altatok. :D
Mitől függ, hogy jó-e, ha egy nő nagyon szereti a szexet? Vajon attól, hogy elég kívánatos-e ahhoz, hogy könnyen hozzájusson, és ne kelljen érte megalázkodnia? Vajon attól, hogy kire vonatkozik a kérdés: őrá magára, vagy a a partnerére? Esetleg partnereire? És persze attól,…..
kardhal77
2014.12.16 08:42:34
@Ingeborg: hét év szexrabszolgaság alatt hol volt az öntudatod?
kardhal77
2014.12.16 16:04:36
@Ingeborg: na, látod, erre az öntudatra gondoltam.
kardhal77
2014.12.20 23:12:34
@skarlát betű: egy konspirátorral vannak csak igazán szabályok, nemde? @Ingeborg: pszt! emberi lényekről szó se essék.
Ma egy éve, december 9-én kezdtem ezt a blogot, amelyet baráti körben szeszának becézek, és mivel az első születésnap mindig különleges, illik róla megemlékezni. A többi se elhanyagolható, de azokról az ember könnyebben megfeledkezik.
Nézzük, mi történt az egy év…..
kardhal77
2014.12.10 09:18:23
Néhány napja figyelemmel kísérem a rendőrségi oktatóvideókkal kapcsolatos felhördüléseket, amelyek már a külföldi sajtó figyelmét is felkeltették.
Már megírtam egy hosszú posztot (itt alább némi hezitálás után mégiscsak közzéteszem), mikor jött a tüntetés híre.…..
kardhal77
2014.12.03 00:44:22
@HoldViola: és milyen kampány az, ami a világot úgy ábrázolja, hogy van az eszetlenül nyomuló férfi, és van a férfi elől menekülő nő, akinek két választása van: az igen c. varázzszó, és a nem c. varázsszó. Ez milyen színvonalon képes segíteni bárkit?
kardhal77
2014.12.03 01:27:22
@HoldViola: hát, oké, abban az univerzumban, amit ez a "kitűnő" (idézet a cikkből) oktatóvideó jelöl ki, minden bizonnyal további kitűnő oktatóvideók is elképzelhetők. De én a magam részéről nem szeretnék ebbe az univerzumba költözni, és ha valaki ott lakik, azt ezúton is arra biztatom, emigráljon.
kardhal77
2014.12.03 12:26:51
@Kovacs Nocraft Jozsefne: a blogkomment persze sok minden elbír, de abban szerintem megegyezhetünk: nagy szerencse, hogy te nem emberekkel foglalkozol. (Legalábbis merem remélni.)
Mint tudjuk, az amerikai egyetemisták arra valók, hogy emberkísérleteket végezzenek rajtuk szakmányban - ők pedig szívesen vetik alá magukat mindenféle felméréseknek: ez történt a legutóbb is, mikor brit amcsi tudósok egy csoportja arra kereste a választ, hogy mennyi időt alatt…..
Néhány hete kigyűjtöttem már ezt a cikket, hogy valamikor írjak róla, el se olvastam, mert folyamatosan esnek be az érdekes témák - most viszont megjelent rá a reakció, így eljött az ideje, hogy elolvassam mindkettőt.
A nő (Elloa Atkinson) által leírt gondolatokban semmi…..
kardhal77
2014.11.14 09:46:47
@meg.mondom: neked is eszméletlen jó a technikád. :)
kardhal77
2014.11.14 10:25:38
@punopa: szerintem is gáz, ahogy ömlenek belőled az előítéletek. Ki töltötte ezeket beléd?
kardhal77
2014.11.14 10:49:27
@punopa: az élet elég széles spektrumon önti az élményeket az emberbe, hogy előítéletet gyártasz belőle vagy sem, az a te döntésed.
Szexről szabadon
Átirányítás: 10 tény a hűtlenségről – Helen Fishertől / 1. rész
2014.10.29 10:31:00
Mint tudjátok, időnként szívesen idézek szakirodalmat és teszek közzé érdekes listákat fő témánkkal, a hűtlenséggel kapcsolatban. Helen Fisherről volt már szó egyszer-kétszer, de egész posztot még nem szenteltem a munkásságának – és épp kapóra jött, hogy találtam egy…..
kardhal77
2014.11.03 09:25:15
@skarlát betű: szegény nép nem tehet róla, hogy pont olyan dalt szerzett, ami neked nem tetszik. :)
Itt egy másik szívküldi, ami szakít a régi morállal, és leszámol az álszent képmutató erénnyel.
www.youtube.com/watch?v=fQb7sq021PM
(A videóklipjén nem ér gurulni a röhögéstől!!)
Itt egy másik szívküldi, ami szakít a régi morállal, és leszámol az álszent képmutató erénnyel.
www.youtube.com/watch?v=fQb7sq021PM
(A videóklipjén nem ér gurulni a röhögéstől!!)
kardhal77
2014.11.03 13:45:45
@skarlát betű: azért ennyire még te sem lehetsz kocka! ;)
kardhal77
2014.11.03 17:03:05
Szexről szabadon
Átirányítás: Nyitott kapcsolat, biszex nők: hogyan működik ez a valóságban?
2014.10.05 14:46:20
Mindig nagy érdeklődés övezi a nyitott kapcsolatot érintő posztokat, illetve az olyan kommentelőket, akik hajlandóak megosztani tapasztalataikat ezügyben. Nincsenek sokan, mert amint kicsit megnyílnak, támadások kereszttüzébe kerülnek: sok olvasó idegenkedik az egésztől, és…..
kardhal77
2014.10.14 16:58:26
@Víz Ivó: nézd, felőlem úgy töltöd el az idődet, ahogyan csak szeretnéd, és azzal, aki csak partner ebben. Én pedig hadd éljek azzal a szabadságommal, hogy nevén nevezem a gyereket. Akkor is, ha ez esetleg rontja a bizniszedet. (Bár még ebben sem vagyok biztos, távolról sem.)
kardhal77
2014.10.14 18:21:19
@skarlát betű: kár, hogy ebből annyit olvasol ki, miszerint "kezdődik az anyázás". Én abban a hitben leledzem, hogy például 12:08-kor egy merőben érdemi hozzá(d)szólást követtem el.
kardhal77
2014.10.30 13:18:02
@skarlát betű: a szexuális nevelés alighanem túl fontos ahhoz, hogy szexuálpedagógusokra bízzuk -- a cikkíró is ilyen irányból közelít, amikor például arról beszél, hogy maguk a meleg párok konzervatívabban gondolkodnak saját szexuális életükről, mint ahogyan a sszexuálpedagógusok gondolkodnak a meleg párok szexuális életéről. Tulajdonképpen ez az "én tudom, mi a jó neked" örök problémája. Egy enciklopédiában nem lehet előírni, milyen (legyen) az élet.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Volt erre példa, idézgették is a burkini európai pártfogói, hogy "bezzeg az apácáknak szabad?"
Még csak az hiányozna! Közterületeken vannak öltözködési normák, amelyek a világi felfogást tükrözik. Ezek közé tartozik, hogy strandon, és főleg a vízben minimális öltözetet visel az ember.
Ettől magánterületen persze úgy tér el mindenki, ahogy akar. Az eklézsia medencéiben olyan köpönyegekben fürdőzhetnek az apácák, amilyenben csak kívánnak.